Jeśli chodzi o pracowników, to za moich czasów atmosfera była bardzo dobra, ale niestety szef jest najbardziej ciężkim elementem zespołu. Miewa swoje humory, co jakiś czas wyładowuje swoje emocje na wszystkich pracownikach po kolei, cały czas zachowuje się jakby uważał, że pracownicy tylko czekają żeby posiedzieć i się polenić, mimo że uczciwie wykonują swoją pracę, niektórzy nawet ponad siły. Zamiast to docenić, szef tylko zawsze powtarza jak zła jest sytuacja finansowa firmy i jak wszystko jest nieopłacalne. W rozmowie roztacza przed pracownikiem piękną wizję, jakby chciał coś zautomatyzować, usprawnić, ale jak przychodzi do podjęcia decyzji albo zakupu sprzętu to udaje, że nie słyszy albo ciągle powtarza, że nie ma na to teraz czasu. Zamiast rozwijać firmę woli zatrudnić tanią siłę roboczą i obciążać ją ponad siły, w ten sposób maksymalizując zysk. Poza tym oczekuje, że wszyscy będą zostawać charytatywnie po godzinach, osoby wychodzące z pracy o czasie są obiektem nieprzyjemnych komentarzy. Dużo też zależy od sympatii szefa, ładne panie mają szansę na miłe traktowanie. Być może do współpracy firma jest dobrym partnerem, ale jako pracodawcę odradzam, bo pracę w tej firmie przypłaca się stresem i zdrowiem. Moja przygoda z firmą trwała jakiś czas, ale cieszę się, że już tam nie pracuję i osobiście nie polecam.
Szefowi trzeba przyznać, że jest pracowity, ma dużą (ogromną) wiedzę na temat produktów, przez co ma bardzo dużo na głowie. Żeby dłużej porozmawiać z osobą decyzyjną często trzeba zostać po godzinach. W firmie (na miejscu) pracuje z tego co pamiętam 10 osób. Komunikacja w firmie jest daleka od zadowalającego poziomu. Nie ma luźnej atmosfery, jest raczej napięcie. Szef potrafi wybuchnąć, zarzucić niekompetencje i nakrzyczeć na kogoś przy innych pracownikach. Takie sprawy powinny być raczej załatwiane bez udziału reszty zespołu. Winą jest zła komunikacja i chęć opanowania wszystkiego przez jedną osobę. W IzoService wszystko jest czarno na białym i zgodnie z prawem (trzeba za to pochwalić, bo różnie z tym bywa!). Nie ma problemu z dogadaniem się o dzień wolny, wcześniejsze wyjście, spóźnienie. Szef nie żałuje pieniędzy na nowe ciekawe rozwiązania i na rozwój firmy, z tym nie ma problemu. Uważam, że bardzo dba o klienta a szef i handlowcy mają przeogromną wiedzę na temat swoich produktów i rozwiązań. Opinia jest negatywna z uwagi na złą komunikację w firmie i napiętą atmosferę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Izoservice Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Izoservice Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Izoservice Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!