Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Tomek

Jestem mega zadowolony, naprawa została zrealizowana w przeciągu tygodnia . Z czystym sumieniem polecam tą firmę !

Kobieta
@Tomek

Ile ci zapłacili.za dobrą opinię bo ja dałam 8.04.19 i do tej pory nie ma odzewu

NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ

Płacisz miesiecznie za ubezpieczenie 5 zl po to zeby potem zaplacic 150 za naprawe, nastepnie jak juz niby wszystko jest oplacone przyjezdza kurier zeby zabrac telefon i znowu kaze zaplacic kolejne 100 zl. Po co te ubezpiecznie jaja sobie robicie z ludzi Tym razem nie trafiliscie na leszcza. Sprawa w toku. Nie polecam tej firmy w 100%

NIKT WAZNY

Nie polecam. Oddałem tel do naprawy 3 tyg temu i od tamtej pory nie wiem kiedy dostanę go spowrotem. Pomimo dzwonienia i pytania się o telefon dostałem tylko odpowiedź że nie tylko mój telefon mają do naprawy. Co jak co ale 3 tygodnie to trochę za dlugo jak na naprawę i czekanie na telefon.

Kris

Witam, miałem złą opinię,... ale teraz to się zmieniło. Tym razem od odebrania, telefonu do otrzymania naprawionego z powrotem minęło 5 dni. Tręning czyni mistrza.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Joanna

Zgłosilam szkodę telefonu -pęknięty wyświetlacz .owszem naprawiony ale brak mozliwosci naladowania telefonu .Ide do Samsunga sprawdzę co jest zrobione Jesli cokolwiek jest zmienione po za wyswietlaczem i wymienoone na stare lub nie oryginaly bez mojej zgody zglaszam sprawę na policję .

Klaudia57

To co się dzieje to totalna porażka dostałam telefon zastępczy którą miał wartość ponad 500 zł a był po 100 zł w internecie telefon uszkodzony jak się lądował to trzymał 3godz. Upadł mi i zbiła się tylko szybka pytałam się w sklepie ile wymiana 50zl a oni mi wysłali fakturę na 360zł jaki cudem to nie wiem . Miałam też problem z kurierem którą dał paczkę pod inny adres którego nie wpisywałam . Żeby otrzymać jaka kolwiek informacje o zwrot mojego telefonu to czekałam równo 57min na infolinii a pani i tak mi w niczym nie pomogła . Sprawę zgłaszam na policję o wyzysk i oszustwo . Za kwotę 360 zł gdzie to nie jest równowartościowa cena sprzętu zastępczego . Do tego pismo do sądu też wyślę nie zostawię tak tego

Monia

oddałam tel do naprawy przyslali urządzenie zastępcze poniszczone zostało użyte 2 razy po czym przyszła mi faktura do zapłaty prawie 400zl ... niby uszkodzony aparat gdzie telefon został oddany sprawny ...

Madzia
@Monia

Witam Ja mam to samo, oddałam telefon zastepczy a teraz dostaje email ze telefon uszkodzony, peknieta przednia szyba i wygiety!!!!!!!!!!! A telefon byl sprawdzany przez kuriera w chwili zwrotu i pakowany w jego obecnosc. zwykla proba wyłudzenia 336zł za rzekomo uszkodzony telefon w kiepskim stanie wizualnym, i taniej firmy. To jakas masakra z tą firmą, sa jeszcze osoby które organizowały pozew zbiorowy??????????

Martyna
@Madzia

Mam to samo, identyczna sytuacja- chcą kasę za rzekomo zniszczony aparat w telefonie zastępczym.W razie czego jestem chętna na pozew zbiorowy.

Basia

Ta firma to kompletna porażka!! 27.06.2019r zgłosiłam szkodę telefonu, 72 dni minęły i nie mam dalej telefonu. Panie na infolinii są bardzo niekompetentne, potrafią powiedzieć tylko wyuczoną regułkę na pamięć. Z umowy ubezpieczenia wynika, że czas na naprawę zgłoszonej szkody jest 30 dni, tak więc w moim przypadku daaawno to minęło. Nie pozostaje mi nic innego jak domagać się nowego urządzenia od Digital Care, lub wystąpić na drogę sądową. Nie polecam, szkoda czasu i własnych nerwów.

Kasia

I ja również sie dołączę! Jestem mega niezadowolona z usług digital care! 26.08 kurier odebrał ode mnie telefon. 28.08 dostałam wiadomość e-mail, ze wystawiony został kosztorys naprawy na kwote 140zl którą ja musze opłacić, zeby oni mogli naprawić telefon. Rzekomo to za wymiane nowej obudowy bo firma nie oferuje częściowych napraw tylko całkowite. Po co mi wymiana obudowy skoro nie byla nigdzie pęknięta tylko w jednym miejscu porysowana?! Naciagacze nie z tej ziemi! Ciekawe tylko do czyjej kieszeni te pieniądze idą! Jak wysyłam telefon do wymiany wyświetlacza to tego rządam, a nie ze oni sobie uznają "a wymienimy to to to i to. Baba niech płaci" nie zapytają tylko czy kogoś na to stać! Bo mnie w chwili obecnej NIE! ODRADZAM WSZYSTKIM! Unikajcie firmy jak ognia! Żenada!

Asia72

Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałam doczynienia. Zdecydowanie odradzam i nie polecam. Telefon oddałam na początku czerwca także 3 miesiące temu i do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji czy w ogóle odzyskam swój telefon. Jedyna szansa chyba zgłosić sprawę do sądu albo na policję. Żałuję że zdecydowałam się na naprawę w tej firmie.

Alicja

Ta firma to firma widmo .Stworzyli infolinie na ktorej niczego nie mozna sie dowiedziedz.Recytuja nauczona na pamiec formule.Moj telefon zglosilam dfnia 26 sierpnia i do do dzisiejszego nie wiem co sie znim dzieje.Telefon zastepczy ktory mi dostarczono to zlom nie moglam wykonac zadnego polaczenia normalnie zaraz wybieralo pokolei wszystkie numery ktore mialam w kontaktach.A rozlaczyc albo odebrac telefon to czynnosc nie do wykonania.Dzis jest 9 wrzesien i dalej nie wiem nic .Próbuje dodzwonic sie do nich z zagranicy bo niestety nie ma mnie w domu ,po dwoch telefonach i oczekiwaniu w kolejce ponad 30 min poprostu mnie rozlacza mimi[o ze mowi ze jestem pierwsza juz w kolejce nagle rozlacza.Nikt nic sobie nie robi z tego ze klienic sa nabijani w butelke .Siec Play naciagnela mnie bna ta usluge i twierdzi zer nie ma nic do tego bo ta naprawe wykonuje Digtal i maja wszystkow nosie .Przestrzegam nie bierzcie telefonow w Play poniewz jak sie cos wam przydazy zostajecie z tym sami placa za ta usluge.Firma ktora naprawia to tez jakas mafijana intytucja .Dziadostwo!!!!!!!!!!!!!!!

Maly

Ja dostałem telefon bez naprawy o bym musiał czekać nie wiem ile części nie mają kostorysz robiom w (usunięte przez administratora) ma taką firmę jeszcze z ubezpieczenia zrezygnuje

artur77-31@wp.pl

Pani rzecznik firmy Digital Care Pani Ktarzyna Szymańska na pewno wam nie pomoże tylko głupoty pisze a i tak nic nie pomoże z naprawą ,się nic nie dzieje żekomo do mnie miał ktoś zadzwoni do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił porażka ta firma ludzie rzecznik i serwis totalna ściema nie wiem jak długo jeszcze będę czekał za telefonem naprawa zgloszona dnia 02-08-2019 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem telefonu to już trwa ponad miesiąc ludzie ostrzegam Was

artur77-31@wp.pl

Dzień dobry tragedia z tym serwisem Digital Care jest tragiczna do dnia dzisiejszego nie otrzymałem naprawionego telefonu a zglosilem naprawę pękniętego wyświetlacza w dniu 02-08 2019 do dnia dzisiejszego serwis jeszcze mi nie potrafił naprawić telefonu a po mimo to niby jest uszkodzony aparat. Moje pytanie do serwisu cały czas jest -jaki aparat , po aparatów w telefonie jest 2 lub więcej , do chwili obecnej nie otrzymałem takiej odpowiedzi tylko ma być dopłata do uszkodzonego aparatu 95 zł dłuższy czas prosiłem o odpowiedź serwis jaki aparat jest uszkodzony no nie stety nie dostałem takiej odpowiedzi tylko odpowiedź serwisu Digital Care była taka: jeśli nie zapłacę to telefo zostanie oddany oddany taki jaki przekazalem serwisowi czyli ze zbitym ekranem . Pani rzecznik serwisu też nie potrafi sobie poradzić nie piszcze z pomocą bo i tak wam nie pomoże totalna kicha z tym serwisem Digital Care najgorszy serwis od kąd miałem kiedykolwiek do czynienia z serwisem i do dnia 09- 09 -2019 nie otrzymałem telefonu po mimo że zapłaciłem za uszkodzony żekomo aparat ( tylko nie wiadomo jaki ) po naprawie będę telefon w Reklamował bo już wiem że zostałem (usunięte przez administratora) i naciągnięty na naprawę aparatu który nie był zepsuty ludzie za nim ubezpieczycie telefon pytajcie w jakim serwisie tylko nigdy nie w digital Care najgorszy serwis jaki może być i konsultanci nie mający pojęcie co się dzieje z naprawą telonu dla mnie serwis już nie powinien istnieć kochana moja sieć Plus obudźcie się TEN SERWIS DIGITAL CARE TO TOTALNE DNO NIE POGRAFI NAPRAWIC TYLKO WYŁUDZIĆ Z KLIENTA PIENIDZE ZA NAPRAW KTÓRA NIE JEST POTRZEBA NACIAGACZE

Mała

Porażka!!!!!!!! Czekam na telefon ponad dwa miesiące,a za każdym razem kiedy się dodzwonie słyszę,że czekaja na wiadomość,albo na części. Nikt konkretnie nie potrafi odpowiedzieć tylko zbywaja swoimi regulkami

Karol
@Mała

Mam to sam ciągle cyganiom

poles

TRAGEDIA !!! PO CO TAKA FIRMA JAK T MOBILE KORZYSTA TAKICH PARTACZY !!!! DAŁEM ZGŁOSZENIE DO SERWISU. DZIEWCZYNA NIEKOMPETENTNA NIE POTRAFIŁA ODPOWIEDZIEĆ KONKRETNIE NA ŻADNE PYTANIE. TYLKO WYUCZONE REGUŁKI. MIAŁEM DOSTAĆ TELEFON ZASTĘPCZY I....NADAL GO NIE MAM. NIE WIEM CZY FIRMA ROZUMIE SŁOWO ZASTĘPCZY. NIKT NIE POTRAFI UDZIELIĆ ODPOWIEDZI KIEDY BĘDZIE TELEFON I CO SIĘ Z NIM DZIEJE. LUDZIE ODRADZAM. ODDAJCIE DO PIERWSZEGO OKOLICZNEGO SERWISU I BĘDZIECIE BARDZIEJ ZADOWOLENI NIZ Z TEJ PSEUDO FIRMY

Karol
@poles

(usunięte przez administratora) nawet nie wiedzą co się z telefonem dzieje

K Szymańska Digital Care
@poles

Chcielibyśmy wyjaśnić sprawę. Prosimy o kontakt pod adresem (usunięte przez administratora)

Karol

Ja dałem telefon 19 lipca i do dzisaj niema telefonu Huawei p30 pro pęknięty Apart dostałem esemesa że naprawa się przedluzy masakra z taką firmo płacić ubezpieczenie a teraz telefonu niema a zastępczy telefon to ruina

K Szymańska Digital Care
@Karol

Zależy nam na wyjaśnieniu sprawy. Prosimy o kontakt na adres (usunięte przez administratora)

Mariusz

Zgłoszenie przyjęto, ale kurier do dnia dzisiejszego od 3 tygodni nie dotarł po telefon, a był zamawiamy przez ucare 5 razy. Nawet pomimo złożenia skarg i próśb nie może do mnie trafić po telefon. Panie na infolinii nie potrafią załatwić sprawy chociaż mówię jaki jest problem, a w odpowiedzi słyszę te same wyuczone formuły które nic nie wnoszą do załatwienia sprawy. Nie polecam.

K Szymańska Digital Care
@Mariusz

Prosimy o kontakt pod adresem (usunięte przez administratora)Podejmiemy interwencję u przewoźnika

Ja

Niekompetentna firma, naprawa trwała ponad pół roku i nie doszła do skutku, klient zbywany informacją o braku części, nigy nie zobaczyłam swojego starego tel na oczy, proponują w zamian stare modele z poprzednich lat, potem odsyłają maila że jednak ich nie posiadają, nieuczynny, niemiły personel, jakość poniżej przeciętności, coś oburzającego, kpina nie firma

1
K Szymańska Digital Care
@Ja

Prosimy o przesłanie numeru CLM na adres rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozwoli nam to wyjaśnić sprawę i podjąć niezbędne działania.

1
miro

9 lipca kurier odebrał mój telefon. Do 20 sierpnia dzwoniąc na numer infolinii słyszałem że tel z przyczyn technicznych nie został jeszcze naprawiony. Oczywiście nikt nie potrafił mi tego wytłumaczyć. 20 sierpnia zadzwoniłem i poprosiłem o nowy tel jeśli z przyczyn technicznych nie potrafią go naprawić. 9 dni czekam na odp z działu który może mi zaproponować inny tel. Ręce opadają. Sprawę musze zglosic na policję bo tel zakładam że już mi nie oddadzą. Moj nr szkody 190709-1883

2
K Szymańska Digital Care
@miro

Przepraszamy za długi czas oczekiwania. Serwis rozpoczął już naprawę urządzenia i prześle je na wskazany w zgłoszeniu adres w ciągu najbliższych dni.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii