Finalnie nie zostałam przyjęta do pracy. Szkoda, bo wrażenie fajne i ludzie zarówno którzy mnie rekrutowali jak i zespół, który miałam okazję zobaczyć robili pozytywne wrażenie. Rozmowa po prostu normalna bez korpo zadęcia w przyjaznej atmosferze. Dostałam informację we wskazanym czasie, że jednak nie zostałam wybrana włącznie z informacją dlaczego. Żałuję, ale takie jest życie.
Czym w Robojet Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Wynagrodzenie na start to 4k netto, a po okresie próbnym (3 m-ce) 4k netto + 500 zł premii netto i umowa na 1 rok. Po tym czasie umowa na nieokreślony. Średnia płaca w Polsce na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta w 2023 za raportem ze strony wynagrodzenia pl to 3 834 zł netto. Czyli firma nie płaci jednak mniej niż wszyscy. Do reszty trudno się odnieść jeśli jednak jest tak wiarygodna jak opisane wynagrodzenie to komentarz zbędny. Subiektywna ocena anonimowej osoby w sieci znającej firmę tylko z ogłoszenia. Śledząc takie wpisy można dojść do wniosku, że każda firma to (usunięte przez administratora), a każdy szef to Janusz i wyzyskiwacz.
cyferki, cyferki i jeszcze raz cyferki więc wspomniany januszex przybył bronić swej firmy. Szczególnie uwielbiam dane "z całej polski", ale firma jest w Warszawie lub Krakowie. Ja jem kapustę, szef mięsko, więc średnio oboje jemy gołąbki - uśmiałam się. W Warszawie zarobki są ok 30% wyższe (bo i ceny za tym idą). Rzucając okiem na kilka ogłoszeń to 4 netto jest standardem na stanowisku MŁODSZEGO specjalisty, a nie pełnego, o starszym nie wspominając, szczególnie jeżeli prawdą jest ten mix zajęć które się wykonuje, więc może jednak zamiast się czepiać jednego zdania (i produkować bełkot) jednak powiedzieć czy naprawdę jest to aż tak dziwne połączenie wykonywanych rzeczy, bo że to chińszczyzna to raczej nikogo nie zaskoczy.
Nie jest prawdą mix zajęć. Obsługa Klienta to zupełnie oddzielne stanowisko. Nie chcę dyskutować z emocjami, które jak widzę Tobą szargają. Nie będę Cię obrażał, bo to nie w moim stylu. Czy jeszcze mogę Ci jakoś pomóc? Coś wyjaśnić? Będę wdzięczny za informację skąd tak negatywne wrażenia na temat firmy? Czy miałeś (nie było żadnej kobiety na rekrutacji) jakieś złe doświadczenia? Czy rozmawiamy o wrażeniach z rozmowy, z pracy u nas czy po prostu o personalnych uprzedzeniach? Odpowiedź ułatwi mi zrozumienie sytuacji.
Pozwolę sobie jeszcze dodać, że mediana wynagrodzenia w mazowieckim na stanowisku Specjalista (nie młodszy) ds obsługi Klienta wynosi 4770 zł brutto (3581 zł netto). Warszawa jest w mazowieckim dlatego płacimy powyżej kwoty mediany. Jednocześnie pragnę przypomnieć, że cały czas mówimy o stawkach początkowych, gdzie po okresie próbnym dochodzi premia. Kolejne podwyżki i bonusy są kwestią indywidualną uzależnioną od danej osoby. Rozumiem, że Twoje oczekiwania sa większe dlatego zachęcam do aplikowania w firmach, które spełnią Twoje oczekiwania zarówno pod względem wynagrodzenia oraz charakteru wykonywanej pracy.
Przyjazny klimat, który jest podkreślany na rozmowie kwalifikacyjnej faktycznie ma później odzwierciedlenie w pracy. Fajny zgrany zespół. Oczywiście trzeba pracować. Jeśli myślisz, że przyjdziesz odklepać 8h to nie tutaj. Z drugiej strony szef rozlicza nas z pracy, a nie przepracowanych godzin. Jak ktoś chce coś załatwić w czasie pracy nigdy nie ma problemu. Z urlopami nie ma problemu (chyba, że czwarty kwartał bo wtedy po prostu każdy wie, że urlopów się nie bierze, bo jest dużo pracy). I działa to w drugą stronę. Jak jest więcej pracy to trzeba się sprężyć i po prostu zrobić. Zdrowe relacje i tyle.
Omijać szerokim łukiem - typowy januszex oparty o sprzedawanie (usunięte przez administratora) z chin. Szef wydaje się "młodym, energicznym, pełnym energii przedstawicielem młodego pokolenia pracodawców", ale w rzeczywistości to handel zna na poziomie sprzedawcy z bazaru dla którego stoisko z ceratą to naturalne otoczenie. Oferta pracy związana z byciem serwisantem, a tu odbieranie telefonów, obsługa maila, obsługa facebooka, obsługa wysyłek i jak dobrze widziałem - obsługa magazynu. Żeby jeszcze szła za tym jakaś płaca to dałoby się to przeżyć, ale oferowane wynagrodzenie to śmiech na sali. Koleś chce zatrudnić na jedno stanowisko wykonujące pracę 3 osób (serwisant, obsługa klienta i magazynier), a płaci ok 70% tego co dzisiaj się dostaje na obsłudze klienta WSZĘDZIE.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Robojet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Robojet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Robojet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!