Newell Poland Services Sp. z o.o.

2.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Newell Poland Services Sp. z o.o.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Newell Poland Services Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Gauck
Pracownik
@Pytanie

Tak ale z łaską z HR, która mówi bardzo średnio po angielsku wiec na luzie ja zabijesz jak ogarniasz B2 plus :)

Aleksander
Inne
@Gauck

I jak oceniasz samą rozmowę w Newell? Czego wymaga się tu konkretnie od kandydatów i jakie wymagania trzeba spełnić aby liczyć na zatrudnienie w tej firmie?

Dolk
Pracownik
@Aleksander

Wystarczy Ze mowisz w jakimś języku i Cię wezmą i tak nie maja nikogo na Twoje miejsce - easy :) ????????

Newell
Pracownik

Horrendous company to work for. Awful treatment, never ending mindgames designed to make you feel inferior and small, people massively in denial. Gaslighting should be listed as a benefit - once you join they’ll go out of their way to teach you this “skill”. Ask people working there how long have they or their colleagues actually been with the company. Fortunately, I am leaving soon.

3

Pracodawca

@Newell

Dear NEWELL, We are very sorry to hear about your unfavorable experience. Inclusion and belonging are important values in our company, and we do not accept behaviors that are not aligned with them. Please, report such situation as soon as possible to HR team, as we can address a situation, only when we know about it. You can do it in person or send an email to hr.east@newellco.com. We want to make sure that everyone at Newell Brands is treated equally, and with respect. Best regards, HR Team Newell Brands

Abdul Malik Ishakzai
Kandydat
 Pytanie
@Newell

Dear Sir, I am highly interested to apply for the job opportunity at Newell Poland Services, but I don't want to be treated as you describe!! NOBODY DESERVES THIS!!! I want to apply for the HR Data Processing Analyst position - do you know how do they treat their people? There's also a Customer Service Coordinator position that I am considering. Are they the bad people? I look forward to hearing back from you. Sincerely, Abdul Malik Ishakzai

DYMO-NA
Pracownik

Do tej pracy nie potrzeba żadnego wykształcenia, żadnych specjalnych umiejętności, kursów, szkoleń - tylko znajomość języków, jako-taka kumatość, bycia spoko i już to wszystko. Jeśli nie nastawiacie się na projektowanie rakiet kosmicznych, nowych samochodów dla Elona czy na zarządzanie wielomilionowymi funduszami inwestycyjnymi (w wieku 24 lat) to jest to ok miejsce na rok czy dwa.

1

Pracodawca

@DYMO-NA

Droga DYMO-NA / Drogi DYMO-NA, Z przyjemnością potwierdzamy, że nasza firma chętnie zaprasza do współpracy osoby, które stawiają pierwsze kroki na rynku pracy. Dajemy szansę na zdobycie pierwszego doświadczenia oraz na praktyczne zastosowanie znajomości języków obcych. Cieszymy się, że postrzegasz naszą firmę jako miejsce otwarte na osoby ropoczynające swoją karierę zawodową. Dziękujemy i pozdrawiamy! Zespół HR Newell Brands

Andrzej Rostowski
Pracownik
 Pytanie

Skoro obiecaliście mi prace zdalna to czemu MUSZE teraz pracowac w biurze od września? Ta praca zdalna to było kłamstwo?

2

Pracodawca

@Andrzej Rostowski

Drogi Andrzeju, Dziękujemy za Twój komentarz. Jesteśmy przekonani, że zaistniało nieporozumienie dotyczące pracy zdalnej. W celu jego wyjaśnienia, zapraszamy Cię do kontaktu z nami, pod adresem: hr.east@newellco.com. Pozdrawiamy! Zespół HR Newell Brands

Poznań
Kandydat
 Pytanie

Hej, Czy może ktoś nakreślić jak wyglądają zarobki teraz? Można dostać więcej niż 4500 brutto?

Pracodawca

 Aktualność



Newell Brands wierzymy, że mamy wpływ na to jaki będzie świat, w którym żyjemy. Od dawna towarzyszy nam hasło odpowiedzialności społecznej, jeszcze mocniej wybrzmiewające w czasach pandemii, która okazała się globalnym wyzwaniem. 
Tym bardziej czujemy się utwierdzeni w tym, że stawiając małe kroki, ale konsekwentnie, budujemy nasz wkład w zrównoważony rozwój i ochronę środowiska 

Zapraszamy Was dziś do obejrzenia krótkiego filmu, który świetnie obrazuje to, co zrobiliśmy razem w roku 2020, pomimo przeciwnościPod tym linkiem, możecie też dowiedzieć się co kryje się pod nazwą Corporate Citizenship w Newell Brands. 




Lolkk
Były pracownik

Zacznijcie politykę CSR od godnego wynagrodzenia najpierw swoich pracowników a potem dopiero róbcie CSR. Nie zaczyna się siewu od ścięcia plonu. Pozdrawiam

Mr. Burns
Były pracownik

Don't forget you're here forever

Mr. Burns
Były pracownik

No one: Absolutely no one: The Management: Don't forget you are here forever

Aukih
Kandydat
 Pytanie

How can I change my resume in my newell amount, I was referred but my old resume was automatically re-uploaded. I was unable to change it, I could only change my personal details. Thanks

Pracodawca

@Aukih

Hello @AUKIH. Thank you for reaching out. We are sorry to hear that you couldn't update your resume. We are happy to help. We have received the resume, you sent to rekrutacja@newellco.com. We will upload it to the system for you and you will receive an email notification. Best regards, HR Team Newell Brands

LuckyYou
Pracownik
@Aukih

Dont change ath. The only thing You should change is the company You want to join :)

Question
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak zarabia się w Consumer Sercvice? Typowo 5500 czy więcej? Niem z ang? Pozdrawiam

Lol
Pracownik
 Pytanie
@Question

Ile? 4400 brutto chyba chciałeś powiedzieć xDD

haha
Pracownik
@Question

Haha dobre, max 5000

Question
Kandydat
 Pytanie
@haha

Serio?? To kto tam pracuje, można za 5500 iść na IT analytics przecież w CC...

Lok
Były pracownik
 Pytanie

Hej, czy dalej są takie nędzne zarobki w Newellu i tak duża rotacja? Jakie benefity maja teraz pracownicy? Świeczki czy jakieś inne bzdety, co teraz dają? Pozdrawiam

Fortune
Pracownik

W miaro mozliwosci prosze sie do poczatku 2019, po 2 'podwyzkach' moja pensja wynosi mniej niz osoby ktore sa w tym momencie zatrudniane. (roczne podwyzki to, po uwzglednieniu inflacji to okolica 0,01-0,5%,), w tym roku po podwyzce wynoszacej 0.1p.p. wiecej niz inflacja (w sumie 3.5%), postanowilem odejsc z firmy, bo jest to wysoce domotywyjace ze wzgledow finansowych jak traktowani sa pracownicy z 'dluzszym'. "Dluzszym" (mimo 2 lat spedzonych to jestem prawie najstarszy stazem w teamie) dlatego ze w ciagu roku ponad 2/3 ludzi w teamie odeszla. Duzo moze z tego wynioskowac. Spotkania socjalne w czasie pandemii (chodzi mi o momenty w ktorych mozna baedziej poznac z ludzmi z ktorymi sie pracuje) sa ogarniczone do minimum. Spotkania ktore mamy sa stricte informacyjne w tym momencie przeprowadzane 1-2x w tygodniu. Jest to o tyle groteskowe ze gdy po 3 tyg. nieobecnosci pierwszy raz "uslyszalem/zobaczylem" nowe osoby dopiero po 2 mies xD. Dosyc nietypowe podejscie gdzie pracodawca kladzie nacisk na "prace w teamie, komunikatowynosc itp". Jesli chodz o "rozwoj" w firmie, to jest to bardziej mozliwosc awansu niz cokolwiek innego, bo bez zmiany stanowiska jakos nie widzialem mozliwosci rozwoju. Ale jako-tako firma sie powieksza i rozwija wiec raz na kwartal pare awansow sie zdarza. Ze wzgledu na zajecia wieczorne na uczelni w piatek, pozwalano mi wychodzic wczesniej. Ale nie zawsze, czasem trzeba bylo brac urlop jesli chialo sie skonczyc o 2-3h wczeniej "Bo nie ma mozliwosci bo jest duzo pracy", co troche zasze pozostawalo niesmak (mimo checi pomocy w pracy i brania nadogdzin, glupio mi juz pozniej bylo sie pytac, zeby wyjsc wczeniej, bo czulem ze to jest niewiadomo jaki problem dla przelozonego zeby 1-2x w mies puscic pracownika wczeniej, a godziny sa odrabiane). Jesli chodzi o plusy o pracy w Newellu to praca jest stabilna. W sam raz na start i nauczenie sie pracy w korporacji. Staram sie w miare obiektywnie przedstawic warunki i nie narzekac, bowiem jestem zdania ze jak komu sie cos nie podoba to z pistletem nad glowa nikt do pracy tutaj nie przymusza na dzien dzisaiejszy. Jesli chodzi o srodowisko to jest tutaj bardziej multi-kulti i pracuja tutaj ludzie z EU, Afryki i obu Ameryk czy tez Azji.

Pracodawca

@Fortune

@FORTUNE, dziękujemy, że podzieliłeś się swoimi spostrzeżeniami i odczuciami. Cieszymy się, że znalazłeś czas i chęć, by wskazać zarówno plusy jak i minusy. Jesteśmy pełni uznania i dziękujemy za Twoją rzetelność. Dziękujemy za docenienie wielokulturowego środowiska pracy, stabilności i możliwości aplikacji na różne stanowiska wewnątrz organizacji. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że utrudniony kontakt z kolegami i koleżankami w czasie pandemii jest wyzwaniem. Brakuje spotkań „po godzinach” oraz rozmów w czasie przerw na kawę. Zapewniamy, że Twój feedback został usłyszany i przekazany managerom, by spotkania o których wspomniałeś odbywały się w miarę możliwości częściej i skupiały się bardziej na budowaniu relacji w zespołach. (Jeżeli chciałbyś podzielić się jakimiś jeszcze spostrzeżeniami/odczuciami, jesteśmy otwarci na rozmowę. Możesz skontaktować się z nami, wysyłając email na adres: hr.east@newellco.com.) Raz jeszcze dziękujemy za Twój komentarz i życzymy wszystkiego dobrego. Pozdrawiamy, Zespół HR Newell Brands

Marcin
Inne

Można podjechać do firmy z cv?

Pracodawca

 Pytanie
@Marcin

Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Odpowiadając na Twoje pytanie, w tej chwili nasze biuro ze względów bezpieczeństwa pozostaje zamknięte i wszyscy pracownicy wykonują pracę zdalnie. Dostarczenie CV byłoby więc utrudnione. Zachęcamy Cię jednak do aplikowania bezpośrednio na interesujące Cię stanowisko. Pod tym linkiem: https://careers.newellbrands.com/us/en/search-results?qcity=Poznan&qstate=Wielkopolskie&qcountry=Poland, znajdziesz nasze oferty pracy. Gdyby z jakiegoś powodu nie udało Ci się aplikować bezpośrednio, możesz przesłać swoje CV na adres mailowy: rekrutacja@newellco.com. Pozdrawiamy! Zespół HR Newell Brands

Pracodawca

 Aktualność


Droga Czytelniczko/Drogi Czytelniku!
 

Z okazji rozpoczynającego się Nowego Roku, chcielibyśmy złożyć Ci najlepsze życzenia. 
Oby rok 2021 był dla nas wszystkich lepszy niż poprzedni pod każdym względem. Niech wszystkie Twoje plany zarówno prywatne, jak i zawodowe realizują się z powodzeniem!  

A skoro o tym 
mowa.. Czy wiesz, że wraz z początkiem stycznia pojawiło się u nas wiele nowych ofert pracy?

Odwiedzając zakładkę 
Careers na naszej stronie internetowej, możesz zapoznać się ze szczegółami. Jeżeli znasz język niemiecki, francuski, szwedzki czy holenderski, a nawet chiński – mamy oferty, które mogą Cię zainteresować. 

Pozdrawiamy,

Zespół HR
Newell Brands 

Pracodawca

 Aktualność


Dro
ga Czytelniczko/Drogi Czytelniku 

Dla wielu z nas, Nowy Rok to czas postanowień i planowania zmian, także tych zawodowych. A co gdyby zamiast planować, działać już teraz? Jeżeli takie myśli chodzą Ci po głowie od dłuższego czasu, to może warto wykonać pierwszy krok?  

Nasza firma poszukuje nowych osób do współpracy w działach Consumer i Customer Services. W tym roku otworzyliśmy się na rynki azjatyckie. Będziemy wspierać konsumentów z Chin, Japonii Indii. Ponadto rozbudowujemy zespół pracujący z klientami ze Stanów Zjednoczonych - jeszcze w tym roku do zespołu pracującego z USA dołączy kilkanaście nowych osób! Już nie możemy doczekać się, kiedy przywitamy kolejne osoby w naszym teamie! 

Jeżeli myślisz o zmianie pracy, a władasz biegle językiem angielskim i\lub innymi - sprawdź naszą zakładkę Careers i przekonaj się, czy jest tam coś dla Ciebie.

Nie pracowałeś jeszcze w roli Consumer Service Representative? Nie szkodzi! Wszystkiego możesz nauczyć się z nami. Wystarczy, że się do nas zgłosisz aplikując przez stronę https://careers.newellbrands.com/us/en.


Zespół HR 
Newell Brands
Lack
Pracownik

Hej, jestem tutaj, żeby powiedzieć o fatalnej rekrutacji i wszystkich procesach z nią zwiazanych. Kobieta, która się tym zajmuje naprawdę nie ma o tym pojęcia. Gada bzdury odnośnie pracy i nie przedstawia realnych warunków. Raczej prowadzi monolog niż dialog i powinna pracować w APT a nie w firmie. Odpowiedzi i statusu aplikacji tez nie ma. Informacji o onboardingu brak! Śmieszne szkolenie z działu HR, w którym dowiadujesz się raczej, co Ci grozi - co nie zachęca i jest żenujące. Pomoc rekrutera kończy się wraz z rekrutacją. Człowiek, który prowadzi szkolenie jest z UK i używa na serio przestarzałych narzędzi, żenujące zadania, które były modne 10 temu a jeżeli ktoś skończył studia to Już w ogóle ... Na serio czas na zmiany, czas na Candidate Experience i Employer Advocate czas na zmianę albo polityki albo zespołu HR... pozdrawiam !

Pracownik
Pracownik
@Lack

Osoba, która prowadzi rekrutacje to młoda dziewczyna po ktorej widać, ze sama nie wie co robi i zapewne jak jej poprzednik jest tempem, bo skład hr to same stare baby :) stad pewnie takie, a nie inne podejście. Szkolenie przez chłopaka z UK wspomniane wyżej jest żenujące i dramatyczne. Firma powinna ruszyć do przodu, a nie być w latach 90 i być znana z tego ze ludzie przychodzą na chwile bo uciekaja jak widza co się dzieje. Umowy na czas określony dawane są aż miło i to tyle ile prawo pracy umożliwia byle tylko nie dawac tej na stałe:)

ej
Pracownik
 Pytanie
@Lack

jakich narzędzi używa ten "człowiek z UK"?

Lack
Pracownik
 Problem
@ej

Bzdurne zadania rodem z lat 90 np narysować coś na kartce zespołem i pokazywać, albo mój osobisty hit przestarzałe systemy rodem z lat 90. Sam w sobie onbo nie przygotuje Cię produktowo do niczego, bo pan trener albo czegoś nie wie albo już nie pamięta jak sam klepał. Potem nagle dowiadujesz się, ze jest inaczej niż trener Cię szkolił. Szkolenie z soft skills to tez same pierdy i puszczenie TED talk xD

Dunja
Były pracownik
 Rekomendacja
@ej

Ten z UK jest tam jest z przypadku, nawet nie ma wykształcenia kierunkowego. Poziom szkolenia w porównaniu do innych firm jest na poziomie 3- albo roku 2010 - do współczesnych nowoczesnych firm nie przystaje w żaden sposób. O rekruterce akurat ja złego słowa nie mogę powiedzieć, bo była spoko i zawsze dostępna w czasie procesu rekrutacyjnego. Pracowałam pół roku - robiłam to, co ode mnie chcieli i za to mi płacili mi. Nie oczekiwałam cudów od początku i od początku też wiedziałam na co się piszę rozpoczynając tę pracę. Nie oszukujmy się - ta praca nie stawia przed pracownikiem żadnych głębszych wymagań - nie wymaga żadnego wykształcenia, nie trzeba wiedzieć jak się projektuje produkty, które Newell produkuje. Nie wymaga wiedzy z zakresu R&D, nie wymaga planowania łańcuchów dostaw, nie wymaga tworzenia system dystrybucji czy zarządzania e-commerce. Jedyne czego chcą to znajomości języków i bycia dostępnym. Nawet nie trzeba przychodzić ze znajomością SAPa czy innych rzeczy. To nie są wymagania, które mogły powodować jakieś hiper roszczenia z mojej strony, a do życia trzeba podchodzić realistycznie. Minusy: - Bezdennie miałkie, wtórne i przestarzałe szkolenie w pierwszym tygodniu. Absolutna strata czasu. - Jak jest duży ruch to wymagania rosną, czasem nawet w sposób nierealistyczny. - Spora rotacja, co zawsze wprowadza chaos w zespole, bo nagle wymagają byście pracowali podwójnie (za osobę, która odeszła) - Niektóre brandy to nieustanny sajgon - Płytka struktura organizacyja, co powoduje, że o awans jest trudno - Ilekolwiek języków byś nie znał to płaca ta sama (lepiej się więc nie przyznawać do znajomości czegoś ekstra) - Niektórych wymagań czasem nie jesteś w stanie spełnić (bo np. duży ruch albo nie ma części teamu) - SV/TL cisną o to, ale krzywdy nie zrobią (bo też wiedzą jak jest) Neutralne: - Powtarzalność i nuda - po kilku miesiącach znasz już wszystko na wylot - ale taki jest charakter tej pracy, więc to nie minus. Od początku trzeba wiedzieć na co się piszesz! - Nie ma treningów softskillowych czy jakichkolwiek. Niby istnieje ten dział od treningu (gość z UK), ale on tylko tydzień wprowadza Cię, a później się tych gości nie widuje. Uptrainingi czy dodatkowe rzeczy byłyby mile widziane!!! - Typowe benefity (Medicover itp.) - niczego extra nie uświadczycie. Nie ma nawet owocowych wtorków, czyli to nie jest przysłowiowe korpo!!!!!! Powinny być owocowe wtorki!!!! - Marazm i stagnacja u niektórych bardzo widoczna Plusy: - Ludzie są spoko - Dobra praca na początek kariery zawodowej - Można się nauczyć dobrych programów - SAPa i Salesforce'a (tylko trzeba chcieć), które są przydatne w dalszej karierze - Niektóre brandy są nawet ciekawe - Szkolenia produktowe już wewnątrz teamu są bardzo spoko - Praca w określonych godzinach - przychodzisz rano, wychodzisz popołudniu i na tym się kończy, nadgodzin nie ma - Dostęp do treningów online, które można sobie zrobić samodzielnie (tylko trzeba chcieć) - Płacą ile trzeba - Biuro w centrum z łatwym dojazdem - Praca tylko zdalna w czasie koronawirusa Polecam jak ktoś młody i chce zyskać doświadczenia. Polecam jak ktoś chce się nauczyć nowych systemów. Nie polecam jeśli oczekuje się nie-wiadomo-czego - tylko się srogo zawiedziecie. Cudów nie ma, nie było i nie będzie. Pozdro, Dunja

Ej
Były pracownik
 Pytanie
@Dunja

A jakie wykształcenie kierunkowe powinien mieć szkoleniowiec?

Ej
Były pracownik
 Pytanie
@Lack

No dobra, ale to szkolenie z tym gościem trwa tydzień, tak? To co oprócz tej karteczki, jakie to są te systemy z lat 90?

Lack
Pracownik
@ej

Skoro Cię to interesuje, to wybierz się ma to szkolenie, bo pewnie jesteś z HR. Zatrudnijcie kogoś po psychologii na te szkolenia i do rekrutacji ze świeżym umysłem i zmieńcie politykę HR serioooo!!!

1
Ej
Pracownik
@Lack

No tak myślałem, że nie podasz konkretów.

Ej
Pracownik
 Pytanie

Fajna ta opinia. Taka nie za konkretna. Może coś więcej oprócz hejtu?

Hejo
Pracownik
 Pytanie

Ja tam do niego nic nie mam ale fakt, że te TED nt. stresu to jakiś żart. Koleś nie ogarnia faktu, że stres przybiera różne rodzaje performingu i to ze w danej sytuacji pomaga to nie znaczy ze w innej nie zabija ... ale by to Wiedzieć trzeba być kompetentnym np. Skończyć jak ktoś tu pisał studia kierunkowe. Zadanie np. o pozycjonowaniu narzędzi na Marsie to tez bajer rodem z lat 90 i rozkwitu korporacji. Rozpisywanie na WB jakichś śmiesznych rzeczy nt. jak być świetnym obslugiwaczem mija się z celem... jest śmieszne. Niech ten HR lokalny potraktuje goworka jako cenne źródło informacji i darmowy survey a nie wchodzi w głupie sprzeczki z ludźmi. To nie ma sensu... zacznijcie się podpisywać swoją firma i przyjrzyjcie się procesom. Komu śluza wasze prześmiewcze obrony?!? Pokażcie twarz i klasę. Laski co prowadzą trening powinny za to zająć się treningiem a nie tym jak go zrobić żeby mieć więcej wolnego...

Pracodawca

@Lack

@Lack, Dziękujemy za podzielenie się swoimi przemyśleniami na temat pracy w Newell Brands. Przykro nam, że w Twojej ocenie nie było to pozytywne doświadczenie. W nawiązaniu do Twojego komentarza na temat procesu rekrutacji i Candidate Experience – aktualnie działamy aktywnie, aby proces ten udoskonalić. Jesteśmy w trakcie budowy dodatkowego narzędzia, aby kandydaci mogli przekazywać informacje zwrotne dotyczące procesu rekrutacji, abyśmy mogli je uwzględniać w naszych dalszych działaniach. Chętnie poznamy również więcej szczegółów dot. Twojego doświadczenia i wskazówek jak wg Ciebie możemy poprawić proces onboardingu i szkolenia w pierwszym tygodniu pracy. Zapraszamy Cię do kontaktu pod adresem hr.east@newellco.com. Chętnie umówimy się na rozmowę, jeśli jesteś otwarty/-a na taką opcję. Jeszcze raz dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zespół HR

Lack
Były pracownik
 Problem
@Newell Poland Services Sp. z o.o.

Brawo Newell Brawooo!!! Teraz to zaimponowaliście wszystkim. Nie spodziewałam się tego. Chętnie dziele się wskazówkami dla Was na goworku natomiast spotkania raczej sobie odpuszczę, bo nie pomagam korporacjom za darmo, gdyż nie jestem agencjom consultingowym prowadzona przez Caritas. Piękny krok, może to początek jakichś zmian u Was ;) pamiętajcie: młodzi ludzie z zapałem, nie bojący się wyzwań ale także niebojący się partnerów ani Employee ani Business to sukces działu i szkoleniowego i HR. Totalne odseparowanie szkoleniowców od swoich działów (tworzy to chora strukturę zależności w Businessie). Do tego świeża głowa i skończona prawdziwa psychologia bądź ZZL. To ze ktoś umie ładnie mówić po angielsku bo jest z UK nie znaczy, ze dobrze szkoli... nawet jesli ma dobra wymowę i nienaganna aparycje. Wasi szkoleniowcy na serio maja WIELKIE braki w wiedzy merytorycznej a chcą z tego szkolić, to zawsze rodzic będzie patologie. Kilka a małych zmian a to na serio dużo daje! Pewnie sami to wiecie ze swoich innych firm (mówię o Zarządzie) wiec czas, żeby zrobić to u Was ;) pozdrawiam serdecznie! I.

LindsayHR
Inne
 Problem
@Newell Poland Services Sp. z o.o.

Hali halo, Przejrzałem prawie wszystkie wpisy tutaj i prawie nikt nie skarży się na wynagrodzenie, pomimo faktu, iż jest ono na prawdę małokonkurencyjne. Wiecie Newell o czym to świadczy, ze Wasz Hr ma na serio dużo roboty i powinniście jak najszybciej zacząć budowanie marki! Zawsze najłatwiej się przyczepić do pieniądza a u Was nikt tego nie robi. Ludzie zauważają inne aspekty. (usunięte przez administratora)

Ej
Pracownik
 Pytanie
@LindsayHR

Ale, że co??

Boom
Były pracownik
@Lack

ewidentnie wszyscy w firmie skarżą się na to szkolenie. Myślę, że SV i TL też zdają sobie z tego sprawę. Szkolenie słabo przygotowuje narzędziowo do pracy ale sofstkillowo jeszcze bardziej. Poziom jest żenujący. Nt. rekrutacji się nie wypowiem, w większości firm na serio różne rzeczy są już dawno standardem, tutaj niestety nie.... Praca ma pozytywy, przeważnie TL i Sv są fajnymi ludżmi, podchodzą z luzem do pracownika, pozwalają wyjść coś załatwić i idzie się zawsze dogadać ;) z zarządem kontakt mierny. Inicjatyw średnio duży, jakieś nagrody konkursy, vouchery do uber eats są - ale to jest na serio żenujące i lepiej z tego zrezygnować i dać jakieś konkretne nagrody finansowe, anie robic to show z prezentem za 100 zł to urąga nam serio... ciekawe czy kobieta z HR chciałaby za realizację projektu i rekrutacji 50 osób dostać bon na pyszne.pl - podejrzewam, że czułaby się zażenowana. Chyba trzeba badać anonimowo nastroje w firmie wg mnie...

$$$
Pracownik
@Boom

Warto dodać, za 3200 netto i podwyżka inflacyjna z 50zl rocznie to naprawdę śmieszne pieniądze...

Pracodawca

@Dunja

@DUNJA, dziękujemy za podzielenie się Twoimi doświadczeniami z pracy w Newell Brands. Cieszymy się i jesteśmy wdzięczni, że poświęciłaś czas by odnieść się do różnych aspektów związanych z pracą w naszej firmie. Bardzo dziękujemy, że doceniłaś zespół, współpracowników oraz możliwości jakie stwarzamy naszym pracownikom, a także to, że praca w naszej firmie jest stabilna i w jasno określonych ramach czasowych. Dziękujemy również za podzielenie się tym, co według Ciebie wymaga z naszej strony weryfikacji czy poprawy. Odnosząc się do minusów jakie wskazałaś, chcielibyśmy podzielić się informacją, że pracujemy nad udoskonaleniem naszych treningów i wprowadzeniem zmian, które zdecydowanie zwiększą efektywność szkoleń, a co za tym idzie zadowolenie naszych pracowników, którzy stawiają pierwsze kroki w firmie.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Newell Poland Services Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?

1
Pack
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Fajna firma na 3-4 miesiące, Zostają w niej raczej osoby, które Nie poradziłyby sobie na samodzielnych stanowiskach. Praca jak w każdym CC monotonna i niewdzięczna. Typowe miejsce dla ludzi zaraz po studiach, ludzi koło 40 najczęściej którzy przybyli z jakichś innych krajów back do Polski i nie wiedzą co ze sobą począć i dla tych co maja małe wymagania finansowe No i ofc rzesza obcokrajowcow którzy może by osiągneli w życiu coś więcej ale albo nie znają polskiego albo są tu na chwile. Większość z nich w trakcie lub po studiach. Ogólnie nikomu oo studiach nie polecam - bo po co?! Kończyć trudno studia filologiczne żeby obsługiwać wściekłego Brytola za marne grosze. Prace w NWB od pracy w MacDonaldzie różni to że w tym drugim jest większa swoboda lepsza atmosfera i więcej inicjatywy własnej ;) pozdrawiam

McDonald’s
Inne
@Pack

Zapraszamy zatem do aplikowania.

7
Pack
Były pracownik
@McDonald’s

Jak przykrym hr-owcem trzeba być żeby reagować na czyjeś merytoryczne uwagi i wchodzić w utargi słowne o 5:40 na forum internetowym :( Zamiast tego może lepiej się zająć barometrem nastrojów w swojej firmie i próbować ja zmieniać od środka ;)

Demb
Pracownik
 Problem
@McDonald’s

Chętnie prześle te uwagę na oficjalny adres McDonalda, żeby dowiedzieć się, czy nie doszło do złamania prawa i ktoś nie podszywa się za Mc...

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Newell Poland Services Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

Szefostwo
Pracownik
@Pytanie

Nie maja z Tobą kontaktu bo w sumie po co im kontakt z Tobą. TL i SV są raczej spoko jak robisz wyniki a jak nie ale znasz np. niemiecki to tez nic się nie stania. Można się z jimi dogadać ale nie oczekuj cudów. To nie firma w której robią się cokolwiek kreatywnego czy mądrego. Ci liderzy to tez nie ludzie którzy maja kompetencje w koerowaniu ludźmi to raczej takie chlopki zakochani w firmie i performance myślący ze robią coś ważnego ...

nieznajomy
Pracownik

Newell jest dobrym miejscem dla osób, które chciałyby zdobić pierwsze doświadczenie zawodowe, rozgadanie się na linii, jeśli jest potrzeba, można nauczyć się szybko pisać maile. Czasem sajgon i nie ma czasu iść na przerwę, czasem jest luźno. Ludzie w dziale Consumer Service sa super. Pomoc przy trudnych kejsach czy to od TL czy też od kolegów z tego samego stanowiska na porzadku dziennym (zalezy od specyfiki marki, która sie wspiera). Praca na słuchawce jak sama obsługa klienta jest pracą niewdzięczną i po prostu nudną. Po poznaniu marki człowiek się nie rozwija i robi cały czas to samo. Czasem zdarzają naprawde fajni klienci, z którymi można nawej chwile porozmawiać na inny temat niż problem z jakim dzwonią i którzy poprawią humor. Jednak w pamięci zawsze pozostają niegodziwcy i po prostu chamy, którzy traktują Cię jak służącego ładnie mówiąć i wymagają rozwiązania problemu w przeciągu np. 15 minut. Nierównomierne obłożenie linii zależnie od marki. Przy czym jedni wspierają pare jezyków a inny tylko jeden za taką samą stawkę. Tak jak w każdej korpo rotacja spora ale nie jest tak, że cały team zmienia się w przeciągu roku. Opieka medyczna, bilety do kina/Multisport to z benefitów takich stałych. 30 min przerwy lunchowej i 30 min przerwy zwykłej. Praca podsumowując dobra dla pare miesiecy ( pół roku max. rok). Praca może być idealna dla ludzi, którzy klepią maile i kończą zmiane punktualnie i nie myślą o niej. Dla osób, które chciałyby zostać docenione (solidnie) albo chciałyby się zająć rzeczami, które nie są związane tylko z Obsługą Klienta polecam zmianę firmy. Prędzej czy później mózg wypływa od klepania kejsów i zajmowania się rzeczami tzw. "problemami pierwszego świata". Procesy decyzyjne czasem trwają za długo ale to jest wada każdej korporacji. Polecam i nie polecam.

Monika
Inne

@ziggy ale czy firma daje jakieś perspektywy rozwoju?

Newell way
Pracownik
@Monika

Ta firma to jedna wielka kpina i nikt kto ma iq większe niż jabłko nie powinien w niej pracować. Management to śmiech, praca polega na siedzeniu na słuchawkach i klepaniu kejsow za kejsem ku chwale newella. Najlepiej jak znasz 5 języków to jesteś idealnym pracownikiem bo masz więcej projektów ???? zreszta kazdy uwielbia pracować za 3200 w chlewie obsranym g*wnem

Nub
Były pracownik
@Monika

Przy rotacji na poziomie 50 % szczególnie jako klient niemieckojęzyczny Raczej trudno O awans, bo nie zdążysz popracować s już się zarz...sz tym beznadziejnym molochem. I nie, nie jest to wina szefa, który robi swoją robotę - takie jego zadanie mieć jak najwiecej pracowników, najmniejszym kosztem. Nie jest to tez wina Hrów - dziewczyna po WSB nie ma żadnej wiedzy nt. miękkich Hr-ów. To po prostu wina za wysoko sr...ych supervisorów i beznadziejnych trenerów, którzy myślą,że są w generał motors a nie w firmie zajmującej piórami, drukarkami i świeczkami. Szkoda, ze ludzie w tej firmie zajmujący się takimi i podobnymi rzeczami nie maja chociaż wyszktalcenia kierunkowego...

Zostaw merytoryczną opinię o Newell Poland Services Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Newell Poland Services Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Newell Poland Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Newell Poland Services Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 39, z czego 9 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Newell Poland Services Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Newell Poland Services Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Newell Poland Services Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii