Opinie o RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Powiem krótko... Tak jak oni się rozwinęli to zaskoczenie. Pamiętam jakie były ich początki i sie szczerze nie spodziewałem, że kiedy znowu zaproponują mi zlecenie to tak się zdziwię na plus. Pełna profeska bez dwóch zdań
Do RITSA trafiłam po ponad 5 latach pracy w innej korporacji. I ogromnie się zaskoczyłam już na wstępie. Spodziewałam się przede wszystkim sztywnej, korporacyjnej atmosfery - nic bardziej mylnego. Każdy pracownik, którego miałam przyjemność poznać okazał się miły, pomocny i otwarty. Nie ma różnicy czy jest to członek zarządu czy szeregowy specjalista - ludzie są ze sobą na Ty i wzajemnie się szanują. Widać, że pracownicy bardzo się angażują w wykonywaną pracę i potrafią o niej opowiadać z pasją. To ważne, ponieważ zadowoleni pracownicy są wizytówką firmy a każda nowa osoba otrzymuję dawkę pozytywnej energii, co pozwala zbudować w sobie poczucie, że pracuję w dobrym miejscu.
Pracowałem w zespole, w których byli ludzie z ritsa i nie zauważyłem, żeby coś im nie pasowało we współpracy. Co tydzień spotkanka z opiekunem czy wszystko gra i takie tam. Czasem to im nawet można było pozazdrościć, bo nami nikt się tak nie zajmował, jak nimi. Tak więc nie wiem co to za "specjaliści" się tu żalą...
Czy RITS Relyon IT Services zatrudnia studentów?
Tak, studenci są w naszej firmie mile widziani - zarówno w roli specjalistów IT, rekruterów czy handlowców - choć o ostatecznym zatrudnieniu decyzją jego kwalifikacje, ambicje, dostępność oraz rodzaj stanowiska, na które rekrutujemy. Co pewien czas uruchamiamy też w naszej firmie programy stażowe dla studentów ostatnich lat studiów, które przygotowują zakwalifikowane osoby do wykonywania konkretnego zawodu i dają szansę na zatrudnienie w naszej firmie. Obecnie jest wśród nas kilka osób, które rozpoczynało swoją karierę w RITS właśnie od programu stażowego. Jeśli jesteś studentem, zapraszamy do współpracy - prześlij nam swoje CV na contact@rits.center i napisz w kilku zdaniach jaka praca Cię interesuje. Być może szukamy właśnie Ciebie :)
Muszę Wam powiedzieć, że przed startem z RITS trochę tu poczytałem, ale ci co tu się czasem skarżą to chyba niewiele wiedzą jak bywa u innych. Nigdzie się nie spotkałem, żebym miał swojego opiekuna, który odbiera o każdej godzinie, a w RITS tak jest. Mają też tanich księgowych, jak się jest na działalności, chociaż ja nie korzystam, więc nie wiem czy ogarniają. Przelewy na czas są zawsze. Kasę też da się wynegocjować dobrą, nawet bardzo dobrą. Zdziwiłem się jak tu trafiłem, bo wcześniej o nich nie słyszałem.
Rekruter umawia się na kontakt, po czym brak jakiegokolwiek odzewu, niezbyt to profesjonalne podejście, bez poszanowania kandydata.
Będziemy bardzo wdzięczni za kontakt pod adres contact@rits.center, co pozwoli nam wyjaśnić sytuację. Żaden z kandydatów nie powinien być pozostawiony bez kontaktu, dlatego rozumiemy Pana rozgoryczenie. Dziękujemy też za Pana opinię - dzięki niej przyjrzymy się standardom pracy rekruterów i postaramy się zrobić wszystko, aby tego typu sytuacje nie miały już miejsce.
Pracuję w RITS ponad pół roku. Jest to firma, która po pierwsze bardzo mocno się rozwija i jest przy tym naprawdę dobrze ułożona. Kompetencje są tu jasno określone, co jest bardzo ważne . Można się realizować i rozwijać. Szefostwo jest otwarte na nowe opcje i traktuje każdego pracownika z dużym szacunkiem. Nie ma krytykowania przy wszystkich, co się często zdarza w innych firmach. Dla mnie to wszystko działa na plus.
W jaki sposób można się rozwijać i realizować w RITSie? :) Czy organizowane są jakieś szkolenia dla pracowników? Czy w grę wchodzi również rozwój zawodowy (awans)?
Jak najbardziej można awansować. Sama jestem tego przykładem. Już po kilku miesiącach pracy zostałam szefem działu, do którego dołączyłam. Wszystko zależy od sytuacji w danym dziale, ale jak najbardziej można się zawodowo rozwijać. W kwestii szkoleń w zależności od stanowiska otrzymuje się je już na starcie. Oczywiście inne szkolenie otrzymują juniorzy, a inne seniorzy. Mam nadzieję, że moja opinia jest dla Ciebie pomocna. Pozdrawiam
Dziękuję za odpowiedź :) Czyli jeśli chodzi o szkolenia to można liczyć ale tylko na te wstępne? Czy jednak w późniejszym czasie też jakieś są organizowane? Jak udało Ci się awansować? Czy są jakieś jasno określone warunki, które trzeba spełnić?
Jakie warunki pracy są w RITS? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Konsultant IT?
Dziękujemy za zainteresowanie współpracą z naszą firmą i zadane pytanie. Konsultanci IT, którzy z nami współpracują, realizują projekty dla naszych klientów – w ich siedzibie lub zdalnie (jeśli takie warunki obowiązują u danego klienta). Kwestie, o które Pan pyta są więc bardzo indywidualne i zależne od standardów u danego klienta. Oczywiście na etapie rekrutacji kandydat otrzymuje szczegółowe informacje o warunkach pracy, aby miał pełen obraz zaplecza socjalnego. Niezależnie, mocno dbamy o te aspekty współpracy, na które mamy bezpośredni wpływ w trakcie kontraktu. Każdy konsultant ma w naszej firmie swojego opiekuna z działu Professional Services, którego zadaniem jest wspierać specjalistę w trakcie realizacji kontraktu, rozwiązywać ewentualne problemy, ale także rozwijać jego karierę zawodową, jeśli tylko specjalista jest tym zainteresowany. Wielu konsultantów razem z nami wspina się po ścieżkach kariery i rozwija kompetencje w tych obszarach, które najbardziej ich interesują. Zapraszamy do kontaktu (contact@rits.center ) i sprawdzenia warunków w aktualnie trwających rekrutacjach.
Zachęcamy do lektury artykułu na temat naszego działu Professional Services https://www.gowork.pl/rits,21681536/dzial
W RITS pracuję już prawie rok. Zaczynałam w marcu 2020 roku, na samym początku pandemii. Rekruterka bardzo sprawnie przeprowadziła rozmowę wstępną, a już na następny dzień miałam umawianą rozmowę z Klientem, u którego miałbym pracować. Od pierwszej rozmowy do podpisania umowy minęło max. 1,5 tygodnia, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem :) Dalsza współpraca bezproblemowa - mój opiekun w firmie odpowiada na wszystkie moje pytania, jest bieżący kontakt mailowy czy telefoniczny, bardzo szybkie odpowiedzi. Również z płatnościami nigdy nie było problemu - zawsze na czas. Duża pomoc przy przejściu na B2B - odpowiedzi na wszelkie pytania oraz zaproponowana księgowość. Jestem naprawdę zadowolona i polecam :)
Wszystko spoko, sprawnie, mili ludzie
W RITS pracuje dopiero kilka tygodni, ale myślę, że już mogę napisać o swoich pierwszych wrażeniach: Mam super zespół - niewielki, ale to dobrze, bo dzięki temu znamy się i mamy kontakt na co dzień. Rozpoczęłam pracę w okresie pandemii i naprawdę muszę pochwalić, że mimo to cała rekrutacja i system wdrożenia pozostał na wysokim poziomie. Choć cały czas jestem na etapie wdrażania to już widzę duży progres z zakresu wiedzy i umiejętności, czuje się coraz pewniej i śmielej w tym, co robię - zawsze mogę też liczyć na pomoc koleżanek i kolegów z teamu, którzy chętnie odpowiadają na pytania i dzielą się wskazówkami :)
Jaka atmosfera jest między działami w Rits Sp. z o.o.?
Dziękujemy za Twoje pytanie. Dbamy o dobrą atmosferę zarówno pomiędzy naszymi Business Unitami, spółkami w grupie, jak i we współpracy z naszymi specjalistami. Kilka lat temu powołaliśmy w grupie dział Professional Services, którego pracownicy dbają właśnie o bezproblemową współpracę ze specjalistami, jak i zapewniają przepływ informacji pomiędzy działami (mamy oddział w Warszawie oraz Wrocławiu). Pomimo pandemii organizujemy cykliczne spotkania online dla pracowników oraz specjalistów, które z jednej strony inspirują wystąpieniami ciekawych gości, a z drugiej pozwalają nam być na bieżąco z wszystkim, co dzieje się w firmie. Co miesiąc do skrzynki pracowników trafia też newsletter, który powstaje na bazie informacji od nas samych. Jednym słowem stawiamy na jasną komunikację, która naszym zdaniem jest jedną z istotniejszym kwestii, która wpływa na atmosferę. Jesteśmy w pełni świadomi jak duże znaczenie ma w pracy dobra atmosfera na co dzień. Zapraszamy do współpracy, aby przekonać się o tym osobiście.
KLUCZOWE ELEMENTY WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCĄ
Szukasz konkretnych funkcjonalności, które wsparłyby procesy w Twojej firmie, ale żadne z dostępnych, pudełkowych systemów IT nie są dokładnie tym, czego potrzebuje Twoja organizacja? System „uszyty” na zamówienie będzie najlepszym rozwiązaniem, ale tylko wtedy, gdy odpowiednio przygotujesz do inwestycji zarówno firmę, jak i dostawcę systemu. Dowiedz się, jak krok po kroku przygotować się do tego procesu i uniknąć najczęstszych błędów przy zlecaniu systemu IT zewnętrznej firmie typu software house.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się co możesz zyskać, czego się wystrzegać i jak rozpocząć współpracę z dostawcą systemów na zamówienie kliknij tutaj.
Na naszej stronie systematycznie publikujemy artykuły w zakładce "aktualności".
Zmarnowany czas, najpierw rozmowa grubo ponad pół godziny z p. Adrianem, potem z samymi rekruterami z PKP ponad godzinę. Zero jakiegokolwiek feedbacku i odpowiedzi. Dodatkowo inna rekrutacyjna na tym stanowisko miała widełki sporo większe więc totalna januszerka. Odradzam jakikolwiek kontakt.
Bardzo nam przykro, że nie otrzymał Pan odpowiedzi, co zdecydowanie nie jest naszym standardem. Zawsze dajemy feedback po spotkaniu. Możliwości są więc dwie: albo nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi po spotkaniu od klienta, albo jest to zwykłe przeoczenia, za które przepraszamy. Sprawdzimy aktualnie prowadzone rekrutacje i jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktujemy się z osobami, które nie otrzymały odpowiedzi. W kwestii widełek płacowych trudno nam odnieść się do stawek konkurencji, natomiast zapewniamy, że zawsze dbamy o to, aby deklarowane przez nas stawki były realistyczne i nie odbiegały od standardów rynkowych. Proszę pamiętać, że stawki określają nam klienci, którzy często podają orientacyjne widełki, dookreślane po zweryfikowaniu kompetencji kandydata. Być może faktycznie zdarzyło się więc, że inna firma rekrutacyjna zadeklarowała więcej, jednak ostatecznie to rekrutacja i kompetencje kandydata weryfikują ostateczne możliwości finansowe.
Wcześniej się nazywali Relyon :) polecam poczytać
Zgadza się. Do ubiegłego roku działaliśmy pod nazwą RELYON, spółki która nadal funkcjonuje na rynku. Obecnie, że względu na rozwój firmy i wyspecjalizowanie usług w obszarze outsourcingu IT, wydzielony został właśnie brand RITS. Oferujemy w ramach niego nie tylko body leasing, team leasing, ale także fixed price, automatyzację procesów biznesowych z partnerem UiPath oraz cyfryzację obiegu dokumentów z DocuSign. Zachęcamy do przejrzenia całego zakresu naszych usług na www.rits.center
Tak, wywodzimy się ze spółki Relyon, choć od początku roku jesteśmy niezależnym brandem, który wyspecjalizował się w obszarze IT.
Czy firma normalnie funkcjonuje? Trudno zasięgnąć opinii o pracy nawet na tym wątku pracowniczym nic nie ma.
Nieprofesjonalna i nieprzyjemna w kontakcie firma rekrutacyjna. Wrzucają ludzi w projekty, w których jest duży bałagan na krótki okres czasu.(usunięte przez administratora)
Ale przynajmniej dobrze płaca? W terminie? Mam z nimi rozmowe. Zobaczymy czy zadzwonią, bo na rynku z tym jest różnie? Ja mam doświadczenia niezbyt dobre, firmy opóźniają się z wypłatami.
Zdarzają się trudne projekty, ale to jedyna firma tego typu, która ma cały dział obsługujący tylko programistów. Masz swojego opiekuna, do którego zgłaszasz problem. Gdzie tak jest?
Bardzo prosimy o więcej szczegółów dotyczących opóźnień w płatnościach lub braku płatności, aby to wyjaśnić. Nie jest to naszą praktyką.
To nie jest firma informatyczna tylko agencja rekrutacyjna zajmująca się outsourcingiem zasobów IT. Żadnych usług informatycznych nie ma. Pracownicy bardzo nieprofesjonalni zaczynając od zarządu i dyrektorów.
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje i jak ją przeprowadzają?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
Zobacz opinie na temat firmy RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w RITS Professional Services spółka z ograniczoną odpowiedzialnością?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 16 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!