Niestety firma jako administrator nieruchomości nie wywiązuje sie z obowiązków, brak elementarnej wiedzy, popełniają podstawowe błędy w rozliczeniach, są nieudolni, powolni, wszystkiego trzeba pilnować i dopraszać się kilkukrotnie, gubią dokumenty, administratorzy obrażają sie za zwracanie im uwagi na popełniane błędy... Nie polecam.
Jako klientka CityHome w pełni się zgadzam, nie odpisują na maile, nie robią nic ze zgłaszanymi problemami, a jeśli robią, to np. po ponad 2 miesiącach.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Cityhome Sp. z o.o.?
Dla mnie wszystko ok. Na naszym osiedlu działają sprawnie
Jaki jest styl zarządzania w Cityhome Sp. z o.o.?
Niestety firma jako administrator nieruchomości nie wywiązuje sie z obowiązków, brak elementarnej wiedzy, popełniają podstawowe błędy w rozliczeniach, są nieudolni, powolni, wszystkiego trzeba pilnować i dopraszać się kilkukrotnie, gubią dokumenty, administratorzy obrażają sie za zwracanie im uwagi na popełniane błędy... Nie polecam.
Jako klientka CityHome w pełni się zgadzam, nie odpisują na maile, nie robią nic ze zgłaszanymi problemami, a jeśli robią, to np. po ponad 2 miesiącach.
Wiecie, czy Cityhome Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
@jerzy a w jaki sposób oni olewaja klientów ?
z tego co wiem doszły nowe osoby do firmy. I widać, że się starają nadrobić zaległości poprzedników.
To dobre wieści @osman. Podpowiesz mi, czy mimo tego naboru wciąż są potrzebni nowi administratorzy z licencjami? A może Cityhome nie wymaga ich posiadania od kandydatów do tej pracy? To cenne informacje, liczę, że mi ich udzielisz.
Zgadzam się Pani Kamila wyprowadziła nasze osiedle na "prostą" Sprawy są załatwiane szybko i sprawnie jest duża przepaść miedzy jej profesjonalizmem a poprzedników.
czy ta firma ma siedzibę? Czy są biura, czy wszystko jest zdalne, wirtualne (poza wizytami)?
Jakie firma ma podejście do urlopu na zadanie ?
Przestrzegam przed wiązaniem się z tą firmą jakąkolwiek umową, na rynku jest wiele innych firm, które świadczą usługi na wyższym poziomie a nie olewają klienta
Firma dobrze wywiązuje się ze swoich obowiązków. Mimo czasu koronowirusa administrator przyjeżdżał na nieruchomość. Teraz wznowione są stałe dyżury na nieruchomości. Oby tak dalej.
Dzwonię do agenta w sprawie oglądania nieruchomości, agent nie oddzwania. To jacyś niepoważni ludzie.
Jeżeli chodzi o obsługę osiedli mieszkaniowych (wspólnot mieszkaniowych) to niestety nic dobrego nie można powiedzieć. Zarządcy chyba nie zdają sobie sprawy czym mają się zajmować, o wszystko trzeba się dopraszać, co i tak nie daje zamierzonego skutku, w związku z czym nie polecam tej firmy