Nie polecam pracy w Hotelu Artus w Gdańsku zarządzanym przez tą firmę. Stawka to najniższa krajowa, obiecują podwyżkę ale podwyżki nie zobaczył żaden pracownik, który studiował. Nadmiar obowiązków, które nie były zapisane w umowie. Często zmieniający się grafik, nawet z dnia na dzień. Śniadania pracownicze, za które trzeba płacić. Podobnie jest ze strojem służbowym. (usunięte przez administratora) Ogólnie odradzam, nawet osobom młodym chcącym sobie dorobić.
Witam, nieprawdą jest stosowanie stawki najniższej krajowej przy zawieraniu umowy. Podwyżki zawsze były sprawą indywidualną, którą pracownik uzgadniał z kierownictwem indywidualnie. Istnieje system premiowy od sprzedaży bezpośredniej ( poza sezonem liczony co 3 miesiące, w sezonie- czerwiec do sierpnia, wypłacany co miesiąc). Grafik zawsze jest planowany, nie mamy pływu na zwolnienia czy inne sytuacje losowe i aby zapewnić ciągłość pracy w recepcji czasem istnieje potrzeba zmiany grafiku. Śniadania serwowane w formie bufetu jest dla pracowników bezpłatne. Jeśli zakupiona odzież służbowa była na FV, pracodawca zwracał jej koszt lub sam finansował jej zakup.
W Hotelu Artus w Gdańsku kierownictwo jest bardzo negatywnie nastawione do pracowników. Wykorzystują ich i wyciskają jak cytrynę. Trzeba wykonywać obowiązki pokojówki i ochroniarza, bo jest się jedyną osobą na zmianie. Często zdarzały się bezpłatne nadgodziny.
Potwierdzam wcześniejszą opinię. Praca w hotelu Artus w Gdańsku to jedno z najgorszych możliwych doświadczeń. Kierownictwo nastawione negatywnie do pracownika, nagminnie wykorzystują pracowników i wyciskają ich jak cytrynę. Często trzeba było zostawać za darmo kilkadziesiąt minut po swojej zmianie, wykonywać obowiązki pokojowej i ochroniarza. Odradzam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotele Polskie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hotele Polskie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.