Na moje nieszczęście zostałem zatrudniony na stanowisko recepcjonista, jeżeli można tak to nazwać, ponieważ przez ponad pół roku nie mogłem doprosić się o otrzymanie podpisanej umowy przez Szefa(dostałem ją dopiero po daniu wypowiedzenia) w Hotelu Gryf Gdańsku. Dyrektor hotelu to niekompetentna osoba do zarządzania ludźmi, nigdy nikomu nie życzę spotkania tego człowieka na swojej drodze. Podnoszenie swojego ego poprzez uniżanie pracownikom to był standardowy dzień na zmianie. (usunięte przez administratora)- wszystko co robiłeś to robiłeś źle, ciągłe podkreślanie i wypominanie błędów. Nigdy w życiu nie usłyszałem głupiego „dziękuję”, nawet gdy kończąc zmianę o 22 przychodziłem na 7, bo nie miał kto inny przyjść. Po tym jak dałem wypowiedzenie- powiedziano mi przez Kamila Ziętara, a w sumie wykrzyczano ze gdyby był ze mnie zadowolony to by mnie zatrzymał ( siłą? :) ). Niestety to nie koniec , ostatnia wypłata już po zakończeniu współpracy została obniżona o kilkaset złoty. Praca w tym hotelu sprawiła, że człowiek naprawdę zaczął wątpić w swoje możliwości i rozwój. Rok później jestem koordynatorem obiektu, gdzie w tamtym miejscu pracy ciągle wypominano mi, że do niczego się nie nadaję. Ciągła rotacja pracowników niestety nie powodowała wyciągania z tego wniosków, że może jednak jest coś nie tak i warto coś zmienić- z wszystkimi jest coś nie tak, ale nie z Panem Kamilem :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hospitality Hotels Kamil Ziętara?
Zobacz opinie na temat firmy Hospitality Hotels Kamil Ziętara tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.