Bestial Sp. z o.o.

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Bestial Sp. z o.o.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Nie ma takiej możliwości. Każdy otrzymuje zamówiony produkt zgodnie z umową. Jeżeli wystąpiły jakieś problemy z dostawą proszę o informację na Nr kontaktowy: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Miki

Jest nadzieja. Od października czekałam na zwrot 300 zł. Dwa tygodnie temu odpisali w końcu na maila zamowienia@azurecrm.pl, gdzie zapewnili, że zwrot został przekazany do realizacji przepraszając za zwłokę. Wczoraj pieniądze wpłynęły na konto ????

Jolanta
Inne

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o firmie BESTIAL Sp. z.o.o.(usunięte przez administratora)Ponieważ kuracja nie przynosiła zapewnianych przez konsultanta efektów, odesłałam część tabletek z żądaniem zwrotu pieniędzy (pomimo wcześniejszych zapewnień ze strony firmy o zwrocie kosztów w przypadku braku efektów). Nie dość że nie otrzymałam zwrotu pieniędzy to jeszcze nie poinformowano mnie o sposobie rozpatrzenia złożonej reklamacji. Kontakt z firmą jest bliski zeru. Ostrzegam wszystkich przed tymi oszustami. Na infolinii powyższej firmy dowiedziałam się od kolejnego konsultanta, że warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest zwrot również pustych pojemników po tabletkach o czym nikt mnie wcześniej nie poinformował. Poczułam się jak (usunięte przez administratora) bowiem konsultant zasugerował, że być może odsprzedałam opakowania z tabletkami a teraz żądam zwrotu kosztów zakupu. UWAŻAJCIE I NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ.

Pracodawca

@Jolanta

Pani Jolanto, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu wyjaśnień sytuacji za pomocą telefonu lub wiadomości e-mail na:Nr kontaktowy: 22 230 2877 Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Ada
Inne

Nie mogli się do mnie dodzwonić to mi na mój adres na (usunięte przez administratora) paczkę pobraniowa za 87 zł przysłali... Nie było mnie w domu to moi bliscy zapłacili i odebrali to jakaś kpina... mi wogole to nie pomaga.

Pracodawca

@Ada

Pani Ado, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu wyjaśnień sytuacji za pomocą telefonu lub wiadomości e-mail na:Nr kontaktowy: 22 230 2877 Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Alicja
Inne

To spółka (usunięte przez administratora) tylko za pierwszym razem ładnie mówią żeby naciągnąć klienta od czasu jak odesłałam tabletki nikt się nie odezwał a o pieniądzach chyba też może zapomnieć Ciekawe jak długo jeszcze będą oszukiwać ludzi

Pracodawca

@Alicja

Pani Alicjo, Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu wyjaśnień sytuacji za pomocą telefonu lub wiadomości e-mail na:Nr kontaktowy: 22 230 2877  Mail: zamowienia@azurecrm.pl

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Bestial Sp. z o.o., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Ania
Inne

Witam ja też zostałam (usunięte przez administratora) przez pana(usunięte przez administratora) jak dzwonił do mnie to mówił że gwarancja jest 90 dni a jak odesłałam towar to cisza i jeszcze telefon komórkowy zmienili (usunięte przez administratora) wysłałam jeszcze e-mail i jak narazie też jest cisza ale jak nie zwrócą kosztów + za koszty przesyłki. To jak tak tego nie zostawię!!!!!!!!!!Tak się nie robi!!!!!!

Pracodawca

@Ania

Szanowna Pani, telefon jest podany bezpośrednio na stronie Gowork do naszego biura, proszę się kontaktować w celu wyjaśnień bezpośrednio na Nr kontaktowy: 22 230 2877 Mail: zamowienia@azurecrm.pl.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

 Pytanie

Szanowna Pani, proszę o jakiś namiar na sprawdzenie tych informacji. Niestety ciężko nam odnieść się do prawdziwości tych słów. Czy domaga się Pani zwrotu za odstąpienie czy reklamacje? Dajemy Pani 5 dni na potwierdzenie tych informacji, w przeciwnym razie wpis zostanie potraktowany jako nieprawdziwy i usunięty.

Pracodawca

Otrzymała Panie od nas wiadomość mailową w dniu dzisiejszym. Prosimy się odnieść do niej.

ANNA
Inne

Anna; Przyłączam się do pozwu zbiorowego. mój adres to annaszostak1964@interia.pl.Umowę zawarłam dnia 02.03.2021r; Odstąpiłam od umowy wraz z odesłaniem (usunięte przez administratora) dnia 05.03.2021r. Do tej pory tj.15.04.2021r. nie mam zwrotu pieniędzy. Po usilnych próbach kontaktu z infolinią ,zostałam poinformowana identycznie jak wszyscy Państwo łącznie z informacją że pieniądze już by były przelane lecz coś się nie zgadza z nr. konta . Na pytanie oraz odpowiedź napisaną e-mailem na adres zamowienia@azurecrm.pl po rozmowie tel. dot. niezgodności nr konta nie otrzymałam żadnej odpowiedzi mimo zapewnień konsultanta info że takową odpowiedź otrzymam. Po sprawdzeniu nr konta wpisanego na formularzu zwrotu okazuje się że pomyłki żadnej nie ma, to kolejne kłamstwo i sposób działania (usunięte przez administratora) Proszę o kontakt na mój adres email wszystkich, którzy zostali (usunięte przez administratora) a chcą dochodzić swoich roszczeń trzeba działać natychmiast.

Janina
Inne
@ANNA

Też przyłączyłabym się do pozwu zbiorowego . otrzymałam przesyłkę bez zamówienia : mąż odebrał bo oczekiwałam na inną przesyłkę . Odesłałam przesyłkę wraz z kwestionariuszem zwrotu 03,03,2021r. Do dnia 20.04.2021 r . pomimo zapewnień nie otrzymałam zwrotu pieniędzy . Mój adrses :janina.majka@o2.pl

uhala@wp.pl
Inne
@ANNA

Przyłączam się do pozwu zbiorowego też nie mogę odzyskać swoich pieniędzy

Pracodawca

@ANNA

Pani Anno prosimy o kontakt, nie ma możliwości aby ktoś nie otrzymał zwrotu za odstąpienie. Jeżeli otrzymała Pani zapewnienie o zwrocie, to z pewnością był on wykonany. Prosimy o kontakt w celu wyjaśnień na nr: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Pracodawca

@Janina

Pani Janiono prosimy o pilny kontakt do nas. Nie mamy żadnej wiadomości od Pani dlatego ciężko się nam odnieść do tego stanu rzeczy. Nr kontaktowy: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

anna
Inne

nie dajcie sie nabrac , pieniedzy nie dostaniecie czekaja na naiwnnych

Pracodawca

 Pytanie
@anna

Prosimy o więcej informacji w czym problem Pani Anno? Aktualnie nie rozumiemy tych aluzji bez podania przyczyny.

Barbara

Zwróciłam preparat na wypadanie włosów następnego dnia po otrzymaniu. Informowałam się przed zakupem czy preparat nie zawiera alkoholu bo nie mogę używać na skore głowy . .Niestety zawiera alkohol denaturat - zostałam wprowadzona w błąd. Odesłałam wraz z formularzem zwrotu dn 24.04 2020 i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto.174,00 pln Nie daruje i będę dochodziła zwrotu swoich pieniędzy Barbara z Warszawa

logiczny
Inne
@Barbara

powinnismy wszyscy oddac tych oszustow do sadu nie puszczajmy im plazem

Czaruś
Pracownik
@logiczny

zbierze się znacznie większa grupa osób które są bardzo zadowolone tak jak ja i staną w obronie profesjonalnej firmy moring formula

Sylwia
Inne
@Czaruś

Tu opinie dotyczą firmy Bestial sp.zoo. Jak Pan Czaruś widzi większość nie otrzymała swoich produktów, chcą odzyskać pieniądze. Niech Pan odważnie udostępni swoje zdjęcia i udowodni swoje słowa

Xxx
Inne
@logiczny

Zgadzam się powinniśmy się wszyscy zgrać i odzyskać nasze pieniądze i pokazać co to za firma kłamców. Niby nie miało być problemów z odzyskaniem pieniędzy a tu proszę nie chcą uznać reklamacji bo niby brak opakowania a sami zrobili przekret . Firma (usunięte przez administratora) nic więcej

Zofka
Inne
@Barbara

Mam identyczną sytuację.Szybko desłałam nieotwierane 2 opakowania preparatu (usunięte przez administratora)ze względu na składnik uczulający wraz z dokumentem zwrotu i już od ponad miesiąca nie otrzymałam pieniędzy 197 zł. Chcę to zgłosić do Urzędu Ochrony Konsumenta z prośbą o interwencję

lesniakzofia@wp.pl
Inne
@Barbara

Zakupiłam 3 opakowania (usunięte przez administratora) na zmniejszenie wagi ciała ok.12 kg. Zużyłam 2 opakowania bez żadnego efektu. Zgodnie z zapewnieniem konsultanta mogłam odesłać puste opakowania i otrzymać zwrot gotówki. Dnia 31.08.br. odesłałam 2 opakowania puste i 1 opakowanie w stanie niezmienionym. do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu należności. Na początku pażdziernika zatelefonałam do firmy i zostałam poinformowana,że termin reklamacji upłynął po 30 dniach od otrzymania przesyłki i moja reklamacja nie została uwzględniona. Uważam , że zostałam perfidnie oszukana. Przestrzegam innych przyszłych klientów przed współpraca z ta firmą. Zofia

Maria
Inne
@Barbara

Przyłączam się do pozwu zbiorowego. mój adres to maryla25@onet.pl Odstąpiłam od umowy 3.02.21 produkt Hairstim. Do tej pory nie mam zwrotu pieniędzy tj. 312.00 zł dziś jest 25.03 21

Barbara z Lublina
Były pracownik
@Barbara

Tez odeslalam preparat i nie otrzymalam odp.do tej pory Jestem emerytka dzwonilam setki razy z prosbą o uwzglednienie reklamacji i od 8 mcy nie ma skutku.Bylam oszukiwana i zwodzona ze juz niebawem zwrot pieniedzy dotrze do mnie.Jest to OSZUSTWO.i wielki KANT. Telefony odbierali ludzie ,ktorzy jawnie robili ze mnie idiotke.Barbara z Lublina

Gosia
Inne
@Barbara

Ja również nie dostałam zwrotu pieniędzy.Twierdza ze wysłali.

Pracodawca

@Gosia

Dzień dobry, jeśli otrzymała Pani zapewnienie o zwrocie kosztów, to z pewnością został on wykonany. W przypadku braku informacji prosimy o kontakt bezpośredni na Nr kontaktowy: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Pracodawca

@Barbara

Pani Barbaro z warszawy, nie ukrywamy czerwiec 2020 był ciężkim okresem w naszej działalności co wymagało zamknięcia biura zgodnie z wymaganiami państwowymi dotyczącymi covid-19. Ze względu na czasowe zamknięcie biura mogło dojść do zaniechań w tamtym okresie, dlatego chcemy je naprawić. Zapraszamy do kantaku na nr kontaktowy: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Maria
Inne

Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów. Nie dajcie się (usunięte przez administratora). Te produkty to jedna wielka ściema. W dniu 3.02.21 zaraz po otrzymaniu (usunięte przez administratora) odstąpiłam od umowy i odesłałam . Produkt Firma otrzymała 8.02.21 niestety zwrotu pieniędzy nie ma tj.312.00 zł. Na moje maile i list nie ma odpowiedzi. Konsultanci perfidnie kłamią i (usunięte przez administratora) Uważam ,że należy złożyć pozew zbiorowy przeciwko tej firmie. Nie mogą bezkarnie nas (usunięte przez administratora). Mój mail maryla25@onet.pl

Judyta
Inne
 Pytanie
@Maria

Ja też zostałam oszukana zakupiłam tabletki na odchudzanie(usunięte przez administratora) po kilku dniach stosowania dostałam strasznych bóli brzucha i wylądowałam na ostrym dyżuże tabletki odesłałam pieniędzy do tej pory nie otrzymałam za zwrot Dziewczyny macie może do nich nr telefonu?

ZS
Pracownik
@Judyta

telefonów nie odbierają jest informacja że nr nie istnieje

Pracodawca

 Pytanie
@ZS

Na jaki nr próbowali się Państwo do nas dodzwonić? Przyznajemy, że w ostatnim czasie dokonywaliśmy zmian operatora, jednak nr kontaktowy: 22 230 2877 jest cały czas dostępny bezpośrednio na biuro.

Pracodawca

@Maria

Dzień dobry, wszystkie zwroty z tytułu odstąpień są respektowane. W celu wyjaśnień proszę o kontakt na nr: 22 230 2877 lub Mail: zamowienia@azurecrm.pl

Pracodawca

@Judyta

Proszę dzwonić do biura na nr Nr kontaktowy: 22 230 2877

Anna Yamaguchi
Inne
 Pytanie

Chcialabym skontaktowac sie z Panem Michal Gil. Dzwonil do mnie dwa razy, ale tel. odebral maz i zaraz rozlaczyl rozmowe. Mam wykupiona transakcje TR-2VP-3H2-J4AX. Biore tabletki, tak jak umawialam sie z Panem Michalem Gil. Staralam sie do niego zadzwonic, ale dostawalam tylko informacje, ze nie ma takiego numeru :-( Bardzo prosze o kontakt rano, gdy nie ma meza w domu. Anna Yamaguchi

Pracodawca

@Anna Yamaguchi

Szanowna Pani, w dniu dzisiejszym przekażemy kontakt do konsultanta prowadzącego w celu pomocy. W racie chęci szybszego kontaktu prosimy o telefon bezpośrednio na biuro : 22 230 2877

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Lidia ????
Inne

Tak ja tak uważam.

tes
Pracownik
 Pytanie

naciągacze jakich mało, dzięki naiwnym jak my?

Ja
Pracownik
@Lidia ????

Też uważam, że oszukują, naciagaja, po 1 tabl Fast nieomalże na SOR bym musiała pojechać w pandemii, tak mnie rozbolal brzuch. Zwróciłam, nie mam kasy.

uhala@wp.pl
Inne
@Lidia ????

Firma jest (usunięte przez administratora) nic nie podejrzewających klijętów.Naciągneli mnie na 697 zł

Mrzywiec Andrzej
Inne

Witam. Stosuję (usunięte przez administratora) od 3-ech tygodni i jestem zadowolony.Udało mi się zrzucić do tej pory 4.6 KG, nie ukrywam, jestem czlowiekiem starej daty, mam 67 lat i jestem bardzo zadowolony, nie tylko zrzuciłem kilogramy ale również kręgosłup oraz kolana przestały mnie boleć jak przedtem. Czuję się generalnie lepiej, problemy ze snem zniknęły. Specjaliści są bardzo wyrafinowani oraz wykwalifikowani do pracy z ludzi w każdym wieku, Pozdrawiam serdecznię firmę Bestial.

kolo
Inne

Podpierają się argumentem że istnieją siedem lat. To tylko świadczy o nieudolności naszych organów ścigania. Twierdzą, ze produkt pochodzi z Anglii jednak nie podadzą nazwy producenta. (usunięte przez administratora) bezczelne zarówno z samym produktem jak również z realizacją obietnicy zwrotu pieniędzy jeżeli produkt nie podziała.

anonim

(usunięte przez administratora)

Marian

Ja stosowałem tą kurację i jestem BARDZO zadowolony, schudłem 25 kg a mój opiekun kuracji co 2 tygodnie sie ze mna kontaktował. Proszę takich bzur nie pisac i nie wprowadzac ludzi w błąd.

Xxx
@Marian

To chyba był jakiś cud bo jakoś innym nie pomogła A kasy też nie chcą zwrócić tą firmą to (usunięte przez administratora) i nic więcej. Tak nie można (usunięte przez administratora)ludzi i nie zwracać komuś pieniędzy

1
jaja
 Pytanie
@Xxx

Cud? chyba logiczne jest to, że Ci co nie umieją słuchać konsultantów że gwarancja jest na 30 dni, ludzie niezadowoleni z produktu, bądź ludzie co myślą że sama kapsułka pomoże a będą się mogli obżerać to będą siedzieli w internecie i pisali głupkowate komentarze. Szkoda mi tych ludzi, ale to nie wina firmy że pewna częśc grupy ich konsumentów nie ma mózgu. Sam się zajmuję sportem i dietetyką, wspomagałem się tą kuracją i jestem mega zadowolony z rezultatów!!! Pozdrawiam firme Bestial i całą załogę!!! Pozdrawiam

Weronika
 Pytanie
@Marian

Jasne schudłeś... Ile dostałeś za ten koment? Ja straciłam 600zl i nawet 100g nie schudłam fzriki moringa od bestialskiej firmy.

judyta
@Marian

Co ty za głupoty wypisujesz

Filip
Inne

produkty pomogły tego się spodziewałem

Bożena
Inne
 Pytanie
@Filip

Pracujesz u tych (usunięte przez administratora) ? Jesteś jednym z nich ?

Maria
Inne

Czytam i mnie to przeraza ,zakupilam mezowi za 200 euro srodek na grzybice paznokci ,jeszcze nie wiem czy jest pomocny ,ale moze ktos juz sosowal ,i moze cos napisac .dziekuje ,pozdrawiam

Bernardeta
Inne
@Maria

Jest to jakaś firma oszustow. Już napisze dlaczego mam taką o nich opinie. Ale najpierw odpowiem pani która kupiła za 200euro mężowi preparat na grzybice paznokci. Otóż mnie nie pomogło. A zużyłam 5 opakowań (buteleczek). Po zużyciu dwoch dzwoniłam do firmy czy mam to zwrócić czy dalej stosować. Doradca odpowiedział dalej stosować bo niektórzy już po dwóch widza poprawe a inni muszą do końca to zużyć. Więc nie odsyłałam bo po takiej odpowiedzi doradcy uznałam że mogę spokojnie to zużyć. W rozmowie tej miałam zapewnienie że jak nie zadziała to będzie zwrot kasy. Niestety zużyłam do końca, nie podziałało. W 5 XI. 2020 wysłałam reklamację z prośbą o zwrot pieniędzy i pełne uzasadnienie. Cisza,14. XII po kontakcie z doradcą uznaliśmy że lepiej napisać e-maila i to wszystko opisać, tak zrobiłam. Znowu cisza. Dzwoniłam kilka razy dopytując czemu niema żadnej odpowiedzi. Wtedy dowiedziałam się że reklamację rozpatrzono negatywnie bo nie zwróciłam tych zużytych buteleczek. Nikt wcześniej mi o tym nie mówił, przecież bym je zachowała i odesłała. Następny doradca poradził ze jeśli mam choć jedna to trzeba odesłać. Znalazłam tą jedną i odeslalam 19.XII. Dalej cisza. Zero rakcji. Wygląda to tak że jak trzeba przekonać klienta do zakupu to Oni są świetnie do tego przygotowani. Jednak dalej to już tylko wszystkie rozmowy jeśli są to ewidentnie raczej dają do zrozumienia ze nie należy Ci się nic bo np.nie spełniłaś ich warunków. I reklamacja jest negatywna, a on jako doradca nic już poradzić nie może. Ja stracilam 396zl+12.50zl(za Odeslanie pustej buteleczki). Będę o to walczyć bo jest to nieuczciwe dzialanie przez tą firmę. M. B. Tak się nie postępuje, d l a mnie był to wydatek 1/4 emerytury, to nie są żarty. Osobiście nie polecam tej firmy.

teresa
Inne
@Bernardeta

Wszystko prawda , nawet pełne butelki odesłałam i tez zwrotu pieniedzy nie dostałam . Nie dajcie sie oszukac

anna
Inne
@Bernardeta

Nawet gdyby Pani zwrocila pelbe opakowania , tez by Pani pieniedzy nie dostala. (usunięte przez administratora) nie dajcie sie nabrac

Bożena
Inne
@Bernardeta

Doświadczyłam dokładnie tego samego . To BANDA (usunięte przez administratora) I ZŁODZIEI !!!!! Ostrzegam Wszystkich przed tą firmą i ich specyfikami .

Bożena
Inne
@Maria

Proszę to wyrzucić do śmieci . Ja doświadczyłam po tym preparacie jedynie bardzo nieprzyjemnych skutków ubocznych. Konkretnie zapalenie naczyń krwionośnych w nogach. Obecnie mam od stóp po połowę łydki brązowe nogi .To wynik popękanych naczynek krwionośnych. Proces nie do odwrócenia . Zwrotu pieniędzy się nie doczekałam . Telefonów też nie odbierają .

Bożena
Inne

Doświadczyłam dokładnie tego samego. Zostałam naciągnięta na 900 zł. Telefonów ode mnie nie odbierają .(usunięte przez administratora) Ostrzegam Wszystkich przed tą "firmą" i ich specyfikami.

Joanna
Inne

UWAGA!!!!! (usunięte przez administratora) !!!! Skład preparatu jest żenujący! Sprzedadzą wam również młody jęczmień za 300pln! JEŚLI ODEŚLECIE, NIGDY NIE ZOBACZYCIE PIENIĘDZY!!! SKŁADAM SPRAWĘ DO PROKURATURY !!!

marynia
Pracownik

zostalam oszukana na 700zl. Odeslalam preparat na wzmocnienie wlosow. Poniewaz nie bylo zadnej poprawy,odeslalam jedna pusta buteleczke i trzy pelne. Telefonu nie odbieraja, bo wiedza po numerze kto dzwoni

Zostaw merytoryczną opinię o Bestial Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bestial Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Bestial Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bestial Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Bestial Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii