Czytam o dużej elastyczności w godzinach pracy. Czy to oznacza, że studenci mają szansę na zatrudnienie?
Oczywiście ze mają szansę, łatwiej ich zrobić w trąbę , łatwiej ich wydymać na kasę i łatwiej ich oszukać. Pracowałem w tej firmie i powiem jedno . Z daleka od takiego prezesa i od takiej firmy. Jak nie chcesz mieć zjeb...go życia i nocnych koszmarów to poszukaj czegoś innego a zapewniam że znajdziesz napewno.
Jakiś czas temu firma Motorlink Sp. z o.o. poszukiwała osoby na stanowisko Blacharz. Czy znajdę tu kogoś, komu udało się otrzymać tę pracę? Jak ocenia atmosferę w firmie?
Czlowieku daj sobie spokój z tą firma. Odkąd odszedlem z tej firmy to poczułem się wolnym człowiekiem, mam większe zarobki płacone na czas i wszystko na papierze. Nie musze prosic się o ogrzewanie w zimę i nikt nie staje mi nad głową. Ja szczerze nie polecam.
Firma solidna w kwestii wymagań jak i rozliczeń. Nie polecam dla osób z "napompowanym" CV bo weryfikacja w działaniu jest natychmiastowa, jeżeli natomiast ktoś chce się nauczyć zawodu w praktyce np.: po zakończeniu szkoły i ma chęci do pracy to bardzo dobre miejsce. Duża elastyczność w zakresie godzin pracy. Z mojej perspektywy pracodawca godny polecenia.
Ludzie ludzie drodzy jeżeli ktoś nie potrafi wcisnąć sprzedaż w aucie i mówi że auto nie odpala to niech sobie kupi malucha przemyślcie to co kto pisze
Przejrzałam dokładnie starsze wpisy o tej firmie i niektórzy pisali, że nie polecają tego miejsca pracy. Ale to była dosyć starsza już opinia. I dlatego chciałabym wiedzieć, jakie są obecne opinie pracowników o tym miejscu zatrudnienia. Moglibyście teraz polecić to miejsce?
Podpowiedzcie czy warto starać się o pracę w firmie? Jakieś aktualne informacje??
Gdyby tak było jak próbują niektórzy wmówić to na forum byłoby znacznie więcej wpisów! Firma ok to nie ma powodu do narzekania.
Nie polecam tej firmy
Stanowczo nie polecam tej wypożyczalni,auto które dostałam w pewnym momencie przestało odpalać,kiedy zadzwoniłam po pomoc i spytałam dlaczego tak się dzieje Pan odpowiedział że raz na jakiś czas się zawiesza i należy zamknąć auto i po ok.10 minutach otworzyć-tak zrobiłam ,pomogło . Najzabawniejsze jednak jest to jak traktują swoich klientów,zgłosiłam do PZU (bo z to przez PZU dostałam to auto) że jest taki problem z samochodem. Kiedy konsultant zadzwonił do wypożyczalni pan powiedział, że żadnego problemu z autem nie było tylko ja nie potrafiłam wcisnąć sprzęgła do końca ,co jest totalnym absurdem. Naszczescie nauczona doświadczeniem nagrywam wszystkie swoje rozmowy telefoniczne więc i ta również nagrałam i niewątpliwie wyciągnę z tej sytuacji konsekwencje.Ostrzegam jednak innych,jak ta wypożyczalnia traktuje swoich klientów!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Motorlink Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Motorlink Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.