Pracuje w tej firmie od prawie 2 lata. Praca bardzo przyjemna, komunikacja z zespołem na naprawdę dobrym poziomie. Dziewczyny są bardzo miłe i zawsze chętne do pomocy. Menadżer oraz szefostwo również bardzo mili. Praca podczas sezonu potrafi dać w kość ale jeśli lubi się kontak z ludźmi to jak najbardziej polecam. Wynagrodzenie dobre . System premiowania też na fajnym poziomie . Jeśli się starasz to w sezonie można wyciągnąć naprawdę fajna sumkę.
Witam jestem aktualnie pracownikiem firmy od 6 lat . Atmosfera między pracownikami jest naprawdę przyjazna, a dziewczyny zawsze są chętne i zwarte do pomocy jeśli przychodzi taka potrzeba . Organizowane są imprezy integracyjne co daje możliwość scalenia zespolu. Praca jest przyjemna, ma swoje plusy i minusy jak każda . Jestem osobą która lubi ład i porządek i będąc na miejscu kierownika salonu cenię sobie to samo w pracy co nie sprawia mi żadnego kłopotu w obowiązkach na porządku dziennym w salonie. Oczywiście w sezonie ma swój charakter gdzie wskakujemy na wyższe obroty ale oczywiscie to wiąże się z korzyściami dla pracownika (większymi premiami) więc raczej każdy pracownik czeka na ten sezon ;) Jezeli chodzi o finanse myślę że jest to kwestia indywidualna . Ja osobiście jestem zadowolona dowodem na to jest mój długoletni staż pracy w tej firmie i chęć rozwoju w dalszym ciągu - a firma jest mi to w stanie zapewnić.
Jestem pracownikiem solarium MOOYE SOLAR STUDIO i uważam że praca jest jedną z najlepszych prac w jakich do tej pory pracowałam ,a atmosfera panująca w zespole jest najlepsza jaką można by było mieć w pracy . Uważam ,że zarobki w tej firmie są bardzo dobre dodatkowo szefostwo przyznaje premie oraz pracownicy dostają również np na święta karnety na opalanie . Każdy pracownik jest doceniany . Praca z klientami jest również przyjemna bo dzięki rozmowie z naszymi klientami jako pracownik mogę im udzielić informacji o bezpiecznym opalaniu i działami kosmetyków które każdy pracownik nabywa przy różnego rodzaju szkoleniach przeprowadzanych przez managera bądź szkoleniowca co uważam za duży plus ponieważ mogę poszerzać swoją wiedzę i umiejętności jako pracownik . Jak w każdej pracy pracownik ma obowizki ,które oczywiście muszą być wykonane do naszych naleza obsługa klienta i utrzymanie salonu w czystości. Oczywiście nie samą pracą żyje solarium ponieważ mamy organizowane spotkania firmowe i imprezy integracyjne na których jest przesympatyczna i genialna atmosfera . Jeżeli tylko potrzebujemy pomocy bądź mamy jakiś problem zawsze mamy wsparcie naszej szefowej oraz pani manager . POLECAM TĄ FIRME
Praca w tak zgranym zespole to przyjemność, miła atmosfera ,wynagrodzenie zawsze na czas.Integracja pracowników jest systematyczna co w innym firmach zawsze mi brakowało.Polecam
Bardzo miło wspominam pracę w tej firmie, świetna atmosfera oraz ogromna możliwość nauki na wysokich obrotach,które bardzo lubię. Polecam :)
Cześć, Szukam byłych pracowników których można zapytać w sprawie zatrudnienia. Czy kierownictwo buduje przyjazną atmosferę w firmie? Szczerze dziękuje za wskazówki.
Wymagają zbyt dużo za najniższą krajową. 1. Płaca to najniższa krajowa a takie ekskluzywne solarium :) Wymagają czystości w postaci latania cały czas z miotłą, żeby nie było żadnych paprochów itd. - chyba specjalnie te białe kafle :) 2. Każdemu musisz proponować wszystko po kolei: iż w sprzedaży są świece sojowe, zawieszki do aut, perfumy, kosmetyki np. brązujące czy przyspieszacze. Przy dużej ilości klientów wcale się tak nawet nie da, jak wszystko pozajmowane i trzeba co chwilę dezynfekować, klienci czekają, nie ka na to czasu. Nie lubię takiego wciskania. 3. Są kontrole czystości w postaci przyjeżdżania czasem z rana niespodziewanie i sprawdzania wszystkiego po kolei. Ok - to jest akurat w porządku. Ale jeśli nie zdążysz zdobić czegoś i zostawisz sobie na rano to może być problem. 4. Praca od 8.30 jest jest na 9 do 15 lub od 15 do 22.01. Zamknięcie systemu jest o 22.01 - gorzej jeszcze, jak przyjdą klienci pod koniec wiec musisz jeszcze dłużej zostać, bo musisz jeszcze zdezynfekować lozko, to potem wyjdziesz jeszcze później. 5. Kupa roboty z myciem luster :) które sięgają wysoko.. 6. Dziewczyny się często zmieniają(uciekają) a dlaczego to możecie sami wywnioskować po mojej opinii o pracy tam. Ciagle tam szukają kogoś do pracy. Wpiszcie sobie na olx „światłoterapii” to wam wyskoczą ogłoszenia z różnych miast z MOOYE. 7. System na komputerze ma swoje wady.. nie jest intuicyjny, przez co możemy zrobić jakiegoś byka, np. jak ktoś ma na karcie stałego klienta niewykorzystane środki a były one sprzed pół roku to nie znikają(po pół roku tracą ważność), trzeba sprawdzać i podliczać to wszystko bo on nie może już ich użyć. A one zostają. Jaki to ma sens, skoro nie można ich już użyć? Wszystko się miesza. 8. Nie ma kodu na niektóre produkty, co przysparza problemy w razie kontroli skarbowej - jak nabić produkt, dla którego nie ma kodu? A to my płacimy za niewybicie paragonu. 8. Odpowiedzialność materialna. Ktoś coś ukradnie? Ty oddajesz pieniądze. Czyli za kupę roboty dają najniższa krajową. Przygotujcie się na ciągle latanie ze szczotka i latanie z szufelka lub ściąganie tego, co uzbierałas/eś na zaplecze które blisko nie jest bo zbierasz wszystko z podłogi a salon jest duży. najgorzej jest w zimę, kiedy jest wszystko zabłocone i co chwilę musisz latać z mopem. Zawsze po każdym sprzątamy kabinę, podnosimy matę aby ją wytrzepać i to jest ok ale jaki jest sens jak ona nie jest odkażana? Ok są wprawdzie myte wieczorem. Nie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Solar Studio Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Solar Studio Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Solar Studio Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!