Opinie o Airly Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Airly Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Airly Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Airly Sp. z o.o. w Kraków

Andrzej
Były pracownik

Nie polecam firmy, po przepracowaniu tam kilkunastu miesięcy nie polecam nikomu tam wchodzić, brak możliwości awansu, wola znaleźć kogoś z doświadczeniem chociaż mają wykwalifikowanych pracowników którzy mogą pełnić te obowiązki. szanse na podwyżek są praktycznie zerowe i się nie zdarzają, to co najgorsze bardzo często dochodzi do (usunięte przez administratora)i próby zgłaszania i eskalowania tego kończą się 'wina' zwykłego pracownika. Dział HR/People prowadzony przez (usunięte przez administratora) wygląda jak jakiś dział (usunięte przez administratora), rozmowa z nimi nie ma żadnego sensu, mają swoje zdanie i swój pogląd i zdanie zwykłego pracownika im zwiewa i powiewa. Jeśli zależ ci na zdrowej atmosferze oraz przyjemnej pracy to to miejsce nie jest dla Ciebie,

5
Andrzej
Pracownik
@anonim

(usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora), wymuszanie, ośmieszanie, wchodzenie w relacje miedzy ludźmi tzn nieraz sytuacja że ktoś z zarządu złe zinterpretował żart opowiadanymi między dwoma osobami, co później kończyło się spotkaniami na temat zachowania i podejścia (chociaż żadna ze stron nie widziała problemu w tym żarcie). Wyliczanie każdej sekundy w łazience, pretensje o zrobienie dwóch kaw w ciągu dnia (bo według nich wolno tylko jedną pić). Jeśli chodzi o premie i pensje przez ponad dwa lata nie usłyszałem żeby ktokolwiek otrzymał premię, zamiast premii były za to robione co parę miesięcy imprezy pracownicze, które uwaga, były robione specjalnie w czwartek żeby nikt nie pił bo przecież w piątek trzeba pracować. Jeśli chodzi o podwyżki, na przestrzeni ponad dwóch lat otrzymałem jedną która była obiecana rok wcześniej, i za każdym jak o nią dopytywałem było cos na zasadzie, 'no jak będziesz szybciej pracował', "jak możemy dać ci podwyżek jak nie wyrabiasz ze swoimi rzeczami", " firmy teraz nie stać na podwyżki". Również słyszałem historie od programistów, którym wręcz próbowali obniżać pensje ( które i tak w tej branży były niskie) i jeszcze wmawiać że powinni się z tego cieszyć że zarobią mniej. Ogólnie robi się z tego typowy Januszex. Wysokość wypłat to trzeba liczyć się z najniższą półką na danym stanowisku, (usunięte przez administratora) A dodam kwestie parkingów, jest ich na tyle mało że za czasu zakończenia mojej pracy funkcjonował system rezerwacji, jeśli dwa tygodnie wcześniej nie zarezerwowało się parkingu trzeba było korzystać z komunikacji miejskiej, i jak ktoś mieszkał poza krakowem miał dość ciężką sytuację.

3
Damian
Inne

Ktoś wspomniał że po rozmowie nie ma żadnej odpowiedzi. Szkoda bo jakbym aplikował to wolałbym wiedzieć dlaczego się nie dostałem. Jak jest w ogóle na rekrutacji? Kilka etapów czy tylko jedna rozmowa?

Natalia (Airly)
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Cześć Ola! ???? Dzięki za przekazanie swojego feedbacku na temat procesu rekrutacyjnego. Przepraszam za brak informacji zwrotnej. To nie powinno się zdarzyć i rozumiem, że jesteś rozczarowana brakiem tej komunikacji. Chciałabym zrozumieć co się stało i dlaczego nie otrzymałaś odpowiedzi zwrotnej. Czy możesz wskazać na jakie stanowisko aplikowałaś? Przyjrzę się temu bliżej i oczywiście wrócę z odpowiedzią zwrotną już bezpośrednio do Ciebie. Odezwij się proszę na nasz adres mailowy cv@airly.org, abyśmy mogły to omówić. :) Pozdrawiam serdecznie, Natalia (Airly)

FullStack Nowy wpis
Kandydat

Pisałem wcześniej, że proces rekrutacyjny super - no jednak nie do końca. Pierwsze dwa etapy spoko, naprawdę super, ale spotkanie techniczne z developerami to porażka. Jeden się spóźnił, zaspany, zaczął przecierać spuchniętą po spaniu twarz rękami. Jego pytania techniczne były ok, do napisania jakiś prosty serwisik, ja osobiście nie uznaję live codingu, więc mi średnio to siedzi. Drugi za to pokazywał mi kod i czekał aż się potknę w odpowiedzi żeby zaraz wytknąć mi gdzie jest problem w kodzie… Ogółem pytania, które wyłapałby debugger i ludzie nie muszą, bo to nie assembler, albo takie gdzie kod by się nawet nie kompilował /transpilował Tragedia, byłem bardzo zły bo zależało mi na dołączeniu do firmy, wydawała się fajna po pierwszych etapach. Z perspektywy czasu nie żałuję, są dużo lepsze firmy i jednak nie chciałbym pracować z takimi devami. Peace

On Nowy wpis
Inne

Co do stanowiska Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży, pisano kilka m-cy temu, gdy pojawiło się ogłoszenie, że do zadań należy aktywne pozyskiwanie nowych klientów. A nieco niżej, że zapewnia się niezbędne narzędzia pracy. Czy to oznacza samochód, laptop i telefon, czy również wsparcie marketingowe?

Damian
Inne

Ktoś wspomniał że po rozmowie nie ma żadnej odpowiedzi. Szkoda bo jakbym aplikował to wolałbym wiedzieć dlaczego się nie dostałem. Jak jest w ogóle na rekrutacji? Kilka etapów czy tylko jedna rozmowa?

Joanna, Head of People @Airly
Pracownik
@Damian

Cześć Damian, W Airly dbamy o to jak najlepszy Candidate Experience i jest to dla nas kluczowe, by osoby, z którymi spotykamy się w procesie rekrutacyjnym, otrzymywały od nas informacje o swoim progresie, a także dostawały kompleksowy i konstruktywny feedback. Nasz standardowy proces składa się zazwyczaj z kliku etapów: 1. Zaczynamy od rozmowy z kimś z zespołu People (obecnie zazwyczaj ze mną) - na tym etapie opowiadam szerzej o Airly i o naszych wyzwaniach, badam dopasowanie do kultury firmy, kluczowe miękkie kompetencje, doświadczenie i poziom języka angielskiego (w tym języku komunikujemy się na codzień). 2. W zależności od procesu, kolejnym krokiem może być krótkie zadanie. Rozwiązania wykorzystujemy tylko i wyłącznie na potrzeby rekrutacji. 3. Następny krok to rozmowa "techniczna" - tutaj kandydaci/ki poznają kolejne osoby z zespołu i ten etap fokusuje się na doświadczeniu i wiedzy kandydata/ ki w danym zakresie. 4. Na koniec kandydaci/ki spotykają się z naszymi CEO i COO - ten etap pogłębia poprzednie. I to wszystko! :) Podczas każdej rozmowy zostawiamy przestrzeń na pytania kandydatów/ek i zawsze udzielamy feedbacku. Zapraszam do aplikowania! :)

anonim
Inne
@Joanna, Head of People @Airly

Na czym mniej więcej polegają te krótkie zadania? :-) Można prosić o wyjaśnienie? Chodzi mi tutaj o backend developera, bo jestem zainteresowana tym stanowiskiem. Chciałabym się dobrze przygotować - bardzo mi zależy.

Przemo
Były pracownik
 Pytanie
@Joanna, Head of People @Airly

Zatem opisz jeszcze kulturę zwalniania pracowników, bo to też się łapie pod Candidate Exp. Prawda?

2
Joanna @Airly
Pracownik
 Pytanie
@Przemo

Cześć Przemek, Zwolnienia pojawiają się w każdej firmie, szczególnie ostatnio na rynku pojawiła się cała masa grupowych a nawet masowych zwolnień, np. w branży IT. Powody mogą być różne, często zdarza się to z winy samego pracownika, a czasem z sytuacji biznesowej firmy. Czy takie sytuacje mają coś wspólnego z kulturą organizacyjną? Nie sądzę. Tym bardziej nie ma to nic wspólnego z kandydatami w procesie rekrutacji, dlatego nie rozumiem Twojego komentarza. Jeżeli rzeczywiście jesteś byłym pracownikiem Airly, zapraszam Cię do skontaktowania się z nami mailowo lub telefonicznie, jeżeli chciałbyś coś wyjaśnić lub o coś dopytać. Anonimowo zawsze jest łatwiej wrzucić uszczypliwy komentarz. Ja zachęcam Ciebie do bezpośredniego dialogu. :)

anonim
Inne
@Joanna @Airly

Co do tych powodów wspomnianych zwolnień zaciekawiła mnie ta wzmianka o tych z winy samego pracownika. W przypadku firmy o jakich może być na bieżący okres mowa? jakie to błędy? I czy w tym przypadku padają przed tym jeszcze jakieś wstępne ostrzeżenia?

Ola Nowy wpis
Kandydat
@Joanna, Head of People @Airly

Brałam udział w rekrutacji. Po pierwszym etapie zostałam zaproszona na drugą rozmowę, każda trwała ponad godzinę. Niestety po drugiej nie dostałam już żadnego feedbacku, pomimo zapewnień o informacji nawet w przypadku nie wybrania mojej kandydatury. Także nie do końca tak wygląda ten Candidate Experience, który opisuje osoba powyżej.

Natalia (Airly) Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Cześć Ola! ???? Dzięki za przekazanie swojego feedbacku na temat procesu rekrutacyjnego. Przepraszam za brak informacji zwrotnej. To nie powinno się zdarzyć i rozumiem, że jesteś rozczarowana brakiem tej komunikacji. Chciałabym zrozumieć co się stało i dlaczego nie otrzymałaś odpowiedzi zwrotnej. Czy możesz wskazać na jakie stanowisko aplikowałaś? Przyjrzę się temu bliżej i oczywiście wrócę z odpowiedzią zwrotną już bezpośrednio do Ciebie. Odezwij się proszę na nasz adres mailowy cv@airly.org, abyśmy mogły to omówić. :) Pozdrawiam serdecznie, Natalia (Airly)

FullStack
Inne

Polecam. Dawno nie miałem tak profesjonalnie poprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej. Jestem pod wrażeniem i czekam na odzew po naszej rozmowie.

anonim
Inne
@FullStack

To napisz konkretnie jak Cię traktowano i jakie pytania padły, bo brzmi na prawdę zachęcająco. Pisałeś opinię kilka miesięcy temu, więc daj znać czy się do Ciebie odezwali i po jakim czasie. Tak jeszcze dopytam; czy długo czekałeś od momentu aplikowania na zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Airly Sp. z o.o. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

W sieci znalazłem ofertę pracy na stanowisko młodszego specjalisty ds. sprzedaży w sektorze publicznym. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to oferują od 5 000 – 7 500 złotych i jest to wynagrodzenie zmienne uzależnione od efektów pracy. Czy to oznacza, że na sam początek otrzymuje się 5k? Czy mając doświadczenie, można liczyć na większe wynagrodzenie? Myślę, aby tutaj zaaplikować, dlatego pytam. Widzę, że można pracować zdalnie. Czy firma zapewnia odpowiednie narzędzia pracy?

Joanna @Airly
Pracownik
@anonim

Cześć KS! Podane wynagrodzenie to widełki podstawy, którą oferujemy na tym stanowisku. Jest to sygnał dla potencjalnych kandydatów/ek, w jakim przedziale odnośnie swoich oczekiwań finansowych mogą się poruszać. Czyli w tym przypadku maksymalnie możemy zaoferować 7500 brutto na UoP osobie na stanowisku Młodszego specjalisty ds. sprzedaży. Dodatkowo, na każdym sprzedażowym stanowisku w Airly oferujemy prowizję za osiąganie celów sprzedażowych. Jeśli zdecydujesz się zaaplikować i Twoje doświadczenie wpisze się w to, czego szukamy, opowiemy Ci więcej już na samej rozmowie. :) Oferta, którą kandydat dostaje pod koniec procesu jest podyktowana jego/jej doświadczeniem i jak wpisuje się ono w nasze wymagania, jak odnosi się do podobnych ról i kompetencji, które już posiadamy w zespole, oraz do oczekiwań finansowych samego/ej kandydata/tki. Można pracować zdalnie i oferujemy cały potrzebny sprzęt do pracy. :) Zapraszam do aplikowania!

Obywatel
Kandydat

Firma nie potrafi udzielić odpowiedzi po rekrutacji na backend developera. Zapewniają, że dadzą znać o pozytywnej lub negatywnej opinii. Wykazuje to brak profesjonalizmu i szacunku wobec kandydata.

Marta
Inne
@Obywatel

Serio backendowców tak traktują? A cała ta rekrutacja to ile trwała, bo aż ciekawa jestem ile czasu trzeba było na to poświęcić?

Joanna, Head of People @Airly
Pracownik
 Pytanie
@Obywatel

Cześć Obywatel, Choć trudno odnieść mi się do tej konkretnej rekrutacji, ponieważ wtedy jeszcze nie pracowałam w Airly, to teraz mogę Cię zapewnić, że przygotowanie i udzielenie konstruktywnego i szczegółowego feedbacku kandydatom/kom po zakończonym procesie rekrutacyjnym to dla nas priorytet. Feedback opieramy o to, co poszło dobrze, co mogło pójść lepiej/ co warto poprawić i staramy się też udzielać feedforward - czyli kierować kandydatów w miejsca, gdzie mogą poszerzyć swoją wiedzę. Ciekawa jestem, czy dopytałeś o feedback po zakończonym procesie, jeżeli z jakiegoś powodu go nie otrzymałeś? Jestem pewna, że usłyszałbyś merytoryczną odpowiedź. W razie czego zapraszam do kontaktu, już nie anonimowo. :)

Bogusław
Były pracownik

Ja tam jestem zadowolony. Ta firma dała mi możliwość niesamowitego rozwoju. Jestem im za to wdzięczny.

Teresa
Inne
@Bogusław

O, powiesz coś więcej, o jakim rozwoju mowa? Rozważam przejście z innej firmy i chciałam poznać każde za i przeciw. Jakie są warunki awansu w firmie tutaj?

Joanna, Head of People @Airly
Pracownik
@Bogusław

Cześć Bogusław. Dzięki za podzielenie się tą pozytywną opinią. Chcemy, by nasi pracownicy rozwijali swoje kompetencje i umiejętności wraz z rozwojem Airly, dlatego tym bardziej cieszy mnie, że miałeś u nas tą możliwość. :) Niebawem wprowadzamy Career Pulse Check, który jeszcze bardziej będzie fokusował nas na rozwój kompetencji naszego zespołu. Trzymamy za Ciebie kciuki, a Ty trzymaj za nas! :)

Jagoda
Inne
@Joanna, Head of People @Airly

No a jak pracownik rozwija te swoje kompetencje, to za tym idzie też lepsza pensja? Pod kątem finansowym taki rozwój firma docenia jakoś wymiernie? I czy jak pracownik rozwija się w firmie czyli poszerza umiejętności, to tez jest zobowiązany ileś w firmie odpracować te szkolenia i kursy?

Ania
Kandydat

Chciałabym podzielić się moją opinią odnośnie rozmowy rekrutacyjnej. Piszę tą opinię, ponieważ ta rozmowa pozwoliła mi lepiej zrozumieć moje szanse na rynku pracy, a nowej pracy w marketingu szukam już od dłuższego czasu, niestety jest ciężko. Muszę przyznać, że była to jedna z lepszych rozmów jakie miałam. Atmosfera była świetna, poczułam, że to że się stresuję nie jest źle odbierane i dziękuję za to! Dowiedziałam się bardzo dużo o Airly i lepiej zrozumiałam jakie wyzwania ma ten start up i co znaczy praca w takim środowisku (nie wiedziałam tego). Dostałam feedback od razu po naszej rozmowie, co było dla mnie zaskoczeniem ale bardzo pomogło mi zrozumieć, dlaczego nie pójdę dalej w procesie (choć jest to wielka szkoda, bo mam wrażenie, że pracują tam naprawdę super ludzie). Dziękuję Pani Joannie, bo wiem nad czym mam pracować, żeby dostać moją wymarzoną pracę w marketingu i dziękuję za feedback odnośnie mojego angielskiego (jestem pod wrażeniem Pani poziomu!). I dzięki, że tak długo Pani ze mną rozmawiała, mimo że skończył się nam czas Nie wiem jak się pracuje w tej firmie, ale po tej rozmowie wiem, że chciałabym móc wziąć udział w tym wyzwaniu jakim jest Airly. Może kiedyś jeszcze mi się uda. :) Trzymam kciuki za znalezienie właściwego kandydata i jeszcze raz dziękuję za wszystkie cenne wskazówki, naprawdę bardzo mi pomogły.

Joanna, Head of People @Airly
Pracownik
@Ania

Cześć Ania! Ja również bardzo Ci dziękuję za udział w naszym procesie rekrutacyjnym. Było wspaniale Cię poznać i na pewno pozostaniemy w kontakcie. :) Cieszy mnie, że feedback jaki dla Ciebie zebrałam i przygotowałam jest wartościowy. W Airly dbamy o jak najwyższe standardy, szczególnie jeśli chodzi o kompleksowy i konstruktywny feedback po zakończonym procesie. Jeśli miałabyś jeszcze jakieś pytania, możesz liczyć na moją pomoc - zapraszam na LinkedIn!:)

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Airly Sp. z o.o.?

Andrzej
Były pracownik

Nie polecam firmy, po przepracowaniu tam kilkunastu miesięcy nie polecam nikomu tam wchodzić, brak możliwości awansu, wola znaleźć kogoś z doświadczeniem chociaż mają wykwalifikowanych pracowników którzy mogą pełnić te obowiązki. szanse na podwyżek są praktycznie zerowe i się nie zdarzają, to co najgorsze bardzo często dochodzi do (usunięte przez administratora)i próby zgłaszania i eskalowania tego kończą się 'wina' zwykłego pracownika. Dział HR/People prowadzony przez (usunięte przez administratora) wygląda jak jakiś dział (usunięte przez administratora), rozmowa z nimi nie ma żadnego sensu, mają swoje zdanie i swój pogląd i zdanie zwykłego pracownika im zwiewa i powiewa. Jeśli zależ ci na zdrowej atmosferze oraz przyjemnej pracy to to miejsce nie jest dla Ciebie,

5
anonim
Inne
@Andrzej

Powiesz konkretniej co było nie tak z tą atmosferą, że aż próbujecie to zgłaszać? I jakie zarobki tu mniej więcej dają? Jeśli podwyżek nie ma to moze chociaż są jakieś możliwości na uzyskanie premii?

Andrzej
Pracownik
@anonim

(usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora), wymuszanie, ośmieszanie, wchodzenie w relacje miedzy ludźmi tzn nieraz sytuacja że ktoś z zarządu złe zinterpretował żart opowiadanymi między dwoma osobami, co później kończyło się spotkaniami na temat zachowania i podejścia (chociaż żadna ze stron nie widziała problemu w tym żarcie). Wyliczanie każdej sekundy w łazience, pretensje o zrobienie dwóch kaw w ciągu dnia (bo według nich wolno tylko jedną pić). Jeśli chodzi o premie i pensje przez ponad dwa lata nie usłyszałem żeby ktokolwiek otrzymał premię, zamiast premii były za to robione co parę miesięcy imprezy pracownicze, które uwaga, były robione specjalnie w czwartek żeby nikt nie pił bo przecież w piątek trzeba pracować. Jeśli chodzi o podwyżki, na przestrzeni ponad dwóch lat otrzymałem jedną która była obiecana rok wcześniej, i za każdym jak o nią dopytywałem było cos na zasadzie, 'no jak będziesz szybciej pracował', "jak możemy dać ci podwyżek jak nie wyrabiasz ze swoimi rzeczami", " firmy teraz nie stać na podwyżki". Również słyszałem historie od programistów, którym wręcz próbowali obniżać pensje ( które i tak w tej branży były niskie) i jeszcze wmawiać że powinni się z tego cieszyć że zarobią mniej. Ogólnie robi się z tego typowy Januszex. Wysokość wypłat to trzeba liczyć się z najniższą półką na danym stanowisku, (usunięte przez administratora) A dodam kwestie parkingów, jest ich na tyle mało że za czasu zakończenia mojej pracy funkcjonował system rezerwacji, jeśli dwa tygodnie wcześniej nie zarezerwowało się parkingu trzeba było korzystać z komunikacji miejskiej, i jak ktoś mieszkał poza krakowem miał dość ciężką sytuację.

3
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Natalia

Nawiązując do nepotyzmu - uważasz, że zwykły pracownik nie ma szans na awans czy jak to jest? Byłeś świadkiem jakichś przejawów nietolerancji, jak się niby objawia? Czy było to gdzieś zgłaszane czy raczej nikt nic z tym nie robi?

1
Pr.
Pracownik

Firmy nie polecam. 27 października zwolniono grupowo ponad 10 osób, bez względu na przydatności dla firmy czy zakres obowiązków. Za to został komplet osób HRze. Firma nie stawia na nasz rozwój, nie mamy żadnych szkoleń... Jest ciężko. Przy następnej transzy zwolnień pewnie i ja polecę.

2
Monika
Inne
@Pr.

Ale tak własciwie to czemu w firmie są zwolnienia? Nie ma tyle pracy co kiedyś? Czy o co chodzi?

Kuba
Kandydat
 Pytanie
@Pr.

Wiesz może jak to jest, że jednocześnie robią zwolnienia i prowadzą rekrutacje na nowych pracowników? Brałem udział w rozmowie kwal. ale akurat nie zostałem przyjęty.

Alicja
Inne
@Kuba

A jak wyglądała sama rozmowa? Jakie pytania Ci zadawali?

MM
Były pracownik
 Problem

To jest koniec Airly. W tym półroczu odeszło ponad 20 osób (pod koniec października grupowe zwolnienia z dnia na dzień, ponad 13 osób) Nikt tam oprócz zarządu, i HR w zasadzie nie został. Zero pomysłu i wizji na dalszy rozwój. Nie polecam!

3
KK
Inne
 Pytanie
@MM

Być może dzięki temu firma uchroni się przed upadkiem? Trzymam kciuki, kiedyś w końcu wrócą normalne czasy...

Szymon
Kandydat
 Pytanie
@MM

Kurcze, jak się to ma do tego, że tydzień temu Airly pochwaliła się na LinkedIn, że po raz kolejny otrzymali dotację od inwestorów na rozwój (5.5 miliona dolarów). Skąd przy takim przypływie kasy takie grupowe zwolnienia?

Marta
Inne
@Szymon

Pytanie tylko kiedy konkretnie dostali pieniążki z dotacji? Możliwe, że te odejścia mogły się rozminąć w czasie czy coś?

Przemo
Były pracownik
@Marta

Dziwne, 2msc wcześniej wszyscy dostali podwyżki, więc kasa już była...

Odpowiedź do MM :)
Pracownik
@MM

W firmie pracuje ponad 30 osób, rotacje zdarzają się wszędzie - a niestety ciężka sytuacja na rynku czasem zmusza również takie firmy jak Airly do podjęcia działań jak restrukturyzacja. Ciężko poza tym dyskutować z opinią osoby, która nie poleca organizacji i podpisuje się nickiem MM - to nie jest najbardziej rzetelne źródło informacji ;)

Przemo
Były pracownik
@Odpowiedź do MM :)

To jest właśnie bardzo, dobre źródło informacji. Były pracownik, który woli pozostać anonimowy, na opinie o firmie pracuje się latami, a niszczy się ją przez kilka złych decyzji działu HR.

Marta
Inne

Cześć, czy ktoś pracuje aktualnie u nich na stanowisko customer support ? Ciekawią mnie tam zarobki i możliwości rozwoju, myśle nad rozmową kwalifikacyjna ale strasznie tez demotywuje to co piszecie ze nie dają feedbacku, bo potem człowiek czeka i czeka niewiadomo na co

recrutiee
Kandydat

Niestety po około 3 godzinach spotkań w ramach rekrutacji, firma nie raczyła nawet podziękować za poświęcony czas. Nie mówiąc już o feedbacku, którego osoby nie znające się na mojej specjalizacji, prawdopodobnie nie byłyby w stanie nawet napisać. Szkoda czasu. Zupełny brak profesjonalizmu i szacunku.

kandydat
Kandydat

Firma nie daje feedbacku kandydatom. Szkoda czasu na rozmowę

kandydat2
Kandydat
@kandydat

wiekszość "amatorskich" firm nie daje bo nie wiedzą jak :P

Tadam
Kandydat
 Pytanie
@kandydat

Mamie się poskarż, a nie tutaj narzekanie. Co to kogoś interesuje? Dowiedzieliśmy się z tego wpisu czegokolwiek nt. tego jak się pracuje w Airly?

Kandydat
Kandydat
@Tadam

Tak, dowiedziales sie zeby olac firme bo stracisz x godzin na rozmowy po czym nie dostaniesz nawet przyslowiowego (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Airly Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Airly Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Airly Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Airly Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Airly Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Pokoju 1A
    31-548 Kraków
  • NIP: 6762514290 REGON: 365524039 KRS: 0000639797
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Airly Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii