Opinie o comfortcar.pl - Comfortcar Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Comfortcar Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Comfortcar Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych
Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i ciężarowych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Comfortcar Sp. z o.o. w Warszawa

Kierowca
Pracownik

Zastanawiam się kto publikuje te opinie lub jakiej pracy szuka ktoś komu nic nie pasuje. Zacząłem pracę w lutym 2023. Przychodząc do pracy otrzymałem umowę na dzień próbny który jest w pełni płatny. Po pierwszym dniu Ty decydujesz czy jesteś zainteresowany i firma czy Ciebie chce, jeżeli tak przedłużacz umowę na 3 miesiące. Drugiego dnia otrzymałem telefon służbowy, terminal płatniczy, firmową kartę płatniczą. Fakt że na kartę paliwowa na stację czekałem około 2 tygodni ale w tym czasie za tankowania płacisz karta płatnicza. Firma opłaca bilet miesięczny, wszystkie bilety na PKP, przejazdy itd. Nie ma czegoś takiego jak zaliczki, płacenie z własnych pieniędzy.. Wogole nie ma gotówki bo za wszystko płacisz karta firmowa.. Ok zdarzają się sytuacje gdy kończą się środki na karcie firmowej i trzeba się przypomnieć, ale w kryzysowej sytuacji dostajesz BLIKA od szefa... Ilość pracy... Są nadgodziny, płatne wg normalnej ale razem z pensja bez kombinowania. Jest możliwość wzięcia sobie karty multisport, firma pokrywa połowę kosztów karty więc za 60zl masz wejścia na wszystkie siłownię baseny itp..

Zenobiusz?
Inne
 Pytanie
@Kierowca

Kolejny kierowniczek obserwuje gowork :-) Ciekawe, skoro ta rpaca jest zupełnie bezproblemowa to dlaczeog w tej firmie nieustannioe suzka sie nowych pracowników? Zmęczeni tymi dobrymi warunkami idą pracować gdzie indziej? :-)

anonim Nowy wpis
Inne

hej, o nadgodzinach pisali tutaj ostatnio kierowcy, a o tych dla konsultantów byście mi coś napisali? Właśnie jest wystawiona oferta z oznaczeniem „od zaraz”, więc liczę na szybka odpowiedź. Zastanawia mnie ile tych nadgodzin można zrobić w miesiącu i ile się na tym dodatkowo zarobi?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Jako osoba która lubi dużo pracować i która wytrzymała długo w tej firmie patrząc na rotacje, zdecydowanie nie polecam pracy w tym miejscu. W tym miejscu przydałoby się opisać działalność firmy: Firma „prężnie się rozwija” i próbuje konkurować z dużo większymi od siebie. Można samochód wynająć prywatnie, CC dostarcza też samochody zastępcze pod adres dla kilku towarzystw ubezpieczeniowych (OC, AC, assistance), przez to ciężko zaplanować który samochód kiedy wróci od klienta (ubezpieczyciele często wystawiają zlecenia wynajmu na czas nieokreślony). Oddziały zazwyczaj 3 osobowe (stałe godziny pracy 8h od poniedziałku do piątku czyli 7-15, 11-19, 15-23 + weekendy do ustalenia - jak trafisz na studenta zaocznego w oddziale to co drugi weekend pracujesz 8:00-20:00), nie próbuj myśleć o „spontanicznym” wolnym z wyprzedzeniem kilku dni (takim, którego nie planujesz od miesiąca, bo to da się ogarnąć jeżeli dogadasz się ze współpracownikami) chyba że znajdziesz kogoś na zastępstwo, a o to nie łatwo. Jeżeli jesteś kobietą, twoje CV wyląduje w koszu, jedyną kobietą w firmie jest Pani Księgowa (która akurat jest spoko, ale cierpi na zapominalstwo). Podczas rekrutacji naopowiadają bajek, „wstępnie” najniższą krajowa lub 10-40 groszy więcej do równiejszej stawi, umowa zlecenie ze znamionami umowy o prace, kara umowna jej za zerwanie w pierwszym miesiącu, w obietnice kogokolwiek nie można wierzyć, nie wypłacają 2/3 prowizji, w każdym „biurze” kamera z rejestracją dźwięku (a spróbuj to jakoś oficjalnie udowodnić, do nagrań mają dostęp tylko „członkowie zarządu”), wypłata w terminie nieokreślonym - 14 dni od daty zaakceptowania przez zarząd (mogą nigdy nie zaakceptować). Zdarzyło mi się nie czekać na wypłatę 28 dni od wysłania rozliczenia (wysłane pierwszego dnia miesiąca). Od założenia firmy do niedawna, klient prywatny mógł zarezerwować dowolne auto, (nawet taki model którego firma wcale nie ma, bo część samochodów w cenniku albo nawet nie kupiono, już sprzedano albo jest jeden-dwa na całą Polskę a relokacji nie przewidziano) i musiałeś na siłę namówić klienta na inną markę w tym samym segmencie (przykładowo proponować: w cenniku droższego Fiata Tipo sedan z odpadającym zderzakiem, bez regulacji fotela na wysokość, lusterkami na korbę, o Bluetooth nie wspominając; za dużo lepiej wyposażoną nową Scale) i słuchać jaki niekompetentny jesteś, teraz przynajmniej jest dopisek „lub podobny” co wiele ułatwia, chociaż nadal ciężko przy rezerwacji na automat. Często trafiają się trudni klienci którzy potrafią zrobić burze o cokolwiek, ale to cecha branży, nie firmy. Klient wykupił pakiet sprzątania, on w aucie zostawił pół plaży piasku, gumki a jego dzieci wymazały wszystko czekoladą, popcornem, a piesek zostawił niespodziankę? Do roboty, samochód za 15 minut wychodzi dalej. W tym miejscu przypominam że stawka jest niska, szczególnie jak na miasta w których są oddziały. Obecnie już nie ma systemu zaliczkowego tylko każdy dostaje wirtualną kartę płatniczą na której i tak nigdy nie ma środków nawet na bilet z zadupia oddalonego o 2-3h jazdy autem. Kombinowanie z powrotem od klienta na własną rękę lub proszenie się o podwózkę (wiele razy nawet po 30km do najbliżej stacji PKP/PKS z której będzie połączenie). Taksówka/Uber zazwyczaj nie wchodzi w grę. Telefony poza pracą to norma, nawet w godzinach nocnych, lub jak odsypiasz „lotnisko o 2:50” (a takich zleceń jest pełno, szczególnie w wakacje). Ciągle weryfikowanie czy pracownik nie próbuje naciągnąć firmy na „ogromne” koszty tj. spróbuj spalić za dużo paliwa na trasie na zadupie, 5min od tankowania dostaniesz telefon dlaczego tak dużo i drogo, anuluj zlecenie bo centrala przyjęła ich tyle (chłopaków za to nie winie bo wiem że też mają ciężko a szefunio stoi za plecami i każe przyjmować wszystko jak leci nawet jak nie ma aut) że wiesz że nie wyrobisz się do końca swojej zmiany - odbieraj telefon i się tłumacz, szefuncio będzie weryfikował i „oddzwoni” (nigdy nie oddzwania). W natłoku zleceń śpieszysz się do klienta, żeby wrócić do domu o normalnej godzinie, trochę przyciśniesz, złapie cię drogówka? Razem z prawkiem tracisz następnego dnia prace, pewnie dostaniesz też jakąś karę umowną na poprawę humoru. Od kilku miesięcy trwa redukcja kosztów: jak już będą środki na firmowej karcie i nawet jak umyjesz i odkurzysz auto na wydanie to spodziewaj się pytań dlaczego tak dużo wydajesz, domniemywania czy nie myjesz prywatnego samochodu, czy nie pracujesz w innej firmie i nie korzystasz ze środków CC na potrzeby pracy w innej firmie (tak, tych środków których nie ma, a jak są to znikają po godzinie). Pamiętaj też że masz świecić oczami przed co drugą firmą która zgodziła się na faktury odroczone (m.in. InterCars, stacje kontroli pojazdów, serwisy których ty musisz szukać bo serwisant z Wwa się tym nie zajmuje) bo księgowość „zapomniała” od kilku miesięcy opłacić.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Były pracownik

Często karta flotowa nie działa bo nie ma na niej środków wiec trzeba się prosić o „blika” od księgowej lub lecieć z własnej kieszeni z nadzieją że uznają wydatek. Pamiętaj o załatwieniu opon do wszystkich samochodów, w połowie lipca połowa jest na zimówkach bo firma „zapomina” wysłać używanych które maja lub kupić nowych. Gwarancje na nowe samochody często są anulowane (szczególnie przez spartańsko założone systemy GPS) a auta serwisowane byleby jeździły. Zdarzają się mega rupiecie jeżdżące od miesiąca bez przeglądu, z zagubionym dowodem rejestracyjnym, katowane przez klientów od 7 lat, które firma nie wiadomo dlaczego trzyma. Hitem jest konieczność powrotu na kołach samochodem uszkodzonym przez klienta gdzie pierwszy lepszy patrol drogówki zabierze ci dowód i wystawi mandat lub z usterką mocno utrudniającą jazdę (np. bez szyb w zimę lub zużyte hamulce po wynajmie do tego stopnia że mocowanie klocka trze bezpośrednio o tarcze). Z plusów: kawa/herbata/woda w biurze, czasami zdarzają się dni gdzie nie mam nic do roboty a i tak zapewniają 8h dziennie na tygodniu, czasem zdarzy się pojeździć fajnym samochodem, firma dokłada polowe do MultiSporta. Podobno kiedyś było gorzej.

anonim Nowy wpis
Inne

A w czym problem, żeby kobieta siadła za kółko? Przypadkiem tu trafiłam tak naprawdę ale ta dość długa opinia mnie zaciekawiła. Czy któraś z was w ogóle próbowała dołączyć? co w praktyce blokuje te możliwość?

anonim
Inne

Jak wygląda w końcu system wynagrodzenia dla Kierowcy z kat B.? Bo ogłoszenie ma w jednym miejscu podane, że kasa jest za godzinę. Ale w innym, że prowizja i napiwki. To finalnie co, wszystkie 3 elementy się liczą, czy jeszcze jakoś inaczej to wygląda? Co trafia na konto pracownika?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Kierowca kat. B w firmie Comfortcar Sp. z o.o. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kierowca
Pracownik

Zastanawiam się kto publikuje te opinie lub jakiej pracy szuka ktoś komu nic nie pasuje. Zacząłem pracę w lutym 2023. Przychodząc do pracy otrzymałem umowę na dzień próbny który jest w pełni płatny. Po pierwszym dniu Ty decydujesz czy jesteś zainteresowany i firma czy Ciebie chce, jeżeli tak przedłużacz umowę na 3 miesiące. Drugiego dnia otrzymałem telefon służbowy, terminal płatniczy, firmową kartę płatniczą. Fakt że na kartę paliwowa na stację czekałem około 2 tygodni ale w tym czasie za tankowania płacisz karta płatnicza. Firma opłaca bilet miesięczny, wszystkie bilety na PKP, przejazdy itd. Nie ma czegoś takiego jak zaliczki, płacenie z własnych pieniędzy.. Wogole nie ma gotówki bo za wszystko płacisz karta firmowa.. Ok zdarzają się sytuacje gdy kończą się środki na karcie firmowej i trzeba się przypomnieć, ale w kryzysowej sytuacji dostajesz BLIKA od szefa... Ilość pracy... Są nadgodziny, płatne wg normalnej ale razem z pensja bez kombinowania. Jest możliwość wzięcia sobie karty multisport, firma pokrywa połowę kosztów karty więc za 60zl masz wejścia na wszystkie siłownię baseny itp..

Były kierowca
Były pracownik
@Kierowca

Pracowałem do listopada 2022, z tego co rozmawiam z chlopakami ktorzy ciagle pracuja to teraz wszystko bardzo dobrze jednak w 2022 roku nie było kart firmowych i z rozliczaniem zaliczek działało mniej sprawnie i było bardziej czasochłonne.. podobno dużo zmieniło się ostatnio na plus

Potencjalny pracownik
Kandydat
 Pytanie
@Kierowca

Na (usunięte przez administratora)jest prowadzona rekrutacja na stanowisko konsultant infolinii, czy pracował ktoś? Czy na infolinii jest umowa o prace czy zlecenie?

Zenobiusz?
Inne
 Pytanie
@Kierowca

Kolejny kierowniczek obserwuje gowork :-) Ciekawe, skoro ta rpaca jest zupełnie bezproblemowa to dlaczeog w tej firmie nieustannioe suzka sie nowych pracowników? Zmęczeni tymi dobrymi warunkami idą pracować gdzie indziej? :-)

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Comfortcar Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Darek
Inne

Ja tu jestem jako klient i muszę powiedzieć ze pracownicy i podejście do klienta bardzo profesjonalne. Ceny tez przystępne i jeszcze dostałem auto z wyższego segmentu za cenę z niższego którego niebylo na stanie Polecam w 100%

Były pracownik
Były pracownik

Mój ostatni dzień w tej firmie trwał 19,5h. Na 100% odradzam. Średnio pracowałem 14h / dziennie, bo byłem pracownikiem „na weekend”, ale też miałem pracę w dni powszednie. Jakoś w sobotę miałem podstawić/odebrać 14 aut na terenie całego miasta. Ktoś wcześniej pisał o powrocie we własnym zakresie - idealnie opisał moje doświadczenia w tej firmie. Jakoś odbierałem Citroen C4 Picasso od klienta o 2 w nocy w poniedziałek, bo wcześniej nie miałem czasu, ale nagle okazało się że ubezpieczyciel przedłużył wynajem i wracałem do biura na nogach. Dużo hajsu na zarobicie, ale można zarobić sobie sporo problemów.

Allle
Pracownik

Jeżeli chcesz w pracy odpoczywać to nie ta praca, jezeli się nie boisz ciężkiej pracy to ok. Dla mnie OK. Atmosfera w pracy super.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Z całego serca chcę wam odradzić pracy w tej "firmie". Kompletna dezorganizacja, słabe zarobi, brak szacunku dla czasu pracownika, brak szacunku w zasadzie do samego pracownika. nadgodziny dodatkowo nie płatne, wieczna umowa zlecenie itd itd. Zacznijmy od tego jak wygląd w ogóle tam praca, Otóż dostajesz zlecenie na jakąś wieś oddaloną od centrali z jakieś 1,5h i musisz tam jechać, wydać auto i wrócić do bazy. Z założenia proste co? No niestety nie, wyobraź sobie iż dojeżdżasz tam wydajesz auto i no i teraz zaczynają się schody bo powrót jest na WŁASNA RĘKĘ czyli dla przykładu musisz iść godzinę w temperaturze -5 stopni do najbliższego dworca PKP i wrócić z tej wiochy kolejne 2h(Dzieje się tak, ponieważ klient nie musi cię już nigdzie odwieźć kiedy dostaje samochód, powrót tak jak mówiłem jest w twoim zakresie) oczywiście za bilet płacisz sam, oni ci to potem oddadzą z "zaliczki" ale z tym też bywa różnie. Kiedy jesteś już w pociągu to "Koordynatorzy" z centrali dzwonią do ciebie i informują, że za godzinę masz być na następnej wsi bo już się tak ugadali z klientem po czym odpowiadasz im iż nie zdążysz tam być za godzinę, ponieważ DO SAMEGO BIURA JEDZIESZ PRZYNAJMNIEJ JESZCZE Z 1.5h.Ich odpowiedz: no jakoś sobie poradzisz, powodzenia. Więc dzwonisz do klienta i informujesz go, że podstawisz mu auto za 3h a nie za jedną...oczywiscie klient jest oburzony po przecież koledzy z warszawy aka koordynatorzy poinformowali go że auto będzie na pewno DO godzinki na jego parkingu. Kompletna dezorganizacja, ich tam nie obchodzi to iż po prostu nie jesteś w stanie nadrobić tych zleceń na podstawienie aut i po prostu nie możesz być w 3 miejscach jednocześnie, NIE ich to nie interesuje ich zainteresowanie to przyjęcie jak największej ilości zleceń bez konsultacji z kierowcą czy w ogóle jest w stanie się z tym wyrobić. Następna sprawa to nadgodziny, które nawet nie są dodatkowo płatne i praca tutaj zazwyczaj jest po 10/12 godzin. Były takie okresy w których pracowałem 12 dni bez przerwy po 10/12h a nawet zdarzało się 14h.Jeżeli ktoś lubi nadgodziny to może sie mu to spodobać, natomiast osoba która chce troche zluzować i przyjść sobie na 8 godzin to niestety sie zawiedzie, musisz pracowac po min 10h zeby wyrobic sie z tymi wszystkimi zleceniami a dzieje sie tak z powodu tego, ze jest olbrzymi czas powrotu np tym pociagiem i przekladanie kazdego zlecenia bo po prostu czasowo sie nie wyrobisz(pisałem o tym wyżej). Chlopakow z warszawy juz to nie interesuje ile ty to bedziesz robil, oni po prostu akceptuja kazde zlecenie. Dla przykładu informowałem ich iż chce skończyć prace o 23 bo jest piątek i chciałbym w końcu wyjść ze znajomymi na których nie miałem czasu z powodu tego że nie widziałem ich 2 tygodnie ponieważ nie ma mnie w ogóle w domu i nie mam wolnego czasu z powodu tej "pracy" (BA! był taki moment ze nie widzialem 5 dni swojego wlasnego ojca mieszkajac z nim, ponieważ kiedy ja wracałem z roboty(godzina 2/3 w nocy) on spał a kiedy on wstawał (6:30 rano) to ja spałem.) to koordynator zadzwonił do mnie o 22 i powiedział, że mam jechać wydać auto na jakąś wieś oddalona o niecałe 2h jazdy SAMOCHODEM. zapytałem się go jak mam wrócić o 24 z tej wsi skoro SAMOCHODEM SIE TAM JEDZIE PONAD 1,5 godziny po czym on odpowiedział, że „no jakoś sobie poradzisz''.Skończyło sie na tym, że klient ulitował się nade mną i zgodził się mnie zawieźć na biuro, pamietam ze bylem tam okolo 2 w nocy. Takie sytuacje zdarzały się wiele razy - KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DO CZASU PRACOWNIKA. Praca w weekendy to też śmieszny temat, pracujesz od 8 do 20 w sobotę, ale oczywiscie wiele razy zdarzalo sie że pracowałeś do jakieś 22/23 i na na następny dzień o 2:40 w nocy miałeś 2 wydania samochodów i powrót oczywiście WE WŁASNYM ZAKRESIE, czyli konczyles wydawac o jakiejs 3:10 no i powrót autobusem do domu czyli u siebie w mieszkaniu jesteś o godzinie 4:30. Natomiast o godzinie 6:30 Miałeś WYDANIE/ZWROT AUTA znowu na lotnisku i trzeba ZNOWU TAM WRACAĆ, więc zaczynales dzien na nogach od 6 i konczyles o znowu jakos o 22 BEZ GODZINY SNU. Natomiast jezeli nie zgodzisz sie wydac o tej godzinie auta bo po prostu boisz sie o swoje bezpieczenstwo na drodze, niestety nie mozesz sie wycofac z wydania auta o tej godzinie, bo oni beda wyciagac "konsekwencje pieniężne" z powodu tego iż odmówisz wydania auta. Niektórzy może lubią jezdzic autem po nieprzespanej nocy, natomiast u mnie skutkuje to olbrzymim zmeczeniem, obnizona koncentracja, mozliwoscia zasniecie za kierownica i doprowadzenia do kolizji drogowej - KOMPLETNY BRAK ZAINTERESOWANIE BEZPIECZENSTWEM PRACOWNIKA, wszystko co sie liczy to tylko CASH, CASH I CASH. Zarobki? minimalna, Umowa? po pół roku ciagle jedziesz na zleceniu bo o prace ci nie zaproponuja (chociaz dla niektorych to moze byc plus). Wypłata? Przelew raz 5 dni po ustalonym terminie raz 5 dni przed ustalonym terminem. Reasumując zdecydowanie nie polecam wam pracy w tej wypożyczalni, na pewno znajdziecie coś lepszego

Grażyna
Inne
@Były pracownik

Ile h dziennie pracowałeś? No i nie płacili a nadgodziny, a można było chociaż odebrać je w postaci dnia wolnego?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Grażyna

Szanowna pani Grażyno Czytała to pani ze zrozumieniem? Czego pani nie rozumie w sformułowaniu "Nadgodziny nie są DODATKOWO płatne"? Mam pani wytłumaczyć? Oznacza to, że nadgodziny są tak samo płatne jak normalne godziny pracy (8h), zazwyczaj w firmach godziny ponad 8h są płatne np o 100% więcej a tutaj tego nie ma.

byly pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Ktos w koncu wyjasnil od A do Z dzialania tej firmy...

Justyna
Inne
@byly pracownik

Ne wiem na ile ta opinia jest prawdziwa ale skoro tak potwierdzasz to zastanawiam się jaki jej odbiór mógłby być wśród obecnie zatrudnionych. Możliwe, że coś w warunkach zatrudnienia ulegnie zmianie / poprawie po wykazaniu pewnych nieścisłości?

Justyna
Inne
@byly pracownik

Ne wiem na ile ta opinia jest prawdziwa ale skoro tak potwierdzasz to zastanawiam się jaki jej odbiór mógłby być wśród obecnie zatrudnionych. Możliwe, że coś w warunkach zatrudnienia ulegnie zmianie / poprawie po wykazaniu pewnych nieścisłości?

Justyna
Inne

A z jakich konkretnie przyczyn go potwierdzasz? Masz podobne doświadczenia? Z jakiego okresu i jak w tym wszystkim się odnalazłeś?

Arkadiusz
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

piszesz że po pół roku pracy nikt nie zaproponował Tobie umowy o pracę? A czy Ty zapytałeś czy taka umowa jest możliwa dla kierowcy? czy może w tej firmie ni jest przewidziana umowa o pracę dla kierowcy?

Zawiedziony klient
Inne
 Pytanie

Firma kompletnie nierzetelna. Mimo zamówienia samochodu z kilku tygodniowym wyprzedzeniem bez żadnej informacji/kontaktu samochód nie został podstawiony w umówionym dniu/godzinie. Pracownik infolinii dał do zrozumienia, że to kolejne zagubione zlecenie z tego dnia/tygodnia. Żadnych przyzwoitych wyjaśnień, lakoniczne przeprosiny i klient pozostawiony sam sobie. Brak kontaktu na maila ze skargą, jak również brak odpowiedzi na oficjalną reklamację. Firma po moich doświadczeniach nie jest warta zaufania- ocena mocno negatywna- przede wszystkim za podejście do klienta, a raczej jego brak! Jeżeli tak podchodzi do klienta- jaka gwarancja, że w ten sam sposób nie zostanie potraktowany pracownik czy firma kooperująca?

Kacper
Pracownik

Polecam. Dobra atmosfera w pracy, uczciwie wypłacane wynagrodzenie, nadgodziny wprawdzie nie są płatne po wyższej stawce ale zawsze wypłacane z wynagrodzeniem, nie trzeba odbierać ;)

Jakub
Pracownik

W sumie pracowałem już w 3 wypożyczalniach sieciowych. Na chwile obecną tą prace oceniam najlepiej ale to dopiero miesiąc. Zobaczymy co dalej.

Barbara
Inne
@Jakub

Super! Co w niej oceniasz najlepiej? Atmosferę, zarobki czy może coś innego? Możesz coś więcej napisać?

Jan
Były pracownik

Tragedia. Nie wiem skąd tu te pozytywne komentarze, ale się domyślam. Omijać szerokim łukiem. Są dużo lepsze firmy z perspektywami.

Justyna
Inne
@Jan

A podzielisz się tymi domysłami? I w sumie jakimś swoim doświadczeniem skoro tak odradzasz?

Adam
Kandydat

bylem na dniu probnym. nie zdecydowalem sie na prace, za duza odpowiedzialnosc. pozytywne jest to ze w dniu przyjscia na dzien probny do pracy otrzymuje sie umowe na dzien probny, jest w pelni platny bez kombinowania itp

Grażyna
Inne
@Adam

Czyli wszsytko jest od początku transparentne, to duży plus :) na czym polegała ta odpowiedzialność, że aż zadecydowała i tym, że zrezygnowałeś z tej pracy?

Adam
Pracownik

Warto. Polecam

Mtusz
Pracownik

polecam firmę, pracuje od 2 miesięcy, jestem zadowolony

Wolfies

Jeśli ktos szuka pierwszej pracy - ok rozwiązanie, natomiast nie polecam na dłuższą metę - frustracja, totalnie zdezorganizowana firma, szef zajmuje się wszystkim tylko nie twoim problemem. Pensja bez rewelacji chyba ,że naprawdę dużo pracujesz to wtedy ok. Najgorsza rzecz to kwestia rozliczeń, pensja raz 5 dni przed raz 5 dni po. Zdarzało się świecenie twarzą przed klientem(Wielokrotnie) bo szef ... no właśnie bo szef. Generalnie nie polecam - nie jest elastycznie, zdarzało się bardzo bardzo dużo nadgodzin , aczkolwiek ludzie 11/10 rewelacja, gdyby nie ludzie to naprawdę nie byłoby firmy szkoda że nie są doceniani, może coś się zmieniło już trochę nie pracuję. Generalnie odradzam chyba że naprawdę czujesz desperacje finansową.

Bronisław
Inne
@Wolfies

Czy nadgodziny w Comfortcar to norma? Płacą za nie bez problemu, czy każą odbierać dni wolne?

Piotr
Były pracownik
@Bronisław

Tak nagdodziny to pewniak... płacą bez problemu, przez to że jest dużo nagdodzin nie ma czegoś takiego jak odbieranie nadgodzin z wolnego

Piotr
Były pracownik

Nie ma nudy, tempo pracy bardzo duże. Napewno firma ma stabilna pozycję, nawet w czasie covidu nie brakowało zleceń... praca jest zdecydowanie nie dla każdego wymaga samoorganizacji i zaangażowania. Rotacja na stanowiskach kierowcy jest spora, rekrutacja często jest opóźniona w stosunku do odchodzących kierowców przez co nagdodziny to standard. Wynagrodzenie terminowe zgodnie z umową, stawki zgodne z innymi firmami w tej branży.

Xyz
Były pracownik

Tragiczne podejście do pracownika. Januszex

Zostaw merytoryczną opinię o Comfortcar Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Comfortcar Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Comfortcar Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Comfortcar Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 8 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Comfortcar Sp. z o.o.
3.4/5 Na podstawie 10 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wał Miedzeszyński 646 lok. 61
    03-994 Warszawa
  • NIP: 1132876391 REGON: 147251640 KRS: 0000509712
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Comfortcar Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii