Przyznam, że przeczytałam opinie dopiero po zakupie na sporą kwotę (jak dla mnie), bo kupowałam srebro i kilka sztuk narzędzi… i się po$rałam D: Od razu napisałam maila do firmy z prośbą o jak najszybszą wysyłkę, odpowiedź po półtora dnia, o treści takiej jak dostawały tutaj osoby „Wysyłka pojutrze, bo czekamy na dostawę”. No to już najgorszy scenariusz w głowie. ALE po kolejnym dniu dostałam maila od DPD, że przysyłka została wysłana :o No ale stres dalej, że zamówienie będzie niekompletne. Jeszcze miałam kilka zawirowań z doręczeniem, ale to tylko na własne życzenie. Finalnie, jak tylko odebrałam paczkę, otworzyłam i wszystko się zgadzało! Nawet zważyłam blachę srebra, którą dostałam i było o gram więcej, także plusik. U mnie całe szczęście skończyło się dobrze, ale tez minęło sporo czasu od ostatniej opinii tego sklepu tutaj, wiec może coś się zmieniło w podejściu do klienta.
W grudniu 2020 roku, złożyłem zamówienie, zapłaciłem, po miesiącu oczekiwania i braku odpowiedzi na wysyłane e-maile, udało mi się dodzwonić do właściciela firmy. Dowiedziałem się, że nie mają sprzedawanego towaru, że oddzwonią do mnie za dwadzieścia minut. Na tym kontakt się urwał. Minęły prawie trzy miesiące, nie mam kupionego towaru ani pieniędzy. Jak można nazwać takie postępowanie?
Zachowanie firmy Alco, które opisałeś, jest rzeczywiście bardzo nieprofesjonalne i przykro mi, że masz takie doświadczenia. Jednocześnie sugeruję, żebyś ponownie spróbował skontaktować się z firmą, ponieważ ta sytuacja wymaga jakiegoś rozwiązania. Czy po tym, jak kontakt się urwał, próbowałeś nawiązać z nimi kontakt?
Upłynęły cztery miesiące, nie mam towaru ani pieniędzy, zgłaszam sprawę policji i do Urzędu Ochrony Konsumenta.
Listopad 2021r. Kompletnie nieprofesjonalna obsługa klienta. Po zakupieniu produktów w sklepie internetowym okazało się, że nie ma części z nich. Po ponad miesiącu oczekiwania na odzew zaproponowano mi, że część produktów będzie do mnie wysłane, a za część zwrócą mi pieniądze. Produkty do mnie dotarły a pieniądze niestety nie! Brak kontaktu ze sklepem. (usunięte przez administratora) w biały dzień.
@mary w jaki sposób wyłudzanie pieniędzy? To mocne oskarżenie
Odradzam jakikolwiek kontakt z firmą Alco. Kompletny brak profesjonalizmu jeśli chodzi o obsługę klienta i - niestety - próba wyłudzenia pieniędzy. Przestrzegam zarówno potencjalnych klientów jak i pracowników przed nawiązywaniem jakiejkolwiek współpracy z Alco Dominik Łobaczewski.
Jeżeli traktują swoich pracowników jak klientów to bardzo odradzam. Od prawie trzech miesięcy ani przesyłki ,ani zwrotu pieniędzy . Bardzo NIE POLECAM
Kupiliśmy dwie wagi firmy Ohaus. Pierwsza to 15 kg a druga 6 kg. Chcieliśmy je zwrócić. Po wypełnieniu formularza zwrotnego i odesłania wag pod wskazany adres, paczka nie została odebrana. Kurier próbował dwa razy doręczyć zwrot i nikt nie przyjął towaru. Wagi wróciły z powrotem do nas. Nie polecam i odradzam ten sklep ponieważ kontakt ze sprzedającym jest utrudniony oraz są problemy z przyjęciem zwrotnym towaru. Wagi nie były użyte przez Nas ani razu a mimo to nie zostały przyjęte z reklamacją z powrotem. Po pewnym czasie kontakt ze sprzedającym urwał się. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Kontakt z klientem i lepszą współprace.