Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Robstol Elżbieta Porębska?
A firma ma jakieś negatywne cechy według Was ?
Odradzam jakąkolwiek współpracę z Panią Elżbietą Porębska. Zamowione panele jakość jak leroy, cena x2, źle zamówiony wymiar, nieterminowo. Jak zapytałem czy rekompensata jakaś za to się należy, w odpowiedzi usłyszałem, że bombonierkę może mi kupić. Zamówienie na 1800 zł..
Idealnie to nigdzie nie jest i zawsze można powalczyć żeby poprawić to co funkcjonuje gorzej!
To nie jest forum dla klientów lecz pracownicze więc źle skierowano te uwagi!
Tylko opinii pracowniczych nie ma.. A jeśli ktoś rozważa zatrudnienie, to powinien się zastanowić czy firma pracowników traktuje inaczej niż klientów. Nota bene ci pracownicy potem muszą u klienta "świecić" oczami za jakość, za brak dotrzymania terminów etc.
Odradzam. osoba nie godna zaufania meble kiepskiej jakości duże opóżnienia w realizacji.
Jaki czas opóźnienia? Ja czekam już miesiąc i Pan Robert tłumaczy sir zmianą lakierni i zawałem matki...
Ja rok później (koniec 2018) usłyszałam te same wymówki- opóźnienie 3 miesiące, po bojach i niemiłych przeprawach. Jakość poniżej naszych zwyczajnych oczekiwań.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników? Jakieś dodatki do pensji macie?
Witam Bardzo ubolawamy nad zla opinią p" renaty k" i Pani "niezadowolonej".Przejsciowe problemy zwiazane z terminami w naszej firmie zostały rozwiazane i mamy nadzieje ze owe opinie nie narusza wiarygodnosci naszej firmy. A za pozostale nieprawdziwe opinie dotyczące jakosci naszej pracy dziekujemy konkurencji !!!!! Pozdrawiam Elzbieta Porebska Robstol
Po interwencji Rzecznika Konsumentów, firma zwróciła mi zaliczkę. Może się nawrócą?
To oszukańcza firma. Kłamią przez telefon o terminach. Mieli zrobić w 6 - 8 tygodni, a nie zrobili w 14 tygodni. Teraz nie chcą oddać zaliczki. Odradzam wszystkim korzystania z jej usług.