Celox Sp. z o.o. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo

Sopot

Ocena pracodawcy 0/6

na podstawie 0 ocen.

Opinie o Celox Sp. z o.o. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Celox Sp. z o.o. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo

Maria

Pracuję w tej firmie już 8 lat , ciągle w tym samym hotelu w Gdańsku.Nigdy nie miałam problemu z umową i najważniejsze z wypłatą - zawsze na czas. Ja polecam.

Jadwiga

Nie polecam..

Karolina

Ja również odradzam.. pracowałam tam co prawda tylko ok 2 miesiace ale starczy mi na najblizsze 10 lat.. Żenada a nie firmaa

Patrycja Sz.

Firma masakra.. obóz pracy. Najlepiej żeby pracowac na 3 zmiany.. nie liczą sie w ogole z ludzmi. Pani podpisuąca umowy to potrafi nakłamać co do warunków pracy. Odradzam! No chyba ze ktos lubi byc wyzyskiwany..

Pani x

wykorzystywanie ludzi w tej firmie.. Hotele juz nie chcą z nimi wspolpracowac, poniewaz wspołpraca jest męcząca oraz nie poważna. Pracownicy spisujący umowy oraz załatwiający wszelkie sprawy są nie kompetentni.. jednym słowem porażka.

Były pracownik

Firma, która wykorzystuje w pełni swoich pracowników. Fałszują umowy, zatrudniają bez umów.. jeżeli jedzie sie do biura to dostanie się tylko opiernicz bo przeciez "czego Pani chce..".

Zostaw opinię o Celox Sp. z o.o. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo - Sopot

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Celox Sp. z o.o. Specjalistyczne Przedsiębiorstwo