Opinie o Prestige Meble Jacek Buch w Czarna

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Prestige Meble Jacek Buch. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Prestige Meble Jacek Buch o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Prestige Meble Jacek Buch w Czarna

baner wywiady
damian

facet klanie zus nieplacony zneca sie nad pracownikiem a jego zona koszmar

PRESTIGEMEBLE
@damian

Totalna bzdura. każdy pracownik ma zapłacone ZUS'y i jest zatrudniony. Za takie oszczerstwa powinniśmy się spotkać w sądzie. Damian weź się do pracy i pokaż, że jesteś pracownikiem z prawdziwego zdarzenia a nie tylko osobą, która stoi i na komórce grzebie, to wówczas każdy pracodawca to doceni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Śmiech na sali- nie polecam
Klient

Czekam na łóżka od 06.12.2023 r aż do dzisiaj co tydzień dzwonię się zapytać kiedy będzie to mówią że wyślą SMS jak będa miała być przewiezione , gdy dzwonię słyszę tylko że nie wiedzą kiedy i że mam czekać to ile mogę czekać za łóżkami czas oczekiwania był ok 3 tyg ja czekam już ponad 2 miesiące i nadal nic nie wiem o moich łóżkach bo co tydzień dzwonię i co tydzień mówią że będą za tydzień nie wiem z kogo robią idiotę że mnie czy z kogo w końcu to jest chore dla mnie nigdy więcej nie zamówię z tej strony nic i nie polecam .

Kamil
Klient
 Pytanie
@Śmiech na sali- nie polecam

Niestety nas tak przeciagali z szafą . Zrobiliśmy odstąpienie od umowy i pieniędzy nie możemy odzyskać.. może ludzie zróbmy zbiorowy pozew do sądu?

Dramat
Klient

Omijać z dala. Na szafę czekam już ponad 3 miesiące. Jak opisują tutaj wszyscy, kontakt z tą firmą jest tragiczny. Zlewają cię tylko i mówią że szafa zostanie dostarczona w przyszłym tygodniu. Nie zamawiajcie nic od tej bandy złodziei, oszczędzicie sobie nerwów. Ktoś prawnie powinien się nimi zainteresować, bo jak widzę poszkodowanych jest wielu.

Czekam za kasą Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@Dramat

Ja również czekam za zwrotem pieniędzy juz miesiąc. Sprawa oddana do rzecznika, czy może jest tu ktoś kto oddal sprawę do rzecznika? Czy to zadziałało czy trzeba było oddać sprawę do sądu?

Kuba Nowy wpis
Klient

od 3 miesięcy czekam na zamówiona opłaconą szafę . kilkukrotne rozmowy telefoniczne niczego nie zmieniły kasa poszła a towaru nie ma. Dość zabawy zgłaszam sprawę na Policje i do Rzecznika Konsumentów... Ostrzegam wszystkich przed ta firma

anonim Nowy wpis
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Magda Nowy wpis
Klient

Co to za koszmarna firma, tylko wulgaryzmy cisną się na usta, brak słów. Komukolwiek odradzam tą firme oszukują, kłamią, zlewają człowieka. To jest nie wiarygodne jak można tak funkcjonować. Złożyłam pismo do rzecznika Praw Konsumenta, który obiecał mi pomoc. Rzecznikowi ta firma jest znana,

damian

facet klanie zus nieplacony zneca sie nad pracownikiem a jego zona koszmar

PRESTIGEMEBLE
@damian

Totalna bzdura. każdy pracownik ma zapłacone ZUS'y i jest zatrudniony. Za takie oszczerstwa powinniśmy się spotkać w sądzie. Damian weź się do pracy i pokaż, że jesteś pracownikiem z prawdziwego zdarzenia a nie tylko osobą, która stoi i na komórce grzebie, to wówczas każdy pracodawca to doceni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
Klient
@PRESTIGEMEBLE

To może wy pokażcie, że jesteście firmą, która ma ręce i nogi i potrafi w jakikolwiek sposób skontaktować się z klientem kiedy próbuję nawiązać z wami kontakt od każdej możliwej strony. Zero odpowiedzi.

Bożena
@Klient

Serio tak trudno o kontakt z nimi? A co się stało, że aż tak Ci zależy?

Klient123
Klient
@Klient

Dokladnie numerow podanych chyba z 5 nikt nie odbiera jak juz łaskawie któraś księżniczka odbierze to ona sie tym nie zajmuje podaje kolejny numer pod ktorym nikt nie odbiera. Czekam na towar ponad miesiac bo kurier nie dojechał bo mu sie chyba nie chcialo. U mnie z towarem mial byc w sobote uwaga o 22 !! Cale szczescie ze nie płaciłam z gory bo teraz nie miałabym ani pieniędzy ani mebli. Nie polecam nikomu!!!!

Klient
Klient
@Klient

Też próbuję się skontaktowac od kilku dni telefoniczne, meilowo i zero. Nikt nie odbiera, nikt nie odpisuje. Żenada

Julia
@Klient

I jak tam? Udało się skontaktować?

PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH
Pracownik
@Klient

Witam! Podaję numer telefonu do mnie. To żadna tajemnica: 600197270. Proszę o telefon w konkretnej sprawie, wówczas odpowiem na każde pytanie, na które nie mogą uzyskać Państwo odpowiedzi. Jak już wspominałem we wcześniejszych mailach - mylicie państwo firmy i piszecie bzdury na profilu firmy, której to nie dotyczy.

PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH
Pracownik
@Klient

Proszę pokazać maile i numery telefonów, na które przesyłają Państwo informacje. Zweryfikujemy kogo to dotyczy. Z pewnością nie mojej firmy.

PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH
Pracownik
@Klient123

Witam! U Nas nie pracują księżniczki, ani żadne inne kobiety - tylko sami mężczyźni, więc już dowód na to, że to jakaś bzdura, co ktoś wypisuje. Telefon kontaktowy to 600-197-270, mail: prestigemeble@onet.eu Czekam na pytania, które kogoś nurtują.

Piotr
@PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH

Zastanawia mnie tylko dlaczego pracują u Was sami mężczyźni? Jest jakiś powód tego?

Ewa
Klient
@PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH

Proszę o kontakt pokaże całą rozmowę jaka jest poprowadzona przez pańskich pracowników. Druga sprawa przekładają dostawę z dwóch do pięciu tygodni i nawet nie są zobowiązani o tym poinformować... Człowiek dzwoni sam się dowiaduje i tylko słyszy kłamstwa (dzwoniłam z 5 -6 razy i słyszałam jutro,piątek,wtorek itp.i mija 5tygodni od zamówienia i dalej niema????) Doprowadzili do tego że zrezygnowałam i dalej siedzę na torbach ale na szczęście jest tyle innych firm że uda mi się szybko coś znaleźć tylko szkoda że straciłam tyle czasu. Jak to Pańska firma to proszę się jej przyjrzeć,rozmowom ,produkcji i dostawom bo narażie tam się dzieje ostra żenada!

PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH
Pracownik
@Ewa

Szanowni Państwo! Jak już wielokrotnie informowałem, to powtórzę to po raz kolejny. Wszelkie zażalenia, które to Państwo wypisujecie nie dotyczą mojej firmy. Nazywamy się PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH z miejscowości Dębica na podkarpaciu. Uwagi, które kierujecie dotyczą firmy o podobnej nazwie, a zarazem zupełnie innej, MEBLE PRESTIGE z Kępna. Dzwońcie Państwo do właściwej firmy. Piszcie opinie negatywne o właściwej firmie. Gorąca prośba: dbajcie o swoje zamówienia i sprawdzajcie u kogo co zamawiacie. Nie oczerniajcie mojej firmy bezpodstawnymi komentarzami, bo jest to dla mnie bardzo frustrujące.

Adam
Klient
 Pytanie
@Ewa

Jak Pani zrezygnowała? Mailowo czy listownie? Czy może dzwoniła Pani do nich?

Seba77
Klient
@damian

Czekam na zwrot pieniędzy za szafę którą zamawiałem 4 miesiące temu i nic,po prostu (usunięte przez administratora)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko SPRZEDAWCA / MONTAŻYSTA MEBLI w firmie Prestige Meble Jacek Buch odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
Administrator

Ktoś pracował jako Sprzedawca w Prestige Meble Jacek Buch? Warto starać się o zatrudnienie tutaj?

fifinka
Klient

Zamówiłam łóżko, 7 lutego oczywiście nie przyjechało. Kontaktu brak mimo wielu prób, finalnie cieszę się, ze zamówiłam łóżko za pobraniem bo ewidentnie bym się go nie doczekała. Historia widzę się powtarza, jedyny z 5 telefonów jaki ktoś odebrał brzmiał „jak będzie wysłane to dostanie pani informacje” mimo, ze taka informacje dostałam już dawno. (usunięte przez administratora) i tyle.

Edi
Pracownik

Ta firma to jacyś (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) .Ja też zamówiłam szafę ale po 2 miesiącach czekania zrezygnowałam i poprosiłam o zwrot gotówki do tej pory nie oddali a 1500 droga nie chodzi .Policja im się weźmie za (usunięte przez administratora) bo ja tego tak nie zostawię

Śmiech na sali- nie polecam
Klient

Czekam na łóżka od 06.12.2023 r aż do dzisiaj co tydzień dzwonię się zapytać kiedy będzie to mówią że wyślą SMS jak będa miała być przewiezione , gdy dzwonię słyszę tylko że nie wiedzą kiedy i że mam czekać to ile mogę czekać za łóżkami czas oczekiwania był ok 3 tyg ja czekam już ponad 2 miesiące i nadal nic nie wiem o moich łóżkach bo co tydzień dzwonię i co tydzień mówią że będą za tydzień nie wiem z kogo robią idiotę że mnie czy z kogo w końcu to jest chore dla mnie nigdy więcej nie zamówię z tej strony nic i nie polecam .

Kamil
Klient
 Pytanie
@Śmiech na sali- nie polecam

Niestety nas tak przeciagali z szafą . Zrobiliśmy odstąpienie od umowy i pieniędzy nie możemy odzyskać.. może ludzie zróbmy zbiorowy pozew do sądu?

Alicja
Klient
@Śmiech na sali- nie polecam

To samo mieliśmy z zamówioną szafą. Po każdym moim telefonie informacja, że do końca tygodnia szafa będzie u mnie. W końcu anulowaliśmy zamówienie, ale do tej pory wpłaconych pieniędzy odzyskać nie możemy. Niestety dałam nabrać się firmie Mebleprestige.pl, ale jeszcze dzisiaj sprawę moją zgłaszam odpowiednim służbom i instytucjom w celu odzyskania moich pieniędzy. Nie polecam!!! ku przestrodze nowym nabywcom szaf!!!

Alicja
Klient
@Śmiech na sali- nie polecam

Pisałam jako klient do mojego wpisu, a nie pracownik.

Alicja
Klient
@Alicja

Zauważyłam swój błąd i jest mi niezmiernie przykro, że moja opinia trafiła nie tam, gdzie powinna. Zakupiony przeze mnie produkt dotyczył firmy zgodnie z wpisem Panoramy firm - Mebloland S.C.Jacek Lenart Artur Wyrwiński os. 700-lecia 10, 63-600 Kępno wielkopolskie, który ma stronę internetową swojego sklepu mebleprestige.pl (dzwoniąc pod podany nr telefonu na stronie przedstawiają się jako Mebloland i podają ten sam adres , stąd ta wiedza). Dlatego bardzo przepraszam Firmę PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH za swój wpis, nie było to moim zamiarem.

Angel
Klient
@Śmiech na sali- nie polecam

Również czekam za szafą od 04.01.23 i do dziś jej nie ma, również dzwonię co tydzień i odpowiedz ta sama "w następnym tygodniu wysyłka" Nie polecam sklepu

Ryszard
Klient

Ja zmówiłem szafę 11 grudnia 2022 miała być 4 tygodnie dziś mamy 16.02.2023 i tak jak wszyscy piszą że dostawa w następnym tygodniu że nie mają komponentów. Może trzeba zrobić tak jak ktoś wcześniej napisał pozew zbiorowy albo TVN program UWAGA. może wtedy coś się ruszy. BARDZO PRZEPRASZAM PANA MARKA BUCH W CZARNA MOJA OPINIA DOTYCZYŁA FIRMY O TAKIEJ SAMEJ NAZWIE Z KĘPNA Z UL.700- LECIA 10 PRZEPRASZAM P. MARKU OBRYWA PAN ZA INNYCH NIEUCZCIWYCH LUDZI PRZEPRASZAM I ŻYCZĘ POWODZENIA

Katarzyna
Klient

Szafa zamówiona 1.12.22r. Dziś mamy 5.02.2023r i ani widu ani słuchu o zamówieniu... Odsyłają tylko od działu, produkcji do działu zamówień i wkoncu do dzialu dostaw. Nikt nic nie wie... Tłumaczą, że zamówienie w trakcie realizacji, że nie mają komponentów, później, że zmienili dostawce a w końcu, że platforma sprzedażowa zrobiła ich w konia!!!! Ta firma to jedna wielka pomyłka!!! Czekam już 9 tygodni a miały być 3... Żenada!!! Nie polecam!!

Karolina
Klient

Mebleprestige.pl NIE POLECAM! Najgorsza firma meblarska z jaką miałam doczynienia. Na szafę czekałam dwa miesiące (dokładnie 65dni). Kontakt tragiczny, ciągle tylko nie wiemy, nie znamy, proszę czekać. Telefon na który odsyłają nie ma kontaktu. Otrzymałam w końcu informację o tym, ze szafa pojawi się na drugi dzień ale nikt jej nie wniesie. Pani na infolinii nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego w zamówieniu nie ma tej informacji, pytała kolegów z biura gdzie mogę sobie to znaleźć- więc można w regulaminie, choć aktualnie już jest na stronie, ale tak, aby nie można było trafić od tak na taką informacje. Dostawca przyjechał o 24:00! Wcześniej dzwoniłam, prosiłam o pomoc, zgodził się. Pomimo dwóch operacji dźwignęłam paczkę ale nie dałam rady. W efekcie szafa jest w wejściu do bloku przy windzie, ponieważ gdy weszłam na chwilę do środka, Pan uciekł. Przez dźwiganie już pojawiły się wymioty, a szafy może jutro już nie być. Nigdy więcej! Nikomu nie polecam!

Bartosz

Na pracownika produkcji mebli nadal wystarczy prawo jazdy kat. B, czy jednak coś jeszcze przydałoby się umieć? No i, czy da się wycisnąć z tej roboty 4000 netto bez nadgodzin?

zniesmaczona
Klient

Kontakt telefoniczny niemożliwy - nikt nie odbiera telefonu. Kontakt sms-em urągający wszelkim normom - osoba prowadząca czat niegrzeczna - żeby nie powiedzieć chamska. Na zadane pytanie nie otrzymałam odpowiedzi, za to padło kilka niestosownych słów. Brak szacunku do potencjalnego klienta. Szczęśliwa jestem, że nie złożyłam pochopnie zamówienia, bo wynika z tego, że to firma nierzetelna.

Urszula
@zniesmaczona

to chamskie zachowanie o ktorym piszesz to co to dokladnie bylo ? czy wytlumaczono sie czemu nie mozna sie z firma w normalny sposob skontaktowac przez tel ?

szafa
Klient
@Urszula

Np to że nie potrafią udzielić konkretnych informacji i wydzierają się na klienta. Jak by to była nasza wina że czekamy na meble... Zamówiłam szafę 9 grudnia, według informacji na stornie miała być na początku stycznia... Do dnia dzisiejszego słyszłam że moja szafa będzie w następnym tygodniu.. Teraz już nawet nie obierają telefonów... Ręką ręką myje w tej firmie i tyle...

Krzysztof
Klient

Zamówiłem szafę w listopadzie miała być za 3 tygodnie .Kurier przyjechał przed wigilią o 21.30 nie pozwolił nawet sprawdzić zamówienia tylko szybko bo mu się spieszy.Aby tylko płacić. Fronty przyszły innego koloru.Jak zadzwoniłem z reklamacją to Pani odpowiedziała że takie mieli a więc czekam następny miesiąc a oni mi piszą że zamówienie jest w trakcie realizacji. A jak dzwonię to mówią że w następnym tygodniu przyjadą i tak w kółko.Oni sami nie wiedzą kiedy przyjadą.Z całego serca NIE POLECAM.omijajcie tą stronę. Pozdrawiam.

Kamila
Klient

Nie polecam firmy. Zamówiłam szafę, czekam już 2 miesiące. Jeśli uda się dodzwonić ciągle słyszę ze juz w tym tygodniu będzie i mają się kontaktować z kierowcą kiedy dostarczy i tak mija kolejny tydzień.....

Klient
Klient
@Kamila

Zamówiłam łóżko na początku listopada, czekałam do końca grudnia. A miało być 7 dni! Kurier w końcu przyjechał .. o pierwszej w nocy. Jakaś porażka!

Karma
Klient

Juz ziknęła firma krzak z internetowej strony i po co było naciągnąć ludzi karma powraca trzeba być uczciwym A nie lapczywym wystarczyło ludzie uznać reklamację A nie robić sobie jaj z klienta tylko kasa się liczy dla Was i nic więcej

PRESTIGE MEBLE
Pracownik
@Karma

WITAM! KOLEGO CHYBA POMYLIŁEŚ FIRMY. MY NIE SPRZEDAJEMY TAKICH RZECZY, O KTÓRYCH TY PISZESZ. SPRAWDŹ PROSZĘ DOKŁADNIE FIRMĘ, GDYŻ TAKICH O NAZWIE PRESTIGE JEST WIELE, A Z PEWNOŚCIĄ NIE DOTYCZY TO MOJEJ FIRMY. ZA BEZPODSTAWNE OSZCZERSTWA MOŻNA PONIEŚĆ SUROWE KONSEKWENCJE.

PRESTIGE MEBLE
Pracownik
@Karma

ZWRACAM SIĘ Z PROŚBĄ DO EWENTUALNYCH "NIEZADOWOLONYCH". MOJA FIRMA NIE SPRZEDAJE W INTERNECIE MEBLI TAPICEROWANYCH, WIĘC NIE WIEM SKĄD MACIE TAKIE OPINIE. SPRAWDZAJCIE DOKŁADNIE GDZIE COŚ ZAMAWIACIE I U KOGO KUPUJECIE, A PÓŹNIEJ PISZCIE OPINIE. Z PEWNOŚCIĄ NIE DOTYCZĄ TE ZARZUTY MOJEJ FIRMY.

;)
Klient
 Pytanie
@PRESTIGE MEBLE

Dlaczego pracownicy nie chcą przekazywać Panu słuchawki lub nr telefonu.? Jak Pana firma taka rzetelna? Piszecie że dostawa w 2tyg.a później wmawiacie że inf że dłużej a rozmowa na telefonie jest. Dzwoni się po kilka razy po 5tygodniach i mówią jutro,za dwa dni to samo... Poprostu państwa ludzie robią z ludzi debili i nie chcą podawać do słuchawki nikogo rzetelnego i szczerego tylko sami kłamcy którzy ciągle kłamią że dostawa będzie a później jej niema . Firma nie godna polecenia. Masakra!

szafa
Klient
@PRESTIGE MEBLE

Proszę w takim razie o kontakt od dwóch mięsiecy czekam na szafę. Telefonów nie odbieracie a jak już odbierzecie olewacie i mówicie co chwile to samo... Że moja szafa będzie w następnym tygodniu... Oj współczuję bo na każdej stronie oraz na googlach będziecie mieć opinie na jaką zasługujecie.

szafa
Klient
@;)

Ta firma nie jest rzetelna. W (usunięte przez administratora) ma klientów. Współczuję właścicielowi bo z takimi pracownikami zaraz pójdzie z torbami... Panie już poblokowały moje numery byle nie odbierać ode mnie... Życzę dalszych sukcesów takiej firmie :D ...

.
Klient

Odradzam każdemu zakup "mebli" z tej firmy. Zamówiłam ramę do łóżka wraz ze stelażem, początkowy czas dostawy przesunął się o 5 dni.Gdy łóżko już do mnie dotarło okazało się że dostałam sama ramę bez stelaża, która była cała poobijana i porysowana, niedoskonałości były nieudolnie zamazywane czarnym markerem. Zadzwoniłam z reklamacja pani zaproponowała mi dosłanie kleju oraz 50 zł zwrotu.Takie rozwiązanie mnie nie zadowalało więc doszłam z panią do porozumienia iż łóżko zostanie zwrócone na ich koszt. Dopiero po 3 tygodniach kilku interwencjach telefonicznych oraz po założeniu sporu na allegro kurier przyjechał odebrać "mebel". W dalszym ciągu czekamy na zwrot pieniędzy już półtorej tygodnia,kolejny raz o pomoc proszone jest allegro. Panie na infolinii przerzucały się wzajemnie winą,nie do końca służąc pomocą. Zmarnowane ponad 2 miesiące, szczerze odradzam.

Aleksandra
@.

Rozumiem, a nawet znam to z doświadczenia. Tylko nie z tą firmą, ale w poprzednim mieszkaniu ponad pół roku spałam na podłodze. Uwierzysz? Najpierw kilka miesięcy z jedną problem, bo nie mieli jak mi wnieść rzeczy, a potem zamówiłam już coś innego z innego sklepu i było niekompletne zamówienie, i to wszystko trwało. Czy już dostałaś ten zwrot? Albo chociaż obietnicę, że to zrobią?

szafa
Klient
@.

Dokładnie szafa miała być w ciągu 10 dni roboczych... mamy 25 sstycznia szafy nie ma. a jak już się łaskawie dodzwonię to słyszę tą samą śpiewkę " Pani szafa będzie w przyszłym tygodniu"

Kajzal
Klient

Zamówiłam szafę dwa tygodnie temu do teraz jej nie ma. Kontakt okropny, nie można się dodzwonić. Nie polecam!!

Emi
Klient
@Kajzal

Również zamówiłam szafę, 4 tygodnie już czekam.

Bbbb
Klient

Nie polecam, czas oczekiwania trzy razy dłuższy niż obiecywany, zero informacji od producenta o opóźnieniu, ciężko się z kimkolwiek skontaktować, nie odbierają, nie odpisują

Klient
Klient

Stanowczo odradzam jakichkolwiek zakupów w tej firmie. Jest dokładnie tak jak inni piszą tragedia, chamstwo i olewatorstwo!!!!! Zero pojęcia o handlu a tym bardziej o meblach. Wstyd.

Urszula
@Klient

mógłbyś opisać bardziej sytuację, co takiego się dokładnie stało że aż nie polecasz?

:/
Klient
@Klient

Żeś ja wcześniej nie poczytałam tego... I teraz mam za swoje;( Bieda z nimi!

Bożena
@:/

Masz za swoje? A co takiego braliście do siebie, bo ogólnie po forum widać niepokojące sytuacje ale zastanawiam się czy część z nich nie jest jednak ustawiona

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o Prestige Meble Jacek Buch - Czarna

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Prestige Meble Jacek Buch?

    Zobacz opinie na temat firmy Prestige Meble Jacek Buch tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Prestige Meble Jacek Buch?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Prestige Meble Jacek Buch
1.6/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Konarskiego 62
    39-215 Czarna
  • NIP: 8721952611 REGON: 180149745
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
Prestige Meble Jacek Buch
Przejdź do nowych opinii