Słaba obsługa klienta, pracownicy z małą wiedzą. Dużo zachwalania a sprzęt bardzo przeciętny z brakiem zapasu na wymianę.
Sporo opinii jest na temat jakości usług. Mógłby ktoś napisać jak aktualnie wygląda temat pracy w Tayama? Szukają w ogóle kogoś do pracy?
Marny towar- dużo reklamacji
firma naciągaczy-sprzedają towar bez instrukcji obsługi to znaczy jest ale dla anglika a co polak chyba musi iść na kurs,bo firmę tayama nic to nie obchodzi jak mi powiedział pracownik "mogę odesłać jak mi się nie podoba",czy to jest normalne podejście do klienta.zastanówcie się ludzie zanim coś u nich kupicie, ostrzegam
Czyli nie było instrukcji po Polsku a nie że ktoś cię oszukał . Proponuje wypowiadać się precyzyjnie a nie rzucać byle co na lewo i prawo bo tak najłatwiej .
Ja nie muszę mam Ciebie od tego niedouczony mądralo, a instrukcje po polsku jest Twoim zasmarkanym obowiązkiem dostarczyć!!!!!!!!!!!!!
totalne DNO!!!
Smieszna firma. Rozmowa kwalifikacyjna jedna z gorszych jakie mialem. Przychodzisz na rozmowe na jedno stanowisko, a wypytuja Cie, czy nie chcialbys zostac przedstawicielem handlowym... Smiechu warte. Nie polecam.
@anglik 2016-09-02 22:29:44 dobrze, że Ty wyuczony człowiek jesteś - językoznawca się znalazł
Fajnie tam było, gdyż byłem :)