Opinie o Heisterkamp Transport
Firma jest ok., mnie się pracuje dobrze. Kasa wypłacana jest w czasie, całkiem dobre pieniądze można zarobić. Szefostwo tak organizuje pracę żebyśmy mogli jeździć i dobrze zarabiać. Dla nowych są szkolenia!! Polecam
Dawajcie do EI TRANS .
Hejsterkamp pracuje się dobrze z tego co zaobserwowałem mają jedną wadę nie znasz dnia i godziny swego bytu w tej Firmie, bez konkretnych przyczyn możesz nie wyjechać do pracy: zostałeś zwolniony, resztę musisz się domyślać komu nadepnąłeś na odcisk.
Jak już to nie zostałeś zwolniony, a masz nie przedłużoną umowę. Nie słyszałem żeby zwolnili kogoś.
(usunięte przez administratora)
a coś konkretnie
A młodego jak przeszkolą w te 3 tygodnie z doświadczonym kierowcą to następną turę jedzie już sam i mogą go rzucić już na całą UE czy raczej krótkie trasy?
Zadzwoniłem, odebrała bardzo sympatyczna pani rekruterka i opowiedziała o całej ofercie bardzo dokładnie, że aż w ogóle nie musiałem jej o nic pytać bo dowiedziałem się wszystkiego i jeszcze więcej. Cała rozmowa trwała z 15 min. Dała mi czas na przemyślenie czy chce się zatrudnić czy nie. Przyjechałem do Szczecina, koszt dojazdu zwrócą mi w pierwszym miesiącu pracy, ta sama pani zrobiła mi kawę, podpisałem dokumenty i tyle, teraz muszę zrobić badania medycyny pracy i też mi zwrócą. Teraz też czekam na wyjazd do pracy, przed ruszeniem ma być jeszcze 3 dniowe szkolenie w Oldenzaal. Mi się bardzo podobało bo nie dość że kawkę odpiłem to jeszcze sobie pogadałem miło z panią, wszystko mi wyjaśniła, wszystko jasne, można ruszać do pracy. Zero problemów.
czy doświadczony, gdzie mieszam, czy są ADRy jak tam z angielskim (nie sprawdzają, ale ja umiem), ile mam lat, kiedy chce ruszyć do pracy
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Odświeżam gdyz poszukuja kierowców. Jakaś poprawa jest czy nadal tak samo jak piszecie?
Odświeżam gdyz poszukuja kierowców. Jakaś poprawa jest czy nadal tak samo jak piszecie?
Hej, wydaje mi się że ostatnio i tak pokazałol się oferty pracy chociażby dla kierowców czy dyspozutorów. Pewnie że trzeba posiadać odpowiednie doświadczenie, ale wiadomo czy sa jakieś dodatkowe benefity do zarobków do tego? Z góry dziękuję za odpowiedź.
(usunięte przez administratora)
wiec posluchaj, 51 euro diety za dzien pobytu za granica ale za 1szy i ostatni dzien czyli wyjazd do i powrot z pracy masz po polowie diety czyli 19diet x 51 eur + 2x 25,5eur do tego podstawa w wysokosci 1700zl netto i dojazd busem jest nie platny wiec jedynie osobowka jak oni Cie poprosza to dostaniesz pieniadze. Nie masz co liczyc na premie gdyz gowno wielkie daja. ja otrzymalem 15 euro premii kwartalnej - wiec mogli sobie darowac. reasumujac 1020eur za diete = 4488zl gdyz teraz jest 4,40 euro + 1700zl wychodzisz wiec 6180zl lacznie ale pamietajcie podstawa platna do 10stego kazdego miesiaca a diety do 15stego z miesiecznym opoznieniem. wiec jak wyjedziesz teraz to dostaniesz dopiero w sierpniu. wiec nigdzie wiecej nie zarobisz jak jestes swierzakiem
Świerzak zawsze ma pod górkę. Przerobi swoje kilometry i będzie wiedział że żyje. Podstawa to dobra firma,która płaci w terminie i nie obcina za byle głupstwo kasy. Panowie grunt to dobra robota i dobra kasa a dalej jakoś się ułoży. Ja nie narzekam i radze innym to samo.
(usunięte przez administratora)
chyba brutto 2 tys to sie zgodze, podstawa nie poszla do gory nadal jest 1700zl netto wiec na emeryture dostaniesz 850zł i bujaj sie z tym. Ja dziekuje za taka wspolprace
(usunięte przez administratora)
Nie dziw sie jaka płaca taka praca wiec nic dobrego to nie wrozy
To tam jest sam transport kontenerowy czy plandeki tez jak to wygląda ?
(usunięte przez administratora)
To musisz zapytac tych co tak jezdzili czyli swierzakow. Ale z tego co slyszalem to normalnie zaplacone podstawa + diety. mysle ze naprawde jak ktos chce sprobowac swoich sil w miedzynarodowce to super sprawa
@pracownik a jak wygląda szkolenie młodego?Jazda w podwójnej obsadzie przez 3 tyg i jak się sprawdze to następna tura samemu?
Ktos moja wypowiedz wykasowal, przyjezdzasz siadasz z doswiadczonym kierowca i jedziesz TY robisz wszystko od jazdy poprzez zaladunki i rozladunki, odczepienie zaczepienie naczep i to jest dobre , kurs na przewoz rzezczy w praktyce wychodzi Ci i nie musisz placic za niego. Ogolnie super sprawa .... TYlko zalezy na kogo trafisz. Jak sie dogadacie to ok a jak nie to 3 tygodnie dymu. Twoj nauczyciel siedzi na siedzeniu pasazera i pilnuje czy wszystko dobrze robisz. Ogolnie tak jak na nauce jazdy. POzdrawiam
@pracownik a jak wygląda szkolenie młodego?Jazda w podwójnej obsadzie przez 3 tyg i jak się sprawdze to następna tura samemu?
a mam takie pytanko poniewaz w najblizszym czasie chcialbym tam zlozyc cv i czy jeszcze zwracaja koszty za przyjechanie do bazy wlasnym srodkiem transportu oraz jak to wyglada u nch jazda bez doswiadczenia CE bo na C jezdze od 5 lat bezwypadkowo w tym 3 miesiace na miedzynarodowce
z dojazdami Ci nie pomoge bo juz tam nie pracuje wiec sorki. Mysle ze sie dogadasz TYlko CE tam jezdzi zadna solowka musisz miec jeszcze karte kierowcy bo krazki poszly dawno w zapomnienie . pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
wzajemnie. Mowie Ci sprobuj sa wyplacalni pieniadze na czas i to bez zadnej łaski. Robisz swoje to nikt nawet nie bedzie wiedzail ze jezdzisz tak tam jest. Trzymaj sie i jak cos to opisz swoje wrazenia i te pozytywne i negatywne dla nastepnych pokolen
(usunięte przez administratora)
Nie rozumiem zbytnio bo albo sie pracuje zeby utrzymac rodzine i siebie albo narzeka. Ja zaciskalem zeby i robilem. Mozna by bylo zrobic cos lepiej dla pracownikow ale nikt tego nie robi. Maja to w powazaniu. Tadek, powiem tak. Tacha nie gniesz, auta jakie sa takie sa jedne lepsze drugie gorsze, wyplata zawsze na czas, dojazdy busami byly makabryczne dlatego sie zwolnilem ale uwazam ze byly to dobre i nie stracone lata mojej kariery, auto jak jest popsute, polamane schodki itd zawsze przekazniki wysylaja na serwis (warsztat), jak sie zepsuje w trasie zaewsze jest serwis , czasem to trwa bo musi trwac ale jak pisalem wczesniej nic nawet palcem nie musisz robic. Tacha nie gniesz . Teraz chodza sluchy ze jest podwyzka diety ale nie wiem ile w tym prawdy, Ja moge polecic ta firme osoba ktore nie maja doswiadczenia albo chca popracowac. 3 tygodnie na tydzien wolnego. Piatek w 3 tygodniyu zjazdowy a nastepnie dop[iero w niedziele wyjezdzasz do pracy wiec 9 dni na miesiac wolnego. Dziecko jak masz male to bedzie roslo jak na drozdzach i omina Cie wszystkie najwazniejsze etapy jego rozwoju. spewnoscia lepiej niz u polskiego pana jezdzic i byc na weekend w domu w piatek o22 na 24h i jeszcze cos przy aucie pogrzebac w sobote bo sie zepsulo... Przemysl ale jak nie zaryzykujesz to nie zobaczysz jak jest w rzeczywistosci.
(usunięte przez administratora)
NIe jak jedziesz na 3 tygodnie to w piatek trzeciego tygodnia sie zjezdzalo zawsze na baze i wolne do nastepnej niedzieli wiec 9 dni wolnego Tadek. Jakby nie patrzec 6z przodu na wyplate sie ma ale teraz to dokladnie nie wiem bo juz troche tam nie pracuje. Trzeba podjac troche wyrzeczen na rzecz rodziny i tylko pytanie czy 6 z przdu jest odpowiednia na taka rozzłąke z rodzina.
(usunięte przez administratora)
Zalezy wszystko pod jakiego klienta pojdziesz jak w kolo komina to jestes co weekend na bazie albo na noc nawet na tzw. hotelu. Ale jak jezdzisz 3 tygodnie to pakujesz sie do auta i raczej marnie to wyglada zeby byc na bazie. Jezdzi sie prawie caly czas tak: Z bazy w Gent to masz strzały na Francje, Belgie i UK czasem Szwajcaria i Włochy a z Oldenzaal to Holandia, Niemcy, Austria czasem Włochy i Skandynawia tez czasem. Na baze do Travemunde nie puszcza Cie bo tam przewaznie Lotysze są i NIemieccy Kierowcy. Ogolnie trzeba pracowac ale jak robisz swoje to prawie zawsze wyjdzie Cio 11stka ale nie mozna oszukiwac z czasem. Oczywiscie jak poznasz trasy bo jak idziesz pod danego klienta to prawie zawsze miejsca sie powtarzaja i porty tez. Takze wszystko jest OK ale tak jak mowie jak sie przyjmowalem do firmy to byla to firma z renomą i nazwijmy to jakims poziomem. Od jakis 2-3 lat nie ma nawet jak pisza ze musi byc doswiadczenie. NIe ma kierowcow wiec biora jak leci i to jest smutne bo auta sa porozwalane przez mlodych i nie szanujacych taboru. Jak to mowia tonacy sie brzytwy chwyta
(usunięte przez administratora)
nie wiem o co pytasz dokladnie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heisterkamp Transport?
Zobacz opinie na temat firmy Heisterkamp Transport tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heisterkamp Transport?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 16 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Heisterkamp Transport?
Kandydaci do pracy w Heisterkamp Transport napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.