Od kilku lat korzystam z pomocy tego Ośrodka a konkretnie okulisty i jestem bardzo zadowolona. Pani doktor zawsze profesjonalnie podchodzi do pacjenta. W razie wątpliwości udziela wyczerpujących wyjaśnień i nigdy nie odniosłam wrażenia, że chce zakończyć wizytę, jak to ma często miejsce w innych gabinetach lekarskich. Polecam każdemu.
Opinie są różne ale przychodnia jest bardzo czysta panie tam sprzątające są bardzo miłe i grzeczne.
Hej, wiesz czy w obowiązkach tych Pań jest też dbanie o teren na zewnątrz, czy tylko w środku? Zajmują się też regularną dezynfekcją poręczy, klamek itd.?
no to już o czymś świadczy. A pilnują tego żeby wszyscy mieli maski ubrane czy raczej nie zwracają na to uwagi?
Myślę, że jeżeli są takie obostrzenia (pacjenci są informowani na każdym wejściu) to ludzie powinni sami się do nich dostosować bez żadnych pytań, odpowiedzi typu "Ja nie wiedziałem/łam że trzeba posiadać maseczkę" powinny być brane jako ignorowanie zasad ze strony osoby wypowiadającej te słowa.
Nie polecam .Niekompetentni ,aroganccy lekarze kobiety w zabiegowym pracuja za kare szczegolnie jedna w okularach ,Z tego wzgledu ośrodek pusty ,nikt tam nie chce sie leczyć
Nie polecam tej przychodni.Panie w rejestracji robią łaskę,że odbiorą telefon. Panie z administracji to chyba odbywają karę tam pracując. W stosunku do osób z zewnątrz bardzo niegrzeczne , uważają , że pozjadały wszystkie rozumy bo pracują w Multimedzie. Lekarze pracujący w Przychodni OK,ale administracja do wymiany.
Od wielu lat jestem pacjentem tej przychodni i jestem bardzo zadowolony. W przychodni jest wielu wykwalifikowanych specjalistów, pracownia rtg, apteka. To chyba jedyna przychodnia w okolicy gdzie kompleksowo można zrobić wszystkie badania. Personel również zawsze bardzo miły. Polecam.
A możesz mi napisać jak wygląda kwestia oczekiwania na badania specjalistyczne? Czy można dostać skierowanie na badania kompleksowe niezależnie od stanu zdrowia czy muszą być ku temu przyczyny?
W sierpniu tego roku zaczęłam korzystać z usług tej placówki zdrowia. Byłam na wizycie u reumatologa pani doktor godna polecenia. W tym czasie obserwowałam pracę okulisty, żony kierownika przychodni. Trzech pacjentów czekało 2 godziny by zostać przyjętymi. W tym czasie pani okulistka przyjmowała poza kolejnością swoich znajomych, wykonała kilka telefonów i dwukrotnie wyszła z gabinetu na około 15 min. Podziwiam cierpliwość tych, który czekali by zostać przyjętymi. Po wizycie u pani neurolog, zgodnie z jej zaleceniem zapisałam się na kolejną wizytę w październiku. Przychodzę i okazuje się, że przyjmuje mnie inny lekarz. Bez żadnej informacji, pytania przepisano mnie do innego lekarza mimo, że tamten nadal pracuje w przychodni. Dzisiaj byłam zapisana na USG dłoni. Na kartce z terminem znajdowała się pieczątka na której widniała informacja, że mam zgłosić się z ręcznikiem. Miałam papierowy. Lekarz wykonujący badanie odmówił mi wykonania go, ponieważ miał to być ręcznik materiałowy. Zresztą po raz pierwszy spotkałam się z tym, że na badanie USG konieczny jest ręcznik. Zadam pytanie rzecznikowi praw pacjenta i złożę skargę na lekarza, który miał wykonać badanie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zauważyć, że jest wynagradzany z Narodowego Funduszu Zdrowia, a co za tym idzie podatków pacjentów.
Jak układała się Wam współpraca z kolegami z pracy, z szefem w firmie Multimed Sp. z o.o. Niepubliczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ? Czekamy na Wasze opinie!