Sandvik Polska Sp. z o.o.

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Sandvik Polska Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Sandvik Polska Sp. z o.o.?

Elżbieta Nowy wpis

A co wchodzi tutaj w skład socjalu? Pisaliście że jest ok, ale możecie napisać coś więcej?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Sandvik Polska Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

tak

Polonia ;)

Obecnie jest słabo, pracy ogrom, nowy sam zostawiony sobie na dwóch maszynach, dużo obowiązków i wymagana duża wiedza i radzenie sobie samemu przy zarobku 2300/2400 brutto na start, więc bardzo słabo w porównaniu do wielu innych pracodawców w okolicy. Warunki i socjal ok, ale nic po za tym. Radzę się zastanowić

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy w trakcie Twojej rozmowy kwalifikacyjnej w Sandvik Polska Sp. z o.o. rekruter przedstawił Ci możliwą kwotę wynagrodzenia? Jakie warunki zatrudnienia oferowane są na stanowisku Customer Service Representative with Spanish & English?
Marta

@gośćterminowość wypłaty to bardzo ważna kwestia. Rozumiem, że jesteś zadowolony z pracy w firmie. Możesz powiedzieć coś więcej o mocnych stronach tego pracodawcy? Każda dodatkowa informacja może być cenna dla osób, które zastanawiają się nad aplikacją.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
apslkdj

@ gość bardzo dobrze że wypłąta jest w terminie, bo powiem szczerze to jest dla mnie (chyba dla wszystkich) bardzo ważne, bo niestety żyję od pierwszego do pierwszego... I czytam że atmosfera w miare ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Tak, wypłata jest w terminie. Nie ma z tym problemu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolega jowisz

Na 21 osob na stanowisku operator cnc 18 osob ma inzyniera, tu glupole nie robia. Dla Sandvika liczy sie tylko Polibuda lub AGH jak masz inne(zaoczne) to na maszyne zapraszamy, dostaniesz za friko kurs angielskiego lub studia na polibudzie jak masz mature z maty :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony

5 lat szukania kasa ta sama co w Sandviku na na poczatek, mysle ze to jedna z najlepszych firm jesli chodzi o CNC nigdzie tyle nie dostalem na poczatek. Pieniazki sa jedne z lepszych z dobra premia na przyszlosc. Tak naprawde to moja praca polega na gownianym ustawianiu, a inzyniering dostaje po prawie 8 tys bruttto nie wiem za co bo brudna robote robi operator co w innej firmie za najnizsza ale to szczegol bo za wyrozniajaca prace wynagradzaja, mozna sie cofnac(jesli chodzi o cnc) ale lepiej zarabiac fajnie niz (usunięte przez administratora) za fajna prace. Sandvik jest fajny i z fajna kasa, jak ktos pisze inaczej to go (usunięte przez administratora) i teraz ma zal bo takich pieniazkow nie zarobi. 6 lat szukalem fajnej firmy i znalazlem srednia krajowa po 3latach jest bez hutnika do 20 % premiii. Sandvik to super firma dzieki ktorej moglem zalozyc rodzine wziasc kredyt na mieszkanie i zyc spokojnie )i nie pisze to jako pracownik,przekupiony) tylko jako zadowolony pracownik zyjacy w polsce z kredytem na mieszkanie i samochodem z salonu. POLECAM i jeszcze raz POLECAM kto pracowal moze nie zna nowych zasad kto pracuje ten poleci. Sandvik = przyszlosc dla was dla waszych rodzin, tu nikt nie narzeka. Naprawde pisze to jako pracownik 5 letni, nic z tego nie mam. POLECAM SANDVIK to super firma.

do Zadowolonego
@Zadowolony

Jeszcze nigdy nie czytałem takiego bełkotu jak wypowiedź kolegi @Zadowolonego. Jeżeli tego typu ludzie pracują w Sandviku to nie wróże świetlanej przyszłości tej firmie. Kolego @Zadowolony, jeżeli tak "gównianie" ustawiasz maszyny jak piszesz te zdania, to życzę Ci powodzenia.

RN
@Zadowolony

A skąd wziąłeś te stawki? Bo jak dla mnie to z nieba. Już trochę lat tam pracuję ale tego nie wiedziałem, bo takich stawek po prostu nikt nie dostaje.

warszawa

Praca jest wymagająca, ale wynagrodzenie za nią jest godziwe. Zawiera się umowę o pracę, a składki odprowadzane są należycie.

scofield42

Nadal jest kryzys z pracą w Sandviku w Katowicach ? Ktoś coś wie czy są planowane jakieś przyjęcia ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dido

Jeszcze kwestia tego czy opłaca się z nimi współpracować. Mam wrażenie, że na terenie Warszawy może być ciężko znaleźć lepszego pracodawcę świadczącego takie same usługi w technice. Dajcie proszę znać, czy warto wysłać to CV i jakich pieniędzy można się spodziewać na starcie od Sandvika i jak wyglądają ewentualne premie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tomko

Witam, szukam pracy jako handlowiec w branży narzędzi skrawających. Chciałbym podjąć taką pracę w Sandvik. Powiedzcie mi tylko czy osoba która ma doświadczenie jako handlowiec ale w innej branży ma szanse się do Sandvika dostać? Mam odpowiednie wykształcenie (Politechnika), ostatnio zrobiłem też kilka szkoleń z tej branży więc temat jest mi znany ale czy to wystarczy? Na stronie mają ogłoszenia ale z tego co słyszałem to tylko tworzą bazę CV. Podpowiedzcie jak można dostać tam pracę po prostu do jakich drzwi zapukać żeby chociaż moją kandydaturę wzięli pod uwagę?! Z góry dzięki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
piotr

ludzie, przecież temat kasy jest trudnym tematem, i nikt głośno nigdy nie mówi ile zarabia, wydaje mi sę że nawet nie mówią ludzie tego znajomym/przyjaciołom a co dopiero nieznajomym w internecie, no takie moje zdania. może lepiej zamiast konkretnie prytać ile to pytać o przedział, tzn można zarobić od tylu do tylu, może tu ludzie więcej powiedzą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Furek

Skoro na temat tego pracodawcy pojawia się taka dyskusja na formum, to świadczy to o tym, iż coś jest na rzeczy jeśli chodzi o jakość tej firmy. Pracowałem w wielu firmach i ich opinii na ich temat na tym portalu nie ma. Nie przez przypadek (i moja opinie nie jest odosobniona) jest to najgorszt pracodawca u jakiego miałem okację pracować. I bynajmniej nie chodzi tu o warunki jako takie (pensja, premia, gadżety), ale o sposób zarządzania firmą - typowo jednoosobowy, typu: "Ja wiem najlepiej i jestem najmądrzejszy". Oczywiście sa osoby, którym to odpowiada. Każdy jest kowalem swojego losu, ale osobiście ja nie polacam, bo otoczka firmy i pluszaki przysłaniają prawdziwy obraz firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz

Polecam, bo jestem zadowolona i zadowolona.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bala

Kogo ta kawa obchodzi.. powiedzcie lepiej jak z pensjami i premiami, czy coś sie ruszyło do przodu? Na plus?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jantar

Co do kawy.Automat za darmo,jakieś 15 napoi do wyboru.Komuną już dawno nie czuć.Dostać się to cud!Jest parę dziwnych spraw ale gdzie ich nie ma?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ona

Sorry ale w Sandviku nie ma prezesa tylko jest dyrektor Jerzy Czyrski

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Firm jak ich siedziba. Niby nowoczesna ale komuną zalatuje. Dziwne mają zasady ubioru (krytykowane przez większość załogi). Bez własnego słoika z kawą czy cukrem ani rusz.Poza tym płaca na czas.Jak ktoś pracowała w dobrej zach. firmie to będzie zdziwiony a jak w polskim "garażu" to będzie mu sie podobało. Prazes straszny służbista.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Sandvik Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Sandvik Polska Sp. z o.o.