Co wiadomo o tym całym odszkodowaniu? Jest jednak wypłacane? To akurat względem klienta było a mnie ciekawi co się dzieje w magazynie, tak jak ktoś zauważył z rok temu szukali do siebie kilku osób, do teraz wszystko zajęte czy może będzie jeszcze ktoś potrzebny? macie jakieś fajne benefity? na przykład ubezpieczenie i tym podobne?
Ta firmę proszę omijać wielkim kołem , paczka doszła po miesiącu wszystkie produkty zepsute ???? Nigdy więcej firma nie wypłaca odszkodowania Nie polecam nikomu
Infolinie w firmie stale zajęte, że nikt nie odpowiedział na tamto pytanie odnośnie wypłat? Mnie akurat słuchawka nie interesuje, ale za to właśnie widziałem, że jakiś czas temu były nabory na magazyn, w sumie 6 osób było potrzebnych, wiec w zasadzie jak duża ekipa teraz pracuje i jakich stawek spodziewacie się od kolejnego roku? tu było napisane do 4,200 zł czy teraz na spokojnie do piątki się dociągnie?
To nie spedycja to(usunięte przez administratora) paczka od 2 tygodni utkwiła zero kontaktu czekanie na odpowiedź niema sensu , Nikomu nie polecam omiijac wielkim kołem Z całego serca życzę szybkiej upadłości
Hej, jakiś pracownik pisał tutaj, że firma nie wypłaca pensji na czas. Ktoś może powiedzieć jak aktualnie mają się sprawy terminowości wypłat wynagrodzeń? Interesuje się tutaj pracą na infolinii - może ktoś wie ile płacą?
Послугами цієї пошти задоволена , хороший сервіс, працівники ввічливі, рекомендую.
Ta firma to wielki żart. Moją paczkę zgubili jeszcze w ubiegłym roku, a do tej pory nie mogę się skontaktować w tej kwestii, bo infolinia to atrapa, a na maile brak odzewu. Dostałam tylko jednego maila (po kilku tygodniach...), po którym widać, że odpowiadają boty albo ktoś kto nawet nie czyta maili, na które odpowiada... Żenada. Stracony czas i pieniądze. Całkowicie odradzam, szkoda nerwów.
Nie polecam, kontakt z infolinia to jakies nieporozumienie , czekasz pol godziny w kolejce , jak jestes pierwszy do rozmowy z konsultantem polaczenie zostaje przerwane. Dlugi czas składowania przesyłki w magazynie. Deklarowany czas dostawy to 4 dni a paczka jest juz magazynowana 4 dni i nie wyruszyla w transport. Nie polecam tego przewoznika, sa inni , ktorzy lepiej pracują i wywiazuja sie z terminow , ale na pewno nie jest to Messt Polska, pierwszy i ostatni raz
to do tych konsultantów cały czas ktoś tak dzwoni, że takie kolejki? :( teraz to się zastanawiam czy zatrudniają zbyt mało osób czy firma robi zbyt dużo błędów, że ludzie muszą się kontaktować. Ciekawa swoją drogą jestem co by firma zrobiła jakby się dowiedziała, że celowo się rozłączają
Firma Meest to totalna tragedia, a jej zarząd to oszuści ! Nie wypłacają pensji na czas, nie wypłacają ekwiwalentu za niewykorzystany urlop po rozwiązaniu umowy, pracowników maja gdzieś, mobing ze strony kierownika to norma w tym miejscu. Nikomu nie polecam mieć z nimi sprawę! Tak samo traktują klientów , po prostu porażka.
Jakie potrafią być obsunięcia z tymi wypłatami wynagrodzenia? Wiadomo przecież, że rachunki na opłacenie nie poczekają...
Hm, jedyne ogłoszenie na Project Managera do tej firmy, jakie znalazłam, dotyczyło Lwowa... Z innej beczki, magazynier w 2020 roku zarabiał 2,7 tys. brutto. A ile teraz, zważywszy na kryzys?
widzę, że tutaj są negatywne komentarze na temat usług tej firmy, ale sa one starsze. ja od 4 miesięcy regularnie korzystam z ich usług i jestem bardzo zadowolony. może kiedyś było gorzej ale akutualnie całe kontakt ze mną, rozliczanie się i czas przyjscia paczki - no super. ja osobiscie moge polecic te firme i jej uslugi.
Witam, Kilka razy już korzystałam z ich usług. Za każdym razem jestem zadowolona. Nadanie - najbliżej jak mam, żabka na dole budynku. Dostarczenie do adresata - najszybciej co widzę na rynku, w najniższej cenie co jest na rynku. Adresaci zadowoleni, wszystko co było w paczce dojechało nie uszkodzone i w całości. Obsługa po fakcie skorzystanie z usługi - znakomita, miłe dziewczyny z caal center, wystawianie paragonu | faktury jak należy. Oby wszyscy tak działali.
tak, zgodzę się. ja również nigdy nie miałem problemu z nimi. bardzo fajna firma i mogę polecić ich usługi. pozdrawiam
Bardzo dobrze wykonana usługa, mogę polecić bo i sprawnie poszło i nie było drogo. Dla mnie 5 gwiazdek
Mogę polecić - zakupili za mnie produkt na markecie chińskim i zorganizowali dostawę. Kontakt, czas, sama usługa - 10/10. Dziękuję!
Jakoś nie widać, żeby szukali ludzi do pracy. Znalazłam ogłoszenie z 2020 na magazyniera, a nowych kurierów nie potrzeba? Mąż chciałby odpocząc od tras po EU i szuka czegoś bardziej na busa na krajowe trasy.
Wysłałam bardzo ważne dokumenty w liście, specjalne opłacone. W końcu list został zgubiony, nie ma z kim skontaktować, tylko czat a przepraszanie, że tak stało. A kto zwróci mi bardzo ważne dokumenty. Zgłosiłam do prawnika.
Witam wszystkich, ta firma to tragedia! Zawsze jakieś problemy i kłopoty. Po pierwsze zamówiłem kuriera odebrać paczke nie standardową, zapakowałem jak trzeba. Kurier przyjeżdżał dwa razy i dwa razy odmówił wziąć przesyłke. Później walczyłem z nimi o zwrot kasy, minal miesiąc pieniędzy nima!!! Nie polecam!!!
Hej, fajnie, że są tutaj opinie klientów, jednak mnie bardziej interesowała by opinia kogoś, kto jest zatrudniony w tym miejscu. Bardzo mi zależy na informacji o tym, jaki jest socjal u tego pracodawcy. I ogólnie, czy atmosfera jest do zniesienia. Ktoś może się wypowiedzieć?
Firma jak najbardziej na plus paczka dotarła po 7 dniach pod same drzwi polecam tą firmę!!!!
Ma Pan szczescie, ze w ogole dotarla! Do mnie paczki z Chin, jak tylko maja to nieszczescie trafic na Meest - nie docieraja do mnie, tylko do wybranego przez "system" punktu w odleglej miejscowosci. Dlaczego nie na adres widniejacy na paczce??????????????
Wysyłanie paczek z adresem odbiorcy - do punktu Ruchu, jest skandaliczną praktyką. Wasze tłumaczenie, że to wybór sprzedawcy – jest zupełnie nieuzasadnione, ponieważ sprzedawca z kupującym nie uzgadniał tego, że paczka ma trafić do punktu odbioru. Obsługa klientów – poniżej wszelkiego poziomu. Ten problem doskonale znacie, bo w Internecie jest mnóstwo krytyki na wasz temat, z pewnością to czytacie, a i tak nic z tym nie robicie. Myślę, że powinny się sypnąć pozwy przeciwko wam i waszym praktykom. Taka firma nie powinna w ogóle istnieć na cywilizowanym rynku, bo najwyraźniej WŁAŚCIWA OBSŁUGA klienta - jest dla was czymś obcym. Ciekawiło by mnie wasze pochodzenie. Powątpiewam, że jest ono polskie.
dokłądnie do tego wysłali mi niby sms na numer stacjonarny, oczywiście nic nie dostałem i paczka teraz leży od 40 dizeń w magazynie i nie wiadomo kiedy wyruszy, może za 2 miesiące, może za pół roku. Żenada
Dokładnie ma Pani racje. InPost to kpina. Z daleka od ich usług, to (usunięte przez administratora) i wyzyskiwacze. Nie polecam wole już kolejki na poczcie... myślałam ze super trafiłam na InPost ale to był straszny błąd. Przedsiebiorco podpisz umowę lepiej z kimkolwiek innym niż z nimi, gorzej być nie może . To (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Nie masz szans na konstruktywne rozmowy. Tam poprostu pracują niedouczeni ludzie, bez pojęcia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Meest Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Meest Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Meest Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!