Przesyłka wysłana na nieprawidłowy adres , wraca do centrali w Dębicy . Po miesiącu oczekiwania na ponowne nadanie na prawidłowy adres nie doczekałem się. Po kilkukrotnej interwencji z infolinią oraz mail-em nie otrzymałem odpowiedzi gdzie jest przesyłka. Nie wiedzą kompletnie nic, odsyłają a to mail-a napisać, a to zadzwonić jutro itp- typowa spychologia. Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumenta .- unikajcie jak ognia firmy meest polska.
Szkoda marnować czasu na ich usługi, paczka 2 razy wysłana do magazynu w niemczech i nikt jej nie odebrał, wróciła do sprzedawcy.
Paczki z Chin nie trafiają do odbiorcy.
Chciałam zrobić prezent dla swojego tata i wysłała przesyłkę z Polski do Ukrainy szła przesyłka 19 dni z tym wszystkim przyszła Inna przesyłka dokładnie CROKSY (тапочки ) Zamiast elektroniki na 400 € Nie polecam
Wypłaty nie realizowane w terminie. Ciągle problemy i przerzucanie winy za kiepską organizacje na pracownika-masakra.
Coraz gorzej z dostawą pączek nie wiem czym to jest spowodowane kurierzy biorą paczki i nie dostarczają niby z powodu nieobecności adresatów bzdura totalna ktoś czeka a efekty coraz bardziej marne
Ogólnie w Polsce Firma sprawnie i szybko wysyła tylko już na Ukrainie rowerem byłby szybciej nawet kilkaset kilometrów. Paczka wysłana rano 24.04.2020 , na Ukrainie Lwów była odebrana 29.04.2020 w centrali dziś mamy już popołudniu 04.05.2020 i jest nadal w tym samym punkcie , nie rozumiem tych ludzi co tam pracują , to świadczy jakie mają podejście do ludzi ...pozdrawiam .
Można tutaj pracować na pół etatu?
My już mieliśmy internetową konsultacje!! Po starej!! Ale tak się dowiem :)
Bardzo dobry pracodawca i pewnie dlatego nikomu nie zależy na pisaniu opinii?
Szybka dostawa paczek, dobra jakość obsługi.
Moje sugestie dla Meest Polska Sp. z o.o.: Bardzo mili ludzie, dobre warunki pracy
z alli już lepiej, bo wcześniej to była masakra..chyba popracoiwali i teraz smiga
Paczka do Ukrainy doszła bez problemu. Trochę dłużej niż miało być ale w sumie to nienajwazniejsz4
Otrzymałem paczkę z Wielkiej Brytanii bez problemów, chwilę szła, ale bardzo dobry kontakt i informacje mailowe od firmy. Moje sugestie dla Meest Polska Sp. z o.o.: brak Lubię atmosferę w Meest Polska Sp. z o.o. za: dobra dostawa paczek
Moja paczka z USA przyjechała do mnie do domu w 2 tygodnie i zapłaciłem w moim odczuciu mało, więc jestem zadowolony
W tym wątku znajduje się wiele negatywnych komentarzy ze strony klientów firmy, a jakie jest zdanie pracowników? Czy jesteście zadowoleni z warunków pracy? Meets Polska zajmuje się dostarczaniem przesyłek, również w wypadku, gdy zagraniczne sklepy nie oferują wysyłki do Polski. Czy osoby zatrudnione otrzymują jakieś zniżki na usługi świadczone przez firmę? Może obecnie poszukiwani są nowi pracownicy? Na stronie internetowej pracodawcy nie ma informacji na ten temat.
Firma Meest Polska to kompletna porażka. Deklarują czas dostawy jako siedem dni. Za każdym razem czekałam na przesyłkę ponad miesiąc. Po tym, jak paczka do nich dochodzi, zanim pojawi się na stronie internetowej ciągnie się to sporo czasu. Następnie, by zlecić wysyłkę przesyłki trzeba czekać kolejne około dwa tygodnie (!) , w międzyczasie trzeba oczywiście próbowac się kontaktować- najczęściej bez konkretnej odpowiedzi. Od zlecenia wysyłki do otrzymania jej mija znów mnóstwo czasu, podczas którego Meest zbywa nas, że paczka już,zaraz ruszy w dalszą drogę ,bądź że zatrzymana była na cle, mimo że nic takiego nie ma miejsca. Jestem zniesmaczona i zdenerwowana. Aktualnie czekam na kolejną przesyłkę, która od 15 dni znajduje się na magazynie Meest, nie mogę się jednak z nimi skontaktować ani zlecić wysyłki. (usunięte przez administratora) Moje sugestie dla Meest Polska Sp. z o.o.: Powinni zacząć wreszcie normalnie traktować klientów!
Paczka od ponad 40 dni jest w drodze do KIOSKU RUCHU!! Mimo iż zamawiałem ja na adresy domowy a nie odbiór w punkcie. Jakaś jawna kpina z klienta. Dodatkowo brak odpowiedzi na zapytanie.
Nie polecam, paczkę wcięło na stronie jest informacja że czeka w kiosku mimo, że została zamówiona na adres domowy. W kiosku jej niema. Z uzyskanej informacji mailem od 30 dni wraca do sortowni. Porażka.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Meest Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Meest Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Meest Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!