Opinie o KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.
Tylko ktoś komu nie chce się pracować pisze takie głupoty. Pauza to pauza bynajmniej u mnie tak jest Jak ktoś (usunięte przez administratora) to (usunięte przez administratora) zostanie
Czy zdarzają się nadgodziny w Kawczyński Włodzimierz PHP Eksport Import?
Tu nie ma czegoś takiego jak brak nadgodzin... Niezależnie czy jesteś spedytorem, obsługą czy kierowcą. Nawet jak już stoisz na pauzie to pewien pan wymyśli Ci przepinke i dzwonią po nocy...
Czy Kawczyński Włodzimierz PHP Eksport Import zapewnia kartę multisportu?
Pracowałem przez rok w biurze. Pensja wypłacana przed terminem ,, ozusowana,, w całości. Atmosfera w miarę ok. Firma się rozwija. Minus jedynie za dyżury nocne i weekendowe. Powinny być jakoś extra premiowane.
Każdy dyspozytor/spedytor około dwa razy w miesiącu przez tydzień prcyhodzi na godziny 14 do 22 lub 22 do 06:00. W tym czasie koledzy zostawiają ci zlecenia, tłumaczą trafy i puszczają kierowcom informacje że od tej godziny mają się kontaktować z Tobą bo oni odpoczywają. Na dyżurach popołudniowych jest zawsze dwójka pracowników i każdy ma jeden dzień w tygodniu wolny ponieważ bedzie zapierdalał od niedzieli od godziny 18:00 do niedzieli do godziny 18:00. W tym czasie pilnujesz rozłądunków i załadunków kolegów. A dyżury nocne> przychodzisz samemu i jak cos sie zjebie z trasą to znikąd pomocy najczęsciej. Mega stresujące
Dziękuję za Twoją opinię, jednak na publicznym forum używamy słów zgodnych z kulturalnym wysławianiem się. Piszesz o pracy spedytora,. Czy do ich obowiązków należy tez wyszukiwanie firm, które mają do przewozu towar i szukają przewoźników? Napisz o tym proszę.
Tak ale to w patowych sytuacjach, kiedy to nie ma już kursów zaplanowanych na dostępne auta. Głównei szuka się na zjazdy dla kierowców z terenó czech, czasem francji i niemiec.
Witam nie polecam coraz gorzej Polskich kierowców już mają w (usunięte przez administratora) większość jest już ukrainy o swoje pieniądze musisz się prosić co miesiąc bo w regulaminie mają że do dwóch tygodni po zejdzie wypłacana. A podstawę tak mają rozpisaną na różne sposoby że tak naprawdę to legalnie tej podstawy masz 1000 zł reszta to premie godz nocne itp. Zresztą można by było książkę napisać o tej firmie jaka ona wspaniała.
Dla mnie wszystko ok :)
Jeżeli ktoś chce pracować jako kierowca międzynarodowy w polskiej firmie, jeździć wygodnymi mercedesami MP4 autostrada europejskich pomiędzy Polską a Hiszpanią, zarabiać 6750PLN (średnia miesięczna) w systemie w proporcji 3/1 możliwe trasy dwutygodniowe lub dłuższe w zależności od preferencji kierowcy! Nie ma problemów w manewrowaniu zestawem 15m, potrafi się porozumieć stopniu podstawowym (język angielski w transporcie) za granicą, wypełnić od czasu do czasu CMR, zdjąć paletę wózkiem elektrycznym lub paleciakiem raz na jakiś czas (jeden załadunek-rozładunek na kilka dni) najczęściej tylko kontroluje załadunek i dokumentuje go oraz potwierdza z dyspozytorem. ; W sposób kulturalny traktujesz szefostwo, (z szefem nie musisz w ogóle mieć kontaktu jeżeli nie stwarzasz problemów czytaj.. dobrze wykonujesz swoją pracę) kolegów z biura i innych kierowców. Warto przynajmniej się zastanowić. Nie stwarzasz problemów - nie stwarzają tobie.
Przepraszam za literówkę powstałą przy wysyłaniu, nie mam interesu w tej pozytywnej opinii, chcę pomóc młodym kierowcom bo sam kiedyś szukałem dogodnej dla siebie firmy.. nie jest taka zła jak piszą w swoich postach ,,przedszkolacy''. Żyję trochę na tym świecie i wymiotować mi się chce jak młode pokolenie pełne możliwości nauczyło się narzekać i hejtować. Dla młodych, odważnych, mądrych świat stoi otworem.. Ty wybierasz którym.. :) Pozdrawiam.
Czyli rozumiem, że polecasz pracę w Eksport Import. A powiedz, oferują jakieś szkolenia dla pracowników? Ogółem ciekawi mnie, czy można tam podnieść kwalifikacje. Dzięki.
@darek a mógłbyś powiedzieć coś o umowie?
Najlepsza firma transportowa w Polsce
Super
A jak stare szofery cicho siedzą!!! Prawda ich zabolała,ale na parkingach to wszyscy tacy wygadani!!! Jakie to oni układy mają z szefostwem.
jak im nawet karty z tacho karzą wyciągać to co sie dziwisz. firma chora i obrot kierowcow niesamowity, co chwile nowi bo jak ktos ma leb na karku to długo nie zostanie w czyms takim, spedycja mega naciska ale to dlatego ze kierownictwo jest chore, nie polecam. zjazdy obiecują terminowe a przyjdzie co do czego to by pan M i A premie zebrali to przetrzymuja po kilka dni by jeszcze w trasie siedziec. mialem zone w szpitalu to nie moglem jej odwiedzic bo pewnie klamie. tak podchodza do swoich kierowcow
Masz rację w 100% !!! Szefostwo chore to norma polskich firm,nabrać aut pozaniżać stawki i jechać po kierowcach to standart. Tylko nie mogę zrozumieć tych kierowców. Dobrze ze parkingi są kwadratowe to mają jak stać. W każdym rogu jeden. Cy mbały nawet sobie cześć chyba ni mówją. A mniemanie o sobie mają bardzo wysokie.
Takie jest podziękowanie za pauzy 45h bez karty za przepinki za zjazdy do domu jak dziad się tułasz z torbami. Kiero jest zerem u nich!!!! No stare sprzedawczyki podobno mają lepiej. Ja się modle żeby imperial ich wywalił z roboty i tyle.
Ale spedycja ma nie lepiej, 2000 na renke , reżta pod stołem i 24/7, z czego z kasy pod stołem lecom im jak chcom więc ja się na chłopaków nie denerwuje że momentami nie odbierają bo wiem że pracujom, to nie spedycja decyduje gdzie macie zostać albo gdzie jechać tylko swienta trójca. Rzeby ta firma się zmieniła trzebaby sie ich pozbyć, jedynie spedycja uk się do czegoś nadaje, (usunięte przez administratora) kiła i mogiła
Macie jakieś opinie odnośnie tego pracodawcy? Czy firma jest godna polecenia? Nie widziałem na stronie informacji odnośnie rekrutacji, ale może koś z Was słyszał o obecnych wolnych stanowiskach? Jak wygląda sama rekrutacja?
A kto tworzy w firmie atmosferę jeśli nie ludzie pracujący ze sobą?
Właśnie pracownicy!!! Wystarczy popatrzeć na parkingu. Normalni kierowcy z jednej firmy stają autami obok siebie,coś pogadają chociaż cześć powiedzą!!!! U kawczyńskiego zapomnij o czymś takim. Jeden od drugiego się chowa po rogach,za autami. Firany pozasłaniane i obserwacja. Banda de bili i (usunięte przez administratora)......!!!! Ale szofery super. Nie polecam.
I to jest szczera prawda!!!! 70%kierowców to sprzedawczyki,pentaki i podpierd...!!! Ale to właśnie oni oszukują firmę. Kiedyś spedycja przejrzy na oczy i was wywali jeden za drugim sprzedawczyki. Oczerniacie młodych a pierwsi na pace siedzicie. Powodzenia pentaki
Czyli stara klika. Często ci staży żle kończą. Faktem jest ze się zachowują jak dzieci. Chyba ze IT ich zmieniło. Ale chłopaki z innych firm na IT normalni. To niewiem co im brak!!!
Czy sa w Polsce dobre firmy moze ktos poleci.
Moim zdaniem wszędzie jest podobnie tylko trzeba sobie samemu coś wybrać. Napewno na forach nic mądrego się nie dowiesz.
Jak wygląda praca u Kawczyński log?
Firma jak firma jak to w Polsce. Kasa normalna na czas. Jak lubisz przepinki,brak auta,palety i zmiany auta gdzie się da to ok. Szef ok. Kierowcy to brak słow!!! Między sobą się podpie..... Układziki i donosy bo nowe auto dostanie. O pomocy ze strony kierowcy zapomnij chyba ze ukrainiec.
Oni nawet na parkingach ze sobą nie gadają. Chore!!! To raczej atmosfera jest u nich kiepska. Ale słyszałem ze dobrze zdjęcia robią telefonami i donoski.
Witam, już tam nie pracuję ale firmę mogę polecić. Nowe auta, kasa na czas, może trochę za dużo papierologi i wpisów do tx ale do tego idzie się przyzwyczaić.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 10 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!