Opinie o KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.
dowiedzieliśmy się, że jeden z naszych kierowców demontował tablice rejestracyjne i plomby z rosyjskich pojazdów. Doszło do tego bez wiedzy kierownictwa. Takie działania są niezgodne z naszymi zasadami.
Uważamy, że o ludziach i o firmach najlepiej świadczą ich działania. Od początku wojny w Ukrainie pomogliśmy sprowadzić do Polski ponad 150 osób. Działamy z różnymi organizacjami, by zapewnić im jak najlepsze warunki. Udostępniamy nasz magazyn na przechowywanie i segregację środków pomocy. Wykorzystujemy nasze pojazdy do transportu darów do Ukrainy. Sami też kupujemy leki, środki pierwszej pomocy i środki czystości dla potrzebujących. Wyremontowaliśmy karetkę, która trafiła do Ukrainy.
W naszej firmie pracuje kilkuset kierowców z kilku krajów. Jesteśmy firmą transportową i nie mamy wpływu na polityków i losy świata. Pomagamy na miarę naszych możliwości i zdecydowanie potępiamy akty wandalizmu i kradzieży, a pracownik który się ich dopuścił, zostanie ukarany.
Stanisław Kawczyński
Nie mam nic do obcokrajowców..w mojej firmie tez pracuje sporo różnych narodowosci i jest OK. Kierowcy są różni.. spotkałem kierowce ukraińskiego z Waszej firmy ktory postawił obok chłodnie z włączonym aregatem..na moja prośbę i prosbę innego kierowcy zareagował bardzo nerwowo mówiąc ze to my mozemy sie przestawić jak nam przeszkadza. Prosilismy kilka razy ..za kazdym razem było coraz bardziej nerwowo ..krzyczał i nas przeklinał .. wreszcie poprosilem o interwencje obsługę parkingu...dopiero ta interwencja pomogła.. Oczywiscie jeszcze przy osobie z obsługi parkingu dalej nas wzywał i przeklinał. Nadmieniam ze na parkingu o 30 miejscach postojowych były zajęte tylko trzy z jednen skrajnej strony parkingu.. reszta wolna. Niechęć..niezrozumienie i buta tego kierowcy a przede wszystkim bezmyślność daje jakieś świadectwo o Panstwa Firmie..dlatego proponuje przeprowadzenie szkoleń w tym zakresie.. aby wyeliminowac takie zachowania.. Wszyscy chcemy odpoczac, aby bezpiecznie podjac nowe wyzwania. Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow..
W firmie Kawczyński - Logistics pracuję jako kierowca od 2016 z przerwami będzie jakieś 4 lata. Przerwy to było poszukiwanie innej lepszej firmy albo sprawy osobiste. Przerobiłem kilka firm nie będę wymieniał jakich i tutaj nikt nie zadzwonił do mnie po pauzie 9h i 1 minuta dlaczego jeszcze nie jedziesz. Owszem różne sytuacje były ze spedycją nie każdy musi mnie lubić i wice wersa ale zawsze można dojść do porozumienia i może raz się zdarzyło odjechać od rampy na oucie ale powiedzcie ile razy się komu zdarzyło z braku czasu albo przez korki (sytuacje życiowe) Ktoś napisał że o pieniądze trzeba prosić ja nigdy nie prosiłem chociaż kilka razy były po 12 dniach ale w umowie jest 14 dni. Podstawa zawsze na czas albo przed czasem. Jeżeli masz trudną sytuację i chcesz wolne nigdy nie było tak że nie dostełem nawet wyjazd mi przesuwali. Ktoś powie donosiciel to ma! ???? Nigdy na nikogo nie doniosłem i mam w d.. Kto co o mnie myśli ale jak ktoś uważa że jemu się wszystko należy to zawsze będzie mu źle i nawalał na wszystkich i ciekawe jak swoją firmę byście prowadzili. Byłem w firmach jak Ci ukradli paliwo to zwracałeś przynajmniej za połowę tutaj nawet nie słyszałem aby ktoś za uszkodzenie pojazdu płacił. Wiadomo każdy by chciał zarabiać jak najwięcej dieta mogłaby być większa może będzie jak wejdzie ten pakiet w lutym. Nie boję się negatywnych komentarzy a kto nie lubi pracować to zawsze i wszędzie będzie mu źle. Pozdrawiam czytających.
A ja z całą odpowiedzialnością polecam tą firmę. Jeździmy w podwójnej obsadzie z mężem. Może niezbyt długo w tej firmie, ale wystarczająco żeby zobaczyć różnice pomiędzy innymi firmami. Kontakt ze spedycja jest okey, nigdy nie mieliśmy takiej sytuacji, by nie uzyskać pomocy, gdy była ona potrzebna. Jest szacunek z obu stron. Podobnie jeśli chodzi o biuro i szefostwo. Każdy jest miły i zawsze pomoże. Praca jest ułożona. Są zasady, których po prostu trzeba przestrzegać - takie jak Np. Robienie protokołów podjęcia ciągnika czy naczepy. Ale nie jest to nic skomplikowanego, a zrozumiałe, że firma chce na bieżąco wiedzieć jaki jest stan ich taboru. Jesteś o tym informowany przed zatrudnieniem. Wynagrodzenie zawsze na czas i w porównaniu do innych firm jest okey. Wiadomo im więcej, tym lepiej, ale nie ma tragedii :) Wszystko jest kwestia tego, z jakim nastawieniem podchodzi się do pracy. Zauważyliśmy, że niektórym kierowcom po prostu nigdy nie dogodzisz. My osobiście jesteśmy szczęśliwi, że udało Nam się znaleźć firmę, w której jest szacunek do kierowcy i pewny pieniądz. Polecam!
Witaj Joasiu. A czy mogłabyś napisać coś o systemie jakim jeździ się w firmie Kawczyński? Co prawda jeździsz w podwójnej ale może orientujesz się jak wygląda to w pojedyńczej obsadzie? Za info z góry dziękuję i pozdrawiam.
Uważam, że to naprawdę kwestia indywidualnego podejścia. I tego, w jakich firmach się wcześniej pracowało i jakie sytuację widziało. Nie mówię, że jest to najlepsza firma transportowa na rynku, ale uważam, że naprawdę można trafić o wiele gorzej :) A poznałam już wiele osób, które mówią jak to jest źle w tej firmie, a jak zapytasz ile czasu tu pracują, to usłyszysz, że po kilka albo nawet po kilkanaście lat...
Aktualnie 15 dni w trasie 5 dni w domu lub 18 dni w trasie i 6 dni w domu. Ale najlepiej zadzwonić i dopytać, jeśli jest się zainteresowanym. Nie chce wprowadzać w błąd :)
W jakim systemie pracuje się tu na stanowisku dyspozytora? Zmianówka? Jak to się godzinowo rozkłada? Z góry dzięki za odpowiedzi
Hej. Wyświetliła mi się oferta dla Pracownika do firmy transportowej z językiem hiszpańskim. Interesuje mnie głównie ze względu na znajomość języka oraz fakt, że możliwa byłaby praca hybrydowa. Nim będę aplikować czy ktoś mógłby mi napisać jakie mniej więcej stawki teraz wychodzą?
Jak długo czekaliście na odzew z KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.? Oddzwaniają zawsze?
Co składa się na szereg specjalistycznych szkoleń z opisu oferty dla dyspozytora? Piszą, że angielski musi być opanowany przynajmniej na poziomie B2. Kursy szkoleniowe więc będą pod nie podlegać? A co jeszcze?
Co sądzisz o atmosferze w firmie KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.? Ile można tam zarobić?
Atmosfera słaba. Spedytorzy nie odbierają telefonów mają zawsze tyle pracy to jest wgl najbardziej zapracowana spedycja. Coś potrzebujesz na cito to nie odbierze nie odpisuje. Między kierowcami spk idzie się dogadać mimo tego że dużo ludzi ze wschodu jest .
Jak rozumieć należy te wstawkę dotyczącą kasy? Nie jest tak źle, w sensie że rynkowo czy raczej lekko poniżej? Skoro już piszesz też, że mogłaby być lepsza to są może na to jakieś wstępne perspektywy teraz w okolicach nowego roku?
Kiero100. Dzięki za info odnośnie zarobków , czy mógłbyś napisać coś o systemie; ile dni w trasie i ile potem w domu? Pozdrawiam.
A tu u nas w kraju jakieś trasy też można uznać za gorsze? ja widziałam ofertę dla kierowcy C+E na kraj właśnie a tutaj ktoś do Grecji nawiązał. Zastanawiam się czy w ogóle masz wpływ na wybór trasy. chłopak może będzie czegoś szukał a chce by był częściej w domu
(usunięte przez administratora)
Reorganizacja pracy w firmie wymusiła zmianę modelu świadczonych przewozów, co wiązało się z częściową rezygnacją z podwójnych obsad. Każdy z kierowców z załóg otrzymał propozycję dalszej pracy w obsadzie pojedynczej. Niestety, kilku pracowników nie było zainteresowanych kontynuowaniem współpracy. Co do konieczności wykonywania przez kierowców "inspekcji pojazdu". Faktycznie, jest to jeden z obowiązków kierowców, który służy bezpieczeństwu wykonywanych przewozów. Niewywiązywanie się z premedytacją z tego obowiązku może zakończyć się nawet rozwiązaniem umowy o pracy, o czym pracownicy są jasno informowani. Szczególnie krzywdząca jest sugestia jakoby w firmie były grupy "ponad prawem". Od początku stawiamy szczególny nacisk na równe traktowanie w zatrudnieniu. Kwestia pochodzenia czy narodowości nie ma i nie miała żadnego znaczenia, jeżeli chodzi o podejście pracodawcy do poszczególnych pracowników. Karol Majer Kierownik dz. kierowców
A dlaczego według ciebie ukraińscy kierowcy są ponad prawem? Mają jakieś specjalne przywileje? Widziałam, że firma się odniosła do tego komentarza i napisali o równym traktowaniu pracowników. Ogólnie dużo tutaj obcokrajowców pracuje?
(usunięte przez administratora)
Szanowny Panie, Dziękuję za wyrażenie swojej opinii w sprawie aktualnej sytuacji dotyczącej organizacji pracy w naszej firmie. Chciałbym wyjaśnić, że decyzje dotyczące podwójnych obsad zostały podjęte z uwzględnieniem trudnej sytuacji rynkowej oraz w trosce o dobro naszej firmy i naszych pracowników. Obecnie mamy do czynienia z niezwykle wymagającym otoczeniem biznesowym, w którym wiele firm transportowych i nie tylko ogłasza upadłość, a niekorzystna sytuacja rynkowa może się jeszcze pogłębiać. Istnieje bardzo duży wzrost kosztów, w tym kosztów pracy związanych m.in. z pakietem mobilności, co powoduje znaczący nacisk na naszą firmę. Rozumiem, że zmiany te mogą być trudne dla niektórych osób, zwłaszcza dla tych o wieloletnim stażu w naszej firmie. Jednakże, chciałbym podkreślić, że nasza decyzja nie wynika z braku szacunku dla naszych kierowców, a raczej z konieczności dostosowania się do trudnych realiów rynkowych. Aktualnie, ze względu na wysokie koszty, tylko jeden klient wymaga podwójnych obsad, co stawia naszą firmę w trudnej sytuacji. Chcemy uniknąć zwolnień, dlatego proponujemy pracę w pojedynczych obsadach. Zmiany te zostały starannie przemyślane, a nasi kierowcy zostali poinformowani o powodach, które je motywują. Rozumiemy Pański żal i rozgoryczenie, ale proszę mieć pewność, że nasze działania są podjęte z troską o dobro naszej firmy i wszystkich pracowników. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu. Z poważaniem, Stanisław Kawczyński
Dzień dobry co z tymi naborami dla kierowców? Parę dni temu napisano, że pracy jak na razie nie ma i ze pojawi się co do tego stosowna informacja, a ja właśnie w zakładce z ofertami widzę nowe ogłoszenie. Czyli na kraj można się zatrudnić? piszą o nowoczesnym taborze, dają te same auta co międzynarodówkę czy jednak inne?
Witam. Obecnie firma Kawczyński nie prowadzi rekrutacji na stanowisko kierowcy CE, ale być może w przyszłości będą przyjęcia. Moje zapytanie chciałbym skierować odnośnie systemu pracy w państwa firmie, czy jest to np 3/1 czyli 3 tygodnie w trasie i tydzień w domu. I co ewentualnie ze świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem, czy te dni są gwarantowane w domu z rodziną? Za info z góry dziękuję.
Dzień dobry, dziękuję za zainteresowanie naszą firmą. Aktualnie firma nie prowadzi rekrutacji na stanowisko kierowcy CE w transporcie międzynarodowym. W przypadku wznowienia rekrutacji w związku ze zwiększeniem taboru pojawi się ogłoszenie. Wówczas zaprszam do bezpośredniego kontaktu, podczas którego zostaną udzielone szczegółowe informacje. Z poważaniem Dział HR
Widzę, że pojawiło się ogłoszenie KIEROWCA C+E w ruchu krajowym na które czekałem, bo ostatnio jak wszedłem tu to pisaliście, że nic nie ma. Był ktoś już na rozmowie? Każdy może liczyć na zaproszenie czy nie ma co się nastawiać? Planuje wysłać papiery
Dzień dobry. Wiem że obecnie firma Kawczyński nie prowadzi naboru kierowców, ale ewentualnie w przyszłości tak? Jeśli tak to na jaki system? Czy jest możliwy 3 tygodnie w trasie i na tydzień w domu? I jak ewentualnie wyglądają zjazdy na święta Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy?
Witam czy Kawczyński Logistics rekrutuje kierowców w systemie 2/1 . Pojedynczą obsadę?
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Niestety obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko kierowca. Pozdrawiamy Dział HR
Faktycznie, widuje ostatnio jedynie oferty do biura. Co z kierowcami? Musimy czekać na rotację czy może za jakiś czas będzie zespół powiększany? Jakie systemy najprędzej będą dostępne?
Firma planuje rozwój w związku z tym istnieje możliwość składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko kierowca na adres HR@kawczynski.com.pl. Zostaną Państwo zapisani na listę. W przypadku uruchomienia rekrutacji będziemy się z Państwem kontaktować. Pozdrawiamy Dział HR
A czy gdzieś będzie widniało ogloszenie . Jestem zainteresowany pracą u Państwa. Lecz obowiązuje mnie wypowiedzenie 3 miesięczne. Więc wolałbym podjechać do biura tym bardziej że mam blisko do was. Żeby się dogadać.
Bardzo proszę o kontakt telefoniczny w sprawie rekrutacji z kierownikiem działu kierowców - 666854634 Pozdrawiam Dział HR
Witam. Obecnie firma Kawczyński nie prowadzi rekrutacji na stanowisko kierowcy CE, ale być może w przyszłości będą przyjęcia. Moje zapytanie chciałbym skierować odnośnie systemu pracy w państwa firmie, czy jest to np 3/1 czyli 3 tygodnie w trasie i tydzień w domu. I co ewentualnie ze świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem, czy te dni są gwarantowane w domu z rodziną? Za info z góry dziękuję.
Witam, czy posiadają Państwo wolne etaty na stanowisko kierowcy ? Pozdrawiam
Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Niestety obecnie nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko kierowca. Pozdrawiamy Dział HR
Napisano, że wczoraj wygasła oferta z robotą dla Pracownika do firmy transportowej z językiem hiszpańskim. Wybrano już kogoś do tej pracy? Wiem, że miała być umowa o pracę. Kto może przybliżyć, co za pytania padały w trakcie rekrutacji i ile czasu cały proces zajął? Napisać także, czy umowa o pracę od razu jest na stałe i ile wynosi pensja?
Faktycznie przez cały rok zostały otwarte da oddziały? Tak przynajmniej widzę po poprzedniej opinii i zastanawiam się przy tym na jakie miasta w 2024 może się to rozciągnąć? Czy są już jakieś konkretne plany?
Ze względu na stałe poszukiwanie pola do rozwoju firma Kawczyński otworzyła w 2023 roku dwa oddziały spedycji. W związku z chęcią wzmocnienia dotychczasowych działań, planujemy w pierwszym półroczu 2024 roku uruchomić oddział spedycji międzynarodowej w Warszawie. Pozdrawiamy Dział HR
jak wyglada praca spedytora miedzynarowego w firmie Kawczyński Logistics? Gdzie mają biuro w Gdańsku? jak to wygląda z wynagordzeniem?
Biuro trójmiejskiego oddziału zlokalizowane jest w centrum Gdyni. Spedytor międzynarodowy realizuje wiele różnego rodzaju zadań w zależności od posiadanej wiedzy i doświadczenia. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z doświadczonymi spedytorami, obytymi w branży TSL jak i początkującymi w tym zawodzie. Zapraszam do kontaktu bezpośredniego w przypadku dalszych pytań i zainteresowania naszą ofertą pracy. b.dworznik@kawczynski.com.pl
Jeszcze w marcu ktoś pisał o tym, że dyspozytor był potrzebny i teraz jak tak patrzę po ofertach również się to powtarza. Czy przez tych sześć miesięcy były prowadzone jeszcze jakieś nabory? ktoś coś wie? jedna rzecz mnie zastanawia… to rozwój czy bardziej rotacja? W opisie tego nie doprecyzowano… zarobków zresztą również. Był ktoś teraz na rozmowie lub ogólnie pracował i oceni?
Także widzę od paru dni dostępna ofertę dla spedytora na międzynarodówkę. Jeśli już twierdzicie, że to rotacja to co może być jej przyczyną? taki okres czy o cos innego chodzi? rok temu jak z tym było?
Firma w sierpniu 2023 r. otworzyła dwa oddziały spedycji (Gdynia i Łódź). W związku z rozwojem prowadzony jest nabór na stanowisko spedytora międzynarodowego. Stanowisko to nie jest tożsame ze stanowiskiem dyspozytora. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu z kierownikiem oddziału b.dworznik@kawczynski.com.pl. Dział HR
Dzień dobry, czy to prawda że zaszły zmiany w zatrudnieniu dyspozytorów ? Więcej aut do pilnowania a mniejsze zarobki ? Opinie pracowników są podzielone. @Pracodawca
Dzień dobry, Tak jak podaliśmy w poprzedniej wiadomości, w firmie został wdrożony system motywacyjny dla dyspozytorów, którego celem jest jasna siatka stanowisk i wynagrodzeń oraz powiązanie wynagradzania, awansowania i nagradzania z profesjonalizmem i efektywnością świadczonej pracy, rozwojem kwalifikacji zawodowych oraz postawą. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy dyspozytor ma realny wpływ na swoją ścieżkę kariery oraz poziom wynagrodzenia. Natomiast liczba obsługiwanych ciągników zależna jest od zajmowanego stanowiska w dziale dyspozytorów. Może ona wzrastać w związku z wprowadzaniem nowych usprawnień i automatyzacji pracy. Wiele elementów pracy, które niegdyś były wykonywane przez dyspozytora są teraz zastąpione przez system. W przypadku pytań zapraszam do kontaktu k.nowak@kawczynski.com.pl Pozdrawiam Dział HR
W ogłoszeniu dla logistyka przewidują Państwo zarobki rzędu 6 - 9 tyś zł brutto. Oraz datę rozpoczęcia pracy od 02.01.2024 r. Na umowę o pracę na czas określony. Do kiedy więc byłaby ona zawarta i kiedy dają Państwo znać, czy współpraca się układa i czy dojdzie do jej przedłużenia?
W przypadku każdego stanowiska pracy umowa zawierana jest na trzymiesięczny okres próbny. Przed upływem tego okresu pracownik otrzymuje informację zwrotną na temat kontynuacji współpracy. Pozdrawiam Dział HR
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KAWCZYŃSKI LOGISTICS SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 10 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!