Opinie o Asprod Sp. z o.o. w Kliniska Wielkie

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Asprod Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Asprod Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Piekarnie

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Asprod Sp. z o.o. w Kliniska Wielkie

B.

Odradzam pracę w tej firmie ! Nie doceniają pracownika .... Ciągły brak personelu, brak przerw.....

Była pracownica

Nie polecam pracy w asprodzie na struga Kaufland, nowe dziewczyny są wykorzystywane przez starsze tam dłużej pracujące i wyśmiewane. Szefowa każe przyjść do pracy z gorączka 40° bo symulujesz.. Nic tylko omijać

Gabriela
Inne
@Była pracownica

To bardzo niepokojące informacje. Czy macie kontakt z osobą wyżej postawioną aby przedstawić te fakty? Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo ważną rolę. takie sytuacje należy wyjaśniać w chwili gdy pojawi się problem. Daj znać czy coś się zmieniło.

Była pracownica
@Gabriela

Raczej nic się nie zmieniło skoro ciągle szukają tam osób do pracy :) Szefowa tylko udaje taką miłą na poczatku pozniej tylko wykorzystywanie.. Dlatego raczej nikogo nie zatrzyma przy sobie i się nie dziwie, cieszę się ze juz tam nie pracuje i nie polece nikomu tej pracy.

Gość
@Była pracownica

Potwierdzam to!!! Ponizanie i straszenie pracowników karami finansowymi z coś na co pracownik nie ma wplywu. Nie mówiąc o nie przestrzeganiu praw pracownika jak choćby nawet przerwy!!

Była pracownica
@Gość

Przerwa tam? Może raz mi się zdarzyło przez 4 miesiące zeby szefowa mi powiedziała możesz wyjść ale oczywiście dodając, ze mam 5 minut bo ona mam swoje sprawy gdzie niby miała pomagać nam a gorzej roboty dowalała tak, ze zostawałam po godzinach z czego oczywiście o premi takiej jak choćby na 100 zl można było pomarzyc :)

Pracownica stoisk asprod
@Była pracownica

Pracowałam na tym stoisku i nie było żadnej z takich sytuacji. Szefowa jest miła i wyrozumiała wiec nie wiem co wy za (usunięte przez administratora) piszecie

Gabriela
Inne
@Pracownica stoisk asprod

Może pracowałaś w Asprod za czasów innej szefowej? W którym roku robiłaś? I dlaczego właściwie już tam nie pracujesz? Coś było nie tak?

Fakir

A ja kupiłem cleb z ziarnami i po dwóch dniach splesnial, a wcale oni do tanich firm nie należą o ciastkach z kremem to szkoda mówić. Szkoda wyrzucać pieniądze.

nico

witam przestrzegam przed praca w asprod na Tynieckiej 83 kierowniczka na początku mila i sympatyczna (usunięte przez administratora)kosmiczne ciągle brakuje produktów odradzam prace w tym (usunięte przez administratora) kierowniczka jest chamska olewają pracowników za byle co zwalniają nie maja ludzi bo nikt normalny nie chce wstawać na 4 rano i ciągle pretensje ze jesteś do niczego i się nie nadajesz omijajcie asprod bo to jest (usunięte przez administratora) parodia normalnie przepracowałem tan 5 miesięcy i ciągle obiecywana umowa o prace której nie dostałem kiedy się upomnisz o umowę to cie po prostu zwolni kierowniczka jest nieudolna i nie radzi sobie prywatnie ani zawodowo a swoje niepowodzenia odbija na pracowniku szczerze odradzam

6
Patryk Konczalski Asprod
@nico

Panie Macieju, najwidoczniej nie zrozumiał Pan powodów nieprzedłużenia z Panem umowy. Z uwagi na Pana publiczne zarzuty pozwolę sobie na odpowiedź w tym miejscu. Na początku sprostuję, że nie pracował Pan na naszym stoisku 5 miesięcy, a niepełne 3 miesiące (rozpoczął Pan pracę 3 czerwca br.). Pierwsza umowa, była w formie umowy zlecenia na okres 3 miesięcy jako okres próbny. Nie przeszedł Pan pomyślnie okresu próbnego i w związku z tym Kierownik stoiska poinformowała Pana, że nie przedłuży z Panem współpracy, stąd nie podpisze z Panem umowy o pracę. Co do powodów, które motywowały naszą Panią Kierownik do podjęcia takiej a nie innej decyzji w skrócie można określić jako następujące: spóźniał się Pan do pracy (dodam w tym miejscu, że godzina 4 rano jest normalną godziną rozpoczęcia pracy w przypadku piekarni, zważywszy na to, że należy między innymi wypiec pieczywo, które nasi Klienci kupują już od 6 rano, a ponad 250 Pracowników naszych stoisk, którzy chcą u nas pracować i przychodzą na tę i inne wczesne godziny są całkowicie normalni i prosimy ich nie obrażać), co więcej Pani Kierownik z własnej woli zwracała Panu pieniądze za dojazd taksówką, by miał Pan jak dotrzeć do pracy; na każdej zmianie popełniał Pan liczne błędy, zarówno w przygotowywaniu produktów do sprzedaży, wypieku, przy samej sprzedaży jak i w kontakcie z Klientem, i pomimo tego, że była Panu zwracana na to uwaga, popełniał Pan je ponownie (tak, Panie Macieju, było to zwracanie uwagi, a nie ciągłe pretensje, a ich powtarzalność wynikała z tego, że niestety nic do Pana nie docierało i zawsze Pan „wiedział najlepiej”); zamówienia asortymentowe, które Pan robił odbiegały od potrzeb, produkty w piekarni mogą się kończyć pod koniec dnia, co więcej powinny, ponieważ sprzedajemy tylko świeże produkty, a Pan wciąż zamawiał zbyt duże ilości ciast i tortów, które później musiały być wyrzucane i generowały znaczne straty finansowe, za co nikt nie pociągnął Pana do odpowiedzialności. Są to jedynie trzy powody przez które nie została z Panem przedłużona umowa, w odniesieniu do tego co Pan napisał, jeśli chce Pan ponownie usłyszeć pozostałe to zapraszam do kontaktu. Co do Pana uwag pod adresem naszej Pani Kierownik, są one tak bardzo niestosowne (tym bardziej biorąc pod uwagę, że pisze je mężczyzna), że nie będę się do nich odnosić, sam pozwolił Pan wyrobić sobie zdanie nam wszystkim o tym i o Panu w tym kontekście. Jeśli Pan lub ktokolwiek inny ma pytania odnośnie całej tej sytuacji, to serdecznie zapraszam do kontaktu. Z poważaniem Patryk Konczalski

Sandra
@nico

Dzień dobry, jestem byłym pracownikiem sklepu wspomnianej przez Pana kierowniczki. Rozumiem, że swoje niepowodzenie w pracy chce Pan na kogoś przelać, bo to prostsze i nie ujmuje Pana ego, ale komentarze odnośnie życia prywatnego również nie są na miejscu. Podobnie jak spóźnianie się do pracy i złe wykonywanie swoich obowiązków. O godzinach pracy był Pan informowany od początku, więc już wtedy mógł Pan stwierdzić, że to nie dla Pana zamiast po zgodzeniu się na warunki pracy. Nie pamiętam też wspomnianych ciągłych pretensji. Może myli Pan zwrócenie uwagi z pretensjami. Braki asortymentu najprawdopodobniej wynikały z zaznaczonych wyżej błędów w zamówieniach o których napisał już wyżej Pan Patryk. Życzę powodzenia w kolejnej pracy, bo ciężko o tak ludzkiego kierownika. Pozdrawiam Sandra

NN
@Patryk Konczalski Asprod

Panie Konczarki pieprzysz pan za przeproszeniem bzdury nigdy się nie spóźniłem do pracy i nigdy nie brałem żadnego wolnego dnia przestań pan wybielać siebie do pana nic nie mam ale proszę nie pisać bzdur i mnie oczerniać bo prawda jest taka ze sam pan kazałeś dużo zamawiać ciast bo cytuje MA BYĆ DUŻO I PEŁNE POLKI to są pańskie słowa chleby tez za dużo pan zamawiałeś a co do tego co napisała jakaś Sandra to jak nie wiesz kobieto jak było nie znasz mnie to nie pisz ok prawda jest taka ze nie szanujecie ludzi i macie ich za nic proste wiec proszę się teraz nie wybielać

5
 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Asprod Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na stanowisko POMOCNIK PIEKARZA. Podziel się swoimi wrażeniami. Daj znać, ile czasu trwała rozmowa kwalifikacyjna oraz z ilu etapów się składała. Co Cię pozytywnie, a co negatywnie zaskoczyło?
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Agnieszka

Ciasto w asprodzie na słonecznym w drodze na osiedle Turkusowe jest nie świeże. Ekspedientki kłamią mówiąc że jest inaczej. Dramat. Za kilku dniowe ciasto które trzeba koniecznie wyrzucić (krem w orfeuszu był skisły, biszkopt twardy itd) zapłaciłamponad 36 zł za kg. Jak tak można? . Kilka miesięcy wcześniej oboje z mężem zatrulismy się Hot dogami również tam kupionymi ale wtedy potraktowalismy to jako jednostkowy incydent ale teraz wiem że taka jest polityka firmy i tego sklepu. Sprzedać wszystko choćby było stare i wstrętne. I kłamać prosto w oczy klienta kiedy pyta czy ciasto jest dzisiejsze. W każdej szanujacej i dbającej o zdrowie swoich klientów cukierni produkty z dnia poprzedniego są przecenione itd. Ciekawe co na to sanepit kiedy zobaczy stare ciasta z zepsutym kremem w witrynie sklepowej obok innych być może świeżych. Może trzeba zamknąć taki sklep albo zmienić kierownictwo które na to pozwala bądź każe swoim pracownikom tak robić. Będę ten sklep jak i wszystkie Asprod(y) omijać szerokim łukiem lepiej dać zarobić uczciwej konkurencji która nie wciska klamst i otwarcie mówi co jest świeże a co nie.

1
Asprod
@Agnieszka

Pani Agnieszko, przestrzeganie terminów przydatności do spożycia oferowanych przez nas wypieków jest jedną z kluczowych kwestii, pod kątem której kontrolowane są nasze sklepy firmowe. Przykładamy ogromną uwagę do wysokiej jakości oferowanych przez nas produktów dlatego sytuacja przez Panią opisana zdecydowanie odbiega od przyjętych przez nas standardów. Prosimy o doprecyzowanie, o który sklep konkretnie chodzi (na Prawobrzeżu mamy ich kilka) a podejmiemy odpowiednie kroki, by wyjaśnić tę kwestię oraz zapobiec takim sytuacjom w przyszłości.

Karolina
Inne

Gdyby było kiepsko w firmie to na forum byłoby znacznie więcej wpisów a tu nie ma prawie wcale.

xxx234

Pozdrawiam piękną ciemno włosą dziewczynę z Asprodu w Goleniowie w netto. :* :)

Anna

Chamska obsługa w Kauflandzie. Paniusia na pytanie czy ciasto jest świeże odpowiada chamsko dorzucając tekst " i tanie". tutaj nie chodzi o cene, a o jakosc. Nie sztuka jest kupic stare ciasto. Nie wszyscy chcą wyrzucić je do kosza. Obsługa straszna! Napewno nigdy więcej nie kupie nic w tym miejscu. Współczuje takiego pracownika.

1
Xxx

Nie polecam

1
Mn

Najlepsze dziewczyny w Asprodzie w Drezdenku :) super szybka obsluga super miłe i zabawne zawsze ŚWIEŻy towar . Laski jestescie the best :*** choc czerstwe podobno zdrowsze :))

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja kolejna była klientka

Za każdym razem kiedy kupiłam tam bułki okazało się ze na następnego dnia można nią wybić szybę, taka twarda. Nie nadawały się dla dziecka jako drugie śniadanie do szkoły. To jest nasza pszyszlość?szybko na miejscu z gorącego pieca cieplutkie bułeczki z mrożonego ciasta?a ile konserwantów? Zapominają dodać że należy takie pieczywo zjeść tego samego dnia.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asprod
@Ja kolejna była klientka

Nie pieczemy z mrożonek. Skąd taka opinia? Nasze bułki pieczemy bezpośrednio w naszych sklepach wyłącznie z surowego, niemrożonego ciasta. To, że na drugi dzień były twarde mogło wynikać zarówno z błędnego wypieku pieczywa, jak i nieprawidłowego przechowywania w warunkach domowych. Z naszej strony obiecujemy, że przyjrzymy się prawidłowości wypieku w naszym sklepie w Kauflandzie i w razie potrzeby ponownie przeszkolimy nasze dziewczyny. Pozdrawiamy.

1
zniesmaczona

Tydzien temu bylam w piekarni,ciastkarni ASPROD w Szczecinie na placu Slonecznym dokladniej w Kauflandzie.Juz wiecej tam nie pojde zrazilam sie bardzo.Ekspedientka brazowe wlosy do ramion ,wiekszej tuszy (naprawde duza)w okularach.Po tym jak zamowilam 12 chlebow krojonych powiedziala,ze "o nastepna lajza przyszla"do swojej kolezanki.Kolezanka blondynka mila bardzo dobra obsluga,tylko dlatego tamtej nie odpyskowalam,albo poprostu nie odeszlam!Kupilam chleb i ciasta za 170 zl niestety ostatni raz.Asprod straci klientow przez tak nie mily serwis.Przeciez,ta pani tym ,ze kroi mi te chleby a ja jej za to place zarabia na wlasna pensje!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Asprod Sp. z o.o. - Kliniska Wielkie

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Asprod Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Asprod Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Asprod Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Asprod Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii