Solid Security

Kraków

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 210 ocen.

Opinie o Solid Security

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Solid Security

cik

Ile można teraz zarobić jako tzw. cieć?

Pawel

Na zleceniu wypłaty są 20 dopiero?

zainteresowany

Praca jaka isnpektor.Mozna liczyc na auto słuzbowe? I jakie wynagrodzenie

Krakus
@zainteresowany 25.09.2017, 20:58
Praca jaka isnpektor.Mozna liczyc na auto słuzbowe? I jakie wynagrodzenie

Umiesz liczyć, licz na siebie. Auto prywatne do celów służbowych, umowa zlecenie. Największa firma branży ;-)

Maja
użytkownik zarejestrowany

@marcin, Twoja opinia nijak ma się do toczącej się na forum dyskusji. Wcześniej pytałam o plusy jakie Solid Security może zaoferować swoim pracownikom, możesz odnieść się do tego? Na pewno udzielenie odpowiedzi na ten temat, wniesie więcej, niż tego typu pytania.

Marcin

Czy są porozwieszane plakaty z golymi kobietami na portierniach?

Maja
użytkownik zarejestrowany

@997 a możesz napisać więcej - dlaczego nazywasz firmę w ten sposób? Jakie konkretnie sytuacje powodują, że twoje stanowisko jest tak określone? Może jednak dostrzegasz jakieś plusy w zatrudnieniu w Solid Security?

997

najepiej sie pracuje na echo w tarnowie oszusci i zlofdzieje

Maja
użytkownik zarejestrowany

@ciekawości, w takim razie wyjaśniałeś to z kierownictwem? To proceder niezgodny z aktualnymi przepisami prawa. Może przy wypłacie nastąpiła pomyłka? Jeśli możesz odnieść się do tego po zweryfikowaniu tematu, na pewno inni pracownicy będą zainteresowani, jak firma zachowała się w takim wypadku.

Gienio

Sa juz wyplaty

Maja
użytkownik zarejestrowany

Rzeczywiście @ciekawości pracodawca nie może zgodnie z ustawą zapłacić pracownikowi mniej niż 13 brutto za godzinę, więc 7.50, nie powinno mieć tutaj miejsca. Czy ktoś dla pewności może potwierdzić te informacje?

ciekawosci
@Maja 10.08.2017, 14:13
Rzeczywiście @ciekawości pracodawca nie może zgodnie z ustawą zapłacić pracownikowi mniej niż 13 brutto za godzinę, więc 7.50,...

13 brutto czyli 9,50 netto a nie 7,50 liczyłem dwa razy liczyłem jesli ktos płci jeszcze 7,5 to troche lipa

darek

witam,pracowałem kiedyś w tej firmie (już nie pracuję w ochronie) i nie wspominam jej najlepiej,inspektorzy (90%) t( usunięte przez administratora ),ciekawe jak jest teraz.. p.s dobrze że podnieśli płacę bo te ...szyliby dalej swoich pracowników!

afwr

Płaca wam skladki czy co 2 miesiac?

Maja
użytkownik zarejestrowany

Aktualnie Solid Security poszukuje kandydatów do pracy jako konwojent. Możecie powiedzieć coś więcej na temat tego jak wygląda praca na tym stanowisku? Czego mogą spodziewać się aplikujący?

Nafta

Naobiekcie pilnujemy tory jak by ktoś chciał kupić ropę pisać 2.50 za litr odbiur balicka

ares tdi
@Nafta 17.05.2017, 17:02
Naobiekcie pilnujemy tory jak by ktoś chciał kupić ropę pisać 2.50 za litr odbiur balicka

Podaj numer 100 litrów proszę

mlody

Długo zastanawiałem się nad napisanie tego co poniżej . Pracowałem w Solidzie jakiś rok temu jako handlowiec. Wymagania duże, umowa śmieciówka, kilka fajnych realizacji - dwie prowizje wypłacone - było OK. Po odejściu zostałem poinformowany że prowizja będzie wypłacona po 9 miesiącach od ich zaksięgowania. Czekałem no i co - ?G Ó W N O - Brak jasnych zasad prowizyjnych. Akurat dobrze się składa że pracuje w firmie, która korzysta z konwojów tej firmy (40 punktów). Już moja w tym głowa aby Soli powoli stracił te placówki. Panie Tomaszu K. czy Pan się ze mną zgadza? Trudno się pracuje z sieciami, gdy po drugiej stronie stoi pracownik, któremu nie wypłacono prowizji. Ja swoją robotę rok temu zrobiłem ale prowizji nie otrzymałem - czas to sobie odbić. P.S. Niby korpo ale gówniane korpo. Sprzęt [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] miech.

kierowca b

Panowie a jaka jest stawka na konwoju jak mam wkładkę na bankowozy?? Wiem zr minimalna jest ale jaka dokladnie 12 pln 13 pln 11 pln mam tez pozwolenie na broń

Zadowolony

W solidzie bardzo fajnie się pracuje mam rentę i sobie dorabianie jako ochroniarz na obiekcie jest nas dwoje na zmianę śpimy po 6 h i co weekend pijemy piwko możecie wierzyć lub nie ale ja sobie bardzo chwale te firme

Byly

Ja pracowałem w solidzie tapraca pasuje tempym młodym ludziom bez wykształcenia co i innego jak ktoś ma licencje wy buraki cerfurowcy

pracownik solidu
@Byly 29.03.2017, 12:16
Ja pracowałem w solidzie tapraca pasuje tempym młodym ludziom bez wykształcenia co i innego jak ktoś ma licencje wy buraki cer...

Tak się składa kolego, że ja mam licencje. Pracuje w carrfourze bo mam tam większe pieniądze i duża mniejsza odpowiedzialność i zakres obowiązków. Mam także średnie wykształcenie jeżeli już o tym mowisz:) jesteś kolejna osobę co hejtujesz uczciwie pracujących ludzi ? Siedzisz u mamusi i tatusia ? Sam się weź za robotę i interesuj się swoim życiem, cwaniakowac na forum każdy może pamiętaj :)

Carrefour
@Byly 29.03.2017, 12:16
Ja pracowałem w solidzie tapraca pasuje tempym młodym ludziom bez wykształcenia co i innego jak ktoś ma licencje wy buraki cer...

Jak pracowałeś to po co tu zaglądasz a gdzie pracowałeś cwaniak przez Internet jesteś Jesteś byłym pracownikiem za co cie wywalili za wode czy za spanie ?//

nick

Śmiejecie się z ludzi że pracują a co drugi na obiekcie jeździ do pracy samochodem a bezrobotny leń co najwyżej samochodem tatusia lub mpk krakow Haha viava wszystko mi źle lepiej na fb napisać szukam pracy i( usunięte przez administratora ) biedę tata płaci Jak ci się nie chce pracować to twój problem

solidteam

Czy magazyn czy ochrona wszędzie jest tak samo wiec lepiej pracować uczciwie a nie haftować ze jest źle ze mało płacą i wieczni bezrobotni sie odezwali zapraszam na tyniecka do biura do działu rekrutacji w celu zatrudnienia sie

Pierdzimonka

Odezwały się dwa czopki cerfurowskie to są zbyt małe zmiany a 10,50zl h to jest nic na te realja

pracownik solidu
@Pierdzimonka 28.03.2017, 12:01
Odezwały się dwa czopki cerfurowskie to są zbyt małe zmiany a 10,50zl h to jest nic na te realja

To są Polskie realia, lepiej to niż klepalo biedę na bezrobociu. Założę się, ze siedzisz u mamusi i tatusia na utrzymaniu i hejtujesz tak każdego kto uczciwie pracuje? Mam 12.20 do ręki no nie mam mniej niż 240 godzin. Ale wszędzie płacą tyle albo mniej :) wiec lepiej robić coś uczciwie niż nic nie robić. Przykładu nie będę brał od Ciebie. Powodzenia!

Krakus
@pracownik solidu 28.03.2017, 18:03
To są Polskie realia, lepiej to niż klepalo biedę na bezrobociu. Założę się, ze siedzisz u mamusi i tatusia na utrzymaniu i h...

Tylko frajer robi 240 godzin w miesiącu, w dodatku zapewne na zleceniu, psując kompletnie w ten sposób rynek pracy...

przemyslowy obiekt

Kolego z Carrefoura potwierdzam w tym roku zmieniło sie dużo tez mam umowę o prace mam kwalifikacje i potwierdzam wszystko a komu nie chce sie pracować to nawę do ochrony się nie będzie nadawca i tyle Ktos napisał wczesniej żeby zwolnili sie pijaki i lenie i ma racje .. Stop pijaka i brudasa w pracy . Rzeczywiście dziękujcie ze niektórych z was nie wywalili .

pracownik solidu

Witam wszystkich w porównaniu do roku 2016 zmieniło się dużo. Jestem z Warszawy, pracuje na carrfourze, posiadam umowę o pracę na cały etat oraz umowę zlecenie to co już jest powyżej etatu, przy 200 godzinach dostaje 11 zł na godzinę do ręki, przy 220 mam 11.70 do ręki jeżeli więcej niż 240 mam 12.20 do ręki. Nie ma tragedii, składki za 2 umowy zgadzają się, pracuje w solidzie 2,5 roku na jednym obiekcie i nie mam na co narzekać. W rok 2016 zarabiałem 8 zł na godzinę wiec to jest dużo zmienia i jeżeli człowiek pracuje zamiast udawać może zarobić. Cóż nie jest to jakiś szał i ambicją życia, ale da się żyć :)) pozdrawiam

Amadeusz

.. Pijaka mówimy stop Solid Security bardzo pożądana firma 100% wypłacalność stawki od 9,47 do 15 Odnośnie grupa grupa ma pracować nie spać jak jeździsz nie marzniesz spisz to nie pracujesz jak jeździsz to samochód jest nagrzany A jak wolisz pospać to nie miej pretensje do firmy a do samego siebie ze oszukujesz i nie miej pretensji że jest ci Zimno są na pewno jakies obowiązki do zrobienia podjazdy kontrolne lub cos innego .

Wyzysk w sklepach

Wcarefour same debile z ochrony pracują ci wewnętrznie ochroniarze carefurofcy nazywani czopkami do du........py w cerfur ochroniarz zsolidu robi za 4 osoby za magazyniera sprzataczke i wykładanie towaru za niska stawkę

Inkwizytor

Solid kaput leci na ryj

Nikodem

Porażka taka duża firma a tak źle płaci.. Wstyd

bartek

Pracuje ktoś w Carrefour na ochronie?

poyczyk

ocenilem slabo to moja opinia nie ukazala sie to jest wolnsc slowa kto ma kase ten decyduje co ma sie napisac jeszce raz krakow grupa interwecyjna patrole pojedyncze noce wekendy kiedy klient nie zwraca uwagi sami sie przyczyniamy do tego godzac sie na niedogrzane samochody pewnie nawet niky nie wie ze patrolowcy cale 24 godziny przebywaja w samochodach wyzyzyyzzzsk na kazde godzinie dziada z grupa nasz pracodawca zarabia pochlaniajac kase z pefron

przemek

Zaczynają się zwolnienia masowe tylko osoby z grupa ich teraz interesują

pracocholik
@przemek 04.03.2017, 10:11
Zaczynają się zwolnienia masowe tylko osoby z grupa ich teraz interesują

Pracowałem w domu towarowym jubilat najgorszy obiekt na cały kraków i stawka wynosiła tylko 7,50 miałem pracować tylko 18o godzin co drugi dzień po 12 a ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] JACEK CzAJKOWSKI CODZIENNIE MI KAZAŁ SIĘ STAWIAĆ I wten sposób wyszło mi 360 h a jak zrezygnowałem w siepniu to za lipiec mi wypłacili tylko 1350zł

ciekawości
@pracocholik 24.07.2017, 17:25
Pracowałem w domu towarowym jubilat najgorszy obiekt na cały kraków i stawka wynosiła tylko 7,50 miałem pracować tylko 18o go...

Ciekawe jak jest najniższe 9.50

grovestreet

Czytam komentarze i widzę ze solid to fajna firma wypłacalność 100% jutro jadę papiery złożyć może mnie wezmą do pracy mam kpo plus broń

liberytcity

A ile mniej ak ponoć 13,90 maja na jednostkach

solidkocham

Solid ma jednostek 6 w Krakowie Gdańsk 3 i w całym kraju solid to potęga nawę umowę dadzą o prace w każdym dziale tylko trzeba napisać podanie wypłacalność 100%

Kandydat

A ile teraz płacą netto na jednostkach wojskowych.

lssolidos
@krzysztof 21.02.2017, 13:21
Minimum 9.47zl

Minimum 9:47

Kandydat
@lssolidos 21.02.2017, 17:27
Minimum 9:47

Na jednostce było 10zł netto na Wrocławskiej a teraz jest mniej.

bartek

1751zl za 185godzin

Seweryn

Ja mam192 h i dostałem 417zl od solid grupa na resztę trzeba czekać od solid agencja

solid team

Spox forma nie taka zła jak ja malują mi też sie zgadza sosik Ziomecki solid team

husar
@tomek 16.02.2017, 13:02
Zgadza się czyli ile dostałeś juz do ręki na,czysto za godzine

A ja nie wiem o co chodzi... Przepracowałem w styczniu 238h, a dzisiaj dostałem jedynie 920zł... Ktoś ma pomysł?

wojtek
@husar 17.02.2017, 16:12
A ja nie wiem o co chodzi... Przepracowałem w styczniu 238h, a dzisiaj dostałem jedynie 920zł... Ktoś ma pomysł?...

Ja właśnie dostałem 248gdz i wyszlo 2348zl 57gr

piotr

Mi po 248godz wychodzi brutto 3224zl niby netto ma być 2348,56 przy założeniu 9.47nettoza godz okaże się piatek/poniedzialek

seviko

a ja dostałem cała pensje 9 lutego o przepraszam ale ja w innej firmie pracuje

los99
@regina 15.02.2017, 03:30
ja właśnie dziś mam dostać, wiem ile mi wychodzi brutto, jak wpłynie, podzielę się informacją.

Czekamy na info kolego

regina
@los99 15.02.2017, 07:23
Czekamy na info kolego

Witam, mi się zgadza. 154 h za 1454 (13 zł brutto) i 5 h za 10.95.

spoko12344

wiadomo kiedy beda wyplaty za styczen?????

karol
@spoko12344 14.02.2017, 12:12
wiadomo kiedy beda wyplaty za styczen?????

W piątek lub poniedzialek

wlasnie dostalem umowe mam dosc

Od stycznia jak podpisałeś umowę to możesz nie dostać nawet 50 % wynagrodzenia za spanie za brudny mundur za brak krawata za nie estetyczny wygląd wiec ile zarobisz zalezy od ciebie i musisz przepracować 154 h bo zus ci nie zapłacą

marcin
@wlasnie dostalem umowe mam dosc 10.02.2017, 15:23
Od stycznia jak podpisałeś umowę to możesz nie dostać nawet 50 % wynagrodzenia za spanie za brudny mundur za brak krawata za ni...

Ja mam co miesiąc przepracowane miedzy 248 a 260godz

lord
@marcin 10.02.2017, 17:23
Ja mam co miesiąc przepracowane miedzy 248 a 260godz

To ty zycia nie masz jak tyle w pracy śpisz

marcin

Okaże się przy najbliższej wypłacie jaka dokladnie stawka czy 9.47 czy 9.70zl za godz. Oczywiście jezeli czegos nie wymusla takiego jak placenie 5zlza godzinę wypożyczenia ubrania roboczego

nickname

Czy stawka minimalna obowiązuje?

Zaglada

Teraz przyjmują tylko z grupą inwalidzka bo mają dotacje i ztakimi nieda się pracowac w zespole albo śpią i pierdza i mają to gdzieś a kasa im leci

stop dziada na emeryturze

Wszyscy emeryci do zwolnienia stop dziadka w mundurach

piotr

Krakow część zachodnia

piotr

9.47 netto wszyscy na ochronie obiektu

lidia Carrefoura
@piotr 04.02.2017, 11:52
9.47 netto wszyscy na ochronie obiektu

A gdzie pracujesz

olaf

Wszyscy maja 13 brutto nawet ciecie

alf

To się weź za robotę a nie pytaj ile płacą i ciesz sie ze masz robotę . A przy okazji masz 9.47 czylin13 brutto Poczytaj ustawę a nie pisz dur not ze kierownik zły Dziękuj mu ze cie jeszcze nie wy....... Za te bzdury co piszesz ..dziękuj właścicielowi ze masz co jeść i ze ci placi

Gość
@alf 01.02.2017, 16:16
To się weź za robotę a nie pytaj ile płacą i ciesz sie ze masz robotę . A przy okazji masz 9.47 czylin13 brutto Poczytaj usta...

Chyba cie pogielo. A ty kto? Ten kierownik czy jego lizus? Ma chłopak rację.

karol mcp
@Gość 26.03.2017, 00:33
Chyba cie pogielo. A ty kto? Ten kierownik czy jego lizus? Ma chłopak rację.

Ale gość ma racje jest 13 brutto wiec ocb

solid sd

17,20 brutto

Zostaw opinię o Solid Security - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Solid Security