Niestety nie każdy zauważa, że firma jest dobrym pracodawcą ale może pandemia zmieni trochę podejście w tym temacie?
Prace można polecić tylko dla studentów. Dla dorosłego człowieka nie ma w niej nic rozwojowego. Oczywiście są awanse wew. , nie twierdze, że nie. Szczególnie zabawne w całej firmie są rekrutacje wew. na stanowiska district managerow. Ale to nie ma sensu tutaj roztrząsać (zreszta ktos wybiera ich). Bardziej zabawny jest nasz Retail Director co to nie wiem czy potrafi wymówić swoje stanowisko po angielsku. Do tego brak szacunku ze strony góry (regionalni). Powinni ich wymienić.
Zadowolenie z pracy to podstawa, od tego zależy jak się pracuje. Firma w sumie dobra ,więc z pewnością warto się dostać tu do pracy.
Czy w Hilfiger Stores Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Z pewnością nie! Chociaż to zależy od sklepu. Zwolniłam się głównie przez atmosferę jaka panowała między pracownikami i (usunięte przez administratora) podejście..
Ja samą pracę oceniam całkiem nieźle. Firma, która stara się dbać o wiedzę pracownika - moim zdaniem jak najbardziej na plus. Szkolenia, m.in. internetowe, dostęp do materiałów o produktach i ich zaletach. Dodatki typu multisport i pakiet medyczny też super. Pewnie zależy, do jakiego sklepu ktoś trafi - wtedy może być problem z atmosferą. W żadnym miejscu nie chce się pracować ze stronniczym kierownikiem, który nagradza pupilka za kablowanie na innych, a osoby z dużym potencjałem są gnojone i akurat na to firma powinna zwracać większą uwagę, może nawet rozmawiać z samymi sprzedawcami, żeby móc korygować błędy. W firmie można się rozwinąć, jeśli nikt Wam nie podcina skrzydeł, tylko pomaga piąć się do góry i uważam, że tych pomagających jest całkiem sporo. Jeśli idzie Wam super w dziale VM - ktoś to dostrzeże i może nawet pomoże rozwijać pasję. Jeśli idzie Wam super w kwestii zarządzania pracownikami - ktoś zwróci na to uwagę.
Bardzo nudna i monotonna. Przez 8h zdażyło się ze do sklepu weszły 3 osoby wiec pracy jest bardzo mało. Wtedy pracownicy mają czas na smieszkowanie, plotkowanie i wymyślanie sobie różnych zajęć na zapleczu (żeby tylko nie tkwić na pustej sali sprzedaży) pieniądze są całkiem całkiem, chociaż u nas nie mogliśmy liczyć na premie (nie dostałam ani jednej ponieważ nie było ludzi i obrót był niski) nie było multisportu, ewentualnie zniżka (chyba 30%) chociaż to i tak mało jak na tak drogie ciuchy. Kierownicy potrafią tylko oceniać i tworzyć bezsensowne zadania, a sami nie robią nic co jest związane z ich pracą. Z plusów na pewno elastyczny grafik i szkolenia. I jeszcze: awanse są raczej legendą, kierownictwo często ucina skrzydła (ktoś chce zamykać sklep, nauczyć się przyjmować zwrot) to nie może tego robić bo tak! Można się rozwijać w tej firmie jednak trzeba na to czekać bardzooo długo (czasami kilka lat żeby zostać funkcyjnym!), nie ma dużej rotacji ludzi jak w sieciówkach. Praca z klientem z wyższej półki, chociaż i oni potrafią niesprawiedliwie traktować sprzedawców.
Kierownik GK (usunięte przez administratora) chce pokazać ze jest madrzejszy poniża pracownikow pvh wstydz się
Pracowałam w outlecie w Gdańsku i muszę ocenić pozytywnie atmosfere i benefity. Niestety dochodzi do tego bardzo dużo pracy,niskie zarobki i duże wymagania. Kierownik sklepu nie na ten poziom zarządzania. Brak profesjonalizmu, stronniczość i ogólna słabość tej osoby. Dziwie się firmie, że zatrudnia takie osoby.
Generalnie uwagi klientów powinny być kierowane na inny adres gdyż to jest forum pracownicze.
@K - mobbing to bardzo poważne oskarżenie pozwolę sobie zacytować definicje: Art. 943. § 2 Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników. Czy faktycznie działania, które Cię dotykają mają znamiona mobbingu? Jeśli tak czy zgłosiłeś to odpowiednim organom? Koniecznie to zrób. @K445 i Olga1234 - jak widzę pracujecie w firmie Tommy Hilfiger i nie zgadzacie się z opinią K. Czy zatem możecie opisać Wasze doświadczenia z tym pracodawcą? Myślę, że to pozwoli innym użytkownikom zbudować rzetelny obraz sytuacji.
(usunięte przez administratora)
Stek bzdur. Słaba chęć zemsty. W internecie nikt nie jest anonimowy. Pracuje już długo w firmie i jestem bardzo zadowolona.Wszyscy kierownicy są bardzo kompetentni, życzliwi i pomocni. Firma jest w porządku wobec pracowników. Nic z powyższych 'informacji' nie jest prawda.
Pracuję w firmie 4lata i osobiście uważam że ludzie którzy zniżają się do takiego poziomu zemsty to osoby niedoceniane życiowo, najprostszym sposobem zemsty jest ANONIMOWE obsmarowanie drugiej osoby. Powodzenia Ci życzę i uważaj bo karma wraca.
ludzie firma, szyld to jedno ................zacny, ale firma to też ludzie, czyli zależy jak trafisz, tak wynika z waszych wypowiedzi.........może warto gdzieś napisać, wyżej.........
@MB z Twojej wypowiedzi rozumiem, że jeśli chodzi o pracę w firmie, to bardzo dużo zależy od tego, w którym konkretnie sklepie się pracuje oraz od kadry kierowniczej. Jeśli występują problemy z działaniem programu rozwojowego, czy inne nieprawidłowości, to zawsze warto zgłaszać je do firmy. Próbowałeś to robić?
Bardzo słaby pracodawca ... niskie zarobki ... Mało kompetentne osoby na stanowiskach funkcyjnych ... Szczerze nie polecam ...
W Tommy jedyne na co mogą liczyć pracownicy to outfity a i tak zawsze jest problem, żeby je otrzymać. Pracuje obecnie w CH Annopol i jest tragedia. wynagrodzenie żenujące. Po podniesieniu najniższej krajowej na umowie jest niewiele więcej, a premie zależą wykonania budżetu i ostatnio ich brak. Managerowie nie znają angielskiego, tzn. kierownik sklepu zna, ale żaden zastępca. Nie jest to dobry pracodawca. Programy rozwojowe to kpina (w zasadzie ich nie ma zwłaszcza, że jeden z zastępców kierownika nie znosi konkurencji,a że sama nie ma ma żadnych studiów i nie zna angielskiego boi się dać komukolwiek awans). Tak to wygląda u nas w sklepie, być może w innych jest inaczej.
Pracujesz w Tommy Hilfiger? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia w firmie. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?
Przypominam niektórym tutaj wypowiadającym sie, ze to serwis o ocenie pracy/pracodawcy a nie jakości obsługi. Wchodząc na tego typu serwis nie obchodzi mnie kto jak został obsłużony...
Zwłaszcza, że Tommy Hilfiger to dość znana firma właśnie wśród młodych ludzi. Studenci mają w sobie taką "świeżość" i na pewno lepiej oddają politykę firmy właśnie w sprzedaży jej produktów. Młoda siła, chęć i zaangażowanie na pewno jest w cenie. Pozdrawiam :)
kierownik (jak się sam przyznał) w jednym z Warszawskich sklepów tak ze mną rozmawiał że czułam się jak w żenującej randce w ciemno z napalonym i wygłodzonym samcem. Ponadto mówił tak głośno, a wręcz krzyczał że czułam na sobie spojrzenia innych klientów i miałam ochotę się zapaść pod ziemię. Więcej zakupów tam nie zrobię
Witam serdecznie,,jestescie mi w stanie pomóc do kogo mogę się zwrócić w temacie obsługi sklepu w warszawie centrum Factory.......wydałam w tym sklepu ponad 1600 zł.dostosowałam się do pieczątek stawianych na paragonach mimo wszystko odmówiono mi wymiany towru na mniejszy.zawsze kupuje wniemczech jest to racja ,że nasz towar bardzo się rózni...bardzo prosz o kontakt
Zobaczcie na pracuj.pl jak co tydzień wychodzi ogłoszenie i szukają pracowników. Rozumiecie w warszawie gdzie jest 1 711 324 osób NIE MOGĄ ZNALEŹĆ KIEROWNIKA ;)) Przecież to jest ŻART-ABSURD na skalę Międzynarodową !!!! I Jak myślicie gdzie jest PROBLEM ???? Menagerka na poziomie szkoły zawodowej ;)))
Ja proponuję by te dzieci co tam siedzą i udają, że zarządzają lotem błyskawicy ponownie wrócili do szkoły i wznowili naukę !! Ale czy myślenia da się nauczyć czy z pewnymi cechami człowiek się musi urodzić..?? Taka "Menagerka" była dobra jak istniał stadion dziesięciolecia i ruscy przyjeżdżali po majtki do Polski ale jak widać czasy się zmieniają a ludzie niektórzy nie tyle co stoją w miejscu co się jeszcze cofnęli. Gdzie oni się uczyli zarządzania ...z Bryków?? W warzywniku ?? A może rozmawiali ze szpilką lub pomadką a może u fryzjera szukali porady???? To skandal, że tak słabi ludzie ubodzy w wiedzę i kompetencję pracują na takich stanowiskach!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Hilfiger Stores Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilfiger Stores Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 3 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!