WAGO ELWAG

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 241 ocen.

Opinie o WAGO ELWAG

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WAGO ELWAG

@

Wago nie do końca spełnia obietnice jeżeli chodzi wynagrodzenie w ogłoszeniu o pracę była podana premia uznaniowa pracuję już parę miesięcy nie byłam na chorobowym nie spóźniam się sumiennie wykonuję swoje obowiązki nie chodzę na dodatkowe przerwy a premii jeszcze nie widziałam

Karola
@@ 11.12.2017 16:03
Wago nie do końca spełnia obietnice jeżeli chodzi wynagrodzenie w ogłoszeniu o pracę była podana premia uznaniowa pracuję już p...

No właśnie.. premia uznaniowa..czyli albo ktoś uzna, że Ci ją da, albo nie :/ To, że chodzisz do pracy i się nie spóźniasz to tak naprawdę jest Twój obowiązek, więc słaby jest to argument dla przełożonego i bardzo szybko może on ten temat zakończyć, znam to z autopsji. Premia zazwyczaj jest za coś dodatkowego, ponad to co robisz.. a że szans na wykazanie się jest bardzo mało to i premii jak ze świecą szukać.. Ale i tak uważam, że pracownicy mają tu dobrze, naprawdę nie ma co narzekać (mówię o kwestiach finansowych i dodatkach).

anonymous
@Karola 11.12.2017 20:20
No właśnie.. premia uznaniowa..czyli albo ktoś uzna, że Ci ją da, albo nie :/ To, że chodzisz do pracy i się nie spóźniasz to t...

Tak masz racje praca jak każda inna więc co tu wymagać więc przy rekrutacji powinna być udzielona informacja że premia nie osiągalna. Wtedy nikt by nie miał złudzeń . Rzetelna informacja a nie obiecanki tylko tyle a morze aż tyle.

Anka

A tak naprawdę to potrzebujecie skutecznego przełożonego, który ukruci wasze sztuczne przerwy, ploty i kłótnie o byle co.... nawet nie wiecie że macie dobrze... jak się znajdzie ktoś kto was naprawdę zacznie pilnować to dopiero zaczniecie durnoty tutaj pisać. Załóżcie juz sobie na głowę homonto. ...

@
@Anka 22.08.2017 20:36
A tak naprawdę to potrzebujecie skutecznego przełożonego, który ukruci wasze sztuczne przerwy, ploty i kłótnie o byle co.... na...

Ta wypowiedź to prostactwo

Wyciagajaca wnioski

Bubel... pracowalam na montazu jakis czas i wierzcie mi gdy sie 8h gada o (usunięte przez administratora) z kolezankami obok lub bawi sie ciagle telefonem zamiast skupic sie na swojej pracy to ma sie bubla. Ja tak mialam pierwsze 3 miesiace gdy trafilam na szwajcarie. Potem powiedzialam sobie o nie...dosc. przestalam gadac i skupilam sie na swojej pracy. I z reka na sercu mowie juz wiecej bubel mi sie nie trafil. Mimo tego ze reszta pan mnie nienawidzila bo siedze i robie zamiast sie "kolegowac" to mialam to gdzies. Robilam swoje. Przerwa jest od tego zeby sobie pogadac. Teraz gdy siedze i robie nie mam zadnego bubla. I to dluuuugi czas. Dziewczyny skupcie sie na swojej pracy a nie gadacie kto jakie ma paznokcie to marudzic nie bedziecie ze Majster zabral wam premie. Pozdrawiam.

somebody
@Wyciagajaca wnioski 31.10.2017 11:33
Bubel... pracowalam na montazu jakis czas i wierzcie mi gdy sie 8h gada o (usunięte przez administratora) z kolezankami obok lu...

Może i racja z tym gadaniem, ale swoją drogą siedzieć przez prawie 8 h i się nie odezwać to można dostać p....lca; A tak na prawdę nie ma reguły , bo bubel w dużej mierze zależy od danej złączki i "farta" niestety, można się nie odzywać, uważać, sprawdzać kontrolować a i tak bubel może się przytrafić, wiem z doświadczenia ;)

somebody
@Wyciagajaca wnioski 31.10.2017 11:33
Bubel... pracowalam na montazu jakis czas i wierzcie mi gdy sie 8h gada o (usunięte przez administratora) z kolezankami obok lu...

Może i racja z tym gadaniem, ale swoją drogą siedzieć przez prawie 8 h i się nie odezwać to można dostać p....lca; A tak na prawdę nie ma reguły , bo bubel w dużej mierze zależy od danej złączki i "farta" niestety, można się nie odzywać, uważać, sprawdzać kontrolować a i tak bubel może się przytrafić, wiem z doświadczenia ;)

snapchat

To prawda, z tym jednym bublem na miesiąc jest na prawdę do d***, gdy w skali miesiąca produkuje się nawet kilkaset tysięcy sztuk... A tłumaczenie mistrzów, że dla Klienta to jest "aż jedna reklamacja" jest bezpodstawne, bo ten bubel zostaje wyłapany przez kontrole więc i firma nic nie traci na tym - pracownik natomiast traci całą premię!!! co dla niektórych osób, szczególnie tych nowych jest wręcz często sytuacją dramatyczną przy takich zarobkach, przykre to!

Zielone Fartuszki Łączmy się
@wicky 19.09.2017 20:50
Haha jasne już widzę, jak wszystkich z montażu przyjmują na dział automatyki

Ach no tak zapomnialam zeby przyjeli na automatyke trzeba miec cos w mozgu xd

Wicky
@Zielone Fartuszki Łączmy się 22.09.2017 20:12
Ach no tak zapomnialam zeby przyjeli na automatyke trzeba miec cos w mozgu xd

Aha czyli twierdzisz że na automaty przyjmują same "pojemne mózgi " a 95% pracowników jest debilami tak? No faktycznie przy automatach sami doktorzy habilitowany pracują ????

siakal

Witam, jak zarobki plasuja sie w administracji? Asystetnki zarządu / recepcja?

Nowy pracownik

Witam wszystkich staram sie o prace w wago i jestem ciekawy jak wygladaja zmiany ponieważ pani z rekrutacji poinformowala mnie ze sa 3zmiany a od znajomej wiem ze sa dwie i jestem ciekawy czy teraz maja zamiar zmienic system pracy i wprowadzic nocki bo szczerze nie interesuje mnie praca na nocki i nie wiem czy jest sens skoro maja wprowadzic nocki? I jeszcze interesuja mnie warunki finansowe czy da rade wyciagnac 2500 netto? Z gory dzięki za odpowiedź

Ela
@Nowy pracownik 11.10.2017 18:22
Witam wszystkich staram sie o prace w wago i jestem ciekawy jak wygladaja zmiany ponieważ pani z rekrutacji poinformowala mnie...

Są nocki ale nie na wszystkich artykułach, dlatego część osób pracuje na 3 a część na 2 zmiany. Nie wiem jakią dostaje się stawkę na początek, ja po 4 latach spokojnie wyciagam 2500 na rękę.

Ala
@Nowy pracownik 11.10.2017 18:22
Witam wszystkich staram sie o prace w wago i jestem ciekawy jak wygladaja zmiany ponieważ pani z rekrutacji poinformowala mnie...

Tu nie ma pojęcia " staram się ". Biorą wszystkich bez wyjątku wiec bez jakichkolwiek starań dostaniesz tą intratną posadę. Resztę dopowiedz sobie sam.

CzlowiekBiegunka

Myjcie rece w wago! Panuje tu ogromna biegunka!

Karol
@Karolina 04.10.2017 22:42
Witam, zapraszam do mnie -tj, Eto Magnetic na Kwiatkowskiego ( kierunek Bielany). Obecnie są przyjecia .Umowa na okres próbny...

A ja słyszałem ,że Eto Magnetic na Bielanach należy omijać szerokim łukiem.Nie dajcie się nabrać na ładne słówka i obiecanki.Oj Karolinko kłamczuszko !!!

konik
@CzlowiekBiegunka 03.10.2017 09:07
Myjcie rece w wago! Panuje tu ogromna biegunka!

chyba ze stresu:)

haha

Po 1 nie moj wpis i nie pisz jak nie wiesz

haha

Pewnie usuneli na jej prosbe haha chyba prawda ja zabolala

vhli
@haha 28.09.2017 19:21
Pewnie usuneli na jej prosbe haha chyba prawda ja zabolala

ale chamstwo

vhli
@haha 28.09.2017 19:21
Pewnie usuneli na jej prosbe haha chyba prawda ja zabolala

chodzi oczywiście o twój oraz poprzedni wpis , dodam , aby nie było wątpliwości.

Ciekawska

A co się stało z wpisem o "Czarnej" ?

TAS

Witajcie. Chcę się przenieść z Elwat do Wago. Wiem o przenosinach do Wróblowic i że zatrudnienie jest przez agencję pracy tymczasowej, oraz o zarobkach. W Elwat jestem montażystą, i w tym kierunku szukam. Chciałbym prosić o więcej szczegółów. Pozdrawiam Tomek

Ala
@TAS 27.09.2017 08:30
Witajcie. Chcę się przenieść z Elwat do Wago. Wiem o przenosinach do Wróblowic i że zatrudnienie jest przez agencję pracy tymcz...

Nie podążaj tą drogą :-)

Piotr

Witam . Jak wygląda praca magazyniera i jakie są zarobki na tym stanowisku?

niedoszły pracownik

Poczytałam tu sobie nic pozytywnego raczej zniechęcającego a właśnie ubiegałam się o stanowisko kontroler jakości już mi się odechciało.

optymista
@niedoszły pracownik 26.09.2017 17:49
Poczytałam tu sobie nic pozytywnego raczej zniechęcającego a właśnie ubiegałam się o stanowisko kontroler jakości już mi si...

A czytałaś opinie o jakimkolwiek innym zakładzie pracy na tym portalu? Ręczę ,że nie znajdziesz takiego z pozytywami. Niestety anonimowość wyzwala pozorną szczerość,szkoda że ludzie plują na swoje miejsce pracy ,a dalej tam pracują.

Bu Bu

Kontroler Jakości... dość często pojawia się to ogłoszenie. Ktoś coś napisze?

Pytający

Wytwarzanie elementów elektrycznych na zamówienie WAGO. Może ktoś coś więcej powiedzieć na ten temat? Na czym polega ta praca i czy się opłaca się żeby dorobić "kilka" złotych? Dzięki!

XYZ

Dziewczyny ! Co z wami jest. Pracowałam tam trochę i niczego złego nie zauważyłam. Wręcz przeciwnie. Chyba pracowałyśmy w dwóch różnych zakładach. Oczywiście , wiadomo , jak wszędzie. Zgrzyty są , ale to nie z winy tych , co rządzą. Najpierw byłam na jednej hali , potem przenieśli mnie na drugą , chyba D 1 , ale nie jestem pewna. Podzielona na dwie części , ja byłam na tej pierwszej . Tam były dwie rządzące , jedna liderka , jedna szkoląca . Wszystko profesjonalne , atmosfera prawie jak w domu. Liderka miła ,a pani szkoląca na najwyższym poziomie , zawsze do dyspozycji , bardzo profesjonalna i uśmiechnięta . Słyszałam , jak inne panie mówiły , że chciałyby zostać w tej grupie . Wszystkie nowe osoby bardzo miło przyjęte w grupie przez te dwie panie. Mimo braku naszego doświadczenia nikt tam nigdy na nikogo nie krzyczał . Zawsze mogłam zapytać liderke i dostałam odpowiedź. Jeden minus , zbyt niskie zarobki , gdyby nie to , chciałabym dalej tam pracować. Jeżeli wystarcza wam dwa tysiące na ręke , szukajcie grupy , gdzie są dwie Gośki , z tego , co pamiętam ,na jedną mówią czarna.

XYZ

opanujcie się za robotę się weźcie

Lidka

Ale Panie z kantyny sa niemile. Obsluguja ludzi z łaską. Marudza ze prosza o drobne pieniazki bo nie maja jak wydac a jak przynosi im sie drobniutkie pieniazki odliczone w woreczku to jest jeden wielki problem i nie chca takich przyjac. Sa wiecznie nadąsane. Uwazam ze pracodawca powinien je wymienic.

Mika

Jak wygląda na chwilę obecną praca na montażu ? Ktoś coś wie? :) Bo zastanawiam się czy aplikować.

Iwona

Pracuję w firmie od niedawna i mając porównanie z innymi firmami jestm bardzo zadowolona. Praca lekka i nieobciażająca. Atmosfera w pracy dobra. Zarobki nienajgorsze, zawsze powyżej 2000 zł .

Karolinka

W. M. i A. S. czują się nietykalne i bardzo pewne w firmie.Zadzieraja nosy bo niebieskie fartuchy noszą. Są bezwzględne i traktują Cię jakbyś skończyła klasę od 1do 3 podstawówki. Ale poszłabym wyżej gdybym była na waszym miejscu dziewczyny. Atmosfera w pracy też jest bardzo ważna. Jeśli czujesz że jesteś gorzej traktowana poproś majstra o rozmowę face to face. Napewno cię wysłucha i coś z tym zrobi.

Niebieskooka
@Karolinka 25.08.2017 22:49
W. M. i A. S. czują się nietykalne i bardzo pewne w firmie.Zadzieraja nosy bo niebieskie fartuchy noszą. Są bezwzględne i tr...

Prawda jest taka że nie raz dziewczyny chodziły i nic z tego nie wynikało. A jeżeli chodzi o tą pierwszą to jest ulubienica mistrza i nie można powiedzieć na nią złego słowa. Druga z koleji jest przez mistrza nie lubiana ale ze względu na swoje stanowisko jest przez niego kryta pomimo swoich złych decyzji.

Notak

Jesli chodzi o sam zaklad,to nie jest to najgorsza produkcja, praca dosc lekka,zarobki takze nienajgorsze. Prze 3 miesiace premia pozniej juz zalezana od wydajnosci,ktora jest nieco chora,plus niemozliwosc zrobienia bubla. Dobra lokalizacja. Jesli chodzi o atmosfere,no coz. Zaklad sklada sie glownie z samych kobiet-z czym trzeba sie liczyc,ze bedzie obgadywanie,zazdrosc,klotnie itp. Tak jest w wiekszosci miejscach,nie tylko w Wago. Niemniej co rzuca sie w oczy to traktowanie mlodszych pracownikow przez starsze,dluzej pracujace panie. Sodowa uderzyla do glowy,ze pracuja juz od kilku lat I ciezko jest pokazac nowym co I jak maja robic. Ponadto jesli masz uklady,dobre relacje z liderami I kontolerkami jakosci,to o bublach zapomnij I mozesz.robic duzo wiecej,bez konsenkwencji. Reasumujac; dobra praca na chwile, na dorobienie.

Iza

@Maja ja - co sprawia, że praca w WAGO ELWAG jest dla Ciebie w porządku? Czy podejmując zatrudnienie w firmie można liczyć na dodatkowe wynagrodzenie pozapłacowe w postaci systemów benefitowych?

Koko

Mi w ogóle nie jest przykro, koleżanki mam w zyciu prywatnym. A takich znajomosci wole sobie oszczędzić. Jedna obgaduje drugą. A co do tej twojej koleżanki co tak bronisz to widocznie jeszcze się na niej nie przejechalaś. Jak większość dziewczyn na hali. Ale życzę Ci aby ta znajomość dała ci dużo satysfakcji obyś nigdy tego nie żałowała. Każdy zasługuje na takie traktowanie jak on sam traktuję innych. I tyle w temacie. Pozdrawiam

Niebieskooka
@Koko 22.08.2017 14:19
Mi w ogóle nie jest przykro, koleżanki mam w zyciu prywatnym. A takich znajomosci wole sobie oszczędzić. Jedna obgaduje drugą....

Koko powinno być Ci przykro z takiego podejścia jakie masz do życia, pracy i ludzi. Twoje koleżanki poza pracą nie różnią się od kobiet pracujących w Wago. Nie są od nich lepsze, a jeżeli tak uważasz to co tutaj robisz? Znajdź pracę w miejscu gdzie pracują twoje koleżanki i nie będzie tam napewno obgadywania. Co do koleżanki na której się wszyscy przejechali a ja nie to mylą Ci się pojęcia. Nikt nie lubi osób szczerych i mówiących wprost. Fakt że przy tym jest bezpośrednia i to się ludziom nie podoba, bo nikt nie lubi usłyszeć na swój temat prawdy z ust innej osoby. Apeluję o zajęcie się sobą a nie innymi osobami. Pozdrawiam.

Koko
@Niebieskooka 26.08.2017 17:52
Koko powinno być Ci przykro z takiego podejścia jakie masz do życia, pracy i ludzi. Twoje koleżanki poza pracą nie różnią się o...

Jakby była taka szczera to powiedziałby wszystko ludziom w oczy, a nie obagduje za plecami,chodzi i podpieprza. Wszystkich obraża jak leci nieraz słyszałam głupie komentarze i obelgi. Taka święta to ona nie jest... Przychodzę do pracy żeby zarabiać pieniądze na życie. I zostane bo podoba mi się ta praca. Tak właśnie uważam że moje koleżanki w życiu prywatnym są lepsze bo potrafią powiedzieć mi prawdę w oczy bez owijania w bawełnę i dodawania czegoś co nie jest prawdą. Nie chcę się sprzeczać o niektóre osoby na hali bo nie są tego warte. Swoich wad nie widzą a u innych szukaja na siłę. Może niech każda z nas zajmie się swoją praca i przestanie patrzeć na ręce innych. Pozdrawiam

Koko

Niebieskooka a zauważyłaś, że to działa w dwie strony. W tej firmie jest tyle kobiet, że zawsze będzie obgadywanie, a nawet jak nie, to któraś dopowie swoje 5groszy i każdy myśli, że wtedy go obgadują. To jest zamknięte koło. A co do " Rudej"i "Czarnej" z tego co wiem była możliwość składania CV na lidera. Mogłaś teraz to być Ty i nic "nie robić". Mi montaż odpowiada w zupełności jestem bardzo zadowolona ja robię swoje, a one swoje po co to wchodzić w czyjeś kompetencje. Lepiej zająć się swoja pracą i nie psuć sobie krwi. A jak komuś coś przeszkadza to wolny kraj można się zwolnić. Pozdrawiam

Koko
@Niebieskooka 21.08.2017 10:05
Koko widzę że albo jesteś jedną z " liderek" ???? albo jedną z ich najlepszych koleżanek która siedzi na jednym artyk...

W pracy nie ma się koleżanek, też skacze po artykułach i zdarzają mi się buble. A z tego co piszesz to wcale nie jesteś taka nowa. Jak tak wszystko wiesz. Od kiedy pamiętam to W.M. pełniła funkcję zastępcy grupowej nawet jak role mistrza pełniła kobieta i sądzę, że kuse sukienki nie maja tu znaczenia. Została wytypowana bo się pewnie do tego nadaje. Ja jak proszę dziewczyny o pomoc,to zawsze pomagaja nie miałam jeszcze od ich strony takich tekstów. Wiadomo każdy ma lepszy albo gorszy dzień, może trafiłaś na ten gorszy:-( Wydaję mi się, że przemawia przez Ciebie zazdrość i tyle. Żyj swoim życiem a nie innych, chyba, że twoje jest takie nudne. A co do pracy to blisko też jest KFC albo McDonald tam też szukają do pracy. Pozdrawiam

Niebieskooka
@Koko 21.08.2017 14:07
W pracy nie ma się koleżanek, też skacze po artykułach i zdarzają mi się buble. A z tego co piszesz to wcale nie jesteś taka no...

Przykro mi Koko że nie znalazłaś ani jednej osoby w firmie którą mogłabyś nazwać koleżanką. Po tylu latach które tam spędziłaś to bardzo przykre, oznacza tylko tyle że nie jesteś zbyt lubiana. Bronisz liderek wiec dziewczyny boją się Tobie zaufać przez co jesteś sama :-( Nie będę się kłócić co do kwalifikacji dziewczyn na stanowiskach liderek bo są żadne. Wyprosiły te stanowiska i tyle. Wiadomo że jeżeli ty prosisz o pomoc to Ci pomogą bo jesteś ich bliską informatorką na montażu. Liderki powinny wszystkim i zawsze pomagać a nie zwalać na złe samopoczucie albo że kogoś nie znoszą to wypchaj się i tak Ci nie pomogę. Trzeba mieć trochę klasy i ogłady w kontaktach z ludźmi. W porównaniu do Ciebie przeze mnie nie przemawia zazdrość. Mam bardzo udane życie osobiste którym się nie muszę chwalić na prawo i lewo w pracy jak niektóre osoby na wyższym stanowisku to robią. Nie mam czego im zazdrościć tego że duża część uważa tak jak ja ale boi się coś powiedzieć bo wie że jak będą na nie cięte to będzie na nie taka sama nagonka jak na dziewczynę z naszego gniazda. Wiedzcie o tym że to widać! Wszystkie się jej czepiacie a ona jest jaka jest, nie jej wina że skończyły się jej relacje z jedną z Was ale to nie powód do szkalowania i szpiegowania na każdym kroku. To nie mi by się przydała zmiana pracy na KFC albo McDonald tylko Tobie i tej świcie żebyście nabrały większego szacunku do drugiego człowieka i nauczyły się prawdziwego życia. Pozdrawiam.

Kasia

Super zakład ,atmosfera pracy i zarobki.

Niebieskooka

Cześć wszystkim, ja trochę z innej beczki. Czy ktoś to zauważył jak grupowe z hali D1 nie mają co robić ???? Wiecznie "ruda" przesiaduje u "czarnej " a te zastępujące przesiadują u kontroli na plotkach? A później cały czas je obserwują i obgadują. Dziewczyny miejcie się na baczności my z montażu to widzimy a wy nie? Często przychodzą do nas i obgadują niejedną z was.

Dobrusia
@Niebieskooka 18.08.2017 08:41
Cześć wszystkim, ja trochę z innej beczki. Czy ktoś to zauważył jak grupowe z hali D1 nie mają co robić ???? Wiecznie "rud...

Niebieskooka ma rację nie jeden raz widziałam jak do koleżanek obok podchodziła liderka i obgadywała jak popadło wszystkich mistrza, opis, kontrol i nawet swoje zastępczynie. Najlepsze w tym wszystkim jest to że jak się jej nie podliżesz to masz lipe, a jeżeli ktoś jej jeszcze na Ciebie nagada zapomnij o dobrym artykule, ale za to masz gwarancję na latanie po gnieździe albo wypożyczanie na inne hale.

Ilona

Majstrowa z hali D 3 zmusza nas do pracy na 3 zmianie tzw. nocce. Każdy z nas ma inną sytuację życiową. Są osoby którym pasuje praca na 3 zmiany a są osoby którym mimo że chciałyby to nie mogą. Majstrowa w ogóle nie słucha naszych argumentów. Mam nadzieję że ktoś zainteresuje się tym wątkiem.

Barbara

pseudo tzw. mistrzowie robią się śmieszni.Jestem monterką i ostatnio podszedł do nowego pracownika tzw."mistrz"i nie potrafił pokazać jak ma przebiegać prawidłowy montaż. Mistrz produkcji Miejsce pracy: Wrocław Zakres obowiązków: optymalne zarządzanie podległym procesem produkcyjnym, nadzór nad terminową realizacją zleceń produkcyjnych spełniających wymogi jakościowe, zarządzanie podległym personelem (min. organizacja i nadzór pracy pracowników, dobór pracowników do montażu wyrobów na podstawie ich indywidualnych umiejętności i efektów pracy, przygotowanie i przeprowadzanie oceny pracowniczej), prowadzenie szkoleń (min. szkolenia z nowych artykułów, szkolenia stanowiskowe),

laksa
@Barbara 06.08.2017 13:04
pseudo tzw. mistrzowie robią się śmieszni.Jestem monterką i ostatnio podszedł do nowego pracownika tzw."mistrz"i nie...

..ale przecież to jest zakres obowiązków grupowych a nie mistrzów :D

Ala

maja caly montaz i produkcje z ul pieknej we Wrocławiu przeniesc do wroblowic ale poki co trzymaja to w wielkiej tajemnicy bo sie boja ze ludzie juz teraz zaczna masowo odchodzic i szukac innej pracy.

ExMonterka

Powyższe różnice w ocenie warunków pracy i współpracy na montażu mogą wynikać z rozdrobnienia struktury firmy na poziomie hal montażowych, braku systemowych rozwiązań w zarządzaniu pracownikami oraz specyfiki części osób zatrudnionych (pracę na montażu otrzymywał i otrzymuje praktycznie każdy chętny, dla wielu jest to pierwsza lub jedyna praca w życiu). Montaż podzielony jest na hale /następnie na zmiany (A i B) / następnie na gniazda. Każde gniazdo to odrębna grupa zarządzana przez grupową/ liderkę plus zespół osób o niedookreślonych (podkreślam - tak było w moim przypadku) kompetencjach. W zależności do jakiego gniazda & na którą zmianę i halę zostaniecie przydzieleni (P.S. - można się przenieść), może Was spotkać WSZYSTKO od żenującego nieprofesjonalizmu i braku kultury po rzeczową i bezstresową współpracę. Dlatego pracę można oceniać tak różnie (w skali 1 - 6 na 2-3 lub 4 -5) w zależności od artykułu/ współpracowników/ przełożonych na jakich się trafi. Na wielki plus: - wypłata niezawodnie przed 10-tym każdego miesiąca - możliwość dorobienia - dobrze płatne nadgodziny i trzecie (nocne) zmiany - akcje dla pracowników, premie kwartalne za frekwencję, planowanie urlopów - umowa o pracę tymczasową na czas określony 1 miesiąca odnawiana co miesiąc, najwcześniej po 6 miesiącach można przejść do Wago - jak to z umową o pracę: ma swoje plusy i minusy - zwiedzanie zakładu przed podjęciem decyzji o nawiązaniu współpracy - bdb. współpraca z Agencją (Manpower)

worker

Czy ktoś możne KONKRETNIE napisać jak stawki obowiązują NA DZIEŃ dzisiejszy dla technika produkcji?

Dominika

Caly zaklad zaczynajac od "kwalifikowanych" liderek konczac na dyrektorze to jedna wielka mafia, ktora okrada ludzi... Tylko zeby jeszcze miala z czego, nawet 2 tys nie zarobicie, bo co miesiac na bubla wolaja, kaza podpisywac pokazanie czesci, ktore nie sa twoje

Bubel
@Dominika 23.07.2017 12:54
Caly zaklad zaczynajac od "kwalifikowanych" liderek konczac na dyrektorze to jedna wielka mafia, ktora okrada ludzi.....

Widać Paniom z montażu bardzo ciężko uwierzyć w to , że mogą popełnić błąd. Prawda jest taka, że popełniacie ich ogrom. Ze zleceń wyciągane są takie buble, że nawet sama kontrola jest zaskoczona tym jakie nowości tworzycie.

Kaśka

Nalepsze akcje odpier****** w okresie gdy przychodzi zakladowi zaplacic za kwartał- premia kwartalna+wyrobiona premia z bierzaceho miesiaca. Wtenczas nagle cala hala produkcyjna idzie na tzw."bubla" ciekawe co?. Pracowalam tam i niejednokrotnie pokazali mi noe moje czesci, za ktore finalnie to ja musialam odpowiadac i podpisac magiczna czerwona karteczke... Gdy sie zbuntowalam i powiedzialam, ze to co mi pokazuja to nie jest moje i nie podpisalam karteczki to po tygodniu dali mi wypowiedzenie do podpisania.. Duzo maja do ukrycia, uwierzcie!.

Iza

Pojawiło się kilka ogłoszeń na różnych stanowiskach. W ofercie pracy ogłoszeniodawca pisze o atrakcyjnym wynagrodzeniu, ale nie ma informacji o rodzaju zawieranej umowy. Orientujecie się jak wygląda ta kwestia?

Goslawa
@Iza 19.07.2017 21:55
Pojawiło się kilka ogłoszeń na różnych stanowiskach. W ofercie pracy ogłoszeniodawca pisze o atrakcyjnym wynagrodzeniu, ale nie...

Umowa o pracę tymczasowa zawierana co miesiąc. Wszystkie składki opłacone normalny urlop

Lidka
@Iza 19.07.2017 21:55
Pojawiło się kilka ogłoszeń na różnych stanowiskach. W ofercie pracy ogłoszeniodawca pisze o atrakcyjnym wynagrodzeniu, ale nie...

3 miesieczny okres probny potem juz normalna umowa

Młoda

Jakie teraz są stawki po podwyżkach dla nowych pracowników? Myślę żeby się u was zatrudnić ale boję się bo podobno bardzo łatwo można stracić premię i wtedy się bardzo mało zarobi. A co do zmuszanie do nadgodzin?

Goslawa
@Młoda 28.06.2017 09:28
Jakie teraz są stawki po podwyżkach dla nowych pracowników? Myślę żeby się u was zatrudnić ale boję się bo podobno bardzo łatwo...

Mloda kazdy ma 15zl brutto za godz. Premie 15% masz bez wzgledu na wszystko przez 3mies. Pozniej rzeczywiescie 1 bubel i po premii a o bubla nue trudno. Do nadgodzin nikt nie zmusza mnie. Zawsze jak cos pytają czy chce. Tak samo nocki.

vhihyvi

Firma ostatnio dała podwyżki wyrównawcze , jest wielu zadowolonych ale jak to zwykle w takich sytuacjach bywa - wielu "zawiedzionych" . Osobiście uważam , że nieładne jest przede wszystkim to, że niektórzy nie patrzą na to, że mają dużo i długi czas mieli dużo więcej od innych za tą samą pracę tylko zaglądając do cudzej miski ( czytaj cudzej stawki ) aferują się, że duże dysproporcje zostały zniesione. Osobiście jestem zadowolona , a dzisiejszy piknik firmowy był urządzony z klasą i na bogato . Pyszne jedzenie i bardzo fajne atrakcje dla dzieciaczków. Dziękuje :)

Zawiedziona

Praca jest ok można zarobić na nadgodzinach i podwyzszajac normę ale co z tego jak znajdą jednego bubla i całą premię zabierają .dla mnie to zwykły wyzysk jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy tak jak Pan panie prezesie bardzo nie ładnie

olus2417

A jak z pracą na kontroli jakości?

Bill

Jechałem obok powstającego oddziału wago we Wróblowicach.Stwierdzam ,że powstaje tam zakład na miarę XXI wieku.Fajnie będę miał bliżej do roboty.

Robol

Firma na wejsciu mydli oczy obiecujacymi zarobkami, a finalnie czlowiek 10-tego dostaje na konto 1790zl za przepracowane 172h/mies (w tym 2 dodatkowe soboty-za ktore kase zobaczysz po kwartale, takie wewnetrzne procedury). Pracuje tu 6 miesiac i moje najwyzsze wynagrodzenie to te wspomniane wyzej 1790zl...

JaNÓŻ
@Robol 23.05.2017 22:48
Firma na wejsciu mydli oczy obiecujacymi zarobkami, a finalnie czlowiek 10-tego dostaje na konto 1790zl za przepracowane 172h/m...

siema :) a ile zarabia Młodszy technik produkcji automatycznej??? wogole co to jest za stanowisko??? moze wiesz naczym polega praca na codzien ?

Sprawa dla PIP ?

Chciałabym się Was spytac czy uwazacie tak jak ja że w piątek 19.06 pracodawca naruszył nasze bezpieczeństwo? Przypomnę, że 20m od zakładu miał miejsce ogromny pożar, a przełożeni wydali polecenie, że mamy nie przerywać pracy. Przecież kłęby czarnego dymu unosily się obok okien, gdyby wiatr zmienił kierunek dym (pewnie trujący) dostałby się do hal. Pożar trwał prawie godzinę, a ogien unosił się na wysokość budynku. Czy przesadzam? Gdyby coś się stało zdążyłybyśmy się ewakuować? Czy osoby z d3 nie powinny przerwać pracę i udać się np do kantyny w razie gdyby nastąpiło niebezpieczeństwo? Poza tym przecież wentylacja wciagala powietrze które mogło być zatrute. Na szczęście nic nikomu się nie stało. Ale mogło.

szaraczek
@Sprawa dla PIP ? 22.05.2017 14:25
Chciałabym się Was spytac czy uwazacie tak jak ja że w piątek 19.06 pracodawca naruszył nasze bezpieczeństwo? Przypomnę, że 20m...

@Sprawa dla PIP- przesadzasz. Powietrze, którym oddychaliśmy w zakładzie podczas pożaru nie było zatrute- dyrektor zakładu kazał wyłączyć natychymiast wentylację, pozamykać wszystkie okna żeby dym i cała reszta nie wlatywała do zakładu. Wszystko było pod kontrolą wielu osób.

tyrytyty
@szaraczek 31.05.2017 20:48
@Sprawa dla PIP- przesadzasz. Powietrze, którym oddychaliśmy w zakładzie podczas pożaru nie było zatrute- dyrektor zakładu kaz...

Dokladnie. Bylo to lepsze rozwiazanie niz ewakuacja na zewnatrz gdzie przy chwilowej zmianie wiatru odrazu bysmy wszystko wdychali.

monia23

Ile zarabia w Wago Elwag specjalista ds. zamówień? Zna ktoś może widełki płacowe na tym stanowisku?

Gosława

Wow ludzie serio?! takie fatalne opinie? Bez przesady. Mi się pracuje ok, co [prawda minął mi dopiero miesiąc, ale nikt mnie do niczego nie zmusza, do żadnych nadgodzin, w sobotę pracowałam owszem, ale odrabiałam 2 maja. Fakt Panie na produkcji nie są zbyt miła, maja swoje kliki i nie za bardzo gadają z nowymi, ale jak o coś zapytałam to zawsze pomogły. Także odstukam swoje i idę do domu. Grupowe też pomocne i we wszystkim pomagają. Zobaczymy jak będzie dalej. W każdym razie radze nowym osobą nie zrażać się opiniami, tylko przekonac sie na własnej skórze. Zawsze można się zwolnić.

Anonim
@Gosława 20.05.2017 14:56
Wow ludzie serio?! takie fatalne opinie? Bez przesady. Mi się pracuje ok, co [prawda minął mi dopiero miesiąc, ale nikt mnie do...

Zgadzam się .Nie należy sugerować się opiniami ,które tutaj się pojawiają .Rada dla tych co czytają ,sugeruję zrobić taki eksperyment i znalezć parę innych firm i wpisy o nich .Na pewno nie ma takiej firmy,gdzie wszystkie wpisy są idealne,Zawsze znajdzie się jakiś mąciciel i obsmaruje swoje miejsce pracy.Anonimy są bezkarne niestety.

Goslawa
@Anonim 20.05.2017 23:14
Zgadzam się .Nie należy sugerować się opiniami ,które tutaj się pojawiają .Rada dla tych co czytają ,sugeruję zrobić taki eksp...

Dokładnie czytając opinie to w każdej firmie tylko wyzysk i mobing i beznadzieja. A prawda jest taka że niektórzy wszędzie szukają dziury w calym. I nic im nie pasuje.

Bomba

Witam, osobom zainteresowanym pracy w wago bardzo polecam stanowiska na magazynie i w biurze. Natomiast serdecznie odradzam pracę na montażu, będziecie traktowani przedmiotowo. Mistrzowie z wyjatkiem działu listew poniżej krytyki. Szczególnie odradzam pseudomistrza A. Krz. która mianowała się kierownikiem produkcji, bynajmniej tak się zachowuje. Dla niej każdy jest mniej inteligentny i gorszy. Zapomnijcie o urlopie, o premiach i podwyzszkach. Nie dajcie się nabrać.

Kizomba
@TROMBA 16.05.2017 20:25
Co malutki donosik ? Oj nie ładnie ,nie ładnie

Nieładnie piszemy razem.

Tratwa
@Bomba 15.05.2017 21:14
Witam, osobom zainteresowanym pracy w wago bardzo polecam stanowiska na magazynie i w biurze. Natomiast serdecznie odradzam pra...

Potwierdzam pani pseudomistrz to największa zmora tego zakładu!!! Zapomniał wół jak cielęciem był! Traktuje ludzi jak śmieci, nawet głupiego "dzień dobry" nie powie, wiecznie jej nie ma a wszystkie swoje obowiązki zrzuciła na grupowe. Trzeba się chyba zapisywać z wyprzedzeniem na wizytę!!! Nie stety u jej boku rośnie równie beznadziejny typ szybko się uczy!!! Starzy pracownicy odchodzą bo nie mogą z nimi wytrzymać czy nikt tego nie widzi??? Wieczne nadgodziny i praca w soboty POD PRZYMUSEM!

K2

Przymusowe nadgodziny i soboty. Praca czasami od 4 w nocy na pierwszą zmianę albo do 24 lub 2 w nocy na drugą zmianę. Brak możliwości zrezygnowania z pracy w sobotę jeżeli nie masz bardzo ważnego usprawiedliwienia. Cały czas musisz się tłumaczyć czemu nie zostajesz na nadgodziny, zero prywatności i życia osobistego. Wzrost produkcji o 40%, spadek zatrudnienia o 20% więc każdy robi za dwie osoby. Nowe pracownice uciekają po miesiącu, stare się zwalniają. I to wszystko za 14 zł brutto. Wago zaprasza

Ktoś tam
@K2 12.05.2017 11:56
Przymusowe nadgodziny i soboty. Praca czasami od 4 w nocy na pierwszą zmianę albo do 24 lub 2 w nocy na drugą zmianę. Brak moż...

Niestety to prawda. Najlepiej jakby poświęcac cały swój czas dla firmy. Jak tak dalej będzie to kto tam będzie pracował? Zastanówcie się tam na górze nas tym waszym systemem. Ciekawe czy ktoś z Was chciał by pracować po 10-12h dziennie i jeszcze w każdy weekend za marny grosz.

Wrocławianin

Witam mam pytanie jak wygląda praca na stanowisku Magazyniera jak płacą i czy dają premie co roku widzę że się ogłaszają i nie wiem czy jest to spowodowane rozwojem firmy czy tym że ludzie odchodzą z tej firmy. Jaka jest atmosfera na magazynie. jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę o opisanie moich zapytań pozdrawiam.

BEKA

Żenada nie poleciłabym nawet wrogowi.Takiego ZAKŁAMANIA to jeszcze nigdzie nie widziałam

Beka
@z innego wojewodzctwa 11.04.2017 22:49
zenada to jestes Ty

Odpisuje Pani z innego województwa.Nie przypominam sobie żebyśmy były na TY.Po drugie wolno mi wyrażać swoją opinie i myślę że nikogo personalnie nie dotykam a to że brzydzę się wazeliniarstwem to moja sprawa bo co obślizgłe to niemiłe.

takaiowaka
@Beka 22.04.2017 18:35
Odpisuje Pani z innego województwa.Nie przypominam sobie żebyśmy były na TY.Po drugie wolno mi wyrażać swoją opinie i myślę że...

Ciezko byc z kims na Ty czy Pan/Pani podpisujac sie nickiem a nie imieniem i nazwiskiem. Netykieta mowi o tym, ze z zalozenia jestesmy na Ty wiec nie spinaj sie tak.

z innego wojewodzctwa

czytam te opinie i łapie sie za głowe... powiem tak. jak ktoś jest nierobem to nierobem zostanie. jak ktoś chce pracować to bedzie pracowal. chyba nigdy nie trafiliście na kolchoz skoro o wago tak piszecie. ja pracuje w wago dosc dlugo. bylam na roznych stanowiskach. to prawda jest duzo pan z produkcji ktore psuja innym atmosfere pracy ale to zwykle panie ktore x lat siedza na jednej zlaczce i nic wiecej nie potrafia lub sa po podstawowce plus do tego zero kultury i wychowania. niestety ludzie sa rozni ale to w kazdym zakladzie sie tacy znajda. ja jestem b zadowolona ze swojej pracy lubie swoja prace i nie wyobrazam sobie gdzies indziej pojsc. w moim gronie towarzystwo jest super, ciekawi i mili ludzie z ktorymi nieraz i po pracy sie spotkam. szefa mam najlepszego jakiego w zyciu mialam. naprawde. jesli chodzi o zarobki gdzie indziej nie dostane takiej stawki na produkcji wiec jestem b zadowolona. nie sluchajcie tych bzdur ze wago to kolchoz i beznadzieja. uwierzcie mi ze w innych firmach jest duuuzo gorzej. ja szanuje swoja prace lubie ja szefostwo mnie doceniala i docenia i nie chce innej pracy.

Agata

Ciężko napisać cokolwiek o tym jak pracuje się w Wago we Wroblowicach skoro jeszcze nie otworzono zakładu. Co do tego jak pracuje się w Wago we Wrocławiu mówią wszystkie powyższe opinie. Na razie osoby, które mają być zatrudnione we Wroblowicach są przewożone do zakładu we Wrocławiu i tam są szkolone.

erin
@Agata 22.03.2017 21:00
Ciężko napisać cokolwiek o tym jak pracuje się w Wago we Wroblowicach skoro jeszcze nie otworzono zakładu. Co do tego jak pracu...

Ja słyszałam że wago we wrocku lidkidują i wszystko bedzie w e Wróblowicach

snapchat
@erin 28.03.2017 08:09
Ja słyszałam że wago we wrocku lidkidują i wszystko bedzie w e Wróblowicach

A ja słyszałam że wago we wro zostaje i nic nie zapowiada likwidacji, no patrz :)

Zostaw opinię o WAGO ELWAG - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WAGO ELWAG