Nie polecam tej firmy, nie płacą za nadgodziny, nie reagują na mobbing, potrącenia z pensji za inwentaryzacje a towar np. Reklamòwki są na sklepie tylko źle spisane. Wysoka temperatura na sklepach bo popsuta klimatyzacja w okresie letnim. Pan kierownik regionalny Pan K. Nie szanujący ludzi.!!!!!!!!
witam serdecznie z punktu widzenia pracownika praca na piekarni wygląda następująco jeśli chodzi o rotacjie pracowników jest ona niewielka pracownicy są starannie dobierani tak aby pracowało się miło.jeśli natomiast chodzi o samą formę zatrudnienia jest ona bardzo przejrzysta zgodna z wszelkimi przepisami prawa wypłaty na czas. Zaś same zarobki należą do jednych z większych jeśli chodzi o pracę w handlu.
Czy pracownicy są szkoleni na początku pracy z każdego produktu? Jak to wygląda? Czekam na informację.
Witam Jestem oburzona obsługą Pana który pracuje na ulicy Jana Kazimierza. Rozumiem że ten Pan jest tam kierownikiem. To jak zwraca się do pracowników jest kary godne. Jego ogólne zachowanie i obsługa pozostawiają bardzo dużo do życzenia. Klient prosi o jedno, dostaje drugie. A najdziwniejsze są zwroty do klienta: spoko, sorry , dobra.... Państwa wyroby są najwyższej klasy, obsługa pracujących tam pań jest również na wysokim poziomie. Ale ten Pan jest w niewłaściwym miejscu oraz piastuje stanowisko o którym kompletnie nie ma pojęcia. Radziłbym najpierw przeszkolić takich pracowników A dopiero później ocenić ich kompetencje. Pozdrawiam
A ja chciała bym zapytać o realne pieniążki jakie się średnio zarabia? Możliwość awansu? - jest szansa, czy kierownicy przychodzą z "ulicy" na przyuczenie?
Pani Kinga Gromulska nie jest szefową firmy GROMULSKI Piekarnia Cukiernia i nie ma z naszą firmą nic wspólnego. Naszym Szefem jest Sławomir Gromulski. Proszę nie mylić tych dwóch firm.
Pytania związane z technologią i znajomością zawodu. Przed rozpoczęciem pracy praktyczna prezentacja umiejętności. Szef jest profesjonalistą.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy można w GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA liczyć na jakieś dodatki?
Witam serdecznie. Wszedłem tutaj po prostu z czystej ciekawości, nie jestem pracownikiem w firmie Pana Gromulskiego, a mój "związek" z tą firmą polega na tym, że od czasu do czasu kupuję jej wyroby. Sądząc po tytule działu, spodziewałem się, że dowiem się tutaj jakim pracodawcą jest Pan Gromulski, a nie będę czytał opowieści o obsłudze w poszczególnych sklepach. Moim zdaniem większość komentarzy jest nie na temat, a dla przypomnienia- tytuł działu brzmi OPINIE O PRACODAWCACH. Czyli tutaj powinny wypowiadać się Panie pracujący w sklepach(oraz oczywiście pozostali pracownicy), a nie zadowoleni bądź niezadowoleni z obsługi klienci.
Czy części od skorupek jaj są już na porządku dziennym w Państwa ciastkach? W tym tygodniu po raz kolejny kupiłem bułkę z serem - drożdżowke ze skorupkami! To był mój ostatni raz. Rozumiem raz, przez przypadek, przymknąłem oko...ale nie kolejny raz. Nie po to płacę tyle za słodkie wypieki aby znajdować w nich takie niespodzianki. Coraz gorszy poziom.
Czytając tę wszystkie wpisy zastanawia mnie jedno , skąd w naszym kraju tylu oszołomów. Tylko kilka wpisów na normalnym poziomie. Pozdrawiam Ps. Na Żeromskiego obsługa bardzo miła, pomocna A produkty bardzo dobrej jakości. Dziękuję za uwagę
Jesteś osobą zadowoloną z obsługi oraz produktów firmy GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA. Może Ty mógłbyś odpowiedzieć na pytanie, które zadawałem już w tym wątku o częstotliwości zmian wśród osób pracujących przy obsłudze klienta? Będę wdzięczny z ewentualną informację.
Jestem zadowowlona. Kupuję w kilku sklepach - w niektórych ekspedientki są od lat są same, w innych się, zmieniają.
(usunięte przez administratora)!?!? Moim zdaniem w każdej z tej opinii jest coś pomocnego i prawdziwego. Przecież nikt by od tak sobie nie pisał. Jeżeli chodzi o obsługę to zależy do jakiego punktu się trafi. Jedne Panie są naprawdę miłe a do drugich lepiej nie zadawać żadnych pytań. Ja akurat robię zakupy na Bora bo tu mam najbliżej. Obsługa jest super przez jedne Panie a przez drugie... Przepraszam tam jest też pan to taka sobie... Zależy na kogo trafisz i na jaką zmiane. Ja lubię jak dwie Panie(z nowej ekipy) mnie obsługują bo są naprawdę miłe. (doradzą, porozmawiają) Po starej załodze nie ma śladu.. Akurat w tym przypadku to dobrze. (tylko jedna z pań została) obsługa była taka sobie. Więc oczymś to świadczy.
Masz rację obsługa w sklepie jest bardzo ważna, bo dobra może na stałe przyciągnąć klienta. Fajnie, że wyraziłaś swoją opinię na forum. Chciałbym też przeczytać komentarze osób zatrudnionych w tej cukierni i dowiedzieć się jakie mają warunki pracy. Liczę, że się odezwiecie.
Witam serdecznie, chciałam pogratulować firmie dobrego dobrania pracowników, kolejny dzień byłam bardzo miło obslużona przez panie (Monika i Marta) , dobry pomysł noszenia plakietek sklep na Bora Komorowskiego Warszawa.
Miło czytać opinie osób, które są zadowolone z poziomu obsługi w jednym ze sklepów GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA. Mogłabyś napisać, jak często robisz zakupy w tym sklepie? Zapytałem, ponieważ chciałbym dowiedzieć się, czy często zmieniają się osoby obsługujące w tej firmie. Dzięki Tobie mógłbym to zweryfikować.
Witam. Miałam dziś ochotę na ciastko z kremem. Zaszłam do sklepu, gromulskiego na ul. Budowlanej kupiłam kremówkę....gdy w domu ( od piekarni mam 2 min) skosztowałam okazało sie że śmirtana w ciastku jest kwaśna :(
Witam, A co to ma do rzeczy? Przecież to portal dla potencjalnych pracowników tej firmy, a nie księga skarg i zażaleń dla klientów. Dlaczego nie złoży Pani reklamacji w sklepie?
Witam serdecznie, jestem klientem sklepu na Bora Komorowskiego i z przykrością zawiadamiam że od momenty przyjścia do pracy Pana kierownika staram się odwiedzać sklep kiedy są w pracy same panie , będąc ostatnio byłem poraz kolejny świadkiem nie miłej rozmowy między Panią i Panem tu pracujących więc po przeczytaniu ostatniego wpisu wydaje mi się że sprawa nie została wyjaśniona, pozdrawiam mile panie.
Na pewno Pan potrafi być Przemiły i nie podważam kompetencji tego pracownika, i rozumiem że sprawę Państwo wyjaśnią, niemniej jednak wzbudza we mnie od razu podejrzenie jeżeli ktoś prosi o nie ujawnianie, bądź kierowanie sprawy gdzieś gdzie nikt może się o niej nie dowiedzieć i nic z tym nie zrobić, zaszufladkować ją, a tak to może i pracownik trochę się zreflektuje Załączam taką małą ciekawostkę przy okazji: Kodeks pracy art. 94[3] § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.
Szanowna Pani, Uprzejmie informujemy, że sprawa została wyjaśniona i z pozytywnym skutkiem załatwiona. Jeszcze raz dziękujemy za troskę i poświęcenie nam czasu. Co do "kierowania sprawy gdzie indziej", nadal podtrzymujemy tę prośbę. Wynika na po prostu z regulaminu niniejszego serwisu. Z pozdrowieniami, Piekarnia Gromulski
Na pewno Pan potrafi być Przemiły i nie podważam kompetencji tego pracownika, i rozumiem że sprawę Państwo wyjaśnią, niemniej jednak wzbudza we mnie od razu podejrzenie jeżeli ktoś prosi o nie ujawnianie, bądź kierowanie sprawy gdzieś gdzie nikt może się o niej nie dowiedzieć i nic z tym nie zrobić, zaszufladkować ją, a tak to może i pracownik trochę się zreflektuje Załączam taką małą ciekawostkę przy okazji: Kodeks pracy art. 94[3] § 2. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników.
Lubię robić zakupy w Państwa piekarniach, a że mieszkam na Gocławiu i w pobliżu mam Państwa sklep to często tam zaglądam. Nie będę ukrywała niezadowolenia gdy jedyny Pan pracujący w sklepie unosi się względem Pań tam pracujących przy nas klientach. Tego Pana widzę w sklepie od niedawna a na taką sytuację natknęłam się już drugi raz. Za pierwszym razem stojąc w kolejce słyszałam podniesiony głos tego pana z zaplecza. A i atmosfera była wcześniej milsza, oczywiście nie za tego Pana. Pan dyktator, bo tak między znajomymi go nazywamy może nie nadaję się do pracy w takim zespole.
Miło nam, że robi Pani u nas zakupy. Dziękujemy za czujność. Oczywiście wyjaśnimy tę sytuację, aczkolwiek jest to pierwsza taka opinia. Zazwyczaj otrzymujemy informacje, że Pan ten jest przesympatyczny i bardzo kompetentny. Przy okazji uprzejmie prosimy pamiętać, że to forum nie jest poświęcone skargom na nasz personel. Z takimi uwagami prosimy zwracać się bezpośrednio do nas mailem: biuro@piekarniagromulski.pl. Pozdrawiamy!
O wyjątkowej jakości Państwa chleba już wcześniej pisałem. Kiedy czytam negatywne opinie o obsłudze w Waszych sklepach odnoszę wrażenie, że piszą opinie negatywne malkontenci. Osobiście jestem klientem sklepu przy ul. Żeromskiego w Warszawie i o Paniach po drugiej stronie lady mogę mówić jedynie w samych superlatywach. Podziwiam Ich kompetencje, sprawność obsługi i nie udawaną uprzejmość. Nie wymagajmy od innych, kiedy sami stoimy przed ladą naburmuszeni. Uśmiech jeszcze nikomu nie zaszkodził. Zacznijmy od wzajemnej bezinteresownej uprzejmości.
Dzień dobry, Ogromnie nam miło, dziekujemy za ten komentarz :)! Pozdrawiamy, Piekarnia Gromulski
Witam, chcielibyśmy podziękować za miłą Panie ekspedientkę przy Bora Komorowskiego. Robiliśmy z żoną zakupy w sobotę 25.06.i polecamy przez Panią (nie znam imienia, ponieważ ta pani jest od niedawna blondynka z kucykiem) chleb rycerski okazał się strzałem w dziesiątkę... przepyszny.
Dzień dobry, Dziękujemy za uznanie dla naszej Obsługi. Cieszymy się, że zasmakował Państwu nasz chleb rycerski. Zapraszamy pow więcej :). Pozdrawiamy, Piekarnia Gromulski
Witam, Podziwiam Panie przy ul. Bora Komorowskiego w takie upalne dni, na dworze jest ciepło, ale wchodzac do sklepu ma sie wrażenie że jest jeszcze cieplej, ciężko jest ustać w kolejce w sklepie kilka minut, a co dopiero pracować w takich warunkach. Pracodawca chyba nie ma litości bądź udaje że nic nie wie o takich warunkach, powinien sam tam przepracować kilka dni i z takim entuzjazmem podchodzic do pracy Jak Panie Pozdrawiam Panie ekspendientki Bo pracodawcy nalot inspekcji pracy by sie przydał za warunki w jakich ludzie pracuja.
Szanowny Panie, Dziękujemy za tę opinię, obecnie jesteśmy w trakcie wypisażania tego punktu w klimatyzację. Bardzo nam miło, że ma Pan tak dobrą opinię o naszym Personelu. Przekażemy Pana pozdrowienia Ekspedientkom. Pozdrawiamy, Piekarnia Gromulski
Dzisiaj 26. 03. 19 godz. 6.05 zostałem bardzo niemiło potraktowany przez panią sprzedawcę. Wszystko dlatego że poprosiłem o inną sałakę, czym naraziłem ją na przejście dodatkowych 4 metrów. Oczywiście przeprosiłem uśmiechając się pojednawczo, jednak dla kobiety za ladą było to bez znaczenia, słyszałem kolejne wyrzuty że myślę tylko o sobie itp. Atmosfera się zagęściła, straciłem humor i ochotę na zakupy w tym sklepie. Pani która tam sprzedaje może się zwolnić, a nie obwiniać klientów za swoje życiowe wybory.
Witam, Bardzo prosimy o podanie w jakiej lokalizacji miala miejsce sytuacja. Piekarnia Gromulski
Bardzo proszę o udostępnienie w sklepie przy ul.Malborskiej w Warszawie ulotek z opisem pieczywa. Kupuję PIECZYWO bez wiedzy z jakiej jest wykonanej mąki i jakie zawiera pozostałe dodatki. Pytając o jeden rodzaj chleba w odstępie paru dni dostałam dwie różne odpowiedzi. Jeśli ulotki to problem dla firmy to proszę o umieszczenie na stronie firmowej : zdjęć, nazwy i dokładnego opisu danego pieczywa. Bardzo proszę o szybką odpowiedź, szczególnie teraz kiedy dostęp do waszego pawilonu jest mocno ograniczony przez budowę Metra. Wasze PIECZYWO jest naprawdę bardzo smaczne i zasługuje na większą dbałość o KLIENTA. Pozdrawiam serdecznie Bożena.
Dzień dobry, Pani Bożeno Gromulski Piekarnia Cukiernia nie posiada sklepu firmowego przy ulicy Malborskiej.
Jest nam bardzo przykro, ze względu na zaistniałą sytuację. Niestety, sklep na ul. Malborskiej nie jest własnością naszej Piekarni. Uwagi prosimy kierować do firmy Gromulska Piekarnia Cukiernia z Dobrego. Pozdrawiamy serdecznie.
Totalny brak znajomosci sprzedawanych artykułów. Te same pączki sprzedawano pod dwoma różnymi nazwami raz jako wegańskie a raz jako z adwokatem. Tak było w Wesołej. Moje sugestie dla GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA: Może warto powiedzieć przepraszam. Usłyszałem pomyłeczka jak kupowałem rano sklep był pusty. A może zwrócić pieniądze
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje w naszym sklepie Wesołej. Prosimy o przesłanie kontaktu do Pana na adres e-mail: detal@piekarniagromulski.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA?
Zobacz opinie na temat firmy GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA?
Kandydaci do pracy w GROMULSKI PIEKARNIA CUKIERNIA napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.