Auchan Polska
3 42

Opinie o Auchan Polska

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auchan Polska

Karolina

@Był- a, czym zajmujesz się w firmie? Przypuszczam, że wynagrodzenie jest zależne od stanowiska. Wspominasz, że pracownicy odchodzą, czy jest to spowodowane tylko wynagrodzeniem, czy też innymi czynnikami? Czy poza podstawą są także premie, dodatki pozapłacowe?

Był- a

Praca fajna, ale płace strasznie niskie. W czasie, kiedy wszystkie przedsiębiorstwa i firmy podwyższają wynagrodzenia, tam czas zatrzymał się w miejscu. Pracownicy odchodzą, a szefostwo niczego zrobić nie chce lub nie potrafi. Nie jest to miejsce dla osób utrzymujących domy i rodziny. z takiej pensji nie da rady.

Karolina

@fc11, to co piszesz nie brzmi zbyt dobrze, czy zgłaszałeś sprawy szykanowania do choćby osób z kadr firmy Auchan? Z wielką ochotą poznamy Twoją ocenę dodatków płacowych oraz benefitów jakie oferuję ten pracodawca, Twój kolejny wpis w tym wątku będzie bardzo przydatny dla innych.

fc11

nie polecam pracy w auchan , szczegolnie na dziale warzyw i owocow , rzadzi tam pracownik glowny a nie menager , klamstwa i donoszenie to codziennosc , szykanowanie nowych pracownikow to podstawa ,a kierownik dzialu to popiera ......

Karolina

@Zenek, zapraszam Cię do podzielenia się informacjami jak obecnie rozwija się w firma Auchan, czy powstają nowe miejsca pracy oraz jak wygląda sprawa dodatków oraz benefitów? @Geronimo, a Ty pracujesz obecnie w Auchan? Firma nie daje podwyżek z racji na staż, nie ma możliwości awansu? Czy próbowałeś występować do kierownictwa z wnioskiem o podwyżkę? Każda twoja wiadomość w tym temacie na forum, będzie bardzo cenna dla osób, które myślą o podjęciu pracy w tej firmie.

Zenek

Jak ktoś zaczyna pracę to tak jest zawsze!

Geronimo
@Zenek 03.04.2018 14:06

Czy się pracuje miesiąc, czy 10 lat, te same zarobki.

Geronimo

Najniższe zarobki w okolicy.

Administrator

Co powiecie na temat zarobków w Auchan? Czy ich wysokość od dodania ostatniej opinii zmieniła się?

jesem tam

ostatnio był projekt - auchan na zewnątrz, coś w tym stylu i grupa z kas z recepcją malowała schronisko. projekty bardziej wizerunkowe dla firmy niż rozwojowe dla pracownika. JEŚLI CHCESZ się zaangażować i po roku np. awansować to lepij wybierać działy handlowe. najlepiej tam gdzie nie ma pg albo ze wzgledu na wiek go niebawem nie bedzie.

Karolina

@jesem tamdziękuję za dodatkowe wyjaśnienie. Czytam właśnie jedno z ogłoszeń na stanowisko kasjerki. Można tam znaleźć informację o możliwości rozwoju w różnych projektach. Czy ktoś z Was miał takie możliwości zapewnione? Możecie powiedzieć o nich coś więcej?

Racik
@Karolina 04.10.2017 13:08

Na pewno nie są to projekty rozwojowe dla pracownika tylko wizerunkowe dla firmy. O szkoleniach możesz zapomnieć chyba że startujesz na menadżera. Awanse zdarzają się rzadko, wolą zatrudnić menadżera z Ukrainy.... na działach handlowych nie jest lepiej bo nawet o sprzedawce trudno zawalczyć.

jesem tam

bony świąteczne BN i Wielkanoc, paczka dla dziecka na mikołaja, cena za obiad 2 daniowy-10 zł, zapaomogi i wolne czy urlop jak Pan Bóg przykazał.

Karolina

@jesem tam dziękuję za odpowiedź. To rzeczywiście ważne, że wszystko jest zgodne z kodeksem pracy. Piszesz też o tym, że można liczyć na socjal. Co wchodzi w jego skład?

Karolina

@jesem tam możesz powiedzieć coś więcej o obecnej sytuacji w firmie? Jakie są plusy i minusy zatrudnienia się właśnie w tym sklepie? Co doradziłabyś osobom zainteresowanym aplikacją?

jesem tam
@Karolina 21.07.2017 10:03

kasa jak wszędzie- najniższa krajowa, ale spokój i normalni kierownicy. urlop, wypłata, socjal, wolne wszystko na czas i zgodne z kodeksem pracy.

tajemnicza Mi

Jak praca w Auchan Racibórz? Dalej takie dno, czy może nowa Pani dyr. przejrzała na oczy i warunki pracy i płacy poszły in plus.

jesem tam
@tajemnicza Mi 06.05.2017 15:51

jak było tak jest może tylko spokojniej. Ma chorobe na chorobe.

pracownik

taka swietna atmosfera na dzialach jest ze co niektore dziewczyny siedza po kontach i placza bo sa szykanowane , pracuje w tym markecie i coraz czesciej zastanawiam sie nad zmiana pracy bo to co tam sie dzieje nie ma nic wspolnego z mila praca .... pracowac trzeba wszedzie raz mniej raz wiecej ale pomiatac sie ludzmi nie powinno ....

pracownik

taka swietna atmosfera na dzialach jest ze co niektore dziewczyny siedza po kontach i placza bo sa szykanowane , pracuje w tym markecie i coraz czesciej zastanawiam sie nad zmiana pracy bo to co tam sie dzieje nie ma nic wspolnego z mila praca .... pracowac trzeba wszedzie raz mniej raz wiecej ale pomiatac sie ludzmi nie powinno ....

Kercha system

Praca w auchan jest nieadekwatna do zarobków. Trzeba się natyrać jak koń a kasy więcej, jak stawka głodowa ni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] chu. Osobiście na swojego menagera nic złego powiedzieć, nie mogę, bo tyra równie dużo jak my, ale auchan jest podzielony na dwie lub nawet trzy strefy i w każdej jest inaczej. Mam wrażenie, że trafiłam do tej "lepszej" połowy, bo pracuje się naprawdę fajnie. Atmosfera - w dużej mierze jest uzależniona od nas samych i nie ma co rzucać się z pięściami na sytuacje, które bagatelka zdarzają się wszędzie. Jesteśmy przepracowani, mało zarabiamy i to nas flustruje. Koktajl Mołotowa gotowy. Załóżmy związki. Inni tak zrobili i maja się dobrze a my? Tylko patrzeć i komentować potrafimy jak to nam źle. Czy zrobimy w końcu coś, co pomoże nam poprawić swoją sytuację?

nocny łowca

Hej, wiecie czy w mazowiecki jest wciąż poszukiwany regionalny koordynator techniczny? Chętnie bym się załapał, bo oprócz odpowiednich narzędzi pracy i benefitów socjalnych jest u nich szansa na zatrudnienie w ramach umowy o pracę, co stanowi rzadkość w dzisiejszych czasach.

ja

Podwyzek rzadnych w auchan nie ma,minimalna krajowa,taki zarobek,bony swiateczne i nic wiecej.Pracujesz jak niewolnik,ale pracownicy sie nie licza,najwazniejszy klient.Dla klienta nagrody,losowania roznego rodzaju,bony itp.pracownik tego nie ma.Ogolnie w auchan okej,ale niedoceniaja pracownikow.

popapraniec

nie polecam, a w szczególności teraz jak podsłuchałem rozmowę osoby wyżej stojącej z pracownikiem, to tylko skromne zdanie klienta. Jeden wielki horror i wyzysk.

były

co mogę powiedzieć ano dużo...pracowałem 8 lat...jednym słowem terror i wyzysk..zero szacunku do pracownika masz latać wszędzie i wykonywać wszystko i cicho siedzieć..nie polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

tak było

tutaj jest miejsce na OPINIE o firmie, a nie zmanipulowane przez podstawionego pracownika Auchan komentarze o wolnych miejscach i super (podkreślam - SUPER!) warunkach, napisane w trzeciej osobie.

anonim

(usunięte przez administratora)

kaloryfer

"Super, że zapewniona jest umowa o pracę, bo przecież stabilne zatrudnienie to podstawa zadowolenia pracownika." dziwne te komentarze ostatnio, zatrudniliście nowego człowieka do poprawienia wizerunku firmy?

anonim

(usunięte przez administratora)

ONI

kolejny post człowieka z auchan. takie i podobne pojawiły się w opiniach marketów z kilku miast. "widziałem, że można się do nich załapać" - tak, tak, do was chyba, a nie do nich kłamczuszki.

anonim

(usunięte przez administratora)

jeszcze pracownik

Pracuję w jednym z tych kurwidołków i dobrego traktowania ani miłej atmosfery wcale nie ma. Podwyżek nie było i nie będzie, tylko się o nich mówi, a od ludzi którzy przyjechali do nas na wyjazd służbowy (tak, co jakiś czas jesteś wysyłany na kilka dni do obcego miasta) wiem, że wszędzie jest ten sam syf [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i brak organizacji. Menadżerowie zamiast rozwiązywać problemy utrudniają życie. Takie kapo. Ktoś kto nie pracował, może pomyśleć, że pracownicy wymigują się od obowiązków, nie starają się, olewają sobie pracę dlatego są tak traktowani. Tyczy się to zdecydowanej większości pracowników i nie ważne, że wylewasz z siebie siódme poty i biegasz jak poje*ny po hali, nie mając czasu na obsługę klienta. Klienci to druga strona barykady - denerwują się, że nie poświęcasz im tyle czasu ile by chcieli. I ja to rozumiem, ale pracownik jest między młotem (menadżerem), a kowadłem (klientem) i często nie ma możliwości wykonania zadanej pracy, za co później zbiera baty i jest szykanowany. Jakby tak zebrać wszystko w całość, to dla stojącego z boku obserwatora niezły komediodramat by wyszedł.

hahaha

Witam pracowałam w auchan 4 lata temu na kasie oczywiście na 3/4 etatu bo więcej tam kasjer nigdy nie dostal za mojej parcy caly etat miały tylko kasjerki liniowe 3 na caly sklep no i inne kobietki które pracowaly w biurach . Praca była fajna na kasie nie mogę tu klamac bardzo mi się podobalo ale o dodatku do prania o wartości 50 zloty to nigdy nie slyszalam haha 12 z groszami na caly miesiąc i to wszystko a co do wypłacanej pensji zawsze na czas lecz za 3/4 etatu nigdy nie dostałam więcej niż 820 zloty zdarzylo się ze i dostałam 720 nie wiem od czego to zalezalo. Nikt się do ciebie nie dowala jak robisz swoje i wykonujesz ustalone przez sklep normy typu efektywność. Jeśli chcecie się zatrudnić przed swietami bozego narodzenia to nie radze bo zadnych bonow nie dostaniecie i nawet ich nie dotkniecie bo musiscie przepracować minimum pol roku. Mnie tez ominely bony bo zatrudniłam się akurat na swieta na największy szal zakupow. Nie wiem czy place się zmienily od tego czasu.

ZZ

Jest to prawda że tam jest rozwodnione paliwo ?? co sądzicie o ich paliwie, ktos tam regularnie tankuje ?

sa
@ZZ 06.03.2015 16:46

paliwo dobre, przywozi orlen tankuję tam od 4 lat wszystko ok.

cb

Jak tam wali w kiblu dla klienta !! masakra w Auchan Racibórz, jakby tam bezdomni nocowali w tych kiblach. Mydła w podajnikach brak oczywiscie na liście się ktoś podpisuje ze uzupełnia..

xenia

piperek, co dokładnie masz na myśli aż tak źle tam jest? mam wrażenie że pracownicy są zadowoleni że tam pracują, zawsze tacy uśmiechnięci???

piperek

mobing, mobing, mobing

Zostaw opinię o Auchan Polska - Racibórz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Auchan Polska