Opinie o BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. w Żerniki

3.4/5
Na podstawie 25 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. w Żerniki

Reloxius
Były pracownik

Witam Firma to jest totalna porażka ci niby dyspozytorzy nic nie wiedzą na niczym się nie znają Pani Wiesia i jej córeczka traktują ludzi jak dosłownie (usunięte przez administratora) czasami nawet nie zadzwonią że człowiek nie jedzie firma nadaje się do mianowania dziadtransa obcięli wynagrodzenia nie informujac o tym większość kierowców że Wschodu po ostatnich perypetiach chyba ostatni Polacy się pozwalniali sami....Odradzam pracę w tej firmie ..

Ugggrr
Pracownik
@Reloxius

Wiecha was wykończy, psychiczne w krótkim czasie. Kieorwocom obcięli wynagrodzenia, pozwalniali się, teraz oferują 300e za załatwienie kierowcy z doswiadczeniem. Żenada.

Krzysztof
Pracownik

Byłem w paru firmach i Boekesijn jak najbardziej wygywa. Jak każda firma ma swoje wady i zalety ale pod względem finansowym zdecydowanie wygrywa. Atmosfera jest fajna, zawsze wszystkiego można się dowiedzieć od pana opiekuna.

Gość
Pracownik
@Krzysztof

Tak zwłaszcza dyskryminacja Ukraina ma lepsze stawki i dodatki niż Polacy a trasy Hiszpania i wlochy nie osiągalne dla Polaków za ADR nie dodatku za rozładunek na hłodniach nie ma nic

Jan
Pracownik

Stawki jak wszędzie. Nic niezwykłego, Nowa flota. Praca okej. Różne systemy więc można wybrać.

anonim
Inne

Każdy z poruszonych punktów zdaje Ci się być nieprawdziwy? Ten brak kontaktu chociażby… czy tu chodziło o jakieś konkretne godziny jeśli już? Co do tej pracy w nocy jest ona lepiej płatna? A przymusowa? I co z tymi środkami na samym końcu? Otrzymuje się je czy nie?

Kierowcamerc
Pracownik

Podejście do kierowcy na poziomie bardzo dobrym. Gdy ktoś nie odpisuje na komunikatorze dzwonisz do biura albo do opiekuna i zaraz jest odpowiedź. Kasa dniówka plus to co jest się w domu ok 100zl za dzień. Ogólnie wychodzi ok 500zl za dzień w trasie. Praca raz lekka raz cięższa, głównie naczepy z portów w Holandii/Niemczech. Pod spedycja w której jeżdżę nie ma nocek, można parkować na płatnych parkingach. Nie trują o byle co, telefon czy jedziesz do pracy i na jak długo, tyle. Robisz swoje i do domu, zjazd i wyjazd busami z pod domu. Minusem jest brak swojego auta, wrócisz do domu i wsiadasz na inne. Auta są czyste bo kara za brudne auto 250e!

Jedz Nowy wpis
Pracownik

Praca normalna, chociaż potrafią ci dać ciezarowke na niemieckich blachach z niemieckiej firmy. Nie polecam ze względu na driver care'ow. Zaneta i Wiesława są nie do zniesienia.

Aladdin Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Firma to (usunięte przez administratora). Przyzwolenie od byłej dyrektorki na (usunięte przez administratora) ludzi , najlepsza w tym była koniara (Daria ) która nie ma szacunku do człowieka . Potrafi zajechać psychicznie nasowa sie pytanie czy w tym (usunięte przez administratora)przersoła szefową ? Firma nie ma żadnych wartosći .

Aaa Nowy wpis
Inne

Jak teraz jest dostępna oferta dla dyspozytora międzynarodowego to ze względu na rozwój? po prostu pisali cały czas ze atmosfera raczej jest dobra ale i tak chce mieć pewność ze to nie rotacja

Leyla Nowy wpis
Inne

Liczę na solidny i profesjonalny onboarding jako Senior Accounting Specialist. Mogę się spodziewać dobrego wdrożenia na początku i wsparcia później?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy kandydat na stanowisko Fleet Administation Specialist w firmie BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. ma szansę poznać potencjalną ścieżkę rozwoju zawodowego już na rozmowie kwalifikacyjnej? Jak przebiega rekrutacja? Podziel się swoimi doświadczeniami.
Krzysztof
Pracownik

Byłem w paru firmach i Boekesijn jak najbardziej wygywa. Jak każda firma ma swoje wady i zalety ale pod względem finansowym zdecydowanie wygrywa. Atmosfera jest fajna, zawsze wszystkiego można się dowiedzieć od pana opiekuna.

Karolek
Pracownik
@Krzysztof

Zapraszm do Venhoevera z Tarnowa Podgórnego. Kasa lepsza i na czas plus pełen social.

Agnieszka
Inne
@Karolek

To ile tam można zarobić?

Karola
Były pracownik
@Agnieszka

Konkurencja, która ma biuro w tej samej miejscowości płaci więcej spedytorom - 9-10k na rękę, ale wymagają kompetencji. W Boekestijnie płacą za dużą ilość godzin pracy, nie za wykształcenie i kompetencje ( tego raczej brakuje w tej firmie u dispo, zwłaszcza w HR czy administracji ). Atmosfera luźna... aż za luźna. Ludzie zajmują się wszystkim, tylko nie pracą. Dużo pozowania do zdjęć, imprezek, rozrywek, imprez na mieście.

Bartosz
Inne
@Karola

Skąd taka wiedza u Ciebie, pracujesz tam?

Karola
Były pracownik
@Bartosz

Tak, pracowałam... niestety. Strata czasu. HR to dział przypadkowych ludzi, którym w karierze zawodowej się nie udało. Dział operacyjny ratuje tę firmę.

Bożena
Inne
@Karola

Dosłownie ratuje? I tylko ten jeden dział się do tego przyczynia? Co z pozostałymi? I skoro twierdzisz, że faktycznie ratują sytuację to w jaki tak właściwie sposób?

Lord
Były pracownik
@Karolek

NIe myl pojęć. w TArnowie szukaja SPedytora, robota 24h pod telefonem w Boekestijn jestes dyspozytorem, i konczysz prace i czas dla ciebie a nie jak w większości kołchozów 24h pod telefonem . Jak ktos nie bedzie chciał to nie będzie robić ale ja jako były procownik(nie odszedlem bo mi sie nie podobalo bo zaraz bedzie hejt) a nawet kierowca tej firmy mogę w pełni powiedziec ze jest to firma najbardziej nastawiona na pracownika i jego komfort Jezeli czegos nie chcesz to nikt cie nie zmusza.

Lord
Były pracownik
@Karolek

Kasa na czas i pelen social to wszystko na co stac Wierchowine ????????????

Gość
Pracownik
@Krzysztof

Tak zwłaszcza dyskryminacja Ukraina ma lepsze stawki i dodatki niż Polacy a trasy Hiszpania i wlochy nie osiągalne dla Polaków za ADR nie dodatku za rozładunek na hłodniach nie ma nic

Jula
Inne

Jest dostępna oferta pracy na stanowisko Junior Specialist in Transport Administration. Początkowo dają UoP na okres próbny czy na czas nieokreślony?

Fifi
Inne

na jak długie trasy jeżdżą kierowcy na międzynarodówce? dwa/trzy tygodnie czy raczej krócej

Dyspozytor
Były pracownik

Ogólnie firma nie jest zła, ale jedynie na zdobycie doświadczenia jako Dyspozytor i ucieczkę gdzie indziej. Trochę jak przy umowie w sieci komórkowej - na początku super fajnie, dobra atmosfera, spoko wdrożenie, bo nie puszczają cię na głęboką wodę tylko zanim będziesz miał te 20 aut, co jest standardem, to trochę potrwa. W przeciwieństwie jednak do sieci komórkowej, jak odchodzisz to nikt ci nawet dziękuję nie powie, nie mówiąc o próbie zatrzymania. Z czasem dostajesz coraz to nowych klientów i więcej obowiązków, więcej aut chociażby w weekendy, a i tak nikt cie nie doceni. W tej firmie dużym minusem, przez który między innymi się zwolniłem, jest brak konsekwencji danych działań i pójśćie na ilość, nie na jakość. Bardzo rozszczeniowi klienci, czasem odzywający się nawet bez szacunku, a z drugiej strony opryskliwi i wiecznie obrażeni kierowcy, z którymi masz wrażenie, jakby pracowali charytatywnie. Jest też garstka prawdziwych kierowców, których serdecznie pozdrawiam, ale są oni na tyle wykorzystywani przez firmę, aby naprawiać błędy innych, że z czasem przestają być w porządku i nie ma co się dziwić. Przygotuj się na język rosyjski, bo 80% kierowców jest ze Wschodu, nie musisz umieć na początku, ale z czasem będziesz musiał, bo nie licz, że powiedzą cokolwiek po polsku, czy chociaż po angielsku. Te wszystkie minusy można by załagodzić dobrym wynagrodzeniem, ale z tym też raczej średnio, chyba, że oprócz bycia gościem w domu, chcesz dom traktować jak hotel to możesz brać wszystkie możliwe nadgodziny i zmiany to może coś tam fajnego wyjdzie. P.S. Piszę z perspektywy dyspozytora, inne stanowiska biurowe mogą wyglądać inaczej/lepiej.

AWP
Kandydat
 Pytanie
@Dyspozytor

Jakie wynagrodzenie na dyspozytora? Jak pracowalem wczesniej w handlu i nie prowadzilem aut to da rade z wdrozeniem ogarnac

Dyspozytor
Były pracownik
@AWP

To już musisz dopytać o szczegóły, bo każdy tak naprawdę na innych warunkach i inną ilość wyrabia. Mi za 220h wychodziło koło 6160zł, ale ja miałem brutto = netto, także musiałbyś wszystkie składki od tego odliczyć to z 4400zł-4500zł może wyjdzie

BM
Były pracownik
@Dyspozytor

To chyba się mocno pogorszyło 3 lata temu dawali podstawy 4500 na rękę . Więc przy nadgodzinach średnio było 6-6,5k.

Palladium
Były pracownik

Pracując tutaj jako dyspozytor myślałem że gorzej być nie może. Dużo nadgodzin, duży pośpiech i psująca się atmosfera. Teraz wiem że może być o wiele wiele gorzej, podobnie jak wielu innych dyspo zrobiłem ten błąd że poszedłem do Oskarka. Z deszczu pod rynnę. Przestrzegam!

aaa
Inne
@Palladium

Widziałam wakat dla Junior Specialist in Transport Administration i ciekawi mnie to o czym wspomniałeś. Czy firma płaci dodatkowo za przepracowane nadgodziny jakoś ekstra?

Jolka
Inne

Widziałam ofertę dla dyspozytora międzynarodowego. Można się rozwijać dzięki indywidualnym szkoleniom i kursom językowym? Powiecie coś na ten temat?

Ewelina
Inne

Ktoś tu napisał ze obcieli ludziom wynagrodzenia i spora cześć sie zwolnila. Czy to sie zgadza? nawet jeśli to ze względu na co nowi sie zgłaszają skoro kasy podobno jest mało?

Inga
Inne

tak patrzę teraz na oferty i wisi taka dla dyspo na nocne zmiany. i to dla jasności zawsze nocka będzie czy może potem ludzi odwracają? Szkoda, że na hybrydę nie stawiają, bo u mnie home office przeszło i jakoś już tego się trzymamy. Pracownicy to sugerowali?

Andrzej
Kandydat

Są teraz przyjęcia

Marysia
Inne

Business Controller ma w wymogach ogłoszenia wpisane 3-letni staż w zawodzie. W jaki sposób może być tego typu kandydat sprawdzany jeszcze dodatkowo podczas rozmowy? mam zamiar aplikować i interesuje mnie opis procesu rekrutacyjnego. Czy warto aplikować?

Majka
Inne

Teraz w ogłoszeniu dla dyspozytora napisali wprost w mile widzianych znajomość języka niemieckiego lub gruzińskiego. Czyli one będą dalej praktykowane przez te wskazane kursy w benefitach? Zastanawiam się czy też samemu można dobrać sobie jeszcze inny język czy jednak musi być zbieżny z aktualnym zapotrzebowaniem na stanowisku

Ksjsj
Pracownik

Wychodzi mi 400zl dniowka, parkingi płatne i bus pod dom. Za mało,żeby znieść Panią Wiesie.

Rgy5rg
Pracownik

Wynagrodzenie obcięli, a współpraca z Driver Care to jakaś udręka. 2/1 jeździsz, a w rzeczywistości czesto 2 tyg zostajesz w domu.

anonim
Inne
@Rgy5rg

Czemu tak się dzieje, że jednak 2 tygodnie w domu jesteś? Tak będzie już na stale czy jednak coś z tym zrobią? Zastanawiam się również z jakim wyprzedzeniem można się o tym w razie czego dowiedzieć?

Ugggrr
Były pracownik
@anonim

W czwartek zadzwoniłem zapytać co z wyjazdem, a Pani do mnie, że nie jadę i że miała zadzwonić ????

Reloxius
Były pracownik

Witam Firma to jest totalna porażka ci niby dyspozytorzy nic nie wiedzą na niczym się nie znają Pani Wiesia i jej córeczka traktują ludzi jak dosłownie (usunięte przez administratora) czasami nawet nie zadzwonią że człowiek nie jedzie firma nadaje się do mianowania dziadtransa obcięli wynagrodzenia nie informujac o tym większość kierowców że Wschodu po ostatnich perypetiach chyba ostatni Polacy się pozwalniali sami....Odradzam pracę w tej firmie ..

Ugggrr
Pracownik
@Reloxius

Wiecha was wykończy, psychiczne w krótkim czasie. Kieorwocom obcięli wynagrodzenia, pozwalniali się, teraz oferują 300e za załatwienie kierowcy z doswiadczeniem. Żenada.

anonim
Inne

Ktoś tu pytał o wdrożenie się na spedytora z dość małym doświadczeniem. Nie lepiej w firmie zacząć od stanowiska Junior Specialist in Transport Administration skoro tu nie wymagają doświadczenia niż od Dyspozytora, na którym będzie ono koniecznie? Po jakim czasie ewentualnie się awansuje?

Kierowca bombowca
Inne

Generalnie dla kogoś na przyuczenie to ok .Ogólnie dyskryminacja wobec Polaków na pierwszymm miejscu dezerterzy z ukrainy i moldawce .Na tych ich bazach (usunięte przez administratora) kila i mogiła plus pluskwy na bazach i autach ,bo oczywcie bracia ze wschodu kiszą po 12 tyg w tych budach .Kontakt z dyspo ok piszą to co masz zrobić i się robi czasem trasę podają z kosmosu i prowadzi ci przez czzyjes podwórko ale po korekcji idzie jechać. Centrala w zernikach ,nie idzie tam nic z nikim załatwić za dużo tych (usunięte przez administratora) tam siedzi .Jak dla mnie to ta firma z powodu swojej wielkości powoli zjada siebie. Odradzam

Zostaw merytoryczną opinię o BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. - Żerniki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 47.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 17 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii