Witam Firma to jest totalna porażka ci niby dyspozytorzy nic nie wiedzą na niczym się nie znają Pani Wiesia i jej córeczka traktują ludzi jak dosłownie (usunięte przez administratora) czasami nawet nie zadzwonią że człowiek nie jedzie firma nadaje się do mianowania dziadtransa obcięli wynagrodzenia nie informujac o tym większość kierowców że Wschodu po ostatnich perypetiach chyba ostatni Polacy się pozwalniali sami....Odradzam pracę w tej firmie ..
Dzień dobry. Czy firma znajdująca się w m. Żernikach bez doświadczenia kierowców do przyuczenia ? Mam doświadczenie na kat. C i chciałem zrobić krok dalej. Mam również kat. E ale nie jeździłem nigdy z naczepą, przyczepą tak kilka razy w zastępstwie i nie miałem problemów z jazdą czy cofaniem. Jak jest z naczepą ? Jest dużo trudniej ? Jakie zarobki w firmie ?, jakie warunki ? Jakie wygląda życie na trasie, pod kątem weekendowych pauz ? Dbają o kierowców ? Proszę kogoś życzliwego aby napisałem prawdę. Pozdrawiam
Pracujesz pod różnymi klientami. Wiesz co robisz od zaladunku po tankowanie, niekiedy nawet wytycza ci trase aby poleciec oszczedniej az po parking jezeli nie bedziesz sovie w stanie znalesc
Byłem w paru firmach i Boekesijn jak najbardziej wygywa. Jak każda firma ma swoje wady i zalety ale pod względem finansowym zdecydowanie wygrywa. Atmosfera jest fajna, zawsze wszystkiego można się dowiedzieć od pana opiekuna.
Generalnie dla kogoś na przyuczenie to ok .Ogólnie dyskryminacja wobec Polaków na pierwszymm miejscu dezerterzy z ukrainy i moldawce .Na tych ich bazach (usunięte przez administratora) kila i mogiła plus pluskwy na bazach i autach ,bo oczywcie bracia ze wschodu kiszą po 12 tyg w tych budach .Kontakt z dyspo ok piszą to co masz zrobić i się robi czasem trasę podają z kosmosu i prowadzi ci przez czzyjes podwórko ale po korekcji idzie jechać. Centrala w zernikach ,nie idzie tam nic z nikim załatwić za dużo tych (usunięte przez administratora) tam siedzi .Jak dla mnie to ta firma z powodu swojej wielkości powoli zjada siebie. Odradzam
Ogólnie firma nie jest zła, ale jedynie na zdobycie doświadczenia jako Dyspozytor i ucieczkę gdzie indziej. Trochę jak przy umowie w sieci komórkowej - na początku super fajnie, dobra atmosfera, spoko wdrożenie, bo nie puszczają cię na głęboką wodę tylko zanim będziesz miał te 20 aut, co jest standardem, to trochę potrwa. W przeciwieństwie jednak do sieci komórkowej, jak odchodzisz to nikt ci nawet dziękuję nie powie, nie mówiąc o próbie zatrzymania. Z czasem dostajesz coraz to nowych klientów i więcej obowiązków, więcej aut chociażby w weekendy, a i tak nikt cie nie doceni. W tej firmie dużym minusem, przez który między innymi się zwolniłem, jest brak konsekwencji danych działań i pójśćie na ilość, nie na jakość. Bardzo rozszczeniowi klienci, czasem odzywający się nawet bez szacunku, a z drugiej strony opryskliwi i wiecznie obrażeni kierowcy, z którymi masz wrażenie, jakby pracowali charytatywnie. Jest też garstka prawdziwych kierowców, których serdecznie pozdrawiam, ale są oni na tyle wykorzystywani przez firmę, aby naprawiać błędy innych, że z czasem przestają być w porządku i nie ma co się dziwić. Przygotuj się na język rosyjski, bo 80% kierowców jest ze Wschodu, nie musisz umieć na początku, ale z czasem będziesz musiał, bo nie licz, że powiedzą cokolwiek po polsku, czy chociaż po angielsku. Te wszystkie minusy można by załagodzić dobrym wynagrodzeniem, ale z tym też raczej średnio, chyba, że oprócz bycia gościem w domu, chcesz dom traktować jak hotel to możesz brać wszystkie możliwe nadgodziny i zmiany to może coś tam fajnego wyjdzie. P.S. Piszę z perspektywy dyspozytora, inne stanowiska biurowe mogą wyglądać inaczej/lepiej.
Jakie wynagrodzenie na dyspozytora? Jak pracowalem wczesniej w handlu i nie prowadzilem aut to da rade z wdrozeniem ogarnac
Zastanawiam się ile w końcu tego doświadczenia potrzeba dyspozytorowi. Niby jest ono wpisane w ofercie ale bez większych szczegółów. dodatkowo fakultatywnie dorzucony został język niemiecki czy też gruziński w ofercie. Jeden z nich w pewnym sensie spełniam. Zastanawiam się czy z gruzińskiego są jakieś kursy prowadzone?
Witam Firma to jest totalna porażka ci niby dyspozytorzy nic nie wiedzą na niczym się nie znają Pani Wiesia i jej córeczka traktują ludzi jak dosłownie (usunięte przez administratora) czasami nawet nie zadzwonią że człowiek nie jedzie firma nadaje się do mianowania dziadtransa obcięli wynagrodzenia nie informujac o tym większość kierowców że Wschodu po ostatnich perypetiach chyba ostatni Polacy się pozwalniali sami....Odradzam pracę w tej firmie ..
Wynagrodzenie obcięli, a współpraca z Driver Care to jakaś udręka. 2/1 jeździsz, a w rzeczywistości czesto 2 tyg zostajesz w domu.
Czemu tak się dzieje, że jednak 2 tygodnie w domu jesteś? Tak będzie już na stale czy jednak coś z tym zrobią? Zastanawiam się również z jakim wyprzedzeniem można się o tym w razie czego dowiedzieć?
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 23 lutego
Czyli jest nutka nadziei dla mnie? ja na dyspozytora i tak nie idę a ostatnia wypowiedz podsumowano jednak tym, że gdzieś indziej może być inaczej. dosłownie dziś została dodana oferta dla Process Improver’a, więc czy byłaby szansa na opis warunków pracy z perspektywy tego stanowiska? chce się też dowiedzieć czemu ktoś jest potrzebny bardziej może to być rotacja czy jednak rozwój?
Chyba nie widzę tu opinii dotyczącej pracy w dziale IT? wczoraj dodano ofertę dla specjalisty od niego i myślę czy by nie aplikować. co sądzicie? Opowiecie mi najpierw o samym dziale? jaki macie dzienny podział obowiązków? i co z jakaś atmosferą oraz integracja w dziale?
Podejście do kierowcy na poziomie bardzo dobrym. Gdy ktoś nie odpisuje na komunikatorze dzwonisz do biura albo do opiekuna i zaraz jest odpowiedź. Kasa dniówka plus to co jest się w domu ok 100zl za dzień. Ogólnie wychodzi ok 500zl za dzień w trasie. Praca raz lekka raz cięższa, głównie naczepy z portów w Holandii/Niemczech. Pod spedycja w której jeżdżę nie ma nocek, można parkować na płatnych parkingach. Nie trują o byle co, telefon czy jedziesz do pracy i na jak długo, tyle. Robisz swoje i do domu, zjazd i wyjazd busami z pod domu. Minusem jest brak swojego auta, wrócisz do domu i wsiadasz na inne. Auta są czyste bo kara za brudne auto 250e!
Stawki jak wszędzie. Nic niezwykłego, Nowa flota. Praca okej. Różne systemy więc można wybrać.
1. Zły dyspozytor. Brak doświadczenia. 2. Kradzież rzeczy z bazy domowej 3. Samochody mają nieprzyjemny zapach. 4. Kierowca zawsze ponosi winę za wszystko. 5. Brak kontaktu z biurem firmy po wyjściu do pracy. 6. Praca w nocy. 7. Brudne łóżka w bazach domowych. 8. Problemy z powrotem do Polski. 9. Gdy jesteś w bazach domowych, nie otrzymujesz środków. Nikt nie zwraca na to uwagi.
1. Może tak trafiłeś, u mnie wiadomo,że czasem mamy starcia, ale nie jest najgorzej. W poprzedniej firmie miałem tak, że mi na złość ogrzewanie wyłączał w aucie 2. Ja rzeczy bardziej wartościowe zabieram ze sobą 3. Nie jest najgorzej. We wcześniejszej firmie miałem tak, że ludzi bardziej ponosiło 4. Za wszystko czyli co? 5. Przecież możesz do Driver Menagera zadzwonić? 6. Taka praca byle by czas sie zgadzał 8. Jakie? Trzeba się umówić 9. Jakich środków?
Każdy z poruszonych punktów zdaje Ci się być nieprawdziwy? Ten brak kontaktu chociażby… czy tu chodziło o jakieś konkretne godziny jeśli już? Co do tej pracy w nocy jest ona lepiej płatna? A przymusowa? I co z tymi środkami na samym końcu? Otrzymuje się je czy nie?
Byłem w paru firmach i Boekesijn jak najbardziej wygywa. Jak każda firma ma swoje wady i zalety ale pod względem finansowym zdecydowanie wygrywa. Atmosfera jest fajna, zawsze wszystkiego można się dowiedzieć od pana opiekuna.
Konkurencja, która ma biuro w tej samej miejscowości płaci więcej spedytorom - 9-10k na rękę, ale wymagają kompetencji. W Boekestijnie płacą za dużą ilość godzin pracy, nie za wykształcenie i kompetencje ( tego raczej brakuje w tej firmie u dispo, zwłaszcza w HR czy administracji ). Atmosfera luźna... aż za luźna. Ludzie zajmują się wszystkim, tylko nie pracą. Dużo pozowania do zdjęć, imprezek, rozrywek, imprez na mieście.
Tak, pracowałam... niestety. Strata czasu. HR to dział przypadkowych ludzi, którym w karierze zawodowej się nie udało. Dział operacyjny ratuje tę firmę.
Dosłownie ratuje? I tylko ten jeden dział się do tego przyczynia? Co z pozostałymi? I skoro twierdzisz, że faktycznie ratują sytuację to w jaki tak właściwie sposób?
NIe myl pojęć. w TArnowie szukaja SPedytora, robota 24h pod telefonem w Boekestijn jestes dyspozytorem, i konczysz prace i czas dla ciebie a nie jak w większości kołchozów 24h pod telefonem . Jak ktos nie bedzie chciał to nie będzie robić ale ja jako były procownik(nie odszedlem bo mi sie nie podobalo bo zaraz bedzie hejt) a nawet kierowca tej firmy mogę w pełni powiedziec ze jest to firma najbardziej nastawiona na pracownika i jego komfort Jezeli czegos nie chcesz to nikt cie nie zmusza.
Dzień dobry. Czy firma znajdująca się w m. Żernikach bez doświadczenia kierowców do przyuczenia ? Mam doświadczenie na kat. C i chciałem zrobić krok dalej. Mam również kat. E ale nie jeździłem nigdy z naczepą, przyczepą tak kilka razy w zastępstwie i nie miałem problemów z jazdą czy cofaniem. Jak jest z naczepą ? Jest dużo trudniej ? Jakie zarobki w firmie ?, jakie warunki ? Jakie wygląda życie na trasie, pod kątem weekendowych pauz ? Dbają o kierowców ? Proszę kogoś życzliwego aby napisałem prawdę. Pozdrawiam
Przyjmą Cię, nauczą jazdy jezeli bedzie potrzeba to wsiądziesz w podwójną obsade na jakisz czas Pauza weekend albo na bazach ktorych maja kilka e DE/NL/BE/UK LUb na autohof zebys jak czlowiek mogł odpocząć
Lub? Z odpoczynkiem to akurat dla mnie istotna kwestia. Tylko teraz czy masz na to wpływ czy raczej zależy jak Ci się trafi? Przed samym wyjazdem na trasę wiesz już mniej więcej co Cię czeka? Trasy są zawsze poukładane czy może zdarza się, że coś niespodziewanie się zmienia? a co do tej podwójnej to jak wtedy z kasą to wygląda?
Pracujesz pod różnymi klientami. Wiesz co robisz od zaladunku po tankowanie, niekiedy nawet wytycza ci trase aby poleciec oszczedniej az po parking jezeli nie bedziesz sovie w stanie znalesc
BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. w Żerniki szuka pracownika na stanowisko Kierowca c. Brałeś udział w tym procesie? Napisz, jak on wygląda. Twoja opinia może pomóc innym użytkownikom.
Czy stawka 90 eu jak w ogłoszeniu do pracy to stawka gola czy do tego liczy sie jeszcze podstawa PL? Po 2 tyg w trasie tydzien równy w domu czy 5 dni?
Zauważyłam, że wpadło pytanie o przyjmowanie kierowców do przyuczenia a co z dyspozytorami? I jakie są zarobki w tym roku z perspektywy biura? Tak się składa ze natrafiłam na dawniejsza ofertę z treści której wynikało, że wynagrodzenie miało się zaczynać od kwoty ok 5,400 zł. Do dziś o ile wzrosły? I z jakim min doświadczeniem można się dostać?
Nie trać czasu dziewczyno! Chyba że szukasz miejsca w którym nabawisz się stresu i będzie pracować po 200h w miesiącu. Zdrowie psychiczne jest najważniejsze a tutaj o to ciężko. Przemiał w Dyspo bardzo duży, wrzucają cię na głęboką wodę i patrzą czy wypłyniesz. Jak toniesz to dorzucą balast gratis.
Serio? :( Ten przemiał jest tym głównie spowodowany? Czy są jeszcze jakieś minusy? Jak wynagrodzenie wypada, za te 200h? Idzie tu zarobić?
Mam pytanko jak jest z dyspo bo bywało różnie.
Uciekać jak najdalej, zarobisz za nadgodzinach owszem co do grosza. Ale nic więcej, od 20 do nawet 180 kierowców na głowie jeśli pracujesz na zmiany.
Czy w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Koledzy zastanawiam się nad zatrudnieniem w boekestijn i zastanawiam się czy warto. Mam kilka lat doświadczenia na różnych naczepach. Na jaką kasę mogę liczyć na start i jak dokładnie wyglądają systemy pracy(ile dni całych w domu) .z góry dzięki za odpowiedź
Zgadza się firma VTS Lozienica jest jedną z lepszych w Polsce zarobki nawet do 14800 złotych miesiecznie
Witam i zapraszam do firmy VTS Lozienica ulica Prosta 24......... Firma Holenderska ...... Podstawa plus nadgodziny i 80 euro . Widzimy leki praca poukładana , kierowcę traktują jak człowieka...Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BOEKESTIJN TRANSPORT Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 17 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!