PHU OREX Kolbuszowa

Kolbuszowa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 58 ocen.

Opinie o PHU OREX Kolbuszowa

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PHU OREX Kolbuszowa

Matylda

Stefek jest w Nowym Jorku i tutaj tez miesza;((((

pitt
@Matylda 30.05.2016 18:26
Stefek jest w Nowym Jorku i tutaj tez miesza;((((

ale jak na razie to smieci na budynku segreguje...na grinpolinie..

Agata

@londyńczyk czyli firma PHU OREX Kolbuszowa nie płaciła swoim pracownikom? Czy nadal tak to wygląda? Czy ktoś to zgłaszał? Trzeba zawsze walczyć o sprawiedliwość. Dajcie znać jak ma się aktualna sytuacja w firmie.

londyńczyk

Kosztem pracowników i wyłudzonych pieniędzy to rzeczywiście się udało, istny kryształowy katolicki wzór do naśladowania. Mogłeś dać przykład jeszcze jakiegoś gangstera albo złodzieja idąc takim tokiem rozumowania.

Szukasz pracy?

nowoyorczyk

kolbuszowa na dzień dzisiejszy , to miasteczko bez przyszłości i perspektyw, bez wizji, dla ludzi miejsce marnych zarobkó i zawiedzionych nadziei, stąd tyle zawiści , nie wybacza nikomu komu sie udało, a stefanowi orzechowi sie udało , rodzine ustawił, a sam mieszak w najciekawszym mieście świata NEW YORK , ZAWIŚC TYM WIĘKSZA i rozpowszechniane nieprzychylne opinie

nowoyorczyk

kolbuszowa na dzień dzisiejszy , to miasteczko bez przyszłości i perspektyw, bez wizji, dla ludzi miejsce marnych zarobkó i zawiedzionych nadziei, stąd tyle zawiści , nie wybacza nikomu komu sie udało, a stefanowi orzechowi sie udało , rodzine ustawił, a sam mieszak w najciekawszym mieście świata NEW YORK , ZAWIŚC TYM WIĘKSZA i rozpowszechniane nieprzychylne opinie

bhj

@ Jack - powiem szczerze nie jestem w temacie, jak możesz przybvliżyć o co dokłądnie chodzi, o jakie długi ? no bo jesli to co piszesz jest prawdą to nie wygląda to za optymistycznie prawdę powiedziawszy. Bede wdzięczna za jakieś szczegóły w temacie.

Jack

Owszem firma świetnie działa ale Orzech a nie Orex, której pozostały majątek w upadłości przemienia się w ruinę. Natomiast firma Orzech założona przez Stefanka Orzecha ma się doskonale. A pokrzywdzony i opuszczony przez rodzinę ponad 70letni Stefan musiał pozostawiając wielomilionowe długi emigrować do USA.

gosc

ty Jacus cos piles? HA HA HA firma dziala, gdzie? W ciemnej (usunięte przez administratora) to owszem, spytaj lepiej prokuratora czy list gonczy za wlascicielem Stefanem O. wydali?

Mefisto

hahaha wszystko zgodnie z umową podliczane to ciekawe czemu Stefan O/r/z/e/c/h właściciel firmy uciekł na Florydę do USA, zadłużył firmę w kilku bankach, wyłudził miliony złotych z PFRON, VAT, nie płacil ZUS i wynagrodzeń w terminie.

Majka

ktoś czyta za zrozumieniem, firma od dawna w upadłości, właściciel ( usunięte przez administratora )założyciel także firmy ZPOW Orzech ukrywa się przed wierzycielami, pracownikami którym nie wypłacił wynagrodzeń, nie opłacał składek ZUS, prokuraturą, US itd.

Marek

Napewno pracownicy nie otrzymali należnej pensji. Zusow i podatków, za towar nie płacą a pracownikowi zablaciliby. Dobre żarty. Złodzieje i skompiradlo.

wieczorny

Co za idioci tu wypisują chyba orzech z rodziną, firma w upadłości, zalega pracownikom pieniądze, kilkanaście spraw karnych w prokuraturze a tym się dalej dobrze pracuje.

xxxx

Jestem bardzo zadowolona :) wszystko w porzadku moze nie jakieś luksusy ale za taka mała cene to naprawde świetne wakacje szkoda gadac pracownicy w orexie równiez super:)

Pfronek

Gdzie chcesz tępa dzido pracować jak firmy od 2 lat nie ma, siedzi na niej już drugi syndyk a były właściciel kochany uczciwy Stefanek Orzech skazany prawomocnymi wyrokami sądu uciekł, nawet zostawił w popłochu drugą spółkę Orpol z hotelem w Bieszczadach i ukrywa się przed wymiarem sprawiedliwości.

Iruś

(usunięte przez administratora) okrada pracowników i ciągle udaje że jest chory. Nie wypłaca im należnej pensji minimalnej ani nie płaci żadnych skladek. Tak było w Orexie i Orpolu pewnie jest teraz tak samo. Ciekawe kiedy zglosi upadłość tej spółki jak z pewnością ciągle chce kase bo takiemu to zawsze mało.

stefuś

Dorobił się bo okradał pracowników, nie wypłacał w całości i terminie żałosnych wynagrodzeń. Poza tym nie odprowadzał ZUS, VAT, podatku dochodowego, wyłudzał dotacje na niepełnosprawnych, wyłudzał kredyty, dotacje z funduszy UE itd.itd. przy pobłażaniu i poparciu wszelakich władz, polityków, US, sądów wokół. Załóż sobie firmę i nie odprowadzaj wyżej wymienionych podatków, jedź cały czas na stratach, zwróć się o dotację lub kredyt zobaczymy czy otrzymasz i jak długo pociągniesz. Orzech to prowincjonalny układ mafijny oparty na najgorszych powiązaniach nomenklaturowych. W dodatku wychwalany i popierany przez księży co powinno być wielkim wstydem dla tej instytucji.

echo dnia

a czy orzech robi za wzór , orzech robi sklepy , hurtownie , markety , przetwórnie, pieniądze, przy pieniądzach świętych nie ma, urzędnicy sie za takich uważają, w jakich on warunkach działał, komuna , potem biurokracja , lapówkarstwo, użeranie z ludźmi, wy ciągle żyjecie mitami , niech każdy załozy i firme i pokarze co potrafi , a nic nie pokarzecie , bo lepiej rapować niż pracować,

taka prawda
@echo dnia 09.11.2014 22:07
a czy orzech robi za wzór , orzech robi sklepy , hurtownie , markety , przetwórnie, pieniądze, przy pieniądzach świętych nie m...

Piszesz ze Orzech jako "wielki biznesmen" mógłby wykładać za wielka kasę. Problem w tym ze on tej kasy dorobił się w sporej części zwyczajnym cwaniactwem a nie o to w prawdziwym biznesie chodzi. Nie każdy jest cwaniakiem i nie w tym rzecz aby z kogoś robić wzór lecz o zwykła uczciwość. Nie gadaj mi tu bzdur ze "przy pieniądzach świętych nie ma" ponieważ zachowywanie pewnych standardów powinno być norma. Jeśli tego nie zostanie zachowane to takiego człowieka określa się mianem nie biznesmena lecz pospolitego złodzieja. Niech orzech ma ten swój majątek i niech się nim udławi bo chyba każdy kto żyje w Kolbuszowej wie w jaki sposób go zdobył.

ECHO DNIA

w ameryce w usa to orzech stefan byyłby uznawany za wielkiego biznesmena , wydanoby jego biografie, miałby wykłady na uczelniach i to nie takie jak w rzeszowie za tysiące dolarów, dostaawałby honorowe obywatelstwo , ale nie w kolbuszowej , bo tu panuje zawiść, zazdrość , małostkowość, i samouwielbienie co niektórych , którym sie zdaje że są kimś,bo tu stefan orzech przebił wszystkich razem wziętych , orzech jest już symbolem , że można do czegoś doiść , a nie wiecznie czepiać sie innych , ii krytykować

taka prawda
@ECHO DNIA 09.11.2014 15:01
w ameryce w usa to orzech stefan byyłby uznawany za wielkiego biznesmena , wydanoby jego biografie, miałby wykłady na uczelni...

Mylisz się. Za biznesmena można uznać człowieka który dorobił się majątku uczciwa praca a niestety historia rodziny orzechów wskazuje ze Pan Stefan miał/ma bardzo lepie ręce i to mu pomogła w "biznesie". Kogoś takiego powinno się uznać za wzór ?

bogu

przecież każdy z was może założyć firme , macie szkoły, studia, gadane , internet , języki , wszystko wiecie , to czego nie zakładacie swoich firm tylko uczepiliście sie orzecha, pokażcie co potraficie , czepiać to kazdy sie potrafi , ale robić nie ma komu

Łakomy Kąs

Jego radca prawny przejal spolke zalezna orzecha Orpol i przejal majatek od Orexu, ktoremu doradza czyli sam od siebie. Orex pozostal z samymi dlugami czyli moze sobie likwidowac zeszloroczny snieg. A Orpol dalej dziala, lody się krecą i szukaja frajerow do pracy za grosze. Teraz Polska !

on

Firma jest w upadłości, urzędy nie radzili sobie już z Orzechem

aleksy

Wszystkie ogłoszenia o prace jakie znalazłem w Internecie odnośnie orex to oczywiście kasjerzy, wymagają dodatkowo orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, ale dawno już pracowników nie szukali, poszukują przez PUP.

Białe niewolnictwo

A kto się ma przyjrzeć jak wszędzie siedzą kolesie.

anonim

Bierze na nich dotacje a wogóle nie pokazują się w pracy jak jesteś taki ciemny

anonim

a co Nimi moze drgnąć jak tam juz prawie nikt nie pracuje nawet słupy, firma widmo w tej chwili

mati

tam jest gorzej jak sajgon

jk

Mafie pruszkowska i wołomińska to przy szanownym panu Orzechu prezesie spółki orex to amatorzy, bardzo uczciwi i honorowi ludzie.

anonim

potwierdzam dno wg mnie najgorsza firma swiata na czele z prezesem

?

Pracowałem w firmie tych chamów przez kilka lat i uważam że nie ma już większego nieszczęścia.Z całego serca ostrzegam wszystkich przed podejmowaniem pracy u tych katolickich parobków.

Adrian

hehe klan Orzechów, dłuugo by o tym pisać

byłe pracownice

Zgadzamy się całkowicie z tą opinią, a pracowałyśmy tam trochę czasu, więc wiemy o czym mówimy. W kilku słowach świetnie opisałeś sytuacje tam panującą- podpisujemy się obiema rękami- zupełne dno-najgorsza firma na całym podkarpaciu.

byly pracownik

pracowalem w tej firmie i jej szczerze nie polecam !! Szef drze sie prawie codzien jak jest w firmie .. ale pracownicy w tej firmie są ok no co nie ktorzy bo reszta to ksiegowej do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzi ..jak ktos ma stalowe nerwy to ta firma jest wam pisana :D zrobisz cos bardzo dobrze zadnej pochwaly ani dziekuje jak zle to obelgi itp.... pozdrawiam obecnych pracownikow:D hheheheheh i zycze wytrwalosci i milego sie ujadania z szefostwem:)

aa

dobra księgowość??a to dobre- ta firma wisi nam pieniądze od 2 lat za dostarczony towar, a głowna księgowa Jadzka Koszela salda nie ma ustalonego właśnie od tych 2 tal. Ciekawe jak bilans zrobiła??? No może wartałoby zgłosić te kwestię do urzędu skarbowego- wtedy może nauczyliby się ksiegowości

anonim

anonim - 2010-05-13 14:48:01 PHU OREX Kolbuszowa to firma ktora naciaga dostawcow. Nabrac towaru to kazdy potrafi, ale zaplacic to juz nie... panie w ksiegowosci cuda obiecuja!!! Oczywiscie jak komus sie uda dodzwonic. Prubuje juz drugi dzien i tylko slysze fax. Jezeli nie placa dostawcom, to raczej nie spodziewalbym wypÅ?aty dla pracownika... oo

anonim

PHU OREX Kolbuszowa to firma ktora naciaga dostawcow. Nabrac towaru to kazdy potrafi, ale zaplacic to juz nie... panie w ksiegowosci cuda obiecuja!!! Oczywiscie jak komus sie uda dodzwonic. Prubuje juz drugi dzien i tylko slysze fax. Jezeli nie placa dostawcom, to raczej nie spodziewalbym wypÅ?aty dla pracownika...

misia

rowniez to popieram jest to normalna firma niektorzy sa poprostu zalosnymi leniami i maja wszystko gdzies

Obiektywna

Pracowałam w tej firmie i faktycznie bywało raz lepiej raz gorzej , jak w wielu podobnych ,szef niestety bardzo nerwowy.Ja chcę dodać tylko tyle,że wiele osób które naprawdę się starało odeszło z tej firmy ,natomiast zostali tzw.wazeliniarze,którzy nic nie robią a pracują .Nie mam na myśli wszystkich pracowników,ale wiem co pisze.

były pracownik

Firma jak Firma , raz dobrze raz żle, ludzie nie wiedzą co chcą, leniom to się nigdzie nie chce pracować.Mając z takimi do czynienia. nie dziwne ,że szef się wpienia.

Człowiek

Pracę w tej firmie wspominam okropnie ,tu najlepiej jak każdy umie wszystko,nikt nie rozmawia z pracownikiem ,nie masz prawa głosu,nie masz możliwości wyjaśnienia,z założenia jesteś złym pracownikiem,oszustem i krętaczem.Wyzwiska i obrażanie pracowników są na porządku dziennym.

xxx

Ludzie nie zatrudniajcie się tu.Te pozytywne opinie pisał pewnie ktoś z bliskiej kadry prezesa.

pracownik

Tu można się nauczyć wiele, poznasz sprzedaż hurtową i dobra księgowość. Szef trochę nerwowy, ale jest "super". Dobry, pomoże każdemu.Takich więcej...Pozdrawiam wszystkich.

nieznajoma

firma super warto pracowac...szef tez

anonim

Wlasciciel strugajacy wariata duzo obiecuje a przyjmuje najchetniej na czarno albo na place minimalna najlepiej z minimum 2 grupa niepelnosprawnosci bo to zaklad pracy chronionej, oczywiscie do ciezkiej harowki bo taka jest przeznaczona wedlug niego dla inwalidow. Pozniej niewyplaca zadnych pieniedzy albo jakies ochlapy na lewo i szuka poprzez ogloszenia nastepnych frajerow. Nieustanne wrzaski, krzyki i lacina podworkowa wlasciciela to codziennosc tej firmy. Jednym slowem - zupelne dno, najgorsza firma na podkarpaciu.

Zostaw opinię o PHU OREX Kolbuszowa - Kolbuszowa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PHU OREX Kolbuszowa