HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Toruń

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 38 ocen.

HSF Logistics Polska Sp. z o.o.
3 38

Opinie o HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Jan

Jeszcze nie słyszałem, żeby wszyscy byli zadowoleni!!

   
Obwe

Hsf logistics niejest z Torunia tylko z Szubin Jedni przychodza inni odchodzą,przyjecia do pracy sa caly czas,kazdy szuka miejsca dla siebie. Jednym pasuje ta robota inni becza ze,musza jezdzic i odchodza. I tak sie zastanawiam na czym polega praca kierowcy czy nie czasami na jezdzeniu.????

   
AROSŁAW

Dajcie sobie spokój z takim syfem. W tej firmie jest pseudo szkoła dla kierowców która uczy łamania przepisów o czasie pracy kierowców dla własnych korzyści potem ci ludzie będą odpowiadać za wypadki na drogach. Szkoda że nie ma instytucji która zamyka te firmy a ludziom którzy je prowadzili nie zamyka drogi do prowadzenia biznesu. Później oni sami powinni trafiać pod taki sam ustrój którego nie wytrzymaliby nawet gdyby wypracowywali dozwolony czas pracy który jest tak bardzo naciągniety na niekorzyść pracujących. Pozdrawiam KIEROWCÓW

   
Marta

Czy aktualnie rekrutują pracowników do HSF? Nie widziałam nic na stronie internetowej. Wiecie coś na ten temat? Dysponujecie jakimiś nowymi informacjami z życia firmy? Podzielcie się swoją opinią związaną z warunkami zatrudnienia czy benefitami pozapłacowymi. Czy przyjmują kierowców bez doświadczenia?

   
Cezar

Niejednokrotnie spotkasz się z sytuacją gdzie będziesz musiał pobrać pieniądze od klienta ,zawsze problem, stres liczenie kasy celowe popędzanie przez klienta nieraz brakuje parę setek euro,są to duże kwoty.Tego nie mówią na szkoleniu:),podjazdy pod rampy sytuacje problematyczne klient próbuje wyłudzić kasę obciążając kierowce .Będziesz płacił duże pieniądze z własnej kieszeni jeśli uszkodzisz zestaw lub inny pojazd,ubezpieczenie swoją drogą.Wielu kierowców płaci mało który się przyzna chyba że sprawa wycieknie z biura.Jest jeszcze więcej minusów jak plusów,choćby przepinki ,przepinki na pauzie na tzw skoki,wyciąganie karty itp,przerywanie pauzy,a jeśli ktoś uważa że plusem jest wypłata do 10tego na koncie,to już standard w większości firm.Jest wielu kierowców,naprawdę fajnych ogarniętych ludzi,którzy się kuszą na pracę w hsfie jednak szybko odchodzą. ;

   
Marta

@Ppp, a jak z umową? Jest szansa na umowę o pracę już w pierwszym dniu? @Pps... czy okres próbny trwa w firmie 3 miesiące? Kto jeszcze podzieli się uwagami dotyczącymi firmy? Są dodatkowe benefity od pracodawcy?

   
Ppp

A ja pracuję 3miesiac i jest ok. Typowe przedszkole prowadzą jak dziecko za rękę, w mojej 15letniej karierze jeszcze tak nie pracowałem. Oddział wintersweik obsada pojedyncza i jest super. Dużo miejsc rozładunku to fakt ale to bardzo dobry trening umiejętności. Kasa na czas system 2/1 i nie trzeba się prosić o zjazdy do domu.

   
Marta

@Aaaa, dlaczego masz takie zdanie o tej firmie? Czy możesz powiedzieć coś więcej, coś na poparcie swojej wypowiedzi? @Niemiec1, a jaka atmosfera panowała w tym miejscu? Czy pracownikom przysługiwały/przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne? Co jeszcze możecie powiedzieć o pracy w HSF Logistics Polska w Toruniu? Polecacie aplikować do pracy w tej firmie?

   
Aaaa

Chora firma trzymają kierowców na siłę co nie mają pojęcia o zawodzie kierowcy liczy się tylko murzyn do pracy

   
Niemiec1

Pracowałem w tej firmie prawie 2 lata naprawdę ta firma jest chora sam się dziwe sobie teraz że tak długo tam robiłem najlepsze jest to że zwolnilem się A doszły mnie wiadomości że poszedłem do niemieckiej firmy i szczam po krzakach nie myje się itd prawda jest taka że cwaniaki zostają tylko tam co nie mają odwagi odejść A jak się takie zapytasz czemu robi to ci powie bo zna punkty rozładunku śmieszne i żałosne pozdro dla normalnych co tam robią bo jest parę takich osób

   
Marta

@Były, a czy możesz napisać coś więcej? W tym momencie Twoja opinia jest bardzo ogólnikowa i nie wnosi zbyt wiele do toczącej się dyskusji. @Jędrek, dziękuję za Twoje rozbudowane wypowiedzi. Masz rację - opinie merytoryczne, poparte przykładami i konkretami wnoszą o wiele więcej niż ogólniki. Jestem moderatorem forum GoWork.pl i moją rolą jest zbieranie i zachęcanie do pisania opinii o pracodawcach. Życzę wszystkiego dobrego i powodzenia! @??????, jeśli jakieś komentarze zostały usunięte przez administratora GoWork.pl to zapewne dlatego, że były niezgodne z obowiązującym na forum regulaminem, którego każdy z publikujących swoją wypowiedź zobowiązuje się przestrzegać. @anonymous, Twoje pomówienia nie mają żadnego związku z rzeczywistością. Zajmujemy się tylko i wyłącznie forum GoWork.pl i nie mamy żadnego wpływu na pozostałe tego typu strony w Internecie.

   
JANOSIK

witam chce zacząć prace w hsf logistics mam pytanie w systemie 2/1 jak płaca czy za km czy jest stawka

   
Byly i szczesliwy.
@Garijq 19.04.2018 19:45

Do Garijq. Skoro stoisz na szczurowatym Polleyu,to masz szczescie jezdzic na Angielskim oddziale,bo na Francuskim wszystko sam rozladowujesz paleciakiem,w 90 procentach masz mroz i na plusie,wiec dodatkowa robota ze sciana... Robota nie wara nawet 10000pln z takim podejsciem do ludzi.... Powodzonka w szukaniu pracy,

   
anonymous

Nie polecam, (usunięte przez administratora) w firmie cenione, cwaniaczki od siedmiu boleści. A i jeszcze jedno, wez nie rozpisuj sie ziomus w tych dlugich komentarzach, bo od razu wyczuwam ten hasyfofski jezyk. Kolejna sprawa, Gdzie www.etransport sie pytam? Ile zaplaciliscie za usuniecie komentarzy??

   
Jędrek
@anonymous 11.04.2018 22:58

...wez nie rozpisuj sie ziomus w tych dlugich komentarzach, bo od razu wyczuwam ten hasyfofski jezyk... Szanowny kolego uprzejmie Ciebie i innych informuję, że nie będę więcej "zatruwał" w tym miejscu. Uzyskałem pracę w dobrej firmie. Teraz skupiam się nad tym żeby swoją pracę wykonywać jak najlepiej. Jak już będę miał coś do napisania jako kierowca to na pewno to zrobię. Podczas szukania pracy udało mi się sprowokować ciekawe dyskusje które. Przedmówca nazwał mnie, że mam tam jakiś styl :), przyjmuję to z zadowoleniem. Muszę przyznać że tutaj było w miarę spokojnie. W innych miejscach zdarzało się, że na zadane pytania uzyskiwałem tak drastyczne odpowiedzi, że za chwilę znikały niczym kamfora. Czy były prawdziwe? To już inna sprawa, ale tak było. Jeszcze raz życzę WSZYSTKIM KIEROWCOM najlepszego, żeby było tyle samo szczęśliwych powrotów do baz co wyjazdów.

   
Edward

Patologia nie firma, orka 21 na 9 i zero szacunku do człowieka. Przeładunki ręczne, dziennie po 15 miejsc jak kurier dpd. Pełno Ukrainy i Białorusi, normalni uciekają. Blondynek wysyłający do pracy Pan i władca o wszystko trzeba sie prosić. Nie polecam. Kiedyś dobra firma teraz zeszła na psy

   
antek
@Edward 06.04.2018 09:35

witam mam pytanie jak płaca za km czy jest stawka jak sie wychodzi w systemie 2/1

   
Jędrek

Jestem po jeździe "sprawdzeniowej" z bardzo miłym i kompetentnym kirowcą "klasyfikatorem". Odnośnie samego sprawdzianu nie będę się wypowiadał bo jak wiecie jestem "świerzakiem" i po raz pierwszy siadłem za kółkiem pieknego, wspaniałego i pachnącego nowością Merecedesa Acrosa. Cofanie MAN-em z przyczepą (kurs, egzamin praktyczny) różni sie trochę od tej jazdy do tyłu ciągnikiem siodłowym z naczepą. Podczas sprawdzenia nie oczekiwałem od siebie, że ten test wypadnie super bo przecież na to żeby się czegoś wstępnie nauczyć jest te 20 godzin jazdy po Szubinie i okolicach a później aż 3 miesiące jazdy w dwuosobowej obsadzie z doświadczonym kierowcą. Krótko mówiąc na dzisiaj jest tak, że HSF dał nowe ogłoszenie o zatrudnienie kierowców CE, robią nabór i wybiorą sobie najlepszych. Normalne. Aktualnie czekam na telefon gdzie będzie info: "dziękujemy lub zapraszamy na dalszej współpracy." Trochę smuci mnie wypowiedź przedmówcy, że jestem jakimś "lapsem z hsf-u". Jestem takim samym jak Ty kierowcą. Być może Ty jesteś w lepszej sytuacji i ową kwalifikację przeszedłeś wcześniej, później coś się wydażyło nie po Twojej myśli i teraz masz taki dosyć negatywny stosunek do HSF-u. Nie to mnie jednak martwi co myśli o mnie [email protected] Bardziej martwię się wpisem kolegi który przeszedł okres kwalifikacji i spotkał się z kolegami kierowcami jadącymi do pracy (wpis [email protected]), i nie chodzi mi o to, że w Szubinie nie ma gdzie się wylać. Gdybym coś takiego zobaczył też bym się bardzo zmartwił. Swoją drogą 29.03. jechałem osobówką wcześnie rano z Bydgoszczy do Dusznik Zdrój. Początek trasy wcześnie rano w dużej śnieżycy. Mijałem się z dużą ilością kierowców ciężarówek. Po czasie odnoszę wrażenie (na całe szczęście), że WSZYSCY BYLI TRZEŹWI... Pani(e) @ Marto jak nabór :). Pan(i) zawsze tylko pyta...

   
Soll

Jak to w 21w jest możliwe że w Szubinie skąd startują autokary nie ma czynnej toalety dla kierowców. Dziś ruszam 1 raz w tej firmie do pracy i jestem rozczarowany ,sikam jak żul pod potem w autobusie (usunięte przez administratora) i pijaństwo na tak wielką skalę że sam się dzień który z nich jutro będzie w stanie prowadzić 40 tonowy zestaw. Masakra

   
anonymous

Uuu widzę, że e-transport zostal zlikwidowany? Tylko gowork zostal? Coz sie takiego stalo, ze zaplaciliscie za to, zeby strone usunąć? za duzo prawdy bylo dostepnej w necie?!?!

   
anonymous

Pan jedrek wyglada na jakiegos lapsa z hsyfu od dobrego pijaru.

   
??????

A gdzie jest reszta postów np. Z marca 2017 ???? Niewygodne i usunięte???? ????

   
Jędrek

@Marta, podjęcie pracy w charakterze kierowcy zawodowego to bardzo ważna życiowa sprawa. Na to składa się m.in. możliwość wejścia w inny system emerytalny (w Niemczech po 60 miesiącach masz juz takie uprawnienie). Zdecydowanie wyższe zarobki okupione mogą zostać swoistą "stratą" wysługi u nas w Polsce. Jednak tutaj wszyscy jesteśmy ludźmi dorosłymi i o "jesieni życia" myśleć musimy dzisiaj. Wiem, że praca u Polskich przewoźników obarczona jest płacą opartą głównie na dietach a nie na podstawie, która niestety jest bardzo niska! Emerytury z takich podstaw to późniesze życie na granicy ubóstwa. W ostatnich dniach byłem na bardzo ciekawym spotkaniu z przedstawicielem jednej z niemieckich firm przewozowych która ma siedziby po całych Niemczech. Był bardzo miły z którym rozmawialiśmy PONAD 1,5 GODZINY!. Szanowny przedstawieciel firmy (nie pośrednik) poświęcił mi tyle czasu bo od 9,00 do 10,30 NIKT SIĘ NIE POJAWIŁ!!! Masakra. Warunki pracy super, kasa przyzwoita - a mimo to CHĘTNYCH BRAK :) Po oczach tego człowieka widziałem, że był załamany. Byłem również na rozmowie w innej firmie transportowej. Takiej w 100% z naszym kapitałem. Rozmowa ciekawa i bardzo merytoryczna. Innym elementem ważnym na podjęcie decyzji - "dla kogo pracować?" jest takie pytanie. Czy warto pracujować dla: Polaka, Niemca, Holendra za "Polskie pieniądze" i dojeżdżać tam (na Zachód) do pracy? Może jednak warto podjąć takie wyzwanie, że pracujesz dla Niemca czy Holendra ZA ICH PIENIĄDZE, a i tak do roboty dojeżdżasz. Czasami na dojazdy za kasę z firmy lub sam płacisz. Przy zatrudnieniu w Niemczech system odpisów podatkowych i ulg jest OGROOOMNY! Bardzo przepraszam, że piszę tak dużo o sobie i mogę wyglądać na mało zdecydowanego lub wręcz takiego który sam nie wie czego chce, ale wierzcie mi to nie jest prawda. Zresztą bardziej cenię sobie obszerniejsze wpisy komentujące daną sytuację jak taki który mówi np. "nie idź do tej firmy" - koniec cytatu. Dlaczego, mam nie iść tam do pracy? Bo wymagają pracy? Słabo płacą? Wymagają dyscypliny np. porządku? Uczciwości? Firma HSF wygląda zachęcająco. Nie intersują mnie wpisy ludzi którzy bez merytorycznego osądu jadą po firmie jak "po burej suce". Może to robić nawet i konkurencja lub wywalony z pracy ktoś kto np. chlał i jeździł. Dla tego na pewno skorzystam z okazji i udam się na spotkanie do Szubina. Na dzisiaj korzystam z możliwości jaki daje mi obecnie rynek pracy kierowcy z uprawnieniami CE - czyli dokonanie sensownego, paującego mi miejsca pracy. Uważm, że warto stracić misiąc czy dwa na szukanie dobrej oferty pracy jak iść do pierwszej lepszej i za miesiąc się zwalniać.

   
Były

Powiem krótko i merytorycznie, nie polecam, masakra

   
Marta

@Jędrek, zdecydowałeś się aplikować do pracy w HSF Logistics Polska Sp. z o.o. nawet pomimo braku konstruktywnych opinii na forum? A może już udało Ci się dostać pracę w tym miejscu? Jeśli tak, to napisz proszę, jak oceniasz tego pracodawcę. Zachęcam byłych i aktualnych pracowników firmy do wyrażania swoich opinii! :)

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Jędrek

Szuka człowiek pracy zaglądu tu i tam żeby czegoś się dowiedzieć i wpada np. ten wpis wyżej. To jakaś masakra. Nie dość, że tekst napisany został w jakimś dziwnym języku to na dodatek po pijaku. Nie sądzę żeby to ktoś napisał na trzeźwo. Jakieś skróty myślowe, że "kiero sprzedaje wersje wyżej..." O co chodzi? Co oznacza w twoim języku pierwsze zdanie? Nie znam takiego pojęcia. Drugiego zdania absolutnie nie kumam. Bardzo proszę o jakąś informację na temat tej firmy. Gdzieś indziej wyczytełem, że taki okres próbny trwa pół roku. Najpierw trzy miesiące to "staż", kolejne trzy miesiące to okres próbny". Jak się domyślam w tych dwóch znanych mi terminach chodzi o płacę na minimalnym poziomie. Czy tak jest faktycznie? Z danych wiadomych ogólnie w tym czasie kierowca jest w stanie przejechać około (6x10.000km na miesiąc) 60.000km. To półtora razy dookoła równika. Bardzo proszę o opinie jak najbardziej obiektywne. Nie interesują mnie jakieś indywidualne wynużenia, że kto kogoś lubi, a ktoś inny wchodzi w jakąś część ciała. Plotki mnie nie interesują.

   
Igor

Jest tak dobrze w firmie, że nie piszecie? Warto aplikować?

   
Marta

@LIMOczy możesz powiedzieć coś więcej? Jakie złe doświadczenia mas związane z pracą w HSF Logistics Polska Sp. z o.o.? @Ząb czy pracujesz obecnie w firmie? Jak długo i na jakim stanowisku? Każde stanowisko jest inne i są inne warunki pracy.

   
Zab
@Marta 26.09.2017 15:05

Hej pracowalem na planingu i wiem co mowie.Kasa slaba mimo zapewnien a jak chcesz wiecej to od razu szukaja kogos innego. Zreszta ta oferta na planing jest od. bardzo dlugiego czasu.Nawet jak ja pracowalem to caly czas rekrutowali ,mimo ze nie trzeba bylo. - odradzam

   
Marta

Obecnie firma HSF Logistics Polska Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Planista Transportu Międzynarodowego w Szubinie. Z oferty pracy wynika, że zapewniają dobre warunki zatrudnienia w oparciu umowy o pracę w nowoczesnej firmie o stabilnej pozycji na rynku. Ktoś zastanawia się nad aplikowaniem na to stanowisko?

   
Ząb
@Marta 11.09.2017 17:45

zdecydowanie odradzam...cały czas potrzebują kierowców i dyspozytorów. Na dyspozytora 2500 na rękę dadzą ,ale nic więcej( dużo bajek wciskanych ) Pan Kierowniczek rekrutuje wg. kryteriów - podoba mi się albo nie i przy innych robi z Ciebie idiotę ,żeby się szefostwu przypodobać. 3 miesiące i zmiana i tak w koło....ile tam już ludzi próbowało - machlojki Pana Mikusia ...

   
Lestor

NIE POLECAM - tylko lizanie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i znajomości.

   
Wirtas

Coś jest z tymi przekaźnikami, znam osobiście kolo który mi mówił z planningu o tym jak tam jest tam gościu "kierowniczek" - ładny podpierdalacz ... mówi ładnie do słuchawki, a potem kpi z ciebie przed wszystkimi.

   
Omen
@Wirtas 06.05.2017 08:34

Wirtas masz racje , na planningu ,,kierowniczek" robi sobie jaja z kierowców. Pozdro

   
ja

chora firma

   
?

No to faktycznie musicie posyłać pojazdy do czarnej [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

   

Zostaw opinię o HSF Logistics Polska Sp. z o.o. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HSF Logistics Polska Sp. z o.o.