HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Toruń

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 41 ocen.

HSF Logistics Polska Sp. z o.o.
3 41 6 1

Opinie o HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Janek

Po akcji z dezynsekcją aut po Ukraincach, bo zalęgly sie jakies robale, firmie dziekujemy!

Ppp

A ja pracuję 3miesiac i jest ok. Typowe przedszkole prowadzą jak dziecko za rękę, w mojej 15letniej karierze jeszcze tak nie pracowałem. Oddział wintersweik obsada pojedyncza i jest super. Dużo miejsc rozładunku to fakt ale to bardzo dobry trening umiejętności. Kasa na czas system 2/1 i nie trzeba się prosić o zjazdy do domu.

Maximercis
@Ppp 27.05.2018 09:32

Jak z wyplata w tym systemie (2/1), na ile mogę liczyć na rękę???

Zbigniew
@Maximercis 01.11.2018 21:45

Może warto skontaktować się bezpośrednio z firmą HSF Logistics Polska w sprawie wynagrodzenia? Obecnie działy rekrutacji poszczególnych firm udzielają takich informacji kandydatom, jeszcze przed właściwym etapem rekrutacji. Zawsze warto spróbować. Wtedy uzyskasz informacje z pierwszej ręki.

Marta

@Michu, rozumiem, że zgadzasz się z postulatami @hana solo. Czy uważasz, że godziny na magazynie powinny być płatne? Jaka stawka byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca? Użytkownik @hana solo nie podał dokładnych stawek.

rebel
@Marta 12.10.2018 12:46

Witam, droga Marto, w firmie wystarczy zmienić 2 rzeczy, a mianowicie zwiększyć podstawę do 4000 zł brutto, zachowując przy tym diety oraz symboliczne ryczałty za spanie w kabinie, jak również zmienić system pracy na 2/2 bądź 20 dni w pracy a 10 w domu, dodatkowa zmiana formy dojazdu do pracy np. busami bądź zwrócenie kosztów dojazdu osobom dojeżdżającym na własną rękę byłaby na pewno wielkim plusem. Tylko tyle, a na brak kierowców HSF nie mógłby narzekać, pozdrawiam :)

Zbigniew
@rebel 19.10.2018 23:13

Twoje propozycje są bardzo konkretne. Czy uważasz, że pozostali pracownicy się z nimi zgodzą? Pomysł zwrócenia kosztów dojazdu, mógłby stanowić mały ale motywujący dodatek. Czy planujesz przedstawić swoje pomysły na forum firmy?

rebel
@Zbigniew 22.10.2018 12:25

Nie mogę pisać w imieniu wszystkich kierowców, natomiast wiem , że wielu z nich oczekuje zmian związanych z podstawą pensji, systemem pracy czy dojazdem do pracy. Poznałem sporo osób, które rezygnowały bądź nie podejmowały się pracy w Firmie, ze względu na uciążliwe dojazdy autobusami, a podróż swoim środkiem transportu była / jest za droga.

hana solo

Do Pracodawcy. Jak uzdrowić firmę. 1 dać podwyżki minimum 5 euro do diety dziennej a za dzień zjazdowy i przyjazdowy płacic pi 25 euro. 2 praca czyli godziny na magazynie powinny byc płatne. 3. pieniądze za eko driving. 4. premia za dostawy na czas. 5. praca w Święta tylko i wyłącznie dla chetnych zawsze dobrze płatna.6. słuchać glosu kierowców jesli zglaszają problemy i większa dbałość firmy o sprzet.7. dzień zjazdowy dniem świetym a nie ciąglą niepewność i oczekiwanie za chlooakami ktorzy gdzieś jeszce jadą i ogół czeka a każdy tęskni za domem.8. mniej inwigilacji a więcej wspóloracy. 9. zaufanie. 10. pieniądze to po pierwsze i jako ostatnie. Jak sie kasa bedzie zgadzać bedzie jakis punkt by zatrzymać kierowców. 11. równość i koniec kolesiostwa.

Michu
@hana solo 24.09.2018 20:27

I to powinno byc wpisane w vademecum kazdego szofera????????

Marta

@Waldek Stary, jakie zdanie na temat firmy HSF Logistics Polska mają inni jej pracownicy? Czy mógłbyś liczyć na ich poparcie w kwestii proponowanych zmian? Czy w tej grupie są pracownicy, którzy również postulują wprowadzenie pozytywnych zmian? Może warto zaproponować spotkanie w szerszym gronie.

Marta

@hana solo, przedstawiłeś bardzo szczegółowy plan wprowadzenia zmian w firmie HSF Logistics Polska. Czy zastanawiałeś się nad tym, żeby przekazać go do działu rekrutacji lub szefowi firmy? Być może wtedy twoje pomysły zostaną zauważone i wprowadzone w życie. Zauważyłam, że silny nacisk położyłeś na wzrost wynagrodzeń, a czy wiesz coś na temat systemy premiowego w tej firmie?

Waldek Stary
@Marta 25.09.2018 11:37

w ten sposób mysli każdy kierowca ale jeden kijem Noteci nie zawróci. Przedstawienie takiego pomysłu w firmie osobiście to jak podpisanie na siebie wyroku by dostawać najgorsze auta trasy lub żeby zatrzymywać kierowcę dłużej w domu tak by za swój występek popamiętał i raz na zawsze się nauczył ze ma milczeć. Jeden nic nie zdziała. Firma to wysłucha i zrobi z takiego wroga nr.1. nie warto. Ps. Jeśli firma ro czyta to miejmy nadzieje że wyciągnie z tego z tych postów to co najlepsze dla firmy i dla kierowców.

anonim

(usunięte przez administratora)

Hans

nie ma powodów poorostu nie można napisać nic pozytywnego.

JANOSIK

witam chce zacząć prace w hsf logistics mam pytanie w systemie 2/1 jak płaca czy za km czy jest stawka

Byly i szczęśliwy
@JANOSIK 14.04.2018 22:11

Zarobisz max 6300 za miesiąc. Praca tragiczna,tyrasz 21 godz.i 9 pauzy. Tripy z a10 rozladunkami,bardzo czesto w takich miejscach,ze logicznie myslac dojazd dla malych solowek,albo busow... Zero szacunky dla kierowcy. Dobrze sie zastanów. ....

JANOSIK
@Byly i szczęśliwy 15.04.2018 10:51

DZIĘKI ZA INFORMACJE TO SZUKAM DALEJ .

Garijq
@Byly i szczęśliwy 15.04.2018 10:51

Potwierdzam (usunięte przez administratora) jakich mało po 15 miejsc rozladunkow jazda po krzakach i prawie wszystko sam paleciakiem... firmy bardziej na busa i solówkę nie na duży zestaw i totalny brak szacunku za mniej niż 7000pln właśnie stoję na POLLEYu i szukam pracy.

Byly i szczesliwy.
@Garijq 19.04.2018 19:45

Do Garijq. Skoro stoisz na szczurowatym Polleyu,to masz szczescie jezdzic na Angielskim oddziale,bo na Francuskim wszystko sam rozladowujesz paleciakiem,w 90 procentach masz mroz i na plusie,wiec dodatkowa robota ze sciana... Robota nie wara nawet 10000pln z takim podejsciem do ludzi.... Powodzonka w szukaniu pracy,

Hans
@Byly i szczesliwy. 19.04.2018 22:20

co ty koleżko za bzdury opowiadasz na oddziale angielskim masz 99 proc rozladunków paleciakiem lub u detalicznego klienta kartonik po kartoniku ręcznie. ci co gadają ze na uj jest miód to albo trzymaja komuś głęboko po jądra lub usta brudne id kału. Człowiek z godnością osobistą nie chcetny do kolesiostwa i ukladzikow robi sam śmietnik.

Marta

@Remik, firma HSF Logistics Polska na swojej stronie http://www.hsf.nl/pl/grupa-hsf/zatrudnienie-w-hsf-logistics zamieściła informacje na temat aplikacji. Jeżeli jesteś zainteresowany pracą jako kierowca, zawsze możesz wysłać swoje CV. Jeżeli posiadasz pożądane doświadczenie i umiejętności na pewno będzie Ci łatwiej dostać ofertę.

Remik

Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?

Grubas

Robie tam 4 lata robota niezła na oddziale uk,zwalniam sie bo męczące są dojazdy tymi PKAESAMI po 18 godzin,płacą nieźle na czas nie od km tylko podstawa i diety za 21dni pracy ok 7000pln zależy od stażu

Jan

Jeszcze nie słyszałem, żeby wszyscy byli zadowoleni!!

Obwe

Hsf logistics niejest z Torunia tylko z Szubin Jedni przychodza inni odchodzą,przyjecia do pracy sa caly czas,kazdy szuka miejsca dla siebie. Jednym pasuje ta robota inni becza ze,musza jezdzic i odchodza. I tak sie zastanawiam na czym polega praca kierowcy czy nie czasami na jezdzeniu.????

AROSŁAW

Dajcie sobie spokój z takim syfem. W tej firmie jest pseudo szkoła dla kierowców która uczy łamania przepisów o czasie pracy kierowców dla własnych korzyści potem ci ludzie będą odpowiadać za wypadki na drogach. Szkoda że nie ma instytucji która zamyka te firmy a ludziom którzy je prowadzili nie zamyka drogi do prowadzenia biznesu. Później oni sami powinni trafiać pod taki sam ustrój którego nie wytrzymaliby nawet gdyby wypracowywali dozwolony czas pracy który jest tak bardzo naciągniety na niekorzyść pracujących. Pozdrawiam KIEROWCÓW

Cezar

Niejednokrotnie spotkasz się z sytuacją gdzie będziesz musiał pobrać pieniądze od klienta ,zawsze problem, stres liczenie kasy celowe popędzanie przez klienta nieraz brakuje parę setek euro,są to duże kwoty.Tego nie mówią na szkoleniu:),podjazdy pod rampy sytuacje problematyczne klient próbuje wyłudzić kasę obciążając kierowce .Będziesz płacił duże pieniądze z własnej kieszeni jeśli uszkodzisz zestaw lub inny pojazd,ubezpieczenie swoją drogą.Wielu kierowców płaci mało który się przyzna chyba że sprawa wycieknie z biura.Jest jeszcze więcej minusów jak plusów,choćby przepinki ,przepinki na pauzie na tzw skoki,wyciąganie karty itp,przerywanie pauzy,a jeśli ktoś uważa że plusem jest wypłata do 10tego na koncie,to już standard w większości firm.Jest wielu kierowców,naprawdę fajnych ogarniętych ludzi,którzy się kuszą na pracę w hsfie jednak szybko odchodzą. ;

Marta

@Ppp, a jak z umową? Jest szansa na umowę o pracę już w pierwszym dniu? @Pps... czy okres próbny trwa w firmie 3 miesiące? Kto jeszcze podzieli się uwagami dotyczącymi firmy? Są dodatkowe benefity od pracodawcy?

Marta

@Aaaa, dlaczego masz takie zdanie o tej firmie? Czy możesz powiedzieć coś więcej, coś na poparcie swojej wypowiedzi? @Niemiec1, a jaka atmosfera panowała w tym miejscu? Czy pracownikom przysługiwały/przysługują jakieś dodatkowe benefity socjalne? Co jeszcze możecie powiedzieć o pracy w HSF Logistics Polska w Toruniu? Polecacie aplikować do pracy w tej firmie?

Aaaa

Chora firma trzymają kierowców na siłę co nie mają pojęcia o zawodzie kierowcy liczy się tylko murzyn do pracy

Niemiec1

Pracowałem w tej firmie prawie 2 lata naprawdę ta firma jest chora sam się dziwe sobie teraz że tak długo tam robiłem najlepsze jest to że zwolnilem się A doszły mnie wiadomości że poszedłem do niemieckiej firmy i szczam po krzakach nie myje się itd prawda jest taka że cwaniaki zostają tylko tam co nie mają odwagi odejść A jak się takie zapytasz czemu robi to ci powie bo zna punkty rozładunku śmieszne i żałosne pozdro dla normalnych co tam robią bo jest parę takich osób

Marta

@Były, a czy możesz napisać coś więcej? W tym momencie Twoja opinia jest bardzo ogólnikowa i nie wnosi zbyt wiele do toczącej się dyskusji. @Jędrek, dziękuję za Twoje rozbudowane wypowiedzi. Masz rację - opinie merytoryczne, poparte przykładami i konkretami wnoszą o wiele więcej niż ogólniki. Jestem moderatorem forum GoWork.pl i moją rolą jest zbieranie i zachęcanie do pisania opinii o pracodawcach. Życzę wszystkiego dobrego i powodzenia! @??????, jeśli jakieś komentarze zostały usunięte przez administratora GoWork.pl to zapewne dlatego, że były niezgodne z obowiązującym na forum regulaminem, którego każdy z publikujących swoją wypowiedź zobowiązuje się przestrzegać. @anonymous, Twoje pomówienia nie mają żadnego związku z rzeczywistością. Zajmujemy się tylko i wyłącznie forum GoWork.pl i nie mamy żadnego wpływu na pozostałe tego typu strony w Internecie.

anonymous

Nie polecam, (usunięte przez administratora) w firmie cenione, cwaniaczki od siedmiu boleści. A i jeszcze jedno, wez nie rozpisuj sie ziomus w tych dlugich komentarzach, bo od razu wyczuwam ten hasyfofski jezyk. Kolejna sprawa, Gdzie www.etransport sie pytam? Ile zaplaciliscie za usuniecie komentarzy??

Jędrek
@anonymous 11.04.2018 22:58

...wez nie rozpisuj sie ziomus w tych dlugich komentarzach, bo od razu wyczuwam ten hasyfofski jezyk... Szanowny kolego uprzejmie Ciebie i innych informuję, że nie będę więcej "zatruwał" w tym miejscu. Uzyskałem pracę w dobrej firmie. Teraz skupiam się nad tym żeby swoją pracę wykonywać jak najlepiej. Jak już będę miał coś do napisania jako kierowca to na pewno to zrobię. Podczas szukania pracy udało mi się sprowokować ciekawe dyskusje które. Przedmówca nazwał mnie, że mam tam jakiś styl :), przyjmuję to z zadowoleniem. Muszę przyznać że tutaj było w miarę spokojnie. W innych miejscach zdarzało się, że na zadane pytania uzyskiwałem tak drastyczne odpowiedzi, że za chwilę znikały niczym kamfora. Czy były prawdziwe? To już inna sprawa, ale tak było. Jeszcze raz życzę WSZYSTKIM KIEROWCOM najlepszego, żeby było tyle samo szczęśliwych powrotów do baz co wyjazdów.

Edward

Patologia nie firma, orka 21 na 9 i zero szacunku do człowieka. Przeładunki ręczne, dziennie po 15 miejsc jak kurier dpd. Pełno Ukrainy i Białorusi, normalni uciekają. Blondynek wysyłający do pracy Pan i władca o wszystko trzeba sie prosić. Nie polecam. Kiedyś dobra firma teraz zeszła na psy

antek
@Edward 06.04.2018 09:35

witam mam pytanie jak płaca za km czy jest stawka jak sie wychodzi w systemie 2/1

Jędrek

Jestem po jeździe "sprawdzeniowej" z bardzo miłym i kompetentnym kirowcą "klasyfikatorem". Odnośnie samego sprawdzianu nie będę się wypowiadał bo jak wiecie jestem "świerzakiem" i po raz pierwszy siadłem za kółkiem pieknego, wspaniałego i pachnącego nowością Merecedesa Acrosa. Cofanie MAN-em z przyczepą (kurs, egzamin praktyczny) różni sie trochę od tej jazdy do tyłu ciągnikiem siodłowym z naczepą. Podczas sprawdzenia nie oczekiwałem od siebie, że ten test wypadnie super bo przecież na to żeby się czegoś wstępnie nauczyć jest te 20 godzin jazdy po Szubinie i okolicach a później aż 3 miesiące jazdy w dwuosobowej obsadzie z doświadczonym kierowcą. Krótko mówiąc na dzisiaj jest tak, że HSF dał nowe ogłoszenie o zatrudnienie kierowców CE, robią nabór i wybiorą sobie najlepszych. Normalne. Aktualnie czekam na telefon gdzie będzie info: "dziękujemy lub zapraszamy na dalszej współpracy." Trochę smuci mnie wypowiedź przedmówcy, że jestem jakimś "lapsem z hsf-u". Jestem takim samym jak Ty kierowcą. Być może Ty jesteś w lepszej sytuacji i ową kwalifikację przeszedłeś wcześniej, później coś się wydażyło nie po Twojej myśli i teraz masz taki dosyć negatywny stosunek do HSF-u. Nie to mnie jednak martwi co myśli o mnie anonymus@. Bardziej martwię się wpisem kolegi który przeszedł okres kwalifikacji i spotkał się z kolegami kierowcami jadącymi do pracy (wpis solla@), i nie chodzi mi o to, że w Szubinie nie ma gdzie się wylać. Gdybym coś takiego zobaczył też bym się bardzo zmartwił. Swoją drogą 29.03. jechałem osobówką wcześnie rano z Bydgoszczy do Dusznik Zdrój. Początek trasy wcześnie rano w dużej śnieżycy. Mijałem się z dużą ilością kierowców ciężarówek. Po czasie odnoszę wrażenie (na całe szczęście), że WSZYSCY BYLI TRZEŹWI... Pani(e) @ Marto jak nabór :). Pan(i) zawsze tylko pyta...

Soll

Jak to w 21w jest możliwe że w Szubinie skąd startują autokary nie ma czynnej toalety dla kierowców. Dziś ruszam 1 raz w tej firmie do pracy i jestem rozczarowany ,sikam jak żul pod potem w autobusie (usunięte przez administratora) i pijaństwo na tak wielką skalę że sam się dzień który z nich jutro będzie w stanie prowadzić 40 tonowy zestaw. Masakra

anonymous

Uuu widzę, że e-transport zostal zlikwidowany? Tylko gowork zostal? Coz sie takiego stalo, ze zaplaciliscie za to, zeby strone usunąć? za duzo prawdy bylo dostepnej w necie?!?!

anonymous

Pan jedrek wyglada na jakiegos lapsa z hsyfu od dobrego pijaru.

??????

A gdzie jest reszta postów np. Z marca 2017 ???? Niewygodne i usunięte???? ????

Jędrek

@Marta, podjęcie pracy w charakterze kierowcy zawodowego to bardzo ważna życiowa sprawa. Na to składa się m.in. możliwość wejścia w inny system emerytalny (w Niemczech po 60 miesiącach masz juz takie uprawnienie). Zdecydowanie wyższe zarobki okupione mogą zostać swoistą "stratą" wysługi u nas w Polsce. Jednak tutaj wszyscy jesteśmy ludźmi dorosłymi i o "jesieni życia" myśleć musimy dzisiaj. Wiem, że praca u Polskich przewoźników obarczona jest płacą opartą głównie na dietach a nie na podstawie, która niestety jest bardzo niska! Emerytury z takich podstaw to późniesze życie na granicy ubóstwa. W ostatnich dniach byłem na bardzo ciekawym spotkaniu z przedstawicielem jednej z niemieckich firm przewozowych która ma siedziby po całych Niemczech. Był bardzo miły z którym rozmawialiśmy PONAD 1,5 GODZINY!. Szanowny przedstawieciel firmy (nie pośrednik) poświęcił mi tyle czasu bo od 9,00 do 10,30 NIKT SIĘ NIE POJAWIŁ!!! Masakra. Warunki pracy super, kasa przyzwoita - a mimo to CHĘTNYCH BRAK :) Po oczach tego człowieka widziałem, że był załamany. Byłem również na rozmowie w innej firmie transportowej. Takiej w 100% z naszym kapitałem. Rozmowa ciekawa i bardzo merytoryczna. Innym elementem ważnym na podjęcie decyzji - "dla kogo pracować?" jest takie pytanie. Czy warto pracujować dla: Polaka, Niemca, Holendra za "Polskie pieniądze" i dojeżdżać tam (na Zachód) do pracy? Może jednak warto podjąć takie wyzwanie, że pracujesz dla Niemca czy Holendra ZA ICH PIENIĄDZE, a i tak do roboty dojeżdżasz. Czasami na dojazdy za kasę z firmy lub sam płacisz. Przy zatrudnieniu w Niemczech system odpisów podatkowych i ulg jest OGROOOMNY! Bardzo przepraszam, że piszę tak dużo o sobie i mogę wyglądać na mało zdecydowanego lub wręcz takiego który sam nie wie czego chce, ale wierzcie mi to nie jest prawda. Zresztą bardziej cenię sobie obszerniejsze wpisy komentujące daną sytuację jak taki który mówi np. "nie idź do tej firmy" - koniec cytatu. Dlaczego, mam nie iść tam do pracy? Bo wymagają pracy? Słabo płacą? Wymagają dyscypliny np. porządku? Uczciwości? Firma HSF wygląda zachęcająco. Nie intersują mnie wpisy ludzi którzy bez merytorycznego osądu jadą po firmie jak "po burej suce". Może to robić nawet i konkurencja lub wywalony z pracy ktoś kto np. chlał i jeździł. Dla tego na pewno skorzystam z okazji i udam się na spotkanie do Szubina. Na dzisiaj korzystam z możliwości jaki daje mi obecnie rynek pracy kierowcy z uprawnieniami CE - czyli dokonanie sensownego, paującego mi miejsca pracy. Uważm, że warto stracić misiąc czy dwa na szukanie dobrej oferty pracy jak iść do pierwszej lepszej i za miesiąc się zwalniać.

Były

Powiem krótko i merytorycznie, nie polecam, masakra

Marta

@Jędrek, zdecydowałeś się aplikować do pracy w HSF Logistics Polska Sp. z o.o. nawet pomimo braku konstruktywnych opinii na forum? A może już udało Ci się dostać pracę w tym miejscu? Jeśli tak, to napisz proszę, jak oceniasz tego pracodawcę. Zachęcam byłych i aktualnych pracowników firmy do wyrażania swoich opinii! :)

Zostaw opinię o HSF Logistics Polska Sp. z o.o. - Toruń

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HSF Logistics Polska Sp. z o.o.