HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Szubin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 3 ocen.

HSF Logistics Polska Sp. z o.o.
3 3 6 1

Opinie o HSF Logistics Polska Sp. z o.o.

Bartek

Jeszcze przymus pracy w świeta Bożego Narodzenia niby płacą 100 ojro ale sa ludzie co by im za darmo bród spod paznokci wylizali ale i są Normalni dla ktorych nawet 1000 ojro nie bedzie rekompensata za czas stracony bezpowrotnie ktory mogli spedzic z rodziną. Wielkanoc natomiast pomineta milczeniem i bez dodatku finansowego bo po co. Aa na święta Bożego Narodzenia zrobili koszyki ze smakołykami no i fajnie ale jak dla mnie mogą je sobie wsadzić ja wolę z rodziną spedzać świeta. Zabrakło inwencji twórczej firmie by zadać pytanie kto chce pracowac w Święta i Sylwestra bo to za teudne. Najlepiej (usunięte przez administratora) przypadkowych ludzi a zwłaszcza swiezaków. A później czas pokazał na 10 aut jedno jeździło reszta stała na pauzach.Wigilja na parkingu w Budzie. Panie prezes weź się Pan stuknij w głowę. Gule nie pracowały w Święta bo Gul to człowiek a Polak podgatunek ludzki smieć. Trzeci sort czlowieka. Mozna mu gorzej placić nie dawać odziezy roboczej wykorzystywać do bólu i wymagać oraz podkrecać śrubę ciśnieniować i podkreslać że jest jeszcze mało źle i niedobrze. Chyba hsf nie pogodzil się z sytuacją na rynku. Nic nie wyróżnia tej firmy. Raczej wiele mówi omijaj nie idz tam bo ciw wyżują i wyplują jak gume. szczera prawda i tylko prawda niestety.

Bartek

jeszcze jedna bolączka firmy to sławny dzień zjazdowy do domu. Już dyspozytor knuje jak cie dojechać robotą żebyś zjechał najpóźniej jak sie da. Przez co na wymianach wtorek czwartek autobus wyjeżdża z 2h opóźnieniem. A w soboty latają chłopaki przed autobusem sprzatają auto do zdania bo dostali misje i sie nie mogą jak ludzie wyrobić. No ale i na to firma zaradziła dadzą ci wnet osobowke na zjazd do domu. Tak zmeczony po rajce po ostatnich 21 h pracy wsiadasz w osobowke firmową i zostaje ci bagatela 12 no ok 10 h jazdy gdzie juz na oczy nie widzisz. Taki zmęczony ale szczęśliwy wracasz do domu. Ale za nim do domu to najpierw Szubin a z Szubina jeszcze np. masz 4 godziny. Zajezdzasz do domu przekraczasz próg domu krew tryska ci z nosa i spisz dla odkrecenia się 3 dni po czym wstajesz robisz zakupy i musisz jechac do pracy. Nie ma tu poszanowania czasu wolnego i prywatnego życia już nie wspomnę o zdrowiu i życiu a przecież my jesteśmy ludźmi a firma nas dojeżdża jak byśmy byli robotami. Ale są i wyjatki ktore stoją na bazie tygodniami i są szczęśliwe a w dniu zjazdowym o 9 rano juz są po pracy i smieją się innym w twarz. To jest chyba celowa polityka by dobić tych co maja wiarę ale żeby też mieć swoją rzeszę ludzi ktorzy powiedzą ze to firma mlekiem i miodem płynącą.

Marek

Mało tego potrafią wypuścić auto na przegląd techniczny do PL ktore od pół roku nie ma ważnego badanie technicznego. Mało tego hsf musi żreć łopatą wiec najpier autem bez przegladu jedziesz na milion rozladunkow do Berlina a później na przegląd a jak się zbuntujesz to jesteś zły i zemszczą się pózniej dajac ci rowalone brudne auto lub same najgorsze trasy lub nie wyjdziesz z Londynu 2 tygodnie.Zemszczą się. Drugi problem odzież robocza do gadżet. Niektorzy dwa lata czekaja za kurtką lub polarem. Ciagle juz zamawiają lub bedą za miesiac lub za miesiac i tak mija rok za rokiem i kurtki nie ma. A Holendrzy ubrani od stóp do glów smieja sie z nas Polaków niewolnikow wyrobników. Kierowca od ktorego naprawde zależy wszytsko jest traktowany jak zło konieczne i smieć. czy wyjazdy z Szubina do Holandii w naszm dniu wolnym i przyjazdy w dniu wolnym za to też nie wapdli na pomysł by zaplacic po 25 euro w koncu nie robimy tego dla przyjemności tylko dla firmy. Wielki oddzial Polski uciekli do holandii bo??? Odpowiedzcie sobie sami. jedno ze choćby itd nie sprawdzi nikomu tacho. a kierowcy zmęczeni zasiadaja po autobusie i jada 10 godzin poczym zaczynaja 11 godzinny marato rozladunkow i spanie za dnia i od nocy ogień. Tak dbaja o bezpieczenstwo swoich kierowców.. Najwazniejszy jest towar i klient. Kierowca zaś może ze zlamana noga jechać byle dosyawa byla na czas. Polityka firmy nie zacheca tu do pracy.

admin

Można dobrze zarobić w firmie HSF Logistics Polska Sp. z o.o. czy jednak zdobycie dobrej wypłaty wymaga sporo wysiłku? Jak oceniacie pracodawcę? Czekamy na Wasze komentarze na forum!

Max Kolonko Mowie Jak Jest
@admin 14.08.2015 07:44

HaeSyF jak sama nazwa wskazuje do tego bagna lepiej sie nie pchac!!! Zreszta przekonaj sie sam i zadzwon....Odrazu Cie chca.Nie wazne kim jestes i co potrafisz.przyjedziesz do szubina to oni sprawdza jak jezdzisz po miescie i na placu.jak popelnisz tylko minimalny blad np zachaczysz kraweznik to przyklepia ci kilka godzin szkolenia z jazdy i itak cie wezma do pracy bo tam przyjmuja wszystkich.oczywiscie za te kilka godzin masz zobowiazania tzn musisz u nich pracowac okreslony czas w zaleznosci od ilosci godzin szkolenia np.tzw swiezaki musza ok 25 h wyjezdzic za co maja oddac ok 6.000 zl albo rok przymusowe pracy dla tej beznadziejnej firmy.mysle ze juz to pokazuje ze robia wszystko zebys jak najdluzej u nich robil bo zdaja sobie sprawe ze nikt o zdrowych zmyslach i szacunku do samego siebie dlugo tam nie pojezdzi.system Niby 2 na 1 ale to kolejne oszustwo bo 16 dni w pracy i niby 5 w domu ale prawda jest taka ze w domu 4 pelne doby bo np wyjazd w poniedzialek o 20 z szubina powrot w srode ok 10 dodaj sobie dojazd do domu i masz 4 dni.za dojazd Swiniobusem 50 osobowym do holandi mowia ze placa polowki ale to tez klamstwo.Nie placa zadnych polowek bo jak to szubin okreslil kiedys na przymusowym spotkaniu z kierowcami AUTOBUS TEZ KOSZTUJE a zgodnie z przepisami to podroz sluzbowa wiec jestes w pracy o czym oni sami mowia bo nie masz prawa pic alko w swiniobusie.dojezdzasz na baze w winter i wchodzi ochroniarz z alkomatem zeby cie wydmuchac bo pseudo koledzy kierowcy autobusu juz dali znac kto pil i masz wtope jak piles.kiedys nagana u wypad dzis w obliczu braku kierowcow w tej firmie nikt cie nie wyrzuci tylko upomnienie dostaniesz.Nastepnie wypakujesz torby i szukasz auta ktorego oczywiscie nie ma na placu i siedzisz na lawce od 8 rano do czasem nawet 22 czekajac na auto a o 23 masz wyjazd.mozesz isc do tzw hotelu na obszczane prycze sie polozyc jesli sie zalapiesz.wpis manualny w tacho przed samym startem ok ok ok czyli pauza od wyjecia karty z tacho do wlozenia bez uwzglednienia podrozy sluzbowej swiniobusem.taki cmyk bo zadne organy nie chca i nie maja mozliwosci tego sprawdzic wiec niema z tego zadnych mandatow to tak robia.Dalej...masz juz auto karte w tach i ruszasz po naczepe zaladowana na 10 msc rozladunku po ciapatych turasach itp kebaby glownie haki z miesem plus skrzynki na paletach jeden wielki mix ktory zostal zaladowany na bazie przez ludzi ktorzy nie maja o tym pojecia.otwierasz na pierwszym punkcie i juz cos sie nie zgadza albo cos lezy lub byk spadl z haka ktorego musisz powiesic zpowrotem bo nie przyjma a on wazy ponad 100 kg.najgorsze jest wymiana skrzynek z miesem na skrzynki z salmonella bakteriami zgnila krew resztki miesa starego bo stoi to na dworzu badz na hali kupe czasu brudne i gnije.smrod niesamowity.ladujesz to na pake gdzie masz towar tzn swieze mieso do kilku jeszcze klientow.firma ma certyfikat czystosci swierzosci pewnosci ze wszystko jest git.gdyby wpadl tu polski sanepid to by pozamiatal ta firme bardzo szybko tak jak to ze do polski syfy nie jezdza no bo wiadomo w polsce ITD na kazdej trasie stoi i tez by zamkneli ta firme za przekrety z tachem ktore robia jak np ciagle skrocone pauzy tygodniowe 24h 6 cykli i znow 24h.na pojedynczej np 3 dni 15h pracy 9 pauzy potem 24h i znowu 15 na 9 i tak cale 2 tygodnie czyli od pon do niedzieli 6 razy 15 na 9 robisz 24h i znowu to samo az do zjazdu.Dalej...Auta nowe max 3 letnie czyste wmiare ale typowe na holandie czyli nie znajdziesz w nich poduch pod kabina przez co przy ciaglym przeladowaniu tak buja ze nie da sie napic podczas jazdy a tym bardziej kimnac na podwojnej co jest wiadomo zabronione prawnie.wagi na oskach nie ma i na bazie tez nie zebys nie odmowil przypadkiem wyjazdu.Wkilu slowach Firma Straszna Lipa typowa ba przetrwanie z braku laku albo dla mlodych co gdzies musza sie nauczyc fachu kierowcy zawodowego bo jak pisalem biora wszystkich.powoli staje sie uk co nie znaczy wielka brytania tylko ukraina.osobiscie nic do tych ludzi nie mam bo gonia za chlebem i lepszym zyciem tak jak i my z tym ze dla nich ta firma jak i unia europejska to cos jak zbawienie wspaniale zycie itd ale my polacy bardziej sie cenimy i po tylu latach w tym (usunięte przez administratora) wiemy na czym to polega.Dodam jeszcze ze po odejsciu z tego syfu zostalem oszukany na pare set zlotych wlasnie za to ze odeszlem i to pokazuje profesjonalizm ludzi decydujacych w tej firmie jak traktuja pracownika a zaznaczam ze wiele dla nich zrobilem i kilku kierowcow im zalatwilem za co ci nawet zaplaca premie ale nie jesli odchodzisz.tak ze nie pucowac sie chlopy jak macie cos dostac i nie podpisywac sie na forum bo oni to czytaja co udowodnili ostatnio usuwajac caly watek na temat pracy w HSyF.POZDRAWIAM KUMATYCH. CHMUR@ Mowie Jak Jest

Marek
@admin 14.08.2015 07:44

Wyplaty są różne ale nie mozna zarobić dobrze. Wynagrodzenie nie jest adekwatne do wysiłku i włożonej pracy. Zarobi driver ktory pracuję powyzej 6 lat bo ma dodatki i jest tzw. opiekunem stażysty wiec ci mogą zarobic ok 8 tys za 3 tyg. normalny poczatkujacy ma ok 6tys. 7 tys zarabia soe bardzo rzadko lub wcale. Wykorzystują kierowców do orac na magazynie za co juz nie płacą. Tylko wymagają ale ro nie dziala w dwie strony. Ps. eko driving ooo kierowca ma jezdzic super eko jak slaby wynik dzwonią z reprymendą a jak dobrze to zero wdzięczności a o pieniądzach zapomnij. nawet polskie dziwne firmu bez renomy hsf placą za eko driving premię 509 zl na miesiac ale niw hsf. Hsf musi żreć łychą od koparki. Kierowca to nawet nie czlowiek tylko śmiec ktory ma nabijać im kabze. Nic dodac nic ując. szczera prawda.

Marek

niestety wszytko to prawda. Firma nic nie robi by wyróznic sie na rynku. Zwykłe wykorzystywanie kierowców. Praca jest ciężka i niewdzieczna. Samochody tragiczne. Naczepy porozwalane. BHP zero. bez uprawnień jezdzisz na wózku na magazynie. Ciągłe nękanie i nagabywanie by jezdzic bez karty. wypłaty od 6 tys do 6.500 za 3 tygodnie w budzie. Niektorzy kierowcy mają uklady z planingiem czyli dyspozytorami z szubina i jeżdżą same dobre trasy. A ci co wszedzie wjadą wszystko zrobią to im tylko dokladaja roboty a nikt nawet nie podziekuje. Za to jesli cos pojdzie nie tak dostaniesz po łapach. Nie docenia się tu pracownika. Czynnik ludzki nie istnieje. Dyspozytorzy z Polski z Szubina klną przez telefon są chamscy a swoje frustracje i niepowodzenia wylewaja wiadrami pomyj na kierowców. Jedni sroja na bazie calymi dniami smiejac sie tym co pracują jak osły bo coś naklamali i nablagali wiec dyspozytor ich zostawia na 80 godz na bazie a kazde 24h platne 50 euro a ty co pracujesz 21h i 9 pauzy masz to samo a ci co dobrze sciemniaja smieja sie robie w twarz. Są też (usunięte przez administratora) ktorzy jezdzą proste miejsca i placzki co nigdzie nie pojadą wiec czasem jadą na przepinki. a dieta taka sama. Szubin ma złą politykę. Nie sluchaja tych normalnycj kierowców tylko nierobów i im pozwalaja na hi Life marnujac kasę a pozniej placzą ze źle. Hsf nadal pomimo dobrej pozycji na rynku musi z koryta jeść łooatą. Dla tego podwyzki jak byly nie uwzglednili w nich mlodych kierowców. Musisz 3 lata pracowac by dostac 10 zl brutto kpina. niczym sie nie róznią od zwyklego dziada. jak trzeba zmienić koło jestesmy Polską firmą ale jak trzeba płacić mamy system rozliczeniowy holenderski dla tego nie mozna sie nigdy doluczyc pieniedzy. Kantują na kazdym kroku na przewalutowani euro bo dieta w euro ale nikt euro nie widział. Na systemie rozliczeniowym. Na wszystkim. Pracujesz 3 tyg ale polowe ostayniego tyg ci przeniosa na nastepny miesiac tak ze nigdy nie mozna zarobic porządnej wypłaty. Ta firma jest kulawa jak jezyk Polski pana pomidora.

Anna

@Były, przypominam Tobie o regulaminie forum GoWork.pl, który zabrania upubliczniania danych osobowych pracowników firm. Zarzut mobbingu jest poważny, czy masz na niego odpowiednie dowody? Czy zgłaszałeś to najpierw swojemu przełożonemu? Mobbing, to na przykład długotrwałe nękanie pracownika. Czy według Ciebie takie coś miało miejsce w firmie HSF Logistics Polska? Czy jesteś pewien, że inni pracownicy zgodzą się z Twoją opinią?

Były

Według mnie za takie obozy pracy powinien wziąść się odpowiedni urząd. Przegięcia tachografu bo przecież prawo to można różnie interpretować, mobbing na porządku dziennym. Jednym słowem Pan Holender z Talkowskim na czele zabawiają się POLAKAMI. Ale jest dla nich plus zawsze znajdzie się jakiś idiota, który pójdzie do takiej pracy pomimo tak złych opinii. :-)

Garijq

Potwierdzam 100% kończy mi się właśnie staż w HASYFIE i myśle by im zapłacić te 5000 i wywalać z tego szamba bo firma to nie nazwę. Miałem 20h szkolenia wiec to tak wychodzi. Co mądrzejsi to stad uciekają także NOWI KIEROWCY BEZ DOŚWIADCZENIA PRZESTRZEGAM PRZED HaSYFEM!!!! Jest mnóstwo innych firm co szkoła na pewno lepszych niż ten (usunięte przez administratora) Po 15 miejsc rozładunku orasz po całym Londynie w tym po centrum oczywiście 90% rozladunkow ręcznie ściągniesz paleciakiem więcej niż pani na BHP mówi ze możesz wtedy odmówić pracy ciagle telefony szkolenia i dokładnie tak jak pisał przedmówca.

Zostaw opinię o HSF Logistics Polska Sp. z o.o. - Szubin

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HSF Logistics Polska Sp. z o.o.