ET Logistik Sp. z o.o.

Toruń

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 101 ocen.

Opinie o ET Logistik Sp. z o.o.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ET Logistik Sp. z o.o.

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@wozkowy wątek, o którym wspominasz pojawił się już w Serwisie GoWork.pl Wystarczy, że w zakładce 'Opinie o pracodawcach' - http://www.gowork.pl/opinie wpiszesz nazwę firmy, czyli w tym przypadku ET Logistik.

wozkowy

Pani Alicjo i co z tym nowym wątkiem mija miesiąc i wątku nadal nie ma

sajmon
@wozkowy 26.05.2017, 22:26
Pani Alicjo i co z tym nowym wątkiem mija miesiąc i wątku nadal nie ma

Wózkowy, a może nie ma już firmy o nazwie ET Logistik? Nie wiesz gdzie pracujesz? Ja bym na twoim miejscu już sobie jakąś inną robotę w tym czasie znalazł (wózkowych akurat dużo firm szuka) zamiast tyle czekać na możliwość narzekania :-) Od twojego narzekania świat się nie zmieni - ani cały świat ani twój własny świat też nie.

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@wozkowy w przypadku utworzenia nowego wątku, niestety musi to troszkę potrwać. Proszę uzbroić się w cierpliwość.

wozkowy

pani Alicja dodalem opinie w dniu wczorajszym i dalem et logistik jaworzno i do teraz tego nigdzie nie ma dlaczego?

wozkowy

i za mojej kadencji zarobki na poziomie 1700 zł bez możliwości nadgodzin sobót czy niedziel.. Porażka Ja pracując w Lear w Tychach na wysokim składzie z sobotą i Niedzielą wziąłem ponad 2700. Za taką kase można robić. A gdzie w polsce kto zarabia na takim wózku 1700. Szkoda gadać!!!

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@wozkowy, wątki poszczególnych firm mają możliwość założyć również użytkownicy. Wystarczy, że wejdziesz w poniższy link http://www.gowork.pl/opinie i z prawej strony wybierzesz opcję 'Dodaj nową opinię'.

wozkowy

Dlaczego nie ma na gowork ET LOGISTIK Jaworzno żeby opinie dać? zgadzam się z Marcinem jeśli rządy z Blatem na czele nie ulegną zmianie to tam nikt nie bedzie pracować jedyne co to ten zastepca kierownika artur bodajze spoko i ten młody łebek reszta to banda.. Nie powiem czego. Szkoda gadać Byłem przeżyłem kilka tygodni i prace może i polecam ale jeśli ktoś ma dobrą sprawność psychiczną i stalowe nerwy do tych ciuli.

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@imperator zapewniam, że nie współpracuję z firmą ET Logistik Sp. z o.o. Jestem redaktorem serwisu GoWork.pl Więcej o moim zadaniu dowiesz się najeżdżając myszką w ikonkę mikrofonu, zamieszczoną przy moim nicku. Chętnie również poznaję Wasze opinie na temat ET Logistik Sp. z o.o.

Marcin

Dramat dlaczego ? Jesli chodzi o Jaworzno to w jadalnii nawet lodówek nie ma. A jak jest zima -15 czy -20 stopni to na ogrzewaniu oszczedzaja ale ok na to mozna przymknac oko. Ale do puki bedzie tam pan Blat kierownikiem to nigdy nie bedzie porzadku. Uwazam i nie tylko ja ze ten gosc sobie po prostu tam nie radzi nie potrafi zarzadzac ludzmi przez co przewijaja sie tam dziesiatki ludzi w ciagu kilku miesiecy. Facet traktuje ludzi jak smieci nie okazujac wcale szacunku do swoich podopiecznych przekonalem sie sam na sobie jak chwalil pracownikow a przy mnie nadawal na nich od najgoraszych. To samo jest na rozmowach kwalifikacyjnych z nim. Pelna kultura wysoka osobowosc a pozniej z czasem czlowiek ktory sie tam zatrudni poznaje tego typa od drugiej strony. Pana Biedronia logistyka tam tyczy sie to samo. Panie Ficek lub ktos inny obudzcie sie i zrob Cie porzadek w tym Jaworznie bo chetnych do pracy jest wiele ale nie z takim 1 !!!!

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@marcin piszesz, że powyższa firma to 'dramat'. Dlaczego tak uważasz? Co było przyczyną Twojej opinii? Powiedz więcej na ten temat.

imperator
@Alicja 21.04.2017, 10:26
@marcin piszesz, że powyższa firma to 'dramat'. Dlaczego tak uważasz? Co było przyczyną Twojej opinii? Powiedz więcej...

Alicja to chyba nie Twoje imię. Jak masz na imię ? hmm jak ma na imię gwiazda z działu hr? ktoś pomoże?;)

marcin

Jeśli chodzi o ET Logistik w jaworznie to jest dramat. Do puki nie zmieni sie tam kierownictwo a w szczególności pan blat to dalej nikt tam nie bedzie chciał pracować w konsekwencji będzie jak dotychczas ze na 6 etatów wózkowych jest dwoch nie raz trzech. Paranoja co sie tam wyrabia

Alicja
użytkownik zarejestrowany

@Xxx, dlaczego tak uważasz? Czy mógłbyś uargumentować swoją wypowiedź?

Xxx

Firma masakra

fidel

Może dronami już latają?

Aga z Bytomia

Szacun dla oddziału Tychy. 12 min. z centrum Bytomia do Tychów w godzinach szczytu. Inni się od was powinni uczyć. To że dwa razy nieudała się próba dostawy nie będąc na adresie nikogo nie dziwi ale czym wy w ET Logistik latacie? 45 kilometrów w godzinach szczytu wykręcić w 12 miniut. Szacunek.

znawca

wątpię czy teraz gdzieś przyjmują na stanowiska biurowe, cięcia cięcia i jeszcze raz zwolnienia, więc szkoda pisać o rekrutacji...

insajder
@znawca 13.03.2017, 07:18
wątpię czy teraz gdzieś przyjmują na stanowiska biurowe, cięcia cięcia i jeszcze raz zwolnienia, więc szkoda pisać o rekrutacji...

No nie wiadomo czy cięcia czy zamiana bo ostatnio słyszano (cienkie ściany) jak ktoś z góry mówił coś że mocniejsza kadra musi zastąpić słabszą.

Alicja
użytkownik zarejestrowany

A może ktoś wypowie się na temat przebiegu rekrutacji? Jak przedstawia się ten proces?

znawca

z tymi premiami dla handlowców to zrobili bardzo dobrze, 90 % szuka klienta obiecuje mu gruszki na wierzbie, a potem zapomina o nim i całą odpowiedzialność zrzuca na spedycje, w końcu jakiś dobry ruch!

jazda bez premi

Jeśli ktoś ma zapędy, aby pracować jako handlowiec to odradzam. Od marca 2017 nowy dyrektor wymyślił, że klient nowy pozyskany i prowizja otrzymana z tego tytułu zostanie w kieszeni handlowca pod warunkiem, że nowy klient będzie wspołpracował 6 miesięcy. Jeśli np. po 4 miesiącach odejdzie, zabiorą Ci premię tą, którą otrzymałeś. Przecież to jest jakaś porażka. Oczywiście z podstawy nie zabiorą bo to bezprawne, ale jak pozyskasz nowego klienta to premi nie dostaniesz bo Ci odbiorą za tamtego.

bert
@jazda z premiami 14.02.2017, 11:04
Ty mi nie tłumacz jak dziecku bo znam zasady premiowania i budowania pozycji w firmie. Zakładam bo wiem, jak jest w tej firmie....

No dobra. Myślę, że masz częściowo rację. Jeżeli jakość spedycji jest dramatycznie słaba, to będzie ciężko dostać premię: duże prawdopodobieństwo, że nowi klienci w ciągu 6 miesięcy odejdą a premia ze starych którzy się przyzwyczaili lub "mają szczęście" odpadnie na oddanie premii z tych nowych ale utraconych klientów. Dlaczego masz częściowo rację? Po pierwsze: czy jakość spedycji jest aż tak zła? Po drugie: jeśli nie jest wystarczająca, to warto się zastanowić, czy aby nie ma to również związku z tym co sprzedajemy. Jeśli będziemy sprzedawać przesyłki o dziwnych gabarytach z dalekich peryferii za pół darmo to potem tylko możemy obserwować ze zdziwieniem (choć w takich przypadkach nie widzę powodu do zdziwienia - raczej do wyciągania (może kiedyś wreszcie !) wniosków) jak spedycja ma długie doloty na odbiory przesyłek które blokują pakę najpierw na odbiorze a potem w dostawie a jeszcze musi zredukować koszty przewoźnika bo sprzedajemy to cudo za 70 PLN w cały kraj. Sprzedaż (czyli to co pojawi się w sieci, za ile i na jakich trasach) to też wpływa na jakość. I sprzedanie czegoś odwrotnego do opisanego nie będzie robieniem dobrze tylko spedycji ale też robieniem dobrze całej firmie (rosnąca jakość i spadek kosztów) a więc i sobie samemu. Wiem, że nie proste ale jak nie przestaniemy patrzeć na to co kto robi u nas źle zamiast spojrzeć na to co sami możemy zrobić dobrze, to donikąd nie dojdziemy. Wiem - banał, ale życie to w większości banały: rzeczy proste i oczywiste - na które niestety nikt nie chce zwracać uwagi. A swoją drogą: piszesz posty o 11:04 zamiast rozmawiać z klientem, albo ścigać spedycję za słabą jakość ? ;-) Pozdrowienia - być może zza miedzy ;-)

jazda z premiami
@bert 15.02.2017, 01:04
No dobra. Myślę, że masz częściowo rację. Jeżeli jakość spedycji jest dramatycznie słaba, to będzie ciężko dostać premię: duże...

Piszę o 11:04 bo może mam przerwę, a na przerwie mogę robić co chcę czyli siedzieć "w necie". :) Jakie 70 zł ? o czym Ty piszesz? Chyba nie znasz cen konkurencji na rynku bo handlowy z cenami, które ma Geis odbija się od wielu drzwi. Za 7 dyszek to wybrancy z "pewnego" odziału sprzedają - podobno. Nie wiem , nie wnikam. Operacje chcą przesyłek, a jak klient jest blisko oddziału to nawet tego nie potrafią ogarnąć bo zła godzina odbioru bo coś tam. Może wam powinni "uje...." premie także....Spedycja się cieszy jak ma mało przesyłek, a jak nowi dochodzą klienci to płaczą. Mentalność połowy ludzi, którzy są w ET to żenada. Większość do wywalenia.

znawca

@JK na 99 % wysyłałeś przesyłkę za pomocą brokera a nie bezpośrednio przez GEIS, GEIS wysyła pieniądze do 2 roboczych, natomiast broker nawet i po 30 dniach roboczych, więc takie uwagi kieruj do nich. Całe szczęście że GEIS po woli usuwa tych brokerskich oszołomów

JK
@znawca 05.02.2017, 21:28
@JK na 99 % wysyłałeś przesyłkę za pomocą brokera a nie bezpośrednio przez GEIS, GEIS wysyła pieniądze do 2 roboczych, natomias...

to prawda że nie bezpośrednio tylko przez firmę pośredniczącą ( ty to nazywasz brokerem) ale ja ich oszołomami bym nie nazwał, zresztą co za różnica jak podczas wypisywania przesyłki był podany MÓJ NR KONTA !!!! i przelew otrzymałem od Geis, a nie od pośrednika !!!! wytłumacz mi to proszę........

JK

UWAGA NA FIRMĘ ET LOGISTIC , jestem nadawcą wysłałem 2 przesyłki paletowe 10 stycznia, dopiero dziś 2 luty po wielu interwencjach udało się odzyskać pieniądze z pobrań ( na infolini twierdzą że pieniądze powinny być po 10 dniach roboczych CZYLI 25 STYCZEŃ , ale jak twierdziłem że niema zbywali mnie aby pisać na maila. Gdyby nie pomoc kolegi co znał nr do księgowości pewnie bym kasy nigdy nie ujrzał . NIE POLECAM, MAM WRAŻENIE ŻE FIRMA NIE MA PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ I ZA CHWILĘ BĘDZIE AFERA JAK Z TBA .......

ktos

nie wiem dokladnie czy o ta firme chodzi firma kurierska pod nazwa Platinium Logistic jak mi zabrala zamowienie paletowe to pozal sie panie boze kto tam wogole pracuje przyjechal kurier samochodem po palety samocodem bez windy kazal rozpakowac palety i ladowac recznie wszystko na samochod a musze zaznaczyc ze to byly ciezkie rzeczy a malo tego gdy juz zajechal do Anglii to stwierdzil ze ladunek jest ciezszy niz napisane i zazyczyl sobie zeby mu duzo doplacic bo inaczej nie zostawi towaru musze tylko powiedziec ze to sa oszusci i uwazajcie na toco podpisujecie a ladnie to tylko mowia

vega
@ktos 15.01.2017, 22:58
nie wiem dokladnie czy o ta firme chodzi firma kurierska pod nazwa Platinium Logistic jak mi zabrala zamowienie paletowe to poz...

:-) :-) Piszesz komentarz na temat jednej firmy, ale nie wiesz czy to ta sama o którą Ci chodzi, za chwilę podajesz nazwę innej (więc chyba wiesz że nie chodzi ci o ET ? :-) Potem mówisz że "kurier" (czyli paczki, a ET to nie kurier) a chciałeś załadować ciężkie palety :-) czyli zamówiłeś kuriera a powinieneś nadać drobnicą, jeżeli to palety, i dziwisz się że kazał Ci to rozpakować. Wiesz w ogóle jaki biznes prowadzisz? A potem pretensje do firm transportowych :-)

;)

Już jedna zepsuta i niekompetentna struktura z ET została właśnie wyautowana. ET właśnie tego potrzebowało. Nowy kierownik oddziału wniesie jedynie same pozytywy (oby) ,bo ludzie pracujący w ET o/Pruszków i Mościska są dobrymi i lojalnymi pracownikami.

;)

W końcu pozbyli się "kogoś" z o/Pruszków. Alkoholika i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w jednym. Gościa który już dawno powinien zostać spuszczony w kiblu razem z gównem. Szkoda tylko że tyle czasu zajęło właścicielom ET dojście do wniosku że to słuszna decyzja.

bert
@;) 05.01.2017, 11:32
W końcu pozbyli się "kogoś" z o/Pruszków. Alkoholika i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w jednym. Gościa k...

Obrażanie, mało subtelne na dodatek, kogoś komu pewnie jeszcze tydzień temu podawało się rękę i mówiło dzień dobry, nie świadczy najlepiej o autorze. Trzeba się było zebrać na odwagę i polecieć do zarządu z - uargumentowanymi zakładam - zarzutami. Poza tym nie wiesz, czy nie będziesz następny/następna. Poza tym słabo to będzie: nowy dyrektor od operacji stawia na swoich ludzi z K-EX, na tych samych z którymi osiągnął w K-EX TAAAAKI SUKCES ;-) Żal.

Sawa
@bert 06.01.2017, 21:34
Obrażanie, mało subtelne na dodatek, kogoś komu pewnie jeszcze tydzień temu podawało się rękę i mówiło dzień dobry, nie świadcz...

Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Ciekawe jak maja ściągnąć gości z porządnych firm jak płacą tak mało (a co mnie obchodzi, że firma ma problemy jeszcze ze starych czasów ?) Ale w końcu ktoś wreszcie wywali stare struktury ET na zbity pysk. Potem to samo mam nadzieję czeka stary KEX.

wolanczyk

Duże prawdopodobieństwo że w tym roku nic nie będzie takie słyszałem pogłoski...

wolanczyk

Będzie jakaś kasa na święta? W tamtym roku było coś takiego, ktoś coś ma jakieś info?

zuńka
@wolanczyk 22.11.2016, 15:26
Będzie jakaś kasa na święta? W tamtym roku było coś takiego, ktoś coś ma jakieś info?

Jest podejrzana cisza w temacie. Może wszystka kasa poszła na odprawy dla dyrektorów "M" i "R" ;-)

hastalavista

Tak. Najłatwiej jest znaleźć i zwolnić "winnych". Efekt psychologiczny murowany. Tylko co dalej.

lalunia

Nadchodzi nowe ET, nowe ET Logistik, już wkrótce Geis Global Logistic, 3 dni temu Szefowie rozstali się z Dyrektorem Handlowym. Nie ważne jaki będzie nowy, ale na pewno gorszy niż ten co był nie będzie. Gość nie miał pojęcia co jest co. Przyszedł do firmy, dał 2x większy plan handlowcom i sobie sam zaszkodził....Raport gonił raport, sprawdzanie GPS-ow to było jego Hobby....

darg
@lalunia 13.10.2016, 19:31
Nadchodzi nowe ET, nowe ET Logistik, już wkrótce Geis Global Logistic, 3 dni temu Szefowie rozstali się z Dyrektorem Handlowym....

Lalunia, naprawdę myślisz, że handlowy sam sobie ten plan i te raporty wymyślił? bez udziału i zgody zarządu. zarząd trzyma łapę i ucho na wszystkim - zapytaj operacyjnych ile i co raportują. zresztą dyrektora od operacji też już nie ma. bardzo ciekawe kto to teraz pociągnie.

lalunia
@darg 13.10.2016, 22:07
Lalunia, naprawdę myślisz, że handlowy sam sobie ten plan i te raporty wymyślił? bez udziału i zgody zarządu. zarząd trzyma łap...

Plan był połowe nizszy dla działu handlowego, przyszedl Dyrektor, chciał się wykazać i go podniósł x2. Niestety sam tym ruchem zrobił dla siebie źle. Oczywiście, że wszystkie te raporty wymyślił on. Raporty paczkowe z Siódemki , lekko przerobione. Wiem, że operacje raportują, ale akurat Operacje się poprawiają i właśnie może dzięki tym raportom. Wielu pracowników ET, tych starych miało i ma złą mentalność, nie chętni na jakiekolwiek zmiany, a zmiany muszą być by to dobrze działało. W handlowym wielu handlowców sami odeszli, kilku zwolniono lub nie przedłużyli umów. Niektóre ruchy były dziwaczne. Cały dział handlowy po cichu liczy na to, że jak będziemy już Geis a nie Et Logistik to będzie jakaś zmiana. Może zarząd zmieni coś od stycznia, chodzi o politykę cenową itd. Czas pokarze.

Vilum

FIRMA DNO! Wysłałem paletę i ją zgubili i nie poczuwają się do odpowiedzialności.

okrutny

przewoźnik tragedia na województwie Wielkopolski czas odbioru przesyłki masakra - trzeba się przypominać dostawa - dociera uszkodzona - nie biorą odpowiedzialności za zniszczenia wynikające w złym transportowaniu przesyłek paletowych nie umieją spisać protokół szkodowy - protokół zawiera nie oryginalne informacje o przesyłce nie polecam masakra - nie umieją być przewoźnikami i odpowiedzialną firmą która umie przyznać się do swoich błędów niech nie są przewoźnikami naprawdę odradzam

~BasiaJulia
@okrutny 07.07.2016, 15:10
przewoźnik tragedia na województwie Wielkopolski czas odbioru przesyłki masakra - trzeba się przypominać dostawa - dociera...

Popieram jeszcze tak złego przewoźnika nie doświadczyłam. Tragedia i zero komunikacji ich strony :/

nie polecam

Jeśli ktoś chce być handlowcem, szczerze nie polecam, ludzie odchodzą sami bo od pewnego momentu jak przyszedł do firmy jeden człowiek, dzieją się cuda. Było fajnie, pracowało się fajnie. Teraz to totalna porażka. Przykre to jest, ale prawdziwe niestety. Może wkrótce rozwinę temat, na razie się wstrzymuje, odszedłem z firmy, sam, nikt mnie nie zwolnił, ale powodów było bardzo dużo.

ikced
@nie polecam 19.05.2016, 22:31
Jeśli ktoś chce być handlowcem, szczerze nie polecam, ludzie odchodzą sami bo od pewnego momentu jak przyszedł do firmy jeden c...

chodzą już podobno zakłady kiedy zarząd zrobi z tymi "cudami" porządek. chyba nie tylko PH odetchnie.

ile?

A powie mi ktoś ile powinien zarabiać w ET asystent spedytora po 3 miesiącach - okresie próbnym?

gosc

w Woli Rakowej kadra jest bardzo mila, konkretna i wyrozumiala, zarobki tez ok.

magazynier

Witam. Jestem na jutro umówiony na rozmowę w ETL w Woli Rakowej na stanowisko Operator Wózka Widłowego. Ktoś mógłby mi powiedzieć jak to tam wygląda i czy warto? Jakie są zarobki itd.

oszukany klient

Jakiś czas temu odebrałem przesyłkę pobraniową od ET Logistik. Wszystko było OK do czasu gdy zwróciłem zakupiony towar. W chwili gdy odesłałem towar i miało dojść do rozliczenia okazało się, że kurier wykorzystał fakt, że na liście przewozowym dostarczonym do przesyłki nie ma podanej kwoty i zawyżył pobraną kwotę o 10 PLN. Firma w chamski sposób odkręca kota ogonem. W całej tej sprawie nie chodzi jednak o te 10 złoty, tylko o fakt, że przez takie zagranie kuriera człowiek zostaje postawiony w bardzo złym świetle przed kontrahentem któremu zwraca towar i oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty. Tłumacząc się jak oszust z tego dlaczego oczekiwał 320,- PLN, a nie 310,- PLN. Dlatego odradzam z korzystania z usług firmy ET Logistik.

kamil

@margotte praca biurowa, czyli jakie stanowisko? asystentka spedytora?

margotte

Mi po okresie próbnym podniesiono kasiorkę z 1900 na 2100 brutto i dali umowę na dwa lata. Mówię tu o pracy biurowej. Super jak na początek, szczególnie, że koniec studiów dopiero przede mną :) ale generalnie w firmie nie wiadomo, do czego to wszystko zmierza w tym momencie.

okres_próbny

na okresie próbnym też mam umowę o pracę... a jak nie podniosą stawki to za taką kasę trochę lipa pracować tam

okres_próbny

Witam, może mi ktoś powie. Pracuje w et logistik na stanowisku asystent spedytora. Niebawem kończy mi się umowa na okres próbny. Przez 3 miesiące miałem 1950 brutto. Czy mogę liczyć na podniesienie tych zarobków jak tak to mniej więcej o ile? Jestem po studiach i przez te 3 miesiące dobrze wykonywałem swoją prace więc raczej zaproponują mi nową umowę.

Anna

Jeszcze nie miała okazji współpracować z taką firmą kurierską. Kurier nie kontaktuje się przed dostawą. Infolinia nie działa. W końcu oddzwonił do mnie pracownik z informacją, że kurier dotrze następnego dnia pomiędzy 8 a 10 rano. Kurier się nie pojawia, podobno nie otrzymał takiej informacji. Utrudniony kontakt, nikt nic nie wie. Nie polecam

opiniodawca

to jest praca dla kogoś bez perspektyw lub w miedzy czasie szuka innej pracy. olbrzym wszystkich podpierdziela a kierownictwo wysługuje się wszystkim. niskie zarobki, niska kultura i brak motywacji

sebo

Firma nie rzetelna i zakłamana.Czekałem na przesyłkę cały dzień i się nie doczekałem.Kurier powiadomił wysyłającego że nie może się dodzwonić do mnie.Bzdury gadał bo mu się pracować nie chciało na pewno.

sebo ciul
@sebo 02.02.2016, 19:13
Firma nie rzetelna i zakłamana.Czekałem na przesyłkę cały dzień i się nie doczekałem.Kurier powiadomił wysyłającego że nie może...

ciulasie, to nie portal o tym czy przesylke dostales czy nie. nie dostales bo zly adres podales w systemie, tak to czesty bład klientów ściepów czyt. 1 przesyłka na 2-3 miesiace

nowy

mi się super pracuje, jestem w miare nowy, ludzie spoko , premia swiateczna full wypas. To my nowi zmienimy ta firme na lepsze i będziemy dobrze funkcjonujaca firmą jak w czechach i naslowacji geis :)

kiesa

płacą kiese na czas i wkrótce będą jak rabeny ,szenkery i inne wiodące firmy na rynku. Geis ich kupil i rzady nastaną już wkrótce. Kasa na swieta będzie, a miało nie być. Jest dobrze i będzie lepiej

kogijo

na jaką podstawę może liczyc handlowiec czy specjalista ds.sprzedaży? okolo, albo przedział

Były przewoźnik

Sorso, chodziło mi raczej, że jeśli dalej byłbym przewoźnikiem tej firmy et to poszedłbym z torbami. W tej chwili troche przewoźników pouciekało,dlaczego? Bo byli na etapie przysłowiowego bankructwa. Być może coś sie polepszyło z wyplatami, ale zazwyczaj wczesniej dwa miesiące wszystko było ok a poźniej znowu czekali przewoznicy 3 miesiące na swoje pieniadze. Nie wiem czy potrafie dobrze planować bo tego nigdy nie robiłem, lecz mam mam chłopaka który radzi sobie na pewno lepiej niż teraz ekipa etlogistik. I zarabia więcej niż 3000zl netto. Prowadzi już teraz moich 6 aut+spedycja.

były przewoźnik

Nie wiem jak w innych oddziałach, które wykupił gejs ale na Nowej Wsi Wr. (dawne Bielany wrocławskie) jest tragedia. W zasadzie to za mało powiedziane. Zmienili trochę skład w kierownictwie ale dalej pracownicy coś nie ogarniają. Być może transport/logistyka nie jest ich mocną stroną? Jeśli byłbym przewoźnikiem to miałbym obawy co do tej firmy, termin 90dni kosmos, stawki mniejsze niż były, frachty ucinane, do tego planowanie spedytorów pozostawia wiele do życzenia. Pozdrawiam!

sorso
@były przewoźnik 30.06.2015, 12:15
Nie wiem jak w innych oddziałach, które wykupił gejs ale na Nowej Wsi Wr. (dawne Bielany wrocławskie) jest tragedia. W zasadzie...

podpisujesz się jako "były przewoźnik" a potem piszesz "jeśli byłbym przewoźnikiem..." coś tu nie gra. Odkąd geis przejął ET płatności w ciągu 90 dni to pzreszłość. Jeśli potrafiłbyś lepiej planować idź do szefa oddziału albo szefa szefa oddziału i zaproponuj swoją kandydaturę. Dostaniesz pewnie z 4 tys brutto i będziesz miał "stabilną pracę z perspektywą rozwoju" jeśli się sprawdzisz.

mirek

W eko głośno, że od stycznia 2015 ETLogistik nie będzie już jeździć z eko. W sumie można było się tego spodziewać..z ETL Wrocław pouciekali Ci, co tak naprawdę trzymali to wszystko.

lester_trans

Jak jeszcze byl "waski" na bielanach to jeszcze to jakos hulalo, mozna powiedziec ze byla trzymana reka na pulsie. Teraz to juz czysta samowolka.pozdro!

greg

Jak dalej kierownictwo bedzie gralo na bielanach w candy crush podczas 8godzinnej pracy to polaza ten oddzial szybciej niz sie wydaje

Zostaw opinię o ET Logistik Sp. z o.o. - Toruń

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ET Logistik Sp. z o.o.