Szukają na zachód kierowców Każdy weekend we francji przerzuty 3 tygodnie 45 godzin w domu I dalej zachód, pensja dobra od 4000 do 4500 Ją ogólnie polecam wcześniej pracowałem za 1500 na magazynie Szef mi dał szansę i za to mu dziękuj
Tak, a to z jakiego powodu warte uwagi? Do tej pory średnio chyba było ze skargami na firmę a tu nagle taka heca.
Za grudzień napewno też coś sobie szef skubnie z wypłaty Bo jest nowy wóz to kierowcy go teraz spłaca Szefie pokaż obroty naszych aut, przecież od tego mamy procent,
Część Jak tam panowie można już chodzic na urlopy Czy prezes zabronił bo nikt nie chce przyjść do pracy Trzeba mu zaproponować żeby [usuniete przez moderatora] wsiadł za stery razem z nim byłaby podwójną obsada
międzynarodowy - 2013-08-30 22:09:57 Potwierdzam. Jezdze od wielu lat w grupie międzynarodowej i nie zamierzam zmieniać... Kasa jak zwykle... mogłaby byc lepsza, ale jak przychodzi bieda zawsze można liczyć na Prezesa. Sam skorzystałem. Wiem o przypadkach kiedy chłopcy popadli w klopoty ze zdrowiem na zachodzie, szpital, leczenie, kolosalne koszty. Firma wszystko załatwiła, a czego nie pokrył nfz dopłacili i nie ciągali chłopaków o jakies zwroty... Generalnie jest normalnie< ale jak widac nie dla wszystkichWitam. Jedno mnie zastanawia, skoro tak dobrze sie zarabia to czemu prezes musi Ci pomagac? Po drugie, z tymi wypadkami to pamietam taki przypadek kiedy to chlopak po zabiegu hirurgicznym, nieszczesliwie sie to zdarzylo w Metzu, wracal na wlasna reke bo firma jak powiedziano '' nie ma obowiazku zapewniac transportu''. dostajesz karte europejska NFZ inic wiecej, ale czy to az taki przywilej? Ludzie po malu sie wykruszaja bo sa firmy, ktore pozwalaja zarobic wiecej. Dzis juz wiekszosc firm placi na czas, wiec to zadny atrybut, raczej fakt, ktory staje sie normalnoscia. Premie paliwowe owszem sa, ale kazdy kierowca wie , ze spalanie zalezy w duzej mierze od ciezaru przewozonego ladunku, wiec czy premia jest czy nie bardziej zalezy od szczescia zeby trafic lekkie ladunki.Dzis placi (usunięte przez administratora), reszta od przerobu, ale i odpowiedzialnosc za uszkodzenia jest nie mala.
Tak i to on najwięcej zrobił szumu że kierowcy kradną A sam wali w rogi prezesa aż miło Jeszcze młody szef się garnie do przejęcia firmy On byłby dobry
Panowie , będzie lepiej ..... Już niedługo [usuniete przez moderatora] przejmie Jastim . Poczekajcie a u niego zarobicie ....
Nie którzy nie muszą siedzieć u szefa Od pożyczenie są banki chyba że robisz za najniższą krajowa to masz problem, teraż musisz się wykazywać i tyrac za czapkę drobnych
ktoś sie chyba z ortografia nie lubi :P firma ogólnie dobra, mała rotacja ludzi, jezeli sie komus chce pracowac bez problemu zarobi natomiast nie ktorzy maja wage w nodze i jak paleta sie nie ruszy to jej nie bierze i ci najwiecej placzą
Potwierdzam. Jezdze od wielu lat w grupie międzynarodowej i nie zamierzam zmieniać... Kasa jak zwykle... mogłaby byc lepsza, ale jak przychodzi bieda zawsze można liczyć na Prezesa. Sam skorzystałem. Wiem o przypadkach kiedy chłopcy popadli w klopoty ze zdrowiem na zachodzie, szpital, leczenie, kolosalne koszty. Firma wszystko załatwiła, a czego nie pokrył nfz dopłacili i nie ciągali chłopaków o jakies zwroty... Generalnie jest normalnie< ale jak widac nie dla wszystkich
Co ty napisałeś bo nie bardzo rozumiem Ale jak macie płacone od procenta to chyba każdy tak laduje Chyba że faktycznie lepiej mniej ladowac Nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi
To wiemy wszyscy Ale w czasie pracy kierowca nie ma obowiązku podkladac magnes Wyrzucać tarcz za okno Zapraszamy do współpracy, od strony warszawy szukają dawać Na wrocław na wstępie dostaniecie zmiennika który tak laduje że się stoi przy rozladunku 3 godziny Bo nie wie że na naczepy nie można lądować maks 24 tony i dzienny33 palety Ale dasz radę, komar ci powie na wymianie naczepy
Potwierdzam. Normalna robota za normalne pieniądze dla normalnych ludzi. Cwaniaczki wykruszą się sami, bo paliwko się skończyło... A na pewno się skończy po wymianie wózków.... Mi i nie tylko mi pasuje. Wreszcie płaca za pracę, a nie za cwaniakowanie
ZUS i podatek płacisz sam, ale jest podstawa niezależnie ile pracowałeś w m-cu.Masz to zapisane w umowie. To samo z urlopem i wolnym. Jeżdze dla Jastimu od początku i nigdy nie było opóźnienia z kasą, ani problemu z wolnym. Ostatnio mała wojna o paliwo, bo Stary wymienia tabor na nowe Volva, a chłopcy nadal chcieliby normę 32... Tak więc na obrywki nie Masz już co liczyć, ale za to ruszyły premie za oszczędność. W miesiącu może dolecieć nawet 6 stówek.... Ogólnie: POLECAM
Jest dobrze możesz przyjść Ją nie narzekam Narzekają tylko ci którym się robić nie chce I twierdzą że się obrotu nie da zrobić
czy ktoś może napisać o firmie jastim jaki jest real czarne to czarne a białe ta białe a nie pierdoły i banialuki
Możesz iść na urlop ale za free Umowy są na zagranicy W kraju działalność chyba że jesteś pupilem szefa wtedy umowa
Panowie, olać frajerstwo i swoje robić. Kumpli tu nigdy nie było(usunięte przez administratora)
Kto powiedział że pracuje Tylko taki pajac jak ty będzie tam pracował Pamiętaj rano o telefonie do szefa
Abdul skoro jest ci tak żle w tej, tak mało zarabiasz to dlaczego jeszcze w niej pracujesz, a tak na marginesie nim coś napiszesz to najpierw to przeczytaj,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jastim Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jastim Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jastim Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 7 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jastim Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jastim Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.