opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

MEDISEPT

Profil oficjalny - płatna współpraca

4.1/5

Na podstawie 618 ocen
Opinie(309)
Dodaj opinię
Aktualności(51)

Opinie(309)

Dodaj opinię
Aktualności(51)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nasza misja, wizja i wartości
  • .
  • Profesjonalne
  • .
  • Konsumenckie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt

O nas

Nasza misja, wizja i wartości

Profesjonalne

Konsumenckie

Kariera

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Lublin
  • Chełm
  • Sandomierz
  • Zamość
  • Stalowa Wola
  • Biała Podlaska
  • Puławy
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Lublin
  • Wrotków
  • Jakubowice Murowane
  • Wólka
  • Elizówka
  • Świdniczek
  • Marysin
  • Długie
  • Abramowice Prywatne
  • Szerokie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Lublin
  4. /
  5. Opinie o MEDISEPT Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o MEDISEPT Lublin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o MEDISEPT Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Gość

    02.03.2019 20:41

    Inne

    Dlaczego w MS jest taka rotacja? Byłam na rozmowie w tej firmie w rezultacie podziękowali mi, ale z racji powiadomień z Pracuj co chwilę obserwuję, że kogoś znowu poszukują.
    ReviewUserIcon
    Alojz

    14.03.2019 15:06

    Inne

    Ponadprzeciętne wynagrodzenie, wysoka kultura w strukturach firmy, możliwość rozwoju, samochód służbowy, pomoc przełożonych. Eh, ludzie nie potrafią docenić i odchodzą :)))). Rynek pracownika :DDDDD
    ReviewUserIcon
    PJN

    20.02.2019 17:00

    Inne

    Łomatko, akurat szukałem opinii innej firmy i z ciekawości wlazłem zobaczyć co się dzieje w MS. Od początku. Był styczeń 2016 roku, pierwsza rozmowa w Gdańsku z dwiema miłymi Paniami. Potem drugi i trzeci i czwarty etap a potem cisza do sierpnia. Tak tak, zero info. Zadzwoniłem z ciekawości w sierpniu zapytać czy nadal szukają PH. Okazało się, że tak No a skoro juz zostałem zrekrutowany to w zasadzie zaprosili mnie we wrześniu na szkolenie. Po dwóch tygodniach szkolenia zostałem PH w MS. Pracowałem krótko. Juz 30 października zostałem zwolniony. Powód ? No cóż, sam spieprzyłem sprawe. Akurat w tym samym czasie posypało mi sie życie prywatne i nie mogłem dać firmie tego czego ode mnie oczekiwano i sam w sumie nie zdążyłem pokazać, ze warto na mnie postawić. W sumie szkoda bo atmosfera (choć byłem krótko ) była Ok. PH ma sporo pomocy w pracy i jak to wykorzysta to będzie pracował. Ja nie wykorzystałem. Trafiłem na najgorszy okres w swoim życiu. I podejrzewam, ze gdybym był juz w MS kilka lat to zupełnie inaczej by na mnie patrzyli i zrozumieli moja sytuacje. Niestety nie zdążyliśmy nawiązać takich relacji. Ale do dzis utrzymuje kontakt z jedna osoba. Reasumując Wszędzie pięknie gdzie nas nie ma.
    ReviewUserIcon
    Borys

    21.12.2018 17:05

    Inne

    Witam. Chciałbym się dowiedzieć na jakich warunkach Medi-Sept zatrudnia na stanowisku magazyniera ?
    ReviewUserIcon
    Były

    18.12.2018 16:30

    Inne

    Śmiech mnie pusty ogarnia jak czytam te wypociny o zajebistości firmy MP. Fajna atmosfera, socjal, zarobki itp. Sorry.(usunięte przez administratora)Reszta to bajki łącznie z nieograniczonymi zarobkami i polubieniami.Pewnie zadanie ilości polubień dostał ktoś z biura bo jak nie to po premii albo jak się nie podoba to znaczki na poczcie przybijać że zacytuje głównego prezia.Piszcie prawdę jak było, a jest pewnie jeszcze gorzej:(usunięte przez administratora) tłumaczenia się z planu który mimo realizacji - ciągle mało, mało i teksty jaki ty(a) słaba jesteś. Ja swoją kasę zarobiłem ale dzięki temu jak się traktuje ludzi tutaj nikogo już z którymi pracowałem nie ma - (m.in. mnie). Mógłbyś dla nich góry przenosić ale i tak będziesz nikim, ewentualnie usłyszysz po odejściu że już Cię mieli (usunięte przez administratora)taka to ich świecka tradycja ☺ Dobre zarobki to już były teraz jest jałmużna za tą pracę a jak się odezwiesz to wylot bo tylko Oni mają rację.Sam odszedłem i nie ukrywam że mnie cieszy ciągły ich spadek obrotów na moim terenie. A mogło być tak fajnie
    ReviewUserIcon
    szef innej firmy

    23.05.2016 23:32

    Inne

    Jestem szefem innej firmy, również handlowej i szczerze mówiąc jak się czyta większość wpisów to słabo to wygląda. Nie chodzi mi o firmę ale o postawę pracowników lub potencjalnych pracowników. Większość patrzy tylko na to ile zarobi, jakie premie dostanie, samochody, laptopy, limity, gps itp. - pytanie tylko jedno... czy ktoś z Was kiedyś wyliczył ile jedno stanowisko takiego PH kosztuje??? No, pytam się ile? Jak myślicie? Przykładowo jeśli ktoś chce zarabiać na rękę 5 tyś netto to jego wynagrodzenie brutto wynosi ok. 7500 tyś. + 1500 zł netto rata za samochód, + 1000 paliwo + telefon - ogólnie minimum 10 tyś zł pracodawca powinien co miesiąc wyłożyć! Co miesiąc zaznaczam!!!. I tu moje drugie pytanie czy jesteście w stanie i w jakim czasie przynieść do firmy zysk, który pokryje wasze koszty utrzymania + pokryje koszty firmy związane z obsługą pozyskanych przez Was klientów. Tylko tyle!!! O rozwoju i inwestycjach + pieniądzach dla firmy już nie wspomnę. Myślicie, że pracodawcę cieszy rotacja i lubi robić rekrutację? Uwierzcie mi to nie jest nic przyjemnego. Zanim zaczniecie się tak wymądrzać, pomyślcie ile taka firma wyrzuca pieniędzy w błoto zatrudniając ludzi, którzy przychodzą i zaraz odchodzą. Nie każdy sprawdzi się i w branży i na takim stanowisku, ale zanim zaczniecie krytykować i wymagać, zastanówcie się co wy możecie dać od siebie? Jakie jesteście w stanie robić obroty bo przecież jako PH nie przychodzisz do firmy siedzieć przy biurku i czytać gazety ani jeździć samochodem po mieście. Zadaniem PH jest POZYSKIWANIE klientów, ich należyta obsługa, budowanie relacji z odbiorcami i przynoszenie zysku dla firmy. Kto tego nie zrozumie, niech idzie pracować gdzie indziej. W ten sposób oszczędzi sobie rozczarowań i a firmie kosztów związanych z kolejnym zatrudnionym pracownikiem. Dobra rada!!! jak ktoś nie wie o co chodzi w pracy PH to lepiej niech zmieni profil pracy. Powodzenia wszystkim!
    ReviewUserIcon
    Arash1983

    02.03.2017 21:37

    Inne

    Dobrze byłoby mieć taką wyrozumiałą Szefową. W dzisiejszych czasach to rzadkość niestety ... Wszystko o czym piszesz to absolutnie prawda. Sam jestem PH z kilkuletnim doświadczeniem (chwilowo poszukujący zatrudnienia) i wiem, jak reagują pracodawcy słysząc odpowiedź na zadane pytanie: Ile chciałby Pan zarabiać ? Kwoty wynagrodzeń, które przytoczyłaś jakoś dziwnie zwalają z nóg osoby rekrutujące. Moim zdaniem jest to minimum egzystencjalne w dzisiejszych realiach. Handlowcy wiedzą ile pracy trzeba włożyć, aby "dopinać" ambitne plany. Jeśli są realne to kwestia odpowiedniego zaangażowania, jeśli nie, cóż ...
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    06.11.2018 14:08

    Inne

    Dbając o pracowników i o stałych klientów rozwiązujemy problemy rotacji w tych dwóch sektorach. Jeżeli pracownicy mają realne normy do realizacji (ilość wizyt, czas przewidziany na te wizyty, uwzględnienie czasu przejazdów między klientami, plany sprzedażowe, zadania) to klient jest zadowolony bo może liczyć na szeroko pojętą "opiekę" jaka mu się należy za współpracę z firmą. PH ma wtedy czas żeby porozmawiać z drugim człowiekiem i nawiązać tą relację z klientem, ale jak się goni plany i robi masowe wizyty żeby w tabelkach było zielono to nikt mi nie wmówi że można w ten sposób sprawić aby klient był zadowolony, czuł się dopieszczony i utożsamiał się z firmą. Nie ma na to wtedy czasu, a na lojalność klienta trzeba zapracować i mieć do tego energie. Niedopieszczony klient to łatwy cel dla konkurencji, za rabat na tym czy na tamtym pójdzie w siną dal. Reasumując, pracownik który zarabia 5000 pln netto nie szuka nowej pracy bo dziś miał spięcie z przełożonym bo to nie jest powód. Firmy same udowadniają swoim pracownikom że są do niczego. Trudno się dziwić później że jest rotacja. Kto chce pracować za 2500 pln na miesiąc po 12 h słysząc później z góry że słabo to wygląda, wiedząc że przy tych godzinach pracy to nie wyszło ci nawet 10 pln na godzinę a masz jeszcze odpowiedzialność realizacji planu na barkach...to już lepiej iść do Lidla i mieć tą "radość z życia". A kto to słyszał o corocznych podwyżkach? Choćby 5 %, przecież wszystko drożeje, wartość pieniądza spada, inflacja.
    ReviewUserIcon
    przyszły_pracownik?

    28.08.2018 19:29

    Inne

    Widziałem, że szukają Menedżer ds. kluczowych klientów na terenie lubuskiego. Mam kilka pytań do pracujących tam handlowców: Jak wyglądają regiony? Jest podział na województwa czy jakoś inaczej? Jak wygląda planowanie pracy - sam ustalam trasówkę czy jest narzucona? Jaka jest podstawa? Jak naliczana jest premia? Ile średnio można zarobić? Czy plany są realne czy wygórowane? Jakie są auta służbowe? Czy można z nich korzystać prywatnie? Jak z atmosferą w pracy? Proszę o konkretne i rzeczowe odpowiedzi. Z góry dziękuję - być może przyszły pracownik :)
    ReviewUserIcon
    Medi_sept

    20.09.2018 18:10

    Inne

    Omijać z daleka
    ReviewUserIcon
    Anonimus

    07.09.2018 09:23

    Inne

    Pojawiła się oferta na Technologa R&D. Pytanie za 100 punktów oczywiście nie do przedstawicieli handlowych. Jakie macie opinie jako pracownicy produkcyjni ?
    ReviewUserIcon
    Anonim

    30.12.2017 16:33

    Inne

    Pracowałem W tej firmie jako przedstawiciel prawie pięć lat. Nauczyłem się wiele, dostałem niesamowitą szkołę. Zarobiłem też fajne pieniądze, jednak nic się same nie robi i praca od 8 do 15 to to nie jest. Nie rozumiem ludzi którzy narzekają na raporty bo są one wszędzie w każdej firmie handlowej. Co do GPS zgoda, moim zdaniem jest to narzędzie zbędne, pokazujące podejście firmy do pracownika. Prawda jest taka, że wyniki sprzedażowe i opinia na rynku świadczą o wykonanej pracy a nie to czy ktoś zrobił dziennie 6 czy 10 wizyt. Firma moim zdaniem jest idealna dla młodych przedstawicieli chcących nauczyć się pracy w tym sektorze, jednak niestety ze względu na słaby social, względnie niską kulturę w organizacji i podejście do przedstawicieli nie polecam doświadczonym i profesjonalnym przedstawicielom Z pozdrowieniami
    ReviewUserIcon
    kazimierz

    05.12.2017 15:01

    Inne

    firma z kategori wstajesz 6.30, albo wczesniej, konczysz 17ta odwiedzac klientów, potem do 21 siedzisz w raportach , oczywiscie mozna zarobic jak sie zrobi plan, a plany jak wiadomo rosna. kompletny brak czas na zycie prywatne, rodzinne, etc.
    ReviewUserIcon
    jatojatojasnejakdwarazydwa

    07.12.2017 23:23

    Inne

    Bo czasy "czy się stoi czy się leży tysiącpińćset się należy" już dawno minęły ;)
    ReviewUserIcon
    adeli

    25.11.2017 14:35

    Inne

    Systematycznie pojawiają się oferty pracy na te same stanowiska. Coś jest chyba z tą firmą nie tak.
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    27.09.2017 07:35

    Inne

    Aplikowałem na stanowisko DH i powiem Wam strata czasu - ponad miesiąc. Tyle etapów, assessment i ciągle przeciąganie terminów w decyzją. Mimo zapewnień Pani HR o decyzji nawet na koniec nie potrafią zadzwonić i podziękować za udział w rekrutacji. Słaba firma. Tylko świadczy o profesjonalizmie i podejściu do przyszłych pracowników.
    ReviewUserIcon
    Gwarek

    20.06.2017 09:46

    Inne

    Aplikuję na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i przetargów i proszę o info?
    ReviewUserIcon
    Gwarek

    11.06.2017 18:48

    Inne

    @Aga Podziwiam Twoją wytrwałość, jak dokładnie pilnujesz firmy. Zapewne coś się zmieniło w firmie na lepsze i ludzie piszą .
    ReviewUserIcon
    Aga

    08.06.2017 12:24

    Inne

    Przez kilka lat, żadnej pozytywnej opinii, aż tu 02.12.2016 wysyp pozytywnych opinii - dopisywane co kilkanaście minut i wszystkie jakby napisane przez tą samą osobę. Czyżby ktoś z HR tu zajrzał i próbował zaretuszować obraz? Pojawiło się ogłoszenie na Doradcę na Toruń ale po tych opiniach zostaję przy swoim pracodawcy :-)
    ReviewUserIcon
    Weronika

    06.06.2017 08:54

    Inne

    @Paweł dziękujemy za Twoją opinię. Według Ciebie dzięki pracy w MEDI-SEPT Sp. z o.o. można się wiele nauczyć. To bardzo dobrze. Warunki pracy na jakim stanowisku opisujesz? Wspominasz również o bardzo dobrej atmosferze. Czy panuje taka w całej firmie, czy piszesz tutaj o konkretnym dziale?
    ReviewUserIcon
    weronik

    13.06.2017 11:42

    Inne

    Weronika, ile można zarobić na pisaniu pozytywnych postów, bo mam trochę wolnego czasu, bujną fantazję i potrafię opowiadać bajki więc chętnie coś dorobię?
    ReviewUserIcon
    Misio

    27.01.2017 10:09

    Inne

    Pracuję tu i nie zgadzam się , że słabo płacą. Zarobki zależą od tego gdzie pracujesz. Nie wszyscy mają mało. Firma daje pracę natomiast atmosfera w znacznej mierze zależy od pracowników. W sumie warto tu pracować.
    ReviewUserIcon
    Darek Wro

    13.12.2016 08:23

    Inne

    Wszedłem na tę stronę bo słyszałem że MS chce wykupić pewna duża firma produkująca pieluchy dla dorosłych. Myślałem że może znajdę tu coś więcej na ten temat. Jednak to co tu się wyprawia to jakaś masakra. Ten portal ma służyć osobą które szukają informacji na temat potencjalnego pracodawcy a nie wycieczką w prywatne życie innych ludzi. Pamiętajcie że takie wpisy mogą wyrządzić krzywdę wielu osobą. A skoro tu już jestem to dwa słowa o pracodawcy. Wymagają dużo, płacą słabo, ludzi traktują przedmiotowo.
    ReviewUserIcon
    Gwarek

    15.01.2017 12:03

    Inne

    W zupełności zgadzam się z Tobą, to nie jest portal-magiel. Ale mam pytanie czy są jakieś nowe rekrutacje do MS na doradcę? Widziałem kiedyś oferty ale ostatnio nic nie ma. Będę wdzięczy za informacje. Zastanawiam się jakie pensje płacą , czy mają jakieś dodatki ?
    ReviewUserIcon
    Darek Wro

    24.01.2017 17:12

    Inne

    Gwarek Trzy koła na rękę, ale na własnej działalności, dodatkowo kilka stówek premii. Nie ma karty muli sport, prywatnej opieki medycznej. Pracy jest na prawdę bardzo dużo.
    ReviewUserIcon
    eMdżeJ

    02.12.2016 13:54

    Inne

    hehehe widzę, że niektórzy nawet po odejściu nie mogą żyć bez życia firmy i potrzebują wylewać swoje żale - pytanie po co ? Ja pracuje tu 3 lata, sam święty nie jestem, ale każdy ma swoje życie i za nie odpowiada, w końcu to nie klasztor :) Wyciąganie takich historii świadczy chyba tylko o tym, że ktoś nie ma własnego życia i emocjonuje się innymi, smutne to i w sumie żal mi takich osób. Co do pracy, to raz lepiej raz gorzej - jak to w firmie zajmującej się sprzedażą, natomiast nikt nikogo nie może do pracy zmusić, jak komuś nie odpowiada, to zmienia. 15 wizyt dziennie ? :) to nie FMCG - nie będę się do tego odnosił, może i tak kiedyś było, teraz na pewno nie, wielu obecnie pracujących może to potwierdzić.
    ReviewUserIcon
    Marek

    02.12.2016 13:26

    Inne

    Chciałbym napisać kilka słów na temat tej firamy. Pracowałem tam rok, przez ten czas działo się sporo zarówno dobrego jak i złego (ale tak chyba jest wszędzie) Co do rzeczowych opini owszem plan był wysoki, ale szło go na ogół zrealizować. GPS w autach - widać była taka konieczność, a poza tym jak inaczej sprawdzić co robi pracujący daleko od siedziby firmy. Ze zarzutem że trzeba odjechać z pod domu u 7.30 - normalne. Pewnie można wstawać o 10.00 ale to chyba tylko na bezrobociu. Spotkania firmowe - jak zorganizpwac to inaczej, skoro pracownicy są w calym kraju. Zmiana warunków - osobiście tego nie pamiętam ale takie prawo właściciela. Zresztą jak było Wam tak źle to dlaczego nie odeszliscie sami i to szybko. Ja pamiętam że odeszły same dwie osoby (PH) a z biura chyba 1. W kapowanie zwłaszcza przez biuro ciężko mi uwierzyć. Gumowe ucho ze Szczecina to juz moim zdaniem totalna bzdura Natomiast jeżeli chodzi o Tomka bo sporo o nim tu jest - uważam że to co się wydarzyło na zjazdach powinno tam zostać (jak w Vegas) Jeżeli coś robił, to jest to tylko jego sprawa a już na 100% nie ma znaczenia przy ocenie firmy. Ja mogę osobiście ocenić go na plus i to nie tylko służbowo ale też prywatnie mimo ze to wlasbie on przekazal mi info o koncu wspolpracy. A ludzi pracujących tam wspominam dobrze. Co do warunków pracy i ogólnie firmy Jeżeli ciężka praca nie przeszkadza wam, to warto rozważyć Medi sept jako pracodawcę. Tak na marginesie wylewanie żali tutaj jest bez sensu.
    ReviewUserIcon
    marek

    02.12.2016 13:34

    Inne

    człowieku masz prawo do takiej opinii ale podpisuj się swoim imieniem bo akurat wśród ph mediseptu marek to bardzo, bardzo rzadkie imię.
    ReviewUserIcon
    Marek

    02.12.2016 14:01

    Inne

    Ja nie ma powodów żeby pisać pod jakimś nickiem czy innym imieniem . Nie napisałem nic złego, ani nic czego mógłbym się wstydzić.
    ReviewUserIcon
    kat

    02.12.2016 12:27

    Inne

    ludzie czym wy się zajmujecie?. gdyby chociaż 10% ww spraw była prawdziwa- o medi sepcie pisano by we wszystkich mediach. nakręcono by kilka filmów- również z Rocco w roli głównej. może się mylę ale nie słyszałem. łatwo w internecie wylewac zale i obrzucać ludzi błotem- czy taki portal jak ten ma służyć właśnie temu ? niesadze
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w MEDISEPT?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - MEDISEPT Sp. z o.o.

    159 C 21-030 Lublin

    NIP:9460010016

    KRS:0000020407

    https://medisept.pl/
    Branża główna: Przemysł chemiczny i surowce

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    ale tu wesoło

    01.12.2016 22:44

    Inne

    a morał tej opowieści jest taki taki: nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka... błagam nie piszcie nazwiska najlepszej...klientki TJ z Katowic jako nick :D :D :D Kobita zejdzie na zawał ;-)
    ReviewUserIcon
    TJ

    02.12.2016 10:48

    Inne

    :) Panowie czuje sie wywołany do odpowiedzi bo tak namiętnie piszecie tego Harlequina, ze chyba trochę się zapominacie. Jeśli macie do mnie jakiś problem i moja osoba chcecie uleczyć swoje kompleksy, to przecież macie do mnie numer telefonu i możecie zadzwonić, przecież chętnie to z Wami omówię, no ale fakt do tego trzeba trochę odwagi , żeby się ujawnić... a tu można śmiało walić na kogo się chce i co chce i być chodź przez chwile ,, wielkim,, bo nikt się nie dowie od kogo te głupoty. zastanówcie się tylko czy coś dzięki temu macie dla siebie, poza rozładowaniem własnej frustracji, a z drugiej strony jakie te wpisy mogą wywołać konsekwencje dla osób , które tak śmiało wymieniacie z nazwisk. przemyślcie to sobie, bo tekst o wilku powyżej może i tez Was kiedyś spotkać, czego Wam nie życzę. o medisept nie musicie się już tak martwic, damy rade sobie bez Was :) uszanujcie życie innych, a inni tez Was będą szanować, a takie wspomnienie zostawcie dla siebie, spotkacie się na stadionie to się nimi wymienicie.
    ReviewUserIcon
    marek

    10.02.2017 13:05

    Inne

    ha ha
    ReviewUserIcon
    szczery

    01.12.2016 12:12

    Inne

    hmmmm, jakaś zmiana płci nastąpiła u Ciebie "Malaro" ? Wiesz, co do dziewczyn, to chyba cię poniosło, ale w sumie najlepiej szukać winy u kogoś, a nie u siebie. Nie każdy zostaje zwolniony za swoją nieudolność.
    ReviewUserIcon
    Obiektywny

    06.11.2016 12:38

    Inne

    Hehehe... Psy ujadają a karawana jedzie dalej :)
    ReviewUserIcon
    Oferta pracy przedstawiciela

    04.11.2016 11:57

    Inne

    Cześć, Czy może ktoś napisać czy to praca na stałe (długo) dla osoby zaangażowanej? Czy jest możliwość rozwoju? Czy jest możliwe zatrudnienie na umowę o pracę? Jak firma odbierana jest przez klientów (czy jest rozpoznawalna)? Czy jest jakiś socjal?
    ReviewUserIcon
    choinka

    08.11.2016 10:45

    Inne

    -większość przedstawicieli pracuje kilka, kilkanaście miesięcy, tacy którzy wytrzymują ponad dwa lata to naprawdę wyjątek ( w tej chwili jest jeden taki przypadek) -są dwa. trzy razy w roku szkolenia sprzedażowe -na umowę o prace nie ma szans -to zależy od regionu -nie ma soclialu (za wyjątkiem kary multisport, z częściową odpłatnością) -no i fatalne relacje w firmie - wszyscy są mili pierwsze dwa tygodnie
    ReviewUserIcon
    korpo

    28.10.2016 18:59

    Inne

    Kilka słów jeszcze o tym jak się traktuje byłych handlowców: -prowadzi się śledztwo gdzie pracują i co robią -rozpowiada się plotki, że jest im złe i żałują odejścia -powtarza się bzdury , że chcieli by wrócić do M-S -taki jeden gość opowiada bzdury jakie to niby dobre relacje ma z byłymi przedstawicielami (w rzeczywistości nikt do niego nie dzwoni)
    ReviewUserIcon
    Detektyw

    29.10.2016 22:47

    Inne

    I kto tu kogo śledzi?
    ReviewUserIcon
    ww

    31.10.2016 10:47

    Inne

    potwierdzam. tak jest
    ReviewUserIcon
    Nauczyciel

    07.10.2016 16:56

    Inne

    Jeśli chodzi o filmy medyczne to wydaje mi się, że ta jest akurat najsensowniejszą w okolicy Lublina, wiele firm jest w nich zapisanych, ogólnie fajna sprawa
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.10.2016 22:15

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    aska

    07.10.2016 13:17

    Inne

    Oczywiście, że jest ścieżka rozwoju i awansu - tak przynajmniej usłyszysz na rozmowie o pracę. Ale uwaga - zazwyczaj na tym się kończy.
    ReviewUserIcon
    RKS

    06.10.2016 19:28

    Inne

    Czy ktoś wie jak wygląda tam praca na kierownika regionalnego ? Jakie warunki, jaka atmosfera ? czy samochód jest do dyspozycji po godzinach czy odstawiam pod domem?
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.10.2016 18:25

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ktos znany

    06.10.2016 21:43

    Inne

    Kto Ci takich bzdur naopowiadał,że dbają o swoich pracowników? Jeżeli ktoś myśli , że samochód, telefon czy laptop to jest dbanie o pracowników to ja mam inne zdanie. To są narzędzia pracy!!! A skąd u nich taka rotacja handlowców? Z fatalnej atmosfery jaka tam panuje. Z reguły wytrzymują kilka miesięcy. Staż dwuletni jest już wyjątkiem. No i te pseudo wyjazdy integracyjne na które chcą tylko Ci jechać którym się w domu nie układa i szukają przygody. A ten nick ,,beza" to chyba powinien brzmieć ,,bea"? Rozumiem, że polecenie służbowe?
    ReviewUserIcon
    anonim

    06.10.2016 13:33

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    06.10.2016 18:20

    Inne

    ??
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    06.10.2016 13:07

    Inne

    Ktoś napisał, że po co zgadzają się na umowę skoro się z nią nie zgadzają. Otóż inteligencie.. Wszystkie praktyki stosowane przez dyrektora i prezesów tej firmy wychodzi dopiero po podpisaniu umowy.. Dlatego jest taka rotacja.
    ReviewUserIcon
    aper

    04.08.2016 21:32

    Inne

    Temat RKS -ów raczej sobie daruj. Rotacja na tym stanowisku ogromna, wszyscy rozsądni pouciekali jak Wawa Poznań czy Wrocław. Został tylko jakiś cudak na Krakowie, gość przed trzydziestką a już ze zgniłą wątrobą.
    ReviewUserIcon
    były

    20.09.2016 09:45

    Inne

    To chyba o Kreciku. Na jednej z imprez firmowych obrzygał podłogę i wpadł w to kierownik przedstawicieli. Ot i cały klimat.
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.05.2016 12:06

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Radek

    08.05.2016 13:17

    Inne

    Widzę , że odezwał się dział HR lub Marketing!!!W 2010 roku jak było bardzo dużo negatywnych opinii o pracy w MS, to pojawiła się ,,prośba" zarządu aby pisać pozytywne komentarze.
    ReviewUserIcon
    XXX

    08.05.2016 23:25

    Inne

    zgadza się - wspomniałem o tym we wcześniejszym poście. Nie mniej komunikacja nie była jednorazowa, lecz kilkukrotna - oczywiście dotyczy to MOJEGO przypadku. Z racji wieloletniego doświadczenia handlowego i znając perspektywę wielu firm, finalnie wyszło słabo :) Co nie zmienia faktu, że firma wydaje się być ciekawa, a mój wątek dotyczy zaledwie wycinka, czyli procesu rekrutacji.
    ReviewUserIcon
    Rak

    26.04.2016 07:53

    Inne

    A ja jestem ciekawy jak wyglada praca na stanowisku specjalista ds. Jakości . Byłem na rozmowie i wymaganie maja duże - obejmujące kilka stanowisk w innej firmie. Przyjęli kogoś ?
    ReviewUserIcon
    Aksa

    24.05.2016 21:24

    Inne

    do Rak też jestem ciekawa?bo byłam na rozmowie, rozmowa OK.Moje odczucia są takie, że wymagania są duże na to stanowisko(duży zakres obowiązków)Moje odczucia są takie, że firma nie ma pakietu socjalnego(słabo)i odniosłam wrażenie,że ma mało do zaoferowania pracownikowi. Takie są moje odczucia ale wcale nie oznacza, że są prawdziwe bo to tylko domniemania.
    ReviewUserIcon
    Aksa

    24.05.2016 21:51

    Inne

    Do Rak też jestem ciekawa czy przyjęli?byłam też na rozmowie-rozmowa OK.Moim zdaniem firma ma mało do zaoferowania(brak pakietu socjalnego).Szeroki zakres obowiązków na tym stanowisku.To są moje odczucia ale nie koniecznie muszą być prawdziwe bo to tylko odczucia....
    ReviewUserIcon
    Dobrodziej

    25.04.2016 17:50

    Inne

    Wszystko co jest tutaj napisane o firmie, niestety jest prawdą. Jeżeli miesięczne wynagrodzenie podzielisz przez godziny pracy wyjdzie Ci stawka na godzinę jak w osiedlowym warzywniaku. Duże wymagania za psie pieniądze. Zresztą, niekończąca się rekrutacja w całym kraju świadczy o tym najlepiej.
    ReviewUserIcon
    Marek

    17.04.2016 14:08

    Inne

    Wspomniane ,,seanse nienawiści" polegają na tym, że w sali konferencyjnej siada się naprzeciwko szefa przedstawicieli, RKS-a (prawie wszyscy to ludzie bez większego doświadczenia i wiedzy) kilku osób z biura i czasami przychodzi któryś z właścicieli. No i zaczyna się udowadnianie przedstawicielowi co w tym miesiącu źle zrobił. Donosicielstwo w firmie rozwinięte lepiej niż w SB.Biuro ma za zadanie informować o wszystkich zauważonych potknięciach u ph. W praktyce wygląda to tak, że przedstawiciel stoi najniżej w hierarchii firmy.
    ReviewUserIcon
    XXX

    16.04.2016 13:52

    Inne

    Po wielu latach doświadczeń w różnych procesach rekrutacyjnych, mogę powiedzieć, że przed całym działem HR dłuuuuga droga do profesjonalizacji... Nie mniej trzymam kciuki za rozwój firmy i budowanie właściwego PR-u na rynku pracy.
    ReviewUserIcon
    maria

    16.04.2016 16:05

    Inne

    dokładnie tak. Cytat z ich strony "Proces rekrutacji pomaga nam w poznaniu Kandydatów. Ma on na celu wyłonienie najlepszych pracowników, którzy razem z nami będą budowali organizację." - pięknie ale najlepszym ludziom trzeba zapłacić godziwe wynagrodzenie . Czy firma jest na to gotowa ?
    ReviewUserIcon
    jo

    14.04.2016 22:55

    Inne

    Jedna z firm która buduje wizerunek fajnej przyjaznej i nowoczesnej firmy a w rzeczywistości pierwsze o czym mówią na rozmowie to że trzeba po godzinach zostać a umowa to pewien problem. Jednym słowem wielki zawód.
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.04.2016 15:28

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    ata

    16.04.2016 09:41

    Inne

    KKK program wdrożeniowy to za dużo powiedziane jazda z innymi PH przez 2 tygodnie plus odmóżdżenie przez tydzień w biurze, jedna wielka pomyłka Pakiet socjalny nie ma tam czegoś takiego żadnych bonusów dodatkowych chyba że forma współpracy własna działalność jest dodatkiem socjalnym bo możesz kombinować z podatkiem.
    ReviewUserIcon
    paweł

    14.04.2016 14:18

    Inne

    Znałem kiedyś przedstawiciela z Mediseptu który comiesięczne spotkania w biurze firmy określał mianem ,,seansów nienawiści". Myślę , że wystarczy to za cały komentarz jak tam jest.

    Zostaw merytoryczną opinię o MEDISEPT Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.