opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Contrain Group

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.3/5

Na podstawie 868 ocen
Opinie(3050)
Dodaj opinię
Aktualności(28)
Wywiady(2)

Opinie(3050)

Dodaj opinię
Aktualności(28)
Wywiady(2)
Logo
  • O nas
  • .
  • Nasze wyróżnienia
  • .
  • Misja, wizja i wartosci
  • .
  • Kariera

O nas

Nasze wyróżnienia

Misja, wizja i wartosci

Kariera

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Kalisz
  • Płock
  • Konin
  • Radomsko
  • Skierniewice
  • Bełchatów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Łódź
  • Starowa Góra
  • Konstantyna
  • Stara Gadka
  • Łukaszew
  • Bronisin Dworski
  • Nowa Gadka
  • Ksawerów
  • Huta Wiskicka
  • Bronisin
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Łódź - Contrain Group Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Łódź
  4. /
  5. Opinie o Contrain Group S.A.

Opinie

Opinie o Contrain Group Łódź

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 14
    • 15
    • 16
    • …
    • 37

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Contrain Group S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Koronawirus

    01.09.2020 11:53

    Były pracownik

    Ja nikomu nie odradzam wyjazdu,każdy ma swój rozum,ale niedługo mamy kolejną falę koronawirusa.I czy by mi ktoś zapłacił 800 czy 1500 euro to ja nie pojadę.Sa oczywiście tacy co jadą tylko,aby ostro pochylać i poćpać,reszta ich nie interesuje,zarobki,warunki mieszkaniowe itp.Oczywiście nie którzy,powiedzą,że niema koronawirusa.Lepiej nieraz zjeść chleba ze smalcem niż ryzykować zdrowiem lub życiem.Jedena z czołowych przywódczyń zachodniej Europy powiedział a,kto umrze to to umrze nie będziemy ratować na siłę.Można się wstrzymać i zobaczyć co będzie we wrześniu.Ja bym tak zrobił a wy róbcie co chcecie.
    ReviewUserIcon
    Robert

    02.09.2020 10:49

    Inne

    No super ale co mnie to obchodzi że nie wyjedziesz?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    19.08.2020 13:14

    Były pracownik

    W obecnej chwili firma contrain to jedno wielkie (usunięte przez administratora) Zgadzam się z tym, że niekompetentni ludzie pracują w tej firmie. Kasa to jakaś śmiech na sali! Jak zjeżdżają do Polski to gdy firma nie zerwie z tobą umowy jesteś na 1/12 etatu i należy Ci się za to kasa a firma ci mówi że nie dostałeś kasy bo z automatu daje ci urlop bezpłatny, ale jak nic nie podpisywałam? To jakim prawem mogą mi dać urlop bezpłatny bez podpisu? Będę dzwonić do Państwowej Inspekcji Pracy oraz wybieram się również do prawnika w tej sprawie! Oraz firma contrain daje kary w postaci nie pojedziesz do pracy bo za wcześnie zjechalas! Coraz gorzej abyście nie mieli ludzi w przyszłości do pracy w sumie i tak przyjmują już patologie, gdzie wcześniej to były sporadyczne przypadki!! Nie polecam bo można wyjechać, nic nie zarobić i jeszcze stracić! (usunięte przez administratora) i tyle a na banku godzin to nieźle (usunięte przez administratora) zamiast wypłacać cała kasę jak to było kilka lat temu to zrobili bank godzin aby bardziej oszukiwać na wypłatach!
    ReviewUserIcon
    niedoinformowany

    28.08.2020 21:38

    Były pracownik

    A dlaczego wy znpwu nie odpowiadacie wprost na zadane pytania tylko po raz kolejny odyslacie na maila, by na boku udzielac odpowiedzi? odpowiadajacie tutaj wszystkim zainteresowanym i napiszcie jak jest naprawde a nie sie wymigujecie. dajecie odgornie urlop bezplatny, zrywacie z pracownikami umowe albo jej nie podpisujecie wogole bo sie nagle okazuje, ze jednak nie macie pracy ktora obiecaliscie. a ban godzin jak juz ktos wyzej napisal to jedna wielka bujda, rovicie wszystko by wyciagac z pracownikow jak najwiecej i kazdym kosztem. teraz mam nadzieje ze mojej opinii nie ukryjecie tylko merytorycznie sie tu wypowiecie i zgodnie z prawda tak jak jest.
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    31.08.2020 14:20

    Pracodawca

    @NIEDOINFORMOWANY Zależy nam na tym aby rzetelnie odnosić się do Państwa pytań. Precyzyjna odpowiedz na nie możliwa jest jednak tylko po zapoznaniu się ze szczegółami. Bardzo prosimy aby kierować je do nas za pośrednictwem portalu dla pracowników lub na podawany przez nas adres mailowy [email protected]. Odpowiedzi na nie traktujemy priorytetowo.
    ReviewUserIcon
    Życzliwy

    28.08.2020 21:29

    Były pracownik

    Serdecznie nie polecam tej agencji. Byle by mieć pieniędze z pracownika. Nie ważne w jakich warunkach będziesz mieszkał,lub ile dojeżdża do pracy. Przez kilkanaście miesięcy. Setka klamst i nie dotrzymanych obietnic.
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.08.2020 17:38

    Były pracownik

    Nie zwracajcie uwagi na to co wam mówią przy rekrutacji, to nie ma znaczenia. Dopiero po przyjeździe na miejsce, na swój dwuosobowy pokój okazuje się, że dla agencji liczysz się chyba jako pół osoby, bo łóżek w pokoju jest 4. Dwójka chłopaków, którzy przyjeżdżali po mnie też przyjechali w to samo miejsce na pokój dwuosobowy. Zmienić miejsca nie można, bo ponoć byłem o tym wcześniej poinformowany xD aha. Niepoważna agencja. 3/4 osób, jakie poznałem na miejscu (kilkanaście osób) ma jakieś 'przygody' z kłamstwami agencji, a pozostali nie mają żadnych oczekiwań poza miejscem do zaszczania, będąc jak codzień, pijanym po pracy/przed pracą. Odradzam stanowczo, to kłamcy i (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    hahah

    19.08.2020 15:29

    Pracownik

    to jeśli masz pokoj na 4 osoby a jesteście we dwóch to co ci przeszkadza? Pokoj większy wiec lepiej jest chyba nei? Alkohol może i ludzie pija ale gdzie nie pija… ja się z tymi ludzmi nie zadaje a co robia po pracy to ich sprawa. Nie przesadzajcie już ludzie bo i tak wszystko macie zapewnione to jak wam tak nie pasuje to na wlasna reke jedzcie i ciekawe czy tacy zadowolonie będziecie
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    28.08.2020 08:15

    Pracodawca

    Staramy się, żeby nasi przyszli pracownicy otrzymywali jak najbardziej rzetelne informacje na temat projektów i zakwaterowania i jeśli zdarzają się jakieś uchybienia, to jest nam bardzo przykro. Tym bardziej dziękujemy za zwrócenie nam na to uwagi, będziemy pracować nad poprawą.
    ReviewUserIcon
    szoook

    26.08.2020 14:36

    Pracownik

    Weszlam z ciekawosci zobaczcy co tu się dzieje i oczom niewierze. Ludzie!!! Czy wy jedziecie za granice do pracy czy zwiedzac? Pracuje w contrain i może nie jest to super latwa praca ale bez przesady! Kasa jest serio spoko jak na to co się tu robi i ja nie mam problemu z tym bo przeciez po tro tu przyjrechalam… jak nie chcecie to siedzcie w polszy za najnizsza krajowke i zapiperzajcie codziennie.. ciekawe gdzie wam będzie lepiej
    ReviewUserIcon
    ,,Niemcy są skończone,,

    21.08.2020 13:43

    Były pracownik

    Szanowni Państwo Kochani Moi.Chcecie znać prawdę?Robi się kilka miesięcy w Renusie w Niemczech na magazynie,szału niema,bieda 1200 euro max po zapłaceniu materaca do spania.Przenoszą Ciebie do Renusa na drugi koniec Niemiec,praca na magazynie,ciężkabfizycznie,ludzie z dnia na dzień uciekają z pracy,atmosfera wyścig szczurów,i w miesiącu ze dwa dni niema pracy i dostajesz 870 euro po odciągnięciu materaca do spania( a jak Ci nie zapewnią pracy i więcej siedzisz dni na kawaterze to ci zagwarantują z 750 euro na miesiąc i żyj!!!).A w Polsce dzieci czekają głodne i co masz robić???A z biura Ci napiszą,że za 800 euro się w Niemczech nie pracuje,niema takich stawek bo nikt by nie pracował i się głupio śmieją.Powinni te śmieszne projekty w Niemczech zaorać,ale nie oni kasę z tego mają,a ty palce liżesz.Natomiast w Holandii Contrain praca lekka zrywanie pomidorów przy 170 godzinach 1500 euro miesięcznie!!Są też projekty porażka likwidacja szklarni praca ciężką,a kasa mała.!Są też tacy przodownicy pracy,że jak na szklarni jest więcej godzin to i 1800 wyciągną na rękę,kosztem zdrowia.Teraz porównajcie Niemcy 750-870 euro miesięcznie a Holandia 1500 euro na czysto.Jak się niema pracy to się ludzi nie wysyła a jak ktoś mi gwarantuje 750 euro miesięcznie to niech się stuknie w głowę,bo jechać 150O km i do tego dołożyć,ale cóż kasa się zgadza.Pojedzcie zobaczcie,może się uda zarobić a może nie,każdy projekt to jak ruska ruletka.
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    26.08.2020 09:59

    Pracodawca

    Przeanalizowaliśmy wypłaty, które wypłaciliśmy pracownikom w tym regionie w ostatnich 3 miesiącach i takie kwoty pojawiały się tylko i wyłącznie w trzech możliwych przypadkach: - ktoś zapomniał o jakiś zadłużeniach w Polsce i pojawiło się zlecenie komornicze - ktoś nie zrealizował pełnego grafiku pracy przez nieobecności (np. wzięcie wolnego) - ktoś nie przepracował pełnego miesiąca (wejście na projekt w trakcie trwania okresu rozliczeniowego) Jeśli żaden z powyższych powodów Cię nie dotyczy, to koniecznie skontaktuj się z nami przez [email protected] - wspólnie przeanalizujemy, co się wydarzyło, że Twoja pensja odbiegła od normy. Pozdrawiamy!
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.08.2020 17:28

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Pracownik2015

    20.08.2020 23:07

    Pracownik

    Idziesz do ZUS i wszystko Ci powiedzą, weź swoje paski Z wypłat i porównasz Swoje wszystkie składki emerytalne rentowe chorobowe wypadkowe itp. Czy takie same wpłynęły jakie masz na pasku wynagrodzeń . Wydział płatników kont i składek jak dobrze pamietam idź go tej informacji ,tam wszyskiego się dowiesz . Pozdrawiam
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    21.08.2020 08:30

    Pracodawca

    Wszystkie składki ZUS są odprowadzane zgodnie z podpisaną umową. Ich wysokość widoczna jest na pasku płac, który wysyłamy każdemu pracownikowi co miesiąc przez portal dla pracowników Contrain. Ich wysokość można również sprawdzić bezpośrednio w ZUS udając się do oddziału lub przebywając za granica można zrobić to on-line zakładając konto w PUE na stronie internetowej ZUS.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    26.07.2020 21:37

    Pracownik

    Mam pytanie odnośnie banku godzin. Skoro godziny z banku godzin są nieopodatkowane to dlaczego na koniec projektu wypłacacie wszystko w jednej wypłacie tj(wypłata, urlopy i bank godzin) i dowalacie taki podatek że głowa mała. To jest poprostu brak slow. Zabraliscie 2 tyś podatku a moj bank godzin do kieszeni.
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    06.08.2020 08:22

    Pracodawca

    Jeśli zdarza się sytuacja, że pracownik zjeżdża do Polski i od razu rozwiązuje umowę - wtedy rozliczamy bank godzin w całości. Niestety, przy rozliczaniu całego banku, gdy pracownik ma dużo godzin, często podatek jest wysoki, o czym informujemy. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected]
    ReviewUserIcon
    Ja

    19.08.2020 08:01

    Były pracownik

    Zgadzam się teraz to są ludzie na nieodpowiednich stanowiskach...
    ReviewUserIcon
    Pracownica

    08.08.2020 12:43

    Pracownik

    Bardzo mi się nie podoba że na zakwaterowaniach (w wielu miejscach) nie ma kluczy do pokoi. W regulaminie jest że Contrain nie ponosi odpowiedzialności jak coś zginie a kluczy nie ma. Więc wszystkie rzeczy mamy zabierać do pracy? Na zakwaterowniu jest często ktoś nowy a jak wiadomo ludzie są różni. Zróbcie coś z tym. Zamki z kluczem to nie jest jakiś wielki koszt. A za 380euro/miesięcznie chyba można oczekiwać choć tak małej ale ważnej rzeczy
    ReviewUserIcon
    bylem-pracownikiem

    10.08.2020 22:02

    Były pracownik

    nie ma kluczy, Contrain nie ponosi odpowiedzialności a dodatkowo ma prawo w kazdym momencie wejsc na zakwterowanie i wszystko przejrzec. naprawde, tyle kasy sie placi a zero poszanowania
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    11.08.2020 11:07

    Pracodawca

    Faktycznie w większości wynajmowanych domów nie ma zamków w poszczególnych sypialniach i rozumiemy, że dla części osób może to stanowić niedogodność. Dlatego, w miejscach, w których to możliwe, podejmujemy już działania, mające na celu rozwiązać ten problem i w części lokalizacji to się udało. Niestety, to nie koszt założenia dodatkowych zamków o tym decyduje. W większości przypadków przeszkodą jest brak zgody właściciela nieruchomości i względy bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz wymagań jednostek certyfikacyjnych, które kontrolują warunki w jakich przebywają pracownicy agencji pracy tymczasowych. Dotyczy to wszystkich tego typu firm, którym zależy na działaniu zgodnie z wymogami. Zakwaterowanie, które proponujemy naszym pracownikom, ma ułatwić im rozpoczęcie pracy za granicą, ale korzystanie z niego nie jest obowiązkowe. Wspomniana kwota 380 € nie obejmuje jedynie zakwaterowania ale również opłatę za gaz, energię elektryczną, wodę, Internet oraz wynajem roweru. Staramy się zapewnić Państwu najlepsze warunki, jakie są możliwe w danej okolicy i odpowiadać na napływające zgłoszenia, co można w nich poprawić. Jeśli ma Pani uwagi co do zamieszkiwanego lokalu, zachęcamy do omówienia ich z koordynatorem, który postara się poszukać dostępnych rozwiązań w tej konkretnej sytuacji.
    ReviewUserIcon
    Obojętny.

    28.07.2020 15:38

    Były pracownik

    Moim celem nie jest atakowanie Contrain.Ale.....Byłem na kilku projektach w Niemczech i nigdy nie zarobiłem.Praca ciężką na produkcji czy magazynach za 1000 euro i z tego tam jeszcze żyć to śmiech na sali.Co do kwater i towarzystwa rodem z piekła,ludzie opisywali już w innych komentarzach,to wszystko prawda.To poprostu jest nieopłacalne i jechać 1000 parę km,żeby do tego dołożyć,gdzie tu logika.Dałem sobie spokój z Niemcami w wykonaniu Contrainu.Co do pracy w Holandii przez Contrain to tam jest trochę lepiej,jak wytrzymacie upały w szklarni na godzinę zbierzecie 300 kg pomidorów,wytrzymacie konkurencję z przodownikami pracy rodakami,którzy podpieprz... Ciebie do szefa Holendra,albo jego żony Polki.Ja to wszystko wytrzymacie to za 170-180 godzin miesięcznie masz 1500 euro na czysto.I od tej kwoty gra jest warta świeczki,o ile masz zdrowie pracować w szklarniach,a gdy trafisz na likwidację szklarni to gorzej być już nie może.Podsumowując ja mam dziś obojętny stosunek do Contrain,tyle razy mnie zrobili w konia,że odechciało mi się z nimi współpracować.Możecie prubować szczęścia w Holandii jak się komuś uda.
    ReviewUserIcon
    Zadowolony

    28.07.2020 13:09

    Pracownik

    Witam jestem pracownikiem Contrain już od wielu lat i mam dobrą opinię o tej firmie wypłaty zawsze są na czas i szczególnie chciałbym pochwalić Pana(usunięte przez administratora) koordynatora który jest bardzo kompetentny i można na nim polegać pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Daniel

    22.07.2020 19:06

    Pracownik

    Witam mój zakład ma teraz 3 tyg wolnego tak zwane wakacyjne ludzie na kontrakcie mają normalnie zapłacone za ten okres a pracownik contrainu? I czy jest pobierane za mieszkanie jeśli nie pracuje nie z swojej winy?
    ReviewUserIcon
    Karel

    25.07.2020 01:24

    Pracownik

    Czyli jeśli masz pracę i masz co robić to zarabiasz, a jeśli pracy nie ma, to za mieszkanie pewnie nie płacisz bo zabiorą ci dodatki wakacyjne i urlopowe, bo przecież nie pracowałeś wtedy, a ktoś musi za kwaterunek zapłacić. Przynajmniej tak zrozumiałem odpowiedź agencji, jeśli się mylę to proszę o szczegóły, jeśli szczegółów nie powiecie to sobie darujcie, agencją nie ufam tym bardziej takim które nie potrafią się dosłownie określić, a zazwyczaj, nie sorry, zawsze dodatki typu wakacyjne/urlopowe powinien każdy sobie wypłacać wtedy kiedy bierze urlop, to jest płaca na odpoczynek, a nie żeby sobie robić nie wolnika, bo nie ma jak zarobić bo pracy niema więc ściągniemy mu z dodatków i już tym bardziej nie wyjedzie, nie wróci do domu bo nie będzie miał pieniędzy. Sorry ale każdego kto pracuje jako rekruter dla agencji tymczasowych które szukają ludzi którzy sobie ledwo co radzą powinni palić na stosach i wieszać bo taki ktoś nie powinien się nazywać Polakiem bo tylko wykorzystuje swoich, a nie im pomaga.
    ReviewUserIcon
    Karel

    25.07.2020 01:28

    Pracownik

    Aaa sorry jeszcze jedno, dodatek urlopowy w Holandii jest wypłacany na wniosek urlopowy pracownika, a nie z powodu braku pracy, więc jeśli ktoś nie podpisywał urlopu który był powyżej 5dni to i nie wyslal wniosku o wypłatę pieniędzy z dodatku to firma nie może ich ruszyć. Powinna je zbierać i tylko się ślinić ale nigdy ich dotknąć.
    ReviewUserIcon
    Daniel

    22.07.2020 19:16

    Pracownik

    Wiatam moja firma ma od poniedziałku wolne 3 tyg ale ludzie na kontrakcie mają za ten okres zapłacone normalnie a pracownik contrainu? I
    ReviewUserIcon
    Dziku

    24.07.2020 19:14

    Pracownik

    Ty nie masz placone, bo masz godzinowe wynagrodzenie. wiec niestety bedziesz doplacal do tego interesu. lepiej byc na kontrakcie bezposrednio w firmie u klienta, a nie przez agencje.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    22.07.2020 18:07

    Kandydat

    Czy pracował ktoś na magazynie Lumpenwelt w Schlitz?
    ReviewUserIcon
    kandydat

    02.06.2020 19:02

    Inne

    tez jestem ciekawy, czy ktos jest i moze powiedziec czy nadal jest pobierane 50 euro za ubrania robocze?
    ReviewUserIcon
    Ktos000

    18.07.2020 17:49

    Były pracownik

    Jedyne ubrania robocze jakie tu dają to koszulki...
    ReviewUserIcon
    ubrania

    20.07.2020 11:54

    Były pracownik

    sa tez inne robocze ciuchy, przynajmniej na projektach niemieckich. mielisby buty i okrycie wierzchnie i za to trzeba bylo placic. z tego co wiem to sie nic nie zmienilo bo mam tam nadal jeszcze jednego znajomego.
    ReviewUserIcon
    TakaA

    07.05.2020 21:13

    Inne

    Kochani,wybiera się ktoś niebawem do Holandii? :) Było by raźniej :)
    ReviewUserIcon
    Rafal86

    07.06.2020 22:04

    Inne

    Ja właśnie myślę nad wyjazdem jestem z Elbląga a ty skąd jesteś i w jakim terminie planujesz jechac
    ReviewUserIcon
    odradzam

    17.07.2020 11:19

    Pracownik

    nie ma co myśleć, polecam się rozmyslic bo na prawde niewarto. zarobisz tyle co w polsce albo i mniej. a co sie nadenerwujesz i co ci zabiora przez agencje to sie na koncu wspolpracy dowiesz.
    ReviewUserIcon
    Blod

    17.06.2020 22:27

    Inne

    Ile maksymalnie godzin można mieć w banku godzin??
    ReviewUserIcon
    Odpowiadający

    11.07.2020 17:07

    Inne

    Tak może być ze jak zrobisz dużo nadgodzin to w kolejnym miesiącu ci to przerzuca do tego banku godzin i wtedy może być tak, ze niestety nic więcej nie zarobisz. Wiec może się skończyć tym ze będziesz w Holandii kilka tygodni na bezrobociu. Trzeba na to uważać.
    ReviewUserIcon
    byłem pracownikiem

    17.07.2020 10:41

    Były pracownik

    tak jak mialem kiedys taka sytuacje, ze wszystkie moje nadgodziny szly do banku godzin a pozniej sie oakzalo ze przez dwa tygodnie nie ma co robic i siedzialem tylko na zakwaterowaniu. i na koncu wyszlo tak ze zarobilem o polowe mniej niz bym mogl. tylko przez ten bank godzin bo tam sie wszystku kumuluje po to bys czasami za duzo nie zarobil. to sie w ogole nie opaca.
    ReviewUserIcon
    ajajaj

    12.07.2020 14:41

    Inne

    Nie polecam agencji, umawiałem się na okres wakacyjny a dali mi do podpisania umowę na dwa lata. Albo beznadziejna organizacja, albo sami nie pamiętają jak umawiają się z klientem.
    ReviewUserIcon
    krasnal

    17.07.2020 08:34

    Były pracownik

    dadzą umowę na dwa lata a pozniej z dnai na dzien cie zwolnią bez żadnego slowa. takie sa realia.
    ReviewUserIcon
    503193241

    16.07.2020 18:48

    Kandydat

    Posiadasz duże doświadczenie, odpowiednie kwalifikacje zawodowe i znasz język. Nie licz, że otrzymasz pracę spełniającą twoje kwalifikacje zawodowye. Otrzymasz po dłuższym czasie ofertę najgorszą tam gdzie nie ma ochotników z niskimi ochłapami. Rekruterzy to nieudolni umysłowo i nie mający odwagi powiedzieć wprost dlaczego w tej wybranej dla siebie firmie nie otrzymasz pracy. Tylko chore niestworzone sugestie i przypuszczenia wymyślają,sypiąc przykładami gdzie sami się gubią z tym wszystkim co mówili z dnia na dzień. To w ich przypadku codzienność, byle tylko mieć cie na odległość i przekonać do pracy dla nich. Banda (usunięte przez administratora) i manipulantów. Odradzam jakikolwiek kontaktu z nimi
    ReviewUserIcon
    magda

    13.07.2020 12:22

    Inne

    cześć, szukam osób/ osoby do wspólnego wyjazdu do pracy z tą firmą, nie chce jechać sama, prosze o kontakt: [email protected]
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Contrain Group?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Contrain Group S.A.

    3 Maja 14a 93-408 Łódź

    NIP:7811812623

    KRS:0001105613

    http://www.contrain.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    09.07.2020 13:42

    Inne

    Zawracam się z pytaniem do pracowników Contrain obecnych i byłych,czy możliwy,realny jest zarobek na projekcie w Niemczech 1500 euro po odliczeniu łóżka do spania miesięcznie?O Holandii nie piszcie bo mnie nie interesuje praca w szklarniach.Możecie napisać kto na jakich projektach był w Niemczech?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    11.07.2020 17:03

    Inne

    Z mojego doświadczenia to nie mozna. 5 miesięcy pracowałem na Renusie. Co miesiąc zarabiałem około 1050-1100 euro. Z tego jeszcze musiałem wyżyć wiec raczej skromnie. Często nie było godzin i pracowaliśmy mniej niż 40 godzin tygodniowo, nie było możliwości dorobienia na nockach albo w niedziele. Jak była dodatkowa praca i dodatkowe pieniądze to tylko dla znanych i wybranych. Moi koledzy z projektu mieli podobne pieniądze, czasami nieco mniej a czasami nieco więcej.
    ReviewUserIcon
    Zdegustowany

    03.07.2020 17:33

    Inne

    Czas,abym i ja dorzucił kamyk do ogródka Contrain.Nie będę dysutował z pracownikami Contrain marketing,bo oni i tak wiedzą lepiej,a nie byli na miejscu w Niemczech czy Holandii.Po pierwsze co do zarobków.Można zarobić po odliczeniu materaca do spania(Niemcy około 300 euro miesięcznie,Holandia około 400 euro miesięcznie),w pokoju 4 osobowym z narkomanami, pijakami i chóru psychicznie ADHD,zaburzenia osobowości itp.Zarobić można od 800-1500 euro miesięcznie do 200 godzin miesięcznie.Starych pracowników,co byli na kilku projektach się nie szanuje,chyba taka polityka firmy,wolą wsiąść młodych gówniarzy pary i pojedynczych degeneratów i codziennie ćpanie,hlanie,bójki i zastraszanie normalnych ludzi.Spokoju niema po pracy ,ani w pokoju ani kuchni ani łazience.Koordynatorzy mają to gdzieś,są to często byli pracownicy fizyczni Contrain.Ale skoro jest tak polityka odgórna firmy,że narkomani nie ważne ile przepracują tydzień,dwa,no góra miesiąc,ale kasa się zgadza.Koordynatorzy interweniują gdy hołota zdewastuje mieszkanie,będzie policja,ale i z tym sobie nie radzą.Nie wprowadzone są przed pracą dmuchanie w alkomat i najważniejsze narkotesty.Dobrze ludzie odchodzą,albo dochodzi do mordobicia,do czasu,gdy komuś krzywda się nie stanie.Roboty najczęściej po pachy a zarobek często marny.Contrain do tej pory nie oczyścił wewnętrznie z narkomanów,alkoholików i chorych psychicznie,a wystarczy na te osoby popatrzeć zatrudniając ich w biurze.Lepiej samemu coś ogarnąć na własną rękę za granicą.Dużo osób odchodzi po tym wszystkim,a mieli dobrych pracowników.
    ReviewUserIcon
    Polak wieczny tułacz.

    23.06.2020 00:04

    Inne

    Szanowni Państwo Kochani Moi.Pisze do Was z bólem serca.Nie dajcie się nikomu wykorzystywać.Średnio rozgarnięty człowiek umie nauczyć się 1000 słów po niemiecku, angielsku,holendersku.Nie idźcie tą drogą po co wam pośrednicy ja pytam się?Jedzcie na zachód Europy sami ogarnięcie pracę, mieszkanie,urzędy wierzę w Was.Będziecie na warunkach niemieckich,holenderskich,angielski,gdy przepracujecie pewien okres czasu.Będziecie korzystać z tamtej służby zdrowia,socjalu,zasiłków,rent bo emerytur i tak nie dożyjecie.W Polsce renta 800 zł na zachodzie np.800 euro.Tak Covid 19 trochę pokomplikował życie,uchodźcy itp,jednak jeżeli ktoś chce pracować za granicą to tą pracę znajdzie, najgorzej przetrwać rok.Ten wpis pewnie zostanie usunięty,ale to wpis neutralny.Ruszcie trochę głową młodzieży a nie tylko hlanie i ćpanie i problemy z prawem.Kto kumaty zrozumiał ten wpis do Was młodzi Polacy,jak mi Was żal nawet nie zdajecie sobie sprawy,jak mi Was żal.
    ReviewUserIcon
    Bardzo szczery

    03.07.2020 16:01

    Inne

    podpinam sie pod to. Ludzie, macie dostep do internetu, naprawde poradzicie sobie sami, nie pozwalajcie zadnym agencjom zarabiac na waszej pracy bo tak na prawde to tylko oni zyskuja, nie wy. wy zarobicie to samo a czasami moze nawet i mniej niz byscie zarobili w polsce. a kase zbiera Contrain.
    ReviewUserIcon
    Szczery

    01.07.2020 22:54

    Inne

    Wyzysk na każdym projekcie i warunki lokalowe poniżej pasa. Pokazują najlepsze obiekty, które posiadają, a jest ich 2-3. Brawo dla Marketingu, który wszystko potrafi ukryć i sprzedać. Pełno ukrytych kosztów i ładne uśmiechy ;)
    ReviewUserIcon
    Paweł

    03.07.2020 06:59

    Inne

    Przecież na początku zawsze biuro zawsze tłumaczy że jest pracodawca a za granicą pracuje się na oddelegowaniu ;) więc nie wiem skąd te wymysły z pośrednikiem. Ale co się dziwić że Wam źle jak wy podstawowych rzeczy nie wiecie
    ReviewUserIcon
    Bardzo szczery

    03.07.2020 15:59

    Inne

    posrednik czy nie posrednik to akurat w tej sytuacji nie ma wiekszego znaczenia skoro chodzi wylacznie o to, ze agencja nie traktuje uczciwie kandydatow i pracownikow. znam te roznice i wiem czym jest posrednik, tu uzlem slowo w zlym znaczeniu. wszystko jednak i tak sprowadza sie wylacznie do tego, ze Contrain nie warto wierzyc i bardzo uwazac na to co mowi ci w biurze a jak faktycznie wyglada sytuacja za granica. ja stanowczo odradzam, mozna na prawde sie zdziwic jak zobaczy sie zakwaterowania a szczegolnie wspolokatorow.
    ReviewUserIcon
    Mati

    23.06.2020 19:02

    Inne

    Polecam pracę w Vereijken przy pomidorach, naprawdę dobre warunki plus dobra kasa. Mieszkam z kolegą w pokoju dwuosobowym, ogólnie jestem zadowolony
    ReviewUserIcon
    agnik

    30.06.2020 16:47

    Inne

    A umowę podpisywałeś w PL w agencji czy na miejscu?
    ReviewUserIcon
    Mati

    01.07.2020 15:23

    Inne

    W Polsce zaprosili do biura trochę zeszło ale spoko
    ReviewUserIcon
    Kriss434

    30.06.2020 21:42

    Inne

    Jestem zainteresowany pracą na recyklingu w Amsterdamie rtv, agd przez tą agenturę, czy ktoś tam pracuje, jakie warunki?
    ReviewUserIcon
    Beka

    28.06.2020 10:24

    Inne

    Raijmakers Heusden ktoś się wypowie na temat tego projektu?
    ReviewUserIcon
    Niezadowolona

    21.06.2020 21:59

    Inne

    Co za durne biuro xd próbuje podjąć tam pracę od kwietnia i co chwilę dzwoni inna baba i sie pyta ciągle o to samo kiedy chce wyjechać na ile itd. Mamy prawie lipiec i ciągle mówią ze oddzwonią xddddd żenada. Jeszcze mi baba (usunięte przez administratora) na koniec że mnie nie przyjmą na 3 miesiące bo firmy na tyle nie przyjmują. (usunięte przez administratora) wam w (usunięte przez administratora) i tym rekruterkom też (usunięte przez administratora) w (usunięte przez administratora) Wszystkim wam (usunięte przez administratora) w (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Peter99

    17.06.2020 11:31

    Inne

    Witam serdecznie czy ktoś pracuje w Holandii na pieczarkach ewentualnie recyklingu? Jak wygląda płaca tygodniowa i zamieszkanie? Polecacie tą agencję?
    ReviewUserIcon
    Mezosław

    18.06.2020 14:39

    Inne

    Polecam tą agencje,nie wiem jak wygląda sytuacja na pieczarkach czy recyklingu ale ja pracowałem na szklarni w Heusden i moge polecić ,warunki mieszkaniowe są dobre a wręcz bardzo dobre w sporej części lokacji, płaca przy stawce 10,50 euro brutto i 40godz/tyg wynosiła jakieś 1300-1400 ale jak sie domyślam obecnie jest to zapewne jakieś 200 euro więcej jeśli chodzi o prace typowo sezonowe na szklarni czy jak mówisz na pieczarkach,osobiście z tego całego dziadostwa jakim są agencje pracy tymczasowej za granicą Contrain wyróżnia się swoim stosunkowo dobrym podejściem do pracownika ,ja polecam jeśli jedziesz żeby zarobić a nie tylko pojechać i jarać trawe
    ReviewUserIcon
    dociekliwy

    20.06.2020 09:55

    Inne

    Oj, ta opinia brzmi mało wiarygodnie. musicie sie bardziej postarac jesli sami sobie chcecie pisac dobre oceny.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    18.06.2020 15:55

    Inne

    Był ktoś na pomidorach w Meijel, jakie warunki, płaca i czy trzeba sie nastawiać na ciężką pracę?
    ReviewUserIcon
    patryk

    18.06.2020 20:49

    Inne

    ja bym sie raczej nastawial na inna agencje pracy, ktora cie tak nie wykorzysta jak Contran
    ReviewUserIcon
    Lolek

    18.06.2020 17:18

    Inne

    Projekt renus nie wychodzi 800euro przy 160h zarobiłem 1450e z tego domek zostaje 1170e - 300e na wyżywienie oczywiście każdy wydaje jak chce, mi szło odłożyć 800e miesięcznie więc źle nie było wiadomo więcej dni pracy w miesiącu to większa kasa.
    ReviewUserIcon
    Leszek

    18.06.2020 14:29

    Inne

    Dość długo zastanawiałem się nad opinią o agencji pracy Contrain, zatrudniając się u nich kierowałem się pozytywnymi opiniami z internetu , przed zatrudnieniem się wcześniej pracowałem przez niderlandzką agencję więc miałem ogólne odniesienie ,dla Contrainu przepracowałem rok w Holandii i mogę jak najbardziej polecić tą agencje, spośród masy naciąganych agencjj rekrutujących do pracy za granicą Contrain jest agencją uczciwą, wiadomo że nie jest to pracodawca idealny ale takiego niestety nie ma , z pracą bezpośrednio u kontrahenta może być już różnie , generalnie na początku w większości zakładów trzeba zagryźć zęby żeby przetrwać początkowy okres ,warunki mieszkaniowe dobre a w porównaniu do innych agencji bardzo dobre, załatwianie spraw biurowych nawet po tym jak nie pracujesz już dla Contrainu też nie sprawia problemu, jednym z niewielu mankamentów które mogę przywołać to dość słabe rowery którymi pracownicy przemieszczają się do pracy i czasami dość duża odległość zakwaterowania do miejsca pracy ale poza tym nie odczułem większych nieprzyjemności,kontakt z koordynatorami też nie sprawiał problemu ,koordynatorzy też bardzo pomocni jeśli nie kierowałeś się do nich jak to robi dużo osób z byle błachymi pierdołami,polecam tą agencje dla osób które chcą zarobić lepsze pieniądze a nie tylko przyjeżdżają na wakacje
    ReviewUserIcon
    Wiolcia

    17.06.2020 17:30

    Inne

    Witam czy mają Państwo aktualnie jakieś oferty pracy we Włoszech ?
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    18.06.2020 08:21

    Pracodawca

    Dzień dobry, aktualnie nie, ale zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy w Niemczech i Holandii -> https://contrain.pl/oferty-pracy/ :)
    ReviewUserIcon
    Lpl

    17.06.2020 04:49

    Inne

    Byl ktos na pomidorach w Heusden? O Raijmakers mi chodzi.Jak wyglada zarobki i praca?
    ReviewUserIcon
    Jaca001

    17.06.2020 09:18

    Inne

    ja bylem i miesiecznie wychodzilem ok 1300 a czasami 1500 euro na reke zalezy ile gofdzin a teraz maja zwiekszyc stawke od lipca wiec spoko. Projekt jest przez caly rok wiec zawsze sa godziny :-)
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.06.2020 20:46

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    kandydat

    11.06.2020 12:01

    Inne

    To prawda :)
    ReviewUserIcon
    Marek

    11.06.2020 16:33

    Inne

    No tak, lepiej pojechać z holenderską agencją, która nie gwarantuje godzin, siedzieć i płakać że ma się rezerwy :D
    ReviewUserIcon
    Ciekawska

    21.05.2020 09:41

    Inne

    Jak jest na projekcie Rhenus?
    ReviewUserIcon
    byly pracownik

    04.06.2020 16:57

    Inne

    Rhenus - tragedia. Moj poprzedni wpis zostal ukryty wiec napisze raz jeszcze. wszystko jest ok do momentu wyjazdu, pozniej kontakt z project managerem graniczy z cudem. jezeli odbierze telefon to tylko przez przypadek. BARDZO PROSZE TYM RAZEM NIE UKRYWAC MOJEJ OPINI BO BEDE JA WYSYLAC DO SKUTKU
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    05.06.2020 08:10

    Pracodawca

    Jeśli Kierownik Projektu nie może odebrać telefonu, to oddzwania najszybciej, jak to możliwe. Prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected] w celu wyjaśnienia, kiedy miała miejsce sytuacja, w której nasz pracownik nie oddzwonił do Pana.
    ReviewUserIcon
    TymonQ

    04.06.2020 19:25

    Inne

    Witam serdecznie, chciałbym zapytać czy aktualnie pracuję ktoś przy recyklingu w Amsterdamie, jak kształtują się zarobki, ile godzin tygodniowo pracy, warunki zakwaterowania. Z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    TymonQ

    04.06.2020 19:20

    Inne

    Witam, chciałem zapytać czy pracuje ktoś może na recyklingu w Amsterdamie? Jakie są warunki pracy, godziny oraz zakwaterowanie? Z góry dziękuję za odpowiedź
    ReviewUserIcon
    Klaudia

    04.06.2020 13:58

    Inne

    Podpisana umowa o prace na terenie niemiec po czym po dojezdzie na szybko wywóz na Holandię jak to Pani z biura wytlumaczyla balagan w firmie i trzeba do Holandii jechac zeby na ulicy nie wylądować propozycja nie do odrzucenia bo czlowiek ktory ma wyliczone pieniadze i wydal na przejazd zeby do pracy dojechac nie ma wyboru.Żenada omijajcie łukiem.
    ReviewUserIcon
    Lichy parobek.

    28.05.2020 13:45

    Inne

    Nie polecam szkoda zdrowia i życia,chyba,że chcesz zarobić 800 euro.Lepiej jedz do Holandii z Contrain na pomidory.
    ReviewUserIcon
    Lichy parobek.

    29.05.2020 14:17

    Inne

    Proszę głupio się nie śmiać na projekcie w Niemczech po odliczeniu mieszkania 4 osobowego.Na rękę na czysto wychodzi 870 euro.Tak nikt normalny za tą kasę nie pojedzie,racja.
    Company logo
    Contrain Group S.A.

    29.05.2020 15:20

    Pracodawca

    Szanowny Panie/Szanowna Pani, nie zgadzamy się z tą opinią, więc prosimy o szczegóły. Aby zachować zasady anonimowości, na których Panu/Pani zależy, można napisać na adres: [email protected] :)

    Zostaw merytoryczną opinię o Contrain Group S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.