Opinie o Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. w Gliwice

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: IT i telekomunikacja - doradcy techniczni

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. w Gliwice

Patrick
Były pracownik

Nie polecam, cały dzień odbieranie telefonow. Praca 8 godzin to 8 godzin na telefonie minus przerwa. Mnie to zupełnie nie odpowiada, można oszaleć

Nick
Kandydat

Dziwna firma jeśli chodzi o rekrutacje. Cały kontakt zamiast klasycznie mailowo to realizowany jest "na strzała" w środku dnia i przez sms. Próba kontaktu telefonicznego zakończyła się 3x odbiciem o pocztę głosową... Ostatecznie skoro nie potrafiłem się skontaktować z osobą rekrutującą i miałem tylko możliwość smsowania to zrezygnowałem z tego typu przyjemności...

Nicky
Kandydat
 Pytanie

Po jak długim czasie od momentu zakończenia rekrutacji można uznać, że nie jesteśmy przyjęci? Niestety nie otrzymałem żadnej, nawet krótkiej, informacji. Próba kontaktu trafia w próżnię

Nicky
Kandydat
 Pytanie

Po jak długim czasie od momentu zakończenia rekrutacji można uznać, że nie jesteśmy przyjęci? Niestety nie otrzymałem żadnej, nawet krótkiej, informacji. Próba kontaktu trafia w próżnię

Kuba
Pracownik
@Nicky

Generalnie info w ciągu kilku dni. Zależy od rekrutacji i liczby kandydatów.

Nicky
Kandydat
 Pytanie
@Kuba

@Kuba ale czy kontakt odbywa się tylko w przypadku pozytywnego rezultatu? Co jeśli minął np. miesiąc i nie ma odpowiedzi?

Nicky
Kandydat
@Kuba

OK. Rozumiem, że po tak długim czasie już nie ma sensu pisać do HR. Tym bardziej, że i tak nikt nie odpowiada.

Kandydat
Kandydat
@Nicky

Nie licz na odpowiedź. Poczytaj lepiej komentarze innych, którzy się tu wypowiedzieli. Rekrutantki nie odpisują na maile i nie odbierają telefonów. Proces rekrutacji w firmie Vattenfall leży i kwiczy. Zmarnowany czas i tyle... Jeśli cała firma funkcjonuje w ten sposób to nie ma czego żałować.

Krzysztof Nowy wpis
@Kandydat

Czyli nie dają feedbacku. A ile etapów przeszedłeś? Po pierwszym już przestali się odzywać czy miałeś dwa spotkania?

Nicky Nowy wpis
Kandydat
 Problem
@Krzysztof

Ja miałem 3 etapy. 1. Krótka rozmowa wstępna z HR. 2. Rozmowa techniczna i zadania z Reacta (aplikowałem na Angulara). 3. Miała być HR-owa ale znów była techniczna. Znów z Reacta i podstaw JS. Potem cisza... Nawet upominania się na maila i telefon

Emilia Nowy wpis
@Nicky

O kurczę to dużo tego było, szkoda że nie dali feedbacku. A zadanka były w miarę proste czy jakieś wymyślne?

Nicky Nowy wpis
Kandydat
@Emilia

Pierwsze było nawet fajne. Trzeba było znaleźć czemu reactowa aplikacja nie działa. Uruchomić, pobrać dane i poprawić style. Niestety mój beznadziejny komputer się zawiesił bo akurat wtedy zaczął aktualizować Windę. Na szczęście szybko uruchomiłem ponownie zastpowałem aktualizacje i dokończyłem. Poszło dobrze i zaprosili na kolejny etap. Tam różne pytanka i znów zadania (chyba 5) tym razem z różnymi iteracjami

ikonka

Sprawdź 3 opinie klientów firmy Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. w Gliwice.

Sprawdź
Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Mateusz
Pracownik
@Pytanie

tak :-)

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Kuba
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nie bardzo rozumiem co masz na myśli? Jesteś w pracy ;-) Większość pracuje 8.5h pon - cze i 6h w piątek.

Nick
Kandydat

Dziwna firma jeśli chodzi o rekrutacje. Cały kontakt zamiast klasycznie mailowo to realizowany jest "na strzała" w środku dnia i przez sms. Próba kontaktu telefonicznego zakończyła się 3x odbiciem o pocztę głosową... Ostatecznie skoro nie potrafiłem się skontaktować z osobą rekrutującą i miałem tylko możliwość smsowania to zrezygnowałem z tego typu przyjemności...

Dorota
@Nick

Ale przez SMS było ciężko się porozumieć i dogadać, czy jak?

Nick
Kandydat
@Dorota

Po prostu rekrutantka starała się dodzwonić w ciągu dnia a gdy jej sie nie udało to wysłała SMS. Gdy miałem możliwość odczytać wiadomość było już dosyć późno, więc też odpisałem SMS. Byłem dosyć zajęty w tamtym czasie więc przy okazji poprosiłem też SMSem o kontakt mailowy. W odpowiedzi dostałem wiadomość, że mogę dzwonić o dowolnej porze. W następnych dniach starałem się dodzwonić (ok 14.00-15.00) do tej osoby ale po trzech nieudanych próbach stwierdziłem, że wystarczy... A więc SMS-em można (jak widać) co najwyżej potwierdzić wizytę u dentysty a nie organizować rekrutację. Nie oceniam firmy negatywnie. Po prostu mają dziwne podejście do rekrutacji.

Marta Jura
Pracownik
@Nick

Dzień dobry @Nick Tutaj Marta z rekrutacji Vattenfall IT Services Poland. Kontaktujemy się przez SMS, gdy kandydaci i kandydatki nie mogą rozmawiać. W wiadomości podajemy cel rozmowy, żeby ułatwić kontakt. Przykro mi, że nie zdołałam do Ciebie odzwonić. Jeśli możemy wyjaśnić tę sytuację w szczegółach lub mogę Ci ją zrekompensować dobrą kawą, proszę o kontakt. Mój numer telefonu pozostaje aktualny. Pozdrawiam Cię serdecznie, Marta Jura

Nick
Kandydat
@Marta Jura

Sytuacja była bardzo jasna, więc myślę, że tracenie czasu na jakieś wyjaśnienia jest pozbawione sensu. Macie po prostu w ten sposób "zorganizowane" rekrutacje. Jak ktoś lubi sobie SMSować i dzwonić naście razy aż się dodzwoni do osoby prowadzącej rekrutacje to nie będzie miał z tym żadnego problemu.

Ania
Kandydat
 Pytanie
@Marta Jura

Czy ja dobrze zrozumiałam? Kandydat dzwonił kilkukrotnie z własnej woli, został olany przez rekrutankę z HR i jak mleko się wylało w internecie to zamiast wyszukać i wyjaśnić sprawę personalnie to zaprosiliście go w internetach na kawę w przeprosinach xD Takie spotkanie musiałoby przekomicznie wyglądać xD Polski rynek to jednak przepełniony jest niekompetencją okropnie...

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko IT Contract Administrator oferowane przez firmę Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Inżynier Realizacji Projektu
Gliwice
High Technology Machines Sp. z o.o.
(21 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Digital Media Team Leader
Gliwice
WASKO S.A.
(172 opinii)
Wyślij CV
logo firmy wykładanie towaru w sklepie kosmetycznym GLIWICE
Gliwice
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(711 opinii)
Wyślij CV
logo firmy USTAWIACZ - SEKCJA KWK SOŚNICA/ ZEM ŁABĘDY ​W GLIWICACH
Gliwice
PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
(260 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kuba
Pracownik

Vattenfall IT Service Poland działa w ramach grupy Vattenfall. W Polsce jest ponad 300 pracowników w Gliwicach i Katowicach. Wspieramy praktycznie wszystkie obszary IT - od Service Desku, po Monitoring & Remote Operations, Network, OS, Cloud, Security czy programowanie (Java, .NET, Angular, Vue, React czy Node). Ciekawe i różnorodne projekty, można się sporo nauczyć. Korzystamy z nowych t

Krzysztof
@Kuba

Super że można się rozwijać i uczyć. Są też szkolenia dla pracowników i nie trzeba się o nie prosić? Bo zależy mi na podnoszeniu kwalifikacji. Będę miał tu na to szansę?

Kuba
Pracownik
@Krzysztof

Pracuję już sporo i że szkoleniami nie było problemu. Jest budżet na pracownika są przygotowywane plany rozwoju. Sporo zależy od ciebie, jak chcesz to ogarniesz - ciężko kogoś przymuszać cały czas.

Dorota
@Kuba

Wysoki budżet jest przygotowany na jednego pracownika? :) Ile mniej więcej takich szkoleń odbywa się rocznie? :)

Kuba
Pracownik
@Dorota

Jak to mówią konsultanci "to zależy". Co rok to po kilka tysięcy PLN. Dni to sprawa indywidualna.

Kamila
@Kuba

Kurcze brzmi to trochę drogo. Według Ciebie dużo dają czy powinni jeszcze bardziej w to inwestować?

Kuba
Pracownik
@Kamila

@Kamila: Wydaje mi się, że spokojnie każdy znajdzie coś dla siebie. Szkolenia online, stacjonarne, certyfikacje, konferencje - do wszystkiego jest generalnie dostęp. Co roku jestem w stanie pójść na 2-3 konkretne szkolenia.

Kamila
@Kuba

No te certyfikacje brzmią fajnie. A jakie przykładowe miałeś ostatnio jeśli chodzi o zakres?

Patrick
Były pracownik

Nie polecam, cały dzień odbieranie telefonow. Praca 8 godzin to 8 godzin na telefonie minus przerwa. Mnie to zupełnie nie odpowiada, można oszaleć

Kuba
Pracownik
 Pytanie
@Patrick

Ale to w Service Desku?

Teresa
@Kuba

Też miałam zapytać. Tym bardziej, że interesuje mnie praca tego rodzaju, a na stronie V żadnych ofert. Wy macie Service Desk wyoutsourceowany?

Kuba
Pracownik
@Teresa

@Teresa: Mamy wewnętrzny i międzynarodowy Service Desk. Z tego co widzę nie ma ofert na razie. Możesz zostawić namiary na siebie visp@vattenfall.com

Wiktor

@ona czyli macie zapewnione maseczki?

Kuba
Pracownik
@Wiktor

Tak.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Kuba
Pracownik
@Pytanie

W okresie próbnym jest proponowana umowa na czas 3 m-ce.

Krzysztof
@Kuba

Dzięki za info. A potem dostanę na czas nieokreślony czy dalej terminowa umowa np. na rok?

Kuba
Pracownik
@Krzysztof

Jak jest ok to na czas nieokreślony.

zatrudniona
Pracownik

Jest super! Są duże warunki rozwoju, podejście pro ludzkie i normalni, życzliwi ludzie wokol???? ja zostaje tu na długo, jesli nie na zawsze❤️

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.?

El@
Pracownik
@Pytanie

Tylko w święto, ale niestety nie każde.

Robert
@El@

I są płatne, czy oddaje się jako dzień wolny?

On

@Ona a to jak o Was konkretnie dbają w tym trudnym czasie?

Kuba
Pracownik
@On

Możliwa Praca z domu. Możliwość wypożyczenia sprzętu czy fotela. Biuro otwarte lecz ograniczona liczba miejsc. W biurze maseczki itp.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Vattenfall Network Services Poland?

Kuba
Pracownik
@Pytanie

Umowa o pracę

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Vattenfall Network Services Poland? Spoko traktują ludzi?

Ona
@Pytanie

Zdecydowanie jest dobrze. Szefostwo jest zwyczajnie normalne. A w czasie korona bardzo pilnują naszego Health and safety :)

Mike
Pracownik
@Pytanie

Odpowiem tak: W VISP funkconuje maly zwiazek zawodowy, ktory jest upowazniony przez szwedzka centrale do zatwierdzania (lub ostatecznego wetowania) wszystkich awansow managerskich. Jaki wplyw ma to na podejscie szefostwa do pracownikow, mozesz sobie dopowiedziec:)

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Vattenfall Network Services Poland?

Mike
Pracownik
@Pytanie

Biorac pod uwage, ze zaczynalem od odbierania telefonow, a obecnie pracuje przy projektach DC wartych kilkanascie milionow złotych, powiedzialbym, ze calkiem niezle:) Firma ma bardzo aktywny proces rekrutacji wewnetrznej - praktycznie kazde stanowisko w IT musi najpierw przelezec kilka tygodni w wewnetrznej rekrutacji, zanim trafi na LinkedIn. Nie ma scisle zformalizowanych sciezek kariery (typu przepracuj 3 lata, i stanowisko starszego inzyniera nalezy sie jak psu buda), ale mozliwosci skakania pomiedzy dzialami *sa ogromne*. Ostatnio jeden z projektow szukal ludzi do roli Data Scientist i byli gotowi wyslac pracownikow na 1,5 miesiaca platnych szkolen, zamiast po prostu zatrudnic kogos z rynku. Podaj jakiekolwiek korpo z takim podejsciem. Tak jak pisali inni - Vattenfall to nie jest typowe korpo. Oni nawet obok korpo nie stali, to szwedzka panstwowa firma. W IT zaleca sie zmiane pracy co 1-2 lata, by kontynuowac sciezke kariery i liczyc na konkurencyjne zarobki. W Vattenfallu dziwnym trafem pelno jest mlodych ludzi, ktorzy pracuja tu 5 (a czasem nawet 12 lat) i raczej nie odczuwaja palacej potrzeby przeniesienia sie do Kapcia, czy innego lokalnego IBM-a:)

robol

Ktoś może coś powiedzieć nt pracy na 2-giej linii?

paker

Witam, czy ktoś może podzielić się informacją jak pracuje się w Vattenfall Katowice IT?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@paker

Jakiej informacji dokładnie poszukujesz? Na forum zagląda bardzo wiele osób. Łatwiej i szybciej uzyskasz odpowiedź, gdy sprecyzujesz swoje pytanie. Czy interesują Cię zarobki, a może jesteś młodą osobą i szukasz w firmy, która zagwarantuje Ci możliwości rozwoju?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
paker
@Piotr

Hej, chodzi mi o warunki pracy i rozwoju. Wysokość zarobków mnie nie interesuje. Chciałbym się dowiedzieć co oferuje firma w dziale wsparcia SAP (nie chodzi o zespół ABAP). Jaka jest atmosfera w biurze. Czy zespół jest stabilny, czy są częste rotacje i czy obecnie prowadzona jest rekrutacja.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

@mhm, możesz nam powiedzieć coś więcej o pracy w firmie Vattenfall Network Services Poland? Jak wygląda umowa o pracę? Czy wynagrodzenia są adekwatne do wykonywanej pracy? Jakie benefity otrzymują nowi pracownicy?Jak wygląda fundusz świadczeń socjalnych? To informacje, które zapewne ciekawią użytkowników, którzy wchodzą na wątek firmy i myślą o zaaplikowaniu.

żenada

UWAGA OSOBY KANDYDUJĄCE DO DZIAŁU SERVICE DESK Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM w firmie Vattenfall IT Services Poland Sp. z o.o. Miałem okazję przez krótki czas pracować i niestety nie mogę polecić - albo inaczej : mogę ALE tylko osobom, które oprócz kompetencji językowych, pracy samodzielnej i ambicji mają (przede wszystkim) wysoko rozwinięte zdolności i wiedzę INFORMATYCZNĄ. Niestety wbrew temu co obiecują na rozmowach - SZKOLENIA teoretycznego nie ma. Po prostu przez parę dni (ja dokładnie 7) siedzisz podpięty słuchawkami przy kimś doświadczonym i się przypatrujesz. No i potem się zaczyna głęboka woda... na zasadzie "oczywiście, że możesz się pytać - tu ci każdy pomoże" ALE w domyśle "jak będzie ta osoba akurat mieć czas" --- a tego przy tej ilości pracy tam praktycznie nie ma. Czyli zostajesz sam - radź sobie sam TYLKO broń boże nie zaniżaj nam statystyk (czyt. bonusu) dla całego teamu - i to mi wypomniano na team meetingu po 3 tygodniach przy wszystkich. Koordynatorka Anna K. to istna tragedia - dla niej najważniejsze jest "co zamówię sobie na lunch", ciągłe wychodzenie na fajkę albo prywatne pogaduchy a jak masz wściekłego klienta na telefonie i się chcesz zapytać to najpierw ci strzeli minkę potem powie "nie nie pomogę ci ... no dobra kurczę mać...  !" i inne głupie i "niewinne" podteksty aby dać do zrozumienia - radź se sam ! OK ale jak skoro bazy danych są niekompletne i naprawdę jesteś zdany na pytanie się. A telefony dzwonią jeden za drugim. Przestrzegam przede wszystkim przed osobą Bartosz K. - osoba o bardzo dużej wiedzy merytorycznej  ale niestety kompletnym braku umiejętności metodycznych. W poniedziałek jak nie ma humoru to rzuca tekstami "ja ci to już mówiłem" (i wzdycha przy tym) albo "tak to jest jak się nie uważa na szkoleniu" (jakim szkoleniu pytam się?!) albo w ramach rozrywki staje sobie koło ciebie i klaszcze "no szybciej szybciej". TO JEST NIEPOROZUMIENIE - i z profesjonalizmem nie ma nic do czynienia. Najgorsza jest ta obłuda - w piątek jak już się cieszy na weekend to ci powie "o widzę, że się starasz bla bla bla" a w poniedziałek ci odpowiednio dowali i sterroryzuje. Porażka ! Są oczywiście osoby też bardzo miłe i na pewno chętnie by ci pomogły - ale jak jak każdy ma swoje targety i na ścianie wisi monitor - ile sekund kto już co robi. Typowa korporacja. A niestety nie każdy jest taki sprawny informatycznie - ja bym to wszystko ogarnął ale jak ktoś tylko wymaga a cie nie przygotuje no to sorry. ROZCZAROWANIE. FRUSTRACJA. Wiedzy jest tak dużo, że na prawdę nie idzie tego pojąć tak szybko - poznajesz milion programów - pierwszy raz w życiu o nich słyszysz - i dzwonią do ciebie poważni klienci z Niemiec lub innych krajów np. z hali produkcyjnych i rzucają tekstami gdzie ty najpierw myślisz : "co? gdzie? jaki program? proszę przeliterować..." no to wiadomo - klient się wścieka ty frustracja, podchodzisz do wcześniej wspomnianego pracownika a on cię spławia z miną diwy operowej. A po wszystkim jeszcze ci dowalą skracaj czas po telefonach itp. Oczywiście bardzo miła szefowa się ciągle pyta o to czego potrzebujesz i jak się masz ale niestety na pytaniu też się kończy. Mówię w końcu, że nie wyrabiam, że za dużo, że klienci słyszą, że jestem nieprzygotowany, że potrzebuję tak jak było obiecane na początku osoby która będzie przy mnie siedzieć aby chwile i mi przy każdym telefonie pomoże - odpowiedź "ok dziękuję za feedback zobaczymy czy uda nam się zorganizować kiedyś dodatkowy dzień szkolenia dla ciebie" ... proszę?! dom się pali a my będziemy tydzień myśleć czy zadzwonić po straż pożarną. Wszystko chaos, rób se co chcesz odwal się ale spróbuj coś spartaczyć to będzie eskalacja na samą górę ! Brak szacunku dla człowieka. Generalnie cię "smolą" i mają gdzieś - psychoza - wszyscy zestresowani i przed Szwedami i Niemcami (usunięte przez administratora) z podniecenia ale na swoich odreagowują swoje kompleksy. Jeżeli ktoś chce mieć szybki burnout to niech tam idzie. Ja straciłem tam cenny czas mojego życia.

Dan
@żenada

ile pracowałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dżizel
@Dan

kolega przepracowal niecaly miesiac i uciekl na L4 ;-) bo niefortunnie, kolega ktory mial gorszy dzien nie odpowiedzial na pytanie zenady w tym tonie jakim on sobie by zyczyl, na co kolega nie wytrzymal ;-) owszem to jest service desk i kazdy wie, ze wsparcie IT polega na tym, ze oprocz standardowych zapytan sa jeszcze te "nieprzewidziane". kazdy kto ma komputer w domu wie o czym mowa. wtedy wystarczy nie panikowac, zapytac kogos albo po prostu "wygooglowac" :) nikt nie krzyczy nikt nie stoi z batem nad glowa. szkolenia są, mozliwosci są, jak ktos chce zawsze sie znajdzie dla niego cos dodatkowe :) ale jak ktos jest wrazliwy i nie potrafi sobie poradzic ze "stresem" no to sorki ;) wszystkie osoby ktore przychodza jakos sobie daja rade, wiec nie moze byc tak zle. z czystym sercem moge polecic :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bajaderka
@żenada

przeciez lunch to jedna z wazniejszych spraw w zyciu !! nie wiem jak mozna to krytykowac. a tak juz calkiem na powaznie, jesli ktos nie potrafi sobie poradzic ze stresem tak jak kolega no to tak to sie konczy. niestety, ale branza IT jest taka ze co chwile cos sie zmienia, trzeba po prostu byc "sprytnym". kazdy dzien przynosi nowe errory, kazdy kto ma windowsa o tym wie ;) ja moge firme Vattenfall polecic. pracowalem w kilku korpo juz w swoim zyciu i tutaj na prawde jest calkiem inaczej. nie jestes jednym z 200 na projekcie gdzie mozna zastapic cie kazdym innym, jesli ktos jest ambitny zawsze znajdzie sie dodatkowe zadanie. atmosfera mila, ludzie bardzo wporzadku. nie kazdy sie nadaje do servide desku, moze kolega powinien pomyslec o mniej stresujacej pracy ? moze karmienie i glaskanie misi koala w chinskim zoo bylo by lepsze ? ;-)

mhm
@żenada

Widze date wpisu ale nie moglem sie powstrzymac zeby cos odpisac... Nie rozumiem pretensji ze ktos CI odpowiedzial "ja ci to juz mowilem" skoro kolega Ci to mowil to widocznie nie uwazales albo nie zapisales sobie. Z jakiej racji ma CI to mowic 10 razy i 10 razy tracic czas? Wygladasz mi na kolejny sort ktory potrzebuje instrukcji na zasadzie kliknij tu kliknij tam bo inaczej nie ruszysz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Prosimy o wyrażenie swojej opinii o warunkach pracy w Vattenfall Network Services Poland szczególnie, że źródła internetowe mówią o rekrutacji na stanowisko inżyniera jakościowego. Pracodawca chwali się dobrymi zarobkami oraz licznymi benefitami pracowniczymi. Polecam również wyrażenie opinii o przebiegu procesu rekrutacyjnego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ghost

Znalazłem ofertę IT Specialist - II linia wsparcia, warto startować? Ile można na początek dostać?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. - Gliwice

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o., to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a, 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Październiku 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 233 060
  2. GoWork.pl 3 490 290
  3. olx.pl 3 219 750
  4. jooble.org 2 432 754
  5. indeed.com 2 324 052
Vattenfall IT Services Poland Sp z o.o.
Przejdź do nowych opinii