@Klient, zgodnie z regulaminem Gowork.pl, mamy prawo usuwać komentarze, które nie są z nim zgodne. Zachęcam do zapoznania się z naszym regulaminem ( https://www.gowork.pl/regulamin ) @Renault, czy Twoja opinia jest z perspektywy klienta czy pracownika? Co możesz dodać na temat warunków pracy w tej firmie? Pamiętaj o zamieszczaniu opinii zgodnych regulaminem Gowork.pl Co chcielibyście dodać do zamieszczonych komentarzy? Czy Waszym zdaniem są one zgodne z prawdą?
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Może trzeba spojrzeć na swoją pracę?
Panie Solton...Pan jeszcze opisze jak to Pan straszył pracowników Add legitymacją służbową, żeś Pan jest policja i takie tam inne...
Witam, Miałem akurat dzisiaj styczność z ADD Motor Wrocław Renault Dacia stanowczo nie polecam ludzią serwisowania swoich samochodów, mianowicie miałem problem z czujnikami ciśnienia w oponach wiec umówiłem się na wizytę na godzine 11:00 do serwisu moje auto wjechał o godzinie 11:40 czyli już 40 minut spóżnienia , ponadto powiedziano mi że bede oczekiwał ok 2 godzin na załatwienie sprawy. Po dwóch godzinach przyszedłem odebrac auto powiedzieli mi że jednak stwierdzili usterkę i wymienią ją na gwarancji ale nie mają na miejscu dwóch czujników. Dodam że moje auto stało tam już ok 3 godzin między czasie obserwowałem ich prace nikt nic nie robił a zaznaczam zrobienie opon ściągniecie opony załozenie czujniki i załozenie koła czas maksymalnie zgodze sie ok 1 godziny bo w warsztatach innych wymiana samych opon 30 minut. Ale to nic stwierdzili że zrobią to na gwarancji wiec proszę zrobić po chwili przychodzi pracownik i mówi no niestety nie mamy czujników na stanie a zaznaczam że powiedziałem ich że trzeba wymienić czujniki bo cały czas sie pali kontorloka nawet po resecie i dopompowaniu opon. Wkurzyłem sie już 3 godziny auto nabierało mocy urzędowej gość powiedział prosze jutro podjechać zrobimy bez kolejk. W dniu dzisiejszym oczekiwanie znów 3 godziny wymiana dwóch czujników i co na dodateg stwierdzili że są uszkodzone mechanicznie , wczoraj na gwarancji wymiana , dział stwierdzli uszkodzenie mechaniczne i do zapłaty 600 zł. Złożyłem oficjalną skarkę w Warszawie Renault i polecam to wam zrobić wkońcu moze ktoś ich czegoś nauczy, domniemam że być może sami podczas ściągania uszkodzili czujniki a nie chcą sie przyznać bo roczką rosczkę myje. Zobaczymy co w tym temacie dlatego jeśli mozecie nie korzystajcie z Usług ADD MOTOR WROCŁAW!!!!!. Zgadzam sie z opinią że kierownik nie spełni niczyich oczekiwań do Wymiany. Klijent powinien wyjśc zadowolony, a nie zlany.
Również potwierdzam powyższe. Praca w ADD to strata czasu. Częste zmiany kadrowe nie sprzyjają rozwojowi firmy. Wszyscy stamtąd uciekają. Marna kasa- podstawa najniższa w rejonie, słabe prowizje, bonusy widmo, brak kasy nawet na tankowanie aut Demo. Straszna biurokracja. Nie polecam !
Niestety muszę potwierdzić to co napisano powyżej. Praca tam to strata czasu a na końcu i tak wyleją na Was wiadro pomyj.
do Guest 2017-07-17 14:16:10 Prawdopodobnie wypowiedź byłego już pracownika, który zdążył odejść, rzutem na taśmę uniknął zwolnienia za zarówno zwykłą nieudolność jak i rażące niedbalstwo. Gdzieniegdzie także za rzeczy cięższego kalibru. Teraz po odejściu śmie on jeszcze próbować szkodzić (ponad to czego tu dokonał) - żenujące i przykre. Życzę powodzenia ale z takim podejściem nie wróżę sukcesu. Dla odmiany: jeśli jesteś uczciwy, pracowity i kompetentny, śmiało aplikuj!
Dokładnie! Syf posprzątany!, Gratulację! Ponieważ takiego syfu w tej firmie jeszcze nikt nie zostawił!
Jak ktoś sprzedaje to zarabia. Jak ktoś improwizuje i ściemnia, z całym szacunkiem niech nie liczy na miliony. Jest tak chyba w każdej pracy uzależnionej od wyników.
Dobry wieczór, Sz. Państwo, nie rozumiem wyrzutów odnośnie firmy, odnośnie P. Prezesa, który jest jak mi wiadomo Prezesem firmy. Pretensje i wyrzuty powinny zostać skierowane do Dyrektora Zarządzającego Spółka jak i Szefa Sprzedaży. Nie rozumiem również insynuacji w stosunku do jak to nazwano Kierownika Serwisu cyt,, Szyba"tym bardziej w stosunku do Dyr. Finansowego... Problem polega m.in. w tzw. osobie zajmującej się sprzedażą PRO+ tj. samochodami modyfikowanymi, która na całe szczęście nie pracuje już w tej firmie. Człowiek ten naobiecywał mi rzeczy z których firma się nie wywiązała, Pan odpowiedzialny za samochody dostawcze, po przelaniu zaliczki na samochód wyłączył telefon. O czym świadczy takie podejście? Człowiek pracujący na stanowisku handlowca samochodów modyfikowanych, był w tej firmie i przypuszczam, że jest w innej firmie oszustem z którym mam nadzieję, nie będę współpracował odnosząc się do sytuacji którą zgłosiłem do firmy. w/w Pan obiecał mi rzeczy których nie był w stanie dopilnować.
Misiu..kolorowy...na wstępie pozdrowienia dla Napoleonka vel Misia kuleczki... Powodzenia na bezrobociu. P.S. U Nas wszystko OK! syf po was posprzątany. IP ustalony :-) pozdrawiam
Kpina i żenada. Prezes który nie umie liczyć - 350 000 zysku to dla niego strata. Kierownik serwisu - niejaki "Szyba" - w każdej firmie zarzuty o mobbing i słowne molestowanie. Dyr finansowy uważa że pieniądze z limitu dealera u importera można wypłacać w gotówce. Tak jak napisano powyżej - tylko Kamikaze. Masz wykształcenie podstawowe - spokojnie aplikuj - i tak będziesz najbardziej rozgarniętą osobą.
Praca tylko dla kamikaze. Nie polecam.
BOTOX HAHA
Ja z kolei polecam serwis jak i obsługę, jestem zadowolony pod każdym względem ceny jak na salon przyzwoite i terminowa naprawa. Sam pracuję w usługach i wiem że ludzie bywają różni pewnie stąd różnice w opiniach.
Szkoda ze moja opinia zostala usunieta ! Tragedia to co dzieje sie w tym nie udanym serwisie jest wina dyrektora i kierownika pseudo kierownika i pseudo dyrektora zero pomocy klientowi najlepiej wjedz sam na hale i moze jeszcze napraw sam a jak nie pasuje to wypad
Nie polecam pracy w salonie, kolejna znajoma osoba, którą orżnęli na kasę. Szukają naiwniaków, którym dadzą podstawę i premie bez konkretów. Banda złodziei.
witam!gorąco nie polecam serwisu i kierownika mieli mi wyregulować drzwi od pasażera w renault master i wyregulowali Pan z serwisu nie dał rady,więc postanowił je podgiąc za pomocą narzedzi i tak własnie powstały duże uszkodzenia ,a Pan kierownik z ironią stwierdził że takie coś sie zdarza i to tylko ludzie i mogą poszpachlować dzrwi i błotnik i po problemie.Szkoda słow kto z was chciałby miec dwumieśieczne auto poszpacccccccccccchlowane i malowane przecież w tym momencie auto traci na wartosci.
żenada kierownik do dupy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ADD Motor Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy ADD Motor Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ADD Motor Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!