Brałem udział w pokazie produktów firmy comfort med+ i otrzymalem kamere,bardzo mnie ucieszył ten upominek. Teraz nagrywam ,glownie wnuki,tworzę takie rodzinne archiwum. Prezentacja równie ciekawa,jak produkty. Wystąpienie czarującej Pani niezwykle wciągające, dobrze słyszałem pomimo nie najlepszego miejsca.
Niestety ale nie jestem zadowolony ze sprzętu
Szanowny Panie Macieju, Bardzo dziekujemy za komentarz. Bardzo chętnie korzystamy z konstruktywnej krytyki, jednak Pana opinia jest zbyt ogólna byśmy się mogli do niej odnieść. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@comfortmedplus.pl lub numerem telefonu 61 307 21 21, pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Mamy wyciskarke comfort med+ będzie juz jakieś dwa lata. Nie codziennie się mobilizujemy, ale do tej pory daje rade. Dla mnie ważne było,że łatwo i szybko się myje. Mniej tez marnuje się warzyw i owoców w naszym domu,bo wiadomo,że sok się wypije zwłaszcza jeśli ktoś poda. Zdaje się, że teraz dodają ładnie wydana książkę z przepisami jako inspiracje,znajomi kupowali później to się chwalili.
Nie polecam !!! (usunięte przez administratora) Ceny bardzo mocno wygórowane. Wielokrotnie taniej można kupić w internecie. Zdecydowanie odradzam! !!
Zdecydowanie nie polecam. Pracownicy bardzo nie mili, nie da się normalnie porozmawiać. (usunięte przez administratora)Sprzęt nie jest godny polecenia
(usunięte przez administratora)
prosze p kontak mam tez taki sam problem (usunięte przez administratora)
Oburzona, udało Ci się odstąpić od umowy?
Profesjonalne podejście do klienta. Bardzo miła i kompetentna obsługa.
Panie Adamie, Dziękujemy bardzo za pozostawienie opinii. Nasi pracownicy to nasz powód do dumy, cieszymy się, że i Pan to docenił :) pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Polecam robot kuchenny prakticooker. Pyszne zdrowe posiłki i bardzo dużo funkcji i duża oszczędność czasu w kuchni. Po włożeniu produktów w zasadzie posiłek gotuję się sam. Super sprawa.
Pani Lucyno, Bardzo dziękujemy za Pani opinię. Cieszymy się bardzo, że nasz robot kuchenny spełnił Pani oczekiwania. Życzymy dajszej przyjemności z gotowania i wielu smacznych posiłków. pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Dzień dobry . Uczestniczyłem wraz z żona na pokazie w Bytomiu. Dokonaliśmy zakupu.jesli chodzi o Produkty jak na razie korzystaliśmy z maty i wyciskarki. Opinia na temat grupy oraz tych produktów pozytywna .
Witam. My również byliśmy z córka na spotkaniu. Nie dokonaliśmy zakupu ponieważ wszystko posiadamy z produktów oferowanych. Opinia na temat pokazu w Bytomiu ok.
Panie Adamie, Panie Janie, Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu i pozostawienie komentarza. Cieszymy się, że zorganiozowane przez nas spotkanie przypadło Panom do gustu. pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Strzał w 10tkę z matą masującą, polecam wszystkim z problemami pleców.
Pani Igo, Dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszymy się, że mata masująca spełniła Pani oczekiwania. pozdrawiamy serdecznie Zespół obsługi klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Polecam firmę w 100%.
Panie Wiesławie, Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię oraz poświęcenie chwili na zostawienie komentarza. pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Witam, ja byłam z mężem na spotkaniu z tą firmą w Ostrołęce. Myśleliśmy że spotkanie będzie dla osób starszych. Jednak na wejściu okazało się że było sporo młodych, a także przyjezdnych (tak jak my) z okolic Ostrołęki. Przyjechaliśmy z ciekawości żeby zobaczyć aktualne techniki i reguły sprzedażowe. Spotkanie było prowadzone na poziomie i fachowo, prowadząca pewna siebie i kulturalna. Tak to powinno wyglądać. Nikt do niczego nie przymuszał, oferta na zakup była, ale była dobrowolna. No i ... mąż napalił się na nowoczesną mate masującą, a właściwie urządzenie. U mnie trochę sceptyczna postawa. Mata z nefrytami, podgrzewaniem podczerwienią, na dokładny domowy masaż kręgosłupa, z możliwością odliczenia od podatku (jako sprzęt med. - rehabilitacyjny). Oferta była 3 w 1: mata, wyciskarka i robot kuchenny. Jako że zakup ratalny u nas nie wchodził w grę, mąż zdecydował się na zakup kartą, jego kasa jego sprawa hehe :) Za udział w spotkaniu dostaliśmy faktycznie kamerkę samochodową (męża zakup, męża wybór) . Nie wiem jak inni (sporo było osób na sali), którzy nie kupowali i przyszli tylko po prezencicho, czy dostali, to samo. My zaraz po zakupie dostaliśmy cały towar do auta, pełną gwarancję na wszystko i gratis jeszcze na prośbę pana spisującego z nami umowę, od pana wydającego towar - szwajcarskie noże. Ot tak, od firmy. Postanowiłam po jakimś czasie od zakupu (minął prawie miesiąc), napisać bezstronną opinię, jak te urządzenia faktycznie się sprawdzają. I tak w pierwszej chwili myśli były, ze to zwykła mata do masażu i długo nie posłuży, ale to urządzenie masujące wykonane profesjonalnie i obszyte dobrym materiałem, faktycznie z kamieniami nefrytowymi działa dobrze, mąż często bierze je do auta. Mimo że ma auto z funkcją masażu z fotelu :) Mata dopasowuje się kształtem do kręgosłupa i faktycznie wykonuje bardzo mocny, dogłębny masaż shiatsu i tradycyjny. Fajny relaks po pracy, nawet dla osób młodszych. Matę można stosować także leżąco, co jeszcze bardziej potęguję doznania i ulgę. Po konsultacji ze znajomymi wyszło, że oni również nabyli podobną profesjonalną matę (Firma Casada Polska - http://casada.pl/) na spotkaniu w domu i są też zadowoleni. Do maty nie dostali dodatków, oprócz podnóżka i pasty konserwującej. Jeśli chodzi o robot kuchenny, akurat korzystam często, kształtem i budową przypomina Thermomixa. Ma dokładnie taki sam wygląd, jednak nie łączy się internetem, przepisy są osobno, ale to szczególik. Robot służy nam głównie do robienia dań na parze i sorbetów. Wg instrukcji można w młynku zmielić sobie kawę, czy wyrobić ciasto, ale nie było to próbowane. Tak czy inaczej przydatny duży gratis. Jeśli chodzi o wyciskarko - tłoczarkę do soków, nam akurat nie była potrzebna, ponieważ mamy już podobny profesjonalny sprzęt firmy Hurom (https://hurom.pl/), który kosztował około 2.000 zł w sklepie producenta. Ten model wygląda bardzo podobnie, ślimak jest ciężki i wykonany porządnie. Sprzętu jednak nie używaliśmy, aż tyle soku pić nie będziemy, więc zabrał go syn :) A noże mają podobno powłokę ceramiczną, ale noże jak to noże, są ostre i mają kroić. A i jeszcze w komplecie całkiem przydatna obieraczka, ale najwięcej witamin przy wyciskaniu soku jest... wiadomo gdzie :) Biorąc pod uwagę cenę samej maty (także sklepową) i znając ceny wyciskarko-tłoczarek, a także Thermomixa na rynku polskim, taka oferta łączona jest godna polecenia. Nie wiem jak osoby które kupują samą taką matę, ale z dodatkami to wygląda naprawdę mega dobrze. Podsumowując, po miesięcznym używaniu, te towary są warte swojej ceny i nie kładłabym wszystkich takich firm do jednego worka, ponieważ są firmy na rynku polskim (m.in. Philipiak, Zepter, Vorwerk), któ od lat dostarczają na polski rynek, towary klasy premium, wysokiej jakości, które mają służyć lata a nie rok, czy dwa. Jeden woli zapłacić dużo mniej i kupić przez całe życie kilka kompletów garnków, drugi wyda parę tysięcy ale ma porządne i "zdrowe" naczynia na całe życie. Tak samo z robotem kuchennym, czy naprawdę wieloma innymi sprzętami. Są rzeczy dobre, lepsze i klasy premium. Tak to już jest na świecie. Pozdrawiam firmę, sprzedawców, wszystkich czytelników (także tych zadowolonych, którzy nie mają czasu napisać opinii), a także tych którzy wylewają swoje małe żale, że coś im nie tak. Pozdrowienia i samych udanych masaży ;)
Fakt z dodatkami wychodzi to cenowo bardzo tanio. Jak się kwotę podzieli na wszytskie produkty to tak tanio w internecie nawet sie nie kupi.
Po Pani pytaniu samą mnie to zaciekawiło i mąż sprawdził. Tak w środku są kamienie nefrytu i to one masują.
Dzis na prezentacji dostalem tablet. Czarny w metalowej obudowie. bardzo dziekuje za taki prezent.
Ciekawe z jakiek konkurencji piszesz takie bzdury
Zakupiłam na pokazie urządzenie do gotowania i inne produkty. Ale chciałam się podzielić moim zachwytem nad robotem chef for you. Sprzęt jest rewelacyjny i mega ułatwia gotowanie. Jestem osobą młodą, więc to nieprawda, że tylko starsi ludzie przychodzą. Uprawiam sporty, żyję fit i z tym urządzeniem dużo szybciej przygotowuję sobie posiłki na cały dzień, które zabieram ze sobą w pudełkach. Nie wychodzi wcale drogo i jest świetną alternatywą dla tzw. diet pudełkowych (które kosztują min. 1000 zł miesięcznie). Dlatego opłaca się mieć takiego robota. Tanio i w pół godziny robię sobie posiłki na cały dzień. Polecam każdemu kto prowadzi aktywny, sportowy styl życia.
Byłem na pokazie 17 marca 2019 w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 45. (usunięte przez administratora)Prezent niezgodny że specyfikacją. Wart może 20 zl
Dokladnie! Te maty masujace z kamieniami nefrytowymi chodza po 1200 zl w dobrych sklepach. Z gwarancja i rowniez dobra obsluga :D Na nic nie dalismy sie naciagnac. A i ten niby przenosny tv z wbudowanym tunerem i uchwytami do samochodu tez dostalismy w postaci mini mp3, na ktorej rowniez mozna ogladac filmy. Chyba przez lupe!!! Ekran w telefonie mam wiekszy. Porazka.
Szanowny Panie Skupieński, Dziękujemy za Pana opinię. Jesteśmy otwarci na wszelką konstruktywną krytykę, którą zawsze staramy się wykorzystać do poprawy działalności naszej firmy. Z dużą starannością dbamy o to by upominki, które otrzymują nasi klienci były jak najwyższej jakości. W celu wyjaśnienia sytuacji bardzo prosimy o kontakt pod adresem biuro@comfortmedplus.pl lub 61 307 21 21, pozdrawiamy serdecznie Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Szanowna Pani Anastazjo, Dziękujemy za Pani komentarz. Sprowadzamy materiały najwyższej jakości, co często generuje wysokie koszty. Jednak zawsze gwarantujemy naszym klientom niewygórowane ceny, adekwatne do jakości i wykonanej pracy. Naszym priorytetem jest trwałość naszych artykułów. Dzięki temu klient ma pewność, że raz opłacony produkt nie będzie generował dodatkowych kosztów, co potwierdzają pozytywne opinie na temat naszej działalności. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@comfortmedplus.pl lub numerem telefonu 61 307 21 21, nasz przedstawiciel chętnie przedstawi Pani zalety naszych produktów i elementy, które odróżniają nasze produkty od tych ogólnie dostępnych. pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Szanowna Pani, Bardzo dziękujemy za Pani opinię. Jest nam niezwykle miło czytać takie słowa. Dziekujemy! Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
(usunięte przez administratora)
to kłamstwo. Urząd ochrony Konsumentów poinformuje Cię co należy zrobić.
i jak się rozwiązało? jestem w podobnej sytuacji i zależy mi na opiniach Pozdrwiam
Szanowny Panie Piotrze, Bardzo dziekujemy za komentarz. Bardzo chętnie korzystamy z konstruktywnej krytyki, jednak Pana opinia jest zbyt ogólna byśmy się mogli do niej odnieść. Pragniemy podkreślić, że działalność z poszanowaniem prawa jest dla nas najwyższym priorytetem. Z ogromną starannością pilnujemy by wszystkie działania były zgodne w szczególności z Ustawą o Ochronie Konkurencji i Konsumentów. Jesteśmy również otwarci na komunikację z Urzędem Ochrony Konsumentów, gdyż chemy realizować dokładnie te same wartości. Jeżeli zauważył Pan jakiekolwiek nieprawidłowości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@comfortmedplus.pl lub numerem telefonu 61 307 21 21, pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Tym razem chwycił nas za serce los zwierząt ze schroniska "Przytuliska u Wandy"w Przyborówku. Dostarczyliśmy zwierzakom karmę, duuuużo karmy, suchą, mokrą w różnych smakach :) Mamy nadzieję, że będzie smakować ;) ;) ;)
pozdrawiamy serdecznie
Dział Pomocy Charytatywnej COMFORT MED + Sp. z o.o.
Z radością pragniemy Państwa poinformować o naszych kolejnych aktywnościach charytatywnych. Tym razem wsparliśmy zdolnych sportowców z Boks Poznań Profi Team, Klub Sportów Walki KKS Poznań, Fundacja Boks Wielkopolski. Cieszymy się, że z naszym udziałem mogą rozwijać dalej swoje talenty sportowe :)
Z dumą wzięliśmy udział w galach RCP1, RCP2, RCP3, gdzie liczne zwycięstwa, wspieranych przez nas zawodników są najlepszym potwierdzeniem, że warto Im pomagać :)
Do następnego :)
Dział Pomocy Charytatywnej COMFORT MED + Sp. z o.o.
wszystko gorszej jakości , nie nabierać się na zakup maty , wyciskarki , odkurzacza , garnków , szkoda że się nabrałam
Pani Mariolu, Dziękujemy za Pani opinię. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog z naszymi klientami. Jest to dla nas zawsze cennym doświadczeniem, z którego staramy się wyciągnąć wnioski, by nieustannie poprawiać funkcjonowanie naszej firmy. Niestety Pani opinia jest zbyt ogólna, abyśmy mogli się do niej odnieść. Jeśli chciałaby Pani szczegółowo opisać niepokojące Panią sprawy zpraszamy do kontaktu bezpośredniego pod adresem biuro@comfortmedplus.pl tel: 61 307 21 21, pozdrawiamy serdecznie, Zespół Obsługi Klienta COMFORT MED + Sp. z o.o.
Z dumą i radością pragniemy się z Państwem podzielić informacją, iż przy współpracy z Fundacją Mam Marzenie udało nam się spełnić marzenie 8-letniego Franciszka z Wrocławia o wycieczce do Legolandu.
W tym miejscu pragniemy podziękować wszystkim naszym klientom i pracownikom. To dzięki Wam możemy realizować tak szlachetne inicjatywy a zapewniamy, że ta nie będzie ostatnią :)
dziękujemy,
Dział Pomocy Charytatywnej COMFORT MED + Sp. z o.o.
Szanowni Państwo, Dziękujemy bardzo za Państwa opinie. Widząc tak duże zainteresowanie naszą firmą, postanowiliśmy zaznaczyć swoją obecność w serwisie GoWork.pl. Państwa aktywność w tym miejscu jest dla nas sygnałem do rozpoczęcia dialogu oraz podjęcia próby odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania. Szczególnie dziękujemy za pozytywne opinie, które dają nam siłę, motywację do dalszej pracy jak i są dla nas potwierdzeniem, że nasze wysiłki mają sens. Bardzo cenimy każdy merytoryczny wpis i konstruktywną krytykę, z której zawsze wyciągamy wnioski. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: biuro@comfortmedplus.pl i numerem telefonu: 61 307 21 21 Serdecznie pozdrawiamy, COMFORT MED + Sp. z o.o.
Od dawna miałam w planach zakup sprzętów wyciskarki i robota kuchennego. Okoliczności sprawiły że byłam na pokazie. Bardzo wyczerpująca informacja i kompetentna obsługa. W skrócie wyszłam z pokazu z 5 różnymi prezentami z czego mata jest niezastąpiona. Polecam.
Moje doświadczenie z prezentacji ok. Konkretna informacja na prezentacji, kupiłem materac, wyciskarkę do soków, odkurzacz wodny, w prezencie dostałem mp4, noże. Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w COMFORT MED + Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy COMFORT MED + Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w COMFORT MED + Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!