Opinie o Strix Poland
Jestem w Strixie od stycznia 2022, rekrutację zaczął w grudniu 2021, trwała ona może 2 tygodnie. Był to najsprawniejszy proces w jakim brałem udział, a byłby jeszcze szybszy, gdyby nie ograniczenia z mojej strony :). Na drugi dzień po rozmowie technicznej dostałem już ofertę. Wszyscy są bardzo życzliwi i pomocni, komunikacja przebiega bardzo płynnie, nikt nie zostawia nowego pracownika na lodzie. Zachęcam do spróbowania swoich sił! :)
W Stix od listopada 2021. Bez przymusu i z przyjemnością mogę z całego serca polecić aplikację i zachęcam do spróbowania swoich sił w procesie rekrutacji. U mnie całość przebiegła dość sprawnie mimo kilku etapów - najpierw rozmowa z HR, potem rozmowa z osobą operacyjną zarządzającą obszarem, a na końcu etap z konkretnymi przypadkami problemów do rozwiązania. Na plus feedback i informacja na bieżąco co dalej i brak (usunięte przez administratora) pytań w stylu "gdzie widzisz siebie za 5 lat". Wszyscy od początku pomagają w łatwym starcie, tłumaczą, na pierwsze tygodnie jest też "buddy", do którego mogłem napisać z nawet najbardziej prozaiczną kwestią. Tak jak napisałem na wstępie - szczerze zachęcam do aplikowania, atmosfera w firmie jest bardzo fajna, a firma robi dużo, żeby ułatwiać pracę, a nie ją utrudniać. W swoim życiu przeszedłem kilkanaście procesów rekrutacyjnych w różnych firmach, ten w Strix jest w czołówce.
Byłem związany z firmą przez kilka lat i muszę przyznać, że największymi plusami firmy jest docenianie wiedzy pracowników ( w tym mocne stawianie na rozwój kompetencji), różnorodność projektów (z mojego doświadczenia każdy może wybrać projekt w którym czuje się dobrze ze względu na rodzaj wykorzystywanych technologii oraz wielkość zespołu) oraz fajna atmosfera pracy ;).
Strix to mała rodzinka, takie odniosłam wrażenie. Zarząd jest mega otwarty dla pracowników, widać to na spotkaniach co tygodniowych. Duże, jak na rynek polski, klienci, równa się duże projekty do realizacji. Zespół projektowy super dba o nowych ludzi, nauczyłam się sporo rzeczy pracując w zespole, spotkacie tu specjalistów z certyfikatem Baymard Institut, którzy chętnie podzielą się wiedzą UXową. Generalnie mam pozytywne odczucia jak o firmie, tak i o pracownikach, z kilka ludźmi mam stały kontakt. Metodyka pracy (workflow jest dobrze ułożony) Nie spotkałam się z niemiłymi ludźmi, albo problemem, którego nie pomogliby mi rozwiązać. Polecam jako miejsce pracy i rozwoju profesjonalnego. :)
Czy w benefitach jest dofinansowanie do karty Multisport?
Cześć Ewa, mieliśmy w benefitach kartę Multisport, natomiast ze względu na pandemię ten benefit został u nas wstrzymany. Jednak nie zamykamy się na możliwości benefitów i staramy się je udoskonalać. :)
Cześć, obecnie benefity, które mamy to: -Imprezy integracyjne offline i online. -Dodatkowy miesięczny budżet integracyjny dla każdego członka zespołu. -Elastyczne godziny pracy i możliwość wyboru miejsca pracy (zdalnie lub z biura). -3 godziny na Twój rozwój tygodniowo. -Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł/rok. -Prywatna opieka medyczna. -Unikalny program wewnętrzny wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). -Dostęp do bogatej biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. -Finansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B.
Czy środki z budżetu szkoleniowego należy zwrócić gdy chce się odejść przed upływem roku od ich wydania?
Czyli należy coś podpisać? A jak konkretnie działają te 3 h na rozwój tygodniowo, w sensie chodzi o szkolenie w godzinach pracy?
Cześć, pracownik nie zwraca środków z budżetu szkoleniowego w kwocie 3000 PLN rocznie, kiedy chce zrezygnować z pracy w Strix.
Czy możliwe, że w związku z nowym rokiem kwota podana odnośnie budżetu wzrosła? Ciekawa także Jestem. Na jakie konkretnie szkolenia zazwyczaj prawicowcy ją wykorzystują?
Z jakich przyczyn doszło do ich zablokowania? Wiadomo ewentualnie na jaki okres czasu i jaka jest dalsza perspektywa? Co do tych benefitów, to o których jest tu mowa?
Możesz po prostu przez 3 godziny w tygodniu na własną rękę rozwijać się w tematach związanych z pracą, np. zrobić sobie szkolenie online, obejrzeć webinar, przeczytać artykuł, itp.
Aha, czyli ten konkretny benefit nie został wstrzymany? A w jaki sposób pracownik jest ' pilnowany' czy rzeczywiście poświęca ten czas na rozwój? Czy nadal jest możliwość wybrania trybu pracy?
Czy po tych paru miesiąc opinie dotyczące odejść poruszane na forum mogły się nieco zmienić? Upewniam się, bo zainteresowała mnie oferta na stronie, chodzi o content writera w trybie zdalnym. Nie mam jeszcze doświadczenia w takiej pracy ale na pewno lubię tworzyć treści i chętnie dalej się z nich czegoś przyuczę, dodatkowo znam się trochę na jeżykach programowania. Napiszecie mi cos więcej o tej pracy? dałoby rade przyjąć się na start na pól etatu?
Kontekst: Opinia z punktu widzenia byłego pracownika z ponad rocznym stażem w firmie. HR/Rekrutacja: Dział HR i rekrutacja w firmie działa dobrze. Pozytywnie wspominam rekrutację a będąc już pracownikiem dział HR oceniam na jeden z lepszych w mojej karierze. Dziewczyny są sympatyczne, często pojawiają się ankiety w celu przeprowadzenia badana na przeróżne tematy - a to związane z wyjazdem integracyjnym a to z przeprowadzonych meetapów. Odnosiłem wrażenie, że każda taka ankieta jest analizowana i są wyciągane odpowiednie wnioski i co istotne na podstawie wniosków są wprowadzane poprawki, tam gdzie były one potrzebne. Kolejną rzeczą, która cieszy i zasługuje na pochwałę są upominki, które pracownicy otrzymali z okazji mikołaja, to częsta praktyka ale nigdy nie zdażyło mi się otrzymać podarunek, który jest po prostu praktyczny. Ogromny kudos dla osoby, która była odpowiedzialna za propozycję tych prezentów. Zarząd: Tutaj mam mieszane uczucia. Z jednej strony prezes bardzo dobrze reprezentuje firmę na wszelakich eventach budując naprawdę solidny brand. A z drugiej strony technologiczne (usunięte przez administratora) i projekty zaminowane bardziej niż Charków. Dużo dziwnych i niezrozumiałych decyzji miało miejsce w ostatnim czasie, które w mojej opinii nie zostały odpowiednio uargumentowane/objaśnione. Spore grono osób decyzyjnych jest mentalnie ograniczone tylko do forsowania swoich racji, brakuje dyskusji i istnieje spora przestrzeń między biznesem a developmentem. Tech: O rany, tutaj jest źle - skromnie pisząc. W projektach znajdziesz commity Mojżesza a same projekty w większości są legacy. Firma nie stawia na rozwój, nowe pomysły są blokowane. Z perspektywy czasu widzę, że firma technologicznie się uwstecznia. Osoby decyzyjne nie posiadają kompetencji albo są uciszane przez biznes. Dobrych architektów w firmie znajdziesz może 2, cała reszta zatrzymała się z samorozwojem 10 lat temu i z taką "wiedzą" forsują swoje racje, bo mogą. Jeśli jesteś developerem i zależy Ci na rozwoju swoich umiejętności w oparciu o nowe technologie to istnieje duże prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że w tej firmie tego nie znajdziesz. Podsumowanie: Mój stosunek do firmy jest neutralny. Znajdziesz tutaj normalnych ludzi, z którymi da się porozmawiać ale i spotkasz na swojej drodze niekompetentnych gagatków, z którymi nie da się rozmawiać - mają swoje zdanie i tak ma być, bo tak. W firmie prężnie działa kolesiostwo, a Twoje zdanie raczej nikogo nie obchodzi. Jeśli nastawiasz się na greenfieldowe projekty, odpuść - nie znajdziesz tutaj tego i jeśli nic się nie zmieni w tej kwestii to z roku na rok będzie coraz gorzej. Ścieżka kariery, rozwój i awans to fikcja i kwestia przypadku bo albo ktoś "wyżej" odszedł z firmy i Ty jesteś najbliżej, albo nagroda za gaszenie projektowych pożarów często poza godzinami pracy. Co należy zmienić: - zrewalidować osoby decyzyjne - tutaj serio brakuje kompetencji albo jakiegoś przekazu czemu robimy tak a nie inaczej. - ustalić ścieżkę kariery - w nowej pracy w pierwszym dniu dostałem mapę rozwoju - jesteś tu, zrób to i to a przeskoczysz tutaj. W Strix możesz być juniorem przez 10 lat, szkoląc midów i nowych "seniorów". - nie blokować rozwoju technologicznego, dajcie dojść do głosu osobom, które mają aktualną wiedzę, dyskutujcie. - dostosujcie stawki wynagrodzeń do rynku, obecnie byle Januszex jest w stanie wykupić każdego - u mnie ten argument był kluczowy no i fakt, że na ten moment bliżej Wam do oskubanego gołębia niż do pięknej sowy ;)
ze wszystkim się zgadzam z wyj. HR. Czy HR nie powinien pełnić roli partnera biznesowego, przeciwstawiać się jak jest potrzeba, nie zawsze zgadzać się z kierownictwem. Chyba nie chodzi o to, żeby dziewczyny były miłe, a prezenty fajne, bo z takim podejściem to mogło działać jak Strix był małą rodzinką. Ocena kompetencji kierowników, o których piszesz to chyba też rola HR. Bycie miłym i pomocnym to trochę za mało.
Ze wszystkim się zgadzam z wyj. HR. HR powinne być partnerem biznesowym, nie zawsze się zgadzać z kierownictwem, jak trzeba forsować strategię personalną nie podobającą się kierownictwu. Nie chodzi o to żeby były miłe i pomocne, tylko silne, mądre i skuteczne. Takie podejście może działało w małej rodzince, teraz już nie.
Fakt, kolesiostwo i klepanie po pleckach było w tej firmie okropne. Prosty przykład, był konkurs na zdjęcie z wakacji. Jeden gość wrzucił świetne zdjęci z gór z drona, kapitalny widok. Dostał z 3-4 pkt od ludzi. Laska co pracuje tam długie lata wrzuciła zwykłą swoją fotkę w jakimś parku, zupełnie nic na tym zdjęciu nie było ciekawe, cyknięta od niechcenia. Dostała gdzieś z 200 punktów i wgrała. Laska znana i lubiana więc z automatu, zupełnie nie miało znaczenia zdjęcie. Wkleiła by fotkę porannej toalety i też by wygrała. Drugi temat to ich system kudosów w Mattermoscie, tam punkty "za pomoc" też sobie wszyscy nawzajem rozdawali punkty za nic a ci co faktycznie pomagali to czasem ktoś z litości im dał, no chyba że to ktoś nowy/cichy to wtedy go zlewamy i dajemy innym fajnym ludzikom za to, że są. To są błahe przykłady ale to tylko pokazuje skalę kolesiostwa skoro nawet w takich głupotkach w firmie nie ma żadnej sprawiedliwości. Jeśli chcesz coś wnioskować, wskazać problem albo zasugerować żeby coś zmienić a nie jesteś w grupce fajnych osób to nawet szkoda twojego czasu bo zostaniesz w najlepszym razie zlany a w najgorszym jeszcze po tobie pocisną.
Faktycznie nikt nie stoi na strazy przyzwoitosci i sprawiedliwosci. Brak ludzi co by nie bali sie mowic jak jest I co trzeba poprawic. W mojej nowej pracy zupelnie inna kultura, dzial hr jest lacznikiem pomiedzy pracownikami a zarzadem I dba o interesy ludzi. Jesli firma ma sie rozwijac to zmianami muszisisc zmiany personalne
odnosząc się do Twojej opinii, od około 5 lat nie pracujemy na Mattermoście, więc nawiązujesz do sytuacji, która jeśli miała miejsce to dość dawno temu. Dodatkowo, konkurs wg mojej wiedzy też odbywał się mniej więcej w tym czasie. Myślę, że krzywdzące i nieprawdziwe jest oceniać organizację w kontekście wydarzeń, które rzekomo miały miejsce bardzo dawno temu. Jeśli chciałbyś z nami porozmawiać i poznać obecne realia - zapraszamy Cię do kontaktu.
Od 2020 raczej 5 lat nie upłynęło. Mam kontakt z osobami, które tam zostały, albo zrezygnowały niedawno. Niestety niewiele się zmieniło na lepsze.
popatrz ile ludzi odchodzi i zadaj sobie pytanie co stoi za ich decyzjami. Nie wystarczy organizacja integracji czy dzień pizzy, żeby ludzie czuli się w firmie sprawiedliwie traktowani. (usunięte przez administratora)
Czytam te komentarze i kompletnie są nieprawdziwe. Konkurs na zdjęcie z wakacji wygrało małżeństwo pracujące wtedy w tej firmie. A punkty rozdawali wszyscy pracownicy, każdy miał takie same szanse. Podobnie rozdawanie punktów dla ludzi którzy pomogli, albo po prostu jak chcialo się komuś dać - robili to ludzie tacy jak Ty więc może masz pretensje też do siebie ? Ja chyba nigdy nie widziałam jak zarząd daje punkty tyko ludzie pracujący w zespołach. Brzmisz trochę tak jakbyś chciał/a zaszkodzić firmie a nie przedstawić prawdziwa opinie Ja pracowałam stosunkowo krótko ale bardzo dobrze wspominam firmę i zarząd
Ludzie odchodzą, bo ci na wysokich stołkach zabijają kreatywność. Znam parę osób, które poszukały sobie innej pracy...
Jak wygląda raportowanie pracy w firmie?
W Strixie raportuje czas pracy w Jira, 6 godzin pracy przyrostowej, 1h godzina na spotkania, 1h na przerwę.
Teraz jest inaczej i w niektórych teamach w Strixie nie wolno logować przerw. Przerwy możesz mieć ale w raportach powiększasz czas realizacji tasków tak żeby wyszło 8 godzin na dzień.
Cześć, jeśli chcesz poznać więcej szczegółów zapraszam do kontaktu ze mną: patrycja.szmyd@strix.net :)
Niestety te pozytywne opinie są opiniami pisanymi przez osoby do tego zatrudnione bądź po prostu wykupionymi:) Jeśli nie zaśpiewasz jak ci zagrają to niestety, ale nie masz życia w tej firmie :)
Bardzo przykro nam, że masz takie odczucia i chętnie o nich porozmawiamy bezpośrednio. Wiemy, że każdy ma prawo w Internecie do wyrażania swojej opinii jednak ważne, żeby była ona zgodna z prawdą, inaczej jest krzywdząca. Zapraszamy Cię zatem do kontaktu - patrycja.szmyd@strix.net lub karolina.polak@strix.net, chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie związane z Twoimi odczuciami.
Miałem nic nie pisać, bo należę do tych leniwych, ale zostałem sprowokowany. Wszelkie rozmowy nic nie wnoszą. Mój problem i zespołu poruszałem od liderów/PM'ów/wszelkich pracowników co mieli teoretycznie wpływ, aż do prezesów. Jakiejkolwiek reakcji brak dlatego nawet szkoda bawić się w dyskusje. Jeżeli zajedzie taka potrzeba to chętnie opowiem moją i moich znajomych historię o pracy w tej firmie. :)
Możesz powiedzieć coś więcej?Pracuje tu krótko, ale na razie jestem bardzo zadowolony. Bardzo dużo uwagi stawiają na wprowadzenie do firmy i zespołu co patrząc na poprzednie firmy pozostawia wiele do życzenia. I bardzo fajna rekrutacja. Zobaczymy co dalej
Hej, nie wiem kiedy u nas pracowałeś, ale ja nie zgadzam się z tą opinią, a jestem w firmie od ładnych paru lat. Nie miałem sytuacji, żeby ktoś pozostał obojętny na moje prośby, problemy czy inne kwestie. Tymbardziej , że w strukturze mamy nowe osoby i role wspierające pracę zespołów, relacje między pracownikami, i generalnie są na wyciągnięcie ręki do pomocy. Coś mi się nie zgadza...
Pewnie mieliście dużo szczęścia i nie przypisano Was do zespołu z owocem w nazwie (w Strix każdy zespół ma swoją nazwę). Problem tego zespołu był znany i był jasno komunikowany przez pracowników do władz, a mimo wszystko reakcji zero. Popytajcie o historię tego zespołu oraz zapytajcie czemu nowi pracownicy średnio po kilku miesiącach się zwalniali. Historia przykra, żenująca, wręcz niedopuszczalna w tych czasach, zwłaszcza w firmach takich jak Strix. Jeżeli znajdę czas i natchnienie opiszę historię osób pracujących w tym zespole. Aby miało to sens i odzwierciedliło prawdę muszę po prostu dobrze to przygotować.
Ale nie ma takiego zespołu w Strix. każdy zespół w tytule ma nazwe koloru więc musiałeś pracować dawno w tej firmie. Trochę dziwne że piszesz komentarz dopiero teraz i to jeszcze negatywny, który może wprowadzić ludzi w błąd.
Akurat nic w tym dziwnego, nie ma daty ważności na napisanie komentarza :) Jeśli kiedyś było gorzej w jakimś aspekcie, a teraz się to poprawiło, to akurat przecież dobrze świadczy o firmie, więc co w tym złego?
Witam, brałem udział w rekrutacji na UX kilka tygodni temu. Podczas rozmowy zostałem poinformowany o feedbacku, który "na pewno" otrzymam w razie jakiejkolwiek decyzji. Niestety decyzja była negatywna jednak nie dostałem do niej żadnego komentarza. Poprosiłem zatem o obiecany feedback mailowo, jednak ze strony strix już nic nie przyszło :( A ja nadal czekam... Uważam, że jeśli HR rzuca tylko słowa na wiatr to warto o tym tu wspomnieć, bo może to coś zmieni. Pozdrawiam
Dzień dobry Jarosławie, bardzo dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Ze względu na urlopy związane z weekendem majowym czas oczekiwania na feedback się wydłużył, za co serdecznie przepraszamy. Oczywiście skontaktujemy się z Tobą.
a opiszesz może sam proces rekrutacji, jak wyglądał, co trzeba było zrobić, jakieś zadanie? czy jak otrzymasz ten feedback napiszesz czy był wart czekania?
@teresa otrzymałem dziś feedback telefonicznie i jestem z niego zadowolony. Szkoda, że nie dostałem go od razu ale mimo wszystko zmieniam opinię na pozytywną ????
Teraz prowadzona jest rekrutacja. Czy był ktoś na którymś ze stanowisk i chciałby się na ich temat wypowiedzieć?
W Stix od listopada 2021. Bez przymusu i z przyjemnością mogę z całego serca polecić aplikację i zachęcam do spróbowania swoich sił w procesie rekrutacji. U mnie całość przebiegła dość sprawnie mimo kilku etapów - najpierw rozmowa z HR, potem rozmowa z osobą operacyjną zarządzającą obszarem, a na końcu etap z konkretnymi przypadkami problemów do rozwiązania. Na plus feedback i informacja na bieżąco co dalej i brak (usunięte przez administratora) pytań w stylu "gdzie widzisz siebie za 5 lat". Wszyscy od początku pomagają w łatwym starcie, tłumaczą, na pierwsze tygodnie jest też "buddy", do którego mogłem napisać z nawet najbardziej prozaiczną kwestią. Tak jak napisałem na wstępie - szczerze zachęcam do aplikowania, atmosfera w firmie jest bardzo fajna, a firma robi dużo, żeby ułatwiać pracę, a nie ją utrudniać. W swoim życiu przeszedłem kilkanaście procesów rekrutacyjnych w różnych firmach, ten w Strix jest w czołówce.
Jestem w Strixie od stycznia 2022, rekrutację zaczął w grudniu 2021, trwała ona może 2 tygodnie. Był to najsprawniejszy proces w jakim brałem udział, a byłby jeszcze szybszy, gdyby nie ograniczenia z mojej strony :). Na drugi dzień po rozmowie technicznej dostałem już ofertę. Wszyscy są bardzo życzliwi i pomocni, komunikacja przebiega bardzo płynnie, nikt nie zostawia nowego pracownika na lodzie. Zachęcam do spróbowania swoich sił! :)
Byłem związany z firmą przez kilka lat i muszę przyznać, że największymi plusami firmy jest docenianie wiedzy pracowników ( w tym mocne stawianie na rozwój kompetencji), różnorodność projektów (z mojego doświadczenia każdy może wybrać projekt w którym czuje się dobrze ze względu na rodzaj wykorzystywanych technologii oraz wielkość zespołu) oraz fajna atmosfera pracy ;).
Jak długo trwa proces awansu w Strix Poland?
Awans jest kwestią indywidualną i uzależnioną od możliwości i predyspozycji pracowników. Każda osoba w firmie ma określone cele indywidualne, które definiujemy podczas feedbacków. Feedbacki pomagają określić, które obszary są bardzo dobrze rozwinięte, a także te, które wymagają uzupełnienia wiedzy. Jednocześnie wspieramy pracowników dostarczając odpowiednie materiały pozwalające na podejście do certyfikacji, budżet szkoleniowy w kwocie 3000PLN/rok, czy też 3 godziny tygodniowo do wykorzystania na osobisty rozwój.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Strix Poland?
Strix ma naprawdę fatalne HR i rekrutacje. Dziwne, że w 2020 roku w dodatku w branży wiodącej jaką jest IT ktoś pozwala sobie na: 1) umawianie się z kandydatem na rozmowę 2) wyrażenie zainteresowania - następnie odrzucenie możliwości współpracy. 3) ponowne umówienie się i podpisanie umowy (!) 4) ponowne odrzucenie współpracy (sic!). Także nawet mając nawet podpisaną z nimi umowę nie możecie być pewni, że rozpoczniecie pracę. Uważajcie więc, aby nie rezygnować z innych rekrutacji, bo w Strixie jedyne co jest pewne, to to, że będzie.....niepewnie. Na plus szef Pan Borys, który wie co mówi i czego oczekuje. Szkoda, że nie licuje to z HaerRami.
Nawiązując do Pani opinii na temat firmy Strix a w szczególności działu HR, chciałbym podkreślić, że dokładamy starań aby proces rekrutacji i późniejszej współpracy w Strix dawał poczucie pełnej transparentności. Po Pani wpisie, analizowaliśmy ostatnie półrocze pod kątem rekrutacji oraz podpisywanych umów i nie znaleźliśmy przypadku, o którym Pani wspomina. Jestem odpowiedzialny za procesy rekrutacji, proszę o kontakt bezpośredni tomasz.moranski@strix.net, żebyśmy mogli wyjaśnić sytuację, bo musi to być nieporozumienie. Dane kontaktowe znajdzie Pani również na naszej stronie https://strix.net/contact
To co Pan pisze jest oczywistym minięciem się z prawdą i tutaj kończy to jakikolwiek trud z mojej strony wyjaśnienia czegokolwiek. Pana odpowiedź jest w zasadzie kwintesencją działań, które miały miejsce. Do potencjalnych kandydatów czytających tę rozmowę: miejcie swój honor i dumę. I niech Wasze podejrzenie wzbudza ilość stale otwartych wakatów.
Dziękuję za ten wpis i proszę Cię o kontakt, żeby to wyjaśnić. Na stronie https://strix.net/pl/kontakt jest numer telefonu do mnie jak i adres email. Ja osobiście podpisuje umowy i rozwiązania umów. Nie miałem sytuacji podpisania i wypowiedzenia umowy, sprawdziłem dzisiaj wszystkie umowy osób i wypowiedzenia. Prowadzimy rekrutacje, rozmawiamy o projektach, o rolach itp, któreś z etapów zostało odebrane w takiej postaci i nieporozumienia. Proszę o kontakt żeby to wyjaśnić.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Strix (at the past Bold Brand Commerce Sp. z o.o.)?
To już zależy w jakim biurze pracujesz. Ci z Rzeszowa to gorszy sort i przez pierwsze tygodnie pracy był problem, żeby w ogóle dostać normalny komputer do pracy. Pracując w Krk też chwilę musiałem poczekać aż dostąpię zaszczytu posiadania 2-ch monitorów :) A na czas pracy w Krk byłem ulokowany przy biurku osoby, która akurat była na urlopie. Podejście raczej typowe dla firmy typu Januszpol.
Cześć, nie wiem dokładnie o jakich narzędziach mówisz; czy chodzi o sprzęt (monitory, laptopy, komputery stacjonarne, słuchawki, kamerki, tablety, itp.), czy o dostępy do systemów ułatwiających pracę, albo wymaganych na poszczególnych stanowiskach, ale wszystko jest. Generalnie jak czegoś nie ma to wystarczy zgłosić tę informację, i temat szybko jest załatwiany. Każdy pracownik ma do wyboru lapka (może to być Mac, a może to być inna firma, a może to być komputer stacjonarny. Jeżeli ktoś nie chce sprzętu firmowego, korzysta z refinansowania sprzętu, na który firma przeznacza 8000 zł netto. Na co dzień korzystamy z produktów Atlassian, m.in. jira, confluence.
Hej, przykro nam, że masz aż tak złe wspomnienia związane z oczekiwaniem na sprzęt. Zakładam, że zdarzały się potknięcia, zresztą jak w każdej firmie. Jednocześnie ciężko nam się ustosunkować do tego wpisu, zwłaszcza, że rzeszowskie biuro nie działa juz od 2019 roku. Jedno jest pewne, nie lubimy określenia: gorszy sort i prosimy o jego niestosowanie w komunikacji. A co do sytuacji obecnej: jesteśmy naprawdę silną i dobrze działającą firmą, która stale poszerza swoje szeregi, cały czas rozwijamy swoją kulturę organizacyjną, dbamy o ludzi i o ich rozwój (mamy listę mocnych benefitów firmowych, lącznie z zatrudnieniem psychologa i trenera biznesu, który pomaga pracownikom w rozwoju kompetencji społecznych, jak i w odnalezieniu się w czasie pandemii). Dajemy dostęp do wiedzy, materiałów, kursów, szkoleń, zapewniamy wybór sprzętu do pracy, refinansujemy sprzęt, jeżeli ktoś ma swoje indywidualne preferencje. Organizujemy integracje online, meetupy wewnętrzne, i zewnętrzne, zmieniamy strukturę, tak aby zapewnić wydajność i komfort pracy w całej organizacji. Moglibyśmy pisać i pisać o zmianach, rozwoju itp., ale może warto po prostu do nas zadzwonić? Zawsze chętnie porozmawiamy…;)
Niestety te potknięcia to bardziej norma. Możecie tak pisać i pisać... Może kogoś przekona że psycholog i meetup są ważniejsze niż działający sprzęt, taki na czasie nie ze średniowiecza i zajechany przez wcześniejszych użytkowników.
Jestem byłym pracownikiem Strix i nie zgadzam się z tak negatywnymi komentarzami. Oczywiście trawa jest zawsze bardzie zielona tam gdzie nas nie ma. System rozwoju, szkolenia są. Jeżeli wiąże się to z podpisaniem lojalki na rok to nie rozumiem czemu jest to odbierane za złe. Firma chce skorzystać z wiedzy zdobytej na szkoleniu. Imprezy, integracje były często. Jak ja pracowałam był Luxmed, lekcje angielskiego i ubezpieczenie do którego 80% dopłacała firma. Bardzo dobrze wspominam pracę tam zwłaszcza że była to moja pierwsza poważniejsza praca
A to wypiszecie te benefity ?
Aktualne benefity w Strix to: *Elastyczne godziny pracy i możliwość wyboru miejsca pracy (zdalnie lub z biura). *Refinansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B. *Trzydzieści dni płatnego urlopu dla pracowników B2B. *3 godziny tygodniowo na rozwój. *Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł/rok. *Prywatna opieka medyczna. *Unikalny wewnętrzny program wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). *Dostęp do biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. *Imprezy integracyjne offline i online. *Dodatkowy miesięczny budżet na integrację offline dla każdego członka zespołu.
Pracuję dla Strix jakieś pół roku i muszę przyznać, że o firmie mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Firma się naprawdę stara, żeby utrzymać swoich pracowników w dobrej kondycji. Takiej ilości benefitów nie uraczyłem w żadnej innej firmie a w kilku już pracowałem. Wydaje mi się, że dział HR i kierownictwo nawet nas rozpieszcza. Praca jest wymagająca i nie dla każdego, jest wysoki próg wejścia, ale zdecydowanie planuję zagrzać tutaj miejsce.
Jeśli ktoś opinię o pracodawcy zaczyna zdaniem "mogę się wypowiadać w samych superlatywach" to musi się zapalić lampka ostrzegawcza ;) Jako, że sam tam pracowałem i znam osoby, które pracowały (i ich zdanie na temat firmy) to trzeba być baardzo optymistycznie nastawionym do życia lekkoduchem albo cóż, ktoś tutaj stara się ocieplić wizerunek firmy tanimi sztuczkami :)
Jak wygląda ścieżka awansu w Strix (at the past Bold Brand Commerce Sp. z o.o.)?
Hej, firma stawia bardzo mocno na rozwój pracownika i podnoszenie kwalifikacji. Podkreśla to przy każdym spotkaniu feedbackowym. Do tego też służy budżet rozwojowy, wymiana wiedzy i wspieranie procesu certyfikacji. A to z kolei w połączeniu z doświadczeniem, proaktywną postawią i odpowiednimi rezultatami pracy przekłada się na możliwość przechodzenia przez ścieżkę od juniora, przez regulara, seniora, lidera, aż do bycia architektem całego departamentu. Trzy się to oczywiście wszystkich stanowisk. :)
Dużo gadają a mało robią. Rekrutują do firmy, gdzie odcinają nam po chwili benefity, mimo że przy nowych rekrutacjach nie informują, że ich nie ma :) a potem nowi pracownicy są zdziwieni. Podstawy: Pakiet medyczny? zapomnij. multisport? zapomnij. firma z fajnej rodzinnej firmy przeszła w minikorporację, w której hr z zarządem tworzą sobie nowe struktury, zasady. Nie biorą pod uwagę zdania pracowników obecnych i byłych (bo rozmowy offboardingowe nie istnieją, albo jesli juz są to fikcyjne bo z informacjami podanymi na nich nikt nic nie robi)
Witaj! Obecnie mamy następujące benefity: - Imprezy integracyjne offline i online. - Dodatkowy miesięczny budżet na integrację dla każdego członka zespołu. - Elastyczne godziny pracy. - Wybór pomiędzy pracą zupełnie zdalną, a pracą w trybie hybrydowym. - Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł / rok. - Prywatna opieka medyczna. - Unikalny wewnętrzny program wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). - Dostęp do bogatej biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. - Finansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B. - Trzydzieści dni płatnego urlopu dla pracowników B2B. Pozdrawiam!
No tak ale do każdego punktu można dodać gwiazdkę ;) - imprezy tak są, jak w każdej firmie - elastyczne godziny tak, niektórzy przychodzą na 6, niektórzy na 13 i czasem totalnie nie da się czegoś załatwić bo kogoś nie ma przez 3/4 dnia innej osoby, niby spoko ale stwarza to sporo problemów - budżet rozwojowy tak, ale wtedy musisz pracować co najmniej rok od momentu ukończenia tego kursu inaczej zwracasz koszty - unikalny system, czyli kółko wzajemnej adoracji i dawanie punktów prawie za nic wzajemnie od znajomych osób, super sprawa :) - ta bilbioteka taka bogata ze jak chciałem coś aktualnego o Magento 2 to nic nie było - finansowanie sprzętu jest rozłożone w raty i tak naprawdę sam go sobie kupujesz za swoje pieniądze a firma przez okres iluś tam miesięcy (nie pamiętam, ale duużo) zwraca to sukcesywnie jako dodatek do wypłaty, jak się zwolnisz wcześniej to reszty nikt nie zwróci - z urlopem się zgadzam, jedyny faktyczny plus względem konkurencyjnych firm
Cześć, z tej strony Patrycja, spieszę sprostować obecną sytuację. -Imprezy- przed Covidem odbywały się regularnie, mamy swoją ulubioną knajpkę w Krakowie, raz w roku wyjeżdżamy na 3 dni na imprezę roczną, oczywiście z racji sytuacji w tym roku wszystko przeniosło się do Internetu, ale nie dajemy za wygraną i bardzo widać potrzebę spotykania się nie w sprawach zawodowych a prywatnych. -Jeśli chodzi o elastyczne godziny, to bardzo się z nich cieszymy, PMi zespołów starają się pogodzić potrzeby zespołu i zadbać, żeby na kluczowych spotkaniach były całe zespoły. Zakładam, że Ciebie doświadczył niestety przypadek, że ciężko z kimś było się zgrać. Sądzę, że życie teraz wszystkich się bardzo zmieniło i liczą się rezultaty pracy a nie żebyśmy wszyscy byli w pracy o tej samej godzinie, wirrzę, że to kwestia do rozwiązania dobrą organizacją i rozmową. -Budżet rozwojowy- to 3000 zł na rok, ta kwota jest nie do zwrotu ;-) -Bonusownia- to naprawdę fajne narzędzie integracji i zabawy, pozwala na wymianę punktów na fajne gadżety, obecnie także wyposażenie do domowego biura. -Biblioteka- każdy może zgłosić potrzebę kupna jakiejś książki, szkoda, że po prostu tego nie zrobiłaś/eś. -Refinansowanie sprzętu- obecnie na kwotę 8000 zł netto jest rozłożone w czasie, przy takiej ilości pracowników nierealnym jest tego nie zrobić, mam nadzieje, że to rozumiesz. -Ciesze się, że 30 dni urlopu płatnego to był dobry benefit dla Ciebie. Faktycznie najwięcej na rynku. Dodam, że obecnie mamy też z fajnych benefity 3 godziny na naukę i rozwój własny na tydzień.
Odczucia mam ambiwalentne. Z jednej strony nawciskali mi kitów podczas rozmowy kwalifikacyjnej odnośnie tego jak wygląda praca - ale to dłuższy temat - z drugiej strony dali sporo czasu na wdrożenie i nauke nie cisneli z tematami, zawsze ktoś pomagał. Niestety same projekty dość często stare, przemielone przez kilkadziesiąt osób, na starych wersjach Magento, łatane na taśmę. Zależy w jaki projekt trafisz, będzie spoko albo rwanie włosów. Terminy zawsze gonią, czasu nigdy nie ma dość. Nie powiedziałbym żebym szczególnie dobrze wspominał współpracę z nimi, ale nie powiem też żeby się jakoś szczególnie na minus wyróźniali jeśli chodzi o ogólny branżowy standard. Niektóre rzeczy na plus, niektóre na minus.
Jestem świeżo po zakończonym procesie rekrutacyjnym, dostałam pracę jako tester w tej firmie, wszystkie etapy przebiegły bardzo rzetelnie, po każdym z nich otrzymałam informacje zwrotną co do mojej osoby, rekruterka Pani Patrycja bardzo miła, wyczerpująco odpowiadała na wszystkie moje pytania, nie jest też w żadnym stopniu stresogenna - co jest bardzo komfortowe dla zdenerwowanego kandydata :) Firma bardzo dba o samopoczucie pracownika, stara się by już od pierwszych dni jak najszybciej sieć zaklimatyzował, czuje się bardzo zaopiekowana i zawsze mogę liczyć na pomoc, co jest dla mnie nowością. No i pomimo pandemii stara się integrować pracowników wiec juz nie mogę się doczekać organizowanej imprezki online :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Strix Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Strix Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Strix Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 7 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!