Strix Poland

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Strix Poland

Igor
Pracownik
@Administrator

Jestem w Strixie od stycznia 2022, rekrutację zaczął w grudniu 2021, trwała ona może 2 tygodnie. Był to najsprawniejszy proces w jakim brałem udział, a byłby jeszcze szybszy, gdyby nie ograniczenia z mojej strony :). Na drugi dzień po rozmowie technicznej dostałem już ofertę. Wszyscy są bardzo życzliwi i pomocni, komunikacja przebiega bardzo płynnie, nikt nie zostawia nowego pracownika na lodzie. Zachęcam do spróbowania swoich sił! :)

Mikołaj M
Pracownik
@Administrator

W Stix od listopada 2021. Bez przymusu i z przyjemnością mogę z całego serca polecić aplikację i zachęcam do spróbowania swoich sił w procesie rekrutacji. U mnie całość przebiegła dość sprawnie mimo kilku etapów - najpierw rozmowa z HR, potem rozmowa z osobą operacyjną zarządzającą obszarem, a na końcu etap z konkretnymi przypadkami problemów do rozwiązania. Na plus feedback i informacja na bieżąco co dalej i brak (usunięte przez administratora) pytań w stylu "gdzie widzisz siebie za 5 lat". Wszyscy od początku pomagają w łatwym starcie, tłumaczą, na pierwsze tygodnie jest też "buddy", do którego mogłem napisać z nawet najbardziej prozaiczną kwestią. Tak jak napisałem na wstępie - szczerze zachęcam do aplikowania, atmosfera w firmie jest bardzo fajna, a firma robi dużo, żeby ułatwiać pracę, a nie ją utrudniać. W swoim życiu przeszedłem kilkanaście procesów rekrutacyjnych w różnych firmach, ten w Strix jest w czołówce.

T
Były pracownik

Byłem związany z firmą przez kilka lat i muszę przyznać, że największymi plusami firmy jest docenianie wiedzy pracowników ( w tym mocne stawianie na rozwój kompetencji), różnorodność projektów (z mojego doświadczenia każdy może wybrać projekt w którym czuje się dobrze ze względu na rodzaj wykorzystywanych technologii oraz wielkość zespołu) oraz fajna atmosfera pracy ;).

@designer
Były pracownik
 Rekomendacja

Strix to mała rodzinka, takie odniosłam wrażenie. Zarząd jest mega otwarty dla pracowników, widać to na spotkaniach co tygodniowych. Duże, jak na rynek polski, klienci, równa się duże projekty do realizacji. Zespół projektowy super dba o nowych ludzi, nauczyłam się sporo rzeczy pracując w zespole, spotkacie tu specjalistów z certyfikatem Baymard Institut, którzy chętnie podzielą się wiedzą UXową. Generalnie mam pozytywne odczucia jak o firmie, tak i o pracownikach, z kilka ludźmi mam stały kontakt. Metodyka pracy (workflow jest dobrze ułożony) Nie spotkałam się z niemiłymi ludźmi, albo problemem, którego nie pomogliby mi rozwiązać. Polecam jako miejsce pracy i rozwoju profesjonalnego. :)

Strix
Pracownik
@@designer

Bardzo dziękujemy za komentarz ;-) Pozdrawiamy!

Ewa
Kandydat
 Pytanie

Czy w benefitach jest dofinansowanie do karty Multisport?

Patrycja
Pracownik
@Ewa

Cześć Ewa, mieliśmy w benefitach kartę Multisport, natomiast ze względu na pandemię ten benefit został u nas wstrzymany. Jednak nie zamykamy się na możliwości benefitów i staramy się je udoskonalać. :)

1
anonim
Inne
@Patrycja

A na co aktualnie można liczyć w firmie? Jakie benefity wchodzą obecnie w grę? :)

Patrycja
Pracownik
@anonim

Cześć, obecnie benefity, które mamy to: -Imprezy integracyjne offline i online. -Dodatkowy miesięczny budżet integracyjny dla każdego członka zespołu. -Elastyczne godziny pracy i możliwość wyboru miejsca pracy (zdalnie lub z biura). -3 godziny na Twój rozwój tygodniowo. -Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł/rok. -Prywatna opieka medyczna. -Unikalny program wewnętrzny wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). -Dostęp do bogatej biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. -Finansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B.

Streecs
Kandydat
 Pytanie
@Patrycja

Czy środki z budżetu szkoleniowego należy zwrócić gdy chce się odejść przed upływem roku od ich wydania?

Matti Hautameki
Były pracownik
@Streecs

Tak

Aleksandra
Inne
@Matti Hautameki

Czyli należy coś podpisać? A jak konkretnie działają te 3 h na rozwój tygodniowo, w sensie chodzi o szkolenie w godzinach pracy?

Pracodawca

@Matti Hautameki

Cześć, pracownik nie zwraca środków z budżetu szkoleniowego w kwocie 3000 PLN rocznie, kiedy chce zrezygnować z pracy w Strix.

Aleksandra
Inne
@Strix Poland

Czy możliwe, że w związku z nowym rokiem kwota podana odnośnie budżetu wzrosła? Ciekawa także Jestem. Na jakie konkretnie szkolenia zazwyczaj prawicowcy ją wykorzystują?

strixers
Pracownik
@Aleksandra

Aktualnie budżety rozwojowe oraz kilka innych benefitów są w Strixie zablokowane.

1
Aleksandra
Kandydat
@strixers

Z jakich przyczyn doszło do ich zablokowania? Wiadomo ewentualnie na jaki okres czasu i jaka jest dalsza perspektywa? Co do tych benefitów, to o których jest tu mowa?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Aleksandra

Możesz po prostu przez 3 godziny w tygodniu na własną rękę rozwijać się w tematach związanych z pracą, np. zrobić sobie szkolenie online, obejrzeć webinar, przeczytać artykuł, itp.

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Aha, czyli ten konkretny benefit nie został wstrzymany? A w jaki sposób pracownik jest ' pilnowany' czy rzeczywiście poświęca ten czas na rozwój? Czy nadal jest możliwość wybrania trybu pracy?

anonim Nowy wpis
Kandydat

Czy po tych paru miesiąc opinie dotyczące odejść poruszane na forum mogły się nieco zmienić? Upewniam się, bo zainteresowała mnie oferta na stronie, chodzi o content writera w trybie zdalnym. Nie mam jeszcze doświadczenia w takiej pracy ale na pewno lubię tworzyć treści i chętnie dalej się z nich czegoś przyuczę, dodatkowo znam się trochę na jeżykach programowania. Napiszecie mi cos więcej o tej pracy? dałoby rade przyjąć się na start na pól etatu?

ex-strixers
Były pracownik

Kontekst: Opinia z punktu widzenia byłego pracownika z ponad rocznym stażem w firmie. HR/Rekrutacja: Dział HR i rekrutacja w firmie działa dobrze. Pozytywnie wspominam rekrutację a będąc już pracownikiem dział HR oceniam na jeden z lepszych w mojej karierze. Dziewczyny są sympatyczne, często pojawiają się ankiety w celu przeprowadzenia badana na przeróżne tematy - a to związane z wyjazdem integracyjnym a to z przeprowadzonych meetapów. Odnosiłem wrażenie, że każda taka ankieta jest analizowana i są wyciągane odpowiednie wnioski i co istotne na podstawie wniosków są wprowadzane poprawki, tam gdzie były one potrzebne. Kolejną rzeczą, która cieszy i zasługuje na pochwałę są upominki, które pracownicy otrzymali z okazji mikołaja, to częsta praktyka ale nigdy nie zdażyło mi się otrzymać podarunek, który jest po prostu praktyczny. Ogromny kudos dla osoby, która była odpowiedzialna za propozycję tych prezentów. Zarząd: Tutaj mam mieszane uczucia. Z jednej strony prezes bardzo dobrze reprezentuje firmę na wszelakich eventach budując naprawdę solidny brand. A z drugiej strony technologiczne (usunięte przez administratora) i projekty zaminowane bardziej niż Charków. Dużo dziwnych i niezrozumiałych decyzji miało miejsce w ostatnim czasie, które w mojej opinii nie zostały odpowiednio uargumentowane/objaśnione. Spore grono osób decyzyjnych jest mentalnie ograniczone tylko do forsowania swoich racji, brakuje dyskusji i istnieje spora przestrzeń między biznesem a developmentem. Tech: O rany, tutaj jest źle - skromnie pisząc. W projektach znajdziesz commity Mojżesza a same projekty w większości są legacy. Firma nie stawia na rozwój, nowe pomysły są blokowane. Z perspektywy czasu widzę, że firma technologicznie się uwstecznia. Osoby decyzyjne nie posiadają kompetencji albo są uciszane przez biznes. Dobrych architektów w firmie znajdziesz może 2, cała reszta zatrzymała się z samorozwojem 10 lat temu i z taką "wiedzą" forsują swoje racje, bo mogą. Jeśli jesteś developerem i zależy Ci na rozwoju swoich umiejętności w oparciu o nowe technologie to istnieje duże prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że w tej firmie tego nie znajdziesz. Podsumowanie: Mój stosunek do firmy jest neutralny. Znajdziesz tutaj normalnych ludzi, z którymi da się porozmawiać ale i spotkasz na swojej drodze niekompetentnych gagatków, z którymi nie da się rozmawiać - mają swoje zdanie i tak ma być, bo tak. W firmie prężnie działa kolesiostwo, a Twoje zdanie raczej nikogo nie obchodzi. Jeśli nastawiasz się na greenfieldowe projekty, odpuść - nie znajdziesz tutaj tego i jeśli nic się nie zmieni w tej kwestii to z roku na rok będzie coraz gorzej. Ścieżka kariery, rozwój i awans to fikcja i kwestia przypadku bo albo ktoś "wyżej" odszedł z firmy i Ty jesteś najbliżej, albo nagroda za gaszenie projektowych pożarów często poza godzinami pracy. Co należy zmienić: - zrewalidować osoby decyzyjne - tutaj serio brakuje kompetencji albo jakiegoś przekazu czemu robimy tak a nie inaczej. - ustalić ścieżkę kariery - w nowej pracy w pierwszym dniu dostałem mapę rozwoju - jesteś tu, zrób to i to a przeskoczysz tutaj. W Strix możesz być juniorem przez 10 lat, szkoląc midów i nowych "seniorów". - nie blokować rozwoju technologicznego, dajcie dojść do głosu osobom, które mają aktualną wiedzę, dyskutujcie. - dostosujcie stawki wynagrodzeń do rynku, obecnie byle Januszex jest w stanie wykupić każdego - u mnie ten argument był kluczowy no i fakt, że na ten moment bliżej Wam do oskubanego gołębia niż do pięknej sowy ;)

Obserwator
Pracownik
@ex-strixers

ze wszystkim się zgadzam z wyj. HR. Czy HR nie powinien pełnić roli partnera biznesowego, przeciwstawiać się jak jest potrzeba, nie zawsze zgadzać się z kierownictwem. Chyba nie chodzi o to, żeby dziewczyny były miłe, a prezenty fajne, bo z takim podejściem to mogło działać jak Strix był małą rodzinką. Ocena kompetencji kierowników, o których piszesz to chyba też rola HR. Bycie miłym i pomocnym to trochę za mało.

Obserwator
Pracownik
@ex-strixers

Ze wszystkim się zgadzam z wyj. HR. HR powinne być partnerem biznesowym, nie zawsze się zgadzać z kierownictwem, jak trzeba forsować strategię personalną nie podobającą się kierownictwu. Nie chodzi o to żeby były miłe i pomocne, tylko silne, mądre i skuteczne. Takie podejście może działało w małej rodzince, teraz już nie.

Harri Olli
Były pracownik
@ex-strixers

Fakt, kolesiostwo i klepanie po pleckach było w tej firmie okropne. Prosty przykład, był konkurs na zdjęcie z wakacji. Jeden gość wrzucił świetne zdjęci z gór z drona, kapitalny widok. Dostał z 3-4 pkt od ludzi. Laska co pracuje tam długie lata wrzuciła zwykłą swoją fotkę w jakimś parku, zupełnie nic na tym zdjęciu nie było ciekawe, cyknięta od niechcenia. Dostała gdzieś z 200 punktów i wgrała. Laska znana i lubiana więc z automatu, zupełnie nie miało znaczenia zdjęcie. Wkleiła by fotkę porannej toalety i też by wygrała. Drugi temat to ich system kudosów w Mattermoscie, tam punkty "za pomoc" też sobie wszyscy nawzajem rozdawali punkty za nic a ci co faktycznie pomagali to czasem ktoś z litości im dał, no chyba że to ktoś nowy/cichy to wtedy go zlewamy i dajemy innym fajnym ludzikom za to, że są. To są błahe przykłady ale to tylko pokazuje skalę kolesiostwa skoro nawet w takich głupotkach w firmie nie ma żadnej sprawiedliwości. Jeśli chcesz coś wnioskować, wskazać problem albo zasugerować żeby coś zmienić a nie jesteś w grupce fajnych osób to nawet szkoda twojego czasu bo zostaniesz w najlepszym razie zlany a w najgorszym jeszcze po tobie pocisną.

T
Były pracownik
@Harri Olli

Faktycznie nikt nie stoi na strazy przyzwoitosci i sprawiedliwosci. Brak ludzi co by nie bali sie mowic jak jest I co trzeba poprawic. W mojej nowej pracy zupelnie inna kultura, dzial hr jest lacznikiem pomiedzy pracownikami a zarzadem I dba o interesy ludzi. Jesli firma ma sie rozwijac to zmianami muszisisc zmiany personalne

Pracodawca

@Harri Olli

odnosząc się do Twojej opinii, od około 5 lat nie pracujemy na Mattermoście, więc nawiązujesz do sytuacji, która jeśli miała miejsce to dość dawno temu. Dodatkowo, konkurs wg mojej wiedzy też odbywał się mniej więcej w tym czasie. Myślę, że krzywdzące i nieprawdziwe jest oceniać organizację w kontekście wydarzeń, które rzekomo miały miejsce bardzo dawno temu. Jeśli chciałbyś z nami porozmawiać i poznać obecne realia - zapraszamy Cię do kontaktu.

Harri Olli
Były pracownik
@Strix Poland

Od 2020 raczej 5 lat nie upłynęło. Mam kontakt z osobami, które tam zostały, albo zrezygnowały niedawno. Niestety niewiele się zmieniło na lepsze.

Shre
Pracownik
@Strix Poland

popatrz ile ludzi odchodzi i zadaj sobie pytanie co stoi za ich decyzjami. Nie wystarczy organizacja integracji czy dzień pizzy, żeby ludzie czuli się w firmie sprawiedliwie traktowani. (usunięte przez administratora)

M. Była pracownica Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Harri Olli

Czytam te komentarze i kompletnie są nieprawdziwe. Konkurs na zdjęcie z wakacji wygrało małżeństwo pracujące wtedy w tej firmie. A punkty rozdawali wszyscy pracownicy, każdy miał takie same szanse. Podobnie rozdawanie punktów dla ludzi którzy pomogli, albo po prostu jak chcialo się komuś dać - robili to ludzie tacy jak Ty więc może masz pretensje też do siebie ? Ja chyba nigdy nie widziałam jak zarząd daje punkty tyko ludzie pracujący w zespołach. Brzmisz trochę tak jakbyś chciał/a zaszkodzić firmie a nie przedstawić prawdziwa opinie Ja pracowałam stosunkowo krótko ale bardzo dobrze wspominam firmę i zarząd

Pracownik
Pracownik

Ludzie odchodzą, bo ci na wysokich stołkach zabijają kreatywność. Znam parę osób, które poszukały sobie innej pracy...

Teresa
Inne
@Pracownik

A w jaki sposób zabijają tę kreatywność?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Strix Poland w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Mid QA Engineer. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
check
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda raportowanie pracy w firmie?

Tomek - Strix
Pracownik
@check

W Strixie raportuje czas pracy w Jira, 6 godzin pracy przyrostowej, 1h godzina na spotkania, 1h na przerwę.

tommy lee
Pracownik
@Tomek - Strix

Teraz jest inaczej i w niektórych teamach w Strixie nie wolno logować przerw. Przerwy możesz mieć ale w raportach powiększasz czas realizacji tasków tak żeby wyszło 8 godzin na dzień.

Lee Tommy
Kandydat
 Pytanie
@tommy lee

Nie wolno... W niektórych.... Jak to jest, kto powie?

Pracodawca

@Lee Tommy

Cześć, jeśli chcesz poznać więcej szczegółów zapraszam do kontaktu ze mną: patrycja.szmyd@strix.net :)

Była pracowniczka
Były pracownik

Niestety te pozytywne opinie są opiniami pisanymi przez osoby do tego zatrudnione bądź po prostu wykupionymi:) Jeśli nie zaśpiewasz jak ci zagrają to niestety, ale nie masz życia w tej firmie :)

Pracodawca

@Była pracowniczka

Bardzo przykro nam, że masz takie odczucia i chętnie o nich porozmawiamy bezpośrednio. Wiemy, że każdy ma prawo w Internecie do wyrażania swojej opinii jednak ważne, żeby była ona zgodna z prawdą, inaczej jest krzywdząca. Zapraszamy Cię zatem do kontaktu - patrycja.szmyd@strix.net lub karolina.polak@strix.net, chętnie wyjaśnimy wszystkie kwestie związane z Twoimi odczuciami.

Były pracownik
Były pracownik
@Strix Poland

Miałem nic nie pisać, bo należę do tych leniwych, ale zostałem sprowokowany. Wszelkie rozmowy nic nie wnoszą. Mój problem i zespołu poruszałem od liderów/PM'ów/wszelkich pracowników co mieli teoretycznie wpływ, aż do prezesów. Jakiejkolwiek reakcji brak dlatego nawet szkoda bawić się w dyskusje. Jeżeli zajedzie taka potrzeba to chętnie opowiem moją i moich znajomych historię o pracy w tej firmie. :)

Xirts
Inne
@Były pracownik

Napisz coś więcej.moze to poprostu pomoże innym

Ka_work
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Możesz powiedzieć coś więcej?Pracuje tu krótko, ale na razie jestem bardzo zadowolony. Bardzo dużo uwagi stawiają na wprowadzenie do firmy i zespołu co patrząc na poprzednie firmy pozostawia wiele do życzenia. I bardzo fajna rekrutacja. Zobaczymy co dalej

Paweł
Pracownik
@Były pracownik

Hej, nie wiem kiedy u nas pracowałeś, ale ja nie zgadzam się z tą opinią, a jestem w firmie od ładnych paru lat. Nie miałem sytuacji, żeby ktoś pozostał obojętny na moje prośby, problemy czy inne kwestie. Tymbardziej , że w strukturze mamy nowe osoby i role wspierające pracę zespołów, relacje między pracownikami, i generalnie są na wyciągnięcie ręki do pomocy. Coś mi się nie zgadza...

Były pracownik
Były pracownik
@Paweł

Pewnie mieliście dużo szczęścia i nie przypisano Was do zespołu z owocem w nazwie (w Strix każdy zespół ma swoją nazwę). Problem tego zespołu był znany i był jasno komunikowany przez pracowników do władz, a mimo wszystko reakcji zero. Popytajcie o historię tego zespołu oraz zapytajcie czemu nowi pracownicy średnio po kilku miesiącach się zwalniali. Historia przykra, żenująca, wręcz niedopuszczalna w tych czasach, zwłaszcza w firmach takich jak Strix. Jeżeli znajdę czas i natchnienie opiszę historię osób pracujących w tym zespole. Aby miało to sens i odzwierciedliło prawdę muszę po prostu dobrze to przygotować.

1
Ka_work
Pracownik
@Były pracownik

Ale nie ma takiego zespołu w Strix. każdy zespół w tytule ma nazwe koloru więc musiałeś pracować dawno w tej firmie. Trochę dziwne że piszesz komentarz dopiero teraz i to jeszcze negatywny, który może wprowadzić ludzi w błąd.

Naranja
Kandydat
 Pytanie
@Ka_work

Czy był wtedy zespół pomarańczowy albo brzoskwiniowy albo granatowy ?

Kamil
Inne
@Ka_work

Akurat nic w tym dziwnego, nie ma daty ważności na napisanie komentarza :) Jeśli kiedyś było gorzej w jakimś aspekcie, a teraz się to poprawiło, to akurat przecież dobrze świadczy o firmie, więc co w tym złego?

Jarosław
Kandydat

Witam, brałem udział w rekrutacji na UX kilka tygodni temu. Podczas rozmowy zostałem poinformowany o feedbacku, który "na pewno" otrzymam w razie jakiejkolwiek decyzji. Niestety decyzja była negatywna jednak nie dostałem do niej żadnego komentarza. Poprosiłem zatem o obiecany feedback mailowo, jednak ze strony strix już nic nie przyszło :( A ja nadal czekam... Uważam, że jeśli HR rzuca tylko słowa na wiatr to warto o tym tu wspomnieć, bo może to coś zmieni. Pozdrawiam

Pracodawca

@Jarosław

Dzień dobry Jarosławie, bardzo dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Ze względu na urlopy związane z weekendem majowym czas oczekiwania na feedback się wydłużył, za co serdecznie przepraszamy. Oczywiście skontaktujemy się z Tobą.

Teresa
Inne
@Jarosław

a opiszesz może sam proces rekrutacji, jak wyglądał, co trzeba było zrobić, jakieś zadanie? czy jak otrzymasz ten feedback napiszesz czy był wart czekania?

Jarosław
Kandydat
@Teresa

@teresa otrzymałem dziś feedback telefonicznie i jestem z niego zadowolony. Szkoda, że nie dostałem go od razu ale mimo wszystko zmieniam opinię na pozytywną ????

1
Administrator

Teraz prowadzona jest rekrutacja. Czy był ktoś na którymś ze stanowisk i chciałby się na ich temat wypowiedzieć?

Mikołaj M
Pracownik
@Administrator

W Stix od listopada 2021. Bez przymusu i z przyjemnością mogę z całego serca polecić aplikację i zachęcam do spróbowania swoich sił w procesie rekrutacji. U mnie całość przebiegła dość sprawnie mimo kilku etapów - najpierw rozmowa z HR, potem rozmowa z osobą operacyjną zarządzającą obszarem, a na końcu etap z konkretnymi przypadkami problemów do rozwiązania. Na plus feedback i informacja na bieżąco co dalej i brak (usunięte przez administratora) pytań w stylu "gdzie widzisz siebie za 5 lat". Wszyscy od początku pomagają w łatwym starcie, tłumaczą, na pierwsze tygodnie jest też "buddy", do którego mogłem napisać z nawet najbardziej prozaiczną kwestią. Tak jak napisałem na wstępie - szczerze zachęcam do aplikowania, atmosfera w firmie jest bardzo fajna, a firma robi dużo, żeby ułatwiać pracę, a nie ją utrudniać. W swoim życiu przeszedłem kilkanaście procesów rekrutacyjnych w różnych firmach, ten w Strix jest w czołówce.

Igor
Pracownik
@Administrator

Jestem w Strixie od stycznia 2022, rekrutację zaczął w grudniu 2021, trwała ona może 2 tygodnie. Był to najsprawniejszy proces w jakim brałem udział, a byłby jeszcze szybszy, gdyby nie ograniczenia z mojej strony :). Na drugi dzień po rozmowie technicznej dostałem już ofertę. Wszyscy są bardzo życzliwi i pomocni, komunikacja przebiega bardzo płynnie, nikt nie zostawia nowego pracownika na lodzie. Zachęcam do spróbowania swoich sił! :)

Renata
Pracownik
@Mikołaj M

Dołączyłam do Strix w styczniu 2022r. i moje odczucia są bardzo podobne.

T
Były pracownik

Byłem związany z firmą przez kilka lat i muszę przyznać, że największymi plusami firmy jest docenianie wiedzy pracowników ( w tym mocne stawianie na rozwój kompetencji), różnorodność projektów (z mojego doświadczenia każdy może wybrać projekt w którym czuje się dobrze ze względu na rodzaj wykorzystywanych technologii oraz wielkość zespołu) oraz fajna atmosfera pracy ;).

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Strix Poland?

Patrycja
Pracownik
@Pytanie

Awans jest kwestią indywidualną i uzależnioną od możliwości i predyspozycji pracowników. Każda osoba w firmie ma określone cele indywidualne, które definiujemy podczas feedbacków. Feedbacki pomagają określić, które obszary są bardzo dobrze rozwinięte, a także te, które wymagają uzupełnienia wiedzy. Jednocześnie wspieramy pracowników dostarczając odpowiednie materiały pozwalające na podejście do certyfikacji, budżet szkoleniowy w kwocie 3000PLN/rok, czy też 3 godziny tygodniowo do wykorzystania na osobisty rozwój.

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Strix Poland?

Patrycja
Pracownik
@Pytanie

W Strixie mamy możliwość umowy B2B lub UoP, forma zależy od preferencji pracownika. :-)

1
Rozczarowana
Były pracownik

Strix ma naprawdę fatalne HR i rekrutacje. Dziwne, że w 2020 roku w dodatku w branży wiodącej jaką jest IT ktoś pozwala sobie na: 1) umawianie się z kandydatem na rozmowę 2) wyrażenie zainteresowania - następnie odrzucenie możliwości współpracy. 3) ponowne umówienie się i podpisanie umowy (!) 4) ponowne odrzucenie współpracy (sic!). Także nawet mając nawet podpisaną z nimi umowę nie możecie być pewni, że rozpoczniecie pracę. Uważajcie więc, aby nie rezygnować z innych rekrutacji, bo w Strixie jedyne co jest pewne, to to, że będzie.....niepewnie. Na plus szef Pan Borys, który wie co mówi i czego oczekuje. Szkoda, że nie licuje to z HaerRami.

8
Tomek - Strix
Pracownik
@Rozczarowana

Nawiązując do Pani opinii na temat firmy Strix a w szczególności działu HR, chciałbym podkreślić, że dokładamy starań aby proces rekrutacji i późniejszej współpracy w Strix dawał poczucie pełnej transparentności. Po Pani wpisie, analizowaliśmy ostatnie półrocze pod kątem rekrutacji oraz podpisywanych umów i nie znaleźliśmy przypadku, o którym Pani wspomina. Jestem odpowiedzialny za procesy rekrutacji, proszę o kontakt bezpośredni tomasz.moranski@strix.net, żebyśmy mogli wyjaśnić sytuację, bo musi to być nieporozumienie. Dane kontaktowe znajdzie Pani również na naszej stronie https://strix.net/contact

Rozczarowana
Kandydat
@Tomek - Strix

To co Pan pisze jest oczywistym minięciem się z prawdą i tutaj kończy to jakikolwiek trud z mojej strony wyjaśnienia czegokolwiek. Pana odpowiedź jest w zasadzie kwintesencją działań, które miały miejsce. Do potencjalnych kandydatów czytających tę rozmowę: miejcie swój honor i dumę. I niech Wasze podejrzenie wzbudza ilość stale otwartych wakatów.

Borys Skraba
Pracownik
@Rozczarowana

Dziękuję za ten wpis i proszę Cię o kontakt, żeby to wyjaśnić. Na stronie https://strix.net/pl/kontakt jest numer telefonu do mnie jak i adres email. Ja osobiście podpisuje umowy i rozwiązania umów. Nie miałem sytuacji podpisania i wypowiedzenia umowy, sprawdziłem dzisiaj wszystkie umowy osób i wypowiedzenia. Prowadzimy rekrutacje, rozmawiamy o projektach, o rolach itp, któreś z etapów zostało odebrane w takiej postaci i nieporozumienia. Proszę o kontakt żeby to wyjaśnić.

Twój problem
Pracownik
@Rozczarowana

To firma szuka nie Ty

Ema
Były pracownik
 Pytanie
@Twój problem

a to prawda, że wymawiali ludzi na okresie próbnym podczas covid?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Strix (at the past Bold Brand Commerce Sp. z o.o.)?

1
Ari-Pekka Nikkola
Były pracownik
@Pytanie

To już zależy w jakim biurze pracujesz. Ci z Rzeszowa to gorszy sort i przez pierwsze tygodnie pracy był problem, żeby w ogóle dostać normalny komputer do pracy. Pracując w Krk też chwilę musiałem poczekać aż dostąpię zaszczytu posiadania 2-ch monitorów :) A na czas pracy w Krk byłem ulokowany przy biurku osoby, która akurat była na urlopie. Podejście raczej typowe dla firmy typu Januszpol.

7
Strix
Pracownik
@Pytanie

Cześć, nie wiem dokładnie o jakich narzędziach mówisz; czy chodzi o sprzęt (monitory, laptopy, komputery stacjonarne, słuchawki, kamerki, tablety, itp.), czy o dostępy do systemów ułatwiających pracę, albo wymaganych na poszczególnych stanowiskach, ale wszystko jest. Generalnie jak czegoś nie ma to wystarczy zgłosić tę informację, i temat szybko jest załatwiany. Każdy pracownik ma do wyboru lapka (może to być Mac, a może to być inna firma, a może to być komputer stacjonarny. Jeżeli ktoś nie chce sprzętu firmowego, korzysta z refinansowania sprzętu, na który firma przeznacza 8000 zł netto. Na co dzień korzystamy z produktów Atlassian, m.in. jira, confluence.

Strix
Pracownik
 Pytanie
@Ari-Pekka Nikkola

Hej, przykro nam, że masz aż tak złe wspomnienia związane z oczekiwaniem na sprzęt. Zakładam, że zdarzały się potknięcia, zresztą jak w każdej firmie. Jednocześnie ciężko nam się ustosunkować do tego wpisu, zwłaszcza, że rzeszowskie biuro nie działa juz od 2019 roku. Jedno jest pewne, nie lubimy określenia: gorszy sort i prosimy o jego niestosowanie w komunikacji. A co do sytuacji obecnej: jesteśmy naprawdę silną i dobrze działającą firmą, która stale poszerza swoje szeregi, cały czas rozwijamy swoją kulturę organizacyjną, dbamy o ludzi i o ich rozwój (mamy listę mocnych benefitów firmowych, lącznie z zatrudnieniem psychologa i trenera biznesu, który pomaga pracownikom w rozwoju kompetencji społecznych, jak i w odnalezieniu się w czasie pandemii). Dajemy dostęp do wiedzy, materiałów, kursów, szkoleń, zapewniamy wybór sprzętu do pracy, refinansujemy sprzęt, jeżeli ktoś ma swoje indywidualne preferencje. Organizujemy integracje online, meetupy wewnętrzne, i zewnętrzne, zmieniamy strukturę, tak aby zapewnić wydajność i komfort pracy w całej organizacji. Moglibyśmy pisać i pisać o zmianach, rozwoju itp., ale może warto po prostu do nas zadzwonić? Zawsze chętnie porozmawiamy…;)

Arianin
Były pracownik
@Strix

Niestety te potknięcia to bardziej norma. Możecie tak pisać i pisać... Może kogoś przekona że psycholog i meetup są ważniejsze niż działający sprzęt, taki na czasie nie ze średniowiecza i zajechany przez wcześniejszych użytkowników.

h_anka
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem Strix i nie zgadzam się z tak negatywnymi komentarzami. Oczywiście trawa jest zawsze bardzie zielona tam gdzie nas nie ma. System rozwoju, szkolenia są. Jeżeli wiąże się to z podpisaniem lojalki na rok to nie rozumiem czemu jest to odbierane za złe. Firma chce skorzystać z wiedzy zdobytej na szkoleniu. Imprezy, integracje były często. Jak ja pracowałam był Luxmed, lekcje angielskiego i ubezpieczenie do którego 80% dopłacała firma. Bardzo dobrze wspominam pracę tam zwłaszcza że była to moja pierwsza poważniejsza praca

Kacper
Inne

A to wypiszecie te benefity ?

Patrycja
Pracownik
@Kacper

Aktualne benefity w Strix to: *Elastyczne godziny pracy i możliwość wyboru miejsca pracy (zdalnie lub z biura). *Refinansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B. *Trzydzieści dni płatnego urlopu dla pracowników B2B. *3 godziny tygodniowo na rozwój. *Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł/rok. *Prywatna opieka medyczna. *Unikalny wewnętrzny program wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). *Dostęp do biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. *Imprezy integracyjne offline i online. *Dodatkowy miesięczny budżet na integrację offline dla każdego członka zespołu.

Strixer
Pracownik

Pracuję dla Strix jakieś pół roku i muszę przyznać, że o firmie mogę się wypowiadać w samych superlatywach. Firma się naprawdę stara, żeby utrzymać swoich pracowników w dobrej kondycji. Takiej ilości benefitów nie uraczyłem w żadnej innej firmie a w kilku już pracowałem. Wydaje mi się, że dział HR i kierownictwo nawet nas rozpieszcza. Praca jest wymagająca i nie dla każdego, jest wysoki próg wejścia, ale zdecydowanie planuję zagrzać tutaj miejsce.

Patrycja
Pracownik
@Strixer

Dziękuję za głos, dobrze to słyszeć!

Takanobu Okabe
Były pracownik
@Patrycja

Jeśli ktoś opinię o pracodawcy zaczyna zdaniem "mogę się wypowiadać w samych superlatywach" to musi się zapalić lampka ostrzegawcza ;) Jako, że sam tam pracowałem i znam osoby, które pracowały (i ich zdanie na temat firmy) to trzeba być baardzo optymistycznie nastawionym do życia lekkoduchem albo cóż, ktoś tutaj stara się ocieplić wizerunek firmy tanimi sztuczkami :)

Patrycja
Pracownik
@Takanobu Okabe

Ja sądzę, że jest to efekt naszej ciężkiej pracy w ostatnim czasie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Strix (at the past Bold Brand Commerce Sp. z o.o.)?

Strix
Pracownik
@Pytanie

Hej, firma stawia bardzo mocno na rozwój pracownika i podnoszenie kwalifikacji. Podkreśla to przy każdym spotkaniu feedbackowym. Do tego też służy budżet rozwojowy, wymiana wiedzy i wspieranie procesu certyfikacji. A to z kolei w połączeniu z doświadczeniem, proaktywną postawią i odpowiednimi rezultatami pracy przekłada się na możliwość przechodzenia przez ścieżkę od juniora, przez regulara, seniora, lidera, aż do bycia architektem całego departamentu. Trzy się to oczywiście wszystkich stanowisk. :)

roc3s12
Inne
 Pytanie

Dużo gadają a mało robią. Rekrutują do firmy, gdzie odcinają nam po chwili benefity, mimo że przy nowych rekrutacjach nie informują, że ich nie ma :) a potem nowi pracownicy są zdziwieni. Podstawy: Pakiet medyczny? zapomnij. multisport? zapomnij. firma z fajnej rodzinnej firmy przeszła w minikorporację, w której hr z zarządem tworzą sobie nowe struktury, zasady. Nie biorą pod uwagę zdania pracowników obecnych i byłych (bo rozmowy offboardingowe nie istnieją, albo jesli juz są to fikcyjne bo z informacjami podanymi na nich nikt nic nie robi)

Ema
Pracownik
 Pytanie
@roc3s12

to maja te benefity czy nie ? bo już w końcu sama nie rozumiem

Strix
Pracownik
@Ema

Witaj! Obecnie mamy następujące benefity: - Imprezy integracyjne offline i online. - Dodatkowy miesięczny budżet na integrację dla każdego członka zespołu. - Elastyczne godziny pracy. - Wybór pomiędzy pracą zupełnie zdalną, a pracą w trybie hybrydowym. - Budżet rozwojowy dla każdego pracownika w wysokości 3000 zł / rok. - Prywatna opieka medyczna. - Unikalny wewnętrzny program wspierający motywację i budowanie relacji (pokój bonusowy). - Dostęp do bogatej biblioteki firmowej i możliwość jej rozbudowy. - Finansowanie sprzętu komputerowego dla pracowników B2B. - Trzydzieści dni płatnego urlopu dla pracowników B2B. Pozdrawiam!

Harri Olli
Były pracownik
@Strix

No tak ale do każdego punktu można dodać gwiazdkę ;) - imprezy tak są, jak w każdej firmie - elastyczne godziny tak, niektórzy przychodzą na 6, niektórzy na 13 i czasem totalnie nie da się czegoś załatwić bo kogoś nie ma przez 3/4 dnia innej osoby, niby spoko ale stwarza to sporo problemów - budżet rozwojowy tak, ale wtedy musisz pracować co najmniej rok od momentu ukończenia tego kursu inaczej zwracasz koszty - unikalny system, czyli kółko wzajemnej adoracji i dawanie punktów prawie za nic wzajemnie od znajomych osób, super sprawa :) - ta bilbioteka taka bogata ze jak chciałem coś aktualnego o Magento 2 to nic nie było - finansowanie sprzętu jest rozłożone w raty i tak naprawdę sam go sobie kupujesz za swoje pieniądze a firma przez okres iluś tam miesięcy (nie pamiętam, ale duużo) zwraca to sukcesywnie jako dodatek do wypłaty, jak się zwolnisz wcześniej to reszty nikt nie zwróci - z urlopem się zgadzam, jedyny faktyczny plus względem konkurencyjnych firm

Patrycja
Pracownik
@Harri Olli

Cześć, z tej strony Patrycja, spieszę sprostować obecną sytuację. -Imprezy- przed Covidem odbywały się regularnie, mamy swoją ulubioną knajpkę w Krakowie, raz w roku wyjeżdżamy na 3 dni na imprezę roczną, oczywiście z racji sytuacji w tym roku wszystko przeniosło się do Internetu, ale nie dajemy za wygraną i bardzo widać potrzebę spotykania się nie w sprawach zawodowych a prywatnych. -Jeśli chodzi o elastyczne godziny, to bardzo się z nich cieszymy, PMi zespołów starają się pogodzić potrzeby zespołu i zadbać, żeby na kluczowych spotkaniach były całe zespoły. Zakładam, że Ciebie doświadczył niestety przypadek, że ciężko z kimś było się zgrać. Sądzę, że życie teraz wszystkich się bardzo zmieniło i liczą się rezultaty pracy a nie żebyśmy wszyscy byli w pracy o tej samej godzinie, wirrzę, że to kwestia do rozwiązania dobrą organizacją i rozmową. -Budżet rozwojowy- to 3000 zł na rok, ta kwota jest nie do zwrotu ;-) -Bonusownia- to naprawdę fajne narzędzie integracji i zabawy, pozwala na wymianę punktów na fajne gadżety, obecnie także wyposażenie do domowego biura. -Biblioteka- każdy może zgłosić potrzebę kupna jakiejś książki, szkoda, że po prostu tego nie zrobiłaś/eś. -Refinansowanie sprzętu- obecnie na kwotę 8000 zł netto jest rozłożone w czasie, przy takiej ilości pracowników nierealnym jest tego nie zrobić, mam nadzieje, że to rozumiesz. -Ciesze się, że 30 dni urlopu płatnego to był dobry benefit dla Ciebie. Faktycznie najwięcej na rynku. Dodam, że obecnie mamy też z fajnych benefity 3 godziny na naukę i rozwój własny na tydzień.

Sigurd Pettersen
Były pracownik
 Rekomendacja

Odczucia mam ambiwalentne. Z jednej strony nawciskali mi kitów podczas rozmowy kwalifikacyjnej odnośnie tego jak wygląda praca - ale to dłuższy temat - z drugiej strony dali sporo czasu na wdrożenie i nauke nie cisneli z tematami, zawsze ktoś pomagał. Niestety same projekty dość często stare, przemielone przez kilkadziesiąt osób, na starych wersjach Magento, łatane na taśmę. Zależy w jaki projekt trafisz, będzie spoko albo rwanie włosów. Terminy zawsze gonią, czasu nigdy nie ma dość. Nie powiedziałbym żebym szczególnie dobrze wspominał współpracę z nimi, ale nie powiem też żeby się jakoś szczególnie na minus wyróźniali jeśli chodzi o ogólny branżowy standard. Niektóre rzeczy na plus, niektóre na minus.

Maria
Pracownik

Jestem świeżo po zakończonym procesie rekrutacyjnym, dostałam pracę jako tester w tej firmie, wszystkie etapy przebiegły bardzo rzetelnie, po każdym z nich otrzymałam informacje zwrotną co do mojej osoby, rekruterka Pani Patrycja bardzo miła, wyczerpująco odpowiadała na wszystkie moje pytania, nie jest też w żadnym stopniu stresogenna - co jest bardzo komfortowe dla zdenerwowanego kandydata :) Firma bardzo dba o samopoczucie pracownika, stara się by już od pierwszych dni jak najszybciej sieć zaklimatyzował, czuje się bardzo zaopiekowana i zawsze mogę liczyć na pomoc, co jest dla mnie nowością. No i pomimo pandemii stara się integrować pracowników wiec juz nie mogę się doczekać organizowanej imprezki online :)

Zostaw merytoryczną opinię o Strix Poland - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Strix Poland?

    Zobacz opinie na temat firmy Strix Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Strix Poland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 7 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Strix Poland
Przejdź do nowych opinii