DelayFix S.A.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o DelayFix S.A.

B
Pracownik

Pragnę podzielić się moją pozytywną opinią na temat minionego roku pracy. To był czas dynamiczny i pełen rozwoju, a zaangażowanie i profesjonalizm współpracowników sprawił, że praca była zarówno satysfakcjonująca, jak i inspirująca. Dziękuję za wspólną efektywną pracę i niecierpliwie czekam na kolejne wyzwania w nadchodzącym roku! @Pracodawca

bvhdbdu
Inne

Serdecznie polecam firmę DelayFix. Po przeczytaniu opinii oraz braku kontaktu ze strony firmy w postępach sprawy za opóźniony lot trochę się zmartwiłam, że odszkodowania nie uda się uzyskać. Jednak po około 6 miesiącach od zgłoszenia i skontaktowaniu się z firmą o aktualnym statusie sprawy otrzymałam 300euro na osobę odszkodowania bez żadnych problemów.

Pracodawca

@polina

Pani Polino, po otrzymaniu od Klienta danych do przelewu, od razu zlecamy realizacje przelewu do naszego działu finansowego. Maksymalny czas oczekiwania na przelew to 14 dni, jednak większość przelewów jest realizowana w ciągu kilku dni.

krytka
Inne

Polecam firmę DelaFix. Na każdego maila bardzo szybko była odpowiedź od przedstawiciela kancelarii. Co prawda od momentu zgłoszenia upłynęło trochę czasu, ale sprawa została załatwiona pozytywnie. Rekompensata za odwołany lot została wypłacona.

Nick
Pracownik
@krytka

Też tak miałem :)

Kasia S
Inne

Moja sprawa byla rozwiazana w przeciagu 2-3 miesiecy. Mielismy opozniony lot z Chicago do Krakowa ponad 4 godz. Komunikacja byla prawie zawsze e-mailem. Jakkolwiek kilka razy zostawiono mi tez wiadomosc telefoniczna. Trzebabylo zlozyc dosc troche formalnosci ale bylo warto bo dostalismy rekompensate z LOT-u.

anonim Nowy wpis
Inne

Na której umowie Ekspert ds. Sprzedaży najwięcej zarabia? Pytam, bo w ogłoszeniu proponują stawkę między 6-12 tys złotych a do tego wypisali aż trzy rodzaje umów i nie wiadomo nawet, od czego zależy, jaką będzie się podpisywać, czy B2B, zlecenie czy umowę o pracę. Ktoś wyjaśni?

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry! Na wskazane przez nas widełki składają się dwa elementy wynagrodzenia – podstawa oraz premia wypracowana w danym miesiącu. Forma nawiązania współpracy ma mniejszy wpływ na ostateczną kwotę wynagrodzenia. Na różnice w wynagrodzeniu przy umowie o pracę lub zleceniu mają wpływ wiek kandydata (osoby fizyczne do ukończenia 26 roku życia są zwolnione od podatku dochodowego) oraz ewentualny status studenta. Natomiast przy podjęciu współpracy na podstawie umowy B2B to zleceniobiorca decyduje o formie opodatkowania.

Marek
Inne
 Pytanie

Dużo opinii pisanych na tej stronie dotyczy doświadczeń klientów, a nie pracowników czy kandydatów. Pozwolę sobie na ocenę procesu rekrutacji z poziomu kandydata. Proces rekrutacji składał się z kilku etapów. Pierwszy etap to spotkanie z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za wyszukanie odpowiednich kandydatów. Po tym spotkaniu zostałem zaproszony na kolejny etap-spotkanie w biurze. Bardzo pozytywne odczucia. Rozmowa merytoryczna. Na spotkaniu zostałem poproszony o wstrzymanie się z decyzjami odnośnie innych rekrutacji, w których brałem udział na okres dwóch tygodni. Przystałem na propozycję. Otrzymałem feedback od zewnętrznej firmy rekrutacyjnej, że moje kompetencje zostały ocenione pozytywnie. 26.01 otrzymałem telefon z Delayfix, że jestem zaproszony na kolejny etap-rozmowa z założycielem spółki. Tu również wydawało się, że wszystko przebiegało w sposób satysfakcjonujący. Nie był znany dalszy harmonogram, więc tu również zostałem poproszony o chwilę cierpliwości. Po tygodniu od ostatniej rozmowy wysłałem zapytanie do zewnętrznej firmy rekrutacyjnej czy w mojej sprawie zapadły już decyzje. W odpowiedzi dostałem informacje, że „Klient zawiesił ten proces rekrutacji". Rozumiem. Na każdym etapie pracodawca ma prawo zmiany decyzji i przeorganizowanie zadań w ramach danej roli. Czego zabrakło? Zwykłego telefonu, SMS bądź maila z informacją zwrotną. Na tym poziomie rekrutacji powinno być to standardem. W tym przypadku to kandydat zainicjował kontakt. Łącze wyrazy szacunku. M.

Nowy wpis

Pracodawca

@Marek

Panie Marku, serdecznie dziękujemy za opinie na temat procesu rekrutacji w naszej firmie. To ważny sygnał, który skłania nas do refleksji nad doskonaleniem naszych praktyk komunikacyjnych. Naszym celem jest zapewnienie klarownej komunikacji z kandydatami, a Pańska opinia pomoże nam doskonalić nasze procedury rekrutacyjne. Dotychczas agencja rekrutacyjna, z którą współpracujemy, zawsze przekazywała kandydatom wszystkie istotne informacje dotyczące procesu rekrutacji. Zaufaliśmy, że również Pan otrzymał informację o zakończeniu procesu rekrutacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z braku informacji zwrotnej w Pańskiej sprawie. Cieszymy się, że udało się nam skontaktować telefonicznie z Panem i wyjaśnić tę sytuację. Dziękujemy za zrozumienie.

anonim
Inne

W internecie pojawiła się oferta pracy na stanowisko eksperta ds. sprzedaży. Po pierwsze, widzę, że jest to praca hybrydowa. To jak w takim razie wygląda obłożenie? Ile dni pracuje się z domu, a ile z biura? :D Jeśli chodzi o obowiązek znajomości języka angielskiego, to na jakim poziomie musi on być? B1 wystarczy, czy to zbyt mało? Można prosić o podanie widełek wynagrodzeń? Bo czytam w ogłoszeniu o atrakcyjnych zarobkach oraz premii...

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry! Ekspert ds. Sprzedaży pracuje w biurze kilka dni w miesiącu. Głównie jest to praca w terenie oraz zdalna. Kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym tj. wystarczającym na swobodną interakcje z Klientami. Wynagrodzenie na tym stanowisku jest silnie uzależnione od efektywności w sprzedaży oraz od aktualnego miesiąca gdyż nasza branża jest bardzo sezonowa. Średnie wynagrodzenie Eksperta waha się od 6500 do 16 500 zł brutto.

Kropka
Pracownik

Moje odczucia co do pracy w DelayFix są pozytywne. Każdy zespół jest zgrany, chętny do wsparcia i pomocy. Firma mocno stawia na rozwój oraz wysokie wyniki. Sam początek pracy jest poprzedzony bardzo szczegółowym szkoleniem a obowiązki jakie są pełnione na danym stanowisku zostają dokładnie opisane. Wszelkie zapytanie czy problem można zgłosić do przełożonego i zostaje on od razu rozwiązany. Myślę, że w tych czasach ciężko jest trafić na tak dobrego pracodawcę, który faktycznie liczy się ze zdaniem pracownika :)

anonim
Inne
@Kropka

O to świetnie że można poradzić się przełożonego i nie bagatelizuje zdania pracownika. Jeśli chodzi o rozwój to są to też szkolenia? Są w całości finansowane przez firmę? Każdy pracownik ma na to przydzielony budżet?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma PASSENGER RIGHTS SP. Z O. O. (DelayFix) prowadziła rekrutację na stanowisko Prawnik – Adwokat/Radca prawny. Czy brałeś w niej udział? Możesz opowiedzieć innym o tym, jak było. Czy przebieg rozmowy odpowiadał Twoim potrzebom? Podziel się swoją opinią z innymi.
Administrator

Czy w mieście Warszawa da się zarobić więcej niż 11000 PLN pracując jako Web Developer?

Łucja
Inne

W sieci wisi oferta pracy na stanowisko specjalistki ds. HR. W ofercie zawarto informacje dotyczące formy zatrudnienia. Podano trzy. Czy to oznacza, że samemu można zadecydować, czy chce się mieć UoP, zleceniówkę, czy kontrakt b2b - jak to jest? Jeśli chodzi o atrakcyjny system wynagrodzenia, to z czego składa się poza gołą pensją? Jakaś premia?

Pracodawca

@Łucja

Pani Łucjo, na tym stanowisku preferujemy zatrudnienie na umowę B2B. Jednak, jeśli kandydat będzie preferował inną formę zatrudnienia, jesteśmy otwarci także na UoP lub UZ. Wynagrodzenie częściowo składa się z systemu premiowego, jednak, ze względu na fakt, że jest to nowe stanowisko w naszej firmie, jest on w trakcie tworzenia. Zachęcamy do aplikowania na tę ofertę. Podczas rozmowy będziemy mogli omówić szczegóły dotyczące wynagrodzenia oraz wszelkie inne kwestie związane z umową.

Jaga
Inne
@DelayFix S.A.

A to na jakiej formie zatrudnienia najbardziej opłaca się pracować? (kwestia finansowa) Jeśli chodzi o system premiowy, to za co w ogóle można otrzymać te dodatkowe pieniądze? Czy takie wytyczne są już wdrożone? Chciałabym je poznać (:

anonim
Inne

Interesuję się ofertą pracy jako specjalistka ds. administracji - archiwistka. Można poznać widełki zarobkowe? Czy poszerzenie obowiązków w przyszłości będzie się wiązało z podwyżkami? Czy brak wykształcenia w kierunku archiwizacji jest w stanie zrekompensować doświadczenie w pracy w księgowości? :)

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, w przypadku tego stanowiska głównie zależy nam na znajomości Excela oraz podejściu administracyjnym w finansach. Zdobycie nowych kwalifikacji i umiejętności oczywiście może się wiązać z podwyżką, jednak takie kwestie są uzgadniane indywidulanie. Jesteśmy otwarci na ambitnych kandydatów więc zachęcamy do aplikowana na tą ofertę. Podczas rozmowy odpowiemy na wszelkie pytania.

Lola
Inne
@DelayFix S.A.

Na jakim poziomie trzeba znać ten Excel? Robiłam kursy to były różne do wyboru, mistrzynią jakąś nie jestem, ale chyba całkiem nieźle ogarniam myślę. No ale też nie wiem, czego firma sobie życzy. A ile takich rozmów w ogóle jest i są jakieś testy na nich?

Pracodawca

@Lola

Oczekujemy, że kandydat będzie posiadał umiejętności średniozaawansowane w obszarze pracy z dużymi tabelami i bazami danych w Excelu. Kandydat powinien być w stanie poruszać się swobodnie i efektywnie w tabelach oraz bieżąco korzystać z podstawowych formuł, takich jak licz.warunki, wyszukaj pionowo i suma.warunków. Znajomość tworzenia tabel przestawnych, wykorzystywania wykresów oraz budowania raportów i zestawień w Excelu będzie mile widziana. Na rozmowie nie przewidujemy testów praktycznych, ale kandydat może spodziewać się teoretycznych pytań związanych z obsługą Excela, a także zagadnień z zakresu tematów administracyjnych. Przewidujemy jedną rozmowę rekrutacyjną :)

anonim
Inne
@DelayFix S.A.

Mam pytanie o szkolenia. Kiedy już kandydat jest przyjęty do pracy to może liczyć na doszkalanie jeśli będzie potrzebne na stanowisku? Czy kwalifikacje muszą być tak wysokie że żadne kursy już nie są potrzebne?

Pracodawca

@anonim

W przypadku tego konkretnego stanowiska, kandydat powinien spełniać wymagania w momencie zatrudnienia. Oczywiście po zatrudnieniu zapewniamy szkolenie wdrażające a także wsparcie Zespołu oraz Managera.

Zbigniew Penkalski
Inne

Ewidentna i prosta sprawa opóźnionego lotu linii PEGASUS Gdańsk-Antalya w maju 2023 nie została w żaden sposób załatwiona. Firma nie odpowiada na maile w tej sprawie

Pracodawca

@Zbigniew Penkalski

Panie Zbigniewie, na obydwie otrzymane od Pana wiadomości udzieliliśmy odpowiedzi z informacją o statusie Pana sprawy, ostatnią wiadomość wysłaliśmy do Pana 17.09.2023. Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, być może tam trafiła nasza odpowiedź. Jeśli przewoźnik odmawia lub nie odpowiada na reklamacje (a tak było w przypadku tego rejsu) podejmujemy konieczne w takiej sytuacji działania, których celem jest najszybsze pozyskanie rekompensaty. W sprawie tego rejsu prowadzimy rozmowy z przewoźnikiem, które zmierzają do zawarcia ugody. Po jej sfinalizowaniu, o szczegółach ugody poinformujemy w oddzielnej wiadomości. W razie pytań, zachęcam do bezpośredniego kontaktu z nami.

Katarzyna
Inne

NIE POLECAM! Firma DelayFix zajmuje się moją sprawą opóźnionego lotu na Maderę od 2018 roku. Dziś jest maj 2023r i nadal nic nie wywaliczyli! Brak kontaktu z ich strony. Szkoda czasu i nerwów na tą firmę. Podejrzewam, że ta kancelaria prawna to (usunięte przez administratora)

1

Pracodawca

@Katarzyna

Pani Katarzyno, odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące statusu zgłoszenia. Natomiast w przypadku trafienia sprawy do sądu, nie mamy wpływu na czas trwania postępowania sądowego a z reguły są to terminy bardzo długie. Najczęściej pozyskujemy rekompensaty w krótkim czasie, ale też wiele spraw znajduje swój finał nawet po kilku latach. Prosimy o kontakt z nami, sprawdzimy jaki jest status Pani zgłoszenia.

Adrian .P.
Inne

Dzień dobry, czekam od 2021 na odszkodowanie, nikt się nie odzywa od tej Firmy,

Pracodawca

@Adrian .P.

Panie Adrianie, jeśli nadal nie otrzymał Pan od nas informacji w sprawie swojego zgłoszenia, prosimy o kontakt. Odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące prowadzonych przez nas spraw. Aktualnie sami kontaktujemy się dopiero po pozyskaniu rekompensaty od przewoźnika.

HYAS
Inne

Lot 26.09.2022. Na początku lipca umowa z firmą DelayFix . Pod koniec września zadzwoniłem do firmy z zapytaniem o moja sprawę. uzyskałem informację że Lot przyznał odszkodowanie i ze czekają na przelew. 04.10 .2000 dostałem maila z prośbą o numer konta do przelewu. Od tego czasu nic się nie dzieje, brak ruchu na koncie. Znajomi co sami występowali o odszkodowanie już je uzyskali. Zaczynam podejrzewać że coś kombinują. Zaczekam jeszcze trochę zanim podejmę jakieś kroki. Poinformuje o tym w kolejnej opinii

Pracodawca

@HYAS

Dzień dobry, wyjaśniamy, że w przypadku podania przez Klienta numeru konta oraz danych do przelewu, przelew zostaje zrealizowany przez nas najpóźniej w ciągu 14 dni. Jeśli w tym terminie go Pan nie otrzymał, prosimy o kontakt z nami celem wyjaśnienia tej sytuacji.

Karolina
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy co składali przez stronę Ryanaira indywidualnie wnioski , zostały im wypałacone zwroty, prawie miesiąc temu, (lot z wrzesnia) jak to jest że osoby co złożyły przez Państwa firme, nadal nie dostali tego odszkodowania? ponadto jeszcze dowiaduję się że to może potrwać kolejny miesiąc czy dwa(mamy marzec) , i niektórzy mogą dostać zwrot a inni nie? bo np trzeba iść na drogę sądową? Nie rozumiem. No żałuję, żałuję, że przez Państwa firmie złożyłam taki wniosek, bo jak widać zero skutu od was i mało tego informacji także... a pobieracie za to prowizję.

Pracodawca

@Karolina

Pani Karolino, linie lotnicze zwykle nie wypłacają pieniędzy w ramach jednego lotu, lecz każdą sprawę traktują indywidualnie. Bardzo często pasażerowie podróżujący wspólnie, otrzymują rekompensaty w różnych terminach. Zdarzają się także przypadki, że nawet w ramach tej samej rodziny dla części pasażerów linia lotnicza uznaje roszczenie i wypłaca środki, a dla pozostałych konieczna jest droga sądowa. Nam również zależy nam na pozytywnym finale i jak najszybszym pozyskaniu rekompensaty. Jako kancelaria podejmujemy wszelkie przewidziane prawnie działania, aby jak najefektywniej uzyskać odszkodowanie. A mamy w tej kwestii prawie 10-letnie doświadczenie i skuteczność na poziomie 98%. W sprawie statusu zgłoszenia, zapraszamy do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszelkie pytania.

Klient
Inne

Delayfix nie polecam. Zero zainteresowania, odzewu z ich strony. Pisze do nich maile od około roku czasu tak naprawde gdyby nie zainteresowanie z mojej strony nie dostalabym zwrotu pieniędzy. Dopiero gdy napisalam po okolo ponad pół roku czasu dostalam informacje ze dostali zwrot jednakze tylko za jeden bilet na poczatku za bilet dostalam mniej pieniedzy niz powinnam poniewaz odjeli sobie 40% prowizji kiedy powinni 25%. Jedyne co dobre ze jak napisalam kolejnego maila dostałam te 15%. Drugi został sprowadzony na droge sądową teraz juz po ponad roku czasu czekam na odpowiedz dalej zero informacji. Uważam ze lepiej samemu zająć się taką sprawą poniewaz szkoda nerwów oraz pieniędzy poniewaz ta firma to totalne nieporozumienie. Nie polecam.

Pracodawca

@Klient

Droga Klientko, chcielibyśmy poinformować, że odpowiadamy na wszystkie pytania kierowane drogą mailową i telefoniczną dotyczące prowadzonych przez nas spraw. Sami kontaktujemy się dopiero po pozyskaniu rekompensaty od przewoźnika. Nie jest konieczne przypominanie się nam w tej kwestii. Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów chcielibyśmy na bieżąco informować Państwa o etapie i postępach prowadzonych spraw, pracujemy więc nad wdrożeniem takiego rozwiązania w przyszłości. Aktualnie w sprawie statusu zgłoszenia, zapraszamy do kontaktu z nami. Odpowiemy na wszelkie pytania. W przypadku postępowania sądowego, jego przebieg zależy od terminarzy i przepustowości sądów oraz postawy przewoźnika. Nam również zależy na zakończeniu sprawy w możliwie najkrótszym czasie dlatego przed wejściem na drogę sądową, wyczerpujemy wszystkie możliwości polubownego pozyskania rekompensaty. Oddała Pani sprawę w dobre ręce, nasz departament prawny ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu tego typu postępowań dlatego wierzymy, że Pani sprawa także znajdzie pozytywny finał. Będziemy wdzięczni za cierpliwość.

B
Pracownik

Pragnę podzielić się moją pozytywną opinią na temat minionego roku pracy. To był czas dynamiczny i pełen rozwoju, a zaangażowanie i profesjonalizm współpracowników sprawił, że praca była zarówno satysfakcjonująca, jak i inspirująca. Dziękuję za wspólną efektywną pracę i niecierpliwie czekam na kolejne wyzwania w nadchodzącym roku! @Pracodawca

anonim
Inne

Cześć. Pracował ktoś tutaj na infolinii w ostatnim czasie? Znalazłam stare ogłoszenie o pracę z tej firmy na inne stanowisko, jednak nie udało mi sie za wiele z niego dowiedzieć. Pracownicy infolinii pracują na umowie o pracę? Jeżeli nie od początku współpracy to po jakim czasie można liczyć na stabilne zatrudnienie ( najlepiej na czas nieokreślony)?

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry! W naszej firmie zatrudniamy pracowników głównie na umowę o pracę. Pierwszą umowę podpisujemy na 3-miesięczny okres próbny. Jeżeli po okresie próbnym, obie strony będą zadowolone ze współpracy, istnieje możliwość podpisania umowy na rok, a kolejna umowa jest już na czas nieokreślony. W nowym roku będziemy powiększać nasz zespół Call Center, także zachęcamy do sprawdzania naszych ogłoszeń na portalu Pracuj.pl.

bvhdbdu
Inne

Serdecznie polecam firmę DelayFix. Po przeczytaniu opinii oraz braku kontaktu ze strony firmy w postępach sprawy za opóźniony lot trochę się zmartwiłam, że odszkodowania nie uda się uzyskać. Jednak po około 6 miesiącach od zgłoszenia i skontaktowaniu się z firmą o aktualnym statusie sprawy otrzymałam 300euro na osobę odszkodowania bez żadnych problemów.

polina
Inne
 Pytanie
@bvhdbdu

dobry wieczór, czy można dowiedzieć się, czy otrzymałeś odszkodowanie w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o pomyślnym zakończeniu sprawy?

Pracodawca

@polina

Pani Polino, po otrzymaniu od Klienta danych do przelewu, od razu zlecamy realizacje przelewu do naszego działu finansowego. Maksymalny czas oczekiwania na przelew to 14 dni, jednak większość przelewów jest realizowana w ciągu kilku dni.

Zoja
Inne

Czy firma nie szuka aktualnie kogos na infolinie ? Pracowałam wcześniej już w jednej sieci komórkowej na infolinii także w języku angielskim wiec doświadczenie mam ale nie wiem gdzie rozglądać się mogę za posadami? Fajnie by było gdyby była to tez praca zdalna ? Tutaj sami klienci a ja chce odpowiedzi pracownika :D

Pracodawca

@Zoja

Pani Zojo, dziękujemy za zapytanie dotyczące możliwości zatrudnienia w naszej firmie. Jest nam bardzo miło :) Na początku przyszłego roku będziemy otwierać rekrutacje w naszym Call Center do Działu Sprzedaży. Zachęcamy do regularnego sprawdzania naszych ogłoszeń na portalu Pracuj.pl gdyż m.in. tam pojawi się ogłoszenie. Może Pani już teraz przesłać nam swoje CV na adres kontakt@delayfix.com. Jak tylko rozpoczniemy rekrutacje, skontaktujemy się z Panią.

krytka
Inne

Polecam firmę DelaFix. Na każdego maila bardzo szybko była odpowiedź od przedstawiciela kancelarii. Co prawda od momentu zgłoszenia upłynęło trochę czasu, ale sprawa została załatwiona pozytywnie. Rekompensata za odwołany lot została wypłacona.

Nick
Pracownik
@krytka

Też tak miałem :)

Marcin
Inne

Natrafiłem na wygasłe już ogłoszenie dot. stanowiska Head of Executive Office and Administration, w którym była mowa, że wymagane jest 4-letnie doświadczenie pracy w korporacji, czy rzeczywiście jest to aż tak mocno tutaj przestrzegane? To trochę dużo :) Może wie ktoś też jakie jest to atrakcyjne wynagrodzenie, o którym wspomniano w ogłoszeniu? :)

Barbara
Inne

Na swojej stronie ogłosili nabór na stanowisko Full Stack Developera. Orientuje się ktoś jak wygląda u nich praca w dziale IT? Widzę w ogłoszeniu, że jest opcja tylko umowy B2B, więc interesuje mnie czy dają tzw. benefity umowy o pracę. Chodzi mi przede wszystkim o płatny urlop :) Zainteresował mnie też budżet rozwojowy, nie piszą jednak ile dokładnie przeznaczają na to. Na ile można liczyć w skali roku i czy można wykorzystać tą kasę na dowolny wybrany przez siebie kurs/szkolenie?

Zostaw merytoryczną opinię o DelayFix S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DelayFix S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy DelayFix S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DelayFix S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

DelayFix S.A.
Przejdź do nowych opinii