opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Flytronic S.A

Profil oficjalny - płatna współpraca

4/5

Na podstawie 3018 ocen
Opinie(332)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(332)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O NAS
  • .
  • KOMPETENCJE
  • .
  • HISTORIA
  • .
  • KARIERA
  • .
  • KONTAKT

O NAS

KOMPETENCJE

HISTORIA

KARIERA

KONTAKT

TłoTło
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Częstochowa
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Gliwice
  • Żerniki
  • Szałsza
  • Żernica
  • Czekanów
  • Przyszowice
  • Czechowice
  • Przezchlebie
  • Kozłów
  • Ziemięcice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Gliwice
  4. /
  5. Opinie o Flytronic S.A

Opinie

Opinie o Flytronic S.A Gliwice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Flytronic S.A!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Lord Farkład

    22.05.2025 13:47

    Były pracownik

    Osoby dostają awanse nie wiem według jakiego klucza. Zajmują się rzeczami z którymi nigdy nie mieli styczności. Nie słuchają rad innych bo boją się że wyjdzie na jaw że nie wiedzą i nie potrafią. Wnioskuję że wynika to z obawy przed zastąpieniem ich inna osobą. Jeśli chodzi o premie oraz podwyżki to raz jest podana jedna informacja a za chwilę już inna. Nadgodziny zostały zabronione mimo większej ilości zamówień. Produkcja zatrzymała się na produkawaniu dronów w garażu,zero optymalizacji. Jeśli dalej tak pójdzie myślę że ludzie potrafiący i mający fach w ręku (pracujący) zmienią zakład pracy a zostaną ci co tylko przychodzą do pracy (gwiazdy).
    ReviewUserIcon
    Dali

    23.05.2025 13:01

    Pracownik

    Gwiazdy oprócz święcenia i wyglądania (męskie i żeńskie) nic więcej nie wnoszą! Zadanie można wykonać jedynie pracą a nie wyglądem. Który gwiazdor albo która gwiazda jest w tym mistrzowska?
    ReviewUserIcon
    Majkel

    22.05.2025 17:44

    Inne

    Jak co poniektórzy uważają że firma taka super to nie wiem gdzie to tej pory robili.?Dobre warunki to były ale przed 2024 rokiem.Obecnie umowy na czas określony,na start były obniżki wynagrodzeń.Teraz mają być podwyżki ale zależne od zaszeregowania według własnego widzimisię.Na hali brak narzędzi,konflikty o byle pier,a zakład produkuje poważny sprzęt.Żenua.
    ReviewUserIcon
    Szczur

    17.05.2025 11:56

    Pracownik

    Na hali flyeye są "gwiazdy" które nadużywają swoich stanowisk o wyręczania się innymi pracownikami. Jeżeli taka osoba zgłasza problem do przełożonego to usuwa się ją z gniazda i przenosi na inne stanowisko. Sytuacja powielała się wiele razy, mimo to "gwiazdy" pozostają bezkarne. bywały sytuację w których pracownicy informowali odpowiednie osoby o sytuacji jaka panuje na hali flyeye i nadużyciach jakich dopuszczają się "gwiazdy" ale jak przychodziło do potwierdzenia tego przed komisją dyscyplinarna lub działem hr to takie osoby się wycofywały z obawy przed nie przedłużeniem umowy.
    ReviewUserIcon
    Zapytam

    21.05.2025 17:19

    Pracownik

    Która to hala flyeye?
    ReviewUserIcon
    Goha

    20.05.2025 06:48

    Pracownik

    Nie wiedziałam że tutaj gwiazdki rosną od negatywnych opinii, coraz więcej negatywnych i coraz lepsza ocena, HR wziął się do roboty. Szkoda że zajmują się tym portalem zamiast zabrać się do odpowiednich zajęć w firmie.
    ReviewUserIcon
    Wacek

    20.05.2025 19:19

    Pracownik

    Dokładnie. Ludzie piszą jak jest. Każdy potrafi czytać. A tutaj 100 podbić w ciągu kilku dni. Z poziomu 2,8 na 3,5. Jak widać HR robi nadgodziny :-) Toż już lepiej wziąć studenta na staż aby klikał. Przynamniej tak dużych pieniędzy nie będzie brał!!!
    ReviewUserIcon
    Lu

    20.05.2025 15:49

    Były pracownik

    Opinie głównie negatywne, a gwiazdek 5/5 coraz więcej. Za chwilę będzie więcej ocen niż pracowników. Quo vadis, Flytronic?
    ReviewUserIcon
    Fizol

    17.05.2025 11:06

    Pracownik

    Pracowałem w wielu "obozach pracy" gdzie nikt się nie liczył z pracownikiem i zwiększał normy wyciskając pracownika jak cytrynę. Tutaj podczas próby zwiększenia wydajności jest dialog z pracownikiem, omawia się strategie co można zrobić żeby przyspieszyć proces, zachowując normy jakościowe. Wysoka kultura pracy.
    ReviewUserIcon
    Frodo

    18.05.2025 08:47

    Pracownik

    Slowa, ktore zapomniales wziac w cudzyslow: dialog, strategie, normy jakosciowe, wysoka kultura pracy.
    ReviewUserIcon
    A.H

    17.05.2025 14:36

    Były pracownik

    Wszystko zostało już powiedziane. Firmę tworzą ludzie. Ludzie to układy, plotki, romanse i polityka. Szkoda życia na pracę we Flytronic. Opinia negatyw. Kilka lat pracy wystarczy
    ReviewUserIcon
    Jacek "Brzeszczot"

    17.05.2025 11:11

    Pracownik

    W firmie jest wielu " fachowców" którzy nie mają podstawowej wiedzy technicznej , stwarzają tylko pozory, chowając się za monitorem komputera.
    BuildingIcon

    O NAS

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    FLYTRONIC S.A. jest wiodącym polskim ośrodkiem projektującym i produkującym specjalistyczne bezzałogowe systemy powietrzne. Prowadzone w firmie badania przemysłowe i prace rozwojowe w zakresie elektroniki, informatyki oraz mechaniki lotniczej charakteryzują się innowacyjnością na skalę światową.

    Zobacz więcej
    ReviewUserIcon
    Wlad Palownik

    17.05.2025 10:55

    Pracownik

    Praca w której przy odrobinie chęci nauki i zaangażowania można realnie się rozwinąć i nauczyć wielu ciekawych i przydatnych rzeczy. Jeżeli ktoś chce tylko odbębnic 8h i do domu to ma spokojne warunki pracy, dla tych bardziej zaawansowanych istnieje szansa rozwoju zawodowego. Pracodawca bardzo często daje szansę sprawdzenia się na "lepszym"stanowisku, jeżeli kandydat daje radę to zostaje, jeżeli nie to można wrócić na poprzednie stanowisko. Narzekają pracownicy,którzy nie potrafią zrozumieć zmian w strukturach firmy, przekształcenia się z małej "produkcji garażowej" w produkcję masową. Firma dynamicznie się rozwija, ciągle podpisuje nowe kontrakty, pracuje nad nowymi innowacjami, zatrudnia nowych pracowników.
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.05.2025 07:05

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    N

    14.05.2025 18:53

    Pracownik

    Trzeba się było uczyć to też byś tak mógł ???? Ps. Dpl to nie laminaty
    ReviewUserIcon
    Killer

    16.05.2025 08:01

    Pracownik

    Uczyć się w DPL? Chyba jak nic nie robić - zresztą każdy tak mówi wszędzie bo wiedzą najlepiej, a najlepiej spytajcie Areczka co sądzi, on wie najlepiej!
    ReviewUserIcon
    Techniczny

    26.04.2025 00:26

    Pracownik

    Jeśli ktoś narzeka na pracę w Flytronic chyba nigdy nie pracował w innych zakładach produkcyjnych zwłaszcza w tych ogromnych molochach typu NGK. Przez specyfikację pracy nikt nie goni nie popędza, praca ma zostać wykonana, dokładnie i solidnie. Rzeczywiście wadą może być płaca. Przy kwotach, które firma zarabia na produktach stawki mogły by, a nawet powinny być wyższe. Nie ma problemów z urlopami, z krwiodawstwem co nie jest takie oczywiste. Osobiście dla mnie ogromnym plusem są godziny rozpoczęcia pracy, które nie są sztywne typu 6-14. Rozpoczynasz pracę między 6, a 9 masz przepracować dniówkę tyle. Bardzo komfortowa sprawa, w dniach słabości kiedy ciężko odlepić się od poduszki ;) jeśli będą przyjęcia i ktoś się zastanawia to szczerze polecam. Nie ma nic fajniejszego niż budowanie czegoś, po czym widzisz jak wzbija się to w powietrze. Pozdrawiam serdecznie
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.04.2025 15:40

    Pracownik

    Widać dział HR działa. Bierze i sobie wypisuje dziwne rzeczy nie związane z rzeczywistością. Tylko mącenie po kątach lub nagabywanie …. jak ktoś się podoba. Może na coś liczą? Ostatnie miesiące to jest budowanie fałszywości w firmie i jeszcze gorszego obgadywania!!
    ReviewUserIcon
    Techniczny

    15.05.2025 13:17

    Pracownik

    @Techniczny2 to dziwne że ja do pracy przychodzę między 6, a 7 inni koledzy nawet na 8 czy po 8 🤷🏻 to chyba nigdy nie pracowałeś w firmach, w których wzięcie urlopu wtedy kiedy Ty chcesz graniczy z cudem, bo wiecznie "nie ma ludzi". Ile ludzi tyle opinii ja jestem z pracy zadowolony, jedyny problem to zarobki, które powinny być zdecydowanie większe.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    14.05.2025 20:05

    Pracownik

    Przepracowałem tu kilka lat i naprawdę nie wiem, od czego zacząć, bo Flytronic to firma, gdzie więcej się gada niż robi, a jeśli robota idzie do przodu, to tylko dzięki garstce ludzi, którzy jeszcze nie stracili całkowicie motywacji. Najbardziej rzuca się w oczy atmosfera rodem z telenoweli – biuro jak „Na Wspólnej”. Romans goni romans. Plotki rozchodzą się szybciej niż maile z Jira, a nowi pracownicy już po tygodniu wiedzą, kto z kim sypia, kto się rozstał, a kto „awansował” za bliskie relacje z kim trzeba. Najgorsze, że nie są to tylko biurowe sensacyjki – niektóre z tych relacji mają realny wpływ na awanse, podziały obowiązków i dostęp do ciekawych projektów. HR? Teoretycznie istnieje. W praktyce – dział bardziej przypomina biuro PR niż realne wsparcie pracownika. Ich ulubiona taktyka to „poczekajmy, aż samo przejdzie”. Zgłaszasz problem – odpowiedź jest albo wymijająca, albo kompletnie ignorowana. O mobbingu mówi się szeptem – oficjalnie przecież wszystko jest super. Zarządzanie? Tu już wchodzi wyższy poziom absurdu. Często decyzje są kompletnie odklejone od rzeczywistości. Zmiany organizacyjne robione bez wcześniejszego przygotowania, projekty rozpoczynane bez analizy, a potem zdziwienie, że coś się sypie. Liderzy to często osoby bez realnego doświadczenia, ale z „odpowiednimi znajomościami” – no bo jak inaczej dostać fotel kierownika po pół roku pracy? Była sytuacja (która ostatecznie przelała czarę goryczy dla wielu osób), kiedy jeden z managerów otwarcie romansował z podwładną, a kiedy sprawa zaczęła być zbyt głośna – to nie on zniknął z zespołu, tylko ona. Wystarczyło kilka słów od góry i HR umyło ręce. Taka tu jest „kultura organizacyjna”. Podsumowując – jeśli chcesz się rozwijać zawodowo, mieć jasne ścieżki kariery i być oceniany za kompetencje, a nie układy – szukaj gdzie indziej. Flytronic może i ma ciekawe projekty, ale od środka to chaos, układy i wieczny teatr pozorów.
    ReviewUserIcon
    Spostrzegawczy

    23.03.2025 15:32

    Inne

    Każdego dnia, jak w zegarku wpada na profil dodatkowe 5 gwiazdek... Wzrost średniej z 2.7 do 3.5 w ciągu tygodnia... Bardzo szanuję ten wzrost liczby zadowolonych osób, są tak zadowoleni że gwiazdkują nawet w sobotę i w niedzielę. Więc i ja jestem zadowolony!
    ReviewUserIcon
    Obserwująca

    13.05.2025 22:41

    Pracownik

    W ciągu tygodnia wpadło ocen ponad 10. Wszystkie do góry. Mimo iż pisane opinie są negatywne. Czyżby HR i marketing wreszcie ostro się wziął do pracy i zaczął podbijać? Może mają premię, za to aby na gowork wzrastała ocena? Kto wie. Po zmianach na górze, bardzo możliwe. Zwłaszcza, że chodzą szepty po firmie. Są szukane konfitury. Konfitury za dzięgi.
    ReviewUserIcon
    Uau

    14.05.2025 15:55

    Pracownik

    Jesli hr faktycznie sie takimi bzdurami zajmuje to trzeba pogratulowac priorytetow. Dobrze wydane pieniadze i czas.
    ReviewUserIcon
    JIMMY

    10.05.2025 12:35

    Pracownik

    Ilość afer, dram i romansów is too damn high. Aż chciałoby się być niewidzialnym... a, ups, ta supermoc już jest zaklepana ;(
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    07.05.2025 09:59

    Kandydat

    Cześć, warto aplikować na produkcję ? Jak oceniacie możliwości rozwoju ?
    ReviewUserIcon
    Ol

    05.05.2025 15:51

    Pracownik

    Pracowałem za czasów Beaty w HR. Słabo to wyglądało i wygląda dalej. Nie polecam, chyba, że nie chcesz mieć pewnej i stabilnej pracy.
    ReviewUserIcon
    Current

    06.05.2025 21:21

    Pracownik

    Teraz jest jeszcze gorzej. Świeża krew, a raczej już zgniła zamiast ożywić. Toż to wróg wewnętrzny numer jeden.
    ReviewUserIcon
    Nigdy_wiecej

    01.05.2025 18:33

    Pracownik

    Nigdy wiecej pracy w tej firmie. Ludzie opamiętajcie się. Jak możecie to uciekajcie, zanim HR wewnetrzny wam nie wreczy podczas przerwy obiadowej zwolnienia przymusowego. Jest wiele innych zakladow w okolicy, które sa na poziomie i HR jest dla pracownikow a nie przeciw!!!
    ReviewUserIcon
    ze co

    02.05.2025 12:22

    Były pracownik

    co to jest zwolnienie przymusowe? chodzi ci o dyscyplinarke czy za porozumieniem stron bez koniecznosci swiadczenia pracy? bo wiesz... w kazdej firmie moga cie zwolnic, z minuty na minute - nie tylko tutaj ;)
    ReviewUserIcon
    Obecna

    11.04.2025 18:04

    Pracownik

    Pracując w tej firmie nauczysz się jak nie mieć stabilizacji, pewnej przyszłości i zniszczoną psychikę. Jesteś tylko jednym z numerków, który swoją drogą zaraz zostanie zastąpiony innym. Nadmierne interesowanie się twoim życiem prywatnym jest na porządku dziennym. Ludzie niedzieciaci są na drugim planie, nawet przy planach urlopowych, bo nie możesz i już. Dziewczyny lubią się zatrudnić i od razu zajść w ciążę. Oczywiście absolutnie nikt nie zwraca uwagi na umiejętności i zaangażowanie, utrzymasz się jak masz układy. Najkrótszy staż pracy? Wylatujesz, proste. Odezwiesz się, że coś jest nie tak? Zostajesz traktowany jak ostatni śmieć i cała hala o tobie mówi. Sprawy mobbingowe też są na porządku dziennym. Co do stawki... Może i fajna. Szkoda tylko, że finanse nie idą w parze z ilością wykonywanych czynności. Główną zasadą - im mniej potrafisz i robisz tym więcej zarabiasz. Firma dobra na chwilę, jak chcesz się czegoś zaczepić. Ogólnie praca przyzwoita, lekka, niewymagająca wysiłku fizycznego... Ale mimo wszystko nie polecam jeśli chcesz spać spokojnie.
    ReviewUserIcon
    zuzuzu

    19.04.2025 14:07

    Pracownik

    Dokładnie jak napisał/a "t" - pod każdą firmą na goworku. Flytronic jest na etapie "jak każda inna firma". Niestety.
    ReviewUserIcon
    M.R

    19.04.2025 18:08

    Były pracownik

    Pracowałem w firmie 2 lata. To nie tak jak mówisz. Serio są różnice, obgadywania, kółka wzajemnej adoracji. Tak jak w 50% polskich firm.
    ReviewUserIcon
    Hmm

    19.12.2024 09:27

    Kandydat

    Jaki jest powód tak częstego pojawiania się oferty na planistę produkcji?
    ReviewUserIcon
    Nadal pracownik

    25.02.2025 00:30

    Pracownik

    Takie (i wyższe) stawki w firmie są jak najbardziej osiągalne, ale wszystko zależy od wyceny stanowiska i Twoich kompetencji. Jeśli naprawdę jesteś wymiataczem, to możesz liczyć, że zostanie to docenione :)
    ReviewUserIcon
    Miłosz

    10.04.2025 19:59

    Inne

    Zgadzam się z przedmówcą jest dokładnie tak jak pisze. Często osoby kierujące zespołami są kompletnie zielone, funkcjonuje chaos decyzyjny i podejmowane są złe decyzje, które sprawdzają się tu i teraz, ale w przyszłości powodują duże problemy. I nie, posiadanie dużych kompetencji tez jest problemem, bo jak umiesz więcej od twojego przełożonego to automatycznie jesteś na celowniku (stajesz się potencjalnym kandydatem na jego stanowisko).
    ReviewUserIcon
    Był, pracował i nie został

    01.04.2025 15:28

    Były pracownik

    Bezwzględna firma. Zero skupułów. Zwolnią Cię tak abyś był z dnia na dzień z niczym. I proponują abyc szedł na l4. Znam 5 osób tak zwolnionych. Słabo, bardzo słabo.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Flytronic S.A?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Piotr

    13.12.2024 08:20

    Kandydat

    Czy w niedzielę też można pracować?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    10.02.2025 19:42

    Pracownik

    Tam twarda, upierdliwa ewidencja, pracujesz pn-pt od godziny do godziny chyba że ci każą zgodzą się inaczej, na rozmowie oczywiście to inaczej przedstawiają Genralnie jak wychodzi z budynku to odbijasz się czy prywatnie czy służbowo A ktoś przez kamery z monitoringu obserwuje czy wszyscy dobrze (usunięte przez administratora) i nikt się nie obija..
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    10.02.2025 19:22

    Były pracownik

    Hmm, w moim przypadku był tak, pracowałem kilka lat, wiem że za moimi plecami proponowali moje stanowisko moim najlepszym zaufanym podwładnym. Pewnego dnia wychodzisz do stołówki, wracasz a czekają dwie panie HR (aby mieli więcej świadków poświadczających ich wersje) i dostajesz propozycje nie do odrzucenia że niby sam chciałeś jakieś 3 min na przemyślenie + brak możliwości kontaktu z doradca...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    09.01.2025 18:06

    Były pracownik

    Nadal zwalniają z dnia na dzień ludzi?
    ReviewUserIcon
    Pracownik były

    10.02.2025 19:19

    Pracownik

    Tak, wychodzisz do stołówki, wracasz a czekają dwie panie HR (aby mieli więcej świadków poświadczających ich wersje) i dostajesz propozycje nie do odrzucenia że niby sam chciałeśi jakieś 3 min na przemyślenie + brak możliwości kontaktu z doradca
    ReviewUserIcon
    Gg

    03.07.2024 20:15

    Pracownik

    Szpieszmy się kochać HR, bo tak szybko odchodzi XD
    ReviewUserIcon
    Nick

    30.01.2025 10:37

    Pracownik

    Czyżby ktoś z działu testów ?
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    10.02.2025 19:16

    Były pracownik

    Oczywiście stabilna i rozwojowa... tak muszą o sobie pisać, Odeszła bo były bardzo nietycznie zachowanie wobec pracowników za wiedzą zarządu zresztą, koziołek ofiarny.. reszta pozostała ????‍♂️ Jak to mówią ryba psuje się od głowy.. i na to już nie poradzisz mentorzy zarazy pozostali.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    02.01.2025 08:37

    Kandydat

    Jak wyglada aktualnie atmosfera w pracy? Widzę rekrutację na technika jakości, możecie coś powiedzieć o tym stanowisku?
    ReviewUserIcon
    Mariano Italiano

    05.10.2024 11:25

    Były pracownik

    Sympatycznie z tą premią za 2023... By było, gdybyście pamiętali też o byłych pracownikach, którzy w 2023 dokładali jeszcze swoich starań :)
    ReviewUserIcon
    Nick

    28.12.2024 09:21

    Pracownik

    A zapomnij. Firma roszczeniowa szuka kokosów a na koniec Ci podziękuje.
    ReviewUserIcon
    JJ

    23.11.2024 17:10

    Kandydat

    Witam, Jak wygląda praca w Dziale Zakupów. Ile pracuje osób? Jakie są zarobki? Jak wygląda rekrutacja?
    ReviewUserIcon
    Chce się przyjąć

    27.08.2024 20:48

    Kandydat

    Witam serdecznie. Czy warto się aktualnie przyjmować do firmy Flytronic? Stabilność zatrudnienia dla starających się pracowników jest zapewniona?
    ReviewUserIcon
    pracownik

    31.08.2024 09:02

    Pracownik

    ojj warto, mi się naprawdę bardzo podoba, fajna praca, warunki, spoko ludzie i kadra zarządzająca. Nie polecam słuchać malkontentów tutaj, bo to rodzaj ludzi, którym nigdy nic nie pasuje
    ReviewUserIcon
    anonim

    07.08.2024 04:48

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    66

    13.08.2024 23:16

    Pracownik

    Wam za dobrze jest. Mało robić, dyskutować i o kasę wiecznie narzekać. 5900 brutto podstawy w pierwszym roku pracy na jednej zmianie, gdzie nie ma taśmy i maszyn to źle???Zapraszam na strefę.....tam dostaniecie odpowiednie benefity, nauczycie się prawdziwej dyscypliny pracy i poznacie prawdziwych pseudo kierowników. Wszędzie trawa wydaje się bardziej zielona, tylko jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że Ci co sami odeszli na kolanach chcą wrócić do Flytronica.
    ReviewUserIcon
    666

    15.08.2024 14:58

    Inne

    Aha czyli gdzie indziej jest być może gorzej to już nie można narzekać,i próbować coś zmienić na lepiej.No idąc takim tokiem myślenia to byśmy dalej po drzewach skakali i banany wcinali.Praca jest w większości stanowisk przy "chemi" i nie każdy tam może robić.Zdarzały się przypadki że ludzie nie mogli dalej pracować ze względu na alergie skóry lub dróg oddechowych,lub mają co chwilę badania na wątrobę.
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    01.08.2024 13:27

    Kandydat

    Ile dni po rozmowie +/- dali odpowiedź że przyjmują bądź nie?
    ReviewUserIcon
    Merytoryczny.

    07.07.2024 21:59

    Pracownik

    Kiedyś był wolumen X. Obecnie jest wolumen Y. Osoby Z chcą aby przy zwiększonym wolumenie nadal na to wszystko spuszczał się zloty deszcz troski i uwagi. Zapraszam do stanowiska. To jest V razy więcej niż niedawno. Proszę o sklonowanie wybranych osób i obsadzeniem ich wszystkich stanowisk. Tak zebrana ekipa klonów pana X i pana Y oraz pani Z zapewno nalezytą troskę i uwagę przy wybujałej normie. Marzenia rozbijają się o rafę twardej rzeczywistości.
    ReviewUserIcon
    Znawca

    03.04.2024 09:48

    Kandydat

    Wiele osób wypowiada się negatywnie. Ale czy dotyczy to wszystkich działów w firmie? Jaka jest atmosfera w kadrze inżynierskiej? Chodzi o konstruktorów / osób technicznych / inżynierów / elektroników, projektujących wykorzystując programy CAD. Czy podane w ofertach pracy widełki płacowe są realne do osiągnięcia na starcie, czy dopiero po kilku latach pracy? Wlicza się to premia, czy to sama podstawa?
    ReviewUserIcon
    Mietek

    27.06.2024 04:44

    Inne

    Zależy co w praktyce piszecie. Jeśli sama prawdę i to „merytorycznie” jak chcą to nie powinno być problemów a sam bym poczytał. Co sie tam na technicznym dzieje ze moglibyście odradzić?
    ReviewUserIcon
    Kajtek

    27.06.2024 21:40

    Inne

    W każdej firmie, w każdym dziale, w każdej grupie ludzi jest pewna ilość amatorszczyzny, niekompetencji i (usunięte przez administratora) Tak wygląda świat. Problem polega na tym, że prawie każdy logicznie myślący przedsiębiorca takie zachowania i działania eliminuje... a Flytronic uczy się z tym żyć (mimo iż większość tych bzdur jest wytykana palcami przez wiele osób z całej firmy). Ludzie, którzy wytykają te głupoty nie są doceniani i nie dziękuje się im - to wrogowie publiczni #1. Dlatego każdy siedzi cicho, nikt już się nie odzywa - nie ma to najmniejszego sensu. Obecne zarządzanie zabiło kreatywność i chęć rozwoju u wielu osób. Po co się starać skoro ktoś "wyżej" wie lepiej? Każdy nowy dzień to nowy absurd. Już mało kto traktuje tę firmę poważnie. Możesz tu zdobyć trochę wiedzy, możesz poznać sporo wartościowych ludzi, ale jak codziennie widzisz przedszkolne głupoty to człowiekowi się odechciewa... I dlatego mało kto poleca tę pracę na dłuższą metę. Przyjdź, zdobądź doświadczenie i nową wiedzę, a później uciekaj. Flytronic/WB to spoko firma żeby sobie ubarwić przyszłe CV.

    Kontakt - Flytronic S.A

    Bojkowska 43 44-100 Gliwice

    NIP:9691513993

    KRS:0000298330

    https://www.wbgroup.pl/flytronic/
    Branże: Transport lotniczy

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    27.06.2024 14:20

    Pracownik

    Były duże zwolnienia, teraz zatrudniają na nowo. Skończy się kontrakt, albo przeniosą produkcję gdzieś w Polskę i znowu zwolnienia. To nie jest decyzja Flytronica tylko właściciela WB Group. Jesteś numerkiem. Nie polecam, radzę uważać. Nic pewnego.
    ReviewUserIcon
    już nie pracuje

    27.06.2024 19:38

    Były pracownik

    Potwierdzam. Fajni ludzie ale totalny brak stabilizacji, sami nie wiedzą co będzie za rok czy dwa.
    ReviewUserIcon
    Jagoda

    14.05.2024 02:08

    Inne

    Widzę sporo wpisów o zwolnieniach i wymianie kadry. To jakie są szanse że w ogóle przedłużą człowiekowi umowę i od czego to zależy? Już byłam w takiej firmie gdzie były 3 miesiące i out, bo potrzebowali tylko tymczasowo ludzi do dodatkowej pracy w sezonie tylko nie uprzedzili o tym, przykre to było.
    ReviewUserIcon
    Poziomka

    24.05.2024 15:20

    Pracownik

    Jeśli masz w miarę stabilną pracę i jedyne co cię kusi to minimalnie lepsze pieniądze... to nie polecam, bo możesz się nieźle przejechać na obietnicach, które usłyszysz.
    ReviewUserIcon
    Kogel-mogel.

    24.05.2024 23:13

    Pracownik

    Ale jak to? Komu się nie podoba? Podaj przykłady.
    ReviewUserIcon
    @uwaga

    23.09.2023 08:22

    Kandydat

    Firma wydaje się fajna a w rzeczywistości wychodzą same negatywy. Uwaga stawki z dnia na dzień zmieniły się o 500zl na rękę bo mają dużo kandydatów. Odezwiesz się w firmie wylatujesz. Nie ma rozmowy z pracownikiem. Ludzie (usunięte przez administratora) Zastanówcie się 3 razy zanim tam pójdziecie. Szybki rozwój wiąże się z ciągłymi zmianami oczywiście na niekorzyść pracowników.
    ReviewUserIcon
    Monika

    26.04.2024 15:16

    Pracownik

    Potwierdzam kierownik nie kompetencyjny. Nie patrzy zupełnie tego jak ludzie pracują tylko jakie łączą ich relacje. Jak ktoś się okazuje za dobry to po prostu go niszczy. Albo próbuje upokorzyć będąc na hali. Zero szacunku do pracownika chyba że chodzi się na papierosa z Panem Tomkiem lub Marcinem. Wtedy ma się szanse nawet pracować dłużej , nie wierzcie w umowy bo to kłamstwo.
    ReviewUserIcon
    Inteligent przyjaciel.

    08.05.2024 01:37

    Pracownik

    Płacą to usuwają. Klimat jest taki że 3 miesiące i kolejny/a? To musi grać jak orkiestra. Ludzie akurat to 2gi plan. Cicho i tanio. Zmiany bolą ale tylko tych na dole stawki.
    ReviewUserIcon
    Monika

    26.04.2024 15:11

    Były pracownik

    Witam chciałam opisać sytuację w firmie Flytronic. Zostałam zwolniona z dnia na dzień z względu na to że Panu (usunięte przez administratora)który jest kierownikiem nie odpowiadała moja osoba. Zacznę jednak od początku zanim zostanę oblana brudem z strony Flytronic . Pierwsza i kluczowa sprawa jest że musisz być szcztucznie miły i koleżeński. Tak naprawdę połowa tych ludzi nawet nawzajem się nie lubią a jeżeli kierownik zauważy że z kimś się nie dogadujesz od razu Cię (usunięte przez administratora) U niego liczy się ciacianie kawka na dworze i dobra mina. Najlepszy nawet pracownik nie ma szans tam pracować jak nie będzie się integrował. Trzeba być uśmiechniętym zadowolonym przyjacielskim best friend. I ogólnie umowami też się nie przejmujcie.(usunięte przez administratora) Umowy są inne niż obiecują mają być na rok okazuje się że po 3 miesiącach dostaje się na pół roku. Bez podwyżki. (usunięte przez administratora) Musisz być grzecznych i pokornym wtedy masz szansę i tolerować zachowanie niektórych bardzo miłych osób. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Gumiś

    27.04.2024 13:07

    Pracownik

    Każdy ma prawo do swojej opinii i spostrzeżeń na temat firmy. Niestety nie zgodzę się z tym co napisałaś . Byłaś osoba bardzo konfliktową to potwierdzi nie jedna osoba tu pracujląca , a w opinii którą wystawiasz tutaj mogłaś dodać w jaki mało profesjonalny i bardzo agresywny sposób przyjęłaś zwolnienie ? Powiem tyle słabe to było z twojej strony i dobrze że nikt nie ucierpiał.
    ReviewUserIcon
    Anonim

    15.05.2024 17:25

    Pracownik

    Gdybyś dostał wypowiedzenie pół godziny przed końcem zmiany i w dodatku przed urlopem na który miałeś iść ciekawe jakbyś zareagował . Gdybyś został bez dochodu jakiegokolwiek . Łatwo się mówi gdy liże się (usunięte przez administratora) odpowiednim osobą ???? a komentuje to ktoś kto nawet nie miał z mną styczności . Ale za to wszystko najlepiej wiedzą
    ReviewUserIcon
    Żałosne

    21.10.2023 10:11

    Pracownik

    Firma przedstawiana w samych superlatywach, jednak w brew pozorom jest zupełnie inaczej. Kadrą szkolącą nowych pracowników są osobą która pracuje niewiele dłużej od nas samych. Osoba odpowiedzialna (usunięte przez administratora) Tak naprawdę nie o nich nie wie. Umowy są nie przedłużane z dnia na dzień. Na rozmowie kwalifikacyjnej pozornie miała Pani zapewnia o współpracy na parę lat w stabilnym miejscu, lecz tak nie jest. Nikt nie bierze pod uwagę że nowy pracownik rezygnuje ze swojej długoletniej pracy, bez skrupułów zostaje zwolniony podając powód jeden i ten sam większości pracowników. Osoby są oceniana przez kierownika z którym nie mają żadnego kontaktu. (usunięte przez administratora) ale tak naprawdę nikt nigdy nie zwrócił im uwagi, że są popełniane. Na końcu dowidujesz się , że każdy o Ciebie walczył, a osoba która była za ciebie odpowiedzialna nie miała wpływu na decyzję zarządu. Nie polecam marnować czasu w tej firmie. Ludzie dobierani na zasadach "(usunięte przez administratora) . Osoby które są niekompetentne, ale doskonale rozumieją potrzeby " Ala koordynatora" zostają by decydować o losie innych. Nie liczą się umiejętności związane z pracą , one są bez znaczenia . Dla tej firmy liczy się atmosfera (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Aneta HR

    09.11.2023 14:43

    Pracownik

    Szanowna Pani. Bardzo mi przykro, że nasza współpraca dobiegła końca, ale jak już wspominałam były ku temu powody. W trakcie trwania okresu próbnego popełniała Pani wiele błędów, a wykonane przez Panią detale, były pouszkadzane, wymagały poprawek oraz czyszczenia ze względu na zabrudzenia żywicą epoksydową. We wrześniu przyjęliśmy na obie hale - Laminatów oraz Produkcji Mechaniki - 14 pracowników technicznych – nie przedłużono umów 2 osobom ( w tym Pani). Od początku roku 2023 w firmie zostało zatrudnionych ponad 150 pracowników z czego okresu próbnego nie przeszło 7 osób, pozostali pracownicy otrzymali umowy na stałe. Czy to dużo – 7 nieprzedłużonych umów na taką ilość przyjęć? W mojej ocenie jest to znikomy procent. Niestety okres próbny zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem dla obu stron co do kontynuacji zatrudnienia. Rekrutujemy kandydatów, nie po to, aby po okresie próbnym ich zwalniać, ponieważ utworzenie nowego stanowiska pracy jest dla pracodawcy sporym kosztem i wiąże się z kolejnymi szkoleniami oraz zaangażowaniem ze strony liderów i koordynatorów w celu przyuczenia nowego pracownika do zawodu. Proszę nie pisać, że: ,,umowy są nie przedłużane z dnia na dzień”, gdyż jest to nieprawda. Otrzymała Pani informację na 10 dni przed zakończeniem 2 miesięcznego okresu próbnego, a do tego została Pani zwolniona z obowiązku świadczenia pracy z zachowaniem prawa do wynagrodzenia. Życzę Pani powodzenia w nowej pracy.
    ReviewUserIcon
    Żałosne

    10.11.2023 13:20

    Były pracownik

    "W trakcie trwania okresu próbnego popełniała Pani wiele błędów, a wykonane przez Panią detale, były pouszkadzane, wymagały poprawek oraz czyszczenia ze względu na zabrudzenia żywicą epoksydową. " Rozumiem że u Państwa w firmę okres próbny nie polega na nauce nowych czynności , co wiąże ze sobą na początku popełnianie błędów . W takiej sytuacji nakierowuje się pracownika na błędy które robi poprzez rozmowę , którą przeprowadza osoba odpowiedzialna starająca się znaleźć przyczynę. W tej firmie pozwala się pracownikowi powielać błędu innych osób , ponieważ jak już było wspomniane firma nie posiada kadry szkolącej. Jeden zasobnik przechodzi przez tak wiele rąk że argument przybrudzenia żywiąca jest żenujący. Jeżeli były popełniane takie rażące błędy ,które zostały przytoczone w odpowiedzi na negatywny komentarz , dlaczego współpraca nie została zakończona na wcześniejszym etapie ? Dlaczego nikt nie zabronił wykonywać dalszych czynności zwracając na to uwagę ? Może to będzie argument dający do myślenia osobą które zamierzając rozważać zatrudnienie w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    @Iwan69

    13.09.2023 15:13

    Kandydat

    Cześć czy to prawda , że obecne stawki wynagrodzenia dla operatorów spadły do 4 tys złotych ? Czy są obecnie przyjęcia do firmy ? Czy różnią się wypłaty pomiędzy stanowiskiem laminatory a montera ?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    19.04.2024 00:33

    Inne

    Stawka bez zmian? Niższa nawet?
    ReviewUserIcon
    Lol

    19.04.2024 23:52

    Kandydat

    Po okresie próbnym 10% podwyżki
    ReviewUserIcon
    Darz Bór

    14.02.2024 08:20

    Inne

    Praca jako konstruktor, czy coś więcej mogą się pracownicy wypowiedzieć? Bo co jakis czas oferta wraca. Tyle roboty czy ludzie nie wytrzymują?
    ReviewUserIcon
    anonim

    20.03.2024 00:06

    Inne

    Czyli praca niepewna? Tj można się starać i dobrze pracować a decyduje widzimisię? No tak to firma na dłużej nikogo nie zatrzyma a fama pójdzie w eter. Odpływ pracowników. Czyli generalnie mając jakieś zobowiązania lepiej biedować niż słać cv do tej firmy?
    ReviewUserIcon
    serio?

    21.03.2024 17:55

    Inne

    Ślij cv, idź i zobacz na własne oczy, przepracuj miesiąc i sam oceń. Sporo prawdy jest w komentarzach, ale nie możesz tylko na tym bazować.
    ReviewUserIcon
    MM

    13.03.2024 10:25

    Inne

    Czy na stanowiskach Technologa, Inżyniera itd poza stawką zasadniczą jest jeszcze wypłacana premia (typu miesięczna, kwartalna, uznaniowa) ? Czy tylko jest goła stawka ?

    Zostaw merytoryczną opinię o Flytronic S.A

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    KOMPETENCJE

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    W GRUPIE WB spółka stanowi ośrodek badawczo-rozwojowy w obszarze systemów obserwacyjno-rozpoznawczych bazujących na bezzałogowych platformach latających. Dzięki doświadczonej kadrze inżynierskiej i kreatywnemu zespołowi programistów spółka posiada unikalne w skali światowej kompetencje w następujących obszarach.

    Zobacz więcej

    HISTORIA

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    Spółka FLYTRONIC została założona 1 lutego 2008 r. Od samego początku główną dziedziną działalności spółki jest prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie mechaniki, elektroniki i informatyki do zastosowań w sektorze lotniczym. Zespół przedsiębiorstwa to wysokiej klasy specjaliści z takich dziedzin jak zarządzanie, informatyka, elektronika oraz lotnictwo. Spółka blisko współpracuje z licznymi instytucjami naukowymi.

    Zobacz więcej
    MortarboardIcon
    CalendarIcon