opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Flytronic S.A

Profil oficjalny - płatna współpraca

4/5

Na podstawie 3017 ocen
Opinie(330)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(330)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O NAS
  • .
  • KOMPETENCJE
  • .
  • HISTORIA
  • .
  • KARIERA
  • .
  • KONTAKT

O NAS

KOMPETENCJE

HISTORIA

KARIERA

KONTAKT

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Częstochowa
  • Zabrze
  • Tychy
  • Sosnowiec
  • Bielsko-Biała
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Gliwice
  • Żerniki
  • Szałsza
  • Żernica
  • Czekanów
  • Przyszowice
  • Czechowice
  • Przezchlebie
  • Kozłów
  • Ziemięcice
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
Regulamin i polityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Gliwice
  4. /
  5. Opinie o Flytronic S.A

Opinie

Opinie o Flytronic S.A Gliwice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Flytronic S.A!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Paweł S

    15.10.2025 08:17

    Pracownik

    Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Moim zdaniem praca jest bardzo dobra — wynagrodzenie atrakcyjne, premie wysokie, a zakres odpowiedzialności niewielki.
    ReviewModeratorIcon
    Iga

    16.10.2025 11:40

    Inne

    Fajnie usłyszeć coś pozytywnego ale dałbyś trochę więcej konkretów dla wiarygodności! Ile jest tego wynagrodzenia, że takie atrakcyjne? Premia roczna czy uznaniowa czy jaka, bo mogą być różne, wiadomo ;)
    ReviewUserIcon
    Hahaha

    17.10.2025 16:00

    Pracownik

    Zatrudniłem się tu po pierwsze dla pieniędzy, po drugie dla prestiżu, a po trzecie — żeby zdobyć nowe doświadczenie. Nigdy nie zmieniałbym pracy tylko dlatego, że w jednym miejscu jest premia, a w innym jej nie ma.
    ReviewUserIcon
    Halinka

    17.10.2025 03:39

    Inne

    Jakby się kto zastanawiał wg czego powstały oceny to istnieje taka instytucja jak konfident.(ty byłeś wporzo i nie donosiłeś na swoich kolegów-koleżanki z pracy za byle (usunięte przez administratora) konfident udaje że jest wporzo i donosi jak leci:)).
    ReviewUserIcon
    Premia

    16.10.2025 18:29

    Inne

    Premia roczna jutro wleci na konto. Dziękuję Pan Flytronic. Gdzie indziej dostaniecie 13 wypłatę?
    ReviewUserIcon
    znaku

    16.10.2025 15:57

    Kandydat

    Czy jest możliwość odbycia praktyk w tej firmie?
    ReviewUserIcon
    dzień

    15.10.2025 16:21

    Pracownik

    Dobry. Ja w sprawie tej ruletki przegrałem wszystkie oszczędności ale udało mi się zastawić dobytek w lombardzie i kręcimy dalej. Trzymajcie kciuki może szybko się odkuję
    ReviewUserIcon
    Bi

    15.10.2025 19:58

    Pracownik

    Zastawiles audi z czarnym znaczkiem? Jest sporo warte np. pełne premie pracowników z całej firmy.
    ReviewUserIcon
    anonim

    14.10.2025 19:33

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Grubas

    15.10.2025 07:21

    Inne

    Szkoda, chciałem właśnie kupić sobie audi i zmienić znaczek na czarny. Wydaje mi się, że taki tuning dodałby trochę mocy.
    ReviewUserIcon
    otrzymałem

    12.10.2025 17:32

    Pracownik

    otrzymałem premię i teraz w końcu będę mógł postawić wszystko na czerwone, żeby ją dalej pomnożyć także jak dla mnie wszystko w jak najlepszym porządku
    ReviewModeratorIcon
    Ignacy

    13.10.2025 13:10

    Inne

    Wyżyjesz z samej podstawy gdybyś przegrał premię? Jeśli to takie zacne kwoty to gratuluję.
    ReviewUserIcon
    otrzymałem

    13.10.2025 14:26

    Pracownik

    Dzień dobry. W nawiązaniu do sformułowanego zapytania chciałbym tylko odpowiedzieć w następujący sposób: nawet jeżeli nie to trudno
    ReviewUserIcon
    Angela

    11.10.2025 11:49

    Kandydat

    Czy do laminowania przyjmują osoby bez doświadczenia ? Na jakie wynagrodzenie może liczyć początkujący laminator?
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    11.10.2025 11:44

    Kandydat

    Czy jest ktoś w stanie napisać merytoryczny komentarz o tej firmie?
    ReviewUserIcon
    Tajniak

    10.10.2025 23:53

    Pracownik

    Dziwne ze narzekane tu jest ja wszystkie działy firmy oprocz logistyki?Odkąd zmienił się tam (usunięte przez administratora),to zajmują się tam już tylko piciem kawy i ciągłym narzekaniem na produkcję. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Skryba_księgi_plebsu

    10.10.2025 08:20

    Były pracownik

    Pracując w tej firmie, można poczuć się jak w pułapce bez wyjścia. Brak premii rocznej to czysta kpina – obiecują złote góry na początku, a potem cisza, jakby wszyscy zapomnieli, że istnieją motywatory finansowe. Zero uznania za ciężką pracę, tylko ciągłe wymówki o "trudnych czasach". Podwyżki? Zapomnijcie! Przy dobrych wiatrach dostaniecie parę groszy raz na rok. Człowiek haruje po godzinach, a w zamian dostaje uśmiech i klepnięcie po plecach (deserki lub pizze dla pracowników 😉 ). To demotywujące i frustrujące. Awanse? To dopiero kabaret! Stanowiska rozdawane po znajomości, bez względu na kompetencje. Jeśli nie jesteś w klikach z szefostwem, możesz zapomnieć o rozwoju kariery. Widziałem, jak osoby bez doświadczenia lądują na kluczowych pozycjach tylko dlatego, że są "kumplami" z góry. Brak kompetencji u niektórych kierowników to norma – podejmują decyzje, które szkodzą zespołowi, a sami nie mają pojęcia o branży. Chaos, błędy i zero odpowiedzialności. Co gorsza, w firmie panuje atmosfera inwigilacji. Są tacy, co nic nie robią, tylko obserwują innych: liczą, ile razy ktoś idzie do toalety czy na kawę. To chore, można poczuć się jak w więzieniu, gdzie każdy krok jest monitorowany. A przelotne igraszki w toalecie? Plotki krążą, ale nikt nie reaguje – podwójne standardy w pełnej krasie. Dział HR? To żart. Mają tylko być i wyglądać ładnie, ale realnej pomocy zero. Skargi ignorowane, problemy zamiatane pod dywan. Jak już chcą dać premie roczna za rak 2024 w październiku 2025 to przynajmniej wypadałoby poinformować pracownika dlaczego dostał tej wysokości premię a nie ukrywać się za jakimś sztucznym algorytmem w Excelu, w którym nie uwzględnia pracowitości, efektywności pracownika. Firma stoi w miejscu, a pracownicy wypalają się z dnia na dzień. # czas na zmiany #dobry_pracownik #stop_kolesiostwu #precz z cenzurą #stop_donoszeniu
    ReviewUserIcon
    AndrzejGołota

    10.10.2025 22:04

    Były pracownik

    masz racje nikt nie patrzy na to czy ktoś robi 100%,200% czy 10% normy. wszyscy są traktowani na równi. Mam nadzieje że to się zmieni i kierownicy zaczną doceniać te osoby które chcą pracować a rozmowy o premiach będą uzasadniane dlaczego każdy pracownik dostał tyle i co ma poprawić żeby dostać więcej.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    10.10.2025 22:04

    Pracownik

    To nie są pojedyńcze osoby, tylko całe działy, chcesz mi powiedzieć że w kilku działach cały zespół nie wykonuje obowiązków? 😉 A też nie widziałem żeby zmieniło się coś w regulaminie wynagrodzeń, w którym nadal jest premia roczna, więc mimo wszystko wypadałoby wypłacić każdemu - mniej lub więcej, ale każdemu.
    ReviewUserIcon
    Kreator mody

    18.09.2025 18:24

    Pracownik

    Pojazdy po firmie na wszelkie tematy itd. Ale jak ktoś napisał że Panie z HR to nie do końca modelki i nie do końca potrafią się ubrać to komentarz znikł 😅 O takiego flytronica nic nie robiłem
    ReviewModeratorIcon
    Nadia

    09.10.2025 06:13

    Inne

    Niezłe macie tam problemy, że wam się ludzie z wyglądu nie podobają, skoro tylko to jest problem, to pewnie stawki świetne? ;)
    ReviewUserIcon
    PremieR

    09.10.2025 11:16

    Pracownik

    Stawki sa tak dobre, ze nawet premii nie potrzeba, bo po co, na co to komu? 75, 50%? Za duzo, rozpieszczaja nas tu! :* I dlatego zajmujemy sie glupotami, bo na powazne sprawy nie mozemy narzekac, mamy tu jak w bajce. Daje 5 gwiazdek i pozytywa.
    ReviewUserIcon
    Kapitan Lizus.

    04.10.2025 15:11

    Pracownik

    Obecnie jestem na etapie testowania zagłuszarki telefonów komórkowych. Ma to umożliwić niczym nieskrępowaną pracę osobom,których dłonie nader często przyklejone są do tegoż urządzenia. Projekt wykonuję własnym nakładem sił i środków. Ustawiam również fotokomórki sprawdzające punktualność personelu w docieraniu na wyznaczone stanowiska pracy. Działania te przyniosą same korzyści. Dla Nas wszystkich. Bądźmy odpowiedzialni i odpowiadajmy za to co robimy:)
    ReviewUserIcon
    Kontra

    03.10.2025 19:53

    Pracownik

    Czy to prawda że wkrótce ma powstać związek zawodowy? Ktoś wie z kim się skontaktować żeby móc się zapisać?
    ReviewUserIcon
    L

    03.10.2025 21:17

    Pracownik

    Tak a na czele tych związków mają być te same osoby które stoją obecnie za "przedstawicielami pracowników". Kompetencja, dyplomacja, skutecznosc XD
    ReviewUserIcon
    Aenigma

    01.10.2025 11:44

    Asystent AI

    Hej, czy ktoś wie, jak wygląda praca na stanowisku inżyniera ds. jakości dostawców? Na ile wymagania z branży lotniczej albo automotive są surowe i czy opłaca się aplikować bez certyfikatów typu VDA 6.3 albo ISO 9001? W ofercie podkreślają doświadczenie w audytach jakościowych. Jest karta sportowa i dofinansowanie kursów. Oczekują bardzo dobrej znajomości angielskiego technicznego. Wypisali prywatną opiekę medyczną jako benefit.
    #InzynierJakosci
    ReviewModeratorIcon
    Iga

    02.10.2025 11:16

    Inne

    Czyli mówisz lepiej mieć certyfikat. Oni nie sprawdzają tej wiedzy i tych umiejętności na rozmowie rekrutacyjnej? Tak trochę zastanawiające że patrzą na papierek choć realnie tej wiedzy nie potrzebują...
    ReviewUserIcon
    Cham

    02.10.2025 14:21

    Inne

    Trzeba wierzyć, że ocenią faktyczną wiedzę oraz doświadczenie i ktoś będzie miał determinację aby przełamać formalne przeszkody.
    ReviewModeratorIcon
    Aurelia

    24.09.2025 21:49

    Inne

    Bardzo patrzą na doświadczenie jeśli chodzi o inżyniera czy już sam fakt ze masz studia wystarczy, może ktoś był na rozmowie i wie na co zwracają uwagę
    ReviewUserIcon
    Cham

    24.09.2025 22:09

    Były pracownik

    Aurelia, lepiej nie przychodź. Co prawda polska język - trudna język, ale od inżynierów też się troszeczkę w tym zakresie wymaga.
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.09.2025 11:17

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Panna z HR

    24.09.2025 11:47

    Pracownik

    Witam, Poproszę o szczególowe informacje! Sprawa pilna! ASAP Angelika Sosnowska
    ReviewUserIcon
    Łysy Boss

    22.08.2025 15:21

    Inne

    Drodzy Państwo, pracownicy obecni, byli i przyszli. Odkąd tu pracuję obserwuję ludzi zarządzających, ich zachowania, wiedzę, kompetencje. I może zacznę od ludzi, którzy najczęściej są wymieniani na tej stronie, czyli o HR. Od czasu zatrudnienia nowej kierowniczki (usunięte przez administratora) zmieniło się tyle że: -Dowiedzieliśmy się o zbyt wysokich wypłatach ludzi na produkcji, -Jeśli chcesz podwyżkę to przyjdź pod koniec roku, wtedy jest odpowiedni na to czas (nikt nie wie dlaczego) -Przez resztę roku nie załatwiamy nic innego tylko nabijamy gwiazdki na goworku (który i tak wszyscy biorą z przymrużeniem oka, bo piszą tu tylko ludzie wkurzeni na pracodawcę) Aktualnie nie widać, aby HR zajmował się czymś wartościowym dla firmy, bo gwiazdki na tej stronie nie dają nic, a nawet tylko pogarszają wizerunek firmy. Kolejna kwestia: Dyrektorzy Nie będę się wypowiadał na temat pracy ich wszystkich, bo są tacy którzy robią to z pasji, może z pragnienia zrobienia czegoś co rzeczywiście zostanie zauważone z pozytywnym odzewem, ale są też tacy, żeby wziąć przysłowiową "kiełbasę od psa". Po co ci pieniążki, przecież dużo zarabiasz. Płatne nadgodziny? To tylko nadwyręży nasz budżet, masz do odebrania. Obiecana od grudnia premia roczna? Nadal nic nie słychać. Ale jak przychodzi co do czego to dziwią się że ludzie nie chcą pracować. Drodzy Dyrektorzy, nie dziwcie się. W końcu powiedzenie "Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" nie wzięło się znikąd. Aktualnie pracuje w firmie coś między 250 a 400 osób. Duża część z nich nie ma co robić, bo Planiści (których jest już bardzo dużo, a jeszcze są rekrutowani) nie umieją dobrze rozplanować produkcji. Ludzie wyżej postawieni nie widzą tego, że nasze drony nie są najlepszej jakości. A to dlaczego? Bo kontrola jakości nie zna się na swojej robocie. Oprócz tego zaczynają pracę dopiero po godzinnej kawce i półtoragodzinnym spotkaniu nie wiadomo o czym. Rzeczywiście pracują dziennie około 2 godziny (przy dobrych wiatrach). To po co tylu ludzi tam pracuje? Mógłbym napisać książkę o problemach Flytronicowych, ale to i tak nic by nie dało. Programiści? Cały czas pracują na rozwalonych kodach, bo nie chce im się przepisywać na czysto. R&D? Testują nowe rozwiązania u klientów 😂 Jak można się tak zniżyć i nie testować tego w naszym garażu, tylko zwalać robotę całej firmy na klientów? Później są niepotrzebne delegacje po całej polsce i świecie. I wiele innych działów tej firmy. Chyba jedynie księgowość i kadry robią swoją robotę poprawnie i bez problemów. PS. Nadal wszyscy czekamy na nowe AirPodsy i czarny znaczek Audi, bo najwidoczniej na to pieniądze są.
    ReviewUserIcon
    V

    27.08.2025 10:21

    Kandydat

    Tak to jest, jak wolą wziąć pionka, który zawoła mniej za swoją pracę i potem nie ma pojęcia jak funkcjonuje przedsiębiorstwo czy procesy produkcyjne i tak siedzi wpatrzony w cyferki na ekranie, bez empirycznych doświadczeń działów podlegających pod jego jurysdykcję. Nie dziwi mnie, że jest jak jest, właśnie z takich powodów. Druga sprawa - póki trwa konflikt to WB ma robotę. Niewątpliwie zaraz po tym okaże się, że Flytronic nie ma siebie pomysłu i wrócą do garażu.
    ReviewUserIcon
    Cham

    22.09.2025 19:31

    Były pracownik

    Szefowa HR to przykład niezwykle wykształconej osoby, która jednak zupełnie nie zna się na ludziach, a to niestety konieczność w tym fachu. Aserywność: 100 Inteligencja emocjonalna: 0 Szczerość: -100 cofam swój komentarz o ciuszkach, bo ja z kolei nie znam się na modzie.
    ReviewUserIcon
    Xyz

    18.09.2025 23:03

    Były pracownik

    Najgorsza firma z jaką miałem styczność, zdecydowanie o rok za długo! Pieniądze? Marne, nic z tego co było obiecane na rozmowie nie miało odzwierciedlenia w dalszej karierze, pieniędzy na podwyżki nie ma, ale ważne że WB na okładce forbesa, taka biedna firma! No ale po co płacić, skoro pan P. zatrudni sobie młodych „ambitnych” którzy ledwo wyszli ze szkoły za małe pieniądze, bo pierwsza praca, to robotę wezmą, na produkcję pan M. Sobie weźmie osoby pierwsze lepsze z łapanki które pojęcia nie mają co robią, placic też za dużo im nie trzeba, bo przyszli z innego (usunięte przez administratora) gdzie były 3 zmiany, tu nie ma więc myślą że złapali okazję życia, a pieniądze to tam drugorzędne 😊 Jedna wielka toksyczna atmosfera, ale wszyscy się przytulają i udają że się tak uwielbiają ;p jak ktoś rozważa pracę w tym miejscu, szczerze odradzam, chyba że chce skończyć na l4 od psychiatry - tylko pamiętajcie, zarobki małe, to l4 jeszcze mniejsze - nie warto w tej firmie ;p
    ReviewUserIcon
    Y

    11.09.2025 07:40

    Pracownik

    Zacznijmy od tego, że Flytronic to dobrze prosperująca firma z dużymi możliwościami, ale i niesamowicie źle dobranymi do poszczególnych stanowisk ludźmi, którzy dbają tylko o własne dobro i bezpieczeństwo ich stanowiska. Przede wszystkim nikomu nie polecam produkcji (usunięte przez administratora) Atmosfera naprawdę nieprzyjemna. Ludzie obserwują Cię na każdym kroku, potrafią odpalić stoper i liczyć na jak długą przerwę idziesz, żeby w razie czego móc donieść kierownikowi hali i sobie u niego zaplusować. Plotki roznoszą się szybciej niż ludzie biegną do kuchni po owoce w środy. Już nie wspominając o tym, jak bardzo ludzie potrafią je przekręcić na Twoją niekorzyść. Pewnego dnia idziesz do pracy i wszyscy złowrogo na ciebie patrzą, a Ty musisz dopiero dowiadywać się, jaka plotka tym razem poszła po hali. Na stanowiskach liderów są osadzani w większości ludzie niekompetentni, którzy zostali na owe stanowisko wybrani tylko dlatego, że ładnie donieśli i nie mają oporów przed mobbingowaniem pracowników. Przy okazji mobbingu - zjawisko niesamowicie powszechne. Zgłosisz to komuś wyżej - osoba mobbingująca dostanie delikatne upomnienie słowne, a Ty dowiesz się, że jesteś problematyczny i ciężko z Tobą współpracować. Przerwy rzecz jasna niesprawiedliwe. Lepiej na produkcji będzie Ci, jeśli jesteś osobą palącą. Wtedy przysługuje ci nielimitowana liczba przerw na papieroska, podczas gdy osoby niepalące mogą wyjść jedynie na 15-minutówkę i to z zegarkiem na ręku. Możesz nawet lubić samą w sobie pracę, ale nie wynagrodzi ci ona zszarganych nerwów przez niezbyt przyjazne środowisko. (usunięte przez administratora)j życie wygląda nieco inaczej(usunięte przez administratora). Tempo pracy jest za to niesamowicie spokojne. Laminaty, które dobry laminater zrobi w ciągu godziny, tam są produkowane przez całą dniówkę. Tak więc jeśli ktoś nie lubi pośpiechu (i najlepiej dodatkowo jest kobietą) - to idealne miejsce dla niego. DPL, jak to DPL. Zatrudniają osoby, które niekoniecznie wiedzą, jak uruchomić komputer, ale przynajmniej ładnie się uśmiechają. Tak więc w razie czego - pamiętaj o uśmiechu!!! Nie wiem, czy warto wspominać o dziale HR. Został już chyba wystarczająco rozsmarowany przez pozostałych opiniodawców. Dział RnD jest za to kompletnie innym działem, bez konkretnego toru działania. Wszystko na szybko, a najlepiej to na wczoraj. Warto nadmienić, że pewnie w większości nie jest to ich wina. Głównym tego winowajcą są planiści i zakupowcy, którzy zamiast działać zgodnie z planem, zostawiają wszystko na ostatni moment, a później są w szoku, że(usunięte przez administratora)Nie myśląc już o tym, że proces integrowania ich z samolotami również trochę trwa. Ale luz - w razie czego dorzuci się trochę pieniędzy do nadgodzin i hulaj dusza, piekła nie ma. A sprytni pracownicy potrafią to wykorzystać - bo przecież skoro po godzinach można zarobić więcej, to trzeba mieć na wtedy coś do roboty. Więc w czasie pracy można sobie tę robotę oszczędzać :). Ale jeśli już nawet to nie pomoże, wtedy (usunięte przez administratora)gdyby ktoś nie miał ochoty zostawać do 20 w każdym dniu tygodnia, łącznie z sobotami i niedzielami. Ale żeby to wyrównać, pracownicy również potrafią ładnie takiego (usunięte przez administratora) Ba! (usunięte przez administratora) Niemniej jednak warto zaznaczyć, że są w firmie pracownicy i dyrektorzy, którym naprawdę zależy. I istnieje faktycznie kilka osób, bez których firma by mocno ucierpiała. Szkoda tylko, że ludzie potrafią z zazdrości plotkować o tych ludziach w najgorszy sposób nie widząc ich nawet nigdy na oczy. Bo stać się ważną osobą w tej firmie naprawdę nie jest ciężko. Wystarczy zakręcić się wokół odpowiednich ludzi. Co innego jest stać się osobą wartościową. Myślę, że warto napomknąć jeszcze o serwisie, na wypadek gdyby czytał to ktoś interesujący się pracą tam. Pracując tam, musisz mieć niesamowitą cierpliwość i być elastyczny. Tam to normalka, gdy dowiesz się, że za godzinę musisz wyjechać na drugi koniec Polski naprawiać coś, czego w życiu nie dotykałeś, a zamiast zostać tam obiecane dwa dni - zostajesz tydzień. Godzinne oczekiwanie na bramkach jednostek wojskowych jest nieuniknione, ponieważ kierownicy projektu nie są w stanie dobrze zorganizować zezwoleń na wejście do jednostek, a gdy przybywasz na miejsce dowiadujesz się, że tak właściwie to nawet nie ma cię na liście i nie możesz wejść. Podsumowując - jeśli nie przeszkadza Ci poniżanie, niesprawiedliwość, seksizm, szowinzm i praca pod presją czasu, a kochasz samoloty (jak my wszyscy) - to firma idealna dla Ciebie!
    ReviewUserIcon
    TryFronic

    12.09.2025 13:37

    Kandydat

    Ech, piękne złomowanie. Generalnie jak jesteś konkretny i masz ambicje to w Flytronicu nie masz czego szukać - z resztą, najlepiej w takim układzie po prostu pomyśleć na spokojnie nad własnym biznesem.
    ReviewUserIcon
    Nick Carter

    12.09.2025 17:17

    Inne

    Wspominać o "dyrektorach którym zależy" to chyba tak zwane samozaoranie? Dla postronnych - mowa o dyrektorach których można policzyć na palcach jednej ręki.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Flytronic S.A?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Rychu

    15.09.2025 20:17

    Były pracownik

    Hejka czy to prawda że teraz te samoloty są produkowane na Ukrainie i nie macie połowy roboty? Ostatnio spotkałem kumpla z którym tam pracowałem i nie mogłem w to uwierzyć...?
    ReviewUserIcon
    Gwiazdeczka

    11.09.2025 08:21

    Pracownik

    Gwiazdy dalej robią sobie zdjęcia w pracy? Bo nie wiem czy mogę też sobie z nimi zrobić bo jest zakaz, ale damy z zbędnych stanowisk chyba nie obowiązuje. Szkoda bo też bym chciała selfie
    ReviewUserIcon
    serio

    12.09.2025 15:18

    Pracownik

    bądźmy na moment poważni i szczerzy - ludzie, którzy w czasie pracy strzelają sobie sweet focie w miejscu pracy i wrzucają je w social media dostępne dla wszystkich powinni dostać dyscyplinarkę od ręki. to jest kpina z pracodawcy, kpina z współpracowników, kpina ze słowa "profesjonalizm". zarząd nie powinien się szczypać z takimi przypadkami tylko walić konkret. to nie jest przedszkole, to nie jest cyrk, to poważna firma i poważna branża. chyba, że się mylę i skończy się na "ciii, zaraz zapomną, uciszmy to"?
    ReviewUserIcon
    Toyota_prius

    12.09.2025 16:56

    Kandydat

    Ma ktoś linka do tego screena?
    ReviewUserIcon
    anonim

    12.09.2025 14:53

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    u

    12.09.2025 14:58

    Były pracownik

    następnym razem proszę użyć opcji szukaj, bo można wyłapać bana -przestrzegam netykiety-
    ReviewUserIcon
    Xxx

    12.09.2025 13:19

    Pracownik

    Trochę to martwi, że ktoś wspomniał, że kierownicy chodzą z podwładnymi do WC. I to tak oficjalnie ? Aż się nie chce wierzyć. Nie wiem jeśli to prawda to jak te kobiety potem mają odwagę spojrzeć swoim mężom, partnerom w oczy... Swoje już tam widziałem więc zgadzam się z komentarzami.
    ReviewUserIcon
    MłodyAmbitny ;)

    10.09.2025 21:06

    Kandydat

    na jakie zarobki może liczyć pracownik techniczny w firmie?
    ReviewUserIcon
    Y

    11.09.2025 07:01

    Pracownik

    4-4,5k na rękę
    ReviewUserIcon
    Zaniepokojony

    09.09.2025 07:15

    Inne

    Czy z działałem HR wszystko w porządku? W ostatnich dniach obserwujemy spowolnienie w przyroście ocen. Stanęło na 4.1.
    ReviewUserIcon
    Uspokojony

    09.09.2025 18:25

    Były pracownik

    Sezon urlopowy. Po przerwie wrócą ze zdwojoną potęgą i przekonaniem, jakoby zwiększona średnia ocena na goworku stanowiła o prestiżu firmy
    ReviewUserIcon
    Łysy z HR

    02.09.2025 12:41

    Pracownik

    Jak tam premie roczne? Podobno będzie bardzo dobrze xd
    ReviewUserIcon
    AureOLA

    06.09.2025 22:20

    Inne

    Kierownicy to inny swiat, fakt. Nieco odklejony, lekko absurdalny. Ich praca nie jest "luzniejsza" - jest inna. Zarzadzanie i nadzorowanie im slabo wychodzi, wszyscy dobrze wiemy jak jest. To, ze firma sie trzyma w kupie to zasluga kazdego pracownika, nie tylko tych "zarzadzajacych". Mam nadzieje, ze nie maja kasy (czy to premii czy % od zysku) od tego ile "ich zespoly" zapierniczaja, ale pewnie sie myle. Wszyscy pracujemy na sukces finansowy firmy, wiec doceniajmy wszystkich - nie tylko tych na szczycie drabiny, bo bez tych nizej wszystko sie rozleci. Flytronic to nie tasma (w typowym znaczeniu tego slowa). Czas to w koncu zrozumiec. Czekamy na premie, przelewu nadal nie ma. Mamy przestac sie starac i oddac calosc w rece kierownikow, logistykow, planistow i technologow? Moze wtedy ta mityczna "gora" zobaczy jak wiele ludzie "na dole" robia za nich robote. Dlatego krotko: jestesmy jedna firma, jednym zespolem. Jak jest robota to wszyscy pracujemy, jak jest luzniej to wszyscy idziemy na kawe. Nie moze byc tak, ze cwaniaczki beda robic wieczna spychologie i brac za to gruby hajs, a reszta ma siedziec cicho i byc wdzieczna za to, ze w ogole moze pracowac. Z takim podejsciem ta firma bedzie martwa szybciej niz pozniej.
    ReviewUserIcon
    Y

    08.09.2025 08:35

    Pracownik

    Kierownik nie widzi, bo widzieć nie chce. Jeśli sumiennie pracujesz, nie palisz, trzymasz się swojej 15-minutowej przerwy i raz na dłuższy czas przystaniesz na 5 minut by z kimś porozmawiać, to bez problemu dostaniesz zjebę za rozmawianie z innymi, bo przecież Twoi koledzy z działu mogą źle się z tym czuć, że oni pracują, a Ty z kimś rozmawiasz. (usunięte przez administratora) z tym, że ci sami koledzy chodzą na 10-minutowego papieroska co godzinę. To przecież normalne, skoro kierownik sam pali i musi sobie czasem na tego papieroska wyjść, a przecież nie będzie hipokrytą ¯\_(ツ)_/¯.
    ReviewUserIcon
    Wiesiek

    04.09.2025 19:52

    Pracownik

    Flytronic to firma, w której ważniejsze są układy i romanse niż kompetencje. HR działa jak dział PR – uśmiechy, prezentacje, ale zero realnej wartości. Ludzi zwalnia się z dnia na dzień, często „po cichu” przez L4, a atmosfera to mieszanka mobbingu i plotek rodem z telenoweli. Przy rosnących zyskach nie ma mowy o podwyżkach czy sensownych premiach – pracownicy są traktowani jak zbędny koszt. Chaos decyzyjny i brak szacunku sprawiają, że nawet osoby z pasją szybko się wypalają albo są wypychane z firmy. Jeśli ktoś szuka miejsca do rozwoju, godnej płacy i normalnych standardów – powinien omijać tę firmę szerokim łukiem.
    ReviewUserIcon
    Usul

    01.09.2025 12:00

    Były pracownik

    Każde zwolnienie z firmy to brak czasu wypowiedzenia. Przymus aby iść na l4, najlepiej do psychologa. To jest mobbing. Mobbing to 2 nazwa firmy.
    ReviewUserIcon
    ursula

    01.09.2025 15:14

    Były pracownik

    Przymusić do niczego nikt nie ma prawa - pamiętaj o tym. Pracodawca może co najwyżej dać ci wypowiedzenie bez konieczności świadczenia usług do końca trwania wypowiedzenia. Jeśli uważasz, że to jest mobbing (tj. zmuszanie) to zamiast na gowork polecam udać się do PIPu i tam to zgłosić. Chociaż i tak to niczego nie zmieni, bo najprawdopodobniej nic nikomu nie udowodnisz... Pamiętajcie pracownicy Flytronic: znajomość regulaminu pracy, kodeksu pracy oraz bhp to podstawa. Jak się z tym zapoznacie to zauważycie, że na każdym kroku pracodawca ma problemy. Nie dajcie sobie wmówić, że "najwyżsi" w strukturach firmy mają zawsze rację i wszystko jest w 100% zgodne z przepisami. Czasami jej nie mają albo naciągają fakty w taki sposób, żeby "było na ich". Jak czegoś nie wiecie to nie ufajcie na słowo - weryfikujcie, zadawajcie pytania i oczekujcie odpowiedzi. Poza obowiązkami macie także prawa - jak każdy pracownik firmy.
    ReviewUserIcon
    Kuba

    20.08.2025 14:43

    Kandydat

    Cześć, widziałem ofertę pracy na specjalistę ds. kontroli jakości elektroniki i zastanawiam się czy nie aplikować. Doświadczenie mam wieloletnie i z poprzednich firm i z obecnej, cały czas obracam się w temacie jakości elektroniki więc myślę, że miałbym spore szanse. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat wynagrodzenia, na jakie można liczyć, jakieś widełki typu 6tys-8tys brutto, czy bardziej 8tys-10tys brutto, czy może nawet ponad 10tys brutto - w takie właśnie celuje, ale nie wiem na co się nastawiać? Jakieś premie, benefity? Jak atmosfera w firmie, są jakieś zwolnienia? Jak kadra zarządzająca? Czy aplikując na to stanowisko można trafić na jakiś przyzwoity dział i ludzi czy lepiej sobie darować?
    ReviewUserIcon
    Kuba

    22.08.2025 09:04

    Kandydat

    Jest aż tak źle? Domyślam się, że (usunięte przez administratora) może być ale teraz też mam (usunięte przez administratora) ale kasa mała. Więc mogę dalej być w (usunięte przez administratora) innym ale żeby się kasa zgadzała. Temat chyba dość na topie i przyszłościowy. więc może na jaką kasę lepszą można liczyć?
    ReviewUserIcon
    T

    12.08.2025 06:22

    Pracownik

    Cytat z onet.pl: "Produkująca drony spółka zależna Flytronic jeszcze w 2022 r. miała 63 mln zł obrotów, by rok później zwiększyć przychody do 217 mln zł, a w 2024 r. było to już 605 mln zł i to ona daje najwyższą dynamikę Grupie WBE. Jej zysk netto w ub.r. wzrósł o aż 284 proc. do 147 mln zł. Flytronic produkuje bezzałogowce rozpoznawcze FlyEye i FT-5 oraz bojowe Warmate i Gladius" Rekordowe zyski w flytronic, a z drugiej strony: uwalone ppk, podwyżek nie widać, a widząc co teraz się w firmie odwala to dostaniemy jałmużnę zamiast podwyżki. O premii rocznej cisza jak makiem zasiał...
    ReviewUserIcon
    Piter

    13.08.2025 22:39

    Inne

    Czytam Wasze opinie a widze, że firma ma 4 gwiazdki. Naprawde są na rynku takie, co mają 1 gwiazdkę albo 1,2 i to są dopiero januszeksy. Naprawde jest tak źle? Dajcie znać bo się zastanawiam.
    ReviewUserIcon
    brukowiec

    16.08.2025 15:48

    Były pracownik

    Drogi kolego. Tu jest więcej wystawionych ocen aniżeli osób, które się przewinęły przez tę firmę w ciągu ostatnich paru lat. Źle nie jest ale wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że w takim kierunku zmierzamy.
    ReviewUserIcon
    Lysy

    05.08.2025 15:11

    Pracownik

    Uwalone PPK no tak trzeba zaoszczędzić na premiach rocznych i podwyżkach których niema. 😤
    ReviewUserIcon
    Kura

    07.08.2025 14:37

    Pracownik

    Gdzieś trzeba oszczędzać jak trzeba pokryć bogate zakupy na laminatach i pokryć straty za nimi które naklepali

    Kontakt - Flytronic S.A

    Bojkowska 43 44-100 Gliwice

    NIP:9691513993

    KRS:0000298330

    https://www.wbgroup.pl/flytronic/
    Branże: Transport lotniczy

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Czekamy

    02.08.2025 23:59

    Pracownik

    Gdzie jest premia roczna i podwyżki? Chwalicie się na defence 24 rekordowymi zyskami, a premi i podwyżek nie widać...
    ReviewUserIcon
    T

    04.08.2025 10:33

    Pracownik

    Możesz pobrać taniej w padla taka premia powinna Ci wystarczyć 😅
    ReviewUserIcon
    i

    04.08.2025 15:11

    Były pracownik

    hahaha zarząd po cichutku zamiata wszystko pod dywan, dobre czasy się skończyły
    ReviewUserIcon
    Nb

    01.08.2025 12:39

    Pracownik

    Brakuje kasy na usuwanie komentarzy i podbijanie gwiazdek. To trzeba uwalić pracownikom ppk... Róbcie tak dalej i motywujcie ludzi do szukania nowej pracy.
    ReviewUserIcon
    mm

    04.08.2025 12:48

    Pracownik

    Do niedawna pracodawca poza wymaganym przez państwo składkami 1,5% wpłacał dodatkowo 1%. Teraz ten zapis zostaje usunięty i wpłaty na ppk wrócą do poziomu minimum
    ReviewUserIcon
    )o.o(

    04.08.2025 15:01

    Pracownik

    Jakie to przykre, ze wszystko czym pracodawca zachecal do siebie z czasem poznikalo. Nie ma nic gorszego niz oszczedzanie na pracownikach.
    ReviewUserIcon
    NN

    03.08.2025 08:06

    Pracownik

    Dział HR w tej firmie to zjawisko, które ciężko określić jednym słowem, ale jeśli miałbym wskazać, to na pewno byłoby to "dystans". Bo to chyba jedyne, co charakteryzuje tych ludzi – dystans do pracowników, do obowiązków i do całej reszty firmy. Wyglądają jak modelki i modele z reklamy odzieży premium, ale ich umiejętności kończą się na perfekcyjnej pozie i zachwycającym uśmiechu. Czym zajmuje się ten dział? No cóż, jeśli akurat nie analizują najnowszych trendów mody, to starają się wymyślić nowe formy "szkoleń", które mają na celu – uwaga – podniesienie "motywacji" pracowników. Chyba o to chodzi, kiedy każda rozmowa kończy się ogólnikowym uśmiechem, zapewnieniem, że "wszyscy pracujemy na wspólny sukces" i obietnicą, że "to tylko kwestia czasu, aż się poprawi". Gdyby było to zamierzonym żartem, można by się pośmiać. Ale niestety, nie jest. Mówią, że są dla ludzi, a w rzeczywistości traktują ich jak kolejne jednostki w tabelkach Excel. A kiedy mówisz im, że masz problem? Zamiast rozwiązywać go jak profesjonalista, zaczynają coś o "dobrych praktykach w zarządzaniu stresem" i sugerują, że jeśli będzie Ci ciężko, to powinieneś popracować nad "dystansem do rzeczywistości". Czasami zastanawiam się, czy oni naprawdę rozumieją, co się dzieje w firmie, czy tylko odgrywają rolę "managerów szczęścia". Skupiają się na "ambitnych projektach", które w rzeczywistości są tylko pustymi słowami w prezentacjach. W międzyczasie czekasz na ich pomoc w kwestiach, które naprawdę wymagają uwagi – na przykład w organizacji szkoleń czy wyjaśnieniu kwestii kadrowych – ale odpowiedzi na takie zapytania dostajesz po kilku tygodniach, w formie standardowego "dziękujemy za kontakt". Z całym szacunkiem, ale kiedy patrzę na dział HR, czuję się jakbym oglądał reklamę, która nie ma żadnej treści – wszystko jest ładne, estetyczne, ale nie ma nic do zaoferowania. Jeśli firma liczy na ich kompetencje, to życzę powodzenia. A gdyby ich umiejętności były równie silne jak ich umiejętność ubierania się na ostatni krzyk mody, to może byliby naprawdę w czymś dobrzy. Na razie jednak ich "kompetencje interpersonalne" zdają się kończyć na błyskotliwym uśmiechu i odpowiedzi: "Na pewno się tym zajmiemy, trzymaj się!"
    ReviewUserIcon
    HR: Mistrzowie Przemiany… Ocen

    07.06.2025 08:29

    Pracownik

    W firmie Flytronic dział HR stał się prawdziwymi magikami – nie w sensie pomagania pracownikom w rozwoju, ale w sztuce sztucznego podnoszenia ocen z 2,7 na 3,9. O tak, jeśli chodzi o „wzrost efektywności”, to w tej firmie nie ma sobie równych. Ich największym osiągnięciem jest to, że potrafią „zwiększyć” ocenę pracownika, nie ruszając palcem. W końcu po co marnować czas na coś tak przyziemnego jak wsparcie pracowników czy rozwój kultury organizacyjnej, skoro można zrobić to, co naprawdę liczy się w Flytronic: ustawić gwiazdki na 3,9? Właściwie to zadaję sobie jedno pytanie: Czy celem działu HR w tej firmie jest podniesienie wyników ocen, czy może znalezienie magicznej formuły, która zadowoli zarząd? O ile dobrze rozumiem, ich głównym zadaniem stało się teraz przekonywanie pracowników, że "oceny to wszystko" – bo przecież jak ktoś dostaje 3,9, to w firmie wszystko gra. Prawda, że to genialne podejście? Niech oceny na papierze wyglądają dobrze, a reszta… cóż, niech się martwi sama. Co zatem naprawdę robi dział HR w Flytronic? Zajmuje się „ulepszaniem” ocen. Bo w końcu to najważniejszy wskaźnik wydajności, prawda? Kto by tam przejmował się realnymi problemami w firmie, jak można zajmować się takim szczytem ambitności, jak sztuka poprawiania kilku cyferek w systemie? Kto by nie chciał być mistrzem oceny na poziomie 3,9, nie mając pojęcia, co dzieje się poza tymi liczbami? Więc tak, drogi dziale HR, gratulacje za podbijanie ocen – w końcu osiągnięcia na poziomie średniej ocen są kluczem do sukcesu, zwłaszcza gdy wszyscy widzą, że poza ocenami nie dzieje się zupełnie nic. Może za jakiś czas zarząd doceni, że waszym największym osiągnięciem jest to, że potraficie wygenerować więcej gwiazdek niż cała reszta organizacji razem wzięta. Ale hej, przynajmniej oceny są wysokie, prawda?
    ReviewUserIcon
    nieznany

    15.07.2025 14:40

    Inne

    To widać, że macie tam intelektualnie nienachalny HR, cóż....i tak bywa, być może Zarządowi to odpowiada. Gorzej jak ta bańka mydlana pęknie i nie będzie co zbierać, hmmm choć Zarządzający wydawali mi się całkiem rozsądni. Źle wybrali do HR-ów :(
    ReviewUserIcon
    ojacie

    02.08.2025 21:47

    Pracownik

    Niecałe DWA MIESIĄCE i ponad TYSIĄC ocen więcej! A pracowników w firmie KILKA RAZY MNIEJ! 🤡🤡🤡🤡🤡🤡
    ReviewUserIcon
    Techniczny

    24.07.2025 11:34

    Pracownik

    HR widać jedynie interesuję się oceną na portalu zamiast pracownikami. Niektórzy pracownicy dostają awans bo mają znajomości a zamiast pracować to sobie zdjęcia robią i wrzucają w media społecznościowe ale nikt nie zwróci uwagi bo po znajomości zaraz można wylecieć. Dobrze że osoby z „góry” wiedzą jak zarządzać, budżet się zgadza, nowe airpodsy dla każdego kto zasłużył. Jest coraz lepiej!
    ReviewUserIcon
    Eng

    25.06.2025 12:37

    Kandydat

    Brak odpowiedzi na CVki, ale widzę, że HR ma ciekawsze rzeczy do roboty niż aplikacje ludzi z doświadczeniem xD
    ReviewUserIcon
    Przykre

    18.06.2025 08:00

    Były pracownik

    Coś tu śmierdzi. Ocena pracodawcy z 2,2 w górę a prawda jest taka, że ludzi traktuje się jak pionków w grze. Ile osobom podziękowali z dnia na dzień ? Wywalili jak śmiecie? Kilkadziesiąt już będzie. Dla mnie nieporozumienie. Nie działo to, przykład idzie z góry. HR się panoszy. Unikać tego obozu pracy. Wiele jest trafnych opinie niestety tych negatywnych i neutralnych.
    ReviewUserIcon
    Ktoś

    23.05.2025 12:48

    Pracownik

    Zatrudniają z elastycznym czasem pracy, a później zmieniają zdanie, że to jednak nie elastyczny czas pracy. Premie mają być, a za chwilę info że jednak nie będzie. Ktoś tutaj nie umie się zdecydować.
    ReviewUserIcon
    Cosik

    24.05.2025 07:38

    Pracownik

    Nikt ci tyle nie da ile flytronik ci obieca. To nie jest brak zdecydowania, to wciskanie kitu.

    Zostaw merytoryczną opinię o Flytronic S.A

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    O NAS

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    FLYTRONIC S.A. jest wiodącym polskim ośrodkiem projektującym i produkującym specjalistyczne bezzałogowe systemy powietrzne. Prowadzone w firmie badania przemysłowe i prace rozwojowe w zakresie elektroniki, informatyki oraz mechaniki lotniczej charakteryzują się innowacyjnością na skalę światową.

    Zobacz więcej

    KOMPETENCJE

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    W GRUPIE WB spółka stanowi ośrodek badawczo-rozwojowy w obszarze systemów obserwacyjno-rozpoznawczych bazujących na bezzałogowych platformach latających. Dzięki doświadczonej kadrze inżynierskiej i kreatywnemu zespołowi programistów spółka posiada unikalne w skali światowej kompetencje w następujących obszarach.

    Zobacz więcej

    HISTORIA

    Zapowiedź profilu firmy Flytronic S.A

    Spółka FLYTRONIC została założona 1 lutego 2008 r. Od samego początku główną dziedziną działalności spółki jest prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w zakresie mechaniki, elektroniki i informatyki do zastosowań w sektorze lotniczym. Zespół przedsiębiorstwa to wysokiej klasy specjaliści z takich dziedzin jak zarządzanie, informatyka, elektronika oraz lotnictwo. Spółka blisko współpracuje z licznymi instytucjami naukowymi.

    Zobacz więcej
    BuildingIcon
    MortarboardIcon
    CalendarIcon