Opinie o Loco Travel Sp. z o.o. w Sopot

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Loco Travel Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Loco Travel Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Loco Travel Sp. z o.o. w Sopot

mlody Nowy wpis

Bardzo dobre biuro podróży, dla zachęty mogę Państwu dać kod zniżkowy na wyjazd do Veysonnaz na festiwal OFF Snow, zarówno kod ambasadorski jak i zniżkowy to mlody (kod -50zl)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga Nowy wpis

Byłam na wyjazdach z loco travel już 4 razy i nigdy wcześniej tak się nie zawiodłam jak po ostatnim. Jechaliśmy starym autokarem, prawdopodobnie nie były wymienione żadne filtry powietrza gdyż niemalże każdy całą drogę kaszlał. W autokarze nasza pilotka Agata nie przekazała nam żadnych istotnych informacji, jak to zwykle opiekunowie mają w zwyczaju robić, nie było mowy nic o resorcie, nie otrzymaliśmy też mapek jedynie informacje o noclegach. Dojeżdżając już na miejsce rozchorowałam się na dobre i nie skorzystałam w pełni z atrakcji na stoku (jakimi były dla mnie trasy narciarskie). Chciałam się wybrać do lekarza więc zadzwoniłam do naszej pilotki żeby się podpytać o i kilka istotnych informacji jak załatwić sobie opiekę medyczną. Niestety Agata w ogóle nie odbierała telefonu ( a dzwoniłam trzy razy i wysłałam też smsa). Na sam koniec w dniu wyjazdu zapewniono nam kolejną atrakcję , wyjazd był tradycyjnie w sobotę rano. O godzinie 8.00 mieliśmy już być z bagażami z autokarze , co też uczyniliśmy, a wyjazd był dopiero o 12.00 godz. Po co 4 dodatkowe godz. siedzenia w autokarze oprócz tych 30 godzin, które potrzebowaliśmy aby przejechać z Francji do Polski?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Prezes niepoważny. Najgorsze 4 miesiące w mojej karierze. Na rozmowie kwalifikacyjnej obietnice o premiach 3 razy w roku - w ciągu całej mojej pracy nie poznałem nawet normy do wyrobienia/zadania do zrealizowania, aby dostać premię. Na zakończenie współpracy usłyszałem, że niepoprawne było, że z pracy wychodziłem po 8 godzinach, kiedy to wszyscy inni jeszcze siedzieli w biurze (może oni byli w gorszej sytuacji niż ja - ja za średnie pieniądze poniżał się nie będę); jeden z moich ostatnich dni pracy w LOCO Travel to słowa od szefa "jestem na ciebie wkur***ony", bo po tym, jak spieszyłem się z realizacją projektu i pracowałem w weekend, odebrałem sobie zasłużony mi dzień wolny w tygodniu. Nawet tego wolnego dnia nie odpracowałem, bo zadzwonił do mnie w południe i musiałem pracować do późna, co i tak go nie usatysfakcjonowało. Prezes to typ człowieka, który jest wiecznie niezadowolony - w ciągu tych paru miesięcy byłem świadkiem, jak kierowniczka biura dwa razy się popłakała przy całej ekipie, bo ile można znosić mobbing; asystentka ds. obsługi klienta średnio raz na tydzień musiała wysłuchiwać żali pod swoim adresem, bo będąc na przyuczeniu zdarzało jej się popełniać błędy. Nowa pracownica, która przyszła do pracy, powiedziała mi po miesiącu, że dłużej w takiej atmosferze nie wytrzyma i składa wypowiedzenie. Szef wszędzie szuka winy, tylko nie w sobie - logiczne jest, że pracownicy nie są robotami i zdarza się, że zrobią coś nie po myśli szefa albo wykonają zadanie inaczej niż trzeba, ale to nie powód do wylewania żali o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Pozwolę sobie też przytoczyć parę cytatów po tym, jak nie był zadowolony i podsumowywał moją 4-miesięczną pracę: "my tutaj nie pracujemy na godziny, my tutaj pracujemy, żeby firmę podnieść do góry, żeby ją rozwinąć, a nie żeby być 8 godzin dziennie od 10:00 do 18:00 i nawet, jeśli trzeba nockę zarwać, to to jest normalne." "nie ma wytłumaczenia, że się w weekend pracowało, to normalne, jak komuś zależy na firmie, a nie tylko na pieniądzach" "ty tutaj tylko przychodzisz, żeby pracować i pensję dostawać!" "I że nie ma żadnych inicjatyw z mojej strony, tylko wykonuję projekty, które wspólnie wymyślamy i że nigdy nie było sytuacji, żebym dzwonił do niego o 23:00 z jakimś pomysłem." "Co jest dowodem na to, że po 18:00 nie myślisz już o pracy." "Ty zarabiasz tutaj najwięcej, masz pensję specjalisty, a nie zachowujesz się jak specjalista" Widać, że pracodawca oderwany od rzeczywistości, potrzebuje raczej niewolnika, a nie pracownika i dodatkowo, jeśli moja pensja była najwyższą w firmie - to to oznaka, że i tak za długo bym miejsca w LOCO Travel nie zagrzał, bo to raczej powoduje tylko uśmiech niedowierzania, a nie nobilituje mnie w żaden sposób. Nie polecam i potencjalnym pracownikom proponuję dwa razy się zastanowić nad podjęciem decyzji o zatrudnieniu. Ja musiałem uczyć się dopiero na błędach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowo Nowy wpis
@Były pracownik

Mogę prosic o kontakt do pana?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Loco Travel Sp. z o.o. - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Loco Travel Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 4 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Kochanowskiego 12
    81-850 Sopot
  • NIP: 5842737407 KRS: 0000522047
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Loco Travel Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii