Dzień dobry. widziałam, że kiedyś potrzebny był specjalista ds. social media. Teraz nic aktywnego w tym zakresie mi się nie wyświetla niestety. Wiecie może czy nie będą kogoś poszukiwać do tej funkcji a jeśli tak to jak płacą? Mam doświadczenie
Specjaliści, czy wy w ogóle dostajecie jakichś klientów w ostatnim czasie?
Generalnie to czy więcej osób uważa tak jak poprzednik, że to bardziej pośrednictwo pracy niż samo wsparcie...? Mnie przyznam, że interesowała praca w strukturze ale nie mam pewności czy jest ona obecnie możliwa. Może wy wiecie czy konsultanci są przyjmowani? Mam doświadczenie jako rekruter i zastanawiam się jakie mogą mieć tu wymagania co do kandydatów?
Współpraca ponad 1.5 roku, ostatnio coraz mniej klientów przyjmuję. Firma to bardziej POŚREDNICTWO pracy, teoretycznie masz wsparcia, jak coś pójdzie nie tak, ale praktycznie prosisz o pomoc i przez kilka dni nie dostajesz ŻADNEJ informacji. Managerowie mają bardzo dużo zadań, nie wyrabiają się w 8h, a potem przepraszają za brak odpowiedzi. Opieszałość LEVEL MASTER. Będę się rozglądać za czymś nowym, bo w czasie rekrutacji było info, że będą szkolenia, że stawiają na rozwój, że jak nie potrafisz zrobić tego i tego, to ci pomogą. Nie pomagają. Czasami zdarzają się konfliktowi klienci i zostawiony jestem sam sobie, a nie po to jestem tylko specjalistą a nie osobą decyzyjną. "Wyjaśnij z klientem brak płatności za fakturę". No ale dlaczego ja??? Ja miałem zapewnienie, że klient płaci to robię, klient nie płaci - nie robię. Poza tym czasami praca nad kontentem dla klienta wykracza poza zakupiony pakiet a tego dodatkowego czasu nie można rozliczyć - "To inwenstycja w twoje relacje z klientem i dalszą współpracę". Aha. Klient ma pakiet za XXXX złotych netto, a ty masz z tego 30%. Biorąc pod uwagę otrzymywane wsparcie - raczej na minus. No i jak klient ma np. 12 godzin do wykorzystania i płaci za swój pakiet, a ty wyrobisz się w 9 godzin to zapomnij, że dostaniesz "działkę" za te trzy pozostałe. Przepadają na rzecz Fresha, bo klientowi też nie zwracają różnicy. Ogólnie ludzie mili, ale firma (usunięte przez administratora)
Współpracuje z Freshview od ponad roku i jestem zadowolona. Na plus elastyczne godziny pracy, przejrzyste warunki i wsparcie od managerów.
Do jakiego stopnia są elastyczne? Opowiesz w jaki sposób ty sobie je w takim razie układasz? Masz przy tym jeszcze jakieś ewentualne porady co do samej współpracy, żeby układała się jak najbardziej w porządku?
Praca we freshview jest klarowna i robisz to, na co się umawiasz. Polecam zarówno początkującym, jak i doświadczonym specjalistom.
Jako pracownik Freshview bardzo polecam tego pracodawcę. Elastyczne godziny pracy, ciekawe zadania i możliwość rozwoju to cechy z którymi od początku kojarzy mi się ta firma. Sam proces rekrutacji i wdrożenia również wspominam pozytywnie. Jest to świetne miejsce dla początkującego programisty, a także regularnego który chce usystematyzować swoją wiedzę podczas codziennego utrzymywania stron internetowych.
I z którego poziomu Ty tak naprawdę tutaj zaczynałeś? W przypadku Juniora bez doświadczenia komercyjnego jak wdrożenie może obecnie przebiegać tak krok po kroku? Weryfikują wstępnie umiejętności, żeby nie powielać szkoleń czy wszystko musi i tak iść jednym ciągiem?
Proces rekrutacyjny/aplikacyjny bardzo wnikliwy, żeby odpowiedzieć na niektóre pytania, trzeba mieć większe doświadczenie, co faktycznie może się niektórym osobom nie spodobać, szczególnie tym, które dopiero zaczynają przygodę w social mediach. Portal fajny, dużo funkcji, pierwszy raz miałem styczność z taką współpracą. Warunki jasne, więc wiesz na co się godzisz, stawki ustala się samemu, więc też ciężko na to narzekać. Kontakt bardzo dobry, wszystkie osoby, z którymi miałem styczność bardzo pomocne, polecam i pozdrawiam ;)
Czy istnieje możliwość pracy tylko kilka godzin w tygodniu i to w porach wieczornych/nocnych? Jak to wygląda? Jak z umową? Okres wypowiedzenia?
A na co jeszcze ma się tutaj swobodny i elastyczny wpływ? pytam bo padło tutaj wyżej sporo pytań na które niestety nie udzielono odpowiedzi a szkoda... I czy w przypadku jakiś niezgodności podczas współpracy to jak jesteśmy tutaj chronieni? platforma w to ingeruje jakkolwiek?
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z platformą freshview, jasne zasady, dają możliwość pozyskania nowych klientów. Jestem freelancerem z kilkuletnim doświadczeniem, przeżyłam wiele nieprzyjemnych sytuacji z klientami, którzy często nie chcą zapłacić za wykonaną pracę. Zawsze w takich sytuacjach pomagają i nie zostawiają samego, nigdy nie wykonywałam pracy bez wynagrodzenia, przy każdej okazji polecam znajomym. Mają na stronie duży ruch, pierwszego klienta dostałam w miarę szybko.
Pracuję tu już kilka miesięcy jako specjalista social media i jestem zadowolony z warunków. Atmosfera jest super, wszyscy (zarówno menedżerowie, jak i inni specjaliści) chętni do pomocy, wspomogą merytorycznie, a jak trzeba, to zrobimy też burzę mózgów. Zdecydowanie można się tu rozwinąć. Co mi się najbardziej podoba - pracuję ile chcę, kiedy chcę i skąd chcę. Oczywiście trzeba pilnować deadline'ów, ale wszystko można sobie spokojnie zaplanować z wyprzedzeniem. Wypłata pojawia się zawsze w wyznaczonym terminie, są premie, więc pod tym względem też ok. Na pracę dodatkową Freshview jest dla mnie idealny. Póki co nic mnie nie zaskoczyło in minus. Oby tak dalej :)
Firmę oceniam b. dobrze przede wszystkim ze względu na kontakt z Menadżerami, ich pomoc we wdrożeniu i na każdym etapie współpracy, jasne zasady (również wynagrodzeń i premii), możliwość szkoleń. W pracy można wykorzystywać w pełni swoje pomysły, a w razie potrzeby zawsze jest się kogo doradzić. Agencja ma ciekawych klientów z różnych branż. Proces rekrutacji był szybki i sprawny, zostałam wyczerpująco poinformowana o wszystkim. Jestem specjalistą Social Media, Freshview to mój 3 pracodawca. Jak do tej pory najlepszy.
Z czystym sumieniem polecam pracę w Freshview. Wszyscy mili, życzliwi, pomocni. Kontakt z innymi pracownikami bezproblemowy. Wewnętrzny system bardzo przyjemny i prosty w obsłudze. Bardzo chwale elastyczne godziny pracy. Kontakt z klientem czy pracownikami odbywa się w dzień w godzinach 9-17, jednak jako specjalista PPC moge wykonywać swoją prace również wieczorami czy nawet w nocy. Daje 5 gwiazdek :) ⭐⭐⭐⭐⭐
We Freshview pracuję jako Social Media Manager już od pół roku i bardzo cenię sobie przejrzystość warunków, procedur oraz przyjazną atmosferę w zespole. Autorski, firmowy panel zawiera wszystkie niezbędne instrukcje, które ułatwiają współpracę z klientami oraz stanowią kompendium wiedzy na temat obowiązków na podejmowanym stanowisku. Przyjazni Managerowie, elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy z klientami z różnorodnych branż to największe plusy współpracy z Freshview :)
Szukałem pracy, w której mógłbym rozwijać swoje umiejętności, po kilkudniowych researchu, trafiłem na firmę Freshview, sam się zgłosiłem, odbyły się dwa procesy rekrutacji - obydwa procesy przeszedłem pozytywnie. Oceniając pracę po 6 miesiącach, mogę stwierdzić, że to poważana firma, z szacunkiem dla pracownika, to sobie bardzo cenię. Managerowie bardzo przyjaźnie nastawieni i pomocni. Współpraca układa się na każdym poziomie w zespole. Wypłaty na czas. Poza tym organizacja pracy jak dla mnie rewelacyjna, jest stworzony bardzo intuicyjny i praktyczny panel, który pozwala na komunikację z klientami, jak i również managerami. Wcześniej się z takim czymś nie spotkałem, i uważam to za wielki plus i pozytyw. Reasumując, jeśli ma się dobre podejście do sumiennego wykonywania swoich obowiązków, to z pełnym przekonaniem praca będzie sprawiała satysfakcję. Polecam freshview jako miejsce pracy i miejsce do rozwijania swoich umiejętności. Osobiście jestem bardzo zadowolony ze współpracy.
Pracuje w FreshView od pół roku. Zanim ukończyłam studia bez problemu godziłam pracę i naukę. Kontakt z przełożonymi jest bez zarzutów nwet jeśli pracuje w nocy mogę liczyć na odpowiedź i rzetelną pomoc. Wszelkie pomoce, poradniki czy instrukcje to norma. Klienci, których obsługuje sa dostosowanie do moich umiejętności i preferencji. Platforma, na której pracujemy nieustannie sie rozwija bym ja i moi klienci mogli być spokojni o ich obsługę.
Na początek chciałbym powiedzieć, że pracę w tej firmie oceniam bardzo pozytywnie. Trafiłem do agencji Freshview 6 miesięcy temu. Jest to moja pierwsza praca w marketingu, jaką miałem okazję mieć po ukończeniu 5-letnich studiów. Po przejściu rekrutacji (quiz oraz przesłanie swoich projektów), zaproszono mnie na rozmowę online, która nie była stricte rozmową rekrutacyjną, tylko pierwszym spotkaniem z menadżerem, otwierającym naszą współpracę. Praca na moim stanowisku - Specjalista Social Media, odbywa się w pełni zdalnie. Praca jest elastyczna, od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17. Na co dzień pracujemy z klientami, tworzymy posty, kampanie oraz realizujemy własne pomysły, w oparciu o wiedzę i materiały klientów. Czasem oczywiście zdarzają się jakieś problemy, ale tak to zwykle bywa w branży usługowej, gdzie praca odbywa się w taki sposób. Po 3-4 miesiącach pojawiły się pierwsze premie. Firma daje pracownikom dostęp do bezpłatnych szkoleń, dzięki którym można się rozwijać oraz udoskonalać swoje umiejętności. Polecam każdej młodej, kreatywnej osobie, która wie co to dobry marketing, spróbowania swoich sił w Freshview :)
Bardzo fajny, nowoczesny panel służący do kontaktu ze specjalistami i managerem zespołu. Wszystko jest pod ręką - wiadomości, grafiki, posty, projekty reklamowe - nie trzeba szukać w mailach. Naprawdę super opcja. Współpracę dopiero rozpoczęłiśmy, dopiszę opinię jak będą efekty.
Pierwszy raz spotkałem się z takim procesem rekrutacyjnym. Telefon w piątek o godzinie 19.00 i od razu pytanie dlaczego mieliby mnie zatrudnić, nie mówiąc nawet jakie obowiązki są przewidziane na tym stanowisku. Po rozmowie miał być drugi etap rozmowy (przekładany 2 razy), do którego nie doszło, bo w krótkiej wiadomości dowiedziałem się, że już kogoś zatrudnili. Jeżeli praca wygląda podobnie jak proces rekrutacji w tej firmie, to musi być niezły cyrk.
Zero poszanowania czasu drugiej osoby, sami zapraszają do rekrutacji, a później zero odpowiedzi, nie jestem jedyną, która ma takie zdanie. Po co sami zapraszacie skoro później nie umiecie nawet odpowiedzieć?
Początki współpracy wspominam dość ciężko, chociaż nie ukrywam, że jesteśmy trudną branżą - technologia cnc. Na początku zadawano mi dużo pytań, musiałem wraz z zespołem dużą uwagę poświęcać na akceptację wysyłanych materiałów - artykułów na blog, postów. Nie sądziłem, że współpraca z agencją będzie pochłaniała na początku tyle czasu. Nie ukrywam też, że zastanawialiśmy się jakiś czas nad wypowiedzeniem umowy ze względu na pandemię, która bardzo odbiła się na naszym biznesie, a efektywnosć działań na początku nie była zadowalająca. Jednak przetrwaliśmy to, po kilku miesiącach można powiedzić "nauczyliśmy się" siebie nawzajem i życzę każdemu takiego zewnętrznego działu marketingu. Tak to właśnie mogę określić :) Korzystamy z usług SEO oraz Google Adwords. Zastanawiamy się dodatkowo nad rozszerzeniem współpracy, bo po roku widzimy, że czas który poświęciliśmy nie poszedł na marne. Pozyskujemy wielu klientów zarówno dzięki pozycjonowaniu przez stronę jak i przez reklamę, czyli to co zainwestowaliśmy zwraca nam się z dużą nawiązką i o to chodziło. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Złoty medal dla Opiekuna, który był dla nas zawsze pomocny i cierpliwy, a nie było łatwo .. :) Pozdrawiam cały zespół Freshview
z jakim budżetem warto pana zdaniem wystartować w adwordsach? ile kontaktów miesięcznie mniej wiecej pozyskujecie z reklamy?
Polecam po prosu sugerować sie tym co jest w cenniku, zaczynałem od pakietu start. ja tak zrobiłem i z czasem zwiększyłem pakiet na wyższy, z wiekszym budżetem, myślę, że to dobra strategia. Wartościowych kontaktów pozyskuje na stornie ok 15-20, co jest dla mnie optymalnym wynikiem. Czasami musiałem na chwile wstrzymywac reklamy..;) Chyba to też zalezy od branży, warto sie po prostu podpytać.
Dzięki za info, napisałem na stronie i umówiłem się na spotkanie z przedstawicielem
A czy pomagają w zakładaniu konta adwords? Załozą mi w ramach usługi google analitics? Nie widzę info na stronie ale inna agencja kazała mi wszystko dostarczyć
Tak, ja dostałem klarowną instrukcję gdzie było pokazane co i jak, ale pamiętam że i tak konsultowałem się z Opiekunem w tej sprawie i mi pomagał. Analytics podłączyli mi w ramach obsługi, nie było problemu. Tak samo google tag menager
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fresh Agency?
Zobacz opinie na temat firmy Fresh Agency tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fresh Agency?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 18 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!