Opinie o Aquael Zoo Szczecin w Szczecin

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników na temat firmie Aquael Zoo Szczecin, jak również Klientów firmy. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Aquael Zoo Szczecin o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aquael Zoo Szczecin w Szczecin

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Aquael Zoo Szczecin?

ltos Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

wszystko zależy od Ajenta.

Zawiedziony Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam pracy w sklepie Aquael galaxy. Sama praca nie najgorsza. Zmiany 12 h co przy pracy w sklepie jest wykańczające. Natomiast najważniejszym minusem jest góra, manipulacja, wampiryzm energetyczny a i (usunięte przez administratora) się zdaży jeśli potrzeba podbicia ego. Nie brak tu częstego komentowania klientów po wyjściu za próg. Do tego białomurzynienie- częsta rotacja, najniższa krajowa, nawet najwytrwalsi po pewnym czasie mają dość, są niedoceniani. Kierownictwo w branży po fachu ma nieprzyjemną opinię i trudno się dziwić. Nie polecam, chyba że już nic innego ci nie pozostało.

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Aquael Zoo Szczecin?

XYZ Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Dawid

Czy praca jest ciezka fizycznie?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
XYZ
Były pracownik

Mówiąc krótko, psia robota. Pracowałem/am w punkcie na Turzynie przez dość długi okres czasu tylko i wyłącznie dlatego, że był tam elastyczny grafik. Kadra pracownicza bardzo nierówna. Prywatnie bardzo dobrze sie z nimi rozmawiało, czas na zmianach mijał szybko, natomiast jeżeli juz trzeba bylo cos zrobic, to o panie... Większość pracowników robiła to po najmniejszej linii oporu albo wcale. Prawdopodobnie wynikało to z tego, że często zadania polegały na "wykop dziure zakop dziure". Bezsensowne przemeblowywanie sklepu. Miesiąc bez przenoszenia produktów to według ajenta był miesiąc stracony. A co do samego ajenta, w życiu nie poznałem tak głupio-mądrej osoby. Głupoty, które wypisywał na grupie pracowniczej, albo które przekazywał ustnie w pracy były niemożliwe. "Instrukcja mycia podłogi", kiedy nawierzchnia w sklepie jest po prostu permanentnie ubrodzona. Przytyki na zasadzie "ja rano umyłem podłogę 6-cioma wiadrami i wyglądała tylko jako tako" (jakby pracownik nie mial co robić na zmianie tylko 2 godziny przed zamknięciem myć podłogę, którą zadeptają mu klienci). Wieczny (usunięte przez administratora) w cenówkach i nie chodzi mi o cenówki na półkach. Najgorszy (usunięte przez administratora) był w samym systemie. Sytuacje, gdzie żeby sprzedać produkt klientowi musiałem nabijać towar na zupełnie inny o tej samej cenie to był chleb powszedni, spokojnie co piąty klient wychodził z czymś innym na paragonie. Również trzeba zaznaczyć, że stan zwierząt na sklepie jest opłakany. Nie stoi to po stronie pracowników, bo oni w znacznej mierze starali sie, żeby zwierzęta miały jak najlepiej. Dla mnie niedopuszczalną sytuacją jest to, że pracownik musi sam zamawiać karme dla chomikow, żeby te nie dostały cukrzycy od jedzenia, którym mamy karmić zwierzęta. A to tylko pierwszy przykład z brzegu. Jedyne co było robione tak jak powinno na tym sklepie to akwaria, ale pewnie i one już są całe w glonach bo zajmuje się tym ajent.

Pytanie
 Pytanie

Wiecie czy Aquael Zoo Szczecin udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

k
Były pracownik
@Pytanie

nie udostpnia

anonim
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

klient
Klient

przecież na ustowie nie ma już Aquaela, coś się Panu pomyliło

pracownik media expert
Pracownik
 Pytanie

pracuje w tej galeri w media, i widywaliśmy się z dziewczynami na fajce i tak jak centrala i wy**ru**ała bez mydła, to się Pan dziwisz? Łatwo oceniać nie znając przyczyny, a co do wiedzy to nieraz się radziłem a takiej wiedzy jak dziewczyny mają to w innych zoologach ciężko... Więc chyba jakiś fake comment ...

Zawstydzony klient
Klient
 Pytanie
@klient

BYLEM JAKIS CZAS TEMU... Czy umiecie czytac ze zrozumieniem????????????

Zawstydzony
Klient
 Pytanie
@Zawstydzony klient

No i nie wiem czemu moj komentarz zostal usuniety. Przyjezdzam tu 2x do roku. Mieszkam w Danii. Bylem z rodzina dokladnie w styczniu TEGO roku CZYLI JAKIS CZAS TEMU. Mam paragon bo bralem ledy. Sklep na 100% byl otwarty. Czy ktos mi udowodni ze bylo inaczej skoro mam paragon?????? Wstyd i widocznie nie na reke komus byla ta opinia!!!

obserwator
Klient
@Zawstydzony

w styczniu sklep był czynny jak Pan pisze, pewni adminowi chodzi o słowa, już wstępnie z tego co pamiętam było coś uciętego. bo czepiać się czy komuś na rękę była opinia w nieistniejącym już sklepie, wątpliwe... miłego

Były pracownik

Pracowalem na 3 punktach. Z czasem dziewczyny zaczely szanowac pracownikow i byc wyplacalne. Na ustowie podobno nigdy nie bylo problemow z ajentem, Panią Karoliną. Kasa na czas. Fajna atmosfera, klimat. Szkoda, ze ten sklep upadl przez jakas zaburzona malolate-teraz tez siedza jakies niunie z lapanki i buc w okularkach. Nigdy juz bym sie nie zatrudnil w tej sieciowce, z reszta mam swoja dzialalnosc i szanuje pracownikow oraz respektuje ich prawa.

BUC w Okularkach
@Były pracownik

Szanowny "Były pracowniku", każda negatywna, ale konstruktywna jest bardzo mile widziana, bo zawsze można coś poprawić. Opinia "niunie z łapanki" czy "buc w okularach" nic nie wnosi i faktycznie pokazuje jak szanujesz swoich pracowników, skoro nie szanujesz drugiego człowieka. Jeśli mówisz prawdę o pracy na wszystkich 3 punktach, to nie pracowałeś tutaj za "czasów" obecnego ajenta, bo nie było tutaj ludzi pracujących wcześniej na Turzynie czy Galaxy. O to chyba o tym jest to forum. Opinia o pracodawcy i miejscu pracy. Obecnie na Ustowie, pensje są w terminie, grafik indywidualnie dostosowany do potrzeb pracowników i każdy się tutaj szanuje. Jeśli masz inne zdanie na ten temat napisz, ale jeśli masz tylko obrażać pracujący tu zespół ludzi, to ja dziękuję.

Były pracownik
@BUC w Okularkach

Winny się tłumaczy :)) moi pracownicy maja wszystko co najlepsze od dobrych 5 lat bo od tylu mam firmę. Niczego im nie uciąłem, nie zwodziłem. Nie kombinowałem przez pandemię. Umowy mają porządne, wszystko na umowie się zgadza. Dostali 2 miesiące wolnego choć mogliśmy pracować bo taka dobra branża stolarska-100% płatnego. Ale godnie odpoczęli ze swoimi rodzinami.. nie martwiąc się przy tym o stabilność.wystarczy dobra wola, smykałka do biznesu by nie być stratnym. Ale jak jedzie się na pożyczkach, ma się długi i jest się ajentem.. To wyzysk.. każdy z nas ma zobowiązania, dzieci i chce jak najlepiej dla Siebie. Ale jak się szanuje ludzi, tak szacunek wraca. U mnie rotacji nie ma od poczatku dzialalności. Mam 4 osoby. A w tej sieciówce? Był ocean ludzi a ja byłem jedną z tych kropli. To tylko świadczy o Waszej słabości i kompleksach, wiecznym kreceniu intrygBo tak zapamiętałem te firmę.

"BUC w Okularkach"
@Były pracownik

Dalsza dyskusja nie ma sensu, żeby być obiektywnym trzeba by zrozumieć model prowadzenia sklepów w tej sieci. Bardzo mało, zależy tu od ajentów, wytyczne czy cięcia przychodzą z góry z centrali. Z pustego nawet Salomon nie naleje. Natomiast Pana opinia w dalszym ciągu nie wnosi tego, do czego to forum jest przeznaczone. Osób czytających tą konkretną stronę, nie interesuje jak wspaniale jest w Pańskiej firmie, tylko jak jest w Aquael Szczecin, a w tym konkretnym przypadku o punkcie na Ustowie. Ja mówię o konkretach, czyli pensji na czas, elastycznym grafiku, wysokość pensji jest znana przy podpisaniu umowy ( jest adekwatna do możliwości ajenta, który dostaje na to budżet z centrali), jeśli jest dla kogoś niesatysfakcjonująca to takiej umowy się nie podpisuje, do tego są premie, konkursy. Pan natomiast przedstawia swoje subiektywne odczucia, które nie są nawet poparte faktem pracy u obecnego ajenta, a jedynie doświadczeniami z przeszłości.

1
Reni

Czy teraz firma potrzebuje pracownika? Może wiecie na jakie zarobki można liczyć?

ooo tak
@Reni

najniższa krajowa, premii zero bo i tak nie wyrobisz norm

Irek

Firma dobra dla dobrych pracowników, to oczywiste. Jednak znajdą się zapewne też niezadowoleni, ale z tym nic nie zrobimy.

Miśka

(usunięte przez administratora)totalny brak szacunku, najniższa krajowa, pieniadze tydzień po terminie... (usunięte przez administratora)

alex
@Miśka

i wytrzymałas, aż rok??

~anonim

Jakość obsługi sklepu znajdującego się w Galaxy pozostawia wiele do życzenia a sama od 20 lat prowadzę mały osiedlowy sklepik i doskonale wiem ile w dzisiejszych czasach tak ogromnej konkurencji w handlu trzeba się natrudzić aby utrzymać się na rynku a wierzę szczerze że właśnie wyszkolony i uprzejmy personel to podstawa ale niestety wygląda na to że nie każdy pracodawca dba o swoje dobre imię bo czy zwykły człowiek ma przebicie zderzajac się z takim personelem w sieciowce otóż nie taka sytucja dziecko moje zakupiło obroże dla naszych dwóch piesków niestety jak to dziecko chciało zrobić przyjemność pupilkom wybrała nieodpowiedni rozmiar pomijając fakt iż nie skonsultowala tego z rodzicem który także wcześniej dokonał zakupu nowych poszłam więc do sklepu prosząc o zrobienie zwrotu towar nienaruszony wraz z paragonem nie był to żaden produkt spożywczy i co usłyszałam "sklep nie uwzględnia zwrotów tylko wymiana "zwrot jest tylko dobrą wolą naszą...i to tak naprawdę zniechęciło mnie do jakiejkolwiek wymiany pieski w schronisku najwyżej dostaną spóźniony prezent mikołajkowy a państwu życzę dalszych sukcesów w sprzedaży oraz powodzenia w zatrudnianiu pracowników nie posiadających empatii dla drugiego człowieka tak niewiele trzeba trochę życzliwości a karma powraca Moje sugestie dla Aquael Zoo Szczecin: Tak wielką chęcią zysku a brakiem uczciwego i uprzejmego personelu sklep nie zysnuje stałych klientów którzy sa podstawą ja napewno juz tam nic nie zakupie Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Jasno i wyraźnie opisać regulamin sprzedaży i zwrotów czego oczywiście w tym punkcie nie było zero informacji typu sklep nie przyjmuje zwrotów a w momencie kiedy poinformowalam Panią i tym stwierdziła tylko no tak nie ma takiej informacji śpi czym odpowiedziałam że zglosze to w federacji praw konsumenta uzyskałam odpowiedź proszę bardzo bezczelność ludzka...Nie zna granic

klientka
@~anonim

Nie wiem jak w Galaxy, ale ja robię zakupy w Ustowie w CH Auchan i tam przy kasie jest tabliczka z informacją, że zwrotów nie przyjmują, jedynie w ciągu 7 dni wymieniają towar na inny. Kiedyś jak zapytałam czy faktycznie nie przyjmą zwrotu to pracownik odpowiedział mi, że to sieć i musi trzymać się wytycznych centrali, które są zgodne z wywieszoną tabliczką. Więc jeśli chodzi o zwrot to raczej nie mają nic do powiedzenia, ale tabliczka powinna wisieć.

ang
@~anonim

Wydaje mi się, że zaistniała sytuacja nie bardzo ma sie do jakości obsługi. W tych sklepach tak jest, że tylko wymiana, nie ma zwrotów. Pracownicy nie są właścicielami i nie moga sobie sami zmieniac reguł. Rozumiem, że to Pania zdenerwowało, ale wg mnie sklep zawinił tylko tym, że nie miał tabliczki informacyjnej.

Pit

Nie polecam porad od puszystej żony kierownika w auchan szczecin, wcisnęła mi smakołyk dla dorosłych psów mimo że mówiłem wyraźnie że mój staffik ma 6mscy po czym piesek się zatruł, miał gorączkę, nabrudził w całym mieszkaniu do tego 3 wizyty u weterynarza przez brak wiedzy tej niepoważnej pani, nie polecam i nie pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Puszysta
@Pit

Polecam nauczyć się czytać opakowania tego co sie podaje swojemu zwierzakowi, a nie zwalać na innych wine za swoją głupote. Zapomniales dodać, że psa miales wtedy 1 dzien, a już przetestowales 3 rodzaje karm. Faktycznie dziwne, że pies mial rewolucje.

Prawda

Jeżeli To prawda co piszesz to z przyjemnością się tam zatrudnię :) żyję z takich cwaniaczków wygrywając w sądzie pracy olbrzymie odszkodowania za ich nie uczciwość , no chyba że są uczciwi to nie ma na co liczyć .... Teraz są takie czasy że tylko desperaci nie znają swoich praw , i nie potrafią ich egzekwować ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nina_89

Nie polecam pracy w szczecińskich placówkach sieci sklepów Aquael Zoo. Pracodawcy nie szanują pracowników i wykorzystują ich stosując mobbing, zatrudniają na umowach śmieciowych i nie wypłacają pieniędzy na czas. Warunki pracy są tragiczne, w sklepach na Turzynie i w Galaxy pracownicy są narażeni na zarażenie się chorobami od zwierząt, które przyjeżdżają od hurtowników w fatalnym stanie zdrowia, z grzybicami i wszystkimi innymi plagami egipskimi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Aquael Zoo Szczecin - Szczecin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Aquael Zoo Szczecin