Opinie o Telmon Toruń w Toruń

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Telmon Toruń. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Telmon Toruń o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Telmon Toruń w Toruń

Halina
Były pracownik

W porządku Dyro Marcin!

Cxdxrxvh
Były pracownik
@Halina

Ludzie z Citka też! Bardziej problemowi bywają niektórzy konsultanci niz kierownicy ????

bb
Pracownik

zamiast wypisywac pierduły to trzeba było zgłosic do PIPu

Piekarz
Pracownik

Super atmosfera mimo wcześniejszych nie ścisłości przywitali mnie z uśmiechem na twarzy i otwartymi rękoma

klik
Były pracownik

dramat, nie polecam. firma nie wygląda, facebook nie wyglada, stan sprzętu nie wygląda. to jeśli chodzi o wizerunek jesli chodzi o jakość wszystkiego - taka sama jak wizerunek. czyli na kolanie. wszystko robione na szybko byleby bylo. szkolenia byle szybko, jakiees retrenigi to weź sie doproś niektorzy kierownicy nie wiem czemu nimi sa, pielegnuja pupilkow a jak przychodza nowi to wieczne poiryrowanie wymalowne na twarzy, ze rrzeba podniesc ze stolka (usunięte przez administratora) i popracowac gora, ci najwazniejsi, jak przyjezdzaja to widac, ze noseem hacza o sufit, glowy zadarte, miny wyniosle, jakby przyjechali do nie wiadomo jakiego korpo. korpo to wy bedziecie miec jak zadbacie o firme bo wyglada i prosperuje ze pozal sie boze sa fajniejsze call center w toruniu, nie polegam generalnnie bo tutaj to taki mordor przyjdz zrob wynik, ciulowo zaplacimy, nawet nie usmiechniemy

logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Project Manager
Toruń
Green Capital S.A.
(152 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
FocusOne
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem jakiś czas temu w Telmonie i wcale nie mam złych wspomnień. Panie kadrowe były w porządku. Kierownicy w sumie też. Pracownicy a właściwie pracownice, bo kobiet było najwięcej, jak najbardziej fajne, sympatyczne. No i do tego ładne ;) Fakt moja kierowniczka lubiła podczas rozmowy z klientem wykrzyczeć coś z drugiego końca sali, jak jej się nie podobało, co powiedziałeś klientowi xD Natomiast przypuszczam, że robiła wszystko w dobrej wierze bo bywały sytuacje co prawda stresujące jak siedzi za Tobą kierowniczka(nie było to jednak częste, więc się nie martwcie), ale w tym samym momencie podpowiadała co masz mówić by zwiększyć szansę sprzedaży. Przynajmniej mi jedna sprzedaż poszła w ten sposób. Zdarzały się sytuacje, że klient miał problem i nie mogłem się dodzwonić do kierownika, ale być może akurat mieli przerwę. Natomiast nie zauważyłem żadnego mobingu czy obgadywania? Może dlatego, że byłem skupiony bardziej na pracy a na przerwach nie mijałem się z kierownikami i nikogo nie podsłuchiwałem. Odszedłem bo praca była bardzo męcząca nawet po 6h pracy. W poprzedniej pracy potrafiłem siedzieć przed monitorem 10h i nic a tutaj po 6h moja głowa mogła wybuchnąć. Do tego wynagrodzenie było nieadekwatne do wysiłku, więc koniec końców bardzo niewdzięczna praca. Dodajmy jeszcze presje na wynik - ja rozumiem praca sprzedawcy polega na sprzedaży, ale czy ten zawód ma dzisiaj jakikolwiek sens? Firmy jeżeli chcą aby ludzie się o nich dowiedzieli to powinny stawiać na reklamę, marketing a nie dzwonienie i wk*rwianie ludzi xD Gdybym tutaj kiedykolwiek wrócił żeby dorobić, to na pewno bym nie szedł na typową sprzedaż. Wiem, że mają kilka projektów, które prowadzą, ale ja stety/niestety wykazałem na rozmowach próbnych i rzucili mnie na głęboką wodę. Plus jest taki, że wierzyli we mnie, ja zdobyłem doświadczenie, ale na dłuższą metę, to wolałbym dorabiać na infolinii albo na prezentowaniu jakiś rabatów z biedronki.

qwerty
Pracownik
 Pytanie
@FocusOne

Prawda jest taka, że to jest BARDZO opłacalna forma promomwania produktów. Zainwestujesz w reklamę i co? Wisi, musisz czekać aż klient przyjdzie "z dworu" i kupi. Przychód jest z tego bardzo neiwielki. Tu docierasz do masy klientów w krótkim czasie i zwiększasz portfel klienta. Polecam, załóż firmę, potestuj a zobaczysz, że telemarketing to najlepsze z czego możesz skorzystać. Jasne, sprzedaż jest trudna i wykańczająca, ale no takie są realia. Co do reszty się zgadzam

FocusOne
Były pracownik
 Pytanie
@qwerty

Nie do końca jestem przekonany. Za telemarketing zapłacisz tyle samo albo więcej niż za kampanie marketingową. Musisz przecież opłacać ciągle tych pracowników. Tymczasem marketing i promocja pozwoli Ci dojść od razu do grupy docelowej - ponieważ ustalenie grupy docelowej jest elementem kampanii marketingowej. Często dzwoniliśmy do ludzi, którzy wgl. nie byli zainteresowani ubezpieczeniem. Patrzyłem w informację o klientce - bony z rossmana, ankiety o kosmetykach - co to ma wspólnego z UBEZPIECZENIEM? Telemarketing to jest taki chaos polegający na strzelaniu na oślep i trzymając kciuki, że trafię w tarcze. W taki sposób nic nie osiągniesz ani na strzelnicy, ani w wojsku ani gdziekolwiek. I nie oszukujmy się, ale opinia firmy, dla której robiliśmy outsourcing, nie jest najlepsza xD Zamiast strzelać na oślep, lepiej skupić się, spojrzeć przez lunetę i znaleźć target.

qwerty
Były pracownik
 Pytanie
@FocusOne

To widać ze nie masz pojęcia o branży. To właśnie często domy mediowe (tak właśnie ten marketing) korzystają z usług call center. Call center generuje Ci gotowe sprzedaże lub bazę właśnie klienta docelowego który jest potencjalnie (już definitywnie) zainteresowany Twoimi usługami. Podzlecasz jakiemuś call center swoje usługi i oni za Ciebie robią. Oni utrzymują pracownika, Ty dostajesz bazę grupy docelowej. Co do sprzedaży ubezpieczeń- i co? Myślisz ze jak kampania marketingowa pozyska ludzi? Trzeba przecież do nich dotrzeć :) Sami nie przyjdą. co do opinii firmy- no wiadomo ze im agresywniejszy marketing thm gorsze opinie. tez pracowałem na colonnade i generalnie problemem nest twz to, ze jak się szkoli ludzi jak w telmonie to ciężko o dobra jakość. na to się składa wiele czynników. no ale ryba psuje się od głowy. jak gora nie inwestuje w kierowników to kierownicy nie inwestują w konsultantów

Kar15
Pracownik
 Pytanie

Jak z wypłata po zakonczeniu pracy?

BylyPracownik
Były pracownik

Szczerze ciesze sie, ze nie zostalxm tam dluzej. Pracowałxm w tej firmie przez bardzo krótki czas w projekcie Provident. Szkolenia wydają sie byc calkiem fajne a ludzie wydają sie byc sympatyczni. Prawda jest taka ze szkolenie a praca na słuchawce to kompletne zderzenie z rzeczywistoscia. O szkoleniu mozna praktycznie zapomniec bo zupelnie niczego nie wnosi. Liczy sie tylko norma i nie ma litosci dla tych ktorym idzie gorzej. Pracowalxm w wielu miejscach, ale nawet 12 godzinna praca na magazynie nie męczyła mnie az tak jak to 6 godzin użerania sie z ludzmi (glownie starszymi) przez telefon, gdzie skrypty rozmow sa bardzo okrojone i czesto trzeba improwizowac, wpadać w niekomfortowe sytuacje ktore dalej prowadzą do bledow i problemow u kierownictwa. Szkoda czasu i nerwow na taka prace, totalnie nie polecam.

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Telmon Toruń?

Ktoś
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli życie Ci miłe to nawet nie próbuj nim zostać.

Daisy
Pracownik

Miejsce straszne, kierownicy projektu bardzo kiepscy. Managerka projektu Colonnade przypadkowa i niekompetentna. Najważniejsze to usiąść i mieć święty spokoj, ale wynik musi być. Pracowałam krótko, a żałuje, ze wytrwałam tak długo.

Prawdomówny
Były pracownik

Nie polecam, osoba zajmująca stanowisko kierownika projektu demotywuje pracowników myśląc,że krzykiem zyska autorytet. Zero profesjonalizmu,.Pozorna znajomość projektów przez osoby nadzorujące. Szkolenia pod względem merytorycznym są tylko prowizoryczne.

Kopalnia
Pracownik
 Pytanie
@Prawdomówny

Pracujesz tam w ogóle ?

emilciak
Inne
 Pytanie

Jak wygląda rezygnacja z pracy jeśli jest sie na okresie próbnym?

PanDa
Były pracownik
@emilciak

Nie ma okresu probnego. Przychodzisz, od razu daja ci umowe do podpisania dopiero po tym masz 2 max 3 h szkolenia i siadasz i robisz. Jak nie bedziesz mial 1 umowy na godzine to do domu cie wysylaja zeby godzin nie naliczac. Okres wypowiedzenia masz 2 tygodnie niby w obie strony ale jak im zle czapka stanie to ci mowia ze cie zwalniaja i juz pracowac nie mozesz. Na premie nawet nie ma co liczyc, nikt z kim rozmawialem przez te pare miesiecy premii nie zobaczyl. A o premiach jest w zalaczniku do umowy, ktorego kopii nie dostajesz a nawet i zdjecia zrobic nie mozesz. Najgorsza jest dziewczyna w okularach i grzywce z sekretariatu ktora w rozowych szpilkach i bluzkach w panterke chodzi i panoszy sie jakby wlascicielem calego obiektu byla. Jedna wielka porazka...

były pracownik
Pracownik
@PanDa

Proszę wybaczyć, ale przez 3 lata pracy nie widziałam, żeby w "sekretariacie" przebywała osoba w różowych szpilkach i z grzywką. Kolejna rzecz, nigdy nie było tak, żeby kierownik puszczał nieprzygotowanego konsultanta do pracy. Ważna kwestia, jeśli ktoś nie nadaje się nawet do pracy w called center to proszę wybaczyć, ale trzeba być wybitnym.

1
Mejson
Były pracownik
 Rekomendacja
@były pracownik

Witam, Pracowałem kilka dobrych miesięcy. Praca ok zarobki ok wszystko ok po za Panią w kadrach. Jest beszczelna i na dodatek chamska. Odnosi sie jak do pierwszego lepszego sortu na produkcji. Nie można nic załatwić wie cznie w telefonie siedzi. Jak o coś pytasz udaje że nie widzi. Dezynfekcja w firmie robią maks dwóch kierowników poza tym sam (usunięte przez administratora) , nie trzymają standardów, nie mierzą temperatury, niektórzy dbaja tylko o swoje grupy a reszta nie interesuje się tematem. Pracownicy siedzą i kaszla nikt udaje że nie widzi. Pani czarna na prokekcie lidowym jest dość ostra ale wymaga dlatego mimo to jedna trzyma reżim. Pani na colonnade bronzowa w dluzszych włosach tez wygaje się sensowna wymaga bo słychać bylo ale to normalne. Reszta nie wiem nie znam tylko widze wygląd. Polecam jak ktoś chce zarobić a nie pachnieć ale to chyba jest normalne.

Były pracownik
Pracownik
@były pracownik

Puszcza odrazu do pracy miałem 2h szkolenia i nawet nie miałem żadnego odsłuchu

Pracownik
Były pracownik

Pracowałem tam przez jakiś czas. Na początek dają Ci odrazu fo podpisania stertę papierów z którymi tak naprawdę nie można się dobrze zapoznać. Krotkie szkolenie nie wnoszące niczego tak naprawdę i rzucenie na głęboką wodę. Albo sobie poradzisz, albo nie. Mało motywujący kierownicy. A nawet bardzo demotywujacy. Pesje słabe. Ciężko załapać się na jakąś premie. Ogólnie nie polecam.

Ble ble
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry mam pytanie jesli jestem na okresie wypowiedzenia i nagle sie rozchorowałem. Jeśli wyślę do kadr l4 to i tak mogę dostać kare finansowa?

Michał Jarząbek
Pracownik

Niesamowitym zjawiskiem na stronach tego typu jest wpisywanie opinii tylko wtedy, gdy ktoś jest niezadowolony. Żeby przełamać ten trend poświęcę kilka minut swojego czasu, żeby opowiedzieć jak w Telmonie jest naprawdę. Postaram się odnieść do rzeczy, które tu przeczytałem. • Brak szkoleń / wrzucanie na głęboką wodę / zbyt długie szkolenia - system szkoleń w tej firmie po prostu działa. Jeśli nie potrafisz rozmawiać z ludźmi z marszu to po prostu się nie nadajesz. Na podstawie Twoich rozmów można poprawiać błędy, więc logiczne jest, że dzwoni się jak najszybciej. • Kierownictwo - jak dla mnie są naprawdę w porządku, na projekcie Citibanku nigdy nie było krzyku, złego traktowania, ani czegokolwiek negatywnego. • Współpracownicy - również nie mogę narzekać, najważniejsze, że praca w zespole istnieje. • Panie z kadr - nie wypowiem się, bo nie musiałem jeszcze niczego z nimi załatwiać. Ładnie się uśmiechają, to tyle. • Sprzęt - przyznaję, mogłoby być lepiej. Jest wyraźnie zużyty, komputery są wolne, klawiatury często mają wytarte przyciski, a słuchawki są na tyle wygodne, że nie czuję dyskomfortu używając ich cały dzień (nie oznacza to, że są fajne, wyglądają po prostu źle) • Wypłaty - nie jest źle, dzięki premiom za pracę przez 6h dziennie można zarobić tyle co za 12h. Fakty, niczego nie naciągam. Generalnie bierzcie poprawkę na wszystko co negatywne na GoWork, lepiej przyjść i przekonać się samemu. Najczęściej piszą to ludzie sfrustrowani, którzy po prostu się nie nadają, albo odwalili jakąś maniane i dziwią się, że otrzymali karę. Patrząc na inne call center w Toruniu to jak dla mnie Telmon jest w topce i ciężko znaleźć lepszą i łatwiejszą pracę w tym mieście.

Niezadowolona333
Były pracownik

U mnie szkolenie polegało na tym że kierowniczka przeczytała teksty z kartek które potem i tak nam dała a następnie 1 dzień na odsłuchu. Po tym śmiesznym „szkoleniu” zostajesz wrzucony na głęboka wodę. Radź sobie sam. Nie wspominając o tym że pierwsze spotkanie to od razu podpisane mnóstwa kartek i umowy bez wcześniejszego omówienia jej z kimkolwiek. Pozdrawiam

Ewelina
Inne

Na tę chwilę firma Telmon poszukuje Pracownika Biurowego na bezpłatną praktykę oraz Konsultanta Telefonicznego ds. Sprzedaży, jednak na ich stronie nie ma nic w ogłoszeniu poza nazwą stanowiska. Może Wy wiecie, co oferują?

Igaaa
Były pracownik
@Ewelina

Jesli chodzi o praktykę to niczego napewno nie otrzymasz. Jesli o sprzedaż to nie polecam. Ogólnie jak nie musisz mieć pracy na już to szukaj czegoś innego.

niezadowolony pracownik
Były pracownik

Pracowałem tam krótko jakiś czas temu. Na początku pierwszego dnia szkolenia, od razu do podpisania umowa na kilka stron. Losowy przydział do projektu - mi przypadły polisy ubezpieczeniowe Colonnade. Szkolenie trwało ok. 5 dni, po 4-6 godzin dziennie, zakończone 'egzaminami' - testem na kilkanaście pytań i próbną rozmową z team leaderem, potem od razu na głęboką wodę. Kierownictwo to jeden, wielki nieśmieszny żart - docinanie innym pracownikom, wrzaski na początkujących oraz panoszenie się 'co to ja nie umiem i jaki jestem ważny'. Absolutnie nie mają pojęcia co robią, nie potrafią motywować i wieczne parcie na wynik. Co do ostatniego - wyznają zasadę zmuszania klienta do zakupu polisy i przekonywania do uporu - nawet jeśli ktoś wyraźnie nie chce. Pretensje o spóźnienie dwie minuty do pracy, a sami schodzą na bardzo długie przerwy na papieroska. Kiedy potrzebujesz pomocy - kierownictwo zeszło zapalić albo krzyk, bo jak coś może być niezrozumiałe. Stanowisko jest na ciągłym podsłuchu - kierownik projektu widzi co klikasz, mówisz do klienta i jak coś się nie podoba - narzeka na prywatnym czacie. Niekiedy piszą całe zdania, które masz powiedzieć do klienta. Stanowczo odradzam ten projekt i trzymać się od niego jak najdalej. A 'szanownemu' kierownictwu życzę rezygnacji ze stanowiska - nie nadajecie się do pracy z ludźmi :)

nie wspominam dobrze
Były pracownik
 Pytanie
@niezadowolony pracownik

o ile mogę się zgodzić co do kiepskiego wprowadzenia na początku - chaos przy rozdzielaniu do grup i przy podpisywaniu dokumentów, o tyle dziwi mnie ze jesteś zaskoczony tym ze trzeba w sprzedaży zbijać obiekcje :D to normalne. jak zdefiniujesz to ze klient „wyraźnie nie chce”? każdy klient na początku „wyraźnie nie chce” a zadaniem sprzedawcy jest go przekonać. jak się spodziewałeś ze będziesz pytał czy chce i po odmowie dziękował za rozmowę to chyba pomyliłeś te prace ze staniem za lada w monopolowym. podsłuch i kontrola jak lidzie pracuja to tez normalna sprawa w call center, akurat ja uważam ze to ze kierownicy w taki sposób pomagają ba czacie czy dają uwagi jest pomocne bo szybko dostajesz uwagi co możesz poprawić.

1
nie wspominam dobrze
Były pracownik
 Pytanie

pracowalem tam z ponad rok temu i nie wspominam dobrze. teraz mam wciaz znajomych pracujacych tam na miejscu i nie slysze pozytywnych rzeczy wiec postanowilem sie wypowiedziec. na wstepnie kadry - przez moj bardzo dlugi okres pracy tam przewinelo sie kilka panien, ktore siedzialy sobie za recepcja. generalnie byla jedna kiedys taka co nawet pracowala, ale cala reszta to totalna porazka. dodzwonic sie na recepcje graniczy z cudem, urlopy gina, niczego sie nie mozna dowiedziec, wiecej smiechow hihow i ploteczek niz to warte. podobno teraz jest tak samo , doprosic sie o zaswiadczenie tez dramat, czekasz latami i nic nie mozesz zdzialac kierownicy w wiekszosci spoko, nie wiem ilu z tych co znam juz zostalo ale generalnie oni chyba maja najbardziej (usunięte przez administratora) ze wszystkich, kiedys slyszalem ze maja podstawe najnizsza?? na kierowniczym stanowisku troche zal, w zyciu nie chcialbym tam awansowac za takie cisnienie czasem bylo widac jacy chodza zestresowani teraz z pandemia jest masakra podobno, nie dezynfekuja podobno niczego a jak sam pamietam na stanowiskach zawsze byl balagan, zeby nie uzyc brzydszego slowa s*f. sprzet pozal sie , sluchawki byly zawsze poklejone tasma klejaca, klawiatury rozklekotane, myszki klejace. teraz podobno tylko jedna kierowniczka chodzi i dezynfekuje swoim ludziom stanowiska, a reszta to ja nie wiem, wdychacie te covidy pewnie, zycze wam wszystkim duzo zdrowia... a juz za moich czasow najlepsze byly wyplatty. nie dawali wtedy godzinowki normalnie jak przepisy mowily, tylko dawali mniejsza plus premie. i dopiero jak podstawa plus premia podzielone przez godziny wypaaly nizej niz wymogi to wyrownywali. troche slabe. w innych firmach w ktorych pracowalem pozniej normalnie podwyzszali godzinowke a premie zostawaly niezmienne. a tu kombinacje, kretactwa, co zrobic zeby nie dac wiecej. i niby panstwo podwyzsza wyplaty a tak naprawde stoisz w miejscu dopoki suma calosci nie da na godzine mniej niz "ustawa przewiduje". dramat, zdzierstwo i nic wiecej. z wyplatami na czas i ciaglymi pomylkami to tez odwieczny prioblem nie polecam

Dobryluz
Były pracownik
 Problem
@nie wspominam dobrze

Witam wszystkich. Co do tych opisów to ciężko jest to napisać albo opowiedzieć lepiej przyjść i zobaczyć to co się dzieje a dzieje się dużo, nawet bardzo dużo. Jeśli chodzi o zatrudnienia to jest jedna wielka porażka nie zaczynają rozmawiać na temat pracy tylko po rozmowie telefonicznej na które zapraszają na spotkanie od razu wreczaj umowy i każą podpisywać czasami jest tak że zatrudniają jednego dnia na jedne projekt a zaraz jedna wielka zadyma bo kierownicy przychodzą i rozdzielają ludzi a damy w kadrach siedzą i nic jej robią to jest wielki żal. Ludzie przecież osoba która zatrudnia pracowników pierwszego dnia nie jest przygotowana czekanie za dokumentami za podpisaniem umowy , kary bo nie przyjdę do pracy !!!! To nie jest umowa o pracę tylko umowa zlecenie i jak sama nazwa wskazuje ja wykonuje zlecenie jak nie to nie , nie muszę za nic ponosić kar a informacja o kątach od razu wychodzi z ust pani kadrowej , która jest chamska nie miła i ciągle je , głowę podnosi do góry jak by była nie mal co dyrektorem oddziału a jest tylko kimś kto non stop obgaduje nowo przyjęte osoby. Kierownicy super brygada mili ludzie i to jest coś co trzyma ten oddział w całości, pracowałem na dwóch projektach i ani na jednym ani na drugim nie mogę powiedzieć złego słowa szacunek dla was Provident i Foton !!! Najlepsze brygady kierowniczki z jakimi mogłem pracować ( wymagające ale potrafią pożartować potrafią potraktować ludzi z szacunkiem )dzięki Wam można tutaj pracować i dzieki Wam dziewczyny konsultanci mają pracę bo gdyby nie wy nie było by nic. Pani K... Z projektu szczera do bólu babka ale super potrafi przekazać jak wygląda praca i po co tu jesteśmy , pani A... Uśmiechnięta , zabawna , szczera i również wie o co tu w tym wszystkim chodzi !!!!!! Reszta nie znam za dobrze ale widać że zgrani!!! Zła reklamę robią i będą robić kadry tylko i wyłącznie precz z nimi! Zamiecie je bo zatrudniać zaraz nie będzie kogo , pamiętajcie że najlepszą jest reklama pantoflową nie jedni już tylko przyszli na jeden dzień i na drugi ich już nie był!!!! Zróbcie coś z tym ludzie.

nie wspominam dobrze
Były pracownik
@Dobryluz

no generalnie racja, tez sie zgadzam. jak idziesz sie zatrudnic to wszystkie pytaia zwykle zadajesz tam w na recepcji u pan kadrowych a one nigdy nic nie wiedza, albo mina jak w pnastwowce - obrazona ze wogole musi odpowiedziec na pytanie. co do kar to ja nie mialem z tym problemu, ale moglyby chociaz porzadie wytlumaczyc co i jak a nikt tego nie robi. jak tam idziesz sie zatrudnic to jeden wielki buedel jest, byle jak najszybciej, byle z glowy. tak bylo zawsze. kiierownicy moze i zgrana ekipa, ale tez kwiatki sie zdarzaja. niewielu juz ich znam z tych co zosttalo teraz juz znam tylko z opowiesci, ale pan S z projektu od polis podobno dalej udaje ze wie na czym jego praca polega xddd nie wiem jak moga go tam tak dlugo trzymac, przeciez to d**a a nie kierownik. ja sie zawsze z niego smialem, bo bylem na innym projekcie niz on sie zajmowal i jak mialem pytanie to zawze uciekal zeby nie odpowiedziec bo on nigdy nic nie wie xdddd reszta kieownikow raczej byla spoko i podobno teraz tez tak jest.

Pytanie
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Telmon Toruń?

nie wspominam dobrze
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

koronawirus szaleje a ty chcesz wyjazdy?

Zibi
Inne

Mam wrażenie, że konkurencja postanowiła co nieco zaszkodzić firmie?

PanDa
Były pracownik
@Zibi

To wszystko to niestety czysta i brutalna prawda o tym calym zenujacym miejscu pracy

dsfwrfa
Były pracownik
@PanDa

potwierdzam. Walczę teraz o odzyskanie wypłaty bo niby jakąś kare mi dali co niby w jakimś załączniku który jest tylko w firmie istnieje taka adnotacja. Brak szacunku do ludzi. nie polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Telmon Toruń - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Telmon Toruń?

    Zobacz opinie na temat firmy Telmon Toruń tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Telmon Toruń?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 4 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Telmon Toruń?

    Kandydaci do pracy w Telmon Toruń napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telmon Toruń
Przejdź do nowych opinii